Informacje prasowe

Orange i TikTok rozpoczęli współpracę

24 maja 2019

Orange i TikTok rozpoczęli współpracę
0

Jako jeden z pierwszych telekomów na świecie Orange rozpoczął współpracę z TikTok, wiodącą platformą krótkich wideo. Dzięki niej wszyscy klienci Orange Flex mogą korzystać z TikToka bez limitu GB. Efektem współpracy będą także atrakcje przygotowane w Orange Strefie podczas tegorocznego Orange Warsaw Festival. 

Orange i TikTok połączyli siły, żeby sprostać oczekiwaniom i trybowi życia młodych ludzi, żyjących w cyfrowym świecie. Współpraca jest unikatowa, ponieważ żaden z telekomów nie oferował do tej pory nieograniczonego dostępu, bez limitu danych, do TikTok. Aplikacja jest jedną z najszybciej rosnących, jeśli chodzi o liczbę pobrań przez młodsze pokolenia.

Jako aplikacja mobilna, która skupia się na tworzeniu możliwie najlepszych doświadczeń dla naszych użytkowników, cieszymy się ze wspólnej inicjatywy i dostarczania większej ilości rozrywki w Polsce – powiedział Michael Modon, Director, Global Business Development w TikTok.

Dzięki specjalnemu pakietowi nielimitowanego transferu danych dostępnemu w aplikacji Orange Flex, korzystanie z TikTok i innych serwisów społecznościowych (Facebook, Instagram, Snapchat, Twitter, Pinterest, Messenger, Viber) nie będzie zużywać pakietu danych. Social Pass dostępny jest dla każdego w Orange Flex.

Orange Flex kierujemy do tych osób, które cenią sobie wolność wyboru i elastyczność, dla których bycie w kontakcie z innymi jest ważne i chcą korzystać z serwisów społecznościowych bez ograniczeń. Odpowiadając na ich potrzeby, jako jedyni wśród telekomów, dajemy nielimitowany dostęp do aplikacji TikTok w ramach Social Pass – powiedział Artur Stankiewicz, dyrektor Marketingu Rynku Konsumenckiego Orange.

Współpraca zaowocuje także atrakcjami dla uczestników Orange Warsaw Festival w ramach Orange Strefy. Dla wszystkich tych, którzy nie mają biletu na festiwal, proponujemy udział w konkursie, w którym można wygrać 10 podwójnych karnetów na Orange Warsaw Festival. Wystarczy nagrać TikToka i opublikować wideo prezentując trzy festiwalowe stylizacje. Konkurs trwa do 26 maja. Z kolei w specjalnie przygotowanej Orange Strefie na festiwalu będzie można spotkać polskich twórców TikToka:  Paulę Paolę, Dominika Rupińskiego, Karola Pieszko,  Krystiana Ziętkowskiego,  Daniela Xantosa. Spotkanie odbędzie się w pierwszy dzień festiwalu (31 maja) w godzinach od  16.00 do 18.00.

Więcej o gwiazdach, które wystąpią na Orange Warsaw Festival przeczytasz na blogu i biurze prasowym Orange Polska.

Zainteresował Cie wpis? Jeśli chcesz otrzymywać informacje prasowe, zostaw nam swój adres e-mail
Napisz do Nas
Udostępnij: Orange i TikTok rozpoczęli współpracę

Informacje prasowe

Orange Flex: zmieniamy zasady! Przełomowa i prawdziwie elastyczna oferta Orange w aplikacji na smartfonie

9 maja 2019

Orange Flex: zmieniamy zasady! Przełomowa i prawdziwie elastyczna oferta Orange w aplikacji na smartfonie
0

Nasze życie raz przyspiesza, raz zwalnia, a potem znów nabiera prędkości. Dlatego Orange wprowadza w pełni elastyczną ofertę komórkową, która nadąża za tymi zmianami. Bez sztywnej umowy, bez zobowiązań, za to z całą gamą opcji, które można włączać i wyłączać w każdej chwili przez aplikację. Bez zbędnych formalności i wizyt w salonie.

Dziś wraz z Orange Flex wprowadzamy na rynek zupełnie nową ideę: w pełni cyfrowe doświadczenie, „operatora w aplikacji”, który umożliwia klientom dopasowanie ich planu komórkowego z poziomu smartfona, a potem łatwą zmianę pakietów zależnie od potrzeb, bez zobowiązań. To w pełni cyfrowy, współdziałający z eSIM i elastyczny sposób na korzystanie z usług mobilnych i rozrywki. A to dopiero początek naszej rewolucji – powiedział Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska.

Jak zacząć korzystać z Orange Flex?

Prosto, szybko i wygodnie. Wystarczy pobrać aplikację ze sklepu App Store lub Google Play (będzie dostępna od 10 maja od godz. 10.00) i zarejestrować się. Przy rejestracji w aplikacji użytkownik potwierdza swoją tożsamość – w pełni cyfrowo i bezpiecznie. Wystarczy zrobić zdjęcie swojego dokumentu tożsamości (np. dowodu osobistego) oraz selfie, a następnie system biometrycznej weryfikacji porówna oba zdjęcia. Na koniec dodajemy w aplikacji kartę płatniczą, z której będą automatycznie pobierane płatności za usługi. Płatność z góry daje pełną kontrolę nad wydatkami, bez zaskoczeń na koniec miesiąca. Bezpłatną kartę SIM dostarczy kurier, lub można ją odebrać w dowolnym salonie Orange w Polsce. Można również zamienić zwykłą kartę SIM na jej wirtualny odpowiednik eSIM i aktywować swój plan zdalnie w 5 minut. Wszelkie pytania można zadać na czacie w aplikacji – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

#chceszmasz, czyli włączasz i wyłączasz, co chcesz i kiedy chcesz

W Orange Flex każdy ma taki plan, jakiego właśnie potrzebuje. Do wyboru jest ich aż 10, a w każdym: nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y i dostęp do portali społecznościowych bez zużycia transferu danych. Dodatkowo można dokupić tyle GB, ile akurat potrzeba: 1, 5 lub 10 GB. Swój plan można zmieniać na wyższy lub niższy bez dodatkowych opłat, nawet co miesiąc.

–  Orange Flex powstał na bazie tego, co mówili obecni i byli klienci Orange. Wysłuchaliśmy blisko 4000 opinii i wyciągając z nich wnioski, stworzyliśmy Orange Flex od podstaw. Dlaczego jest wyjątkowy? Bo łączy elastyczność ofert na kartę i wygodę abonamentów. Zupełnym przełomem jest możliwość aktywowania nowego numeru w parę minut bez wychodzenia z domu dzięki eSIM. Do tego brak umowy, papierologii i możliwość zmiany planu w czasie rzeczywistym. Włączasz i wyłączasz w aplikacji co chcesz, kiedy chcesz i korzystasz od razu. Zawsze wiesz za co i ile płacisz. Masz wszystko pod kontrolą – przekonuje Artur Stankiewicz, dyrektor Marketingu Rynku Konsumenckiego.

Dzięki specjalnym pakietom nielimitowanego transferu danych, czyli Pass-om, korzystanie z serwisów społecznościowych, muzycznych i wideo w Orange Flex nie będzie zużywać pakietu danych. Do wyboru są:

  • Social Pass do wykorzystania na platformach: Facebook, Instagram, TikTok, Snapchat, Twitter, Pinterest, Messenger, WhatsApp i Viber;
  • Music Pass na Tidal, Deezer, Apple Music, Amazon Music i Polskie Radio;
  • Video Pass na YouTube, Netflix, HBO GO, vod.pl i Orange TV Go.

Zbliża się festiwalowe lato, już niebawem tysiące fanów muzyki będą bawić się na Orange Warsaw Festival, Open’er Festival powered by Orange i Kraków Live Festival. Z tej okazji Music Pass w Orange Flex jest całkowicie za darmo. Można go aktywować w dowolnej chwili między 10 maja a 17 sierpnia br. i przez kolejnych 100 dni cieszyć się nielimitowanym transferem danych do wykorzystania na platformach muzycznych.

W Orange Flex podróżnicy nie muszą wyłączać transmisji danych w roamingu ani martwić się o rachunki po powrocie z podróży. Wszystko mają pod kontrolą dzięki uproszczonym pakietom.

Ile kosztuje Orange Flex?

Do wyboru jest 10 planów, które różnią się wielkością pakietów danych:

Plany w Orange Flex

Opłata za plan w okresie rozliczeniowym (miesiąc) 31 zł 33 zł 35 zł 37 zł 39 zł 40 zł 50 zł 60 zł 70 zł 80 zł
Pakiet GB do wykorzystania w Polsce 6 GB 8 GB 10 GB 12 GB 14 GB 20 GB 50 GB 60 GB 70 GB 100 GB
Pakiet GB do wykorzystania w roamingu UE 2,59 GB 2,76 GB 2,93 GB 3,09 GB 3,26 GB 3,34 GB 4,18 GB 5,01 GB 5,85 GB 6,68 GB
Połączenia z numerami komórkowymi i stacjonarnymi w Polsce i w roamingu UE bez limitu
SMSy, MMSy w Polsce i w roamingu UE bez limitu
Social Pass w Polsce Nielimitowany transfer danych w ramach wybranych aplikacji social media

Dodatkowo w każdej chwili można aktywować:

Dodatkowe pakiety danych
Wysokość pakietu 1 GB 5 GB 10 GB
Opłata jednorazowa 3 zł 10 zł 15 zł

 

Music Pass (od 18.08.2019) Video Pass
Okres obowiązywania 30 dni cykliczny, odnawialna co 30 dni 1 dzień 7 dni 30 dni cykliczny, odnawialny co 30 dni
Opłata za usługę 5 zł 5 zł/m-c 5 zł 10 zł 20 zł 20 zł /miesiąc

W każdej chwili można też zamówić dodatkową kartę SIM by korzystać ze swojego numeru na innym urządzeniu. Przez pierwsze 6 miesięcy usługa jest za darmo, a później kosztuje 9 zł miesięcznie.

Do Orange Flex dołączyć może każdy. Klienci mobilnych ofert abonamentowych w Orange (poza Orange Love) mogą przenieść swoje usługi do Orange Flex już na 6 miesięcy przed końcem umowy.

Aplikację Orange Flex będzie można pobrać już 10 maja, od godz. 10:00.

Kontakt dla mediów:

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska

biuro.prasowe@orange.com

Twitter:@RzecznikOrange  

Nasz blog: www.blog.orange.pl

Mediateka

Zainteresował Cie wpis? Jeśli chcesz otrzymywać informacje prasowe, zostaw nam swój adres e-mail
Napisz do Nas
Udostępnij: Orange Flex: zmieniamy zasady! Przełomowa i prawdziwie elastyczna oferta Orange w aplikacji na smartfonie

Informacje prasowe

Orange Polska wzmacnia swój biznes ICT. Operator kupuje BlueSoft żeby tworzyć kompleksowe rozwiązania dla firm.

29 kwietnia 2019

Orange Polska wzmacnia swój biznes ICT. Operator kupuje BlueSoft żeby tworzyć kompleksowe rozwiązania dla firm.
0

Orange Polska podpisał wstępną umowę kupna 100% udziałów w BlueSoft Sp. z o.o., specjalizującym się w tworzeniu oprogramowania i aplikacji dla biznesu. Dzięki temu operator zyskuje kompetencje kluczowe dla rozwoju pełnej oferty dla cyfryzacji polskich firm. Akwizycja jest ważnym krokiem do realizacji strategii Orange Polska na rynku ICT.

Rozszerzając wiedzę i doświadczenie operatora telekomunikacyjnego oraz integratora ICT o możliwości tworzenia oprogramowania, Orange Polska będzie mógł jeszcze lepiej wspierać firmy w ich rozwoju i cyfrowej transformacji. Bluesoft, jako część grupy Orange Polska wzmocni swoją rynkową pozycję, wiarygodność i potencjał finansowy.

– Usługi ICT są jednym z kluczowych czynników wzrostu w naszej strategii Orange.One, obok konwergencji i światłowodów. Dlatego z radością witamy Bluesoft w grupie Orange Polska. Wspólnie będziemy mogli stworzyć wyjątkową dla polskiego rynku ofertę, kompleksową i skrojoną do potrzeb firm. Ta transakcja wzmocni nasze kompetencje cyfrowe i związane z ICT. Razem będziemy mogli rozwijać się szybciej – powiedział Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska.

Podpisanie ostatecznej umowy kupna nastąpi po uzyskaniu zgody UOKiK na tę transakcję. Po dołączeniu do Orange Polska, Bluesoft pozostanie odrębną spółką. Struktura firmy pozostanie bez zmian. Na czele Bluesoft pozostanie dotychczasowy prezes zarządu.

– Wejście do grupy Orange Polska to dla Bluesoft szansa na bardziej dynamiczny rozwój. Zyskujemy stabilnego partnera, o znaczącym potencjale i doświadczeniu na rynku telekomunikacyjnym i integratorskim. Razem mamy możliwość realizacji największych projektów IT w kraju i za granicą, a marka Bluesoft zyska większą rozpoznawalność na globalnym rynku. To ważny krok dla naszej firmy i cieszę się, że będę mógł poprowadzić ją ku tym nowym możliwościom  – mówi Wojciech Pawiński, prezes Bluesoft.

– Bluesoft da nam kompetencje, które doskonale uzupełniają naszą ofertę dla biznesu. Dzięki temu stworzymy kompleksowe rozwiązania IT “end-to-end” zawierające – obok realizowanych już dziś przez Orange i Integrated Solutions usług telekomunikacyjnych oraz infrastruktury IT, hostingu czy bezpieczeństwa – także aplikacje dopasowane do potrzeb firm umożliwiające im dalszy rozwój w cyfrowym świecie. Będziemy też mogli zbudować przewagę konkurencyjną zarówno nad innymi telekomami, jak również firmami zajmującymi się wyłącznie usługami integratorskimi. Z radością witamy kluczowych menedżerów z grupy Bluesoft, którym firma zawdzięcza swój dotychczasowy sukces – powiedziała Bożena Leśniewska, wiceprezes zarządu ds. Rynku Biznesowego Orange Polska.

Rynek ICT rośnie dynamicznie, zwłaszcza w dziedzinie aplikacji i rozwiązań chmurowych. Cyfryzacja biznesu jest dziś kluczowym zadaniem firm, niezależnie od branży i wielkości. Dlatego rozwój usług ICT  to jeden z kluczowych elementów strategii Orange Polska. Zakłada ona podwojenie przychodów z ICT do 2020 roku. W 2018 roku, przychody Orange Polska z podstawowych usług ICT, takich jak infrastruktura IT, sieć i  bezpieczeństwo wzrosły o 16% rok do roku, natomiast, jeśli chodzi o nowe usługi ICT, takie jak oprogramowanie czy aplikacje, wzrost wynosił aż 73%. To ilustruje potencjał tej branży i zapotrzebowanie firm na nowoczesne cyfrowe rozwiązania.

Bluesoft działa na rynku od 15 lat. Dla firmy pracuje około 650 osób, przede wszystkim konsultantów i programistów. Osiąga przychody na poziomie około 120 mln złotych rocznie. Z usług Bluesoft korzysta ponad 80 firm na całym świecie.

Adres strony: bluesoft.com

Mediateka

Zainteresował Cie wpis? Jeśli chcesz otrzymywać informacje prasowe, zostaw nam swój adres e-mail
Napisz do Nas
Udostępnij: Orange Polska wzmacnia swój biznes ICT. Operator kupuje BlueSoft żeby tworzyć kompleksowe rozwiązania dla firm.

Informacje prasowe

Google Cloud i Orange Polska wspólnie rozwijają usługi chmurowe dla biznesu

10 kwietnia 2019

Google Cloud i Orange Polska wspólnie rozwijają usługi chmurowe dla biznesu
0

Dzięki współpracy z Google, Orange Polska i Integrated Solutions zaoferują klientom biznesowym pełny zakres usług chmurowych. Umowę o strategicznym partnerstwie firm ogłoszono dziś, podczas Innovation Gardens Summit w Warszawie.

„Rozwój usług ICT, szczególnie usług chmurowych, jest niezbędny w cyfrowej transformacji biznesu, w której Orange Polska wspiera polskich przedsiębiorców. Stawiamy na profesjonalne usługi i współzarządzanie z klientem jego światem IT, wykorzystując najlepsze rozwiązania liderów chmurowych z Google na czele” – powiedziała Bożena Leśniewska, wiceprezes Orange Polska ds. Rynku Biznesowego.

„Mamy nadzieję, że dzięki współpracy z Orange Polska, usługi Google Cloud będą bardziej dostępne dla polskich firm. Migracja do chmury jest dzisiaj jednym z kluczowych elementów rozwoju i cyfrowej transformacji przedsiębiorstw. Wierzymy, że szybka adopcja technologii opartych o rozwiązania w chmurze może mieć krytyczne znaczenie dla budowania przewagi konkurencyjnej polskiej gospodarki. Niewątpliwie Orange, jako technologiczny doradca firm i instytucji, może odegrać kluczową rolę w tym procesie” – powiedziała Magdalena Dziewguć, Territory Manager Central Europe, Google Cloud.

Współpraca Orange Polska z Google Colud rozpoczęła się w 2017 roku, obejmując rozwiązania G Suite. Obecnie potencjał Google Cloud Platform stanowić będzie ogromne wsparcie w ważnych dla Orange Polska dziedzinach jak Big Data, analityka, uczenie maszynowe, sztuczna inteligencja (AI), Internet Rzeczy (IoT), robotyzacja procesów (RPA) oraz aplikacje internetowe i mobilne.

Orange Polska jest jednym z największych i najbardziej wszechstronnych dostawców usług dla biznesu wykorzystujących chmurę. Segment ten rośnie w firmie w tempie 30 proc. rok do roku. Dzięki firmie Integrated Solutions – integratora IT należącego do Orange Polska, operator dostarcza rozwiązania „szyte na miarę” i dostosowane do specyfiki konkretnego odbiorcy.

Orange Polska zapewnia m.in. infrastrukturę serwerową w modelach Infrastructure as a Service (IaaS) oraz Platform as a Service oraz (PaaS). Klient nie musi się troszczyć o serwery, połączenia sieciowe, bezpieczeństwo fizyczne. Płaci tylko za te zasoby, których faktycznie korzysta. Orange dostarcza także narzędzia pracy biurowej: poczta, komunikator, współdzielone zasoby plikowe – aplikacje wspierające pracę biurową i komunikację pracowników w firmie.

Polska, podobnie jak inne kraje w regionie centralnej i wschodniej Europy, jest na początku drogi we wdrażaniu zaawansowanych rozwiązań chmurowych. Korzysta z nich jedynie 11 proc. polskich firm w porównaniu do 65 proc. firm w Finlandii.

Polscy przedsiębiorcy dostrzegają potrzebę i korzyści wynikające z cyfryzacji biznesu oraz zastosowania nowych technologii. Według badań International Data Corporation (IDC), rynek chmurowy w Polsce w ciągu najbliższych 3 lat podwoi swoją wartość. Szacuje się, że w 2022 r. będzie wart ok. 593.5 miliona dolarów.

Mediateka

Zainteresował Cie wpis? Jeśli chcesz otrzymywać informacje prasowe, zostaw nam swój adres e-mail
Napisz do Nas
Udostępnij: Google Cloud i Orange Polska wspólnie rozwijają usługi chmurowe dla biznesu

Informacje prasowe

Telekomy stały się wiarygodnym dostawcą usług IT

14 lutego 2019

Telekomy stały się wiarygodnym dostawcą usług IT
0

Już ponad 80% firm dostrzega rolę operatorów telekomunikacyjnych w dostarczaniu usług outsourcingu IT – tak wskazuje badanie Orange Insights. Wśród prezesów i członków zarządów opinię tę podziela 90% ankietowanych. Duże znaczenie ma stabilność operatorów – to czynnik wskazywany jako kluczowy w wyborze partnerów biznesowych przez ponad połowę uczestników badania.

– Świadczenie outsourcingu IT jest ważnym elementem oferty Orange Polska. W naszych usługach dla biznesu nie ograniczamy się jedynie do zapewnienia łączności. Dostarczamy infrastrukturę m.in IT dostępną w chmurze w modelu IaaS, kolokację, czy usługi z zakresu cyberbezpieczeństwa, a nawet wirtualny Helpdesk. Wykorzystujemy zdobywane przez lata wiedzę i doświadczenie,  które teraz pozwalają nam dostarczać klientom innowacyjne, cyfrowe rozwiązania – mówi Bożena Leśniewska, Wiceprezes Zarządu ds. Rynku Biznesowego Orange Polska.

Outsourcing usług IT w telekomach

Pobierz grafikę podsumowującą wynik badania

86% ankietowanych w badaniu firmy jako powód wyboru outsourcingu usług IT wskazało redukcję kosztów. Zwracają także uwagę, na jego rolę w usprawnianiu procesów operacyjnych w firmie (74% ankietowanych) oraz możliwość szybkiego wdrożenia rozwiązań IT (70% ankietowanych). Obok stabilności dostawcy, firmy jako czynnik wyboru dostawcy wskazywały także zaufanie do partnera. Było one istotne dla 37% z pośród największych firm biorących udział w badaniu oraz 36% firm dużych.

Znaczenie miała także funkcjonalność rozwiązań (odpowiednio 38% i 32%) i zrozumienie dla biznesu klienta (35% i 31%) czy kompetencje dostawcy (31% i 39%). Cenę jako czynnik wyboru oferty wskazało 19% największych z firm, które wzięły udział w badaniu Orange Insights oraz 34% firm dużych. Najmniej istotnymi kryteriami, wskazanymi przez  mniej niż 10% ankietowanych jest  specjalizacja oraz polecenie innej osoby.

W 2016 r. z takich usług korzystała niespełna połowa z największych firm ankietowanych w ramach Orange Insights, w 2017 już ponad 2/3, a w 2018 ponad 90%. Wśród firm, które nie korzystały z outsourcingu IT znacznie spadła liczba deklarujących brak zaufania do zewnętrznych dostawców jako główną przyczynę. W 2018 r. został on wskazany w 29% przypadków, podczas gdy w 2017 r. aż w 48%. W przeciągu roku spadł – z 31% do 24% także odsetek respondentów, którzy wskazywali na bezpieczeństwo systemów jako powód, dla którego nie chcą  korzystać z outsourcingu IT. Pokazuje to, że choć wprowadzenie zewnętrznych firm do niedawna było uważane za zbyt niebezpieczne ze względu na ochronę produktów i usług sprzedawanych przez firmę korzystającą z outsourcingu to podejście się zmieniło.

***

9 na 10 z firm biorących udział w badaniu Harvard Business Review przeprowadzonym przez Polska ICAN Institute korzysta z outsourcingu informatycznego. Objęło ono zarówno największe spośród działających w Polsce firm, jak i duże krajowe przedsiębiorstwa. W bieżącej edycji badania Orange Insights, obejmującej duże firmy i korporacje, przeprowadzono łącznie 313 ankiet. W celu uzyskania reprezentatywności danych wyniki zostały przeważone według struktury branż PKD. Badanie zostało zrealizowane metodą CATI/CAWI.

Mediateka

Udostępnij: Telekomy stały się wiarygodnym dostawcą usług IT

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej