Oferta

Bezpłatny kontakt z doradcą poprzez aplikację Mój Orange

20 czerwca 2016

Bezpłatny kontakt z doradcą poprzez aplikację Mój Orange

Zaktualizowaliśmy aplikację Mój Orange na Androida, iOS i Windowsa. I chociaż sam fakt aktualizacji aplikacji nie jest wydarzeniem szczególnie doniosłym, tym razem sytuacja jest nieco inna. Po pierwsze – wprowadziliśmy bardzo ciekawe funkcje. Po drugie – dla tych z Was, którzy jeszcze nie korzystają z aplikacji  mamy konkurs z nagrodami. I to takimi, że sam chciałbym wygrać 😉

Zmiany  dotyczą możliwości kontaktu z nami. W dolnej części okna aplikacji znajdziecie teraz ikonkę słuchawki, po kliknięciu w którą będziecie mogli wybrać jedną z dwóch opcji – czat lub rozmowa z infolinią.

Jeżeli w pełni zalogujecie się do aplikacji, czyli za pomocą loginu i hasła to będziecie mogli zadzwonić na infolinię bez konieczności przechodzenia przez automatyczne menu głosowe, a w dodatku, połączenie będzie bezpłatne.

Jeśli w aplikacji użyjecie autologowania, o którym pisaliśmy niedawno to konieczne będzie przejście przez automatyczne menu, a połączenie nie będzie bezpłatne, więc warto założyć darmowe konto

Teraz cześć druga, czyli konkurs – możecie w nim wygrać w sumie sześć nagród – trzy smartfony Samsung Galaxy S7 edge oraz trzy tablety Samsung Galaxy Tab A. Jeśli korzystacie z usług mobilnych w Orange wystarczy odpowiedzieć na proste pytanie. Całość podzieliliśmy na trzy etapy, w każdym można wygrać jeden telefon i jeden tablet.

Z tej strony dowiecie się wszystkiego, co powinniście wiedzieć o aplikacji Mój Orange oraz o samym konkursie. Powodzenia!

Aktualizacja [01.02.2018 09:45]

P.S.

Koledzy i koleżanki zajmujący się obsługą klienta dali mi znać, że często piszecie i dzwonicie do nich w sprawie bezpłatnych połączeń z aplikacji Mój Orange, wspominając o tym wpisie. Zwróćcie proszę uwagę, że to jest blog 😉 Wpisy blogowe mają to do siebie, że z czasem się dezaktualizują. Niektóre szybciej inne wolniej. Nie usuwamy starych wpisów, taką przyjęliśmy zasadę i się jej trzymamy.

Ten wpis nie jest już aktualny – połączenia na obsługę klienta poprzez aplikację Mój Orange są płatne.

Udostępnij: Bezpłatny kontakt z doradcą poprzez aplikację Mój Orange

Informacje prasowe

W Orange klienci mają lepiej

3 listopada 2011

W Orange klienci mają lepiej

Dziś w telewizji, prasie, internecie oraz na bilbordach wystartowała kampania „w Orange zależy nam, żeby nasi klienci mieli lepiej”. Przez cały listopad klienci będą mogli dowiedzieć się jak łatwiej i wygodniej korzystać z oferty Orange dzięki usługom: forum pomocy technicznej, powiedz ile oraz wirtualny doradca.

– Celem kampanii jest pokazanie co robimy w Orange by klienci byli zadowoleni z naszych usług. Dlatego w naszych reklamach mówimy o konkretnych rozwiązaniach, które odpowiadają na ich najczęstsze potrzeby – powiedział Paweł Patkowski, dyrektor Marki Mediów i Komunikacji Grupy TP.

– Komunikujemy działania, które są odpowiedzią Orange na oczekiwania klientów. Wynikają one z rozmów, które prowadzimy z nimi we wszystkich kanałach social media, a w szczególności na blogach, Facebooku i innych forach. Nasze zaangażowanie w media społeczne traktujemy serio i wyciągamy z nich wnioski – mówi Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor PR i Sponsoringu Grupy TP.

Narzędzia stworzone przez Orange pomagają klientom w ich najczęstszych bolączkach: jak rozwiązać problem z telefonem czy internetem, skontrolować stan swoich wydatków oraz dobrać ofertę optymalną do indywidualnych potrzeb.

Forum pomocy technicznej – www.orange.pl/forum – to miejsce gdzie użytkownik znajdzie odpowiedzi na standardowe i rzadziej występujące problemy techniczne dotyczące telefonów, internetu, technologii i usług. Może tam również podzielić się własnym doświadczeniem z korzystania z usług Orange czy zaproponować własne, niestandardowe rozwiązanie jakiegoś problemu.

Powiedz ile – jest usługą umożliwiającą bezpłatne sprawdzenie pozostałych do wykorzystania środków z abonamentu czy ilości SMS-ów. By to zrobić wystarczy wpisać na telefonie krótki kod (*103*#), wysyłać SMS o treści ILE pod numer 8005 lub zalogować się na swoje konto na www.orange.pl. Usługa dostępna jest dla osób korzystających z abonamentowych i mix taryf Delfin, Pelikan i Pantera.

Wirtualny doradca – to aplikacja, która na podstawie analizy odpowiedzi na kilka prostych pytań dotyczących sposobu korzystania z telefonu, sugeruje ofertę dopasowaną do indywidualnych potrzeb klienta Orange. Wirtualny doradca sugeruje najlepiej dopasowaną taryfę oraz usługi, które pozwolą obniżyć koszty połączeń, SMS-ów czy korzystania z internetu w telefonie. Aplikacja pomaga dobrać najlepszą ofertę zarówno dla klientów korzystających z oferty abonamentowej, jak i na kartę. Dostępna jest na profilu Orange na Facebooku: www.facebook.com/OrangePolska.

Kreację kampanii przygotowała agencja Leo Burnett, a media zaplanował dom mediowy Mediaedge:cia.

Udostępnij: W Orange klienci mają lepiej

Reklama

Zależy nam, abyście mieli lepiej

3 listopada 2011

Zależy nam, abyście mieli lepiej

Zaktualizowaliśmy aplikację Mój Orange na Androida, iOS i Windowsa. I chociaż sam fakt aktualizacji aplikacji nie jest wydarzeniem szczególnie doniosłym, tym razem sytuacja jest nieco inna. Po pierwsze – wprowadziliśmy bardzo ciekawe funkcje. Po drugie – dla tych z Was, którzy jeszcze nie korzystają z aplikacji  mamy konkurs z nagrodami. I to takimi, że sam chciałbym wygrać 😉

Zmiany  dotyczą możliwości kontaktu z nami. W dolnej części okna aplikacji znajdziecie teraz ikonkę słuchawki, po kliknięciu w którą będziecie mogli wybrać jedną z dwóch opcji – czat lub rozmowa z infolinią.

Jeżeli w pełni zalogujecie się do aplikacji, czyli za pomocą loginu i hasła to będziecie mogli zadzwonić na infolinię bez konieczności przechodzenia przez automatyczne menu głosowe, a w dodatku, połączenie będzie bezpłatne.

Jeśli w aplikacji użyjecie autologowania, o którym pisaliśmy niedawno to konieczne będzie przejście przez automatyczne menu, a połączenie nie będzie bezpłatne, więc warto założyć darmowe konto

Teraz cześć druga, czyli konkurs – możecie w nim wygrać w sumie sześć nagród – trzy smartfony Samsung Galaxy S7 edge oraz trzy tablety Samsung Galaxy Tab A. Jeśli korzystacie z usług mobilnych w Orange wystarczy odpowiedzieć na proste pytanie. Całość podzieliliśmy na trzy etapy, w każdym można wygrać jeden telefon i jeden tablet.

Z tej strony dowiecie się wszystkiego, co powinniście wiedzieć o aplikacji Mój Orange oraz o samym konkursie. Powodzenia!

Aktualizacja [01.02.2018 09:45]

P.S.

Koledzy i koleżanki zajmujący się obsługą klienta dali mi znać, że często piszecie i dzwonicie do nich w sprawie bezpłatnych połączeń z aplikacji Mój Orange, wspominając o tym wpisie. Zwróćcie proszę uwagę, że to jest blog 😉 Wpisy blogowe mają to do siebie, że z czasem się dezaktualizują. Niektóre szybciej inne wolniej. Nie usuwamy starych wpisów, taką przyjęliśmy zasadę i się jej trzymamy.

Ten wpis nie jest już aktualny – połączenia na obsługę klienta poprzez aplikację Mój Orange są płatne.

Udostępnij: Zależy nam, abyście mieli lepiej

Reklama

W Orange łatwiej

3 listopada 2011

W Orange łatwiej

Orange startuje dziś z kampanią prezentującą trzy ciekawe rozwiązania dla klientów.Odpowiadają one na Wasze najczęstsze bolączki: jak rozwiązać problem z telefonem czy internetem, skontrolować stan swoich wydatków czy dobrać ofertę do indywidualnych potrzeb.

Nasze reklamy będziecie mieli okazję oglądać przez cały listopad w telewizji, prasie, internecie i na bilbordach. Dziś premierowo jedna z nich.

W kampanii chodzi o dotarcie do naszych klientów z informacją, że mamy dla nich usługi, które pomagają rozwiązać problemy techniczne – forum pomocy technicznej, dobrać najlepszą ofertę – wirtualny doradca Orange czy kontrolować ilość wykorzystanych minut i sms-ów wpisując na telefonie kod (*103*#) bądź wysyłając SMS o treści ILE pod numer 8005. Mam nadzieję, że któraś z nich już wkrótce się Wam przyda.

Udostępnij: W Orange łatwiej

Oferta

Jak się nie pogubić w ofertach?

16 września 2011

Jak się nie pogubić w ofertach?

Komentując ostatnie nowości, zwróciliście uwagę, że jest ich coraz więcej i niełatwo się ogarnąć. Dlatego zainteresowanym polecam odwiedzić stronę z zebranymi w jednym miejscu usługami i promocjami oraz sprawdzić naszego wirtualnego doradcę oferty Orange na kartę. W kompendium znajdziecie wylistowane usługi i promocje występujące w wybranych taryfach oraz przeczytacie ich skrócony opis. Poznacie cenę, ważność i sposób włączenia. Jeśli chodzi o wirtualnego doradcę, to po uruchomieniu aplikacji wystarczy odpowiedzieć na 5 prostych pytań, aby dostać sugerowaną taryfę wraz z listą usług, odpowiadających potrzebom.

Udostępnij: Jak się nie pogubić w ofertach?

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej