Informacje prasowe

Orange Polska i Orange Belgium nawiązują partnerstwo z Salesforce i Vlocity by wzmocnić swoją transformację cyfrową

28 marca 2018

Orange Polska i Orange Belgium nawiązują partnerstwo z Salesforce i Vlocity by wzmocnić swoją transformację cyfrową
0

Orange Polska i Orange Belgium podpisali umowy z Salesforce, światowym liderem w zakresie rozwiązań CRM oraz z Vlocity, wiodącą firmą z branży rozwiązań chmurowych.  Salesforce i Vlocity pomogą Orange w szybszym osiągnięciu elastyczności biznesowej oraz w skróceniu czasu wdrażania usług poprzez zastosowanie rozwiązań chmurowych w cyfrowych kanałach kontaktu z klientami.

W otaczającym nas świecie cyfrowym, konieczne jest umocnienie pozycji Orange na rynkach mobilnym i konwergentnym poprzez skupienie się na doświadczeniach klientów. Dzięki doświadczeniu firm Salesforce i Vlocity, Orange może jeszcze bardziej wzmocnić jakość obsługi klienta poprzez wprowadzenie rozwiązań omnichannel. Ponadto, zespoły sprzedażowe Orange i kanałów partnerskich będą mogły efektywniej sprzedawać nowe innowacyjne produkty i usługi i tym samym jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów.

Orange Polska stawia istotny krok w kierunku cyfrowej transformacji

– Orange Polska czyni kolejny krok w swojej transformacji cyfrowej.  Osiągnęliśmy już istotny  poziom konsolidacji naszych kanałów cyfrowych i sprzedażowych. Obecnie  dążymy do zaoferowania wyróżniających się doświadczeń klienckich – powiedział Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska. – Wybraliśmy Vlocity i Salesforce ze względu na szybkość z jaką wdrażają swoje rozwiązania, ale także z powodu ich zaawansowanych produktów oraz kompetencji w zakresie zarządzania jakością obsługi. To partnerstwo pozwoli spełnić oczekiwania naszych klientów dotyczące prostoty i przejrzystości naszych ofert, a także łatwości użytkowania i zarządzania nimi. Innowacyjność oraz doskonalenie doświadczeń naszych klientów stanowią istotne filary strategii Orange.

Orange Belgium kontynuuje cyfryzację relacji z klientami

– Orange Belgium kontynuuje swoją transformację cyfrową. Oprócz odnowienia niektórych poziomów naszego systemu zarządzania zamówieniami, rozpoczniemy teraz wzmacnianie możliwości naszego CRM oraz ujednolicanie naszych kanałów cyfrowych. Partnerstwo z firmami Vlocity i Salesforce nawiązaliśmy mając na uwadze te cele – powiedział Michaël Trabbia, prezes Orange Belgium. – Wybraliśmy Salesforce i Vlocity ze względu na ich przewagę w wielu obszarach, zwłaszcza jeśli chodzi o szybkość i sprawność wdrażania usług. Ta współpraca umożliwi nam dalszą cyfryzację relacji z naszymi klientami i pozwoli jeszcze lepiej spełnić ich oczekiwania. Klienci są w samym centrum strategii Orange Belgium.

Salesforce i Vlocity wesprą Orange w pełnej cyfrowej transformacji

– Stawiając na chmurę, Orange wykonał  istotny krok w swojej najważniejszej misji, której celem jest nawiązanie wyjątkowej więzi z klientem oraz sprawienie, że usługi staną się bardziej dostępne i łatwiejsze do kupienia – powiedział Jo Buvens, Country Manager Salesforce Belgium and Luxembourg. – Jesteśmy zachwyceni, że możemy pracować z Vlocity przy tym ważnym projekcie. Dzięki wykorzystaniu dostarczanych przez Vlocity rozwiązań chmurowych, dostosowanych do konkretnych branż oraz aplikacji wielokanałowych, Orange będzie teraz mógł w pełni zaangażować się w swoją transformację cyfrową.

– Bardzo się cieszymy z możliwości połączenia sił z firmą Salesforce, aby dostarczyć Orange dopasowane do potrzeb branży telekomunikacyjnej cyfrowe narzędzia potrzebne do transformacji ich działalności biznesowej – powiedział Dominic Dinardo, Wiceprezes i Dyrektor Zarządzający dla Rejonu EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka) w firmie Vlocity. – Jesteśmy zadowoleni, że Orange wybrał naszą technologię i że będziemy mogli pomóc Orange skorzystać z dodatkowej wartości jaką niosą rozwiązania chmurowe, i tym samym dotrzeć do większej liczny klientów i sprzedawać w sposób bardziej innowacyjny i efektywny. 

Vlocity Communications wykorzystuje wielokanałowe możliwości platformy Service Cloud firmy Salesforce, obejmuje obszerny katalog produktów (Enterprise Product Catalog), rozwiązanie CPQ (Configure-Price-Quote), zarządzanie kontraktem, funkcje obsługi klienta detalicznego i zarządzania zamówieniami, obszerną bibliotekę programów wsparcia przedsprzedażowego, a także zarządzania procesami zapytań o usługi i rozliczanie. Stworzony specjalnie dla dostawców usług komunikacyjnych, Vlocity Communications działa w zgodzie ze branżowymi standardami TM Forum i integruje się z systemami firm trzecich, poprzez predefiniowane API i usługi internetowe. Więcej informacji o Vlocity Communications można uzyskać tutaj .

Mediateka

Zainteresował Cie wpis? Jeśli chcesz otrzymywać informacje prasowe, zostaw nam swój adres e-mail
Napisz do Nas
Udostępnij: Orange Polska i Orange Belgium nawiązują partnerstwo z Salesforce i Vlocity by wzmocnić swoją transformację cyfrową

Informacje prasowe

Orange bierze na pokład pięć nowych startupów

20 marca 2018

Orange bierze na pokład pięć nowych startupów
0

Whirla, SEEDIA, Fastpass, Naviparking i Makigami rozpoczęły akcelerację z Orange Polska. Inteligentne miasto, BLIK i sztuczna inteligencja w biznesie – w tych obszarach operator będzie przez najbliższe 12 tygodni rozwijać rozwiązania wspólnie z przedsiębiorcami. W czerwcu poznamy pierwsze efekty współpracy. Firmy zostały wyłonione w ramach programu Orange Fab.

–  Podejmując decyzję o współpracy z tymi firmami, szukaliśmy przede wszystkim wartości dodanej dla klientów. Mam poczucie, że każde z rozwiązań, które włączyliśmy do akceleracji, w sposób wymierny ułatwi życie naszym klientom, zarówno tym indywidualnym, korzystającym z inteligentnej infrastruktury miejskiej, jak i biznesowym, którzy chcieliby zautomatyzować procesy w swoich firmach  – powiedziała Bożena Leśniewska, Wiceprezes Zarządu ds. Rynku Biznesowego w Orange Polska.

Whirla to system bezprzewodowego ładowania telefonów dla kawiarni, biur, centrów handlowych i in. Od połowy marca ładowarkę będzie można przetestować  w Smart Store Orange w warszawskiej Galerii Mokotów.  Whirla współpracowała z Orange podczas Orange Warsaw Festival 2017; udostępniała wówczas bezprzewodowe ładowarki gościom korzystającym z Orange Strefy.

Rozwiązanie było także prezentowane na blogu Orange w cyklu Generacja Startup.

SEEDIA, producent solarnych ławek, przystanków i infokiosków będzie pracował z Orange nad dodaniem nowych funkcjonalności, m.in. modułu meteorologicznego. Infrastruktura oferowana przez SEEDIA oferuje mieszkańcom nieodpłatnie możliwość skorzystania z ładowarek USB i indukcyjnych, rozkładów jazdy na wyświetlaczach e-papierowych, czy Wi-Fi. Jedna z takich ławek we współpracy z Orange Polska od sierpnia 2017 r. służy mieszkańcom Zielonej Góry.

SEEDIA była także prezentowana na blogu Orange w cyklu Generacja Startup.

Kolejne rozwiązanie, nad którym będzie pracować Orange to Fastpass, pierwsza w Polsce aplikacja pozwalająca przyjmować płatności bezgotówkowe BLIKIEM w telefonie. Wystarczy podanie kwoty transakcji, przepisanie kodu BLIK z aplikacji mobilnej banku płatnika i zatwierdzenie kwoty, aby płatność została natychmiast księgowana na koncie w Tpay.com.

Podczas 12 – tygodniowej akceleracji pracownicy urzędu jednego z polskich miast przetestują aplikację do optymalizowania i wyszukiwania najbliższych wolnych miejsc parkingowych z wykorzystaniem rozwiązania Naviparking. W dalszej perspektywie firma planuje dodanie w aplikacji możliwości zarządzania ruchem w mieście i redukcję emisji spalin.

Piąta z akcelerowanych firm, JT Weston rozwinie z Orange aplikację Makigami. Rozwiązanie jest swoistym szwedzkim stołem dla dużych firm i korporacji, umożliwiającym komponowanie własnych aplikacji z gotowych modułów, bez konieczności prac programistycznych. Makigami optymalizuje w ten sposób skomplikowane i czasochłonne procesy biznesowe np. system zarządzania urlopami pracowników, czy proces fakturowania. Makigami wykorzystuje reguły decyzyjne oparte na sztucznej inteligencji.

Orange Fab, akcelerator startupów stworzony przez Orange, ma już ugruntowana pozycję wśród najlepszych programów tego typu. Podczas czterech poprzednich edycji, do programu zgłosiło się ponad 580 startupów z Polski i Europy Wschodniej. Spośród nich, ponad 100 zaprezentowało swój produkt przed menadżerami Orange. Zrealizowane dotychczas edycje programu zaowocowały współpracą z 23 startupami, m.in.

  1.  Wandlee – wdrożenie chatbota obsługującego za pośrednictwem Messengera klientów Orange Polska i Nju Mobile
  2. Applica – wykorzystanie sztucznej inteligencji do automatyzacji procesów biznesowych wymagających semantycznej analizy tekstu
  3. Tutlo – udostępnienie pracownikom platformy do nauki języków obcych i konwersacji online
  4. Quantron – z którym Orange Polska współpracowało przy projekcie nowoczesnych lamp miejskich wykorzystujących API Smart City.

Wszyscy uczestnicy programu Orange Fab mogą liczyć na miejsce do pracy w przestrzeni FabLab powered by Orange w Warszawie, dostęp do infrastruktury światłowodowej i radiowej operatora, bezpośredni kontakt z inwestorami, mentorami i ekspertami Orange Polska, a także ekosystemem startupowym w Polsce. Mogą także bezpłatnie brać udział w ważnych wydarzeniach branżowych, m. in. Viva Technology w Paryżu i zyskać pomoc w wejściu na rynki w krajach, w których działa Grupa Orange. Poza Polską, Orange Fab jest prowadzony w Izraelu, Japonii, Hiszpanii, Francji, Senegalu, Kamerunie, Belgii i Luksemburgu, Jordanii i USA.

W styczniu 2018 r. młode spółki technologiczne doceniły program akceleracyjny, przyznając Orange Polska nagrodę specjalną Startups’ Choice w rankingu the Heart Open Innovation Awards 2017.

Program stale się rozwija. Współpracuje ze znaczącymi podmiotami na rynku, m.in. Pomorską Specjalną Strefą Ekonomiczną, a ponadto rozbudowuje sieć kontaktów w Europie Środkowej i Wschodniej.

Więcej o Orange Fab: orangefab.pl

Kontakt dla mediów:

Wojciech Jabczyński
Rzecznik Orange Polska
biuro.prasowe@orange.com 

Udostępnij: Orange bierze na pokład pięć nowych startupów

Informacje prasowe

Koalicja liderów na rzecz Polski bezgotówkowej dostarczy polskim firmom bezpłatne terminale płatnicze

1 marca 2018

Koalicja liderów na rzecz Polski bezgotówkowej dostarczy polskim firmom bezpłatne terminale płatnicze
0

eService, PKO Bank Polski, Poczta Polska i Orange zawiązują Koalicję liderów na rzecz Polski bezgotówkowej, która będzie wspierać małe i średnie przedsiębiorstwa decydujące się na skorzystanie z oferty darmowych terminali płatniczych w ramach Programu Polska Bezgotówkowa.
Koalicja jest wspólną inicjatywą czterech liderów działających w branży finansowej, pocztowej i telekomunikacyjnej. Została zawiązana, by ułatwić wszystkim zainteresowanym przedsiębiorcom zawarcie umowy i otrzymanie nawet trzech terminali udostępnianych bezpłatnie w ramach Programu Polska Bezgotówkowa. Chętni przedsiębiorcy, którzy do tej pory nie korzystali z urządzeń umożliwiających dokonanie płatności bezgotówkowych, albo przez ostatnie 12 miesięcy ich nie posiadali, mogą otrzymać terminale oraz wsparcie w postaci pokrycia wydatków związanych z ich utrzymaniem przez rok. Obejmuje ono także miesięczne koszty obsługi płatności, aż do osiągnięcia obrotów w wysokości 100 000 zł na urządzenie.
Polska Bezgotówkowa -zdjęcie z konferencji

Zgodnie z badaniami pt. „Postawy Polaków wobec form płatności”, przeprowadzonymi na zlecenie eService, ponad połowa Polaków chce płacić bezgotówkowo. Aż 4 na 10 z nich rezygnuje z dokonania zakupów, gdy nie ma możliwości płatności kartą. Celem Koalicji liderów jest ułatwienie przedsiębiorcom przyjmowania płatności bezgotówkowych, a co za tym idzie, rozwój ich biznesów poprzez wsparcie działań związanych z dostosowaniem się do zmieniających się zwyczajów i oczekiwań klientów.

Zgodnie z badaniami pt. „Postawy Polaków wobec form płatności”, przeprowadzonymi na zlecenie eService, ponad połowa Polaków chce płacić bezgotówkowo. Aż 4 na 10 z nich rezygnuje z dokonania zakupów, gdy nie ma możliwości płatności kartą. Celem Koalicji liderów jest ułatwienie przedsiębiorcom przyjmowania płatności bezgotówkowych, a co za tym idzie, rozwój ich biznesów poprzez wsparcie działań związanych z dostosowaniem się do zmieniających się zwyczajów i oczekiwań klientów.

Potrzeby rynku skłoniły nas do poszukiwania rozwiązań, które pozwolą nam na dotarcie do jak największej liczby przedsiębiorstw potencjalnie zainteresowanych Programem Polska Bezgotówkowa, stąd współpraca z liderami – PKO Bankiem Polskim, Pocztą Polską oraz Orange – mówi Joanna Seklecka, Prezes eService. W ramach umowy z naszymi partnerami w Koalicji na rzecz Polski bezgotówkowej, przedsiębiorcy, którzy chcą otrzymać darmowy terminal, będą mogli przystąpić do Programu zarówno przez specjalnie stworzoną stronę bezgotowki.pl, jak i w oddziałach banku, salonach operatora komórkowego, czy też placówkach pocztowych i u swojego listonosza – dodaje Seklecka.

Umowę będzie można zawierać w 524 oddziałach PKO Banku Polskiego obsługujących klientów MSP, 742 salonach i Smart Store’ach Orange Polska, w ponad 4 600 oddziałach Poczty Polskiej oraz u 22 000 listonoszy wyposażonych w tablety.

W efekcie zawieranej umowy, eService dostarcza Klientom dwa rodzaje urządzeń dostępnych w specjalnej ofercie. Przedsiębiorcy mogą wybrać, czy chcą skorzystać z tradycyjnego terminala (stacjonarnego lub przenośnego) – w opcji najmu, czy też wolą otrzymać na własność nowoczesny terminal Smart D220. W przypadku wybrania tej drugiej opcji, po upływie 12 miesięcy współpracy w ramach Programu, również nie będą ponosić kosztów związanych z najmem urządzeń, a jedynie te związane z procesowaniem transakcji. Dla uczestników Programu będą one dostępne na bardzo preferencyjnych warunkach.

Tworząc nasze rozwiązania, spotkaliśmy się ze 120 przedsiębiorcami w całej Polsce. Na bazie informacji, które uzyskaliśmy, szukaliśmy rozwiązań pozwalających zarówno na szybkie i sprawne, a przede wszystkim wygodne zawarcie umowy na terminal, jak i na jak najlepsze zarządzanie ich budżetami – podkreśla Joanna Seklecka.

eService, jako lider na rynku akceptacji płatności bezgotówkowych, uruchamia także specjalną platformę bezgotowki.pl, dzięki której przedsiębiorca może zamówić darmowy terminal w ramach rządowego Programu Polska Bezgotówkowa.

Dodatkowym udogodnieniem wprowadzanym przez eService jest nowy Portal Klienta, umożliwiający zarządzanie swoimi urządzeniami, jak również uzyskanie stałego dostępu do wirtualnych potwierdzeń transakcji wykonanych na terminalu.

Wszyscy zainteresowani udziałem w Programie mogą złożyć zamówienie na stronie bezgotowki.pl, zadzwonić pod numer 22 229 29 40 bądź wysłać e-mail na adres: akceptanci@eservice.com.pl. Koalicjanci zapraszają także do swoich punktów i placówek w całym kraju.

***

Koalicja liderów na rzecz Polski bezgotówkowej jest wspólną inicjatywą czterech liderów – Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService, PKO Banku Polskiego, Poczty Polskiej oraz Orange Polska. Celem jej jest ułatwienie przedsiębiorcom rozpoczęcia akceptacji płatności bezgotówkowych, a co za tym idzie rozwój ich biznesów poprzez wsparcie działań związanych z dostosowaniem się do zmieniających się zwyczajów i oczekiwań Polaków w obszarze płatności.

Program Polska Bezgotówkowa to wspólna inicjatywa uczestników rynku usług płatniczych w Polsce: wydawców kart, agentów rozliczeniowych oraz organizacji Visa i Mastercard przy udziale Związku Banków Polskich i Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii. Program powstał z myślą o mikro i małych przedsiębiorcach, takich jak właściciele punktów usługowych, zakładów kosmetycznych czy małych osiedlowych sklepików, którzy chcieliby rozpocząć przyjmowanie opłat za towary i usługi przy pomocy kart płatniczych. W ramach Programu Polska Bezgotówkowa każdy przedsiębiorca, który albo do tej pory nie miał okazji korzystania z terminala, albo przez ostatnie 12 miesięcy nie posiadał w firmie urządzeń umożliwiających dokonanie płatności bezgotówkowych, będzie mógł otrzymać wsparcie w postaci pokrycia wszystkich wydatków związanych z otrzymaniem terminala przez 12 miesięcy oraz miesięcznych kosztów obsługi płatności.

Kontakt dla mediów:

e-mail: media@eservice.com.pl

Ewelina Grygiel, CORE PR
Tel. 22 402 96 10
tel. kom. 530 979 039
ewelina.grygiel@corepr.pl

Piotr Pocztarek, CORE PR
Tel. 22 402 96 10
Tel. kom. 501 375 881
piotr.pocztarek@corepr.pl

Udostępnij: Koalicja liderów na rzecz Polski bezgotówkowej dostarczy polskim firmom bezpłatne terminale płatnicze

Informacje prasowe

Miasteczko Orange „Warszawską Inwestycją bez barier”

20 listopada 2017

Miasteczko Orange „Warszawską Inwestycją bez barier”
0

Miasteczko Orange, siedziba Orange Polska, zostało nagrodzone przez Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji w konkursie „Warszawska Inwestycja bez barier”, promującym najlepsze rozwiązania architektoniczno-urbanistyczne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

– Projektując Miasteczko Orange od początku myśleliśmy o tym, aby budynek był przyjazny dla ludzi i dla środowiska. Ta nagroda to dla nas potwierdzenie, że zrobiliśmy to dobrze. Tymi samymi wartościami kierujemy się także w naszej działalności biznesowej i społecznej. 3 lata temu Orange Polska otrzymał „Medal przyjaciela Integracji”. Nadal jesteśmy dobrymi przyjaciółmi i staramy się wcielać w życie ideę integracji – powiedział Jacek Kowalski, członek zarządu Orange Polska ds. zasobów ludzkich.

– Dzięki projektowi „Warszawa Bez Barier” możemy wskazać osobom z niepełnosprawnościami te przestrzenie, które są dla nich przyjazne i umożliwiają im normalne funkcjonowanie w społeczeństwie. Nagrody w poszczególnych konkursach są dedykowane podmiotom, które o dostępności myślą w sposób odpowiedzialny i kompleksowy – wyjaśnia Piotr Pawłowski, prezes Fundacji Integracja i Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji.

Miasteczko Orange to nowoczesna i przyjazna dla wszystkich przestrzeń do pracy. To pięć budynków, które łącznie mają ponad 40 tysięcy m2 powierzchni użytkowej i cała  ta przestrzeń jest dostępna dla każdego – co potwierdza certyfikat „Obiekt bez barier”. Na co dzień pracuje tu ponad 3400 osób, wśród nich także osoby z niepełnosprawnościami.

Obiekt jest biurowcem klasy A+, zaprojektowanym przez znanego architekta, Stanisława Fiszera. Zbudowała go firma Bouygues Immobilier Polska. Spełnia restrykcyjne wymagania środowiskowe oraz kładzie nacisk na dobre samopoczucie pracujących tam osób. Miasteczko Orange zużywa około 30% mniej energii w porównaniu z innymi biurowcami.

Firma zdecydowała, że sprzęt rehabilitacyjny, który otrzymała wraz z nagrodą, zostanie przeznaczony dla jednej z rodzin, którą opiekuje się „Fundacja Dorastaj z Nami”. Fundacja ta pomaga dzieciom bohaterów poległych lub poszkodowanych na służbie – żołnierzy, policjantów, ratowników górskich czy strażaków. Orange Polska jest współzałożycielem tej Fundacji i wspiera jej programy.

Mediateka

Udostępnij: Miasteczko Orange „Warszawską Inwestycją bez barier”

Informacje prasowe

Orange szuka kolejnych startupów w nowej formule programu Orange Fab

3 października 2017

Orange szuka kolejnych startupów w nowej formule programu Orange Fab
0

Orange wprowadza nowe reguły gry i stawia na ciągły nabór startupów do programu Orange Fab. W nowej formule programu, spotkania ze startupami będą odbywać się co dwa miesiące.  Pozwoli to na lepszą współpracę i konsultowanie opracowywanych rozwiązań z biznesem oraz bieżącą ocenę możliwości ich wdrożenia w Orange.

Już po raz piąty wysyłamy do środowiska startupowego zaproszenie do współpracy z Orange Polska w ramach Orange Fab. Dotychczasowe edycje programu  dały nam wiedzę, jak współpracować ze startupami i dzięki temu możemy elastycznie reagować na ich potrzeby. W nowej formule stawiamy na większą dynamikę – częstsze spotkania z przedsiębiorcami i szybką ocenę rozwiązań pod kątem wdrożenia. Jestem przekonany, że takie podejście zaowocuje udaną współpracą z wieloma partnerami

powiedział Piotr Muszyński, wiceprezes Zarządu ds. Strategii i Transformacji Orange Polska.

Orange Fab jest programem akceleracyjnym dla startupów dysponujących dojrzałym produktem – poszukujących szans na jego komercyjne wdrożenie w kraju i na rynkach międzynarodowych. W pierwszej fazie programu, Orange Fab poszukuje startupów głównie z obszaru IoT (Internet Rzeczy), posiadających m.in. rozwiązania wizualizujące i integrujące obiekty lub aplikacje z danymi gromadzonymi i przetwarzanymi na platformie IoT Orange. Prócz tego, w Orange Fab mile widziani są twórcy innowacyjnych rozwiązań w zakresie Customer Experience, Sztucznej Inteligencji, Big data, E-handlu oraz Rozszerzonej i Wirtualnej Rzeczywistości, Cyberbezpieczeństwa, Automatyzacji procesów, Fintech i Blockchain. Pierwsze spotkanie dla startupów, które zgłoszą się do kolejnej edycji programu planowane jest na 27 października br.

Zrealizowane dotychczas edycje programu zaowocowały udaną współpracą i wdrożeniami wielu rozwiązań rozwijanych przez partnerów w ramach programu, np.:

  • Wandlee – wdrożenie chatbota obsługującego za pośrednictwem Messengera klientów Orange Polska i Nju Mobile
  • Applica – wykorzystanie sztucznej inteligencji do automatyzacji procesów biznesowych wymagających semantycznej analizy tekstu
  • Tutlo – udostępnienie pracownikom platformy do nauki języków obcych i konwersacji online
  • Quantron – z którym Orange Polska współpracowało przy projekcie nowoczesnych lamp miejskich wykorzystujących API Smart City.

Wszyscy uczestnicy programu Orange Fab mogą liczyć na miejsce do pracy w przestrzeni FabLab powered by Orange, dostęp do infrastruktury światłowodowej i radiowej operatora, bezpośredni kontakt z inwestorami, mentorami i ekspertami Orange Polska, a także ekosystemem startupowym w Polsce. Prócz tego, mogą bezpłatnie brać udział w ważnych wydarzeniach branżowych, m. in. Viva Technology w Paryżu i zyskać pomoc w wejściu na rynki międzynarodowe, w krajach, w których działa Grupa Orange.

Orange Fab, akcelerator startupów stworzony przez Orange, ma już ugruntowana pozycję wśród najlepszych programów tego typu. Podczas czterech poprzednich edycji, do programu zgłosiło się ponad 580 startupów z Polski i Europy Wschodniej. Spośród nich, ponad 100 zaprezentowało swój produkt przed menadżerami Orange. Do finałów zakwalifikowały się w sumie 23 startupy. Poza Polską, Orange Fab jest prowadzony w Izraelu, Japonii, Korei Płd., Tajwanie, Hiszpanii, Francji, Senegalu, Kamerunie, Belgii i Luksemburgu, Jordanii i USA. Program sponsorowany przez Orange Polska stale się rozwija. Współpracuje ze znaczącymi podmiotami na rynku, m.in. Deloitte, czy Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna, a ponadto rozbudowuje sieć kontaktów w Europie Środkowej i Wschodniej.

Więcej o Orange Fab: orangefab.pl

Kontakt dla mediów:

Wojciech Jabczyński
Rzecznik Orange Polska
biuro.prasowe@orange.com 

Mediateka

Udostępnij: Orange szuka kolejnych startupów w nowej formule programu Orange Fab

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej