Informacje prasowe

Orange sprzedaje spółkę Contact Center

6 lipca 2015

Orange sprzedaje spółkę Contact Center

Orange Polska i Arteria SA podpisały warunkową umowę zobowiązującą dotyczącą sprzedaży 100 proc. akcji spółki  „Contact Center”, specjalizującej się w dostarczaniu usług call & contact center oraz obsługi sprzedaży. Przewidywana wartość transakcji wynosi ok. 8,5 mln zł. Przejęcie Contact Center ma charakter warunkowy i jest uzależnione od zgody UOKIK.

Inwestor zakłada kontynuację i dalszy rozwój działalności biznesowej Contact Center oraz integrację w ramach Grupy Arteria SA.

„Sprzedaż Contact Center to kolejny przykład konsekwentnie realizowanej strategii firmy, zakładającej koncentrację na działalności telekomunikacyjnej i oferowaniu klientom najwyższej jakości usług oraz obsługi. Jest to już jedenasta transakcja Fuzji i Przejęć zrealizowana w ostatnich latach” – powiedział Maciej Nowohoński, członek zarządu Orange Polska ds. finansów. W jego opinii Arteria jest bardzo dobrym inwestorem, dzięki któremu Contact Center ma szanse rozwinąć swój potencjał.

Contact Center działa na rynku od 15 lat, od 2002 roku dostarcza usługi także klientom spoza Grupy Orange Polska. Spółka dysponuje 4 centrami call center z ponad 700 stanowiskami pracy, wśród klientów znajdują się firmy z branży ubezpieczeń, bankowości i IT.

Grupa Kapitałowa Arteria SA jest jednym z liderów rynku outsourcingowych rozwiązań dla sprzedaży i obsługi klienta oraz innych usług BPO (Business Process Outsourcing). Wartość przychodów w 2014 roku wyniosła 150 mln PLN.

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
email: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Orange sprzedaje spółkę Contact Center

Odpowiedzialny biznes

Czy Urząd słusznie karze operatora za kuriera?

16 kwietnia 2014

Czy Urząd słusznie karze operatora za kuriera?

Wczoraj UOKiK ogłosił na swojej stronie, że wygrał w sądzie z Orange. Chodziło o sprawę z 2010 roku, gdzie kurierzy mieli wywierać na klientach niedopuszczalną presję, by Ci podpisywali umowy z firmą w ich obecności. Po tym newsie pojawiło się ok. 50 publikacji w mediach, które w przytłaczającej większości powstały na zasadzie wytnij/wklej plus chwytliwy tytuł. Żaden dziennikarz nie zadzwonił, nie napisał e-maila i nie zapytał o komentarz. Tylko branżowy Spidersweb pokusił się, by zrobić coś więcej, czyli postawić sobie pytania i spróbować na nie odpowiedzieć. A sprawa nie jest oczywista. Podobne standardy kurierskie obowiązują u innych operatorów, a UOKiK zakwestionował je wyłącznie w odniesieniu do Orange. Dostawy przez kurierów są wygodne dla klientów, dlatego tak się upowszechniły i mam na myśli nie tylko usługi telekomunikacyjne. Wielokrotnie sam to przećwiczyłem. Stąd nie zgadzamy się z karą i wybiórczym podejściem urzędu. Intencją Orange jest i zawsze będzie, by każdy klient miał pełną świadomość warunków umowy, którą zamierza podpisać. Wszelkie potrzebne informacje można uzyskać od konsultanta telefonicznego, w salonie sprzedaży lub na stronie www.orange.pl I rzecz moim zdaniem fundamentalna – każdy klient ma 10 dni na rezygnację z umowy, bez podania przyczyn, zawartej poza siedzibą firmy. To moim zdaniem absolutnie wystarczające, by czuć się bezpiecznie i nie stresować kurierem.

eff21735b3bdcae347428cb42794ae99765

 

 

Udostępnij: Czy Urząd słusznie karze operatora za kuriera?

Informacje prasowe

Komentarz do decyzji UOKiK o nałożeniu kary na 4 operatorów komórkowych za rzekomą zmowę w spr. telewizji mobilnej DVB-H

23 listopada 2011

Komentarz do decyzji UOKiK o nałożeniu kary na 4 operatorów komórkowych za rzekomą zmowę w spr. telewizji mobilnej DVB-H

Decyzja UOKiK o nałożeniu kary jest bezpodstawna. PTK Centertel nie uczestniczył w żadnej domniemanej zmowie dotyczącej cyfrowej telewizji mobilnej DVB-H. Decyzje biznesowe firma podejmowała zawsze całkowicie samodzielnie. Usługi DVB-H są nieopłacalne z biznesowego punktu widzenia, na co wskazują analizy rynkowe.

Do uzasadnienia decyzji UOKiK o nałożeniu kary będziemy mogli precyzyjnie ustosunkować się po jego analizie. Na pewno skorzystamy z prawnych możliwości odwołania się od kary.

Udostępnij: Komentarz do decyzji UOKiK o nałożeniu kary na 4 operatorów komórkowych za rzekomą zmowę w spr. telewizji mobilnej DVB-H

Odpowiedzialny biznes

Orange z T-Mobile, a UOKiK prześwietli przejęcie Plusa

22 lipca 2011

Orange z T-Mobile, a UOKiK prześwietli przejęcie Plusa

Orange Polska i Arteria SA podpisały warunkową umowę zobowiązującą dotyczącą sprzedaży 100 proc. akcji spółki  „Contact Center”, specjalizującej się w dostarczaniu usług call & contact center oraz obsługi sprzedaży. Przewidywana wartość transakcji wynosi ok. 8,5 mln zł. Przejęcie Contact Center ma charakter warunkowy i jest uzależnione od zgody UOKIK.

Inwestor zakłada kontynuację i dalszy rozwój działalności biznesowej Contact Center oraz integrację w ramach Grupy Arteria SA.

„Sprzedaż Contact Center to kolejny przykład konsekwentnie realizowanej strategii firmy, zakładającej koncentrację na działalności telekomunikacyjnej i oferowaniu klientom najwyższej jakości usług oraz obsługi. Jest to już jedenasta transakcja Fuzji i Przejęć zrealizowana w ostatnich latach” – powiedział Maciej Nowohoński, członek zarządu Orange Polska ds. finansów. W jego opinii Arteria jest bardzo dobrym inwestorem, dzięki któremu Contact Center ma szanse rozwinąć swój potencjał.

Contact Center działa na rynku od 15 lat, od 2002 roku dostarcza usługi także klientom spoza Grupy Orange Polska. Spółka dysponuje 4 centrami call center z ponad 700 stanowiskami pracy, wśród klientów znajdują się firmy z branży ubezpieczeń, bankowości i IT.

Grupa Kapitałowa Arteria SA jest jednym z liderów rynku outsourcingowych rozwiązań dla sprzedaży i obsługi klienta oraz innych usług BPO (Business Process Outsourcing). Wartość przychodów w 2014 roku wyniosła 150 mln PLN.

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
email: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Orange z T-Mobile, a UOKiK prześwietli przejęcie Plusa

Sieć

Potrzebujecie częściej widzieć kuriera?

29 marca 2011

Potrzebujecie częściej widzieć kuriera?

W ostatni piątek UOKiK przypomniał na stronie w necie o dwóch karach, jakie dał Orange pod koniec 2010 roku. Nie będę utyskiwał nad medialnym aspektem powtarzanych zarzutów wobec firm telekomunikacyjnych. Zastanawiam się raczej nad przepisami, które mają chronić konsumentów. Na bieżąco współpracujemy z UOKiK, usuwamy sporne paragrafy i zapisy. Poprawiamy umowy, aby były nie tylko zgodne z prawem, ale też chudsze i przejrzyste. To oczywiste, że nie chodzi nam o to, by „naciągać” klientów, bo to droga do nikąd. Klient, który natnie się już nigdy nie wróci, ale jeśli wygodnie i sprawnie go obsłużymy na pewno tak. Dlatego są kwestie, z którymi trudno się zgodzić. Tak jest w przypadku zasad zawierania umów na odległość, za co dostaliśmy karę. W naszej ocenie sugerowane rozwiązanie jest sprzeczne z logiką przepisów o ochronie konsumenta, które zapewniają już klientowi prawo do odstąpienia od umów w terminie 10 dni. Żądanie teraz, by kurier po dostarczeniu umowy (z której wzorem klient może się wcześniej z łatwością zapoznać na stronie sklepu internetowego) pozostawił ją nabywcy, a następnie wrócił po nią po kilku dniach zdecydowanie komplikuje i podraża proces. To w konsekwencji zwiększa cenę usług sprzedawanych przez telefon lub on-line. Taka interpretacja moim zdaniem uderza we wszystkie dziedziny handlu, w których stosowana jest sprzedaż przez telefon i Internet. Sam kupuję aplikacje przez iTunes, bilety lotnicze, książki i różne inne rzeczy od firm działających tylko w necie. Bez problemu zapoznaję się z umowami, klikam gdzie trzeba i żaden kurier nie musiał mnie odwiedzać dwa razy. Jestem ciekawy Waszej opinii, czy obecne przepisy (10 dni na odstąpienie, możliwość przejrzenia umów w necie) wystarczają, aby ochronić klientów? Co zrobić, by nie było konieczności drukowania ton papieru i wożenia go po Polsce?

Udostępnij: Potrzebujecie częściej widzieć kuriera?

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej