
Lubię okrągłe liczby. Dlatego skusiłem się, aby napisać, że już ponad milion klientów korzysta z wprowadzonych od września 2008 r. nowych planów doMowych. Przypomnę, że to oferta, która zdecydowanie uprościła używanie telefonu stacjonarnego i daje spore oszczędności. W cenie abonamentu jest od 60 do 1200 min. na rozmowy, a w jednej z opcji można nawet wygadać się bez limitu. Moim zdaniem milion klientów w 9 miesięcy to świetny wynik i potwierdzenie, że trafiliśmy w oczekiwania tej części rynku. Pamiętam konferencję prasową i to, że część dziennikarzy z niedowierzaniem kręciła głowami, nie wróżąc większego sukcesu w promowaniu telefonii stacjonarnej. Myślę, że pomysł się obronił. Na koniec jeszcze kilka cyferek statystycznych. Oczywiście najwięcej klientów korzysta z oferty z 60 min. na rozmowy. Ponad 16 proc. wybrało jednak najwyższe plany z 1200 min. lub z brakiem limitu, a ok. 15 proc. użytkowników zdecydowała się na opcję podwojenia liczby minut w ramach abonamentu.