UOKiK

Wspólna spółka, wiele korzyści

Przyleciałem z krótkiego urlopu i od razu czekała na podanie dobra wiadomość. Mam na myśli dzisiejszą zgodę UOKiK na utworzenie przez PTK Centertel i PTC spółki joint-venture (udziały po 50 proc.), która będzie w przyszłości zarządzała sieciami operatorów. Chociaż zabrzmi to lekko patetycznie uważam, że położyliśmy kolejny kamień milowy na polskim rynku telko. Zamiast dublować sieci, jak to miało miejsce …

Wspólna spółka, wiele korzyści Read More »

PTK Centertel oraz PTC planują współkorzystanie z radiowych sieci dostępowych

PTK Centertel, operator sieci Orange oraz Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era i Heyah podpisały list intencyjny o współpracy w zakresie wzajemnego korzystania z infrastruktury sieciowej oraz pasm częstotliwości. Firmy skierowały do UOKiK wniosek o zgodę na założenie spółki joint-venture, odpowiedzialnej za zarządzanie radiowymi sieciami dostępowymi obu operatorów. Dzięki tej współpracy klienci będą mogli korzystać …

PTK Centertel oraz PTC planują współkorzystanie z radiowych sieci dostępowych Read More »

Stanowisko PTK Centertel w sprawie wszczęcia przez UOKiK postępowania antymonopolowego związanego z usługą DVB-H

PTK Centertel nie ustalał z innymi operatorami wspólnych działań, których celem miało być utrudnianie wprowadzenia usługi DVB-H w oparciu o ofertę spółki Info-TV-FM. Nie uczestniczyliśmy też w żadnym niezgodnym z prawem porozumieniu. Będziemy dalej udzielać UOKiK wszelkich niezbędnych informacji i wyjaśnień. Wielokrotnie publicznie podkreślaliśmy, że biznesowa oferta spółki Info-TV-FM nie spełniała naszych oczekiwań i na …

Stanowisko PTK Centertel w sprawie wszczęcia przez UOKiK postępowania antymonopolowego związanego z usługą DVB-H Read More »

UOKiK niesłusznie ukarał TP

W wyroku z 17 marca 2010 r. Sąd Najwyższy w całości uwzględnił skargę kasacyjną Telekomunikacji Polskiej. Skarga dotyczyła decyzji Prezesa UOKiK z 2004 roku dotyczącej ujednolicania stawek TP za dzierżawę kanalizacji teletechnicznej. W decyzji z 2004 roku prezes UOKiK zarzucił TP nadużycie pozycji dominującej polegające na narzucaniu nieuczciwych cen i nałożył karę pieniężną w wysokości …

UOKiK niesłusznie ukarał TP Read More »

A jednak trzeba płacić rachunki

Wczoraj Dziennik Gazeta Prawna doniósł, że operator nie może wyłaczyć komórki, nawet jak klient nie płaci rachunków. Powołał się na UOKiK i sąd. Precedens, jak to mówią. Już pomyślałem, że będzie można go rozciągnąć na inne dobra cywilizacyjne prąd, gaz, paliwo do samochodu, spłatę kredytu hipotecznego, a może nawet prenumeratę gazety codziennej. Przerażone pewnie były też firmy windykacyjne i …

A jednak trzeba płacić rachunki Read More »

Kontrola UOKiK, a nowoczesne media

Dziś telekomunikacyjny hot-news to kontrola (nalot) UOKiK u operatorów komórkowych i spółki Info-TV-FM. Chodzi o mobilną telewizję w komórce. Można poczytać o tym na dowolnym portalu telco np. www.telepolis.pl Nas urzędnicy z policją nie odwiedzili, co wzbudziło trochę domysłów dziennikarskich, ale odpowiedź dlaczego, zna tylko UOKiK. Sam nie mam w tej sprawie nic do dodania, ale medialna burza …

Kontrola UOKiK, a nowoczesne media Read More »

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.