o firmie

Para seniorów przed tabletem

Senior w centrum uwagi

14 listopada obchodziliśmy Dzień Seniora. To dobra okazja, aby poświęcić seniorom nieco więcej uwagi i uważności – także z punktu widzenia naszego biznesu. Senior (nie)obecny w sieci Wiemy, że osoby starsze są grupą najbardziej narażoną na wykluczenie cyfrowe. W 2020 roku 48% osób w wieku 65-74 lata nie miało za sobą żadnych doświadczeń związanych z …

Senior w centrum uwagi Read More »

Zgłoś pomysł do Funduszu Sektor 3.0.

Masz pomysł na rozwiązanie konkretnego społecznego problemu przy pomocy technologii cyfrowych? Nie wiesz, jak go zrealizować? Zgłoś się do Funduszu Sektor 3.0 i zdobądź merytoryczne wsparcie ekspertów oraz finansowanie. Czym jest Fundusz Sektor 3.0. Fundusz Sektor 3.0 to projekt inkubacyjny, który wspiera tworzenie nowych rozwiązań społecznie użytecznych – #TechForGood. #TechForGood może dotyczyć zarówno kwestii ochrony …

Zgłoś pomysł do Funduszu Sektor 3.0. Read More »

Okładka raportu "uwierz w siebe" rysunek koniety stojącej z rękami na biodrach

Uwierz w siebie

Wiele uwagi i uważności w Orange poświęcamy kwestiom szeroko rozumianej różnorodności. Jednym z jej aspektów jest płeć – z którą wiąże się wiele stereotypów i mitów. Wiemy przecież, że mężczyźni są z Marsa, a kobiety z Wenus. Ale czy na pewno? Czy płeć determinuje to, jak patrzymy na świat i samych siebie? Ma wpływ na …

Uwierz w siebie Read More »

Wszyscy-ludzie-strategii-Bertrand-Grezes-Besset

„Wszyscy ludzie strategii” – Bertrand Grezes-Besset

Na początku września wystartowaliśmy na blogu z nowym cyklem wideo „Wszyscy ludzie strategii”, w którym przedstawiam Wam nasze menadżerki i menadżerów w kontekście strategii Orange Polska .GROW. W tym odcinku Bertrand Grezes-Besset, który jest dyrektorem wykonawczym ds. IT. Rozmawiamy o tym, czy sztuczną inteligencję będziemy użytkować z chmury? Czy można pogodzić otwartość z cyberbezpieczeństwem? Jak …

„Wszyscy ludzie strategii” – Bertrand Grezes-Besset Read More »

Grupa młodych ludzi

Cyfrowy świat dla wszystkich

Jak co roku o tej porze mamy dla Was kampanię społeczną Orange. Dwa lata temu mówiliśmy rodzicom o tym, jak odpowiedzialnie i bezpiecznie korzystać z cyfrowego świata Razem w sieci z dziećmi. W ubiegłym roku robiliśmy coś Razem dla planety, zachęcając do oddawania używanych telefonów i do bardziej ekologicznego spojrzenia na nowe technologie. W tym …

Cyfrowy świat dla wszystkich Read More »

Orange Polska partner Kampoanii 17 Celów i logo kampanii

Orange w Kampanii 17 Celów

Nowa strategia Orange Polska .Grow stawia odpowiedzialność społeczną na równi z innymi filarami strategicznymi, a wyzwania związane ze zrównoważonym rozwojem zyskują tę samą wagę oraz ten sam poziom zarządzania, co cele biznesowe. Bliżej mówi o tym Witold Drożdż – Członek Zarządu ds. Strategii i Spraw Korporacyjnych w rozmowie z Wojtkiem Jabczyńskim. .Grow – oznacza, że …

Orange w Kampanii 17 Celów Read More »

Scroll to Top