badania

Cyfryzacja w dużych polskich firmach ma wspierać sprzedaż. To wnioski z kolejnej edycji badania Orange Insights

Blisko dwie trzecie polskich firm zatrudniających od 100 do 250 pracowników stawia na cyfryzację by rozbudować systemy wspierające sprzedaż. W nieco mniejszym stopniu skupiają się one na cyfrowym wspieraniu działań marketingowych czy też rozwoju platform e-commerce. To najważniejsze wnioski z badania Orange Insights, zrealizowanego na zlecenie Orange Polska. Choć cyfryzacja jest ważna niezależnie od skali …

Cyfryzacja w dużych polskich firmach ma wspierać sprzedaż. To wnioski z kolejnej edycji badania Orange Insights Read More »

Hasło wszyte w mankiecie

Hasło. Z jednej strony tak ważne, a z drugiej strony – tak piekielnie problematyczne. Bo o ile wpisanie go na stronie nie stanowi wielkiego problemu, nawet wymyślenie to nie żadne rocket science, ale już zapamiętać mocne hasło – to potrafi być sporym wyzwaniem… Kurtka inteligentna, ale… brudna? No bo tak – skoro mocne hasło ma …

Hasło wszyte w mankiecie Read More »

Grafika - mamy wpływ blog Orange Polska

O wpływie społecznym przedsiębiorstw i jego badaniu

Monika Kulik Zapraszam Was na wywiad z Kubą Wygnańskim, szefem Pracowni Badań i Innowacji Społecznych „Stocznia”, który opowiada o wpływie społecznym firm i jego badaniu. Od kilku lat wspólnie ze „Stocznią” przyglądamy się firmie w 6 obszarach wpływu na: gospodarkę, innowacje, klientów, pracowników, społeczności i środowisko naturalne.  Badamy nie tylko bezpośrednie rezultaty działań, ale analizujemy …

O wpływie społecznym przedsiębiorstw i jego badaniu Read More »

A Państwo płacą kartą?

Ciekawe badania wpadły mi ostatnio w oko przy przeglądaniu sieci, gdy szukałem ciekawostek na bloga. Badacze ze społeczności Rapid7 robili przez ostatni rok specyficzne badania – wystawili farmę bardzo specyficznych honeypotów, udających… terminale kasowe. Temat badania jak najbardziej na czasie, bowiem coraz częściej spotykamy się z atakami właśnie na te elementy infrastruktury, a następnie wyciąganie …

A Państwo płacą kartą? Read More »

„Przyszłość Zaufania Cyfrowego” – badania Orange w krajach europejskich

Sposób wykorzystywania danych osobowych jest głównym kryterium zaufania klientów do firmy, prawie tak samo ważnym jak jakość usług, które ona dostarcza – wynika z najnowszego badania „Przyszłość Zaufania Cyfrowego” przeprowadzonego przez Orange we Francji, Polsce, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii. Dlatego w przeddzień Światowego Kongresu Mobilnego w Barcelonie, Orange apeluje do biznesu o wspólne działania dla …

„Przyszłość Zaufania Cyfrowego” – badania Orange w krajach europejskich Read More »

Bezpieczeństwo w sieci

Przy okazji Dnia Bezpiecznego Internetu, o którym pisał już Michał, pokazane zostały bardzo ciekawe badania dotyczące dzieci w sieci – EU Kids Online. Ponad 9.9. tys. dzieciaków z 25 krajów odpowiedziało, co je niepokoi w internecie. Badanie jest o tyle istotne, że pokazuje, co same dzieci, a nie ich rodzice, uważają za zagrożenie w sieci. Jeśli …

Bezpieczeństwo w sieci Read More »

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.