Informacje prasowe

MamPrawoDo – wszystko o prawach osób z niepełnosprawnościami, w jednym miejscu

14 grudnia 2017

MamPrawoDo – wszystko o prawach osób z niepełnosprawnościami, w jednym miejscu
0

MamPrawoDo to platforma internetowa, na której osoby z niepełnosprawnościami znajdą kompleksowe informacje na temat przysługujących im praw i udogodnień. Jako pierwsze zostały tu opublikowane informacje dotyczące dostępu do usług telekomunikacyjnych. Platforma powstała dzięki współpracy Fundacji Widzialni i Orange Polska.

MamPrawoDo ma pomóc osobom z niepełnosprawnościami lub narażonym na wykluczenie cyfrowe i społeczne z innych względów, uzyskać kompleksowe i przystępne w formie informacje na temat przysługujących im praw. Ponadto, celem projektu jest motywowanie przedsiębiorców do otwarcia się na osoby z niepełnosprawnościami i uwzględnienie ich potrzeb, a także promowanie dobrych praktyk w zakresie dostępności. Inicjatywa została objęta honorowym patronatem Ministerstwa Cyfryzacji i Pełnomocnika Rządu do Spraw Równego Traktowania.

– W codziennej pracy bardzo często otrzymujemy sygnały bezpośrednio od użytkowników internetu, którzy napotykają na trudności w dostępie do różnego rodzaju usług. Nie tylko e-administracji ale również usług biznesowych – mówi Artur Marcinkowski, Przewodniczący Rady Fundacji Widzialni.

MamPrawoDo wychodzi naprzeciw tym potrzebom. Jako pierwsze na stronie internetowej mamprawodo.pl zostały umieszczone prawa dotyczące dostępu do usług telekomunikacyjnych, jakie przysługują użytkownikom z niepełnosprawnościami.1

– Z Fundacją Widzialni współpracujemy od kilku lat, starając się, aby nasza strona internetowa i nasze usługi były coraz bardziej przyjazne dla klientów z niepełnosprawnościami – mówi Konrad Ciesiołkiewicz, dyrektor Komunikacji Korporacyjnej i CSR w Orange Polska. – Widzimy też, jak wiele mamy do zrobienia – nie tylko jeśli chodzi o wdrażanie udogodnień, ale też w kwestii dotarcia z informacjami o nich do osób, którym mogą być one potrzebne. Mamy nadzieję, że platforma MaPrawoDo pomoże wszystkim, którzy takich informacji poszukują – dodaje.

Ostatni spis powszechny pokazał, że w Polsce żyje około 4,7 mln osób z niepełnosprawnościami. Fundacja Widzialni w partnerstwie z Orange Polska zainicjowała projekt platformy „MamPrawoDo”, przygotowując pierwszy moduł dotyczący praw osób z niepełnosprawnościami na rynku telekomunikacyjnym. Zachęcamy do włączenia się w projekt i rozszerzania go o kolejne informacje dotyczące innych dziedzin życia, obszarów społecznych i gospodarczych.

1(zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Cyfryzacji z dnia 26 marca 2014 roku w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących świadczenia udogodnień dla osób niepełnosprawnych przez dostawców publicznie dostępnych usług telefonicznych).

Udostępnij: MamPrawoDo – wszystko o prawach osób z niepełnosprawnościami, w jednym miejscu

Informacje prasowe

Orange Warsaw Festival 2018: bilety już w sprzedaży!

4 grudnia 2017

Orange Warsaw Festival 2018: bilety już w sprzedaży!
0

Dziś (4 grudnia) o godzinie 12.00 ruszyła sprzedaż biletów na przyszłoroczną edycję Orange Warsaw Festival, która odbędzie się 1 i 2 czerwca 2018 na terenie Toru Wyścigów Konnych na warszawskim Służewcu. Na fanów czekają dwa dni pełne różnorodnych muzycznych brzmień, w tym pierwszy w Polsce koncert Sama Smitha, jednego z najpopularniejszych wokalistów ostatnich lat oraz charyzmatycznej Florence + the Machine.

Bilety na Orange Warsaw Festival 2018 są dostępne w kilku opcjach cenowych, zależnych od momentu zakupu. Dodatkowo klienci Orange będą mogli skorzystać z 15% zniżki. Do 14 grudnia (lub do wyczerpania puli) będzie można kupić dwudniowe karnety Early Bird w cenie 369 zł. Uwzględniając rabat dla klientów Orange, cena karnetu Early Bird wyniesie 314 zł.

Od 15 grudnia będą także dostępne specjalne pakiety łączone karnetów na Orange Warsaw Festival i Open’er Festival Powered by Orange. Dla klientów Orange będą dostępne w cenie 903 zł.

Informację o tym jak wygenerować kody na zniżki można znaleźć na owf2018.orangemusic.pl i asowf2018.orangemusic.pl.

Bilety można kupić na www.ebilet.pl i www.altersklep.pl.

Prócz Sama Smitha oraz Florence + the Machine, na liście ogłoszonych już artystów, których usłyszymy na Orange Warsaw Festival 2018, znajdują się także nowojorski LCD Soundsystem, który po raz pierwszy zagra koncert w Warszawie, a także amerykański raper Tyler, The Creator, który zaprezentuje swój nowy album „Flower Boy”.

Udostępnij: Orange Warsaw Festival 2018: bilety już w sprzedaży!

Informacje prasowe

Florence + The Machine i Sam Smith headlinerami Orange Warsaw Festival 2018

1 grudnia 2017

Florence + The Machine i Sam Smith headlinerami Orange Warsaw Festival 2018
0

Wszystkich fanów muzyki zapraszamy na kolejny Orange Warsaw Festival, który odbędzie się 1 i 2 czerwca 2018 roku. Po raz pierwszy w Polsce zagra Sam Smith, jako headliner pierwszego dnia festiwalu. Drugiego dnia headlinerem będzie Florence + The Machine. Dla festiwalowej publiczności zagrają także: LCD Soundsystem oraz Tyler, the Creator. Koncerty zaplanowano na terenie Toru Wyścigów Konnych Warszawa-Służewiec.

Wielkim wydarzeniem będzie pierwszy, polski koncert Sama Smitha, jednego z najpopularniejszych wokalistów ostatnich lat, laureata Oscara i czterech nagród Grammy. Artysta od czasu debiutanckiego albumu był na liście tych postaci, na których w naszym kraju czekano z wielkimi nadziejami.

Sam Smith będzie headlinerem 1 czerwca, a dzień później w tej roli wystąpi Florence Welch z zespołem, czyli Florence + The Machine. Spektakularne sukcesy Brytyjka notuje od końca poprzedniej dekady, kiedy ukazała się jej debiutancka płyta „Lungs”. Do dziś formacja wydała 3 albumy i pracuje nad kolejnym, którego fragmenty być może usłyszymy w czerwcu w Warszawie.

Nowojorski skład LCD Soundsystem powrócił w 2016 roku serią doskonale przyjętych koncertów, ale oni dali fanom dużo więcej – pierwszy od 7 lat nowy album, który z pewnością trafi na wysokie miejsca list podsumowujących najlepszą muzykę 2017 roku. Koncert LCD Soundsystem na Orange Warsaw Festival 1 czerwca będzie ich pierwszym występem w Warszawie.

Listę pierwszych czterech wykonawców przyszłorocznego Orange Warsaw Festival zamyka Tyler, The Creator. To barwna postać amerykańskiego hip hopu, raper, producent, osobowość telewizyjna i świetny showman, który swoje umiejętności potrafi wykorzystać na scenie. Do Warszawy trafi ze swoim nowym albumem, „Flower Boy”.
Florence + The Machine

„Lungs”, „Ceremonials” i „How Big, How Blue, How Beautiful” – trzy studyjne albumu uczyniły z Florence + The Machine zespół, jakiego na Wyspach dawno nie było. Połączenie sukcesu komercyjnego ze spełnieniem artystycznym to marzenie każdego artysty. Florence Welch, założycielce zespołu, ta sztuka udaje się właściwie od początku kariery. Bez chodzenia na kompromisy, bez ulegania modom, Florence + The Machine zdobyli uznanie fanów na całym świecie – w tym ogromną rzeszę w Polsce. Muzyka zespołu ewoluuje od pierwszych singli, ale jeśli koniecznie trzeba ją zamknąć w jakichś ramach, to będzie to barokowy pop z potężną domieszką indie rocka. Całość zbudowana jest wokół niesamowitego głosu Florence – potrafi zaśpiewać najtrudniejsze partie i zachować pełną czystość brzmienia. W połączeniu ze zmysłem do pisania poruszających melodii i nosem do świetnych producentów sukces był tylko kwestią czasu. W tym roku Florence + The Machine świętowali dekadę istnienia. Raczej cicho i spokojnie, bo fajerwerki przyjdą dopiero w przyszłym roku, wraz z ukazaniem się czwartego albumu formacji. Czy usłyszymy go jeszcze przed koncertem na Orange Warsaw Festival?

Sam Smith

Kilka dni temu minęło dokładnie 3, 5 roku, od kiedy Sam Smith wydał swój debiutancki album, stając się jednym z największych współczesnych artystów, z ponad 12 milionami sprzedanych albumów, imponującą liczbą nagród – m.in. Oscarem, Złotym Globem, czterema nagrodami Grammy i trzema BRIT Awards. Jak na razie listę tych sukcesów zawdzięcza płycie „In the Lonely Hour” oraz utworowi „Writing’s On The Wall”, który stał się tematem głównym w ostatnim Bondzie, ale już wkrótce wyróżnienia zacznie zdobywać jego najnowsza płyta, „The Thrill of It All”. Drugie wydawnictwo Smitha było jedną z najbardziej oczekiwanych płyt tego roku i na razie idzie jak burza przez listy sprzedaży – była numerem jeden w USA, Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Skandynawii czy Nowej Zelandii. Pierwszy singiel promujący album, „Too Good At Goodbyes” osiągnął globalny sukces za sprawą popularności we wszystkich serwisach streamingowych i zapewnił Samowi szósty numer 1 na liście UK Top 40! Wokalista ogłosił właśnie gigantyczną trasę koncertową, która zajmie mu najpewniej cały 2018 rok, ale nas szczególnie interesuje jedna konkretna data – 1 czerwca – dzień pierwszego polskiego koncertu Sama Smitha. A przypomnijmy, że to wszystko zaczęło się ledwie pięć lat temu od dwóch gościnnych występów Sama Smitha w nagraniach innych twórców – „Latch” duetu Disclosure oraz „La La La” brytyjskiego producenta Naughty Boya. Imponujące tempo!

LCD Soundsystem

James Murphy założył LCD Soundsystem w 2002 roku. Na zdominowanej przez gitarowe granie nowojorskiej scenie jego muzyka był czymś absolutnie odświeżającym. Nawiązania do kultowych formacji nowej fali sprzed ponad dwóch dekad znalazły swoją nową nazwę – dance punk, a James Murphy stał się najbardziej charakterystyczną postacią całego ruchu. Wszystkie trzy albumy LCD Soundsystem – imienny debiut (2005), „Sound Of Silver” (2007) i „This is Happening” (2010) – były kamieniami milowymi i dla gatunku i dla samego zespołu. Otrzymywały świetne recenzje i budowały opinie zespołu, doskonale łączącego retro z nowymi trendami w muzyce. Sam Murphy stał się rozchwytywanym producentem, o którego atencje zabiegały największe gwiazdy. Po wydaniu „This Is Happening” i zagraniu serii koncertów w Madison Square Garden grupa zakończyła działalność. Jednak pod sam koniec 2015 roku, na skutek publikacji utworu „Christmas Will Break Your Heart”, stało się jasne, że LCD Soundsystem wracają do akcji. Znakomicie przyjęta trasa koncertowa rozpaliła nadzieje fanów na nowy materiał. 1 września 2017 ukazała się czwarta płyta zespołu, „American Dream”, i z miejsca wylądowała na szczycie amerykańskiego Billboardu. Zbliżające się podsumowania muzyczne będą zdominowane przez ten album, a rok 2018 przyniesie nam koncert formacji na Orange Warsaw Festival.

Tyler, the Creator
Tyler, the Creator to barwna postać. Przez lata był nieformalnym liderem i współzałożycielem kolektywu hip-hopowego Odd Future, w pewnym momencie najważniejszego środowiska kalifornijskiego rapu. Tyler jako jeden z pierwszych wystartował z solową karierą. Jego debiutem był mixtape „Bastard” z 2009 roku, który wyznaczył artystyczną drogę artysty – samowystarczalność. Skomponował i wyprodukował praktycznie wszystkie utwory na swoich czterech studyjnych albumach. Do tego kręcił teledyski, które same w sobie stawały się małymi dziełami sztuki. Za klip do „Yonkers” był nominowany do najważniejszej nagrody świata klipów – MTV Video Award. Wszystkie cztery płyty Tylera – „Goblin”, „Wolf”, „Cherry Bomb” i „Flower Boy” – znalazły się w pierwszej piątce amerykańskiego Billboardu, przy czym ten najnowszy, „Flower Boy” znalazł się już o krok od szczytu, przegrywając rywalizację wyłącznie z Laną Del Rey, naszą headlinerką w 2016 roku. Sukcesy rapera nie są tak oczywiste, zważywszy na kontrowersje otaczające Tylera i dość skomplikowaną formułę hip hopu, która bywa daleka od radiowych hitów, ale jednak artysta trafia do szerokiej publiczności, a najlepiej robi to podczas swoich występów na żywo, o czym przekonamy się 2 czerwca w Warszawie.

Mediateka

Udostępnij: Florence + The Machine i Sam Smith headlinerami Orange Warsaw Festival 2018

Informacje prasowe

FabLab powered by Orange – nowe miejsce kreatywnej edukacji

14 września 2017

FabLab powered by Orange – nowe miejsce kreatywnej edukacji
0

Warszawa zyskała wyjątkowe miejsce, łączące kreatywność i nowe technologie: FabLab powered by Orange. Wystarczy wziąć udział w warsztatach, by zrealizować swoje pomysły dzięki wsparciu trenerów i nowoczesnym urządzeniom, np. drukarkom 3D, ploterom laserowym, czy cyfrowym frezarkom. Zapraszają Fundacja Orange i Stowarzyszenie Robisz.to!

Orange od wielu lat angażuje się w różnorodne działania związane z cyfrową edukacją. Dostarczamy narzędzia do nauki i rozwoju, oparte na nowoczesnych technologiach służących komunikowaniu się, jak światłowód. Tutaj, w FabLabie, dosłownie dajemy narzędzia do realizowania pomysłów. Wierzymy, że innowacje i kreatywność to podstawa nowoczesnej polskiej gospodarki. Dlatego angażujemy się w edukację cyfrową i wspieranie przedsiębiorczości. Cieszę się, że jako Orange możemy w ten sposób wspomagać inteligentny rozwój Polski – powiedział podczas otwarcia FabLabu Gervais Pellissier, wiceprezes Orange odpowiedzialny za rynki europejskie.

FabLab powered by Orange wpisuje się w międzynarodowy ruch FabLabów (z ang. fabricaton laboratory), zrzeszający entuzjastów ruchu DIY (do-it-yourself), konstruktorów, makerów, majsterkowiczów. Na całym świecie powstało już ponad 1000 takich miejsc. Przestrzeń przy ulicy Twardej 14/16 w Warszawie składa się z kilku pracowni, takich jak: markerspace, strefa druku 3D, strefa elektroniki, prototypownia, pracownia cyfrowej obróbki drewna, strefa szycia, stolarnia. Zajęcia i poszczególne pracownie są otwarte dla dzieci, młodzieży i dorosłych, niezależnie od umiejętności i doświadczenia.

FabLab to królestwo nowych technologii, miejsce, w którym można puścić wodze fantazji, by wykonać dowolną rzecz np. robota czy drona. Nie zabraknie też nauki programowania oraz pracy z układami elektronicznymi. W FabLabie nie tylko uczymy, jak przekształcić pomysł w gotowy i praktyczny prototyp, ale pamiętamy o wsparciu przedsiębiorczości. Stąd pomysł na warsztaty kierowane dla kobiet wchodzących na rynek pracy, czy wracających do pracy po urlopie macierzyńskim. Będziemy też pracować z młodzieżą, którą wspierają wolontariusze Orange – mówi Ewa Krupa, prezes Fundacji Orange.

W FabLab można nie tylko stworzyć swój własny longboard i nauczyć się obsługiwać drukarkę 3D, ale też wziąć udział w szkoleniach, które zwiększą szanse na znalezienie nowej pracy. W ofercie jest wiele zajęć bezpłatnych organizowanych przez Fundację Orange oraz komercyjnych, organizowanych przez Stowarzyszenie Robisz.to. Miejsce na warsztatach można w prosty sposób zarezerwować przez internet.

Społeczeństwo cyfrowe nie istnieje tylko w sieci. Społeczeństwo cyfrowe tworzą ludzie, tacy jak my, korzystający z nowych technologii, by tworzyć lepszą rzeczywistość. Rolą cyfryzacji nie jest przeniesienie ludzkiej aktywności do sieci, ale wyposażenie ludzi w narzędzia do lepszego funkcjonowania w nowej rzeczywistości. Bardzo dziękuję za zaproszenie – powiedziała Anna Streżyńska, Minister Cyfryzacji.

Anna Streżyńska, minister cyfryzacji w trakcie otwarcia FabLab powered by Orange

W tygodniu otwarcia FabLab powered by Orange (11-15 września 2017) mieszkańcy Warszawy mogli wziąć udział w bezpłatnych warsztatach i stworzyć m.in. własny syntezator, koszyk na rower czy model pojazdu.

Warszawa to metropolia o znaczącym potencjale kreatywnym. Od lat tworzymy warunki wspierające kreatywnych i zaangażowanych mieszkańców oraz powstawanie i rozwój nowatorskich inicjatyw.  Począwszy od budowy infrastruktury dla designu i innych branż kreatywnych, jak chociażby Centrum Kreatywności Targowa, przez projekty związane z rozwijaniem kompetencji biznesowych, po promowanie stolicy jako miasta innowacji na międzynarodowych targach – mówi Hanna Gronkiewicz-Waltz, prezydent Warszawy.

W przestrzeni Orange FabLab dostępne będzie miejsce do pracy dla startupów uczestniczących w programie akceleracyjnym Orange Fab. Młode firmy będą tu mogły znaleźć wsparcie doradcze i szkoleniowe ekspertów Orange Labs w zakresie m.in.: machine learning, user experience a także wsparcie doradcze w zakresie zweryfikowania potencjału technologicznego rozwiązania. Cztery dotychczasowe edycje wyłoniły 23 finalistów. Kolejna edycja Orange Fab wystartuje na początku października.

To nie koniec bezpłatnych zajęć. Informacje o kolejnych już wkrótce pojawią się na stronie www.FabLabTwarda.pl.

Orange Polska wspiera edukację cyfrową w Polsce również poprzez inwestycje w nowoczesną infrastrukturę. Na mocy porozumienia z Ministerstwem Cyfryzacji, firma z własnych środków w trzy lata podłączy ponad 4,5 tys. szkół do sieci światłowodowej, umożliwiając im korzystanie z dostępu do internetu o prędkości co najmniej 100 Mb/s. Do kolejnych 3,7 tys. szkół światłowód od Orange dotrze dzięki POPC. Operator pomaga też wyrównać szanse edukacyjne dzieci. W 75 miejscowościach mieszkańcy korzystają z multimedialnych Pracowni Orange, otwartych dla społeczności. W ramach programu Bezpiecznie Tu i Tam zarówno młodzi internauci, jak również ich opiekunowie i nauczyciele uczą się dbać o bezpieczeństwo w sieci. Z kolei dzięki programowi #SuperKoderzy uczniowie z klas 4-6 uczą się kodowania na lekcjach innych niż informatyka.

Zobacz relację z otwarcia FabLab powered by Orange

Pobierz więcej zdjęć FabLab powered by Orange

Dodatkowych informacji mediom udzielą:

Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
biuro.prasowe@orange.com

Bartłomiej Kuczyński, Fundacja Orange,
+48 518 278 522, bartlomiej.kuczynski@orange.com

Mediateka

Zainteresował Cie wpis? Jeśli chcesz otrzymywać informacje prasowe, zostaw nam swój adres e-mail
Napisz do Nas
Udostępnij: FabLab powered by Orange – nowe miejsce kreatywnej edukacji

Informacje prasowe

Orange.one – nowy plan strategiczny Orange Polska

4 września 2017

Orange.one – nowy plan strategiczny Orange Polska
0

Orange Polska jako operator pierwszego wyboru dla klientów indywidualnych i biznesowych, działający w oparciu o model biznesowy, który zapewni stabilny wzrost przychodów i zysków. Taką wizję do 2020 roku przedstawił dziś zarząd firmy w nowym planie strategicznym Orange.One.

Plan zakłada osiągnięcie celów poprzez rozwój usług i produktów najwyższej jakości, wsparty kompleksową rozbudową sieci światłowodowej i cyfryzacją, a także poprzez istotną poprawę efektywności operacyjnej.

– Pozytywne wyniki realizacji planu działań przedstawionego w lutym 2016 roku dowodzą, że jesteśmy na właściwej drodze do przywrócenia wzrostu. Wraz z przyjęciem Orange.one przechodzimy do następnego etapu realizacji tej strategii, który określiłbym jako nadanie jej nowej dynamiki. Chcemy nie tylko przywrócić wzrost, ale ukształtować model biznesowy, który pomoże w budowaniu wartości w dłuższym okresie. Aby osiągnąć ten cel, potrzebujemy sprawniejszej realizacji, jaśniej określonych priorytetów oraz zwiększonej szybkości i elastyczności. We wszelkich decyzjach i działaniach będziemy się kierowali budowaniem wartości, a wszystkie propozycje dla klientów będą się cechowały prostotą i spójnością – powiedział prezes Orange Polska Jean-François Fallacher.

Prezes zapowiedział też, że firma będzie kontynuować inwestycje w sieć światłowodową, aby stać się niekwestionowanym liderem pod względem jakości sieci dużych prędkości, a także promować ofertę konwergentną jako kluczową propozycję dla gospodarstw domowych i małych przedsiębiorstw w Polsce oraz rozwijać cyfrowy potencjał sieci sprzedaży i kanałów dystrybucji.

– W celu sfinansowania ukierunkowanych na wartość inwestycji, musimy poprawić naszą efektywność operacyjną, koncentrując się wyłącznie na działaniach generujących wartość oraz optymalizując strukturę kosztów. W ten sposób chcemy osiągnąć trwały wzrost przychodów i EBITDA począwszy od 2020 roku. Równolegle, będziemy rozwijać działalność w nowych, komplementarnych obszarach, aby zapewnić podstawy rentownego wzrostu po 2020 roku – zadeklarował.

Orange.one stawia przed firmą nowe cele biznesowe do 2020 roku.

Na rynku masowym OPL chce powiększyć liczbę klientów ofert konwergentnych o 1-1,5 mln, zakłada nawet 6-krotny wzrost liczby klientów usług światłowodowych oraz wzrost liczby klientów usług TV o 0,3-0,6 mln. Będzie także dążyć do osiągnięcia pierwszego miejsca w rankingu NPS (Net Promoter Score) na rynku telekomunikacyjnym.

Prezentacja strategii Orange.one na GPW w Warszawie

Na rynku biznesowym Orange Polska zamierza powiększyć udział klientów konwergentnych w segmencie małych i średnich przedsiębiorstw do 55% a także osiągnąć wzrost liczby klientów komórkowych usług głosowych o 0,6 mln. Także na tym rynku chce być liderem w rankingu NPS.

Kluczowe cele finansowe OPL na lata 2017-2020 to:

  • Stabilizacja przychodów ze sprzedaży w 2019 roku i wzrost w kolejnych latach, dzięki znaczącemu wzrostowi liczby klientów i przychodów z usług konwergentnych, większemu naciskowi na tworzenie wartości, skutecznemu rozwojowi i dynamicznemu wzrostowi działalności w obszarach komplementarnych do usług telekomunikacyjnych (ICT, Orange Energia, Orange Finanse, Orange Smart Care, sprzedaż sprzętu) a także spadkowi udziału tradycyjnych usług stacjonarnych w całości przychodów.
  • Stabilizacja EBITDA w 2018 roku i wzrost w kolejnych latach, dzięki poprawie trendu przychodów, dźwigni operacyjnej i dalszej optymalizacji kosztów (obniżenie bazowych kosztów pośrednich o 12-15% do 2020 roku w porównaniu z poziomem z 2016 roku).
  • Nakłady inwestycyjne w wysokości 2,0-2,2 mld zł w 2018 roku oraz wstępnie przewidywane nakłady w wysokości 2,0-2,2 mld zł w 2019 roku i ok. 2 mld zł w 2020 roku, odzwierciedlające program poprawy jakości sieci oraz konieczność transformacji biznesu. Na rozbudowę sieci światłowodowej w latach 2018-2020 wstępnie przewidywane są nakłady w wysokości ok. 2,8 mld zł. Celem jest objęcie jej zasięgiem ponad 5 mln gospodarstw domowych.
  • Potwierdzone cele na 2017 rok to skorygowana EBITDA w przedziale 2,8-3,0 mld zł oraz wskaźnik zadłużenia netto do skorygowanej EBITDA na poziomie nie wyższym niż 2,6.

– Dzięki nowemu, związanemu z kursem akcji programowi motywacyjnemu, działania Zarządu Orange Polska będą obecnie w pełni powiązane z celami strategii Orange.one w zakresie wzrostu przychodów i zysków. Zakładamy i oczekujemy, że w kolejnych miesiącach i latach realizacja planu działań na rzecz budowania wartości będzie się przekładać na wzrost kursu akcji Orange Polska – powiedział Jean-François Fallacher.

Kontakt dla mediów:
Wojciech Jabczyński, Rzecznik Orange Polska
biuro.prasowe@orange.com
https://twitter.com/RzecznikOrange

Mediateka

Zainteresował Cie wpis? Jeśli chcesz otrzymywać informacje prasowe, zostaw nam swój adres e-mail
Napisz do Nas
Udostępnij: Orange.one – nowy plan strategiczny Orange Polska

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej