obsługa klienta

Obsługujemy szybko i skutecznie

Ostatnio dużo mówi się w mediach społecznościowych o szybkiej i skutecznej obsłudze klienta. Na naszym blogu wiele razy pisaliśmy i zachęcaliśmy was do korzystania ze specjalnej aplikacji na Facebooku „pomoc Orange”. Przypomnę, że ułatwia ona samodzielne rozwiązanie problemu, a także daje możliwość skorzystania z wiedzy Orange Ekspertów, którzy pomagają gdzie tylko mogą w intrenecie, odpowiadając …

Obsługujemy szybko i skutecznie Read More »

Orange Polska w światowej czołówce firm najbardziej zaangażowanych 
w dialog z klientami na Facebooku

Po raz kolejny Orange Polska znalazł się w pierwszej dziesiątce światowego rankingu firm, które są najbardziej skuteczne w mediach społecznościowych, udzielając odpowiedzi na zadawane tam pytania klientów. W zestawieniu przygotowanym przez Socialbakers brano pod uwagę m.in. prędkość reakcji na zapytania internautów oraz „responsywność”, czyli odsetek zapytań, na które została udzielona odpowiedź. Ranking „najbardziej zaangażowanych społecznościowo” …

Orange Polska w światowej czołówce firm najbardziej zaangażowanych 
w dialog z klientami na Facebooku Read More »

Rocznica facebookowej pomocy

Od roku zespół ekspertów pomaga Wam poprzez profil i specjalną zakładkę pomocową na Facebooku. Z komentarzy, jakie zamieszczaliście na moim blogu wynika, że w większości przypadków byliście zadowoleni z tej formy obsługi i dało się załatwić sprawy szybciej. Dlatego będziemy się rozwijać i unowocześniać ten rodzaj kontaktu. Jeśli macie uwagi, czy sugestie to śmiało piszcie. …

Rocznica facebookowej pomocy Read More »

Obsługa klientów Orange w Internecie

Klienci Orange dużo czasu spędzają w Internecie, dlatego już od roku na profilu Orange Polska na Facebooku otrzymują pomoc i wyjaśnienia we wszystkich sprawach związanych z obsługą i działaniem naszych usług. W ciągu 12 miesięcy zespół ekspertów na Facebooku obsłużył ponad 22 tys. klientów, a średni czas rozwiązania sprawy opisanej na tablicy profilu Orange Polska …

Obsługa klientów Orange w Internecie Read More »

Zostaw ślad na Facebooku, a my rozwiążemy Twój problem.

Współczesne Contact Center (CC) to nie tylko centrum obsługi telefonicznej, ale przede wszystkim pierwszy i najszybszy adres dla zniecierpliwionego klienta. Obecnie w CC dominuje wiele kanałów komunikacji – wykorzystuje się nie tylko telefon, ale też takie email, czat, sms, wideo itd. Efekt pożądany to oczywiście zadowolenie klienta. Nasz ekspert, Robert Merecki, wyróżnił 5 najważniejszych tendencji, …

Zostaw ślad na Facebooku, a my rozwiążemy Twój problem. Read More »

A może wideorozmowa z konsultantem?

Jak wiecie ogromną wagę przykładamy, by obsługa Orange Polska sprostała waszym oczekiwaniom i była nowoczesna. Ostatnio chwaliliście nas za możliwość bezpośredniego kontaktu przez Facebook`a, który ruszył kilka miesięcy temu. Chętnie korzystacie też z avatara i czata tekstowego. Na tym oczywiście nie koniec pomysłów. Właśnie zaczęliśmy testować wideorozmowę. To bez wątpienia innowacyjna metoda kontaktu i nie …

A może wideorozmowa z konsultantem? Read More »

Scroll to Top