Informacje prasowe

Podczas Orange Warsaw Festival 2014 bawiło się 110 tysięcy osób

17 czerwca 2014

Podczas Orange Warsaw Festival 2014 bawiło się 110 tysięcy osób

Wczoraj zakończył się trzydniowy Orange Warsaw Festival, podczas którego bawiło się aż 110 tysięcy widzów.Po raz pierwszy festiwal trwał aż 3 dni, a na dwóch scenach zagrało blisko trzydziestu artystów. Tysiące fanów wzięło udział w akcji charytatywnej #rytmpomagania, dzięki której zebrano ponad 46 tysięcy złotych na pomoc dzieciom przebywającym w szpitalach. Wszyscy, którzy chcą raz jeszcze wrócić do wyjątkowych festiwalowych momentów, mogą zobaczyć je na musiclive.orange.com.

Przez najbliższe 30 dni, czyli do 15 lipca, wszyscy fani mogą oglądać fragmenty występów takich artystów jak: Kings of Leon, Florence and the Machine, David Guetta, Lily Allen, French Films, Ella Eyre, Bombay Bicycle Club, The Wombats, The Kooks, Chemia, The 1975, Jurassic 5. Dostęp do strony musiclive.orange.com jest darmowy, a materiały można oglądać na ekranie komputera, tableta lub smartfona. Klienci usług mobilnych Orange nie będą ponosić opłat za transmisję danych, w przypadku pozostałych fanów, opłaty za transmisję będą pobierane zgodnie z cennikiem danego operatora.

Nowością tegorocznej edycji Orange Warsaw Festival była specjalna aplikacja mobilna, która pozwalała na bieżąco śledzić plan koncertów, sprawdzić decybelomierzem poziom nagłośnienia czy odnaleźć znajomego na terenie festiwalu. Aplikację pobrało na swoje telefony 16 tysięcy osób.

Tysiące fanów, którzy spędzili miniony weekend na koncertach Orange Warsaw Festival 2014, wzięło udział w akcji charytatywnej #rytmpomagania. Podczas silent disco wytańczyli w sumie ponad 23 tysiące minut. Za każdą minutę Fundacja Orange przekaże 2 złote na budowę kolejnych Edukacyjnych Wysp dla dzieci przebywających w szpitalach. Są to multimedialne stanowiska wyposażone m.in. w aplikacje ćwiczące pamięć, koncentrację, spostrzegawczość i rozwijające wyobraźnię, które poprzez naukę i zabawę uatrakcyjniają najmłodszym pacjentom pobyt w szpitalu.

W namiocie Orange Recykling można było pozbyć się starych, niepotrzebnych już telefonów komórkowych. Część osób pieniądze ze sprzedaży telefonu przekazała na cele charytatywne. Setki telefonów przekazano do bezpłatnej, bezpiecznej dla środowiska utylizacji. Ta akcja trwa nie tylko podczas Orange Warsaw Festival, ale przez cały rok za pośrednictwem strony www.orangerecykling.pl.

Na stronie www.orangewarsawfestival.pl l oraz na festiwalowym koncie na portalu społecznościowym facebook można znaleźć materiały foto i wideo z tegorocznej edycji.

Osoba kontaktowa: Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
tel.:    22 527 19 39
e-mail:   wojciech.jabczynski@orange.com

Udostępnij: Podczas Orange Warsaw Festival 2014 bawiło się 110 tysięcy osób

Informacje prasowe

123 tysięcy widzów festiwalu Orange Kino Letnie Sopot – Zakopane 2013

6 września 2013

123 tysięcy widzów festiwalu Orange Kino Letnie Sopot – Zakopane 2013

Podczas tegorocznych wakacji aż 123 tys. osób obejrzało pokazy filmowe w ramach festiwalu Orange Kino Letnie Sopot – Zakopane 2013. W dotychczasowych sześciu edycjach największego kina pod gwiazdami w Polsce uczestniczyło łącznie 600 tys. widzów, którzy obejrzeli ponad 1500 seansów filmowych.

Znakomity repertuar oraz słoneczna pogoda sprawiły, że w tym roku na pokazach wielokrotnie brakowało miejsc siedzących, a stali bywalcy przychodzili z własnymi kocami i leżakami. Na sopockie molo było ponad 70 tys. widzów, przy zakopiańskich Krupówkach 50 tys., a w specjalnym Wagonie Filmowym Orange Kino Letnie, kursującym w weekendy między Sopotem i Zakopanym, pokazy zobaczyło 3 tys. osób.

Przez lipiec i sierpień widzowie głosowali na najlepszy film festiwalu. Tegorocznym zwycięzcą okazała się francuska komedia „Nietykalni”, pokazywana w cyklu „Kino pozytywnej energii”. To prawdziwa historia niezwykłej przyjaźni sparaliżowanego milionera i opiekującego się nim chłopaka z przedmieścia. „Nietykalni” wyprzedzili „Django” Quentina Tarantino i „Pamiętnik” z Ryanem Goslingiem w roli głównej.

Największym zainteresowaniem publiczności festiwalowej cieszyły się cykle filmowe „Środy z Orange z mega hitem”, „Amerykańskie opowieści” oraz „Kino pozytywnej energii”. Hitami frekwencji okazały się filmy: „Ted”, „Magic Mike”, „Django” i „Nietykalni”.

W tym roku, po raz pierwszy publiczność mogła na bieżąco sprawdzić repertuar na aplikacji festiwalowej Orange Kino Letnie, dostępnej na smartfony. Stronę internetową www.orangekinoletnie.pl odwiedzono prawie 430 tysięcy razy.

Już po raz trzeci została wręczona nagroda Diamentowy Klaps Filmowy. W tym roku laureatem został Piotr Adamczyk, który podczas uroczystej gali, odebrał statuetkę z rąk ubiegłorocznej zwyciężczyni Anny Przybylskiej. Nagroda przyznawana jest aktorce lub aktorowi za osobowość, która wnosi do filmu pozytywne przesłanie, dostarczające widzom wielu wzruszeń, emocji i dobrej energii.

Festiwalowi Orange Kino Letnie Sopot – Zakopane 2013 towarzyszyła, wystawa fotograficzna „Zwierzaki świata” autorstwa Martyny Wojciechowskiej, znanej podróżniczki i redaktor naczelnej magazynu National Geographic Polska. Wielkoformatowe zdjęcia przedstawiały niezwykłych bohaterów, których Martyna spotkała w egzotycznych zakątkach świata. Wystawę obejrzało ponad 700 tys. turystów spacerujących po sopockim Molo i zakopiańskich Krupówkach. Partnerem wystawy był Orange.

*  *  *

Orange Kino Letnie Sopot – Zakopane 2013 to projekt realizowany we współpracy miast partnerskich – Sopotu i Zakopanego. Organizatorem jest firma Outdoor Cinema, a Sponsorem Tytularnym już po raz szósty jest Orange. Firmy współpracują przy tym projekcie z Kąpieliskiem Morskim Sopot, Stowarzyszeniem Turystycznym Sopot oraz Biurem Promocji Zakopanego. Oficjalnym przewoźnikiem jest PKP Intercity, a partnerem strategicznym telewizja TVN. Patronami medialnymi są: Radio ZET, Chilli Zet, Wirtualna Polska, Gazeta Wyborcza, Stopklatka oraz Trójmiasto.pl. Festiwal wspiera także sieć salonów EMPIK, firma reklamy zewnętrznej AMS oraz sieć bankomatów Euronet. Sponsorami wspierającymi są firmy: Sony Polska, Astrini Design, Villeroy&Boch oraz marka samochodowa MINI.

***

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
Tel.: 22 527 19 39
e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: 123 tysięcy widzów festiwalu Orange Kino Letnie Sopot – Zakopane 2013

Film

Orange Kino Letnie bije rekordy

9 sierpnia 2013

Orange Kino Letnie bije rekordy

W tym roku po raz pierwszy uczestniczyłam w Orange Kino Letnie i muszę przyznać, że jest to niesamowite przeżycie, pod chmurką na leżakach oglądać filmowe hity. Pogoda w tym roku nas rozpieszcza, tym samym na pokazach festiwalowych codziennie tłumy widzów. Świadczą o tym statystyki, które właśnie otrzymałam. Podczas jednego miesiąca filmy festiwalowe, pod gołym niebem w Sopocie i w Zakopanem oraz w Wagonie Filmowym, obejrzało ponad 60 tys. widzów. Najwiecej z was letnie kino skupiło molo w Sopocie – prawie 35 tysięcy, a w Zakopanem prawie 25 tys. widzów. projekcje plenerowe, ale także mobilne kino – weekendowy Wagon Filmowy Orange Kino Pociąg z Wagonem Filmowym przejechał między Sopotem a Zakopanem już 8 razy, a filmy obejrzało w nim ponad półtora tysiąca podróżnych. Największym do tej pory zainteresowaniem publiczności festiwalowej cieszą się w tym roku cykle filmowe „Środy z Orange i mega hitem”, „Amerykańskie opowieści” oraz „Kino pozytywnej energii”, a największą widownię zgromadziły tytuły: „Ted”, Magic Mike”, „Django” i „Nietykalni”. Rekord frekwencyjny padł podczas projekcji filmu „Wielki Gatsby”, która uświetniła uroczystą galę wręczenia nagrody festiwalowej Diamentowy Klaps Filmowy – około 2300 widzów w Sopocie i 1100 widzów w Zakopanem.

480cc9b74c844b6ac858c03b5b5e59c15da

Udostępnij: Orange Kino Letnie bije rekordy

Informacje prasowe

Milion widzów Śród z Orange w Multikinie

28 listopada 2012

Milion widzów Śród z Orange w Multikinie

Od początku 2012 r. już ponad milion widzów na blisko 44 tys. seansów filmowych skorzystało ze Śród z Orange w sieci Multikino. Z tej okazji Orange Polska i Multikino zorganizowały dla kinomanów konkurs wiedzy filmowej na profilu Orange Film na Facebooku. Najlepsi znawcy kina mogą wygrać m.in. nowoczesny smartfon Nokia Lumia 800 oraz prywatny pokaz filmowy w wybranym kinie sieci Multikino.

Środy z Orange to globalny projekt sponsoringowy marki Orange, który jest obecny w Polsce już 3,5 roku. Od 1 stycznia 2012 r. Środy z Orange przeniosły się do Multikina. Dzięki temu kinomani mogą oglądać wszystkie seanse kinowe, w tym filmy 3D, transmisje sportowe oraz koncerty. Dodatkowo mogą też liczyć na 15-procentowy rabat na zestaw w barach kinowych sieci Multikino.

W ciągu 11 miesięcy już ponad milion klientów Orange skorzystało ze środowego seansu kinowego, płacąc za 2 bilety cenę jednego. Od kwietnia 2009 r., kiedy Orange po raz pierwszy zaprosił swoich klientów w środę do kina, w akcji wzięło udział już ponad 4 miliony osób.

W 2012 r. klienci Orange najchętniej wybierali następujące filmy: Madagaskar 3, Jesteś Bogiem, Epoka Lodowcowa 4, Skyfall i Dziewczyna z tatuażem. To m.in. wiedza na temat najpopularniejszych filmów tego sezonu pozwoli kinomanom zdobyć nagrody w konkursie filmowym, który od dziś czeka na fanów kina na profilu Orange Film na portalu facebook.com. Do wygania m.in. nowoczesny smartfon Nokia Lumia 800 oraz prywatny pokaz filmowy dla wyróżnionej osoby i zaproszonych przez nią gości w wybranym kinie sieci Multikino.

Konkurs trwa od godz. 10.00 28 listopada do godz. 23.59 30 listopada 2012 r. Zadaniem uczestników jest obejrzenie krótkiego montażu zdjęć filmowych i w najkrótszym czasie rozpoznanie największej liczby tytułów filmów. Na koniec każdy uczestnik w 241 znakach ma napisać recenzję jednego z pokazanych filmów. Więcej szczegółów oraz regulamin konkursu na można znaleźć na stronach: www.facebook.com/orangefilm, www.multikino.pl oraz www.orange.pl

 

*****

Aby skorzystać z akcji Środy z Orange i otrzymać kod, który uprawnia do zakupu dwóch biletów w cenie jednego wystarczy wysłać SMS o treści FILM pod numer 241. Klienci TP posiadający neostradę lub telefon stacjonarny, mogą zalogować się na stronie www.orange.pl, w zakładce Środy z Orange lub skorzystać z infolinii *200. Zamówiony kod zostanie wysłany na podany numer telefonu komórkowego w dowolnej sieci.

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
Tel.: 22 527 19 39
e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Milion widzów Śród z Orange w Multikinie

Informacje prasowe

Już 28 tys. osób odwiedziło Orange Stację Balon

11 września 2012

Już 28 tys. osób odwiedziło Orange Stację Balon

Już 28 tysięcy osób skorzystało z lotów w Orange Stacji Balon. Helowy balon z gondolą widokową dla 30 osób unosi się nad Warszawą od końca kwietnia i jest stałą atrakcją stolicy.

Mieszkańcy Warszawy i turyści nadal mogą korzystać z wyjątkowej atrakcji, jaką niewątpliwie jest Orange Stacja Balon. Posiada on platformę widokową zabierającą naraz do 30 osób. Pozwala to podziwiać panoramę Warszawy i okolic z wysokości nawet 130 metrów. Balon jest w pełni ekologiczny, zużywa niewiele więcej energii elektrycznej niż laptop. Na terenie, na którym jest przycumowany znajduje się kawiarnia i sklep z pamiątkami. Orange Stacja Balon jest usytuowana przy Moście Świętokrzyskim, po prawej stronie Wisły, niedaleko Stadionu Narodowego.

Z pierwszych darmowych lotów, wyłącznie dla klientów i pracowników Orange, skorzystało ponad 14 tysięcy osób. Od połowy lipca do dziś w ramach komercyjnej działalności Orange Stacji Balon liczba ta podwoiła się.

Dodatkowo przez całe lato, w każdy weekend w Orange Stacji Balon funkcjonował największy festiwal filmowy pod gołym niebem – Orange Kino Letnie. Darmowe seanse filmowe w niesamowitej wieczornej scenerii przyciągnęły ponad 5 tysięcy osób.

To nie koniec atrakcji dla klientów Orange. Od początku września moga oni kupić  2 bilety w cenie 1. Wystarczy wysłać SMS o treści BALON pod numer 504. Otrzymany w SMSie zwrotnym kod uprawnia do skorzystania z tej promocji. Loty można  wykorzystać w poniedziałki, środy lub piątki. Więcej informacji na stronie orange.pl oraz stacjabalon.pl.

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Grupy Orange Polska
22 527 19 39
biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: Już 28 tys. osób odwiedziło Orange Stację Balon

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej