Reklama

Świąteczny spot Orange z pomysłami na prezent

10 listopada 2017

Świąteczny spot Orange z pomysłami na prezent

Lubicie otwierać prezenty? Ten dreszczyk emocji, kiedy nie wiadomo co jest w środku a za chwilę wielka radość, bo Św. Mikołaj przyniósł to, co chcieliście? Święta tuż, tuż… Przynajmniej telewizyjnie. Proponuje Wam rozpakować radość z Orange. Wystartowaliśmy dzisiaj z kampanią świąteczną. Mam nadzieję, że wprowadzi was w odpowiedni nastrój i podpowie jak sprawić radość bliskim. Jeśli jeszcze nie wiecie, co położyć pod choinkę bliskim warto zainspirować się właśnie świąteczną ofertą Orange. Może się okazać, że przy okazji zakupu internetu domowego, który i tak zaplanowaliście pod koniec roku, kupicie korzystnie także smartfon, telewizor a nawet wymarzoną konsolę do gier dla dziecka.  Kreacje spotu reklamowego przygotowała agencja Publicis, wyprodukował go Film Produkcja. Reżyserem był Michał Gazda. Natomiast postprodukcję zrobiła Orka, a dźwięk Lunapark.

Na pierwszy ogień idą Samsung Galaxy S8 i Samsung Galaxy J5 (2017)

A na drugi: Samsung TV i Xbox One S

Stella niestety na chorobowym, więc tym razem mi przypadło umieszczeniu wpisu o naszej nowej kampanii.

 

Udostępnij: Świąteczny spot Orange z pomysłami na prezent

Reklama

Ojcowie – słodkie fajtłapy? Nie w reklamie Orange!

2 października 2017

Ojcowie – słodkie fajtłapy? Nie w reklamie Orange!

Inicjatywa Tato.Net doceniła reklamę Orange Love za promowanie dobrego wizerunku ojca „na drodze odkrywania i rozwoju talentów dziecka”. Pewnie kojarzycie tatę uczącego śpiewać córkę „All You Need Is Love” i wspierającego ją podczas występu. Takie wyróżnienia cieszą szczególnie, bo nie przyznaje ich szacowne grono marketingowców. Nie decydują też mądre wskaźniki, tylko nasi klienci-ojcowie.

Muszę przyznać, że wcześniej nie patrzyłem na reklamy z takiego punktu widzenia. Nie miałem też nic przeciwko temu, aby pokazać nas mężczyzn trochę, jako słodkie fajtłapy nie ogarniające gotowania zupy. Autoironia także w reklamach jest jak najbardziej potrzebna. Z drugiej strony – przecież dajemy radę!

Paweł Patkowski, Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska

Paweł Patkowski, Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska

Prezentacja wyróżnionych reklam „top dads” nie zmieniło przesadnie mojej opinii o reklamach, ale szersze spojrzenie na pozytywną promocję ojców i walkę ze stereotypami – jestem za. Ciekawe czy Wy zwracacie uwagę na takie aspekty naszego życia prezentowane w spotach?

 

Prócz Orange Polska Tato.Net wyróżnił jeszcze trzy inne reklamy: Mercedes-Benz, Allegro i Fundacji Mamy i Taty.

 

Udostępnij: Ojcowie – słodkie fajtłapy? Nie w reklamie Orange!

Odpowiedzialny biznes

Co ma CSR do marketingu?

9 lutego 2016

Co ma CSR do marketingu?

Niedawno podczas międzynarodowego spotkania CSRowców z Orange zastanawialiśmy się nad tym, jak CSR może zmieniać myślenie marketingowe.

Myślę, że dobrym przykładem takich zmian jest podejście do naszych starszych klientów, którzy w zetknięciu z nowymi technologiami mogą czuć się trochę zagubieni. „Integracja cyfrowa niezależnie od wieku”, to jeden z celów naszej strategii społecznej odpowiedzialności.

Jeszcze niedawno powszechne w marketingu naszej branży było traktowanie osób starszych jako pewnej niszy, grupy znajdującej się poza głównym biegiem komunikacji. Dziś – patrzymy bardziej uważnie na ich potrzeby i oczekiwania, zmieniając podejście do komunikacji z nimi, obsługi czy sprzedaży.  W 2014 roku wprowadziliśmy uproszczoną obsługę na infolinii dla seniorów – szybkie połączenie z doradcą, odpowiednio dobrana obsługa infolinii i więcej czasu na rozmowę. Zmieniliśmy również język korespondencji ze starszymi klientami, a pisma do nich przygotowujemy powiększoną czcionką.

Zobaczcie krótki film podsumowujący te działania.

Przed nami jeszcze sporo pracy. W ramach wyzwań strategicznych CSR przygotowujemy teraz nowe standardy obsługi dla starszych klientów w punktach sprzedaży.

To dopiero początek zmian, ale widać już efekty – dla nas bardzo wymierne – wzrost satysfakcji z obsługi seniorów o ponad 12p.p. i pozytywne opinie klientów np. „dziękuję, że tak cierpliwie Pani mi wszystko wytłumaczyła, wreszcie wszystko rozumiem”.

To przykład, jak dzięki podejściu CSR zmieniliśmy myślenie o pewnej grupie klientów, wyodrębniając ją z „oferty dla wszystkich”.  Ale może być też odwrotna ścieżka – od myślenia o specjalnej grupie do myślenia całościowego i kompleksowego – ale o tym następnym razem 😉

Udostępnij: Co ma CSR do marketingu?

Odpowiedzialny biznes

Tak to się robi w Polonii Warszawa

13 marca 2013

Tak to się robi w Polonii Warszawa

Lubicie otwierać prezenty? Ten dreszczyk emocji, kiedy nie wiadomo co jest w środku a za chwilę wielka radość, bo Św. Mikołaj przyniósł to, co chcieliście? Święta tuż, tuż… Przynajmniej telewizyjnie. Proponuje Wam rozpakować radość z Orange. Wystartowaliśmy dzisiaj z kampanią świąteczną. Mam nadzieję, że wprowadzi was w odpowiedni nastrój i podpowie jak sprawić radość bliskim. Jeśli jeszcze nie wiecie, co położyć pod choinkę bliskim warto zainspirować się właśnie świąteczną ofertą Orange. Może się okazać, że przy okazji zakupu internetu domowego, który i tak zaplanowaliście pod koniec roku, kupicie korzystnie także smartfon, telewizor a nawet wymarzoną konsolę do gier dla dziecka.  Kreacje spotu reklamowego przygotowała agencja Publicis, wyprodukował go Film Produkcja. Reżyserem był Michał Gazda. Natomiast postprodukcję zrobiła Orka, a dźwięk Lunapark.

Na pierwszy ogień idą Samsung Galaxy S8 i Samsung Galaxy J5 (2017)

A na drugi: Samsung TV i Xbox One S

Stella niestety na chorobowym, więc tym razem mi przypadło umieszczeniu wpisu o naszej nowej kampanii.

 

Udostępnij: Tak to się robi w Polonii Warszawa

Reklama

Marketing „nisz”

29 lipca 2010

Marketing „nisz”

Coraz bardziej popularne staje się kierowanie akcji marketingowych do starannie wyselekcjonowanych grup klientów, dotąd uważanych za „niszowych”. Okazało się, że te „nisze” są naprawdę dość liczne, stąd obecna ilość „przekazów” skierowanych do konkretnych grup: osób 50+, młodych matek, aktywnych mężczyzn przed 40tką, rodziców, etc. I nie jest to tylko komunikacja marketingowa, ale również tworzenie nowych produktów.

Z naszego podwórka: telekomy na przykład odkryły, że seniorzy są zwolennikami prostych telefonów, za to z dużym wyświetlaczem i sporymi przyciskami. Jedna z sieci z kolei pokazała w swoich spotach osobę głuchoniemą używającą nowego modelu komórki. Była już też nawet sieć komórkowa agresywnie komunikowana do młodych i aktywnych mężczyzn hetero oraz inna skierowana do osób związanych z pewną stacją radiową. Producenci piwa tworzą kolejne marki dla kobiet, a ci od napojów gazowanych ich wersje „light”, dla dbających o linię. Wielkomiejskie dobrze zarabiające kobiety natomiast nagle oszalały na punkcie kompletowania drogich koralików w formie bransoletki.

A co łączy waszym zdaniem IBM, Star Alliance, Kinotekę, Google, Mazurkas Travel, Superapteka.pl i Westin? Właśnie to wąskie „targetowanie”, w tym wypadku marketing skierowany do kilkumilionowej rzeszy nieheteroseksualnych klientów w Polsce. Można się było o tym przekonać, kiedy blisko 10-tysięczny tłum w towarzystwie wielkich banerów reklamowych na mobilnych platformach przeszedł ostatnio przez stolicę w ramach pierwszej w naszej części Europy parady środowisk LGBTQ i ich przyjaciół. Wspomniane firmy dały jasny sygnał, że na pieniądzach tych klientów również bardzo im zależy, szczególnie, że podobno wydają ich więcej…

Co generalnie myślicie o targetowaniu „nisz” i jakie mielibyście na to pomysły? Czy przeszkadzałoby wam kierowanie komunikacji jednocześnie do różnych grup klienckich?  No i czy wtedy dalej bylibyście „Orange”? A może nawet jeszcze bardziej? 🙂

PanteraFlats small.JPG

Udostępnij: Marketing „nisz”

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej