Telekomunikacja Polska

Orange stanie się główną marką handlową TP

Zarząd Telekomunikacji Polskiej podjął dziś decyzję o rebrandingu całości usług stacjonarnych. Oznacza to, że do końca drugiego kwartału 2012 roku Orange stanie się marką handlową wszystkich produktów i usług TP. Rebranding nie oznacza połączenia Telekomunikacji Polskiej i PTK Centertel, które nadal pozostaną osobnymi spółkami. Rynek telekomunikacyjny zmierza w kierunku konwergencji usług stacjonarnych i mobilnych oraz …

Orange stanie się główną marką handlową TP Read More »

DEMONS dla bezpieczeństwa

Trzej europejscy operatorzy – hiszpańska Telefonica, France Telecom i Telekomunikacja Polska zjednoczyli siły, aby zwiększać bezpieczeństwo użytkowników w Internecie. Jak? Z pomocą DEMONSa. Nazwa projektu jest akronimem słów opisujących jego ideę – DEcentralized, cooperative, and privacy- preserving MONitoring for trustworthinesS, czyli zdecentralizowany system współpracy w celu monitorowania i podnoszenia bezpieczeństwa sieci. Celem DEMONS jest budowa …

DEMONS dla bezpieczeństwa Read More »

Grupa TP oraz Grupa TVN zawierają długoterminową umowę o współpracy

Telekomunikacja Polska S.A. (Grupa TP) oraz TVN S.A. (Grupa TVN), dwie wiodące grupy telekomunikacyjne i medialne w Polsce, podpisały dzisiaj długoterminową ramową umowę o współpracy, która powinna umożliwić obu stronom rozszerzenie i wzmocnienie ich ofert produktowych, przy jednoczesnym wykorzystaniu potencjału sprzedaży oraz synergii kosztowych w ramach procesu konwergencji telewizji, szerokopasmowego dostępu do Internetu oraz innych usług …

Grupa TP oraz Grupa TVN zawierają długoterminową umowę o współpracy Read More »

Telekomunikacja Polska, Orange i neostrada markami wysokiej reputacji

Trzy marki należące do Grupy TP – Telekomunikacja Polska, Orange oraz neostrada – zdobyły tytuł Marka Wysokiej Reputacji w tegorocznej edycji badania PremiumBrand. Reputacja marek była oceniana w czterech obszarach: referencje, atmosfera medialna, zaangażowanie społeczne oraz marka jako pracodawca. W tegorocznym badaniu, Telekomunikacja Polska otrzymała zbliżone wysokie wyniki we wszystkich czterech obszarach, a neostrada najlepiej …

Telekomunikacja Polska, Orange i neostrada markami wysokiej reputacji Read More »

Przyjaźni klientom

Zdarza się, że podczas spotkań ze znajomymi, słyszę narzekania na obsługę klientów w TP. Okazuje się jednak, że to przeważnie zasłyszane lub przeczytane opowieści, dotyczące najczęściej wydarzeń sprzed lat. Gdy pytam o konkrety – skargi często milkną. Niestety wciąż funkcjonuje stereotyp: TP – monopol – źle. Czy chcę powiedzieć, że jako firma jesteśmy idealni? Na pewno nie. …

Przyjaźni klientom Read More »

Konsolidacja, czyli biznesowa logika

Play przygotowywany do sprzedaży, KGHM rozmawia z Netią o „pomysłach” na Dialog, Aero2 skupia wokół siebie kolejne spółki, a w Wielkiej Brytanii Orange łączy się z T-Mobile. To tylko kilka ostatnich gorących newsów. Moim zdaniem podgrzewany w tym tygodniu kolejny raz przez media temat hipotetycznego przejęcia Playa przez Grupę TP, świadczy już nie tylko o zimowym sezonie ogórkowym, ale fakcie, …

Konsolidacja, czyli biznesowa logika Read More »

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.