obsługa klienta

Obsługujemy szybko i skutecznie

Ostatnio dużo mówi się w mediach społecznościowych o szybkiej i skutecznej obsłudze klienta. Na naszym blogu wiele razy pisaliśmy i zachęcaliśmy was do korzystania ze specjalnej aplikacji na Facebooku „pomoc Orange”. Przypomnę, że ułatwia ona samodzielne rozwiązanie problemu, a także daje możliwość skorzystania z wiedzy Orange Ekspertów, którzy pomagają gdzie tylko mogą w intrenecie, odpowiadając …

Obsługujemy szybko i skutecznie Read More »

Orange Polska w światowej czołówce firm najbardziej zaangażowanych 
w dialog z klientami na Facebooku

Po raz kolejny Orange Polska znalazł się w pierwszej dziesiątce światowego rankingu firm, które są najbardziej skuteczne w mediach społecznościowych, udzielając odpowiedzi na zadawane tam pytania klientów. W zestawieniu przygotowanym przez Socialbakers brano pod uwagę m.in. prędkość reakcji na zapytania internautów oraz „responsywność”, czyli odsetek zapytań, na które została udzielona odpowiedź. Ranking „najbardziej zaangażowanych społecznościowo” …

Orange Polska w światowej czołówce firm najbardziej zaangażowanych 
w dialog z klientami na Facebooku Read More »

Rocznica facebookowej pomocy

Od roku zespół ekspertów pomaga Wam poprzez profil i specjalną zakładkę pomocową na Facebooku. Z komentarzy, jakie zamieszczaliście na moim blogu wynika, że w większości przypadków byliście zadowoleni z tej formy obsługi i dało się załatwić sprawy szybciej. Dlatego będziemy się rozwijać i unowocześniać ten rodzaj kontaktu. Jeśli macie uwagi, czy sugestie to śmiało piszcie. …

Rocznica facebookowej pomocy Read More »

Obsługa klientów Orange w Internecie

Klienci Orange dużo czasu spędzają w Internecie, dlatego już od roku na profilu Orange Polska na Facebooku otrzymują pomoc i wyjaśnienia we wszystkich sprawach związanych z obsługą i działaniem naszych usług. W ciągu 12 miesięcy zespół ekspertów na Facebooku obsłużył ponad 22 tys. klientów, a średni czas rozwiązania sprawy opisanej na tablicy profilu Orange Polska …

Obsługa klientów Orange w Internecie Read More »

Zostaw ślad na Facebooku, a my rozwiążemy Twój problem.

Współczesne Contact Center (CC) to nie tylko centrum obsługi telefonicznej, ale przede wszystkim pierwszy i najszybszy adres dla zniecierpliwionego klienta. Obecnie w CC dominuje wiele kanałów komunikacji – wykorzystuje się nie tylko telefon, ale też takie email, czat, sms, wideo itd. Efekt pożądany to oczywiście zadowolenie klienta. Nasz ekspert, Robert Merecki, wyróżnił 5 najważniejszych tendencji, …

Zostaw ślad na Facebooku, a my rozwiążemy Twój problem. Read More »

A może wideorozmowa z konsultantem?

Jak wiecie ogromną wagę przykładamy, by obsługa Orange Polska sprostała waszym oczekiwaniom i była nowoczesna. Ostatnio chwaliliście nas za możliwość bezpośredniego kontaktu przez Facebook`a, który ruszył kilka miesięcy temu. Chętnie korzystacie też z avatara i czata tekstowego. Na tym oczywiście nie koniec pomysłów. Właśnie zaczęliśmy testować wideorozmowę. To bez wątpienia innowacyjna metoda kontaktu i nie …

A może wideorozmowa z konsultantem? Read More »

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.