Fundacja Orange

Fundacja Orange dla szkół – w trosce o dzieci w cyfrowym świecie

Prawie połowa uczniów (49,5%) i nauczycieli (51%) przyznaje, że korzysta z internetu ponad 6 godzin dziennie. To zdecydowany wzrost w stosunku do danych sprzed pandemii, kiedy taki czas z ekranami deklarowało 7,2% młodych oraz 5,7% nauczycieli*. Nowa rzeczywistość i przeniesienie wielu aktywności do sieci zwiększa ryzyko kształtowania i utrwalania niezdrowych nawyków cyfrowych u dzieci i …

Fundacja Orange dla szkół – w trosce o dzieci w cyfrowym świecie Read More »

dziewczyna z plecakiem na siedząa na rozstaju dróg

Fundacje korporacyjne a CSR

W niedawnej publikacji na temat metody działania Fundacji Orange pojawia się wątek relacji fundacji korporacyjnej z firmą. Ja chciałam pójść krok dalej i zastanowić się, jaka jest relacja między fundacją korporacyjną a społeczną odpowiedzialnością firmy Fundacja korporacyjna może być elementem strategii społecznej odpowiedzialności firmy. Rozłóżmy to stwierdzenie na czynniki pierwsze. Fundacja korporacyjna – czyli najprościej …

Fundacje korporacyjne a CSR Read More »

Dzień Kobiet w FabLabie

„Kobieta może czuć się dobrze i pewnie w warsztacie!”. W FabLab Gdańsk powered by Orange praktycznie każdy dzień do Dzień Kobiet. Poznajcie uczestniczki projektu iTechWoman!, które opanowały maszyny, ucząc się modelowania, druku 3d, programowania, obsługi plotera laserowego i elektroniki. A dzieje się tam coś jeszcze… Kobiety w technologiach i na stolarni Jedna z nich mówi, …

Dzień Kobiet w FabLabie Read More »

fundacja korporacyjna

Projekt społeczny fundacji powołanej przez biznes – jak to działa?

Jak prowadzić projekt społecznego zaangażowania biznesu? Taki, który może realnie wpływać na zmianę na lepsze w otoczeniu? Poznajcie sposoby na taką inicjatywę i  przy okazji Fundację Orange trochę „od zaplecza”. Biznes społecznie zaangażowany Wiecie, że 65% konsumentów uważa, że marki mogą rozwiązywać społeczne problemy lepiej niż rządy? Tak wynika z badania *2019 Meaningful Brands survey …

Projekt społeczny fundacji powołanej przez biznes – jak to działa? Read More »

Czy już czas na edukację o sztucznej inteligencji?

Co widzisz, kiedy myślisz „Sztuczna Inteligencja”? Robota, który podaje ci kawę i sprząta w domu? Odpowiedzi z chatbota? Inteligentnego asystenta? Autonomiczny samochód? A może odwiedziłeś/aś Pinacoteca de Sau Paulo, gdzie jest możliwość wchodzenia w interakcje z dziełami sztuki? Sztuczna Inteligencja + inteligencja młodych Myśląc o AI, my w Fundacji Orange widzimy…wiadomo…: konieczność edukacji w tym …

Czy już czas na edukację o sztucznej inteligencji? Read More »

Dzień Bezpiecznego Internetu 2021, czyli jak w czasie pandemii zadbać o dzieci w sieci

Obchody Dnia Bezpiecznego Internetu 2021 rozpoczynają się od konferencji online dla nauczycieli i rodziców. Partnerem wydarzenia jest Fundacja Orange. Wiele tegorocznych wątków dotyczy emocji i psychologicznych konsekwencji COVID-19.  Dodatkowo Fundacja zaprasza na webinar 4 marca, który podpowie, jak zadbać o uczniów i ich dobrostan w dobie pandemii. Dzień Bezpiecznego Internetu, w tym roku przypadający na …

Dzień Bezpiecznego Internetu 2021, czyli jak w czasie pandemii zadbać o dzieci w sieci Read More »

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.