Twitter

Twitter ma problem, czyli ucz się na wpadkach innych

Jak to fajnie, jak w momencie szukania pomysłu na tekst, ten przychodzi do mnie sam. Słyszeliście pewnie o problemach, jakie minionej nocy miał Twitter, czy raczej jedni z jego najbardziej opiniotwórczych użytkowników. Jeśli nie korzystacie z serwisu społecznościowego spod znaku niebieskiego ptaka: wg. opisu Twittera, charakterystycznym niebieskim znakiem oznaczane są konta firm/osób publicznych zweryfikowane jako …

Twitter ma problem, czyli ucz się na wpadkach innych Read More »

Grafika ilustracyjna - listonosz - blog Orange Polska

Rejestracja numeru prepaid teraz też u listonosza

Cały czas staramy się  zwiększać liczbę miejsc, w których możecie zarejestrować numer na kartę. Do blisko 20 000 punktów rozsianych po Polsce dołączyły teraz także… Wasze domy. Jako pierwszy operator, wprowadziliśmy rejestrację kart prepaid za pośrednictwem listonoszy. Dokładnie rzecz ujmując  e-listonoszy, wyposażonych w odpowiednie urządzenia.  Jak się domyślacie, nie byłoby to możliwe bez współpracy z …

Rejestracja numeru prepaid teraz też u listonosza Read More »

Rzecznik ćwierka na Twitterze

Od dzisiaj zapraszam Was do śledzenia mnie na Twitterze. Właśnie ruszyło moje konto – @rzecznikorange. Podobnie jak na blogu chcę rozmawiać o Orange, telekomunikacji, nowych technologiach i tym, co ważnego dzieje się w firmie dla naszych klientów, dziennikarzy i decydentów. Zdecydowanie nie jest to moje konto prywatne, ale nie będę unikał (wręcz się ucieszę), jeśli …

Rzecznik ćwierka na Twitterze Read More »

Konkurs na naszym Twitterze

Na profilu @Orange_Polska rusza dzisiaj świąteczny konkurs. Będzie trwał 3 dni a codziennie do wygrania Nokia Lumia 625. Konkurs jest bardzo prosty ale wymaga spostrzegawczości, a przede wszystkim dobrego słuchu. Przed Wami stoi pudełko ze świątecznym prezentem. Musicie nim potrząsnąć (wykorzystując komputerową myszkę) i zgadnąć co to za prezent na podstawie dźwięku. Wpisujecie swoje rozwiązanie …

Konkurs na naszym Twitterze Read More »

Facebook i Twitter po https, czyli jedna literka naprawdę robi różnicę

Kolejny serwis społecznościowy udostępnił możliwość używania połączenia https przez cały czas połączenia, a nie tylko przy logowaniu. Co prawda całkowicie ograniczyć możliwość przejęcia konta i w efekcie kradzieży tożsamości możemy tylko my sami, tym niemniej krok Twittera jest godny pochwały. Zapytacie: „W czym problem? Przecież wystarczy szyfrować samo logowanie, jeśli nikt nie ukradnie mi hasła, …

Facebook i Twitter po https, czyli jedna literka naprawdę robi różnicę Read More »

Chcesz iść na łatwiznę? Twitter Ci nie pozwoli

Jak pisałem w jednej z wcześniejszych notek, znaczną część haseł, używanych przez internautów, można złamać przy użyciu techniki brute force w ciągu kilku sekund. By ustrzec swoich użytkowników przed mogącymi z tego wyniknąć kłopotami, administratorzy najpopularniejszego mikrobloga na świecie, Twittera, stworzyli listę haseł niedozwolonych. Czarna lista haseł do Twittera liczy 370 pozycji. Administratorzy serwisu nie …

Chcesz iść na łatwiznę? Twitter Ci nie pozwoli Read More »

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.