Miasteczko Myśli

Jak budować Kapitał społeczny

Kapitał społeczny – co to takiego? Relacja z Miasteczka Myśli

Siostra Małgorzata Chmielewska, Leszek Cichy, pierwszy zimowy zdobywca Mount Everest, prof. dr hab. Anna Giza-Poleszczuk i prof. dr hab. Jerzy Cieślik, to tylko niektórzy z gości Miasteczka Myśli – wydarzenia, które odbyło się w tym tygodniu w Miasteczku Orange. Rozmawiali o mądrym przywództwie, zarządzaniu ludźmi i budowie zespołów w taki sposób by szanować tych, którzy …

Kapitał społeczny – co to takiego? Relacja z Miasteczka Myśli Read More »

Orange Polska promuje dialog w życiu społecznym

Orange Polska promuje dialog w życiu społecznym

Budowanie społeczeństwa, w którym szanowana jest godność każdego człowieka, to jedno z najważniejszych wyzwań współczesności. Dlatego umiejętność prowadzenia dialogu opartego na zrozumieniu i poszanowaniu różnic staje się kluczową kompetencją – w codziennych relacjach międzyludzkich i w biznesie. Orange Polska od lat wspiera małe społeczności. Teraz, dzięki współpracy z norweskim ośrodkiem Nansen Center for Peace and …

Orange Polska promuje dialog w życiu społecznym Read More »

Co nam robią nowe technologie, czyli kolejne Miasteczko Myśli

Miasteczka Myśli na stałe weszły już do naszego kalendarza. Konferencje, z których przygotowujemy Wam na blogu reportaże są okazją do dyskusji na tematy, które nas – ludzi początku XXI wieku powinny szczególnie interesować. Mówiliśmy już o edukacji, etyce (gdy pytaliśmy o „Wszystkie twarze dobra”), czy choćby podróżach. Tym razem „na warsztat” wzięliśmy coś, co dla …

Co nam robią nowe technologie, czyli kolejne Miasteczko Myśli Read More »

Wszystkie twarze dobra - relacja z konferencji

„Dobro się nie klika”

To zdanie usłyszałem kiedyś od znajomej dziennikarki. I chyba coś w tym jest. Pomaganie rzadko ląduje na czołówkach gazet, raczej okupując środeczek. Czemu? Przyznaję – nie wiem. Może pomaganie wydaje się nam tak oczywiste, że nie zwracamy na nie uwagi? Jeżeli faktycznie tak jest, to moim zdaniem to duży błąd. Bo pomaganie służy wszystkim – …

„Dobro się nie klika” Read More »

Miasteczko Myśli

Miasteczko Myśli

Miasteczko Myśli to projekt zainaugurowany przez Orange Polska, w ramach którego odbywać się będą cykliczne, otwarte dyskusje. Miasteczko Myśli to projekt zainaugurowany przez Orange, w ramach którego odbywać się będą cykliczne, otwarte dyskusje. Miasteczko Myśli jest miejscem otwartej dyskusji na na tematy najważniejsze – nie tylko dla rynku telekomunikacyjnego. Do wymiany poglądów zapraszamy menadżerów innowacyjnych …

Miasteczko Myśli Read More »

Co Cię wyróżnia w Twoim zespole i jak przekłada się to jego funkcjonowanie?

Dwa, wydawałoby się proste pytania. W końcu każdy z nas nieco różni się od koleżanek i kolegów, z którymi współpracuje. Niektórzy z nas są młodsi inni nieco bardziej doświadczeni – najmłodszy pracownik ma 19 lat, najstarszy 68, a ponad 6 100 pracuje już w Orange ponad 20 lat.  Jedni w wolnych chwilach biegają i chodzą po …

Co Cię wyróżnia w Twoim zespole i jak przekłada się to jego funkcjonowanie? Read More »

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.