#OrangeGoesGreen

Godzina, która stała się weekendem

W ostatnią sobotę o godz. 20:30, w wielu budynkach na całym świecie zgasły światła. Tak obchodziliśmy kolejną „Godzinę dla Ziemi” – jedną z najbardziej znanych inicjatyw edukacyjnych na rzecz środowiska. W Orange zaangażowaliśmy się kolejny rok w akcję, wyłączając podświetlenie naszych logotypów nie tylko na godzinę, ale na cały weekend. Nasz gest miał wymiar czysto …

Godzina, która stała się weekendem Read More »

Planeta i smartfony na NIEMAPIE

NIEMAPA Halo? Eko! to darmowy przewodnik, który podpowiada, jak zmienić nawyki w korzystaniu ze smartfonów, aby ograniczyć ich wpływ na środowisko, ale także zadbać o własne samopoczucie. Unikatowe wydawnictwo wsparł Orange Polska. NIEMAPA to seria nietypowych przewodników. Za pomocą zabawnych ilustracji i gotowych propozycji wycieczek przedstawia ciekawe miejsca, przyrodę i kulturę. Powstało już ponad 40 …

Planeta i smartfony na NIEMAPIE Read More »

Jak spółki giełdowe (nie)radzą sobie z klimatem

Właśnie został opublikowany raport Fundacji Instrat „Droga do zera netto”. Powstał przy wsparciu Europejskiej Fundacji Klimatycznej (ECF) i ocenia zgodność celów klimatycznych spółek z GPW z porozumieniem paryskim. Jak wypada w nim Orange Polska? Nieźle, ale pracujemy, aby było jeszcze lepiej. Zgodnie z raportem, cele redukcji emisji wyznaczyło dotychczas 26 emitentów z największych indeksów GPW …

Jak spółki giełdowe (nie)radzą sobie z klimatem Read More »

Eko-ściema pod lupą ekspertów

Powstała pionierska na polskim rynku inicjatywa samoregulacji i promowania etycznej komunikacji w reklamie środowiskowej – Green Project. To ważne, bo greenwashing w przestrzeni publicznej staje się coraz większym problemem i nie tylko chodzi o reklamę. W komunikacji widzimy coraz więcej tematów związanych z odpowiedzialnością za środowisko i ochronę planety. Firmy chcą się wyróżnić i wpływają …

Eko-ściema pod lupą ekspertów Read More »

Zmierzyliśmy emisje, robimy kolejny krok

Po raz pierwszy opublikowaliśmy szacunki pełnych emisji gazów cieplarnianych w tzw. łańcuchu wartości. Chodzi o naszych dostawców, klientów i pracowników związanych z działalnością Orange Polska. To krok milowy w raportowaniu naszych danych niefinansowych. Orange Polska, podobnie jak cała Grupa Orange, chce osiągnąć neutralność klimatyczną netto do 2040 roku, obejmując własne emisje bezpośrednie i pośrednie (Zakresy …

Zmierzyliśmy emisje, robimy kolejny krok Read More »

Dzielimy się wiedzą i informacją

Wierzymy w moc edukacji. Dlatego przekazujemy Wam wiedzę o naszym wpływie na środowisko i działaniach, jakie podejmujemy, aby go minimalizować. Zachęcamy też do wspólnych działań. Dziś chcę przypomnieć kilka miejsc, w których możecie zdobyć aktualne i co najważniejsze, rzetelne informacje. Serwis razemdlaplanety.pl Piszemy w nim o naszym oddziaływaniu na środowisko. Wyjaśniamy, gdzie mamy największy wpływ …

Dzielimy się wiedzą i informacją Read More »

Scroll to Top