Oferta

Biało-czerwona Wieża Eiffla

13 czerwca 2016

Biało-czerwona Wieża Eiffla

Przez cały czas trwania Euro na stronie Orange Sponsors You wyłaniamy najbardziej aktywnych kibiców online, dla których każdego wieczoru rozświetlamy Wieżę Eiffla barwami ich ulubionej drużyny. Jeśli chcecie aby wieża w czwartek miała polskie barwy, to wszystko w Waszych rękach. Wystarczy, że zamieścicie w mediach społecznościowych pozdrowienia z użyciem hasztagu #POL oraz oznaczycie w nich profil Orange (@orange lub @orange_polska). Wczoraj wieża rozbłysła dla Turcji.

b87ee4d15c74a3a805ca4e8022bf0911fd4

Udostępnij: Biało-czerwona Wieża Eiffla

Reklama

Zinédine Zidane w reklamie Orange

31 maja 2016

Zinédine Zidane w reklamie Orange

Przez cały czas trwania Euro na stronie Orange Sponsors You wyłaniamy najbardziej aktywnych kibiców online, dla których każdego wieczoru rozświetlamy Wieżę Eiffla barwami ich ulubionej drużyny. Jeśli chcecie aby wieża w czwartek miała polskie barwy, to wszystko w Waszych rękach. Wystarczy, że zamieścicie w mediach społecznościowych pozdrowienia z użyciem hasztagu #POL oraz oznaczycie w nich profil Orange (@orange lub @orange_polska). Wczoraj wieża rozbłysła dla Turcji.

b87ee4d15c74a3a805ca4e8022bf0911fd4

Udostępnij: Zinédine Zidane w reklamie Orange

Odpowiedzialny biznes

Dołącz do kadry Górskiego i jedź z Orange Euro 2016!

10 maja 2016

Dołącz do kadry Górskiego i jedź z Orange Euro 2016!

Za tydzień polscy piłkarze zaczynają przygotowania do EURO 2016. Będą trenować, grać mecze towarzyskie, a  12 czerwca w Nicei rozpoczną bój o mistrzostwo. Razem z Orange będę mocno trzymał kciuki za kadrę. Szczerze już nie mogę się doczekać, bo pewnie nie tylko moim zdaniem, kadrę mamy najsilniejszą od wielu lat. Jako sponsorowi EURO 2016 najbardziej zależy nam na wspieraniu kibiców, którzy dają zespołowi dodatkową siłę i motywację. Dlatego szukamy najlepszych z Was i tworzymy własną drużynę „Orłów Roberta Górskiego”, która pojedzie do Paryża by kibicować piłkarzom na żywo w meczu Polska-Niemcy.  Jak się załapać do ekipy? Zapraszam do konkursu. Wszystko, czego potrzebujecie znajdziecie na stronie www.orlyrobertagorskiego.pl Powodzenia!

Udostępnij: Dołącz do kadry Górskiego i jedź z Orange Euro 2016!

Informacje prasowe

Orange uruchamia nową platformę sponsoringową „Orange Sponsors You” czyniąc kibiców gwiazdami UEFA EURO 2016™, razem z Zinedinem Zidanem, wieżą Eiffla i kampanią „Fan of the Match”

14 kwietnia 2016

Orange uruchamia nową platformę sponsoringową „Orange Sponsors You” czyniąc kibiców gwiazdami UEFA EURO 2016™, razem z Zinedinem Zidanem, wieżą Eiffla i kampanią „Fan of the Match”

Orange rozpoczyna kampanię związaną z EURO 2016 i uruchamia nową platformę sponsoringową – Orange Sponsors You – stawiając kibiców na pierwszym planie. Zinedine Zidane od 29 maja będzie pomagał Orange wybrać najbardziej zaangażowanych fanów na świecie. Od 10 czerwca, w każdy meczowy wieczór, na fanów skupionych w mediach społecznościowych wokół #OrangeSponsorsYou czeka wyjątkowa niespodzianka związana z wieżą Eiffla. W ramach realizowanej na wyłączność kampanii „Fan of the Match”, podczas każdego meczu EURO 2016 Orange wyróżni jednego z  fanów, doceniając jego kibicowanie.

Orange Sponsors You – kibice stają się prawdziwymi gwiazdami

Orange uruchomił dzisiaj nową platformę sponsoringową – Orange Sponsors You. Podczas gdy wielkie marki skupiają swoją uwagę na najlepszych graczach, drużynach czy wydarzeniach, platforma Orange Sponsors You wybrała alternatywne podejście i koncentruje się na kibicach. Orange wierzy, że to oni są prawdziwymi gwiazdami oraz że to ich wsparcie i pasja czynią wydarzenia takie jak EURO 2016TM tak wspaniałymi.

Rozpoczynając sponsoring EURO 2016, ambicją operatora jest okazać kibicom uznanie, na które zasługują, stawiając ich na pierwszym planie i kierując na nich światła reflektorów, jednocześnie nagradzając ich za pasję. EURO 2016 będzie dla Orange wydarzeniem z największą jak do tej pory aktywacją praw sponsoringowych, obejmującą globalnie:

– ponad 3.000 biletów na mecze, które kibice otrzymają jako nagrodę za ich pasję
– ponad 700 biletów na mecze dla pracowników
– ponad 200 wejściówek VIP dla kibiców na mecze rozgrzewkowe
– zaproszenie na finały na Stade de France dla ponad 20 najlepszych kibiców.

Orange Sponsors You ma coś dla każdego

Głównym przesłaniem Orange Sponsors You jest dostępność, by każdy mógł poczuć, że nie tylko kibicuje, ale uczestniczy w wydarzeniach i jest w nie zaangażowany. Dzięki specjalnym ofertom wdrażanym w poszczególnych krajach, klienci Orange, również biznesowi, będą mogli skorzystać z m.in. z promocji na internet, pakietów danych, telewizji mobilnej, darmowych rozmów oraz innych ofert, by każdy miał powód do świętowania, niezależnie od wyników meczów.

We Francji Orange zaproponuje swoim klientom więcej Internetu, umożliwiając im oglądanie meczów na telefonach komórkowych i tabletach. Operator pracuje także nad specjalną ofertą roamingu dla osób przybywających do Francji. Oferta Orange Holiday Europe, zaprojektowana będzie specjalnie na UEFA EURO 2016™. Pozostałe kraje Orange w Europie również pracują nad unikatowymi ofertami, obejmującymi m.in. np. darmowe GB transferu za każdy gol zdobyty w konkretnym meczu lub darmowe filmy do ściągnięcia za każdą wygraną ulubionej drużyny.

Beatrice Mandine, wiceprezes ds. marki i komunikacji w Orange, mówi: EURO 2016 będzie powodem do dumy dla Francji i dla Orange. Dla nas, platforma Orange Sponsors You jest okazją, by łączyć ludzi poprzez ich pasję. To nas inspiruje i pomaga nam stworzyć dziedzictwo, które będziemy mogli celebrować długo po zakończeniu mistrzostw. EURO 2016 to zaledwie początek.

Zinedine Zidane nawiązuje współpracę z Orange jako szef drużyny poszukującej najlepszych kibiców 

29 maja Orange rozpoczyna w 28 krajach kampanię telewizyjną z udziałem słynnego francuskiego piłkarza. Zinedine Zidane roześle członków swojej drużyny, by  odnaleźć najlepszych kibiców na świecie.

Ta globalna kampania reklamowa, połączona z filmem 360º zamieszczonym na  www.OrangeSponsorsYou.com, pomoże znaleźć w krajach Orange na całym świecie ponad 20 najbardziej zaangażowanych kibiców i zaprosić ich na finał na Stade de France.

Ikona Paryża – wieża Eiffla – w wyjątkowej kampanii Orange   

Każdego wieczoru podczas EURO 2016 wieża Eiffla pojawi się w centrum kampanii Orange Sponsors You. Fani skupieni w mediach społecznościowych wokół #OrangeSponsorsYou będą mieli wpływ na to, jaką rolę odegra ikona Paryża w tym  piłkarskim święcie. Więcej szczegółów na ten temat zostanie podanych w najbliższych tygodniach.

Orange uruchamia kampanię „Fan of the Match”

Wraz z meczem otwarcia, Orange uruchamia kampanię na wyłączność pt. „Fan of the Match”. Wzorując się na koncepcji „Man of the Match” Orange będzie szukał kibica, który najbardziej wyróżnia się z tłumu na trybunach. Podczas każdego meczu jedna osoba zostanie nagrodzona tytułem „Fan of the Match” a jej kibicowanie zostanie w specjalny sposób docenione.

Strefy Kibica Orange

W Strefach Kibica zlokalizowanych w sześciu miastach (Lyon, Paryż, Lille, Marsylia, Bordeaux, Tuluza), kibice będą mogli skorzystać z przestrzeni do gier wideo czy oglądania meczy w UHD oraz zdobyć autografy gości z Team Orange Le 12ème homme. Orange stworzy także specjalne stoiska, gdzie kibice będą mieli okazję wypróbować najnowsze wynalazki technologiczne, w tym rzeczywistość wirtualną.

Materiały dla prasy
Nowy spot z Zinédine Zidane
Wojciech Jabczyński
Rzecznik Orange Polska
biuro.prasowe@orange.com
https://twitter.com/RzecznikOrange

Nasz blog: www.blog.orange.pl

Udostępnij: Orange uruchamia nową platformę sponsoringową „Orange Sponsors You” czyniąc kibiców gwiazdami UEFA EURO 2016™, razem z Zinedinem Zidanem, wieżą Eiffla i kampanią „Fan of the Match”

Odpowiedzialny biznes

Cały świat w koszykach

18 października 2013

Cały świat w koszykach

Koszyki w Warszawie to zabytkowa hala gdzie zjeść można bez lipy i coś kupić. Ot takie miejsce z duszą. Koszyki w FIFA to zbiór drużyn według mniej lub bardziej przypadkowych i zmiennych kryteriów. No i są też koszyki UEFA, gdzie ta przypadkowość jest troszkę mniejsza skoro my jesteśmy w czwartym, a nie w pierwszym czy drugim koszyki (na razie nieoficjalnie).

Już za chwileczkę losowanie grup finałów MŚ w Brazylii. A na razie koszyki wyglądają tak:

Koszyk 1: Brazylia, Hiszpania, Argentyna, Niemcy, Szwajcaria, Belgia, Kolumbia, Urugwaj/Holandia (zależy od barażu Jordania Urugwaj)

Koszyk 2: USA, Kostaryka, Honduras, Iran, Korea Południowa, Japonia, Australia, Meksyk/Nowa Zelandia (zależy od spotkań Meksyk Nowa Zelandia)

Koszyk 3: Ghana/Egipt, Nigeria/Etiopia, Burkina Faso/Algieria, Wybrzeże Kości Słoniowej/Senegal, Tunezja/Kamerun, Chile, Ekwador, najniżej sklasyfikowana zwycięska drużyna w rankingu z baraży europejskich

Koszyk 4: Holandia, Włochy, Anglia, Rosja, Bośnia i Hercegowina, oraz trzy najwyżej sklasyfikowane zwycięskie drużyny z baraży europejskich

Mimo, że Belgia i Szwajcaria eliminacje przeszły jak burza, to wicemistrzowie Europy – Włosi, i wicemistrzowie świata – Holendrzy wydają się być w rankingu znacznie wyżej.   FIFA doceniła jednak ilość wygranych meczów towarzyskich i tym samym stworzyła w Brazylii kilka potencjalnych grup śmierci. Czasem dla kibiców to i ciekawe tylko, po co ranking, który ma sprawiedliwie oddawać dokonania zespołów w ostatnich latach.

Inny na razie nieoficjalny ranking UEFA oddaje naszą pozycję wyjściową w eliminacjach Mistrzostw Europy 2016. Jesteśmy w nim w koszyku nr 4 i dla nas po barażach już nic się nie zmieni. Najwyżej kilka innych drużyn zmieni swoje rozstawienie.

Do Francji awansują tylko pierwsze dwie drużyny z 9 grup i najlepszą z trzeciej lokaty. Pozostałe drużyny z trzecich miejsc zagrają w barażach. Nowy trener może wiec wylosować grupę np. z Hiszpanią, Szwecją, Turcją, Irlandią Północną i Kazachstanem. Z takiej grupy nawet trzecie miejsce może być problematyczne.

Koszyk 1: Hiszpania, Niemcy, Holandia, Włochy, Anglia, Grecja, Portugalia, Rosja, Bośnia i Hercegowina
Koszyk 2: Szwecja, Ukraina, Chorwacja, Dania, Szwajcaria, Belgia, Czechy, Węgry, Irlandia
Koszyk 3: Serbia, Turcja, Słowenia, Rumunia, Izrael, Norwegia, Słowacja, Austria, Czarnogóra
Koszyk 4: Armenia, Polska, Szkocja, Finlandia, Łotwa, Walia, Bułgaria, Estonia, Islandia
Koszyk 5: Białoruś, Irlandia Północna, Albania, Litwa, Mołdawia, Macedonia, Azerbejdżan, Gruzja, Cypr

Koszyk 6: Luksemburg, Kazachstan, Liechtenstein, Wyspy Owcze, Malta, Andora, San Marino, Gibraltar

Udostępnij: Cały świat w koszykach

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej