badanie

Tabelkowo-badaniowe cuda Netii

Uwielbiam informacje w stylu zobaczcie, jacy jesteśmy wspaniali, a konkurencja kiepska. I do tego uwiarygniające badanie przeprowadzone na niewielkiej grupie klientów. Oczywiście wybranych losowo i nie wiedzących dla kogo jest robione. Do tego zgrabna grafika, na której niby nie wymieniamy z kim się porównujemy, ale wszystko musi być jasne. I news gotowy. Telepolis go weźmie, …

Tabelkowo-badaniowe cuda Netii Read More »

Reklama: gdzie i jak?

Jeśli do tej pory, telewizja była najpopularniejszym kanałem reklamowym, to dziś rośnie jej konkurencja w postaci smartfonów. Powód? To urządzenie, które mamy ciągle przy sobie. A jak wynika z badania Orange Exposure 2012/2013 telefon to dziś pierwszy „ekran” dla młodszych konsumentów, którzy są ważną grupą dla reklamodawców. Młodzi (w przedziale 11-18 lat) są bardzo selektywne …

Reklama: gdzie i jak? Read More »

Jeszcze słowo o wielkim bracie

Badanie przeprowadzone na 11 tyś internautów z 11 krajów w ramach tzw. Consumer Insights Survey przyniosło ciekawą, choć nie zaskakującą, informację na temat preferencji ochrony prywatności. Zapytano ankietowanych, czy gdyby na witrynach internetowych istniał przycisk „Nie” zabraniający gromadzić dostawcy strony dane na temat odwiedzającego to czy by z niego korzystali. 68% zapytanych odpowiedziało, że tak …

Jeszcze słowo o wielkim bracie Read More »

Internauci: mobilni i zadowoleni z życia

O wynikach badania World Internet Project Poland 2012 mogliście przeczytać na blogu ogólnym. Dzisiaj chcę zwrócić waszą uwagę na wyniki badania w kontekście technologicznym. Jak wynika z raportu, coraz chętniej korzystamy z Internetu za pomocą urządzeń mobilnych – już 16 proc. Internautów (dwukrotnie więcej niż w 2010 r.) korzysta z dostępu do sieci za pomocą …

Internauci: mobilni i zadowoleni z życia Read More »

Polski Internauta opisany w cyfrach

Większość filmu „Historie kuchenne”, (który polecam) dzieje się w mieszkaniu. Tam w kuchni głównego bohatera „zagnieździł się” badacz, który z wysokiego krzesła śledzi każdy ruch mieszkańca domu. Skrupulatnie zapisuje nie tylko wykonywane czynności i godziny, kiedy miały one miejsce, ale kreśli również skomplikowaną siatkę każdego ruchu. A wszystko to w ramach programu naukowego dotyczącego nawyków …

Polski Internauta opisany w cyfrach Read More »

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.