Informacje prasowe

Miasteczko Orange „Warszawską Inwestycją bez barier”

20 listopada 2017

Miasteczko Orange „Warszawską Inwestycją bez barier”
0

Miasteczko Orange, siedziba Orange Polska, zostało nagrodzone przez Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji w konkursie „Warszawska Inwestycja bez barier”, promującym najlepsze rozwiązania architektoniczno-urbanistyczne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

– Projektując Miasteczko Orange od początku myśleliśmy o tym, aby budynek był przyjazny dla ludzi i dla środowiska. Ta nagroda to dla nas potwierdzenie, że zrobiliśmy to dobrze. Tymi samymi wartościami kierujemy się także w naszej działalności biznesowej i społecznej. 3 lata temu Orange Polska otrzymał „Medal przyjaciela Integracji”. Nadal jesteśmy dobrymi przyjaciółmi i staramy się wcielać w życie ideę integracji – powiedział Jacek Kowalski, członek zarządu Orange Polska ds. zasobów ludzkich.

– Dzięki projektowi „Warszawa Bez Barier” możemy wskazać osobom z niepełnosprawnościami te przestrzenie, które są dla nich przyjazne i umożliwiają im normalne funkcjonowanie w społeczeństwie. Nagrody w poszczególnych konkursach są dedykowane podmiotom, które o dostępności myślą w sposób odpowiedzialny i kompleksowy – wyjaśnia Piotr Pawłowski, prezes Fundacji Integracja i Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji.

Miasteczko Orange to nowoczesna i przyjazna dla wszystkich przestrzeń do pracy. To pięć budynków, które łącznie mają ponad 40 tysięcy m2 powierzchni użytkowej i cała  ta przestrzeń jest dostępna dla każdego – co potwierdza certyfikat „Obiekt bez barier”. Na co dzień pracuje tu ponad 3400 osób, wśród nich także osoby z niepełnosprawnościami.

Obiekt jest biurowcem klasy A+, zaprojektowanym przez znanego architekta, Stanisława Fiszera. Zbudowała go firma Bouygues Immobilier Polska. Spełnia restrykcyjne wymagania środowiskowe oraz kładzie nacisk na dobre samopoczucie pracujących tam osób. Miasteczko Orange zużywa około 30% mniej energii w porównaniu z innymi biurowcami.

Firma zdecydowała, że sprzęt rehabilitacyjny, który otrzymała wraz z nagrodą, zostanie przeznaczony dla jednej z rodzin, którą opiekuje się „Fundacja Dorastaj z Nami”. Fundacja ta pomaga dzieciom bohaterów poległych lub poszkodowanych na służbie – żołnierzy, policjantów, ratowników górskich czy strażaków. Orange Polska jest współzałożycielem tej Fundacji i wspiera jej programy.

Mediateka

Udostępnij: Miasteczko Orange „Warszawską Inwestycją bez barier”

Informacje prasowe

Orange szuka kolejnych startupów w nowej formule programu Orange Fab

3 października 2017

Orange szuka kolejnych startupów w nowej formule programu Orange Fab
0

Orange wprowadza nowe reguły gry i stawia na ciągły nabór startupów do programu Orange Fab. W nowej formule programu, spotkania ze startupami będą odbywać się co dwa miesiące.  Pozwoli to na lepszą współpracę i konsultowanie opracowywanych rozwiązań z biznesem oraz bieżącą ocenę możliwości ich wdrożenia w Orange.

Już po raz piąty wysyłamy do środowiska startupowego zaproszenie do współpracy z Orange Polska w ramach Orange Fab. Dotychczasowe edycje programu  dały nam wiedzę, jak współpracować ze startupami i dzięki temu możemy elastycznie reagować na ich potrzeby. W nowej formule stawiamy na większą dynamikę – częstsze spotkania z przedsiębiorcami i szybką ocenę rozwiązań pod kątem wdrożenia. Jestem przekonany, że takie podejście zaowocuje udaną współpracą z wieloma partnerami

powiedział Piotr Muszyński, wiceprezes Zarządu ds. Strategii i Transformacji Orange Polska.

Orange Fab jest programem akceleracyjnym dla startupów dysponujących dojrzałym produktem – poszukujących szans na jego komercyjne wdrożenie w kraju i na rynkach międzynarodowych. W pierwszej fazie programu, Orange Fab poszukuje startupów głównie z obszaru IoT (Internet Rzeczy), posiadających m.in. rozwiązania wizualizujące i integrujące obiekty lub aplikacje z danymi gromadzonymi i przetwarzanymi na platformie IoT Orange. Prócz tego, w Orange Fab mile widziani są twórcy innowacyjnych rozwiązań w zakresie Customer Experience, Sztucznej Inteligencji, Big data, E-handlu oraz Rozszerzonej i Wirtualnej Rzeczywistości, Cyberbezpieczeństwa, Automatyzacji procesów, Fintech i Blockchain. Pierwsze spotkanie dla startupów, które zgłoszą się do kolejnej edycji programu planowane jest na 27 października br.

Zrealizowane dotychczas edycje programu zaowocowały udaną współpracą i wdrożeniami wielu rozwiązań rozwijanych przez partnerów w ramach programu, np.:

  • Wandlee – wdrożenie chatbota obsługującego za pośrednictwem Messengera klientów Orange Polska i Nju Mobile
  • Applica – wykorzystanie sztucznej inteligencji do automatyzacji procesów biznesowych wymagających semantycznej analizy tekstu
  • Tutlo – udostępnienie pracownikom platformy do nauki języków obcych i konwersacji online
  • Quantron – z którym Orange Polska współpracowało przy projekcie nowoczesnych lamp miejskich wykorzystujących API Smart City.

Wszyscy uczestnicy programu Orange Fab mogą liczyć na miejsce do pracy w przestrzeni FabLab powered by Orange, dostęp do infrastruktury światłowodowej i radiowej operatora, bezpośredni kontakt z inwestorami, mentorami i ekspertami Orange Polska, a także ekosystemem startupowym w Polsce. Prócz tego, mogą bezpłatnie brać udział w ważnych wydarzeniach branżowych, m. in. Viva Technology w Paryżu i zyskać pomoc w wejściu na rynki międzynarodowe, w krajach, w których działa Grupa Orange.

Orange Fab, akcelerator startupów stworzony przez Orange, ma już ugruntowana pozycję wśród najlepszych programów tego typu. Podczas czterech poprzednich edycji, do programu zgłosiło się ponad 580 startupów z Polski i Europy Wschodniej. Spośród nich, ponad 100 zaprezentowało swój produkt przed menadżerami Orange. Do finałów zakwalifikowały się w sumie 23 startupy. Poza Polską, Orange Fab jest prowadzony w Izraelu, Japonii, Korei Płd., Tajwanie, Hiszpanii, Francji, Senegalu, Kamerunie, Belgii i Luksemburgu, Jordanii i USA. Program sponsorowany przez Orange Polska stale się rozwija. Współpracuje ze znaczącymi podmiotami na rynku, m.in. Deloitte, czy Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna, a ponadto rozbudowuje sieć kontaktów w Europie Środkowej i Wschodniej.

Więcej o Orange Fab: orangefab.pl

Kontakt dla mediów:

Wojciech Jabczyński
Rzecznik Orange Polska
biuro.prasowe@orange.com 

Mediateka

Udostępnij: Orange szuka kolejnych startupów w nowej formule programu Orange Fab

Informacje prasowe

Orange i Netflix podpisali znaczące, międzynarodowe porozumienie

14 września 2017

Orange i Netflix podpisali znaczące, międzynarodowe porozumienie
0

Grupa Orange i Netflix odnowiły podpisaną w 2014 roku umowę, dotyczącą dystrybucji serwisu Netflix dla klientów Orange TV we Francji. Jednocześnie rozszerzyli partnerstwo na wszystkie państwa, w których obecna jest Grupa Orange. W ciągu kilku miesięcy także klienci Orange w Polsce będą mogli skorzystać z oferty Netflix w Orange TV.

Strategiczne partnerstwo pozwoli klientom Orange w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie na korzystanie z serwisu Netflix dystrybuowanego przez Orange TV. Dzięki temu klienci Orange uzyskają dostęp do bogatej i ekskluzywnej oferty oryginalnych seriali, filmów, komediowych stand-upów, dokumentów oraz programów dla dzieci, którą będą mogli oglądać na telewizorze, telefonie czy komputerze. Na serwisie Netflix dostępne są popularne i nagradzane seriale własnej produkcji „Stranger Things”, „Orange is the New Black”, „House of Cards” i „The Crown” a także światowe hity 13 Powodów” oraz Narcos”.

Od 2014 roku Orange jest dystrybutorem serwisu Netflix we Francji, a od kilku miesięcy również w Hiszpanii. W nadchodzących miesiącach dostęp do serwisu Netflix, jako część oferty telewizyjnej, zyskają także klienci Orange Polska. W kolejnych krajach serwis będzie dostępny w 2018 roku.

Chcemy zaoferować naszym klientom najlepsze treści, mówi Stéphane Richard, prezes i CEO Orange, dlatego począwszy od października 2014 r. byliśmy pierwszym dystrybutorem serwisu Netflix we Francji, a zawarcie nowej umowy wzmocni naszą pozycję na międzynarodowym poziomie”.

Reed Hastings, prezes Netflix, powiedział: “To partnerstwo buduje naszą silną relację z Orange we Francji, a w przyszłości umożliwi również milionom naszych klientów w wielu krajach prosty i wygodny dostęp do wiodącego na świecie serwisu internetowego oferującego rozrywkę w jednym miejscu.”

Informacje na temat Netflix

Posiadając ponad 100 mln użytkowników w ponad 190 państwach oraz oferując 125 mln godzin programów każdego dnia, w tym seriali, filmów dokumentalnych oraz produkcje oryginalne, Netflix jest światowym liderem w streamingu video. Dzięki umowie bez zobowiązania, abonenci serwisu Netflix mają nieograniczony dostęp do programów na różnych ekranach w dowolnym miejscu i czasie. Użytkownik może oglądać, przerywać i wznawiać programy w dowolnym momencie, bez przerw na reklamy.

 

Mediateka

Zainteresował Cie wpis? Jeśli chcesz otrzymywać informacje prasowe, zostaw nam swój adres e-mail
Napisz do Nas
Udostępnij: Orange i Netflix podpisali znaczące, międzynarodowe porozumienie

Informacje prasowe

Grupa Orange koproducentem najnowszego filmu Luca Bessona „Valerian i Miasto Tysiąca Planet”

22 lipca 2017

Grupa Orange koproducentem najnowszego filmu Luca Bessona „Valerian i Miasto Tysiąca Planet”
0

Współpraca Grupy Orange przy filmie „Valerian i Miasto Tysiąca Planet” dotyczy wspólnej produkcji, a także marketingu i sponsoringu. Polska premiera filmu planowana jest na 4 sierpnia. Partnerstwo obejmuje też prawa do sponsoringu w całej Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie.

„Valerian i Miasto Tysiąca Planet” to spektakularny film przygodowy, wyreżyserowany przez Luca Bessona, legendarnego reżysera filmów: Leon Zawodowiec, Piąty Element i Lucy. Film oparty jest na serii kultowych komiksów „Valerian i Laureline”, stworzonych przez Pierre’a Christina i Jean-Claude’a Mézièresa, która inspirowała całe pokolenie artystów, pisarzy i filmowców. Teraz doczekała się ekranizacji pełnej efektów specjalnych. Za ich jakość ręczą mistrzowie w swoim fachu: legendarna wytwórnia George’a Lucasa – Industrial Light & Magic, utytułowane firmy Weta Digital i Rodeo FX oraz specjalistyczna dywizja Ubisoftu – Hybride. Te cztery firmy mają na koncie łącznie 21 Oscarów.

Coraz większe zaangażowanie Orange w obszar filmu

Partnerstwo przy filmie „Valerian i Miasto Tysiąca Planet” podkreśla coraz większe zaangażowanie Orange w obszar filmu, od inwestycji i produkcji, po dystrybucję. Dostarczanie treści wysokiej jakości, w tym filmów, jest kluczowym elementem w realizacji tych ambicji. Orange Polska już od 9 lat angażuje się w koprodukcje filmowe. Jak dotąd swoje premiery kinowe miały już 34 filmy fabularne oraz 6 filmów dokumentalnych wspartych przez Orange. Kinowe produkcje obejrzało prawie 19 mln Polaków. Orange planuje także udostępnienie filmu „Valerian i Miasto Tysiąca Planet” w swojej ofercie VOD.

– Orange dobrze rozumie przemysł filmowy i pasję ludzi do filmu. Dzięki temu możemy dostarczyć to, co dla mnie jest wyjątkowym kinem i takim, które ludzie pokochają – powiedział Luc Besson.

Ekskluzywne treści dotyczące filmu można znaleźć na stronie OrangeSponsorsYou.com. Fani kina mogą obejrzeć tam specjalny klip zza kulis powstawania „Valerian i Miasto Tysiąca Planet” oraz rozszerzony zwiastun, które zostały wyprodukowane specjalnie dla Orange.

Emocje znajdziesz w filmach. Filmy znajdziesz w Orange

Premiera kinowa filmu „Valerian i Miasto Tysiąca Planet” w Polsce planowana jest na 4 sierpnia.
W sierpniu film będzie można zobaczyć w ramach akcji Środy z Orange, gdzie klienci Orange otrzymują drugi bilet do Multikina w prezencie.  Orange przybliża klientom świat filmu także poprzez swoje produkty i usługi. Zasięg 4G LTEOrange Światłowód, Orange TV i Orange TV Go pozwalają  cieszyć się hitami filmowymi i największymi produkcjami telewizyjnymi wszędzie i w najwyższej jakości. W ofercie Orange Love wybrane filmy i seriale, dzięki Orange Światłowodowi można oglądać w jakości 4K.

– Film to przede wszystkim emocje. Cieszę się, że Orange może uczestniczyć w dostarczaniu tych emocji wspierając produkcję kinowych obrazów oraz najbardziej utalentowanych twórców filmowych. „Valerian i miasto tysiąca planet” to szczególny projekt, dzięki któremu mogliśmy uczestniczyć w ożywianiu jednej z najbardziej charakterystycznych postaci europejskiego komiksu science fiction, współpracując z legendarnym Lucem Bessonem – powiedział Prezes Orange Polska Jean-François Fallacher.

Nowa globalna kampania reklamowa o Orange i filmie rozpoczęła się na początku lipca. Kreatywnym pomysłem kampanii jest pokazanie różnych emocji, które czujemy podczas oglądania filmów, od szczęścia i smutku, po strach czy ekscytację. Takie emocje są w sercu każdego filmu.

O filmie Valerian i Miasto Tysiąca Planet

Valerian (Dane DeHaan) i Laureline (Cara Delevingne) to kosmiczni agenci, odpowiedzialni za utrzymanie porządku na terytoriach zamieszkałych przez ludzi. Choć podczas misji cechuje ich skuteczność i profesjonalizm, Valerian ani na chwilę nie ustaje w wysiłkach, by oczarować piękną partnerkę. Problem w tym, że wszelkie próby flirtu nie robią na niej żadnego wrażenia… Sytuacja staje się poważna, gdy Valerian i Laureline otrzymują nowe zadanie. Na rozkaz komandora Arüna Filitta (Clive Owen) udają się do międzygalaktycznego miasta Alpha. Zapierająca dech w piersiach metropolia jest domem dla tysięcy gatunków ze wszystkich zakątków kosmosu, które od setek lat dzielą się ze sobą wiedzą i zdobytym doświadczeniem. Po przybyciu na Alphę agenci odkrywają, że na miejscu nie wszystko funkcjonuje tak, jak mogłoby się wydawać. Wkrótce w kulturowym i politycznym centrum galaktyki przyjdzie im zmierzyć się ze złowrogą siłą, która zagraża bezpieczeństwu całego wszechświata.

W filmie występują: topmodelka i aktorka Cara Delevingne („Legion samobójców”), nominowany do Oscara laureat Złotego Globu Clive Owen („Bliżej”, „Ludzkie dzieci”) oraz jedno z najgorętszych młodych nazwisk Hollywood – Dane DeHaan („Niesamowity Spider-Man 2”). Poza nimi obsadę filmu współtworzą takie sławy, jak: królowa muzyki pop, zwyciężczyni Grammy Award, multiplatynowa artystka – Rihanna („Battleship: Bitwa o Ziemię”), czterokrotnie nominowany do Oscara – Ethan Hawke („Boyhood”, „Sinister”), ulubieniec braci Coen, mistrz drugiego planu – John Goodman („Big Lebowski”, „Artysta”, „Cloverfield Lane 10”), ikona kina akcji – Rutger Hauer („Łowca androidów”, „Autostopowicz”, „Ślepa furia”) oraz legendarny jazzman i kompozytor – Herbie Hancock („Życzenie śmierci”, „Bliźniacy”, „Noce Harlemu”).

Mediateka

Zainteresował Cie wpis? Jeśli chcesz otrzymywać informacje prasowe, zostaw nam swój adres e-mail
Napisz do Nas
Udostępnij: Grupa Orange koproducentem najnowszego filmu Luca Bessona „Valerian i Miasto Tysiąca Planet”

Informacje prasowe

Dzięki dofinansowaniu z POPC w zasięgu światłowodowej sieci Orange do 2020 r. znajdzie się kolejne 264 tys. gospodarstw domowych

22 czerwca 2017

Dzięki dofinansowaniu z POPC w zasięgu światłowodowej sieci Orange do 2020 r. znajdzie się kolejne 264 tys. gospodarstw domowych
0

Orange Polska zbuduje szybkie łącza internetowe w ramach projektów pozyskanych w drugim konkursie Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa. Dzięki podpisanym dziś umowom o dofinansowaniu, światłowody dotrą do ponad 264 tys. gospodarstw domowych w 423 gminach. Operator podłączy także działające tam szkoły.

Łącznie na realizację inwestycji w ramach drugiego konkursu POPC Orange Polska pozyskał ponad 616 mln zł dofinansowania ze środków europejskich. Operator przeznaczy na ten cel niemal 220 mln zł z własnych środków. Orange planuje budowę sieci światłowodowej, która umożliwi dostęp do internetu o przepływności co najmniej 100 Mb/s na terenie 423 gmin, zgrupowanych w 15 obszarach, w tym: chojnickim, gorzowskim, słupskim, stargardzkim, szczecińskim wraz z miastem Szczecin, warszawskim zachodnim, szczecinecko-pyrzyckim, nowotarskim, nowosądeckim, jeleniogórskim, zielonogórskim, gdańskim i trójmiejskim.

To kolejny etap naszych inwestycji realizowanych z udziałem środków europejskich. W województwach lubuskim i pomorskim, gdzie zbudowaliśmy już sieć szkieletową w ramach wcześniejszych projektów, dzięki dzisiejszym umowom doprowadzimy światłowód bezpośrednio do domów. Rozwój sieci światłowodowej to nasz priorytet. Cieszę się, że wspólnie z rządem stopniowo zapełniamy szybkim internetem „białe plamy” na tych 15 obszarach – powiedział Jean-François Fallacher prezes zarządu Orange Polska.

W ramach projektu do superszybkiego internetu podłączonych zostanie także blisko 2,9 tys. szkół. Oznacza to, że łącznie z inwestycjami, jakie operator realizuje z własnych środków w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej, w najbliższych latach Orange podłączy światłowód do prawie 7,4 tys. szkół.

Planowany termin zakończenia inwestycji to druga połowa 2020 r. Zbudowana w ramach projektu sieć będzie dostępna dla wszystkich zainteresowanych podmiotów. Inwestycja zostanie zrealizowana z udziałem środków z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach działania 1.1 „Wyeliminowanie terytorialnych różnic w możliwości dostępu do szerokopasmowego internetu o wysokich przepustowościach” Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa.

Mapa obszarów w Polsce północno-zachodniej, południowej i centralnej, gdzie Orange w ramach POPC rozbudowywać będzie sieć światłowodową

Więcej informacji:
Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska
e-mail: biuro.prasowe@orange.com

Mediateka

Udostępnij: Dzięki dofinansowaniu z POPC w zasięgu światłowodowej sieci Orange do 2020 r. znajdzie się kolejne 264 tys. gospodarstw domowych

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej