Informacje prasowe

Rekordowe 2 miliony fanów Serca i Rozumu na Facebooku

1 sierpnia 2013

Rekordowe 2 miliony fanów Serca i Rozumu na Facebooku

Serce i Rozum, sympatyczni bohaterowie promujący produkty i usługi Orange Polska, zdobyli na Facebooku serca już 2 milionów internautów. Ta rekordowa liczba fanów plasuje profil Serca i Rozumu na pierwszym miejscu wśród wszystkich stron na polskim Facebooku. Spoty reklamowe z ich udziałem zamieszczone na oficjalnym fanpage’u zanotowały już ponad 40 miliony odsłon.

Serce i Rozum pojawili się na polskim Facebooku w październiku 2010 roku. W ciągu trzech pierwszych miesięcy polubiło ich 40 tys. fanów, a fanpage znalazł się w TOP 10 najszybciej rosnących stron na Facebooku. W kwietniu 2012 profil Serca i Rozumu lubiło już milion osób, a w styczniu tego roku, mając na koncie 1,6 mln fanów stał się on najpopularniejszym profilem na polskim Facebooku. Dziś, z okazji kolejnego rekordu – 2 milionów fanów – Orange Polska przygotował dla wszystkich fanów Serca i Rozumu stronę 2000000.pl z wieloma niespodziankami oraz spersonalizowanymi podziękowaniami.

– Tempo, z jakim Serce i Rozum zdobywają kolejnych fanów jest imponujące, ale dla  nas przede wszystkim liczy się, jakość relacji, które dzięki temu rozwijamy. Nasi bohaterowie są na Facebooku już prawie 3 lata i stale przyciągają uwagę. Cieszymy się z tego wyniku, bo jest on dowodem, że działania, które prowadzimy na Facebooku bawią i angażują jednocześnie wzmacniając więź naszych klientów z marką Orange – powiedział Paweł Patkowski, dyrektor Marki, Mediów i Komunikacji Orange Polska.

Prócz profilu na Facebooku, Serce i Rozum mają też własny kanał na youtubie – zamieszczone tu spoty odnotowały już ponad 21 mln wyświetleń.

Serce i Rozum „zagrali” w ciągu ostatnich trzech lat w 50 spotach telewizyjnych i 59 radiowych. Działania z ich udziałem zdobyły nagrody w wielu konkursach: Webstar Creative, KTR, Golden Arrow, Złote Orły i na Effie Awards zdobywając Grand Prix.

Autorami postaci oraz platformy komunikacji jest agencja Publicis. Profilem Serca i Rozumu na Facebooku zarządza agencja Lemon Sky.

PlayWyłącz głos

Udostępnij: Rekordowe 2 miliony fanów Serca i Rozumu na Facebooku

Informacje prasowe

Orange ma 1,5 mln fanów na Facebooku

18 kwietnia 2013

Orange ma 1,5 mln fanów na Facebooku

Już półtora miliona internautów lubi profil Orange na Facebooku. Fanpage Orange należy do pierwszej trójki profili marek, które na Facebooku zgromadziły wokół siebie największą społeczność. Badania pokazują także, że strona Orange jest jedną z najbardziej angażujących na polskim Facebooku i realizowana na niej obsługa klientów jest najlepsza w Polsce.

Fanpage Orange powstał w lipcu 2010 roku. Po 27 miesiącach zgromadził milion fanów, a obecnie, siedem miesięcy później, jest ich już półtora miliona. Profil Orange znajduje się w pierwszej trójce największych profili marek i w pierwszej czwórce wszystkich stron na polskim Facebooku. Numerem jeden jest strona popularnych postaci promujących usługi Orange – Serca i Rozumu.

Fanpage Orange Polska w raporcie „Socially devoted brands” opracowanym przez Socialbakers, niezależną organizację zajmującą się monitoringiem mediów społecznościowych, znalazł się w pierwszej dziesiątce „najbardziej zaangażowanych społecznościowo” marek na świecie – jako jedyny fanpage z Polski. W zestawieniu brano pod uwagę liczbę fanów, ilość odpowiedzi na pytania użytkowników i prędkość reakcji na zapytania internautów.

Ponadto strona Orange Polska jest też jedną z najbardziej angażujących stron na polskim Facebooku. W ostatnim rankingu SoTrender za marzec 2013 fanpage marki zajął pierwsze miejsce w branży telekomunikacyjnej i szóste miejsce ogółem pod względem liczby zaangażowanych fanów oraz liczby osób, które mówią o stronie.

Co sprawia, że fanpage utrzymuje zainteresowanie tak licznej rzeszy fanów? Największe zaangażowanie wzbudzają zagadki oraz pytania związane z korzystaniem z telefonu. Użytkownicy chętnie dzielą się wiedzą na temat najnowszych modeli smartfonów. Często komentowane, lubiane i udostępniane są wpisy o nowych usługach w Orange na kartę i promocjach w sklepie internetowym. Popularnością cieszą się też gry zręcznościowe, w których można wygrać pakiety minut, SMS-y lub MB oraz najnowsze urządzenia – smartfony i tablety z mobilnym internetem.

Internauci lubiący stronę Orange korzystają też często z pomocy Orange Ekspertów, którzy udzielają odpowiedzi na pytania publikowane bezpośrednio na tablicy oraz rozwiązują problemy zgłaszane za pośrednictwem formularza kontaktowego. Do dyspozycji fanów są także aplikacje pomocowe – doradca oferty, wideotutoriale, a także unikalne rozwiązanie na polskim Facebooku – doradca społecznościowy, w którym na pytania internautów odpowiadają inni internauci. Jakość ich odpowiedzi jest oceniana przez autorów pytań, tym samym zbierają oni punkty, które mogą wymienić na pakiety minut, SMS-ów lub MB.
Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska
22 527 19 39
biuro.prasowe@orange.com
http://blog.orange.pl/wojciechjabczynski/

Udostępnij: Orange ma 1,5 mln fanów na Facebooku

Odpowiedzialny biznes

Co oznacza milion?

2 października 2012

Co oznacza milion?

To, że mamy milion fanów profilu Orange na Facebooku wiecie już od wczoraj. Dziś kilka dodatkowych szczegółów fanpage. Bo milion oznacza m.in. że co dziewiąty polski facebookowicz jest fanem profilu, zebraliśmy już blisko 200 tys. komentarzy i 330 tys. „lajków”. Zajęliśmy się też na FB ponad 2300 spraw klientów. Zobaczcie zresztą sami.

6dd43e6a59cd08f7b3ecbb60e2e788408ad

Załączam też reportaż z małej celebry w realu.

 

PlayWyłącz głos

Udostępnij: Co oznacza milion?

Informacje prasowe

Milion fanów Orange Polska na Facebooku

1 października 2012

Milion fanów Orange Polska na Facebooku

Profil Orange Polska na Facebooku lubi już milion internautów, czyli co dziewiąty polski użytkownik serwisu. Jest to jednocześnie najpopularniejszy profil spośród 27, które ma na świecie marka Orange.

– Zaangażowanie internautów to dla nas powód do dumy i potwierdzenie skuteczności dwuletniej strategii marki na Facebooku. Staramy się, by nasz profil był atrakcyjny i odpowiadał na realne potrzeby użytkowników. Stąd choćby uruchomienie obsługi klientów na profilu. Dzięki m.in. takim działaniom udało nam się uzyskać najwyższy wskaźnik responsywności spośród wszystkich polskich fanpage na Facebooku – powiedział Paweł Patkowski, dyrektor Marki, Mediów i Komunikacji Orange Polska.

Orange przygotowało milion bonusów dla miliona swoich fanów. Po wysłaniu podanego w dniu celebracji na profilu www.facebook.com/OrangePolska hasła pod bezpłatny numer 80408, użytkownicy ofert Orange na kartę, mix i abonament otrzymają doładowanie konta – niespodziankę. Orange przygotowało także z tej okazji specjalny film z podziękowaniami, wykorzystujący technikę malowania światłem: http://youtu.be/RQcLm-Jy08E oraz konkurs, w którym do wygrania jest iPhone 5.

 

Profil Orange Polska na Facebooku jest obecny od 21 lipca 2010. W tym czasie na profilu pojawiło się ponad 1100 postów i blisko 800 zdjęć. Fanpage Orange zajmuje pierwsze miejsce wśród polskich stron w tym serwisie pod względem ilości postów zamieszczanych na stronie przez jej fanów, ich liczba przekracza 26 tysięcy. Internauci prawie 330 tys. razy polubili też nasze treści i zamieścili ponad 190 tys. komentarzy. Na każdą publikację przypada ich średnio 169.

Na ten wynik złożyły się liczne aktywności, w tym niezwykle popularne konkursy, np. zabawa z kodami, w której sześciu edycjach wzięły łącznie 2,5 mln klientów. Duże znaczenie miało także uruchomienie kanału obsługi klienta na profilu. Każdego miesiąca fani zamieszczają na stronie oraz w specjalnym formularzu ponad 2300 zgłoszeń (najwyższy w branży współczynnik), nad których rozwiązaniem czuwa zespół konsultantów. Odpowiedź i udzielenie pomocy klientom na stronie zajmuje im średnio 7 minut.

Polski profil jest największą na świecie społecznością fanów Orange. Wyprzedza 27 profili należących do marki, spośród których drugi jest fanpage Orange France z 573 tys. fanów.

Materiały dodatkowe:

milion fanów Orange – podziękowanie http://youtu.be/KhrPtfgE17k
milion fanów Orange – making of http://youtu.be/RQcLm-Jy08E

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
22 527 19 39
biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Milion fanów Orange Polska na Facebooku

Odpowiedzialny biznes

Milion fanów i milion bonusów

28 września 2012

Milion fanów i milion bonusów

Serce i Rozum, sympatyczni bohaterowie promujący produkty i usługi Orange Polska, zdobyli na Facebooku serca już 2 milionów internautów. Ta rekordowa liczba fanów plasuje profil Serca i Rozumu na pierwszym miejscu wśród wszystkich stron na polskim Facebooku. Spoty reklamowe z ich udziałem zamieszczone na oficjalnym fanpage’u zanotowały już ponad 40 miliony odsłon.

Serce i Rozum pojawili się na polskim Facebooku w październiku 2010 roku. W ciągu trzech pierwszych miesięcy polubiło ich 40 tys. fanów, a fanpage znalazł się w TOP 10 najszybciej rosnących stron na Facebooku. W kwietniu 2012 profil Serca i Rozumu lubiło już milion osób, a w styczniu tego roku, mając na koncie 1,6 mln fanów stał się on najpopularniejszym profilem na polskim Facebooku. Dziś, z okazji kolejnego rekordu – 2 milionów fanów – Orange Polska przygotował dla wszystkich fanów Serca i Rozumu stronę 2000000.pl z wieloma niespodziankami oraz spersonalizowanymi podziękowaniami.

– Tempo, z jakim Serce i Rozum zdobywają kolejnych fanów jest imponujące, ale dla  nas przede wszystkim liczy się, jakość relacji, które dzięki temu rozwijamy. Nasi bohaterowie są na Facebooku już prawie 3 lata i stale przyciągają uwagę. Cieszymy się z tego wyniku, bo jest on dowodem, że działania, które prowadzimy na Facebooku bawią i angażują jednocześnie wzmacniając więź naszych klientów z marką Orange – powiedział Paweł Patkowski, dyrektor Marki, Mediów i Komunikacji Orange Polska.

Prócz profilu na Facebooku, Serce i Rozum mają też własny kanał na youtubie – zamieszczone tu spoty odnotowały już ponad 21 mln wyświetleń.

Serce i Rozum „zagrali” w ciągu ostatnich trzech lat w 50 spotach telewizyjnych i 59 radiowych. Działania z ich udziałem zdobyły nagrody w wielu konkursach: Webstar Creative, KTR, Golden Arrow, Złote Orły i na Effie Awards zdobywając Grand Prix.

Autorami postaci oraz platformy komunikacji jest agencja Publicis. Profilem Serca i Rozumu na Facebooku zarządza agencja Lemon Sky.

PlayWyłącz głos

Udostępnij: Milion fanów i milion bonusów

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej