Oferta

Motorola razr eSIM już w Orange! TEST+CENY

Marta Krajewska Marta Krajewska
06 lutego 2020
Motorola razr eSIM już w Orange! TEST+CENY

Dzisiaj trafiła do naszej oferty Motorola razr eSIM. Pewnie jesteście ciekawi, co potrafi i ile kosztuje? Przychodzę  z odpowiedziami - poniżej zobaczycie moją recenzję oraz ceny w Planach Mobilnych i Orange Love. Ten smartfon jest dostępny także bez umowy - możecie go kupić płacąc całą kwotę, lub rozkładając ją na 20 rat 0 proc.

Dla przypomnienia - Motorolę razr eSIM kupicie wyłącznie w Orange. Na razie jest dostępna w naszym sklepie online. Za chwilę pojawi się także w smart storach.

Link do oferty: Motorola raz eSIM

Plany Mobilne -ceny  przy zawieraniu nowej umowy na 24 miesiące:

Cena całkowita Wysokość raty
Plan Mobilny 35 7 299,00 zł 7299 zł na start+ 0 zł/mc
Plan Mobilny 45 7 303,14 zł 799 zł na start + 271 zł/mc
Plan Mobilny 55 7 251,11 zł 99 zł na start+ 298 zł/mc
Plan Mobilny 75 6 840,08 zł 0 zł na start+ 285 zl/mc

Orange Love - ceny przy zawieraniu nowej lub przedłużaniu dotychczasowej umowy na 24 miesiące:

Cena całkowita Wysokość raty
Love Mini 7 295,87 zł 0 zł na start + 304 zł/mc
Love Standard 7 248,05 zł 0 zł na start + 302 zł/mc
Love Extra 6 840,08 zł 0 zł na start + 285 zł/mc
Love Premium 6 600,08 zł 0 zł na start + 275 zł/mc

Oferta bez umowy, 20 rat 0 proc.

Cena całkowita Wysokość raty
Oferta bez umowy 7 299 zł 364,95 zł/mc

Zobaczcie, co nowej Motoroli razr sądzi Michał Rosiak.

Komentarze

ketrasa
ketrasa 10:49 06-02-2020

Wolę moje tańsze Samsungi. Do tego rewelacyjna pojemność w tym telefonie + cena, to zabawka nie dla mnie.

Odpowiedz
pablo_ck
pablo_ck 12:34 06-02-2020

Telefonik prawdziwy czad.

Odpowiedz
    Adam
    Adam 16:18 08-02-2020

    Procesor słaby, system stary, bateria kiepska, do tego szybko pęka i nie ma 5G.

    Raczej wtopa roku.

    Odpowiedz
spiro
spiro 00:57 07-02-2020

Na razie to gadżet i ciekawostka. I to droga. 3. generacja będzie już dopracowana 🙂

Odpowiedz
Adam
Adam 16:19 08-02-2020

Jak wyglada kwestia gwarancji?
Czy obejmuje ona pękanie ekranu od składania opisywane w internecie?

Odpowiedz
    Marta Krajewska
    Marta Krajewska 12:44 10-02-2020

    Zarówno zawias, jak i ekran objęte są 2-letnią gwarancją. Ponadto, w pierwszych 12 miesiącach użytkowania jednorazowa naprawa mechanicznych uszkodzeń ekranu jest dofinansowana przez Motorolę.

    Odpowiedz
Michał
Michał 20:19 08-02-2020

Chętnie bym go przetestował na swoim kanale na yt bo telefon fajnie wygląda.

Natomiast powiem Wam w czym jest pro lem. W dużej cenie urządzenia. Kobieta nie kupi Motoroli bo ma składany ekran. W tych pieniądzach wybierze iPhone’a z kilku względów:
-logo apple którym można pochwalić się bardziej niz logiem motoroli, po drugie posiadanie IPhone’a to szpan i pokazanie w sposób jawny i zdecydowany, mam sprzęt za kupę hajsu, na Motorolę nikt nie zwróci uwagi, tym bardziej z androidem
-sprawdzony aparat, wiadomo ze sa lepsze i gorsze niz w iPhone ale sory, iPhone to jednak iPhone
W sumie więcej powodów nie muszę wymieniać. Te dwa wystarczą aby ta Motorola ciężko się sprzedawała. Ale testowalbym ?.

Jeśli chcecie mieć dobre urządzenia dobrze się sprzedające to zaprzyjaźnijcie się z marką ZTE/nubia. Miałem dwie nubie i w tych pieniądzach które zapłaciłem to był killer cenowy. W nubii Z17s mam snapdragona 835, 8GB Ramu i 128GB pamięci. Aparat ma funkcję wyzwalania za pomocą uśmiechu, tak samo jak w tej motoroli. A ile mnie ten telefon kosztował? 700pln.

Odpowiedz
    Adam
    Adam 20:21 10-02-2020

    Akurat prędzej kobieta kupi Razr niż popularną masówkę w postaci iPhone.

    Odpowiedz

Sieć

Nawet 1,5 Gb/s w sieci 5G w Lublinie. Połączyliśmy 4G i 5G

Piotr Domański Piotr Domański
05 lutego 2020
Nawet 1,5 Gb/s w sieci 5G w Lublinie. Połączyliśmy 4G i 5G

Dzięki nowym rozwiązaniom testowa sieć 5G została połączona z komercyjną, działającą w mieście siecią 4G LTE. Pozwoliło to, nawet przy dużym obciążeniu sieci 4G LTE osiągnąć prędkości 1,2 Gb/s. Teoretyczne możliwości takiej sieci przekraczają jednak 1,5 Gb/s. Wymagałoby to jednak  zupełnie pustej sieci 4G oraz idealnych warunków pogodowych.

Testujemy nie tylko wyższe prędkości w 5G

Jednak to nie jedyne nowe możliwości testowanej w Lublinie sieci - zastosowaliśmy także bardzo ciekawe rozwiązanie, które nazywa się fachowo „Inter Site Dual Connectivity”.  Jak pewnie pamiętacie testowana przez nas technologia to tzw. 5G Non-Standalone. Tak też będą działały pierwsze uruchamiane na całym świecie sieci 5G. By telefon mógł się połączyć z siecią 5G najpierw musi się podłączyć do częstotliwości, na którym działa sieć 4G tzw. anchora, czyli „kotwicy”. Zapewnia on komunikację między telefonem, a siecią (czyli przesyła dane sygnalizacyjne) i pozwala mu w momencie transferu danych dołączyć warstwę 5G.

Lecz co w sytuacji, gdy anchor ma mniejszy zasięg, niż warstwa 5G? Może być tak, gdy mamy do czynienia z  gęstą siatką stacji bazowych – np. w miastach. Gdy stacji bazowych na niewielkim wycinku terenu jest sporo telefon płynnie przełącza się na tą, która ma najlepszy zasięg. W przypadku sieci 4G to żaden problem, ale w przypadku 5G byłby problemy z utrzymaniem połączenia. I tu cały na biało wchodzi Inter Site Dual Connectivity. Dzięki niemu anchor z jednej stacji może obsługiwać 5G z innej. Co więcej, na stacji która nadaje ową „kotwicę” wcale nie musi być 5G! Takie właśnie rozwiązanie przetestowaliśmy i co ważne – zadziałało.

Testy 5G Orange Polska - jakie możliwości?

Testy 5G Orange Polska będą trwały co najmniej do końca lutego – pisaliśmy już o tym na blogu. Pracujemy, by możliwie dobrze przygotować się do uruchomienia sieci kolejnej generacji, pamiętając także o takich małych, choć istotnych rzeczach, o których piszemy powyżej. Sieć 5G może przynieść dużą zmianę nam wszystkim, dlatego tak ważne jest, by spełniała pokładane w niej oczekiwania. Prowadzone przez Orange Polska, najszerzej zakrojone w Polsce testy w paśmie 3,4-3,8 GHz na pewno w tym pomagają. Testy 5G rozpoczęte w Warszawie we wrześniu, a w Lublinie w październiku, pozwalają możliwie dobrze zasymulować komercyjną sieć kolejnej generacji.

Komentarze

mike278
mike278 10:01 14-11-2024

Bonus ok i faktycznie gratis. Natomiast start promocji fatalny że względu na problemy w aplikacji.

Odpowiedz
Maniu
Maniu 12:25 14-11-2024

A kiedy będzie rozstrzygnięty konkurs wakacje z Orange?

Odpowiedz
fajera
fajera 14:38 15-11-2024

co to są mobilne usługi głosowe?

Odpowiedz
Wake Up
Wake Up 12:19 16-11-2024

już był

Odpowiedz
mst
mst 14:34 22-11-2024

Katastrofa. Nie da się tego uruchomić w aplikacji. Klikam dołącz i brak reakcji….

Odpowiedz
Robi
Robi 15:52 22-11-2024

Brak gb po 2 pompowaniu , po reklamacji na czacie wpadły na 1 nr z 3 , zachwytów nie było końca jak to odpowiedni dział pozytywnie naprawił , podczas 2 reklamacji konsultant podał mi „mój” nr z kosmosu , dzięki jeszcze zadzwonię.

Odpowiedz
emitelek
emitelek 18:21 22-11-2024

Pani Beato!!! Prosimy o komentarz!!!
Jeśli coś robicie, to zróbcie to z głową!!!…

Odpowiedz

Odpowiedzialny biznes

116 000 – telefon w sprawie zaginionego dziecka

Monika Kulik Monika Kulik
05 lutego 2020
116 000 – telefon w sprawie zaginionego dziecka

116 000 - telefon w sprawie zaginionego dziecka, prowadzony przez Fundację ITAKA, dzwonił w 2019 roku 1 598 razy. W tym czasie zarejestrowano 140 zgłoszeń zaginięć nieletnich, odnaleziono 107 dzieci i nastolatków. Linia 116 000 działa od ponad 10 lat, a Orange Polska od początku jest jej partnerem technologicznym i wspierającym.

Telefon do Fundacji ITAKA-Centrum Ludzi Zaginionych to już stały element akcji poszukiwania dzieci. To pod numer 116 000 dzwonią rodzice poszukujący swoich dzieci, służby poszukiwawcze, np. policja, czy inne osoby zaangażowane w te działania.

To tu dzwonią osoby, które mają informacje na temat zaginionych dzieci, widziały je lub są z nimi w kontakcie. Zweryfikowane i wiarygodne informacje przekazywane są jednostkom policji prowadzącym poszukiwania.

Jak to działa w praktyce?

Julka uciekła z domu we Wrocławiu. Fundacja ITAKA przyjęła zgłoszenie o zaginięciu i rozpoczęła poszukiwania poprzez publikację jej wizerunku. Pod numerem 116 000 dyżurujący zaczęli odbierać telefony od informatorów z Warszawy, którzy mieli kontakt z dziewczyną. Część z nich zwracała uwagę na niepokojące zachowanie nastolatki. Dzięki tym informacjom ustalono, co dzieje się z Julką i gdzie aktualnie przebywa. Finalnie na numer 116 000 skontaktowała się sama zaginiona, widząc plakat na swój temat. Specjaliści Fundacji przekonali ją do powrotu do domu i zgłoszenia się na policję.

Profilaktyka

Historia Julki to tylko jeden z ubiegłorocznych przypadków dotyczących nastolatki, która sama uciekła z domu, ale wiele spraw dotyczy tzw. porwań rodzicielskich. Dlatego wśród działań Fundacji jest profilaktyka w tym zakresie i współpraca z rodzinami zagrożonymi taką sytuacją. W ubiegłym roku eksperci z Fundacji wraz ze specjalistami z instytucji zajmujących się sytuacją dzieci w konfliktach rodzicielskich stworzyli poradnik „Standardy pomocy dziecku w sytuacji rozstania rodziców”, w którym opisane zostały dobre praktyki w zakresie pomocy rodzicom i dzieciom. (www.standardyrozstania.pl). Wszystkie zawarte w nim informacje były konsultowane przez zespół specjalistów i ekspertów z różnych dziedzin, w tym przedstawicieli organizacji pozarządowych, prokuratorów, sędziów, kuratorów, biegłych sądowych, policjantów, pedagogów, psychologów i mediatorów.

Porady przez telefon

Linia 116 000 pełni też rolę telefonu poradniczego. Ofiary porwań rodzicielskich, rodzice lub opiekunowie nastolatków, którzy uciekli z domu i bliscy zaginionych dzieci i nastolatków mogą skorzystać z pomocy psychologa. Tylko w 2019 roku psychologowie Fundacji udzielili ponad 400 porad.

W sytuacji kryzysowej, jaką jest zaginięcie, rodziny potrzebują psychologicznego wsparcia, nie tylko

w chwili zaginięcia i w trakcie poszukiwań, ale również po wyjaśnieniu sprawy, niezależnie od efektu poszukiwań. Psycholog dyżurujący przy telefonie zaufania odpowiada też na maile. W razie potrzeby diagnozuje sytuację rodzinną, pomaga uporać się z problemami, które doprowadziły do ucieczki. Pomaga też rodzinie i nastolatkowi po powrocie do domu.

Dodatkowo specjaliści Fundacji udzielają wsparcia prawnego oraz socjalnego.

116 000 -Telefon w Sprawie Zaginionego Dziecka i Nastolatka, a także Linia Wsparcia działa przez

7 dni w tygodniu: od poniedziałku do piątku w godz. 13.00-17.00, w weekendy od 9.00 do 13.00. Telefon prowadzony jest przez Fundację ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych, która od ponad 20 lat całościowo zajmuje się problemem zaginięcia.

Komentarze

Doktor
Doktor 15:38 23-08-2024

Proszę o informacje kiedy dowiesicie się do masztu P4 RZE7013 w miejscowości Nowy Borek, gmina Błażowa, woj. Podkarpackie. Już nawet Plus wziął tam pozwolenie a jest tam starsza dziura zasięgowa, jedynie Play ma zasięg

Odpowiedz
pablo_ck
pablo_ck 05:57 29-08-2024

O jeszcze chwila i będziecie u mnie. Dobrze że 2G zostaje z nami i niektóre telekomunikacyjne perełki jak Samsung X660 będą działać. Kalendarz w telefonie się skończył, bateria już słabiutka, ale telefon działa mi ok 20 lat.

Odpowiedz
Paweł
Paweł 19:28 02-09-2024

Szkoda że miejscowości Wolanów powiat Radomski od dawna dawna istnieje zasięg 2G albo brak zasięgu.

Nawet jak się pojawi LTE to na po graniczu.

Jakoś sieć Orange nie jest tym zainteresowana żeby poprawić w tym rejonie zasięg

A konkurencja posiada nadajnik i się śmieje z Orange że przejął wszystkich klientów.😂
Nawet w sklepach nie istnieją startery Waszej firmy

Odpowiedz
Jakub D
Jakub D 16:45 04-09-2024

Ale bywa też odwrotnie. Jestem w takim miejscu, że pomarańczowi i różowi wymiatają (LTE/5G), a fioletowi i zieloni praktycznie nieobecni. Nawet 2G nie odbiera w budynkach, a na zewnątrz tylko czasem. 🙂

Odpowiedz
Scroll to Top