marketing

Oferta świąteczna Orange Polska 2017

Świąteczny spot Orange z pomysłami na prezent

Lubicie otwierać prezenty? Ten dreszczyk emocji, kiedy nie wiadomo co jest w środku a za chwilę wielka radość, bo Św. Mikołaj przyniósł to, co chcieliście? Święta tuż, tuż… Przynajmniej telewizyjnie. Proponuje Wam rozpakować radość z Orange. Wystartowaliśmy dzisiaj z kampanią świąteczną. Mam nadzieję, że wprowadzi was w odpowiedni nastrój i podpowie jak sprawić radość bliskim. …

Świąteczny spot Orange z pomysłami na prezent Read More »

Wręczenie nagród w konkursie Tato.net

Ojcowie – słodkie fajtłapy? Nie w reklamie Orange!

Inicjatywa Tato.Net doceniła reklamę Orange Love za promowanie dobrego wizerunku ojca „na drodze odkrywania i rozwoju talentów dziecka”. Pewnie kojarzycie tatę uczącego śpiewać córkę „All You Need Is Love” i wspierającego ją podczas występu. Takie wyróżnienia cieszą szczególnie, bo nie przyznaje ich szacowne grono marketingowców. Nie decydują też mądre wskaźniki, tylko nasi klienci-ojcowie. https://t.co/V83YzpXy7Z docenił …

Ojcowie – słodkie fajtłapy? Nie w reklamie Orange! Read More »

Co ma CSR do marketingu?

Niedawno podczas międzynarodowego spotkania CSRowców z Orange zastanawialiśmy się nad tym, jak CSR może zmieniać myślenie marketingowe. Myślę, że dobrym przykładem takich zmian jest podejście do naszych starszych klientów, którzy w zetknięciu z nowymi technologiami mogą czuć się trochę zagubieni. „Integracja cyfrowa niezależnie od wieku”, to jeden z celów naszej strategii społecznej odpowiedzialności. Jeszcze niedawno …

Co ma CSR do marketingu? Read More »

Tak to się robi w Polonii Warszawa

Nie będziemy dziś krytykować polityki kadrowej zespołu. Nie będziemy się tez zastanawiać nad fenomenem Piotra Stokowca, który z drużyną sukcesywnie osłabianą osiąga zaskakująco dobre wyniki. Dziś przyglądamy się działaniom marketingowym Polonii, które na tle zawirowań wokół drużyny prezentują się naprawdę dobrze. Inauguracyjny mecz rundy wiosennej Polonia rozegrała w imponujących strojach retro. – Ubierzmy tak całą ligę! …

Tak to się robi w Polonii Warszawa Read More »

Marketing „nisz”

Coraz bardziej popularne staje się kierowanie akcji marketingowych do starannie wyselekcjonowanych grup klientów, dotąd uważanych za „niszowych”. Okazało się, że te „nisze” są naprawdę dość liczne, stąd obecna ilość „przekazów” skierowanych do konkretnych grup: osób 50+, młodych matek, aktywnych mężczyzn przed 40tką, rodziców, etc. I nie jest to tylko komunikacja marketingowa, ale również tworzenie nowych …

Marketing „nisz” Read More »

Scroll to Top