wyniki finansowe

Poprawa przychodów i EBITDA. Rośnie liczba klientów usług konwergentnych, mobilnych i światłowodu.

W trzecim kwartale 2018 roku pakiety łączące usługi mobilne i domowe Orange kupiło 41 tysięcy klientów. W sumie użytkowników usług konwergentnych jest o jedną czwartą więcej niż rok temu. Nadal szybko rośnie liczba klientów Orange Światłowodu, w trzecim kwartale przybyło ich 38 tysięcy. Poprawiają się przychody firmy, co pozytywnie wpłynęło także na wynik EBITDA. Całoroczny …

Poprawa przychodów i EBITDA. Rośnie liczba klientów usług konwergentnych, mobilnych i światłowodu. Read More »

Przedsiębiorca wychodzi z biura - grafika ilustracyjna do wpisu o e-umowach

Raport zintegrowany 2017 – testujemy stronę

Podobnie, jak w ubiegłym roku (Raport zintegrowany – testujemy stronę) zapraszam Was do przetestowania on-linowej wersji Raportu Zintegrowanego Orange Polska 2017. Wasze uwagi do pierwszego raportu zintegrowanego były dla niezwykle cenne – pozwoliły nie tylko naprawić błędy, poprawić funkcjonalność czy zmienić ustawienia. Wiele uwag przenieśliśmy do tegorocznej wersji raportu.  Raport Zintegrowany Orange Polsk 2016 otrzymał …

Raport zintegrowany 2017 – testujemy stronę Read More »

Po wakacjach aktualizacja planu strategicznego Orange Polska

Sytuacja na rynku telekomunikacyjnym szybko się zmienia, co wymaga od operatorów aktualizowania swoich planów. Jak zadeklarowaliśmy w lutym, na ogłoszeniu wyników za 2016 rok, pracujemy nad aktualizacją średnioterminowego planu strategicznego. Wkrótce przedstawimy efekty tej pracy. Początkowo planowaliśmy to zrobić wraz z ogłoszeniem wyników finansowych za pierwsze półrocze 2017, ale uznaliśmy, że nie jest to najlepszy …

Po wakacjach aktualizacja planu strategicznego Orange Polska Read More »

Rekordowy kwartał w abonamencie i efekt uboczny rejestracji

Wczoraj pod wieczór zaprezentowaliśmy wyniki Orange Polska za trzeci kwartał 2016 roku. Po szczegóły raportowane na giełdę zapraszam na stronę dla inwestorów. Bardziej w skrócie chcę zwrócić Waszą uwagę na kilka rzeczy. Najpierw o ofertach postpaid – tak dobrego kwartału nie mieliśmy od wielu lat. Przybyło nam 309 tys. klientów netto. Jeśli chodzi o Nju …

Rekordowy kwartał w abonamencie i efekt uboczny rejestracji Read More »

Półrocze z dużymi inwestycjami i przybywającymi klientami

Wczoraj na koniec dnia zaprezentowaliśmy wyniki Orange Polska za drugi kwartał 2016 roku. Jeśli chcecie poznać finansowe szczegóły raportowane na giełdę zapraszam na stronę dla inwestorów. Ja tradycyjnie zwrócę uwagę na kilku rzeczy, które zazwyczaj najbardziej Was interesują. Kolejny kwartał z rzędu rośnie nam liczba klientów – na koniec czerwca mieliśmy ich 16,696 mln, co …

Półrocze z dużymi inwestycjami i przybywającymi klientami Read More »

Ponad 16 milionów klientów Orange!

Wczoraj późnym popołudniem przedstawiliśmy wyniki Orange Polska za pierwszy kwartał 2016 r. Wszystkie raportowane na giełdę cyferki, tabelki i opisy znajdziecie na stronie dla inwestorów. Ja tradycyjnie skupię się na wybranych faktach. W tym roku przekroczyliśmy liczbę 16 mln klientów – dokładnie mamy 16,264 mln, co oznacza kwartalny wzrost o 358 tys. Wybieraliście zarówno nasze …

Ponad 16 milionów klientów Orange! Read More »

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.