Informacje prasowe

Nowe Plany Firmowe w Orange – zamieniaj, dodawaj i odejmuj paczki usług, tak jak potrzebujesz

24 lutego 2020

Nowe Plany Firmowe w Orange – zamieniaj, dodawaj i odejmuj paczki usług, tak jak potrzebujesz

W prowadzeniu skutecznego biznesu dobrze być gotowym na zmieniające się okoliczności. W nowych Planach Firmowych właściciele mogą dopasowywać usługi do swoich aktualnych potrzeb. To pierwsza oferta na rynku, w której przedsiębiorcy w cenie abonamentu mogą wybierać spośród paczek różnych usług i zamieniać je w trakcie obowiązywania umowy. W paczkach mają do wyboru mi.in. usługi: Orange Smart Care Premium, CyberTarczę i pakiet połączeń międzynarodowych. W każdym Planie Firmowym są nielimitowane rozmowy, smsy i mmsy w Polsce oraz paczka GB w Polsce i Unii Europejskiej zależna od wybranego planu.

Badanie konsumenckie przeprowadzone przez Urząd Komunikacji Elektronicznej potwierdza, że Orange jest najczęściej wybieranym i najlepiej ocenianym przez przedsiębiorstwa dostawcą usług komórkowych i internetu mobilnego w Polsce. Chcemy dostarczać naszym klientom rozwiązania maksymalnie dopasowane do ich potrzeb. Dziś przedsiębiorca musi umiejętnie reagować na zmieniające się warunki, w jakich prowadzi swój biznes. Elastyczność małych i średnich firm, umiejętność zmiany i adaptacji, determinują silną pozycję tego sektora gospodarki. Z naszych badań wynika, że przedsiębiorcy wybierając usługi, szukają przede wszystkim prostej i zrozumiałej oferty, na ten czynnik wskazuje blisko 40% ankietowanych. Dlatego nasza najnowsza propozycja umożliwia  comiesięczną zamianę paczek usług w ramach abonamentu tak, aby można było je dobierać zależnie od bieżących wyzwań – powiedziała Bożena Leśniewska wiceprezes zarządu ds. rynku biznesowego Orange Polska.

W firmie trzeba na bieżąco reagować i dostosowywać się do zmieniającego się rynku, potrzeb klienta, rozwijać nowe pomysły, do wdrożenia których często potrzebne są – na różny etapach – odmienne narzędzia. Targi za granicą, wiele podróży służbowych autem, częste rozmowy z kontrahentem zza granicy – w każdym miesiącu inne wyzwanie.

Dostosowanie oferty wg własnych potrzeb

W nowych, prostych Planach Firmowych można swobodnie wymieniać elementy taryfy w trakcie trwania umowy. Dostępne są 4 warianty: Plan Firmowy S za 45 zł, Plan Firmowy M za 60 zł w cenie z 1 paczką usług do wyboru, Plan Firmowy L za 75 zł z pakietem dwóch paczek usług w cenie i Plan Firmowy XL za 100 zł z pakietem 3 paczek usług. W ramach posiadanego abonamentu można wybierać spośród 7 paczek usług: Serwis Telefonu, Bezpieczna Firma, W Podróży, Połączenia Międzynarodowe, W Internecie, Połączenia na Ukrainę, W Biurze. Paczki z usługami można bezpłatnie i dowolnie zmieniać w ramach wybranego abonamentu w zależności od jego wielkości.

Grafika prezentująca Nowe Plany Firmowe w Orange. Plan Firmowy S to 20GB transferu w Polsce, kosztuje 45 zł a każda kolejna SIM - 25 zł.

 

Zamieniaj, dodawaj i odejmuj paczki usług w cenie abonamentu

Co miesiąc można bezpłatnie zamieniać paczki usług. Do wyboru jest ich siedem:

Serwis telefonu, czyli Orange Smart Care Premium to usługa, dzięki której uszkodzenie telefonu przestaje być problemem. Co druga osoba przynajmniej raz doświadczyła uszkodzenia telefonu. Aż 80% awarii dotyczy wyświetlacza. Urządzenia są naprawiane w autoryzowanych serwisach producentów, a przy poważnej awarii bez możliwości naprawy, raz do roku przysługuje prawo do wymiany telefonu. Usługą objęte są również urządzenia zakupione poza Orange. Tę paczkę można wybrać tylko w momencie podpisywania umowy. Nie można jej wymienić w trakcie umowy, ale w każdym momencie można z niej zrezygnować.

Bezpieczna Firma zawiera mobilną CyberTarczę, czyli usługę zwiększającą bezpieczeństwo korzystania z Internetu w telefonie. Usługa po wykryciu zagrożenia blokuje je oraz powiadamia o próbie cyberataku. W 2019 roku Orange zapobiegł ponad 2 mln cyberataków w sieci mobilnej i stacjonarnej dzięki usłudze CyberTarcza. Na portalu cybertarcza.orange.pl można zarządzać usługą oraz na bieżąco śledzić raporty bezpieczeństwa. Paczka zawiera także podstawowe wsparcie IT, czyli zdalną pomoc informatyczną. Usługa zapewnia wsparcie i konsultacje zespołu informatyków w ramach bezpłatnej infolinii oraz zdalną pomoc w problemach z oprogramowaniem.

Paczka w Podróży to wygodne rozwiązanie dla wszystkich, którzy podróżują samochodem. Aż 69% badanych przedsiębiorców korzystających ze smartfonów deklaruje, że nie może obejść się bez nawigacji GPS. W ramach tej paczki klienci otrzymują dostęp do Nawigacji Orange, która pomoże szybko i bezpiecznie dojechać do celu, podpowie, jak ominąć korki, gdzie na drodze są fotoradary czy kontrole drogowe. Każdego dnia aktualizowane są informacje drogowe, a w samym 2019 roku w Nawigacji Orange wdrożono 33 tysiące aktualizacji. Paczka zawiera także 100 minut na rozmowy w roamingu. Usługa działa w jednym z 10 krajów objętych usługą: Ukraina, Rosja, Szwajcaria, Chiny, Białoruś, Turcja, Izrael, USA, Serbia i Kanada. Minuty można wymienić na SMS-y lub MMS-y.

Paczka Rozmowy Międzynarodowe zawiera 250 minut do wykorzystania na połączenia z krajami Unii Europejskiej, Stanami Zjednoczonymi, Szwajcarią i Kanadą. Usługa działa tylko w przypadku połączeń z Polski na numer zagraniczny.

Zdecydowana większość, bo 86% przedsiębiorców korzysta z internetu codziennie. Dla tych osób idealnym rozwiązaniem może być Paczka w internecie. To dodatkowe 10 GB przyznawane co miesiąc, które można wykorzystać w dowolny sposób. W ramach tej paczki można skorzystać z Music Pass, która pozwala na korzystanie z największych serwisów muzycznych bez pomniejszania pakietu internetu posiadanego w abonamencie. Serwisy muzyczne, wchodzące w skład usługi to: Spotify, Tidal, Deezer, Apple Music, Amazon Music, Polskie Radio i Open FM.

Paczka połączeń na Ukrainę to 40 minut do wykorzystania na telefony z Polski na Ukrainę. Minuty można wymieniać na SMS-y lub MMS-y.

Paczka w biurze zapewnia profesjonalne oprogramowanie biurowe Microsoft Office, które ułatwi prowadzenie firmy. Są to aplikacje na komputer: Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Access i Publisher oraz internetowe wersje aplikacji Word, Excel i PowerPoint, a także 1 TB przestrzeni dyskowej w OneDrive. Usługa jest dostępna tylko w planach L i XL i rozliczana jako dwie paczki.

Internet Rzeczy w zasięgu małych i średnich firm

Dodatkowo, małe i średnie firmy mogą skorzystać z nowej oferty dostępu do przygotowanej przez Orange Polska platformy Live Objects IoT. Umożliwia ona korzystanie z m.in. inteligentnych liczników energii elektrycznej, wody, systemów oświetlenia czy czujników temperatury i jakości powietrza. Usługa w modelu SaaS (Software as a Service) dostępna jest w czterech pakietach odpowiadających potrzebom użytkowników o różnym stopniu zaawansowania.

Mediateka

Zainteresował Cie wpis? Jeśli chcesz otrzymywać informacje prasowe, zostaw nam swój adres e-mail
Napisz do Nas
Udostępnij: Nowe Plany Firmowe w Orange – zamieniaj, dodawaj i odejmuj paczki usług, tak jak potrzebujesz

Urządzenia

Punkt napraw w Sezamie dla klientów Orange Smart Care

7 sierpnia 2019

Punkt napraw w Sezamie dla klientów Orange Smart Care

W naszym flagowym Smart Store Orange w warszawskim Sezamie uruchomiliśmy autoryzowany punkt napraw. Jeżeli korzystacie z usługi Orange Smart Care możecie tam oddać swój smartfon do naprawy i zostanie ona zrealizowana w ciągu maksymalnie 5 dni.

