
Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska
Najnowsze wpisy z kategorii Ludzie
Chmura tagów

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska
Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska
Wczoraj wieczorem dowiedziałem się, że nasz blog został najlepszym profesjonalnym blogiem w 2009 roku. Nie ukrywam, że to świetny news, który miło połechtał, ale zarazem zmobilizował do dalszej pracy przy całej platfornie blogowej Grupy TP. Świadomie napisałem „nasz” blog, ponieważ bez Was komentujących, krytykujących, ponaglających do pracy i czasami chwalących, nie byłoby tego sukcesu. Dlatego możemy sobie nawzajem pogratulować. Dzięki wielkie. Chciałbym zarazem podziękować wszystkim osobom z Grupy TP, którzy codziennie mi pomagają, dostarczając informacje i wyjaśnienia, o które prosicie. Pewnie zauważyliście, że jeszcze dziś ktoś umieści 10 000 komentarz. Niespodzianka już przygotowana! Na koniec mała prośba o wyrozumiałość dla rzecznika. Niestety kontuzja, którą odniosłem na meczu charytatywnym 10 dni temu okazała się na tyle poważna, że dziś czeka mnie operacja nogi. Dlatego przez 2-3 dni nie będę mógł się udzielać na blogu. Tradycyjnie jednak napisałem już newsa o nowej usłudze, na którą czeka sporo klientów. Jak przyjdzie pora, kolega za mnie kliknie i go przeczytacie.
Blog www.blog.tp.pl/wojciechjabczynskiprowadzony przez rzecznika Grupy TP Wojciecha Jabczyńskiego został uznany za najlepszy w konkursie Firmowy Blog Roku 2009. Wygrał w kategorii „Blog profesjonalny powyżej roku”.
Blog Grupy TP otrzymał także wyróżnienie specjalne za przełamywanie stereotypów w komunikacji z klientami. Zdaniem jurorów, najlepiej realizuje on najważniejsze kryterium brane pod uwagę w ocenie czyli właśnie umiejętność przełamywania stereotypów i wdrażania nowych narzędzi komunikacji biorąc pod uwagę skalę działalności firmy.
– Blogi Grupy TP stanowią istotny element naszej strategii komunikacyjnej. Nagroda upewniła nas, że kierunek nowych mediów jest właściwy i mamy na czym budować potencjał całej platformy blogowej – powiedział Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor Departamentu PR Grupy TP.
– Blog jest dialogiem. Potwierdza to 10 tys komentarzy w ciągu roku, czyli średnio 50 do wpisu oraz 10 tys unikatowych użytkowników spędzających na blogu średnio po ok. 5 minut za każdym razem. Nie pisałbym go, gdyby nie wsparcie i wiedza zespołu pracowników – dodaje Wojtek Jabczyński.
Jurorami w konkursie byli eksperci zajmujący się komunikacją w nowych mediach m.in. Jarosław Sobolewski, Maciej Zawadziński, Dominik Kaznowski.
Blog rzecznika Grupy TP istnieje od grudnia 2008 r., w listopadzie tego roku uruchomiono pod adresem www.blog.tp.pl kolejne 3 blogi: korporacyjny, technologiczny oraz sportowy.
Długo czekaliśmy na wyniki, ale już wiemy – blog prowadzony przez Wojtka Jabczyńskiego został wybrany najlepszym polskim blogiem firmowym w roku 2009 w kategorii „Blog profesjonalny (powyżej roku)”. W wyścigu wyprzedził m.in. blogi mBanku oraz krakowskiej Restauracji Ancona.
Wojtek otrzymał także wyróżnienie specjalne za przełamywanie stereotypów w komunikacji z klientami, bo „najlepiej realizuje najważniejsze kryterium brane pod uwagę w ocenie blogów w konkursie, biorąc pod uwagę skalę działalności firmy i ilość wyzwań związaną z wdrażaniem nowych narzędzi komunikacji w firmach opartych o social media”.
Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o samym konkursie i innych laureatach, warto zajrzeć na prowadzony przez Dominika Kaznowskiego blog poświęcony blogom firmowym. Na uwagę zasługuje na pewno nagroda dla bloga Państwowego Muzeum Etnograficznego w Warszawie – to chyba pierwsza taka inicjatywa wśród instytucji publicznych.
Wojtku – gratulacje! Ależ nam podniosłeś poprzeczkę.. 🙂
Dodano do koszyka.