Oferta

Milion planów doMowych

26 czerwca 2016

Milion planów doMowych

Półtora miesiąca temu pisałem o marketingowo-wizerunkowej sztuce pompowania bazy klientów przez T-Mobile, dzięki której zniekształca się realny obraz liczby aktywnych kart SIM na rynku. Nie mamy zamiaru iść drogą naszego konkurenta, ale trudno było nad tym przejść do porządku dziennego. Dlatego postanowiliśmy, że od teraz będziemy publicznie podawać nasze wyliczenia kart SIM według dotychczasowego standardu oraz modelu T-Mobile. Chodzi nam o to, by porównywać jabłka do jabłek. Co więcej zachęcamy Plusa, Playa i inne firmy, aby zrobili to samo. Tylko w ten sposób klienci i media będą mogli zobaczyć potencjał poszczególnych operatorów. Ponadto zachęcam, aby baczniej przyglądać się wartościowemu udziałowi w rynku, który może nie ma takich sexi cyfr, ale dla prowadzenia biznesu ma kluczowe znaczenie. Szczegóły i pierwsze wyliczenia w naszym komunikacie.

7b81df2cc042115f4a0a7eb270721236bc1

Udostępnij: Milion planów doMowych

Odpowiedzialny biznes

Mamy 5 mln klientów korzystających z e-faktur

18 grudnia 2015

Mamy 5 mln klientów korzystających z e-faktur

Tylko w tym roku przybyło nam milion klientów korzystających z e-faktur zamiast dostawać papierowy rachunek. Od zwykłej faktury różni się tak naprawdę jedynie drogą dostarczenia. E-faktura przesyłana jest bezpośrednio na wskazany adres e-mail bądź udostępniana na indywidualnym koncie klienta na naszej stronie internetowej bądź w aplikacji mobilnej.

Rozwiązania „bezpapierowe”, wprowadziliśmy na przełomie wieków i od tego czasu aktywnie je wspieramy. Choćby obniżając opłaty za usługi, dla klientów z nich korzystających.  Wprowadziliśmy je z kilku powodów. Nie ukrywając, ograniczają nasze koszty, ale pozwalają zarazem ograniczyć wysyłanie papieru, który później zalega na wysypiskach. Nie mówiąc już o ścinaniu drzew.

Udostępnij: Mamy 5 mln klientów korzystających z e-faktur

Sieć

Wyniki lepsze od oczekiwań

22 października 2013

Wyniki lepsze od oczekiwań

Możecie już zobaczyć wyniki Orange Polska za trzeci kwartał i z satysfakcją muszę powiedzieć, że są lepsze niż oczekiwał rynek i analitycy. Świadczy to m.in. o tym, że nowa strategia już zaczęła przynosić rezultaty. Nie bez powodu zrobiłem dla Was weekendowy konkurs dotyczący nju mobile i Orange Open, bo fajnie pokazują, co udało się nam zrobić. Liczba klientów nowej marki skoczyła do 203 tys., czyli przez 3 miesiące zyskaliśmy ich 123 tys. Flagowa oferta konwergentna ma już 211 tys. klientów. To wzrost kwartał do kwartału o 69 proc. Przeskoczyliśmy też 15 mln klientów telefonii komórkowej i mamy coraz lepszy wynik MNP. Spowolniliśmy kolejny raz nieunikniony spadek klientów telefonii stacjonarnej, co bez wątpienia jest sukcesem. Nie zrobiliśmy niestety postępu w stacjonarnym dostępie do Internetu i tutaj rzeczywiście walka z kablówkami jest trudna. Więcej o wynikach przeczytacie tutaj. A teraz rozstrzygnięcie konkursu. Nikt nie trafił dokładnie w punkt, ale najbliżej byli: Jamessz z nju mobile i Mike278 z Orange Open. Gratuluję i proszę o kontakt email.

8db3949ebaa3401a2ba35b81ebd219f1d0a

Udostępnij: Wyniki lepsze od oczekiwań

Odpowiedzialny biznes

Wynikowe konkursy na weekend

18 października 2013

Wynikowe konkursy na weekend

Już w najbliższy wtorek poznacie wyniki Orange Polska za III kwartał 2013 r. Jak pewnie doskonale wiecie do tego czasu nie mogę nic ujawnić, ale nic nie stoi na przeszkodzie, abyście spóbowali sił w konkursie. Mam dla Was dwa pytania i dwie nagrody z szafy rzecznika. Żeby je zgarnąć trzeba prawidłowo odpowiedzieć ilu klientów zdobyły: nju mobile i usługa Orange Open do końca września br. Kto z Was pierwszy odgadnie lub będzie najbliżej wygrywa. Oczywiście obydwa pytania traktuję oddzielnie. Każdy ma jeden strzał. Rozstrzygnięcie we wtorek. Powodzenia.

8b2abe62cdd7e57e800ff4e2159fde837de  24176077bb1e392ae6e4f852ae298cbf6b8

Udostępnij: Wynikowe konkursy na weekend

Sieć

80 tys. w dwa miesiące – dużo czy mało?

25 lipca 2013

80 tys. w dwa miesiące – dużo czy mało?

Wczoraj informowaliśmy o wyniku nju mobile i rozpoczęła się gorąca dyskusja na forach i moim blogu. Dużo, czy mało klientów? Dopytywali mnie o to również dziennikarze. Zatem kilka słów więcej. Wprowadziliśmy nju mobile żeby skuteczniej rywalizować o tych z Was, dla których najważniejsze są niskie koszty, proste rozwiązania i brak ograniczeń w korzystaniu z telefonu. Zdobycie przez dwa miesiące 80 tys. użytkowników, na tak konkurencyjnym rynku, uważam za bardzo dobry wynik. I nie ma co tego porównywać z Heyah, jak niektórzy próbują. To były zupełnie inne czasy, rynek, konkurencja i ceny. Ponadto cieszy mnie, że liczba klientów przechodzących z Orange do nju mobile jest o wiele niższa niż zakładaliśmy. Na ofertę abonamentową zdecydowało się 69 proc. klientów z konkurencji, a 31 proc. z Orange. Warto przy tym zwrócić uwagę, że w drugim kwartale 2013 przybyło nam również klientów postpaid w Orange. Pierwsze miesiące nju mobile na rynku pokazały, że dalej można stworzyć coś nowego i zaskakującego dla konkurencji, a zarazem atrakcyjnego dla klientów. Co więcej okazało się, że nie jest łatwo skopiować nasze rozwiązania, choć próby były czynione. Fajnie przyjął się zaszyty mechanizm maksymalnych cen po osiągnięciu, których rozmowy, SMS-y i internet są za darmo. Przez lata rynek pamiętał słynne 29 gr za minutę, a teraz hitem jest 29 zł, ale za rozmowy bez limitu i do wszystkich sieci.Kilka dni temu pokazałem Wam preferencje klientów wybierających nju mobile, ale z przeprowadzonych badań wynika dla nas coś jeszcze ważniejszego. Klienci bardzo chętnie polecają nową markę znajomym. Dlatego jestem przekonany, że kolejne miesiące będą dla nju mobile równie udane.

dcedc8f24dceb372cc41a73ea6175d2e050

 

Udostępnij: 80 tys. w dwa miesiące – dużo czy mało?

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej