Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Odpowiedzialność przede wszystkim!

Witajcie w Nowym Roku!:) Niech 2011 będzie jeszcze bardziej udany! Dziś chciałem podzielić się z Wami artykułem, który  napisałem co prawda jeszcze w 2010 na zaproszenie kwartalnika „CR Nawigator” z okazji nieformalnej rocznicy 10 lat odpowiedzialności biznesu w Polsce. 10-lecie działalności stowarzyszenia Forum Odpowiedzialności Biznesu stało się pretekstem dla kwartalnika do opublikowania serii artykułów nt. …

Odpowiedzialność przede wszystkim! Read More »

Dobre praktyki odpowiedzialnego biznesu

Jeśli szukacie inspiracji dla projektów społecznych czy środowiskowych w swoich firmach, chcecie zobaczyć co i jak robią inni – zapraszam do kolejnej edycji Raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. To już 13. taka publikacja, zawierająca najlepsze przykłady działań biznesu w obszarze pracowniczym, ładu korporacyjnego, praw człowieka, środowiska, relacji z klientami i dostawcami czy zaangażowania …

Dobre praktyki odpowiedzialnego biznesu Read More »

Orange Polska najbardziej odpowiedzialną firmą telekomunikacyjną i medialną

Orange Polska zajęła 1. miejsce wśród  spółek z branż telekomunikacja, technologia, media i rozrywka w  VII Rankingu Odpowiedzialnych Firm. Ranking przygotowały Gazeta Prawna, Akademia Leona Koźmińskiego i Forum Odpowiedzialnego Biznesu, a audyt wyników przeprowadziła firma doradcza PricewaterhouseCoopers. Eksperci opracowujący ranking brali pod uwagę odpowiedzialność firmy w szeroko rozumianych relacjach z otoczeniem – z klientami, partnerami …

Orange Polska najbardziej odpowiedzialną firmą telekomunikacyjną i medialną Read More »

Raport Dobrych Praktyk CSR

Jeśli interesujecie się społeczną odpowiedzialnością biznesu i szukacie inspiracji dla własnych działań polecam „Raport Odpowiedzialny Biznes w Polsce – Dobre praktyki” przygotowywany przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. To już 10. wydanie Raportu, a my postaraliśmy się, aby znalazło się w nim 10 naszych dobrych praktyk. Jeśli interesujecie się społeczną odpowiedzialnością biznesu i szukacie inspiracji dla własnych działań …

Raport Dobrych Praktyk CSR Read More »

CSR 2:0

Dziś chcę Was zaprosić na konferencję „CSR2.0 innowacje, trendy, wyzwania” organizowaną 21.10 w Warszawie przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu, jej partnerem jest Grupa TP. Międzynarodowe grono blogerów będzie dyskutować czy jest jeszcze możliwe życie bez internetu, pokazane zostaną najciekawsze interaktywne projekty CSR oraz wyniki najnowszych badań „Odpowiedzialny marketing”, „Sustainability 2.0” i „The SMI Social Media Sustainability …

CSR 2:0 Read More »

Rozmowa o odpowiedzialnym biznesie

Zapraszam Was na pierwszy w moim życiu wywiad radiowy. Muszę powiedzieć, że było to dla mnie nie lada wyzwanie i ciekawe doświadczenie. Na szczęście miałam dobrego rozmówcę 😉 Z Mirellą Panek – Owsiańską z Forum Odpowiedzialnego Biznesu rozmawialiśmy o kierowanej przez nią organizacji, która właśnie skończyła 10 lat, wyzwaniach na przyszłość, naszej współpracy, ale też …

Rozmowa o odpowiedzialnym biznesie Read More »

Scroll to Top
Komunikat dotyczący plików cookies

Ta witryna używa plików cookies (małych plików tekstowych, przechowywanych na Twoim urządzeniu). Są one stosowane dla zapewnienia prawidłowego działania strony oraz do zbierania informacji o Twoich preferencjach i nawykach użytkowania witryny.

Pliki cookies niezbędne do działania strony używamy do zapewnienia podstawowych funkcji, takich jak logowanie oraz zapewnienie bezpieczeństwa witrynie. Ich wykorzystanie nie wymaga Twojej zgody.

Pliki cookies funkcyjne. Pozwalają nam zbierać informacje na temat zalogowanych sesji oraz przechowywać dane wpisane przez Ciebie w formularzach znajdujących się na stronie takich jak: czas trwania zalogowanej sesji , nazwę użytkownika.

Pozostałe kategorie wykorzystywania plików cookies, które wymagają Twojej zgody na używanie

Pliki cookies statystyczne/analityczne. Pozwalają nam zbierać anonimowe informacje o ruchu na stronie (liczba odwiedzin, źródło ruchu i czas spędzony na witrynie). Te dane pomagają nam zrozumieć, jak nasi użytkownicy korzystają z witryny i poprawiają jej działanie.