Informacje prasowe

Zabezpiecz PESEL – i swój biznes

21 grudnia 2020

Zabezpiecz PESEL – i swój biznes
0

Orange Polska przygotował kolejną odsłonę usługi Zabezpiecz PESEL – tym razem z myślą o bezpieczeństwie osób prowadzących firmę. Pozwala ona chronić ich dane, a także sprawdzić wiarygodność partnerów biznesowych.

Podobnie jak w opcji dla klientów indywidualnych, którzy mogą korzystać z tej usługi od maja tego roku, Zabezpiecz PESEL pozwala chronić przedsiębiorców przed nieuprawnionym wykorzystaniem ich danych – np. do założenia firmy czy zaciągnięcia kredytu. Jeśli ktoś spróbuje użyć zarejestrowanego w usłudze numeru PESEL do takich celów, klient otrzyma powiadomienie o próbie nadużycia.   Informację otrzyma także wtedy, gdy jego numer PESEL zostanie dopisany do bazy Krajowego Rejestru Długów   (KRD).

W ramach usługi przedsiębiorca zyskuje również dostęp do monitorowania NIP-u swoich kontrahentów i otrzymuje powiadomienia o wpisaniu wskazanej firmy do rejestru długów, co pozwala na ocenę jej wiarygodności jako partnera biznesowego.

Może także sprawdzić, kto w ciągu ostatniego roku wykorzystał jego PESEL, czy w KRD znajdują się negatywne wpisy powiązane z tym numerem, lub jako konsument dopisać do bazy KRD dłużnika, który zalega z zapłatą.

 Zabezpiecz PESEL – jak skorzystać?

Klienci biznesowi mogą aktywować usługę podczas zakupu lub przedłużenia umowy na usługi mobilne i pakiety Orange Love dla Firm. Pierwszy miesiąc korzystania z Zabezpiecz PESEL jest darmowy, po tym czasie usługa kosztuje 8,12 zł miesięcznie netto. Można z niej zrezygnować w dowolnym momencie.

Po aktywacji usługi w Orange, klient otrzymuje SMS z linkiem do portalu – zabezpieczpesel.orange.pl. Po zarejestrowaniu się może aktywować wybrane przez siebie rodzaje monitoringu. W portalu będzie miał także dostęp do raportów o swojej sytuacji i monitorowanych przez siebie podmiotach gospodarczych.

Właściciel biznesu może zamówić usługę nie tylko dla siebie, ale także dla innej osoby   (np. pracownika czy członka rodziny), która nie musi być klientem Orange. Wystarczy, że przekaże jej SMS z linkiem aktywacyjnym.

Więcej informacji na www.orange.pl

Udostępnij: Zabezpiecz PESEL – i swój biznes

Informacje prasowe

Co Polacy myślą o technologiach?

4 grudnia 2020

Co Polacy myślą o technologiach?
0

Chętniej z cyfrowych rozwiązań korzystają kobiety, a co czwarty Polak deklaruje, że jest zaawansowany technologicznie. To niektóre wnioski z opublikowanego właśnie raportu „Digital ethics – polscy konsumenci wobec wyzwań etycznych związanych z rozwojem technologii”.

Dane potwierdzają, że najbardziej lubimy rozwiązania, które już znamy. Wśród najczęściej wykorzystywanych przez konsumentów zastosowań technologicznych znalazły się: zakupy online (85%), e-mail jako narzędzie komunikacji (84%), bankowość internetowa, w tym mobilna (79%) oraz komunikatory wykorzystywane w celach prywatnych (78%) i media społecznościowe (77%). Co piąty badany deklaruje, że wie sporo o 5G i sztucznej inteligencji (22%), 35% interesowało się zabezpieczeniami biometrycznymi. 2/3 przyznaje, że jedynie słyszało o autonomicznych pojazdach czy zastosowaniach robotów w przemyśle. Aż 62% nigdy nie spotkało się z pojęciem blockchain.

Polki chętnie korzystają z technologii, ale są ostrożne

Polki wyprzedzają męską część społeczeństwa w robieniu zakupów online (88% : 82%), bankowości internetowej (82% : 76%) czy komunikatorów internetowych w celach prywatnych (83% : 74%). Biją też na głowę Polaków w korzystaniu z mediów społecznościowych (85% : 69%) – wymienia dr Dominika Kaczorowska-Spychalska. Dużo bardziej są też zainteresowane poradami medycznymi online i szeroko rozumianymi usługami w zakresie telemedycyny, na które wskazała co czwarta respondentka w tej grupie.

Mężczyźni wykazują większe zainteresowanie zakupem ubezpieczeń online, rozwiązaniami w zakresie smart home, stwarzającymi możliwość sterowania poszczególnymi systemami i sprzętami za pośrednictwem urządzeń mobilnych oraz dronami. Panowie są za to dużo bardziej przekonani, że znają się na nowych technologiach. W takich zagadnieniach jak 5G, robotyzacja, pojazdy autonomiczne czy sztuczna inteligencja niemal dwa razy częściej, w porównaniu do kobiet, uważają się za znawców tematu.

Kobiety są z kolei grupą, która dużo bardziej obawia się nowych technologii – mówi dr Agata Rudnicka. Jest to też grupa bardziej wrażliwa na kwestie związane z zarządzaniem danymi. Na przykład więcej Polek niż Polaków odczuwa obawy związane z wpływem fake newsów na naszą rzeczywistość.

Co czwarty Polak „zaawansowany technologicznie”

Jeden na czterech badanych deklaruje, że interesuje się nowinkami ze świata technologii, chętnie je testuje i korzysta z cyfrowych rozwiązań. Ta grupa najczęściej korzystała z mediów społecznościowych (83%), i rozwiązań chmurowych (67%). Częściej niż pozostałe sięgała też po komunikatory internetowe w celach zawodowych (64%), rozwiązania biometryczne (57%), inteligentne urządzenia monitorujące stan zdrowia (smartwatche, opaski fitness itp.) (51%), ubezpieczenia online (47%) i rozmawiała z chatbotami (43%). Ta grupa nieco częściej niż pozostali uczestnicy badania ufa naukowcom i odkryciom naukowym, na co zwraca uwagę dr hab. Janusz Reichel, prof. UŁ. Co ciekawe, różnica nie jest jednak zbyt duża.

Etyczne dylematy technologii

Zrealizowane badanie szeroko przygląda się zagadnieniom etyki w kontekście cyfrowych technologii. Wskazuje, że użytkownicy technologii obawiają się przede wszystkim o bezpieczeństwo swoich danych i zasobów, które udostępniają za jej pomocą oraz o to, czy przekazywane dane będą wykorzystywane właściwie i zgodnie z ich zamierzeniami. Jednocześnie, spora grupa badanych przyznaje, że chciałaby mieć pewność, że projektowane i uruchamiane rozwiązania cyfrowe nie będą ich dyskryminowały. Dostrzegalna jest potrzeba większej przejrzystości i otwartości ze strony cyfrowych graczy. Wątpliwości etyczne budzą przede wszystkimi manipulowanie informacjami (69% badanych), gromadzenie, agregowanie i handel danymi o zachowaniach online (63%) oraz ograniczenie prywatności związane z rozwojem systemów monitoringu (58%).

Konkretne obawy etyczne dotyczące korzystania z nowoczesnych technologii najmocniej zgłasza grupa „zaawansowanych technologicznie”. Ponad 80% z nich uważa za niewłaściwe manipulowanie informacjami w Internecie, handel danymi czy monitorowanie ich aktywności w sieci, np. w celu spersonalizowania reklam. Ponad 70% boi się bycia manipulowanymi.

Więcej informacji o kondycji wiedzy i stosunku Polaków i Polek do nowych technologii można znaleźć w raporcie „Digital ethics – polscy konsumenci wobec wyzwań etycznych związanych z rozwojem technologii”. Jest on efektem współpracy Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego i Orange Polska i obejmuje wyniki badań w czterech obszarach: wzorce moralne, znajomość i zakres korzystania z technologii, obawy oraz wątpliwości etyczne związane z technologią a także odpowiedzialność i bezpieczeństwo w świecie technologii.

Raport stał się już inspiracją do szerszej debaty o tym jak konsumenci korzystają z technologii w kontekście standardów etycznych i czy poziom zaawansowania technologicznego jest w tym przypadku kluczowy. Efektem było m.in. webinarium „Digital ethics – konsument a technologie”, w ramach GovTech Festiwal.

Mediateka

Udostępnij: Co Polacy myślą o technologiach?

Informacje prasowe

Orange szkoli pracowników z pomocą technologii VR

1 grudnia 2020

Orange szkoli pracowników z pomocą technologii VR
0

Do końca roku, 180 pracowników zajmujących się w Orange obsługą klientów skorzysta ze szkoleń opartych o wirtualną rzeczywistość. Przenosząc się do wirtualnego Laboratorium Orange, będą uczyć się obsługi urządzeń i różnych możliwości usług, z których korzystają klienci, takich jak Smart WiFi Box, FunBox, Orange TV GO czy multinagrywarka.

Już pierwsze wnioski z pilotażowego projektu dowodzą, że szkolenia VR zapewniają lepszą koncentrację, pozwalają na zapamiętanie większej liczby szczegółów, co ma ogromne znaczenie dla późniejszego skutecznego wsparcia klientów w podłączaniu, konfiguracji i codziennego używania urządzeń i korzystania z różnych ich funkcji.

Gogle VR odcinają nas od rozpraszającego otoczenia, dzięki czemu łatwiej skupić się na nauce. Ponadto, w wirtualnej rzeczywistości nasi pracownicy niejako wcielają się w rolę klientów, przechodzą przez te same doświadczenia, począwszy od otwarcia opakowania z urządzeniem, poprzez jego podłączenie w domu czy sprawdzenie różnych jego funkcji . Łatwiej im w ten sposób będzie zrozumieć ich punkt widzenia i odpowiadać na pytania – mówi Ewa Krupa, dyrektor Kultury i Rozwoju w Orange Polska.

Uczestnicy pozytywnie oceniają nową formę szkoleń, już na etapie testów wszyscy zadeklarowali, że poleciliby szkolenie innym, a 2/3 z nich zastąpiłaby szkolenie stacjonarne jego odpowiednikiem w wirtualnej rzeczywistości.

Operator zaplanował, że do końca bieżącego roku przeszkoli 180 pracowników przy użyciu technologii VR, a w przyszłym roku rozszerzy zasięg na grupę przeszło 1000 osób. W planach jest dalszy rozwój narzędzia i tak np. obecna aplikacja zostanie rozbudowana, powstaną też zupełnie nowe szkolenia.

Aplikacja i materiały szkoleniowe powstały we współpracy ze startupem VRLearning, który stworzył to rozwiązanie w ramach programu Orange Fab.

Mediateka

Udostępnij: Orange szkoli pracowników z pomocą technologii VR

Informacje prasowe

Kompetencje cyfrowe mogą zmienić szkoły w… szkoły marzeń

16 października 2020

Kompetencje cyfrowe mogą zmienić szkoły w… szkoły marzeń
0

Okres nauki zdalnej otworzył wielu nauczycieli na zdobywanie cyfrowych kompetencji, ale  pokazał, że nadal potrzebują szkoleń w tym zakresie. Po raz pierwszy nauczyciele musieli tak mocno wejść w cyfrowy świat swoich uczniów. Najnowszy raport „Edukacja zdalna – co stało się z uczniami, ich rodzicami i nauczycielami?” pokazuje, jak czerpać z tych doświadczeń, żeby tworzyć nowoczesną szkołę , gotową na wyzwania powodowane pandemią i szybkim rozwojem technologii. Pomóc w tym mogą bezpłatne szkolenia dla nauczycieli w projekcie „Lekcja:Enter”, któremu przewodzi Fundacja Orange.

 Pandemia COVID-19 pokazała, że w edukacji nie możemy obejść się bez technologii. Ważne są kompetencje, zaprzyjaźnianie dzieci z cyfrowym światem, wspieranie nauczycieli w poznawaniu go i nabieraniu w nim większej swobody. A  w czasach kryzysowych – również powszechny dostęp do internetu i przeciwdziałanie cyfrowemu wykluczeniu – mówi Julien Ducarroz, prezes Orange Polska.

Pandemia wywróciła edukację do góry nogami. Część uczniów nie miała możliwości udziału w lekcjach online z powodu braków sprzętowych. Na popularności zyskał smartfon z dostępem do internetu – połowa młodych używała go, aby uczestniczyć w zajęciach. Kłopoty z opanowaniem technologii mieli i ci doświadczeni, i młodzi stażem pedagodzy. Krótko po przejściu na zdalne nauczanie 45 % z nich oceniło swoje przygotowanie do tego jako małe lub umiarkowane. Pod koniec tego okresu 45% określiło swoje umiejętności już jako dobre, 39 % jako bardzo dobre. Co drugi nauczyciel przyznał, że bardziej kreatywnie niż wcześniej korzystał z narzędzi cyfrowych (nagrywał filmiki, robił cyfrowe notatki, prezentacje multimedialne). Stwierdzili, że znają dzięki temu więcej nowych i ciekawych zasobów do pracy z uczniami. Z 7% do 29% wzrosła liczba tych, którzy „co najmniej często” publikują materiały do lekcji na stronie internetowej lub blogu.

Mimo tego 52% z nich uważała, że potrzebuje dodatkowych szkoleń z prowadzenia zajęć przy użyciu narzędzi cyfrowych. Zdaje się, że potwierdzają to uczniowie, bo dla połowy z nich lekcje online były mniej atrakcyjne niż prowadzone stacjonarnie.

Edukacja zdalna – co dalej?

Wnioski te pochodzą z raportu „Edukacja zdalna – co stało się z uczniami, ich rodzicami i nauczycielami?”, który został premierowo zaprezentowany 15 października na konferencji online Fundacji Orange pod hasłem ”Jutro w szkole. Szkoła jutra”. Badanie przeprowadzili wspólnie  Polskie Towarzystwo Edukacji Medialnej, Fundacja Dbam o Mój Z@sięg, we współpracy z Fundacją Orange. Autorzy dają swoje rekomendacje co do przyszłości nauczania. Polecają m.in., żeby w przygotowaniu zajęć uwzględniać indywidualne potrzeby i sposoby, w jakie dany uczeń przyswaja wiedzę. Proponują odejście od „zlecania” zadań uczniom na rzecz inspiracji, przedstawiania ciekawych materiałów, a także pracę opartą na projektach grupowych czy wspólnym rozwiązywaniu problemów. Zwracają też uwagę na konieczność wsparcia nauczycieli w rozwijaniu cyfrowych kompetencji.

Jutro w szkole – szkoła jutra

Podczas konferencji online eksperci edukacyjni komentowali wyniki badania pod kątem tego, jak wykorzystać doświadczenie zdalnej nauki i przekuć je w sukces szkoły w przyszłości. Potrzeba jest metodyki nauczania zdalnego, włączenia nowych technologii w edukację tak, aby zajęcia były ciekawe. Dlatego też już teraz Oktawia Gorzeńska, ekspertka ds. cyfryzacji w edukacji, doceniła tych nauczycieli, którzy szukali innowacji i sposobów na ciekawe lekcje. Zwróciła uwagę na to, że w szkole potrzeba elastyczności a nie nastawienia na wyniki. Ważne jest przede wszystkim to jakiego młodego człowieka chcemy „spotkać w przyszłości” jako osobę dorosłą. Jowita Michalska, Founder & CEO of Digital University, zaapelowała do rodziców, by byli świadomi i odpowiedzialni w uzupełnianiu kompetencji dzieci m.in. z edukacji języka przyszłości czyli programowania. Dla Ewy Radanowicz, prezes Stowarzyszenia Kierunek Nowa Edukacja, szkoła marzeń to miejsce, w której nauczyciele i uczniowie mają dla siebie czas, zauważają się – to po prostu miejsce spotkań i dobrych relacji.

 Podczas wydarzenia Fundacja Orange i Głos Nauczycielski zapowiedzieli, że w ramach kolejnej edycji prestiżowej nagrody Nauczyciel Roku przyznawanej przez Głos Nauczycielski wręczą wyróżnienie dla nauczyciela lub nauczycielki umiejętnie wykorzystującej nowe technologie w nauczaniu.

Chcemy docenić tych, którzy – otwierając się na nowe technologie-  zmieniają swój sposób pracy, aby wyrównywać szanse edukacyjne i w ten sposób jeszcze lepiej wspierać rozwój uczniów  – mówi Konrad Ciesiołkiewicz z Fundacji Orange.

Zapis konferencji można będzie obejrzeć na stronie jutrowszkole.pl

 Nauczycielu, weź udział w lekcji – Lekcji:Enter

Nauczyciele z różnych regionów kraju mogą już teraz zgłaszać się do udziału w szkoleniach realizowanych w ramach projektu Lekcja:Enter. Cykl ten ma przygotować ich do prowadzenia zajęć z wykorzystaniem cyfrowych narzędzi i e-zasobów po to, aby dostosować lekcje do potrzeb młodych ludzi i tego, jak uczą się w czasach, kiedy dostęp do informacji i wiedzy jest tak szybki i powszechnyWykaz szkoleń i dane kontaktowe placówek realizujących je w poszczególnych regionach znajdują się na stronie.

Projekt realizowany jest przez Fundację Orange, wraz z Fundacją Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego i Instytutem Spraw Publicznych, a finansowany ze środków unijnych w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.

Fundacja Orange już od 15 lat działa na rzecz edukacji. Prowadzi projekty, w których dba o cyfrowe kompetencje dzieci, młodzieży i nauczycieli. W ciągu 15 lat aż 3 mln dzieci i młodzieży skorzystało z jej działań na rzecz bezpieczeństwa w sieci, twórczego wykorzystania technologii, a w ostatnich latach także z nauki programowania i robotyki.

Nota metodologiczna badania

Badania zostały przeprowadzone wśród uczniów, nauczycieli i rodziców między 12 maja a 12 czerwca 2020 roku. Autorami badania oraz publikacji są: dr hab. Grzegorz Ptaszek, prof. AGH (AGH w Krakowie/PTEM), dr Grzegorz D. Stunża (Uniwersytet Gdański/PTEM), dr hab. Jacek Pyżalski, prof. UAM (UAM w Poznaniu/PTEM), dr Maciej Dębski (Uniwersytet Gdański/Fundacja Dbam o Mój Z@sięg) oraz Magdalena Bigaj (Fundacja Dbam o Mój Z@sięg). Publikacja powstała jako wynik współpracy Polskiego Towarzystwa Edukacji Medialnej, Fundacji Orange i Fundacji Dbam o Mój Z@sięg. Badanie było realizowane w 34 szkołach podstawowych i ponadpodstawowych z całej Polski. Przebadano trzy grupy z tych samych środowisk szkolnych – uczniów od klasy 6 do końca szkoły ponadpodstawowej (z wyłączeniem maturzystów), ich rodziców i opiekunów oraz nauczycieli.

Mediateka

Udostępnij: Kompetencje cyfrowe mogą zmienić szkoły w… szkoły marzeń

Informacje prasowe

BadBadNotGood, Destroyer, Artur Rojek, Porridge Radio oraz Flohio dołączają do składu Open’era 2021

9 października 2020

BadBadNotGood, Destroyer, Artur Rojek, Porridge Radio oraz Flohio dołączają do składu Open’era 2021
0

Mistrzowie alternatywy, nadzieja brytyjskiego indie oraz jedna z najciekawszych nowych raperek – do składu Open’er Festival 2021 powered by Orange dołączyli Artur Rojek, BadBadNotGood, Destroyer, Porridge Radio oraz Flohio.

ARTUR ROJEK

Artur Rojek jest bezsprzecznie jedną z najważniejszych postaci polskiej sceny muzycznej ostatnich 25 lat. Bez względu na to czy mówimy o jego działalności zespołowej (Myslovitz, Lenny Valentino) czy wydawnictwach solowych, znany jest z ciągłej eksploracji nowych artystycznych rejonów. Chociaż wydana w 2014 roku płyta „Składam się z ciągłych powtórzeń” była ogromnym sukcesem, fani Rojka musieli wypatrywać nowego albumu aż 6 lat. Finał wyczekiwania przyszedł wraz z wydaniem „Kundla”. „Kundel to dla mnie ktoś pozornie mało ciekawy z ukrytym skarbem wewnątrz. (…) Specjalnie nie błyszczy i ma widoczne wady, ale wcale się tego nie wstydzi. Woli to, niż być dla siebie obcym. Kundel budzi tęsknotę za prostym życiem, docenianiem tego, co się ma i akceptację siebie takim, jakim się jest – bezwstydnie i odważnie. To płyta o prostych rzeczach, od których uciekamy w pędzie naszego życia, w pogoni za czymś, czego nigdy nie osiągamy (…)”, mówił Artur Rojek o albumie.

BADBADNOTGOOD

Kanadyjska formacja zwróciła na siebie uwagę już w kwietniu 2011 roku, kiedy zamieścili w sieci instrumentalne, jazzowo-hip-hopowe interpretacje kawałków kolektywu „Odd Future”. Ich nagranie szybko podchwycił Tyler, The Creator, co niedługo potem zaowocowało wspólnym nagraniem live kawałka „Seven” z debiutanckiego mixtape’u rapera. Jeszcze w 2011 roku otrzymaliśmy pierwszy album zespołu „BBNG”, a kilka miesięcy później zaprezentowali jego następcę „BBNG2”. Tak jak w przypadku debiutu, na drugiej płycie oryginalne kompozycje BadBadNotGood mieszały się z coverami artystów, z których czerpali inspiracje (m.in. Kanye West, Nas, James Blake, Flying Lotus, Feist czy Joy Division). Kiedy w 2014 roku ukazywał się „III”, ich pierwszy album wypełniony wyłącznie oryginalnym materiałem, mieli już za sobą między innymi rezydencję na Coachelli oraz serię wydawnictw live. Kolejne występy w Kanadzie, Europie i USA ugruntowały ich pozycję świetnego zespołu koncertowego. W 2015 roku BadBadNotGood połączyli siły z Ghostface Killah, legendą Wu-Tang Clanu, nagrywając wspólną płytę „Sour Soul”, a w kolejnym roku otrzymaliśmy bardzo dobrze przyjęty album „IV”, na którym gościnne pojawili się między innymi Charlotte Day-Wilson, Kaytranada czy Sam Herring z Future Islands. Zespół zagra 1 lipca na Alter Stage.

DESTROYER

Destroyer, kolejny przedstawiciel kanadyjskiej sceny alternatywnej, to zespół nieprzewidywalny. Działający od 25 lat projekt pod przewodnictwem Dana Bejara (przez lata znanego również z The New Pornographers) już kilkukrotnie zaskakiwał muzycznymi eksperymentami. Destroyer przemieszczał się od brzmienia przypominającego demo nagrane w piwnicy na rozstrojonych gitarach („We’ll Build Them a Golden Bridge” [1996]), przez muzyczny rozwój na „City of Daughters” (1998), „Thief” (2000) i „Streethawk: A Seduction” (2001), przewrotną stylistyczną zmianę na „This Night” (2002), zabawę z dźwiękami MIDI na „Your Blues” (2004) i serię stabilnych, bardzo dobrych wydawnictw ostatnich lat, aż po najnowszą, dwunastą płytę „Have We Met” (2020). „Na swoim nowym, mistrzowskim albumie Dan Bejar porusza się niczym duch po swoim znajomym, tajemniczym świecie”, pisał magazyn Pitchfork, nadając wydawnictwu tytuł Best New Music. Z kolei Mojo chwaliło „Have We Met” pisząc o „bardzo innowacyjnej wersji brytyjskiego art-popu lat 80.”. Destroyer wystąpi na Alter Stage 1 lipca.

PORRIDGE RADIO

Porridge Radio powstali w 2015 roku w Brighton i z każdym kolejnym rokiem zdobywali coraz większe uznanie i uwagę fanów niezależnego, alternatywnego grania. W 2018 The Guardian umieścił ich w zestawieniu Top 40 Newcomers, zwracając szczególną uwagę na talent liderki zespołu: „Magnetyzująca Danę Margolin, łączy romantyczność Wolf Alice z (…) mroczną, senną energią PJ Harvey czy Marka Lanegana”. Naładowane emocjami kawałki „Lilac” (2019) i „Sweet” (2020) nie pozostawiały wątpliwości, że Porridge Radio będą bardzo ważnym punktem muzycznej alternatywy w nadchodzących miesiącach. W styczniu znaleźli się w zestawieniu NME 100 na 2020 rok. Natomiast ich najnowszy album „Every Bad” otrzymał status Best New Music od Pitchforka. Zespół był również nominowany do prestiżowej nagrody Mercury Prize 2020. O sile ich występów na żywo przekonamy się 1 lipca na Alter Stage.

FLOHIO

FLOHIO to niezwykle kreatywna artystka z Londynu, która miesza brytyjski rap z szeroko pojmowaną elektroniką, dostarczając nam niezwykle emocjonujące i unikalne brzmienie. Pierwszy wzrost jej popularności nastąpił po występie w projekcie COLORS z kawałkiem „Bands”. Krótko potem wydała singiel „Watchout”, który natychmiast otrzymał tytuł Best New Music od magazynu Pitchfork. Na wydanej w listopadzie 2018 roku EP-ce „Wild Yout” tylko zgłębiła swój dynamiczny flow. Nie było zaskoczeniem, że znalazła się na longliście BBC Sound of 2019 i szybko stała się jedną z najbardziej obiecujących nowych brytyjskich raperek. W 2019 roku otrzymała między innymi wyróżnienie Music Moves Europe Talent Awards, a do współpracy zaprosiły ją takie legendy jak Modeselektor i The Streets. Nadchodzący mixtape „Unveiled” będzie jej największym dotychczasowym projektem, zarówno pod względem długości i brzmienia, jak i nazwisk, które pojawią się na wydawnictwie. Do zobaczenia 2 lipca na Alter Stage.

REGULAR TICKETS w sprzedaży (do 7.06.2021 lub do wyczerpania puli)

Karnet 4 DNI – 649 PLN

Karnet 4 DNI + pole namiotowe – 749 PLN

Karnet weekendowy (pt + sob) – 459 PLN

Karnet weekendowy (pt + sob) + pole namiotowe – 529 PLN

Bilet jednodniowy – 315 PLN

Wszystkie bilety zakupione na Open’er Festival Powered by Orange 2020 zachowują ważność na nową datę festiwalu. Więcej informacji tutaj.

Mediateka

Udostępnij: BadBadNotGood, Destroyer, Artur Rojek, Porridge Radio oraz Flohio dołączają do składu Open’era 2021

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej