Oferta

Pokaż jak kibicujesz – konkurs

15 czerwca 2018

Pokaż jak kibicujesz – konkurs

Kibice to dwunasty zawodnik w zespole. Polscy fani pójdą za swoją reprezentacją „w ogień” i przejadą dla niej cały świat, byle tylko dopingować zawodników w ważnych meczach. Ci, którzy nie pojadą na mundial do Rosji mogą z całych sił kibicować przed telewizorem. Najlepiej w Orange TV w jakości 4K . Dla aktywnych kibiców mamy konkurs. Pokażcie jak wspieracie swoją drużynę. Zdjęcie lub wideo należy zgłosić poprzez aplikację na profilu Orange Polska na Facebooku. Możecie skorzystać ze specjalnego filtra na twarz, żeby dodać sobie elementy kibica. Do wyboru np. biało- czerwona czapka czy okulary. Na zgłoszenia przez Facebook czekamy do 28 czerwca, czyli do dnia, w którym zostanie rozegrany ostatni mecz grupowy. Co można wygrać? Domówkę z przyjaciółmi od Orange, podczas której możecie kibicować drużynom walczącym o 3 miejsce, w trakcie półfinałów i wielkiego finału. Dodatkowo do wygrania oprócz organizacji domówki jest telewizor 4K 55”. Wygrywają 4 osoby.

Link do regulaminu: https://www.facebook.com/notes/orange/dom%C3%B3wki-orange-w-4k/1955074874516316/

Udostępnij: Pokaż jak kibicujesz – konkurs

Innowacje

Orange Polska na EFNI

3 października 2014

Orange Polska na EFNI

Social media to potężne narzędzie, ale trzeba umieć z niego korzystać. Nieumiejętną komunikacją, ignorancją i butą można wyrządzić sobie, jak biznesowi bardzo wiele zła. Taki wniosek można było wysnuć podczas panelu „Jak sieci społecznościowe zmienić w sieci dla społeczeństwa” zorganizowanego przez Europejskiego Forum Nowych Idei (EFNI) w partnerstwie z Orange Polska.

c5eebd58dd76453ac03299103f1e70d419f

Niemal wszyscy już wiemy, że social media są kluczowe dla komunikacji pomiędzy firmami, klientami i konsumentami. Dają one wręcz nieograniczone możliwości na zdobywanie klientów i budowanie z nimi relacji. Profile w serwisach społecznościowych mają zarówno duże międzynarodowe brandy, jak i małe i średnie przedsiębiorstwa. Orange Polska ma duże osiągnięcia na tym polu. Jestem więc ciekawa, kto z Was, komentatorów bloga, najlepiej zna nasze narzędzia do komunikacji klientami? Potrafilibyście je wymienić? Te najbardziej niestandardowe? Co w ogóle sądzicie w tym temacie? Czy  zgodzicie się, że dobrze prowadzona komunikacja w social mediach może też zażegnać wiele kryzysów?

Udostępnij: Orange Polska na EFNI

Odpowiedzialny biznes

Social mediowy zawrót głowy

21 lipca 2014

Social mediowy zawrót głowy

Kibice to dwunasty zawodnik w zespole. Polscy fani pójdą za swoją reprezentacją „w ogień” i przejadą dla niej cały świat, byle tylko dopingować zawodników w ważnych meczach. Ci, którzy nie pojadą na mundial do Rosji mogą z całych sił kibicować przed telewizorem. Najlepiej w Orange TV w jakości 4K . Dla aktywnych kibiców mamy konkurs. Pokażcie jak wspieracie swoją drużynę. Zdjęcie lub wideo należy zgłosić poprzez aplikację na profilu Orange Polska na Facebooku. Możecie skorzystać ze specjalnego filtra na twarz, żeby dodać sobie elementy kibica. Do wyboru np. biało- czerwona czapka czy okulary. Na zgłoszenia przez Facebook czekamy do 28 czerwca, czyli do dnia, w którym zostanie rozegrany ostatni mecz grupowy. Co można wygrać? Domówkę z przyjaciółmi od Orange, podczas której możecie kibicować drużynom walczącym o 3 miejsce, w trakcie półfinałów i wielkiego finału. Dodatkowo do wygrania oprócz organizacji domówki jest telewizor 4K 55”. Wygrywają 4 osoby.

Link do regulaminu: https://www.facebook.com/notes/orange/dom%C3%B3wki-orange-w-4k/1955074874516316/

Udostępnij: Social mediowy zawrót głowy

Innowacje

Dziennikarze w erze social media

7 lipca 2014

Dziennikarze w erze social media

Na Auli Polska, którą organizuje Artur Kurasiński, trzech dziennikarzy opowiadało o tajemnicach swojej pracy. Vadim Makarenko reprezentował prasę drukowaną a dokładnie Gazetę Wyborczą, Jarosław Kuźniar telewizję TVN24, a Tomasz Machała internetowy serwis natemat.pl. Zapytaliśmy przy okazji dziennikarzy, jak zmieniła się ich praca w erze social media, a uczestników, czym wg. nich różni się dziennikarz od blogera. Zobaczcie jak odpowiadali.

A co Wy na ten temat sądzicie? Jak zmieniło się dziennikarstwo dzięki social mediom i czy faktycznie dziennikarze czymś się różnią od blogerów?

Udostępnij: Dziennikarze w erze social media

Bezpieczeństwo

Będzie zbyt na kominiarki?

16 stycznia 2014

Będzie zbyt na kominiarki?

Zastanawiam się, kto tu jest nienormalny. Serio. Czy ja, czy może jednak twórcy aplikacji, twierdzący, że wszyscy marzymy o tym, by każdy na ulicy wyłącznie na podstawie zrobionego nam zdjęcia mógł zobaczyć nasze pełne dossier z internetu? Rozpoznawanie twarzy dla każdego? Raport Mniejszości na żywo, zaledwie 12 lat po filmie? Dziękuję, postoję. Według Philipa K. Dicka takie rzeczy miały się dziać po 2050, ale widać, że szaleństwo rozwoju technologii przerosło nawet wielkiego wizjonera…

Jak dać się znaleźć? Wystarczy, że udostępniasz swoje zdjęcia i inne treści publicznie, to wszystko. Potem wystarczy, że ktoś zrobi Ci zdjęcie, wrzuci je do aplikacji, a ta przeanalizuje widoczną na nim twarz i znajdzie w internecie, wszystko, co jest o Tobie dostępne: dane osobowe, informacje z portali społecznościowych, etc. To już – niestety – nie jest pieśń przyszłości, bowiem opisywana aplikacja jest już w końcowej fazie beta (niebawem pojawi się w AppStore i Google Play).

Wielokrotnie na łamach Bloga Technologicznego przypominałem – i będę to robił dalej – że jeśli już chcemy uzewnętrzniać się w sieci, powinniśmy to robić świadomie, wybierając adresatów udostępnianych treści. Oczywiście najlepszym i najprostszym pomysłem jest nie korzystać z sieci społecznościowych, ale niestety mam wrażenie, że mimo usunięcia przeze mnie ponad pół roku temu konta na Facebooku treści, które tam udostępniałem, wciąż da się gdzieś odnaleźć. Poza tym, o ile bez Facebooka, czy Twittera można żyć, gorzej jest, gdy nie istniejemy w dedykowanych sieciach społecznościowych, jak choćby LinkedIn.

Przyznam jednak, że pusty śmiech mnie ogarnia, gdy na stronie firmy czytam, że dzięki ich aplikacji rozbudujemy sieć kontaktów biznesowych (już widzę, jak wszyscy z radością pozwalają mi robić sobie zdjęcia na branżowych konferencjach), ale w opublikowanym dziś przez Gazetę Wyborczą tekście jednen z autorów aplikacji twierdzi, że „poprawi ona bezpieczeństwo wzajemnych kontaktów” (sic!). I niestety nie wystarczy nie założyć tam konta, bowiem domyślnie „przemieli” ona każdego, chyba że założy tam konto i zaznaczy, że nie życzy sobie bycia znalezionym. Nieźle pokręcone – tak czy tak, albo damy im nasze dane z własnej woli, albo trafią tam, kiedy ktoś zrobi mi zdjęcie. Nie ma wyjścia, trzeba będzie chodzić w balaklawie, albo – w wersji drastycznej – walić w łeb każdego, kto skieruje na mnie aparat. Czy skoro jest zainteresowanie taką aplikacją, oznacza to, że naprawdę aż tak lekce sobie ważymy własną prywatność?

Photo of a man in balaclava by Tobias „ToMar” Maier (Creative Commons Licence)

Udostępnij: Będzie zbyt na kominiarki?

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej