Pamiętam zamieszanie jakie wywołało pojawienie się na rynku marki nju mobile. Nawet Play musiał niechętnie wyciągnąć z piwnicy jedną ze swoich kserokopiarek, które swego czasu hojnie rozdawał innym, by spróbować dostosować swoją ofertę do… No właśnie – najbardziej innowacyjnej oferty dla klientów indywidualnych jaka pojawiła się na rynku. Kopiarki jednak nie wszystko skopiowały, choć niektórzy próbowali dwa razy. Mimo to nju nadal może szczycić się unikalną ofertą.
Od pierwszego do 500 000 klienta
Wystartowaliśmy z dwiema ofertami – na kartę i z rachunkiem. W obu zaproponowaliśmy prawdziwy „no limit” na rozmowy do wszystkich sieci za maksimum 29 zł miesięcznie – w nju z rachunkiem, dodatkowo - w ofercie na kartę można było rozmawiać za nie więcej niż 2 zł dziennie. O ile oferta na kartę działała jak każdy prepaid – jednak z maksymalnym limitem dziennym, o tyle oferta z rachunkiem - nazywana czasem błędnie „abonamentową” była całkowitą nowością. Najlepiej określała ją zasada – „Wchodzisz i wychodzisz kiedy chcesz”. Niektórym klientom wręcz trudno było to zrozumieć. „Ale jak to? Bez umowy na określony czas? To tak można?” Trzeba było tłumaczyć i potwierdzać po dwa razy, bo na prawdę niektórzy nie wierzyli.
Pojawienie się nju było bardzo pozytywnym szokiem. Nic więc dziwnego, że nowa marka szybko zaczęła zyskiwać na popularności i to mimo nieporównywalnie mniejszych środków promocję w stosunku do budżetów dużych marek. W ciągu zaledwie roku nju zyskało blisko 480 tys. klientów, w tym około 110 tysięcy klientów oferty z rachunkiem.
Tak świętowaliśmy pierwsze urodziny – w barze, do którego można wejść i wyjść kiedy się chce... W tym samym, w którym ogłaszaliśmy start oferty
500 000 nju z rachunkiem
Dziś, stuknęło nam 500 000 aktywnych klientów nju z rachunkiem. Można się zastanawiać, czy to dużo czy mało – wychodzi średnio po 100 tys. na rok rozwoju, ale wiecie jak to jest ze statystyką. Idąc na spacer z psem, statystycznie macie po trzy nogi. Trzeba się więc przyjrzeć tej liczbie, a mamy powody do zadowolenia. Na tak wymagającym i konkurencyjnym rynku jaki mamy w Polsce, pół miliona klientów oferty z rachunkiem jest naprawdę niezłym wynikiem. Do tej liczby możemy dodać także klientów, którzy wybrali nju na kartę i okazuje się, że z żółto niebieskiej marki korzysta już prawie 800 tysięcy klientów. Co ciekawe, okazuje się, że wśród nich zauważalną większość stanowią mężczyźni, których jest 62%. Być może zaskakujące będzie to, że ponad 80 proc. klientów nju to osoby powyżej 25 roku życia. Jak widać, nie tylko młodzież łapie, gdzie jest naprawdę dobrze i tanio, a młodzieżowy styl komunikacji nie jest dla nich przeszkodą.
Sporo się zmieniło
Od startu – w kwietniu 2013 minęło już 4,5 roku. W tym czasie rynek się zmienił i poszedł do przodu. Bez fałszywej skromności możemy powiedzieć, że niektóre zmiany jakie na nim zaszły są bezpośrednim następstwem pojawienia się nju mobile. Rozwiązania zaproponowane przez nju w dalszym ciągu pozostają unikalne – bo jednak nie wszyscy mieli odwagę wdrożyć je u siebie. Mam na myśli na przykład zasadę – „jak nie używasz to nie płacisz”, z której nadal można skorzystać tylko w nju. Oznacza ona, że za usługi płaci się po ich wykorzystaniu, a nie z góry jak w przypadku abonamentu czy prepaida. Jeśli w miesiącu korzystasz mniej – płacisz mniej, a jeśli korzystasz na całego – wiesz, że nie zapłacisz więcej niż wynosi maksymalna kwota za cały miesiąc. Podobnie jest w nju na kartę też płacisz tylko wtedy kiedy faktycznie dzwonisz – do wysokości dziennego lub miesięcznego maksimum i ani grosza więcej.
Oczywiście oferta nju też mocno się zmieniła - nie tylko cenowo. I na kartę i z rachunkiem – w cenie maksymalnej są już wszystkie połączenia, SMS-y, MMS-y w kraju i w roamingu na terenie UE. Mamy poza tym bardzo fajną ofertę na dodatkowy numer, dzięki czemu w parze miesięczny koszt za nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y oraz 10 GB do podziału wynosi tylko 19 zł na głowę.
Do ceny jaką płacicie - jeśli korzystacie, wliczamy też znacznie większe pakiety na internet w kraju i w UE. Dodatkowo, po pół roku stażu podwajamy pakiet na internet w kraju, a po dwóch latach nawet potrajamy. To oznacza, że w zależności od oferty, klienci z większym stażem dostają 30 a nawet 60 GB miesięcznie. Takich klientów, którzy mogą korzystać z potrojonych pakietów jest już 213 tysięcy. Uruchomiliśmy też sklep z telefonami. Można w nim zapłacić punktami PAYBACK, które dostaniecie… na przykład za zakup oferty nju. I możecie być pewni, że to nie jest nasze ostatnie słowo.
Jednak nie wszystko się zmienia. Są rzeczy, które są stałe. Do nich zaliczamy na przykład to, że nasza oferta nadal jest bardzo konkurencyjna, a ze stale prowadzonych badań wynika, że nju mobile jest niezmiennie siecią najbardziej zadowolonych klientów.
Komentarze
I ja się zaliczam do tych najbardziej zadowolonych klientów nju z rachunkiem. Serdecznie pozdrawiam 🙂
OdpowiedzZaliczam się do tych najbardziej zadowolonych klientów. I moi teściowie również, bo ich nie musiałem długo namawiać na przejście do nju 🙂
OdpowiedzWypada pogratulować. I gratuluję. 🙂
OdpowiedzDopowiem że w tej chwili jestem użytkownikiem nju na kartę. I uwaga: ciekawe czy jak szanowny Pablo przyjdzie nie zapyta o jakiś okazyjny konkurs. 😉 🙂
OdpowiedzTo może jakiś konkursik ;p
Odpowiedzpies ma łapy a nie nogi
OdpowiedzNo niby łapy, ale mówi się „…pies z kulawą nogą…” 😉
OdpowiedzŁapa u psa to jak stopa u człowieka, tak więc pies ma nogi.
OdpowiedzTanieje pakiet nolimit+GB w orange na kartę z 28zł do 25zł. Czy dotyczy to też klientów, którzy mają ten pakiet w wersji cyklicznej? Przy przedłużeniu będzie już za 25zł? 🙂
OdpowiedzTanieją inne pakiety a cykliczne ?
OdpowiedzSam w rodzinie zamówiłem dla teściowej, dla babci i znajomemu. Wszyscy korzystają z NJU z Rachunkiem już od ok 2 lat 🙂
OdpowiedzTo może zadam takie dziwne pytanie: skoro to jest taka dobra oferta to dlaczego miałem wczoraj telefon z Orange z propozycją przejścia z Nju do „prawdziwego” Orange?
OdpowiedzPani starała się przekonać mnie, że jej oferta jest znacznie lepsza i na pewno znacznie tańsza.
Da się otrzymywać punkty payback za terminowe płacenie w nju? Tak jak w orange?
OdpowiedzPrzyłączam się do pytania i rozszerzam o polecenie zapłaty.
OdpowiedzKiedy doczekamy się wydłużenia ważności bonusu 100 GB za doładowanie 200zł z 5 miesięcy do 10 miesięcy??? To ma szczególne znaczenie przy wartości pakietu za 25zł!!!
OdpowiedzGratulacje! Liczba klientów robi wrażenie i jest najlepszym potwierdzeniem doskonałości oferty. To wielki sukces, przy tak mocno zagospodarowanym rynku przyciągnąć tak wielu nowych użytkowników nju mobile. Brawo! 😉 Jak widać świetna oferta nie potrzebuje wielkiej kampanii reklamowej, ponieważ polecają ją sami klienci, którzy są zarazem najlepszymi ambasadorami marki. 🙂
OdpowiedzUderzcie do seniorów. Ludzie 60+ płacą najwięcej. Przydałyby się nju stacjonarny!
OdpowiedzNo to Nju i już. Od samego początku kibicuje tej marce. Wszystkim polecam ??? ale mogłoby być taniej . . . Czekamy na więcej ???
OdpowiedzWitam. Wykupiłem pakiet smy i rozmowy bez limitu +GB za 25 zł po aktywowaniu pakietu pobrano mi z konta wyżej wymienioną kwotę lecz pakiet zwyczajnie nie działa… Czekam już 2 dzień i nic się nie zmienia.
OdpowiedzDzień dobry,
otrzymaliśmy zgłoszenie dotyczące faktury.
Rozumiemy, że sprawa jest dla Pana ważna jednak w Nju Mobile nie ma możliwości ustalenia maksymalnej kwoty po osiągnieciu, której nastąpiłoby zablokowanie połączeń.
Limit należności to górna granica zobowiązań wynikająca z aktualnego stanu należności. W przypadku, gdy przekroczy się limit, Nju mobile może zobowiązać do wpłacenia kaucji, zawiesić możliwość wykonywania połączeń wychodzących lub zablokować możliwość korzystania z niektórych usług np. roamingu (może lecz nie musi).
W związku z powyższym nie mamy podstaw do skorygowania faktury.
Pozdrawiamy,
J…. Ł…..
Doradca Klienta
Nju Mobile
witam oczywiście rozumiem Pani odpowiedź jednak na moim koncie obsługującym nju mobile jest miałem ustawione : kwota max obciążenia rachunku 100 pln w związku z powyższym proszę o ponowne rozpatrzenie mojej reklamacji. Jednocześnie w przypadku braku pozytywnie rozpatrzenia mojej prośby Proszę o kontakt telefoniczny w godzinach 8-15. Rezygnacja z usług w nju mobile w związku z wprowadzeniem klienta w błąd w aplikacji max obciążenia rachunku. POZDRAWIAM
OdpowiedzCześć, wrzucanie korespondencji na blogu nie jest najszybszą metodą na załatwienie sprawy. Pozwoliłem sobie także, na wykropkowanie danych pracownika obsługi klienta. Napisz proszę na mojego maila piotr.domanski2(at)orange.com numer reklamacji lub numer klienta. Przekażę sprawę do naszej obsługi klienta.
Odpowiedz