rywalizacja

Tak młodzi twórcy widzą Fundację Orange

Fundacja Orange była partnerem głównym tegorocznej edycji, niezwykle prestiżowego konkursu Papaya Young Directors. Zadaniem uczestników – młodych kreatywnych i filmowców było nakręcenie spotu reklamowego na temat jednej z sześciu marek: EB, Sprite, PZU, McDonalds, DPD i Fundacji Orange. Każdy twórca, który podjął rękawicę, w pierwszej kolejności musiał stworzyć eksplikację reżyserską na temat wskazanego przez siebie …

Tak młodzi twórcy widzą Fundację Orange Read More »

Chce do nas dołączyć 1831 szkół!

27 kwietnia zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń na nowy rok szkolny (18/19) do MegaMisji (program dedykowany klasom 1-3) oraz #SuperKoderów (program dedykowany klasom 4-6). Listę zakwalifikowanych odpowiednio 200 oraz 170 placówek podamy w poniedziałek, 28 maja. Już teraz wiemy, że zainteresowanie naszymi programami jest GIGANTYCZNE. O dołączenie do MegaMisji od września biło się 906 szkół (wnioski zamknięte …

Chce do nas dołączyć 1831 szkół! Read More »

Walcz znaczy fauluj?

Mieszkam w pobliżu stadionu, na którym mam okazję od czasu do czasu zobaczyć mecz drużyn młodzieżowych. Od żaków, przez trampkarzy, aż po juniorów starszych. Wszystkie te grupy wiekowe zawzięcie rywalizują na boisku, ale mam wrażenie, że na pewnym etapie rozwoju następuje przełom – walka o piłkę staje się tak samo ważna jak walka z przeciwnikiem. …

Walcz znaczy fauluj? Read More »

Adidas i Nike też walczą na Euro

Adidas jest oficjalnym partnerem Euro 2012. W stroje z trzema paskami będą ubrani działacze, sędziowie oraz wolontariusze. Wszystkie mecze zostaną rozegrane piłką Adidas Tango 12. To niewątpliwa przewaga niemieckiej firmy nad Nike, ale rywalizacja trwa w najlepsze. Nike ubiera reprezentację Polski, Adidas – Ukrainy. Wśród uczestników Euro w sprzęcie Nike zobaczymy również zespoły Chorwacji, Francji, …

Adidas i Nike też walczą na Euro Read More »

Scroll to Top