społeczna odpowiedzialność biznesu

Orange Polska wyróżniony w konkursie Raporty Społeczne 2012

Raport społeczny Orange Polska po raz drugi z rzędu został wyróżniony w konkursie organizowanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu, CSR Consulting i PWC. Motywem przewodnim Raportu Społecznego Orange Polska za 2011 rok jest dialog z interesariuszami. Raport ma formę odpowiedzi na pytania i oczekiwania wobec Orange Polska, wyrażane w ankietach, w trakcie spotkań i warsztatów przez …

Orange Polska wyróżniony w konkursie Raporty Społeczne 2012 Read More »

Międzynarodowe rozmowy o pomaganiu

Przedstawiciele Orange z całego świata spotkali się w Warszawie na corocznym Seminarium Fundacji Orange. Gościliśmy koleżanki i kolegów z Armenii, Kamerunu, Chin, Egiptu, Francji, Gwinei Bissau, Indii, Wybrzeża Kości Słoniowej, Madagaskaru, Mali, Mauritiusa, Mołdawii, Nigru, Dominikany, Rumunii, Senegalu, Słowacji, Hiszpanii i Tunezji. Podczas spotkania mieliśmy ciekawą dyskusję o tym, czym różni się społeczna odpowiedzialność biznesu …

Międzynarodowe rozmowy o pomaganiu Read More »

Liderzy Odpowiedzialnego Biznesu

Wczoraj poznaliśmy Liderów Odpowiedzialnego Biznesu. Konkurs został zrealizowany już po raz drugi w ramach projektu „Koalicja na rzecz odpowiedzialnego biznesu„, prowadzonego przez Pracodawców RP oraz sześć partnerskich firm: Danone, GlaxoSmithKline, Hochtief Polska, Orange Polska, PGNiG i PZU. Głównym celem Koalicji jest pomoc firmom we wdrażaniu zasad CSR. Wspólnie opracowaliśmy Kodeks Odpowiedzialnego Biznesu – zbiór zasad, …

Liderzy Odpowiedzialnego Biznesu Read More »

CSR – globalne podobieństwa i różnice

Dziś trochę wieści z Paryża, gdzie, jak co roku spotkaliśmy się z przedstawicielami innych krajów Orange ( jest ich 35), aby rozmawiać o społecznie odpowiedzialnym biznesie. Niezależnie od kraju mamy podobne wyzwania i problemy – jak najlepiej pogodzić oczekiwania społeczne z naszym biznesem. W krajach europejskich coraz większym wyzwaniem jest polityka prywatności i kwestie bezpieczeństwa, szczególnie …

CSR – globalne podobieństwa i różnice Read More »

Moda na CSR

Wczoraj na ogłoszeniu VI już Rankingu Odpowiedzialnych Firm, usłyszałam, że niektórzy twierdzą, że CSR przestał być modny. Marketingowcy, PRowcy – mówią, że nie „sprzedaje” już towarów, nie buduje wizerunku, bo nie stanowi wyróżnienia wśród innych na rynku. Chciałoby się powiedzieć – to  dobrze. Bo to oznacza, że społecznie odpowiedzialnych firm jest coraz więcej, i że …

Moda na CSR Read More »

W Lublinie o CSR

Wczoraj odwiedziliśmy Lublin, miasto o największej liczbie studentów w Polsce. Na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej rozmawialiśmy z nimi o społecznej odpowiedzialności biznesu. Nie obyło się bez pytań o opłacalność działań CSR i ich różnicę od PRu czy charytatywności. Mam wrażenie, że ciągle mamy problem z tym, że dla nas może być „albo albo”, a nie „razem”. …

W Lublinie o CSR Read More »

Scroll to Top