klimat

#OrangeGoesGreen 2022

Kupowaliśmy coraz więcej energii z odnawialnych źródeł, redukowaliśmy jej zużycie, promowaliśmy rozwiązania gospodarki o obiegu zamkniętym oraz zachęcaliśmy klientów i pracowników do proekologicznych postaw. Tak minął nam kolejny rok realizacji celów klimatycznych #OrangeGoesGreen. Ostatni w starym roku mój  eko-piątek chcę poświęcić na podsumowanie naszych działań w 2022 roku. To był bardzo intensywny czas.   Energia …

#OrangeGoesGreen 2022 Read More »

Baza wiedzy o klimacie zamiast opinii Tośka z Facebooka

Właśnie ruszyła Klimatyczna Baza Wiedzy, czyli ogólnodostępne, darmowe narzędzie online, w którym znajdziecie aktualne opracowania i raporty dotyczące zmiany klimatu. Orange jest partnerem katalogu, który powstał z inicjatywy Purpose Climate Lab przy współpracy z ekspertami z organizacji pozarządowych, instytucji badawczych i ośrodków akademickich Klimat zmieniał się już wcześniej! Czyja to wina? Słońca, wulkanów, a może …

Baza wiedzy o klimacie zamiast opinii Tośka z Facebooka Read More »

Nasza strategia klimatyczna wyróżniona w światowym konkursie

Otrzymaliśmy wyróżnienie w konkursie World Communication Awards za strategię klimatyczną opartą na nauce i działania w ramach #OrangeGoesGreen. To jeden z najważniejszych konkursów nagradzający za znaczące osiągnięcia i innowacje w światowym przemyśle telekomunikacyjnym. Tegoroczna, już 24., edycja odbyła się w Grand Connaught Rooms w Londynie w tym tygodniu. Nagrody przyznawało grono prawie dziewięćdziesięciu uznanych ekspertów …

Nasza strategia klimatyczna wyróżniona w światowym konkursie Read More »

biznes-klimat

Biznes na rzecz edukacji klimatycznej

Firmy działające w Polsce, w tym Orange Polska, apelują o lepszą edukację klimatyczną. W trosce o przyszłość – naszą i kolejnych pokoleń przedstawiciele firm podpisali się pod listem otwartym, ogłoszonym podczas premiery raportu „EDUKACJA KLIMATYCZNA W POLSCE 2022 – rekomendacje Okrągłego Stołu”. Druga edycja raportu  – publikacja z inicjatywy UN Global Compact Network Poland – …

Biznes na rzecz edukacji klimatycznej Read More »

Energię do pracy czerpiemy ze słońca

Na dachu w Miasteczku Orange w Warszawie właśnie zamontowaliśmy 144 panele fotowoltaiczne. To kolejny przykład naszych działań dla klimatu. Z uwagi na ograniczenia przestrzeni, którą mogliśmy wykorzystać pod panele na dachu naszej siedziby, energia pozyskana w ten sposób zaspokoi niedużą część potrzeb Miasteczka, ale jest ważnym uzupełnieniem naszych „zielonych” działań. Wystarczy na pracę kilku wind …

Energię do pracy czerpiemy ze słońca Read More »

Branża telekomunikacyjna razem na rzecz klimatu

Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji, jako pierwsza organizacja branżowa w Polsce, przygotowała wspólną deklarację na rzecz ochrony klimatu. Orange Polska jest jej inicjatorem i sygnatariuszem. Teraz za słowami muszą pójść działania. Branża ICT ma ważną rolę do odegrania w walce o czystszą planetę. Nie tylko sama, ale jako inspirator dla innych gałęzi gospodarki. Niektóre z …

Branża telekomunikacyjna razem na rzecz klimatu Read More »

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.