Naprawy smartfona w oka mgnieniu i możliwość uruchomienia Orange Smart Care

Może się nawet okazać, że wszystkie niezbędne części są na miejscu, a usterka jest do szybkiego usunięcia – wtedy naprawa zostanie zrealizowana w 2 godziny. Idealnie na spacer po Parku Saskim, zakupy w Złotych Tarasach lub (jeszcze lepiej) w Hali Mirowskiej. Wracacie i telefonik jak nowy. Co ważne, wszystkie naprawy są autoryzowane, więc macie pewność, że nie stracicie gwarancji producenta.

A co jeżeli nie macie Orange Smart Care? W Smart Store w Sezamie możecie oddać telefon w dobre ręce „naprawiaczy” i jeżeli uznają oni, że jest on w dobrym stanie możecie uruchomić usługę, nawet w trakcie trwania umowy. To jedyna taka możliwość, ponieważ w innych przypadkach usługa Orange Smart Care dostępna jest jedynie przy podpisaniu umowy z Orange lub jej kontynuacji.

Orange Smart Care – czy warto?

Czy warto się zdecydować na Orange Smart Care? Moim zdaniem tak, szczególnie w dwóch przypadkach – w pierwszym, jeżeli kupujecie telefon dla dziecka. Wybrałbym tutaj opcję tańszą, za 9,99 zł miesięcznie. Jeżeli się na nią zdecydujecie otrzymujecie 1000 zł na naprawy urządzenia po zalaniu lub uszkodzeniu wyświetlacza. Telefony kupowane dla dzieci są na ogół tańsze, więc kwota na naprawy powinna wystarczyć, a przed zalaniem zawsze warto się zabezpieczyć, bo chronią przed nim tylko najlepsze etui.

Drugim przypadkiem są drogie i przepiękne flagowce, których ceny idą w kilka tysięcy złotych. Są to najczęściej tak zgrabne słuchawki, że aż żal je pchać w etui, a jednocześnie to nadal bardzo delikatny sprzęt. Dla nich stworzona została wersja droższa – Premium, za 15,99. Pozwala ona na jedną nieograniczoną kosztowo naprawę na każde 12 miesięcy, w ramach którego możliwa jest naprawa dowolnego elementu lub w przypadku zalania wodą, nawet całego urządzenia. Wychodzi mniej niż 400 zł za dwa lata.

Zamiast etui? Czy może obok?

Osobiście, gdybym nie używał etui, wolałbym pewnie wydać tą kwotę, niż „przepalać” znacznie większą na naprawy. Szczególnie, że samo etui darmowe nie jest i w większości przypadku każdy telefon wykorzystuje inne, więc po zakupie nowego telefonu trzeba też kupować nowe etui. Od owych (dokładnie) 386,76 zł trzeba więc także odjąć jego koszt, który potrafi sięgnąć nawet 1000 zł.

Oczywiście możemy mieć olbrzymiego pecha – uszkodzić telefon, a po na prawie po raz kolejny może nam wypaść i mocno się obić. Niestety nowoczesne smartfony to nie Nokie 3310. Dlatego zawsze wykorzystanie etui lub chociaż folii ochronnej warto przemyśleć.

Pamiętajcie jednak, że Orange Smart Care to nie ubezpieczenie. To usługa, w ramach której za niewielkie pieniądze zapewniacie sobie dużo większy budżet na naprawy telefonu, a także obsługę całego procesu naprawy. Orange Smart Care, a także sam autoryzowany serwis realizowany jest we współpracy z firmą Digital Care.

Udostępnij: Punkt napraw w Sezamie dla klientów Orange Smart Care

Informacje prasowe

Smartfony, zegarki i… elektryczna hulajnoga od Orange w ratach 0 proc. dla wszystkich.

22 lipca 2019

Smartfony, zegarki i… elektryczna hulajnoga od Orange w ratach 0 proc. dla wszystkich.

Od dzisiaj każdy, kto chce może kupić smartfony, laptopy i inne urządzenia dostępne w ofercie Orange w ratach 0 proc. Dotychczas taką możliwość mieli tylko klienci operatora. Oferta dotyczy zarówno użytkowników indywidualnych, jak i biznesowych.

Na raty 0 proc. kupić można wszystkie urządzenia dostępne w ofercie Orange m.in. smartfony Sony Xperia 1, Xiaomi Redmi 7, czy biznesowe Samsung Galaxy S10+ i Samsung Galaxy A50. Ponadto laptopy HP, smartwatche Apple i Samsung, a nawet elektryczne hulajnogi Xiaomi czy deskorolkę Kawasaki. Oferta jest dostępna w sklepie online, salonach i sprzedaży telefonicznej. Sprawdź: oferta Orange

Smartfony (i nie tylko) w 20 nieoprocentowanych ratach

Zarówno dla nabywców indywidualnych, jak i biznesowych ceny smartfonów są rozłożone na 20 nieoprocentowanych rat (RSSO 0%). Umowa na zakup urządzenia nie wymaga weryfikacji bankowej, a raty nie obciążają historii kredytowej nabywcy. Klienci Orange, którzy już mają podpisaną umowę abonamentową na usługi mobilne lub stacjonarne albo co najmniej od 12 miesięcy korzystają z usług Orange na kartę, otrzymają dodatkowe rabaty na zakup urządzeń.

Ochrona smartfona dzięki Orange Smart Care

Kupiony smartfon można objąć ochroną serwisową, wybierając jeden z wariantów Orange Smart Care, w wersji standardowej (9,99 zł/miesięcznie) lub premium (15,99 zł/miesięcznie). Usługa w wersji standardowej obejmuje naprawę  wyświetlacza wraz z obudową, do 1000 zł rocznie. Wybór wersji premium gwarantuje nielimitowane kwotowo  naprawy wszystkich uszkodzeń mechanicznych, całościowe usunięcie skutków zalania wodą, a także możliwość bezpłatnej wymiany telefonu na nowy. Szczegółowe warunki usług są dostępne na stronie: Orange Smart Care.

Zainteresował Cie wpis? Jeśli chcesz otrzymywać informacje prasowe, zostaw nam swój adres e-mail
Napisz do Nas
Udostępnij: Smartfony, zegarki i… elektryczna hulajnoga od Orange w ratach 0 proc. dla wszystkich.

Oferta

Naprawimy twój smartfon za 15,99 zł/mc

22 lutego 2019

Naprawimy twój smartfon za 15,99 zł/mc

Czy wiecie, że najczęstszą przyczyną oddawania telefonów do naprawy jest uszkodzenie wyświetlacza?  Dotyczy to aż 76 proc. serwisowanych przez nas urządzeń.

Wyświetlacz jest kluczowym elementem dla działania całego telefonu. Jego uszkodzenie często wiąże się z naruszeniem innych części w telefonie. Wiem, że w przypadku rozległych uszkodzeń, które wymagały kosztownej naprawy, nasza standardowa usługa Orange Smart Care bywała niewystarczająca. Dlatego teraz proponujemy wam rozszerzoną wersję Orange Smart Care Premium, która obejmuje naprawę wszystkich uszkodzeń mechanicznych, niezależnie od przyczyny ich powstania, w tym także całościowe usuwanie skutków zalania wodą, bez limitu kwotowego i żadnych dopłat.

Co jeszcze oferuje Orange Smart Care Premium?

  • W ciągu roku w ramach usługi możecie wykonać jedną taką naprawę, bez jakichkolwiek dopłat,
  • Jeśli naprawa okaże się niemożliwa, telefon zostanie wymieniony na nowy,
  • Na czas naprawy otrzymacie telefon zastępczy,
  • Kurier bezpłatnie odbierze od was telefon i dostarczy po naprawie,
  • Możecie monitorować status naprawy,
  • Otrzymacie bezpłatną aplikację diagnozującą stan telefonu.

Koszt usługi to 15,99 PLN miesięcznie, a pierwszy miesiąc dajemy Wam za 0 zł.  Orange Smart Care Premium możecie kupić podczas podpisywania lub przedłużania umowy abonamentowej w Orange. Kwota doliczana jest do faktury. W każdej chwili możecie także zrezygnować w usługi.

Na stronie znajdziecie najważniejsze informacje o usłudze, regulamin oraz prosty formularz zgłoszenia uszkodzenia: Smart Care Premium. Zobaczcie najważniejsze korzyści Smart Care Premium.

Udostępnij: Naprawimy twój smartfon za 15,99 zł/mc

Oferta

Orange Smart Care teraz także na smartfonie „z rynku”

7 listopada 2017

Orange Smart Care teraz także na smartfonie „z rynku”

Usługę Orange Smart Care wprowadziliśmy nieco ponad rok temu. Teraz z rozwiązania, które pozwala naprawić rozbity wyświetlacz i uszkodzoną wraz z nim obudowę czy aparat korzysta ponad 320 tysięcy klientów Orange. Nie dziwi mnie to – za niewielką w gruncie rzeczy opłatę – 8,99 zł miesięcznie otrzymujemy  kilkaset złotych rocznie, które pozwalają naprawić  uszkodzony telefon. Co bardzo istotne, bo to jedyne takie rozwiązanie na rynku, w którym ochronie nie podlega wyłącznie wyświetlacz! Duże znaczenie ma także, bardzo szybkie załatwianie spraw – 90% wszystkich napraw trwa zaledwie 7 dni, oraz to , że nie roztrząsamy z czyjej winy doszło do uszkodzenia.  Po prostu naprawiamy, nawet wtedy gdy telefon wylądował w wodzie.

Bez brandu, kupiony w sklepie, a jednak chroniony

Do tej pory z ochrony w ramach Orange Smart Care mogliście korzystać tylko w przypadku nowych smartfonów kupionych w naszych salonach. Teraz przeprowadziliśmy, jako pierwsi w Polsce prawdziwą rewolucję. Od dzisiaj możecie  skorzystać z usługi także na telefonach, które kupiliście w innym miejscu, a nawet dostaliście po kimś. Warunek jest jeden – aktywacji możecie dokonać tylko przy przedłużaniu lub podpisywaniu nowej umowy na plan abonamentowy w wersji bez telefonu.

Ochroną obejmowany jest pierwszy telefon, w który włożycie kartę SIM. Nie musicie przychodzić z nim do naszego salonu. Mechanizm jest bardzo prosty i moim zdaniem intuicyjny. Po prostu po włożeniu karty SIM otrzymujecie SMS z informacją o tym kiedy  dojdzie do próby automatycznej identyfikacji IMEI telefonu. Nie trwa to długo, maksymalnie dwa dni. Gdyby okazało się, że akurat w tym momencie nie będzie to możliwe – na przykład telefon będzie wyłączony, otrzymacie kolejnego SMS. Tym razem z numerem, na który trzeba odesłać numer IMEI Waszego telefonu. Będziecie mieć na to 24 godziny. Raz przypisanego do usługi urządzenia nie można zmienić, poza szczególnymi przypadkami, na przykład gdy telefon został wymieniony w ramach gwarancji czy rękojmi.

Orange Smart Care – możliwości

Zakres napraw w przypadku obu wersji usługi nie różni się – zajmiemy się pękniętym wyświetlaczem, a wraz z nim uszkodzoną obudową, pękniętą szybką chroniącą obiektyw, czy uszkodzonymi klawiszami. Nie stosujemy także wszelkiego rodzaju rozwiązań zwanych zbiorczo „wyłączeniami regulaminowymi”, które znajdziecie w ubezpieczeniach. Telefon będzie objęty ochroną nawet wtedy, gdy zdecydujecie z pełną premedytacją sprawdzić jego odporność na uderzenia o ścianę, czy nurkowanie w jeziorze. To oczywiście dość ekstremalne pomysły, do których nie zachęcam, ale sądzę, że dobrze obrazują zasady jakimi się kierujemy. O ile zakres ochrony nie różni się od wersji, którą znacie, nieco mniejsza jest wartość napraw, którą w ciągu roku możecie zrealizować. W przypadku rozwiązania dla klientów planów bez urządzenia to 500 zł. Z usługi nie można skorzystać w ofercie Orange Love dla klientów indywidualnych. Poza tym obie wersje usługi niczym się nie różnią. W obu przypadkach nie musicie dodatkowo płacić za kuriera, a na wszystkie naprawy ponad wspomnianą wcześniej kwotę otrzymujecie 10% rabatu i a rabat nie dotyczy iPhone’a. Orange Smart Care zapewnia także bezpłatną infolinię techniczną  oraz aplikację diagnostyczną.

Więcej o usłudze przeczytacie na stronie. Usługa (co dość oczywiste) nie jest przeznaczona dla klientów prepaid.

Udostępnij: Orange Smart Care teraz także na smartfonie „z rynku”

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej