Oferta

Wyświetlacz, zalanie i długo, długo nic

25 maja 2021

Wyświetlacz, zalanie i długo, długo nic

Klienci, którzy korzystają z naszej usługi Orange Smart Care zgłaszają uszkodzenia smartfonów średnio co 9,3 min. Od początku tego roku to już prawie 22 tys. zgłoszeń. Aż 90 proc. dotyczy wyświetlacza, ale w takich przypadkach często uszkodzeniu ulegają także inne elementy telefonu. Niecałe 10 proc. to kłopoty wynikające z zalania wodą.

Ochrona telefonu – to się płaca

Posiadacze Orange Smart Care mogą spać spokojniej, bo nie zapłacą za naprawę morza pieniędzy. Jak obliczyliśmy klient oszczędza średnio ok. 1000 zł na naprawie. No dobrze, ale ile trzeba zapłacić za usługę? Niedużo. Miesięcznie to 11,99 zł lub 15,99 zł. Szczegóły i różnice między wariantami znajdziecie tutaj. Co istotne Orange Smart Care obejmuje ochroną nie tylko telefon zakupiony w Orange.

Według badania firmy Kantar przeprowadzonego na zlecenie Digital Care:

  • 46% wszystkich użytkowników co najmniej raz doświadczyła uszkodzenia smartfona, z czego mniej niż połowa (43%) decyduje się na naprawę;
  • 45% uszkodzeń ma miejsce w domu;
  • 80% dotyczy zbitego wyświetlacza;
  • Koszty wymiany stłuczonego wyświetlacza czasami przekracza 70% ceny nowego smartfona.

Szybkie naprawy

Na koniec kilka liczb dotyczących punktu szybkich napraw, który mamy w Orange Smart Store w warszawskim Sezamie. Przed pandemią korzystało z niego średnio 185 klientów miesięcznie, obecnie (okres od marca 2020 do kwietnia 2021) średnia to 104 klientów.

Naprawiając telefon zamiast kupować nowy, pomaga chronić nasze środowisko. Na blogu pisała o tym nasza ekspertka Hania Jaworska-Orthwein. Warto o tym pamiętać.

Udostępnij: Wyświetlacz, zalanie i długo, długo nic

Informacje prasowe

Nowe Plany Firmowe w Orange – zamieniaj, dodawaj i odejmuj paczki usług, tak jak potrzebujesz

24 lutego 2020

Nowe Plany Firmowe w Orange – zamieniaj, dodawaj i odejmuj paczki usług, tak jak potrzebujesz

W prowadzeniu skutecznego biznesu dobrze być gotowym na zmieniające się okoliczności. W nowych Planach Firmowych właściciele mogą dopasowywać usługi do swoich aktualnych potrzeb. To pierwsza oferta na rynku, w której przedsiębiorcy w cenie abonamentu mogą wybierać spośród paczek różnych usług i zamieniać je w trakcie obowiązywania umowy. W paczkach mają do wyboru mi.in. usługi: Orange Smart Care Premium, CyberTarczę i pakiet połączeń międzynarodowych. W każdym Planie Firmowym są nielimitowane rozmowy, smsy i mmsy w Polsce oraz paczka GB w Polsce i Unii Europejskiej zależna od wybranego planu.

Badanie konsumenckie przeprowadzone przez Urząd Komunikacji Elektronicznej potwierdza, że Orange jest najczęściej wybieranym i najlepiej ocenianym przez przedsiębiorstwa dostawcą usług komórkowych i internetu mobilnego w Polsce. Chcemy dostarczać naszym klientom rozwiązania maksymalnie dopasowane do ich potrzeb. Dziś przedsiębiorca musi umiejętnie reagować na zmieniające się warunki, w jakich prowadzi swój biznes. Elastyczność małych i średnich firm, umiejętność zmiany i adaptacji, determinują silną pozycję tego sektora gospodarki. Z naszych badań wynika, że przedsiębiorcy wybierając usługi, szukają przede wszystkim prostej i zrozumiałej oferty, na ten czynnik wskazuje blisko 40% ankietowanych. Dlatego nasza najnowsza propozycja umożliwia  comiesięczną zamianę paczek usług w ramach abonamentu tak, aby można było je dobierać zależnie od bieżących wyzwań – powiedziała Bożena Leśniewska wiceprezes zarządu ds. rynku biznesowego Orange Polska.

W firmie trzeba na bieżąco reagować i dostosowywać się do zmieniającego się rynku, potrzeb klienta, rozwijać nowe pomysły, do wdrożenia których często potrzebne są – na różny etapach – odmienne narzędzia. Targi za granicą, wiele podróży służbowych autem, częste rozmowy z kontrahentem zza granicy – w każdym miesiącu inne wyzwanie.

Dostosowanie oferty wg własnych potrzeb

W nowych, prostych Planach Firmowych można swobodnie wymieniać elementy taryfy w trakcie trwania umowy. Dostępne są 4 warianty: Plan Firmowy S za 45 zł, Plan Firmowy M za 60 zł w cenie z 1 paczką usług do wyboru, Plan Firmowy L za 75 zł z pakietem dwóch paczek usług w cenie i Plan Firmowy XL za 100 zł z pakietem 3 paczek usług. W ramach posiadanego abonamentu można wybierać spośród 7 paczek usług: Serwis Telefonu, Bezpieczna Firma, W Podróży, Połączenia Międzynarodowe, W Internecie, Połączenia na Ukrainę, W Biurze. Paczki z usługami można bezpłatnie i dowolnie zmieniać w ramach wybranego abonamentu w zależności od jego wielkości.

Grafika prezentująca Nowe Plany Firmowe w Orange. Plan Firmowy S to 20GB transferu w Polsce, kosztuje 45 zł a każda kolejna SIM - 25 zł.

 

Zamieniaj, dodawaj i odejmuj paczki usług w cenie abonamentu

Co miesiąc można bezpłatnie zamieniać paczki usług. Do wyboru jest ich siedem:

Serwis telefonu, czyli Orange Smart Care Premium to usługa, dzięki której uszkodzenie telefonu przestaje być problemem. Co druga osoba przynajmniej raz doświadczyła uszkodzenia telefonu. Aż 80% awarii dotyczy wyświetlacza. Urządzenia są naprawiane w autoryzowanych serwisach producentów, a przy poważnej awarii bez możliwości naprawy, raz do roku przysługuje prawo do wymiany telefonu. Usługą objęte są również urządzenia zakupione poza Orange. Tę paczkę można wybrać tylko w momencie podpisywania umowy. Nie można jej wymienić w trakcie umowy, ale w każdym momencie można z niej zrezygnować.

Bezpieczna Firma zawiera mobilną CyberTarczę, czyli usługę zwiększającą bezpieczeństwo korzystania z Internetu w telefonie. Usługa po wykryciu zagrożenia blokuje je oraz powiadamia o próbie cyberataku. W 2019 roku Orange zapobiegł ponad 2 mln cyberataków w sieci mobilnej i stacjonarnej dzięki usłudze CyberTarcza. Na portalu cybertarcza.orange.pl można zarządzać usługą oraz na bieżąco śledzić raporty bezpieczeństwa. Paczka zawiera także podstawowe wsparcie IT, czyli zdalną pomoc informatyczną. Usługa zapewnia wsparcie i konsultacje zespołu informatyków w ramach bezpłatnej infolinii oraz zdalną pomoc w problemach z oprogramowaniem.

Paczka w Podróży to wygodne rozwiązanie dla wszystkich, którzy podróżują samochodem. Aż 69% badanych przedsiębiorców korzystających ze smartfonów deklaruje, że nie może obejść się bez nawigacji GPS. W ramach tej paczki klienci otrzymują dostęp do Nawigacji Orange, która pomoże szybko i bezpiecznie dojechać do celu, podpowie, jak ominąć korki, gdzie na drodze są fotoradary czy kontrole drogowe. Każdego dnia aktualizowane są informacje drogowe, a w samym 2019 roku w Nawigacji Orange wdrożono 33 tysiące aktualizacji. Paczka zawiera także 100 minut na rozmowy w roamingu. Usługa działa w jednym z 10 krajów objętych usługą: Ukraina, Rosja, Szwajcaria, Chiny, Białoruś, Turcja, Izrael, USA, Serbia i Kanada. Minuty można wymienić na SMS-y lub MMS-y.

Paczka Rozmowy Międzynarodowe zawiera 250 minut do wykorzystania na połączenia z krajami Unii Europejskiej, Stanami Zjednoczonymi, Szwajcarią i Kanadą. Usługa działa tylko w przypadku połączeń z Polski na numer zagraniczny.

Zdecydowana większość, bo 86% przedsiębiorców korzysta z internetu codziennie. Dla tych osób idealnym rozwiązaniem może być Paczka w internecie. To dodatkowe 10 GB przyznawane co miesiąc, które można wykorzystać w dowolny sposób. W ramach tej paczki można skorzystać z Music Pass, która pozwala na korzystanie z największych serwisów muzycznych bez pomniejszania pakietu internetu posiadanego w abonamencie. Serwisy muzyczne, wchodzące w skład usługi to: Spotify, Tidal, Deezer, Apple Music, Amazon Music, Polskie Radio i Open FM.

Paczka połączeń na Ukrainę to 40 minut do wykorzystania na telefony z Polski na Ukrainę. Minuty można wymieniać na SMS-y lub MMS-y.

Paczka w biurze zapewnia profesjonalne oprogramowanie biurowe Microsoft Office, które ułatwi prowadzenie firmy. Są to aplikacje na komputer: Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Access i Publisher oraz internetowe wersje aplikacji Word, Excel i PowerPoint, a także 1 TB przestrzeni dyskowej w OneDrive. Usługa jest dostępna tylko w planach L i XL i rozliczana jako dwie paczki.

Internet Rzeczy w zasięgu małych i średnich firm

Dodatkowo, małe i średnie firmy mogą skorzystać z nowej oferty dostępu do przygotowanej przez Orange Polska platformy Live Objects IoT. Umożliwia ona korzystanie z m.in. inteligentnych liczników energii elektrycznej, wody, systemów oświetlenia czy czujników temperatury i jakości powietrza. Usługa w modelu SaaS (Software as a Service) dostępna jest w czterech pakietach odpowiadających potrzebom użytkowników o różnym stopniu zaawansowania.

Mediateka

Zainteresował Cie wpis? Jeśli chcesz otrzymywać informacje prasowe, zostaw nam swój adres e-mail
Napisz do Nas
Udostępnij: Nowe Plany Firmowe w Orange – zamieniaj, dodawaj i odejmuj paczki usług, tak jak potrzebujesz

Urządzenia

Punkt napraw w Sezamie dla klientów Orange Smart Care

7 sierpnia 2019

Punkt napraw w Sezamie dla klientów Orange Smart Care

W naszym flagowym Smart Store Orange w warszawskim Sezamie uruchomiliśmy autoryzowany punkt napraw. Jeżeli korzystacie z usługi Orange Smart Care możecie tam oddać swój smartfon do naprawy i zostanie ona zrealizowana w ciągu maksymalnie 5 dni.

Naprawy smartfona w oka mgnieniu i możliwość uruchomienia Orange Smart Care

Może się nawet okazać, że wszystkie niezbędne części są na miejscu, a usterka jest do szybkiego usunięcia – wtedy naprawa zostanie zrealizowana w 2 godziny. Idealnie na spacer po Parku Saskim, zakupy w Złotych Tarasach lub (jeszcze lepiej) w Hali Mirowskiej. Wracacie i telefonik jak nowy. Co ważne, wszystkie naprawy są autoryzowane, więc macie pewność, że nie stracicie gwarancji producenta.

A co jeżeli nie macie Orange Smart Care? W Smart Store w Sezamie możecie oddać telefon w dobre ręce „naprawiaczy” i jeżeli uznają oni, że jest on w dobrym stanie możecie uruchomić usługę, nawet w trakcie trwania umowy. To jedyna taka możliwość, ponieważ w innych przypadkach usługa Orange Smart Care dostępna jest jedynie przy podpisaniu umowy z Orange lub jej kontynuacji.

Orange Smart Care – czy warto?

Czy warto się zdecydować na Orange Smart Care? Moim zdaniem tak, szczególnie w dwóch przypadkach – w pierwszym, jeżeli kupujecie telefon dla dziecka. Wybrałbym tutaj opcję tańszą, za 9,99 zł miesięcznie. Jeżeli się na nią zdecydujecie otrzymujecie 1000 zł na naprawy urządzenia po zalaniu lub uszkodzeniu wyświetlacza. Telefony kupowane dla dzieci są na ogół tańsze, więc kwota na naprawy powinna wystarczyć, a przed zalaniem zawsze warto się zabezpieczyć, bo chronią przed nim tylko najlepsze etui.

Drugim przypadkiem są drogie i przepiękne flagowce, których ceny idą w kilka tysięcy złotych. Są to najczęściej tak zgrabne słuchawki, że aż żal je pchać w etui, a jednocześnie to nadal bardzo delikatny sprzęt. Dla nich stworzona została wersja droższa – Premium, za 15,99. Pozwala ona na jedną nieograniczoną kosztowo naprawę na każde 12 miesięcy, w ramach którego możliwa jest naprawa dowolnego elementu lub w przypadku zalania wodą, nawet całego urządzenia. Wychodzi mniej niż 400 zł za dwa lata.

Zamiast etui? Czy może obok?

Osobiście, gdybym nie używał etui, wolałbym pewnie wydać tą kwotę, niż „przepalać” znacznie większą na naprawy. Szczególnie, że samo etui darmowe nie jest i w większości przypadku każdy telefon wykorzystuje inne, więc po zakupie nowego telefonu trzeba też kupować nowe etui. Od owych (dokładnie) 386,76 zł trzeba więc także odjąć jego koszt, który potrafi sięgnąć nawet 1000 zł.

Oczywiście możemy mieć olbrzymiego pecha – uszkodzić telefon, a po na prawie po raz kolejny może nam wypaść i mocno się obić. Niestety nowoczesne smartfony to nie Nokie 3310. Dlatego zawsze wykorzystanie etui lub chociaż folii ochronnej warto przemyśleć.

Pamiętajcie jednak, że Orange Smart Care to nie ubezpieczenie. To usługa, w ramach której za niewielkie pieniądze zapewniacie sobie dużo większy budżet na naprawy telefonu, a także obsługę całego procesu naprawy. Orange Smart Care, a także sam autoryzowany serwis realizowany jest we współpracy z firmą Digital Care.

Udostępnij: Punkt napraw w Sezamie dla klientów Orange Smart Care

Informacje prasowe

Smartfony, zegarki i… elektryczna hulajnoga od Orange w ratach 0 proc. dla wszystkich.

22 lipca 2019

Smartfony, zegarki i… elektryczna hulajnoga od Orange w ratach 0 proc. dla wszystkich.

Od dzisiaj każdy, kto chce może kupić smartfony, laptopy i inne urządzenia dostępne w ofercie Orange w ratach 0 proc. Dotychczas taką możliwość mieli tylko klienci operatora. Oferta dotyczy zarówno użytkowników indywidualnych, jak i biznesowych.

Na raty 0 proc. kupić można wszystkie urządzenia dostępne w ofercie Orange m.in. smartfony Sony Xperia 1, Xiaomi Redmi 7, czy biznesowe Samsung Galaxy S10+ i Samsung Galaxy A50. Ponadto laptopy HP, smartwatche Apple i Samsung, a nawet elektryczne hulajnogi Xiaomi czy deskorolkę Kawasaki. Oferta jest dostępna w sklepie online, salonach i sprzedaży telefonicznej. Sprawdź: oferta Orange

Smartfony (i nie tylko) w 20 nieoprocentowanych ratach

Zarówno dla nabywców indywidualnych, jak i biznesowych ceny smartfonów są rozłożone na 20 nieoprocentowanych rat (RSSO 0%). Umowa na zakup urządzenia nie wymaga weryfikacji bankowej, a raty nie obciążają historii kredytowej nabywcy. Klienci Orange, którzy już mają podpisaną umowę abonamentową na usługi mobilne lub stacjonarne albo co najmniej od 12 miesięcy korzystają z usług Orange na kartę, otrzymają dodatkowe rabaty na zakup urządzeń.

Ochrona smartfona dzięki Orange Smart Care

Kupiony smartfon można objąć ochroną serwisową, wybierając jeden z wariantów Orange Smart Care, w wersji standardowej (9,99 zł/miesięcznie) lub premium (15,99 zł/miesięcznie). Usługa w wersji standardowej obejmuje naprawę  wyświetlacza wraz z obudową, do 1000 zł rocznie. Wybór wersji premium gwarantuje nielimitowane kwotowo  naprawy wszystkich uszkodzeń mechanicznych, całościowe usunięcie skutków zalania wodą, a także możliwość bezpłatnej wymiany telefonu na nowy. Szczegółowe warunki usług są dostępne na stronie: Orange Smart Care.

Zainteresował Cie wpis? Jeśli chcesz otrzymywać informacje prasowe, zostaw nam swój adres e-mail
Napisz do Nas
Udostępnij: Smartfony, zegarki i… elektryczna hulajnoga od Orange w ratach 0 proc. dla wszystkich.

Oferta

Naprawimy twój smartfon za 15,99 zł/mc

22 lutego 2019

Naprawimy twój smartfon za 15,99 zł/mc

Czy wiecie, że najczęstszą przyczyną oddawania telefonów do naprawy jest uszkodzenie wyświetlacza?  Dotyczy to aż 76 proc. serwisowanych przez nas urządzeń.

Wyświetlacz jest kluczowym elementem dla działania całego telefonu. Jego uszkodzenie często wiąże się z naruszeniem innych części w telefonie. Wiem, że w przypadku rozległych uszkodzeń, które wymagały kosztownej naprawy, nasza standardowa usługa Orange Smart Care bywała niewystarczająca. Dlatego teraz proponujemy wam rozszerzoną wersję Orange Smart Care Premium, która obejmuje naprawę wszystkich uszkodzeń mechanicznych, niezależnie od przyczyny ich powstania, w tym także całościowe usuwanie skutków zalania wodą, bez limitu kwotowego i żadnych dopłat.

Co jeszcze oferuje Orange Smart Care Premium?

  • W ciągu roku w ramach usługi możecie wykonać jedną taką naprawę, bez jakichkolwiek dopłat,
  • Jeśli naprawa okaże się niemożliwa, telefon zostanie wymieniony na nowy,
  • Na czas naprawy otrzymacie telefon zastępczy,
  • Kurier bezpłatnie odbierze od was telefon i dostarczy po naprawie,
  • Możecie monitorować status naprawy,
  • Otrzymacie bezpłatną aplikację diagnozującą stan telefonu.

Koszt usługi to 15,99 PLN miesięcznie, a pierwszy miesiąc dajemy Wam za 0 zł.  Orange Smart Care Premium możecie kupić podczas podpisywania lub przedłużania umowy abonamentowej w Orange. Kwota doliczana jest do faktury. W każdej chwili możecie także zrezygnować w usługi.

Na stronie znajdziecie najważniejsze informacje o usłudze, regulamin oraz prosty formularz zgłoszenia uszkodzenia: Smart Care Premium. Zobaczcie najważniejsze korzyści Smart Care Premium.

Udostępnij: Naprawimy twój smartfon za 15,99 zł/mc

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej