Informacje prasowe

Fundacja Orange wyróżni Nauczyciela Jutr@, który rozwija swoje kompetencje z myślą o przyszłości

23 sierpnia 2021

Fundacja Orange wyróżni Nauczyciela Jutr@, który rozwija swoje kompetencje z myślą o przyszłości
0

Do 10 września można zgłaszać kandydatury do konkursu Nauczyciel Jutr@, który zainicjowała Fundacja Orange. Towarzyszy on znanemu od 20 lat konkursowi Nauczyciel Roku – Głosu Nauczycielskiego. Wyróżnienie otrzyma pedagożka lub pedagog, który mimo wyzwań np. nauczania zdalnego, rozwinął swoje umiejętności, w tym umiejętności cyfrowe – z troski o potrzeby uczniów i z myślą przyszłości edukacji. Nagrodą jest wizyta studyjna w szkole w Finlandii.

Inspiracją dla konkursu Nauczyciel Jutr@ były doświadczenia edukacji zdalnej. Z raportu Fundacji Orange Między pasją a zawodem – o statusie i rolach nauczycieli i nauczycielek w Polsce 2021 wynika, że 62% pedagogów uważa, że pandemia negatywnie wpłynęła na sytuację i prestiż ich pracy. Tym bardziej warto docenić ich wysiłek.

– Nauczyciel Jutr@ to dla nas taki, który rozwija swoje kompetencje, żeby lepiej rozumieć potrzeby swoich podopiecznych wychowujących się w cyfrowym świecie. Uwzględnia, że uczniowie dziś potrzebują innego podejścia do edukacji niż ci – 20 lat temu. Ma odwagę uczyć inaczej, a jego wychowankowie mają przestrzeń, by pytać: „dlaczego, po co i jak”. To ktoś, kto być może właśnie w trudach nauki zdalnej zmienił swoje podejście do prowadzenia lekcji i budowania relacji z uczniami i uczennicami – mówi Konrad Ciesiołkiewicz, prezes Fundacji Orange. – Wiemy, że takich nauczycielek i nauczycieli nie brakuje, bo spotykamy ich w prowadzonych przez nas projektach.

Nauczyciel Jutr@ to konkurs towarzyszący prestiżowemu konkursowi Nauczyciel Roku organizowanemu przez Głos Nauczycielski już od 20 lat.

– Zawód nauczyciela to najpiękniejszy i najważniejszy zawód świata, chociaż trudny i wymagający niezwykłej siły, odporności, pasji. W tym roku chcemy powiedzieć jeszcze więcej – to jest zawód ważny dla przyszłości. Dlatego włączyliśmy się w nową inicjatywę i chcemy docenić zaangażowanie nauczycielek i nauczycieli w pracę z dziećmi i młodzieżą między innymi w okresie pandemii – mówi Jakub Rzekanowski, redaktor naczelny Głosu Nauczycielskiego.

Kto może wziąć udział w konkursie?

Do Konkursu Nauczyciel Jutr@ zgłosić mogą się czynne zawodowo nauczycielki i nauczyciele ze szkół podstawowych, ponadpodstawowych, oraz placówek oświatowych.  Co ważne, podobnie jak w Konkursie Nauczyciel Roku, kandydatów mogą zgłaszać także inni nauczyciele, dyrekcja szkół lub placówek oświatowych, rodzice uczniów czy sami uczniowie. Aby wziąć udział w konkursie Nauczyciel Jutr@ wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie https://glos.pl/nauczycieljutra na niej znajduje się też regulamin oraz szczegółowe kryteria wyboru.

Nagrodą dla zwycięzcy, którego Jury Konkursu wybierze spośród nadesłanych do 10 września 2021 zgłoszeń, będzie wizyta studyjna w szkole w Finlandii zorganizowana przez Fundację Orange. Na takim wyjeździe wybrana nauczycielka lub nauczyciel dowie się więcej o jednym z najlepiej ocenianych systemów edukacji na świecie, a inspiracje z wizyty będzie miał szansę wykorzystać w swojej codziennej pracy.

Gala finałowa konkursu Nauczyciel Jutr@ i Nauczyciel Roku, na której wręczone zostaną wyróżnienia,  odbędzie się 12 października 2021 roku w Warszawie.

Kontakt dla mediów

Magda Mierzwińska, Fundacja Orange

e-mail: magda.mierzwinska@orange.com, tel. +48 512 356 297

Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska

biuro.prasowe@orange.com

Twitter: @RzecznikOrange, blog: www.blog.orange.pl

———————————————————-

O Fundacji Orange

Fundacja Orange jest organizacją pożytku publicznego. Już od 16 lat dba o rozwój dzieci i młodzieży
w cyfrowym świecie. Z fundacją uczą się zasad bezpiecznego internetu, podstaw programowania, robotyki i druku 3D. To kompetencje, które zapewnią im lepszy start w przyszłość. Fundacja Orange szkoli także nauczycieli (jest m.in. liderem projektu Lekcja: Enter, realizowanego ze środków europejskich w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa) i opracowuje materiały poradnikowe dla rodziców. Inicjatywy Fundacji Orange są oparte na wynikach badań i konsultacjach z ekspertami.

Udostępnij: Fundacja Orange wyróżni Nauczyciela Jutr@, który rozwija swoje kompetencje z myślą o przyszłości

Informacje prasowe

Open’er Park powered by Orange za nami!

23 sierpnia 2021

Open’er Park powered by Orange za nami!
0

Kilka miesięcy temu, ze względu na sytuację pandemiczną zapowiadaliśmy inną formułę Open’era w roku 2021 i teraz możemy powiedzieć z radością: udało się! Open’er Park to najdłużej trwający festiwal w tym roku, który przyciągnął największą liczbę uczestników. Piękna przestrzeń Parku Kolibki to 6 niepowtarzalnych tygodni w Gdyni, 23 dni koncertowe i ponad 75 tysięcy festiwalowiczek i festiwalowiczów.

Open’er Park był przede wszystkim sceną dla tego, co najlepsze w polskiej muzyce. Ten wybór miał swoje źródło zarówno w istniejących ograniczeniach, jak i poczuciu, że polska branża muzyczna bardzo potrzebuje możliwości grania i odbudowania się po czasie pandemii. Na Open’er Park spotkali się bardzo różni gatunkowo wykonawcy, tworząc niepowtarzalny klimat tego miejsca. Podczas kilkudziesięciu koncertów wystąpili między innymi Brodka, The Dumplings, Quebonafide, Daria Zawiałow, Dawid Podsiadło, OIO, schafter, Artur Rojek, Organek, Kwiat Jabłoni, Beata i Bajm z koncertem specjalnym, Natalia Przybysz, Sokół, Pezet, Zalewski, PRO8L3M oraz Amelie Lens i Pan-Pot, którzy zamknęli Orange Stage w stylu największych światowych klubów. To także na Open’er Park spełniło się marzenie tysięcy fanów Måneskin o pierwszym regularnym koncercie włoskiego zespołu w Polsce. Wielu artystów podkreślało jak wielkim wydarzeniem i radością jest dla nich zagranie przed openerową publicznością, zwłaszcza po tak długiej rozłące z występami.

Dla tych, którzy na występach ulubionych artystów dopiero się rozkręcali, dzień kończył się w Silent Disco powered by Orange, które na Open’er Park przeżywało prawdziwe oblężenie. Bardzo dużym zainteresowaniem cieszyła się również joga (aż 70 spotkań), a występy Stand-up Polska i Klubu Komediowego co tydzień zapewniały dawkę dobrego humoru. Z kolei Kids Zone gromadziło dzieci podczas warsztatów edukacyjnych, organizowanych wspólnie z Centrum Nauki Experyment.

Open’er BeachHouse został zaprojektowany i przygotowany ogromnymi nakładami sił i środków, aby wpisać się w piękną, gdyńską plażę, a jednocześnie wprowadzić nową jakość nad Bałtykiem.  Od momentu otwarcia w lipcu udało się zbudować unikalny klimat BeachHouse i szybko stało się ono ważnym elementem nadmorskiego życia. Przez niemal całe lato oferowało relaks na łóżkach plażowych i cabanach zaprojektowanych specjalnie dla tego miejsca, a także świetną kuchnię oraz kameralne występy muzyków i DJ-ów. Wielu bywalców Open’er BeachHouse jednogłośnie stwierdzało, że takiego miejsca nad polskim morzem zdecydowanie brakowało.

„Po blisko 2 miesiącach spędzonych w Gdyni, to co nas naprawdę bardzo cieszy to wiele pozytywnych opinii i głosów, które słyszymy od uczestników Open’er Park. Mamy poczucie, że tegoroczna, specjalna formuła festiwalu sprawdziła się doskonale i że udało się stworzyć unikalną przestrzeń dla powrotu klimatu i ducha letnich festiwali. Wróciliśmy! Wróciła publiczność i wrócili artyści. Następnym razem widzimy się na regularnej edycji Open’er Festival w roku 2022!”, powiedział Mikołaj Ziółkowski, twórca Open’era i Alter Art.

Do zobaczenia za rok!

Udostępnij: Open’er Park powered by Orange za nami!

Informacje prasowe

AKTUALIZACJA: Open’er Park Powered by Orange: Silent Disco, konkursy i Music Pass za 0 zł na rok

7 lipca 2021

AKTUALIZACJA: Open’er Park Powered by Orange: Silent Disco, konkursy i Music Pass za 0 zł na rok
0

Open’er Park Powered by Orange to nie tylko muzyka, której po długiej przerwie będziemy mogli na żywo posłuchać między 15 lipca a 22 sierpnia w Parku Kolibki w Gdyni. Orange przygotował dla swoich klientów towarzyszące imprezie atrakcje, m.in. muzyczną ofertę oraz konkursy z możliwością wygrania biletów na koncerty.

Najważniejsze wydarzenie muzyczne tego lata, Open’er Park Powered by Orange, zbliża się wielkimi krokami. Na kilka tygodni Park Kolibki w Gdyni zmieni się w wyjątkową przestrzeń wypełnioną muzyką. Wśród ogłoszonych już artystów są m.in Måneskin, Dawid Podsiadło, Quebonafide, Artur Rojek, Brodka, Zalewski, Mery Spolsky, Margaret, OIO/Schafter i wielu innych. Jak zwykle organizator festiwalu oraz Orange, sponsor główny wydarzenia, przygotowali wiele dodatkowych atrakcji.

Potrójne Silent Disco

Fani muzyki będą mogli pobawić się na Silent Disco Powered by Orange w rytmie najlepszej muzyki granej na trzech kanałach muzycznych. W namiotach z efektami wizualnymi zaproszeni DJ’e zaserwują prawdziwy miszmasz stylów, gatunków i technik. Po koncertach, a także w każdą środę do godziny 1.00 w nocy muzyka poleci w trzech indywidualnych kanałach – Orange Love, #hello5G i Orange Flex.

Szafki depozytowe z możliwością ładowania urządzeń mobilnych

Dla uczestników Open’er Park Powered by Orange, pomarańczowy operator zapewni szafki depozytowe z możliwością ładowania urządzeń mobilnych. Będą one zlokalizowane w dwóch kontenerach, w strefie parkowej przed wejściem do strefy koncertowej. Każda szafka będzie zabezpieczona personalizowanym kodem, który pozwoli na bezpieczne przechowanie pozostawionych rzeczy.

AKTUALIZACJA: Oferta na start i na koniec Open’er Park Powered by Orange

Tego lata muzyka jest najważniejsza. Dlatego z okazji Open’er Park Powered by Orange, operator przygotował w aplikacji Mój Orange niespodziankę dla klientów indywidualnych. Od 14 do 20 lipca w ramach akcji Środy z Mój Orange, będą oni mogli odebrać prezent w postaci usługi Video Pass. Dzięki temu skorzystają z nielimitowanego transferu danych w najlepszych serwisach video przez 6 mies. za 0 zł. Tydzień później między 21 a 27 lipca a potem między 11 a 17 sierpnia w ramach prezentu także w aplikacji Mój Orange, będzie dostępny Music Pass przez 12 miesięcy za darmo. To oznacza, że każdy kto odbierze niespodziankę w podanych terminach będzie mógł cieszyć się muzyką m.in. Open’erowych artystów bez zużywania pakietu danych z abonamentu. Wszyscy użytkownicy Orange Flex również będą mogli cieszyć się z promocji na Music Pass za 0 zł przez 365 dni. Wystarczy, że wejdą do Klubu Flex i aktywują kod promocyjny w terminie od 14 lipca do 22 sierpnia.

Konkursy z nagrodami – bilety na koncerty

Orange przygotował również konkursy, w których będzie można wygrać 30 podwójnych biletów na wybrane trzy koncerty podczas Open’er Park Powered by Orange. Konkurs odbędzie się na facebookowym profilu Orange Polska w trzech odsłonach. Osoby, które udzielą najciekawszej odpowiedzi na zadane pytania, będą miały szansę wygrać jeden z:

  • 10 podwójnych biletów na koncert Dawida Podsiadło (24 lipca),
  • 10 podwójnych biletów na koncerty Rosalie, Rasmentalism i Sokoła (7 sierpnia),
  • 10 podwójnych biletów na koncerty Deas i Amelie Lens (21 sierpnia).

Konkurs na bilety na koncert Dawida Podsiadło startuje dzisiaj, 7 lipca i potrwa do 13 lipca
a wyniki będą ogłoszone 16 lipca. Odpowiednio konkurs na bilety na koncert Sokoła trwa od 22 do 28 lipca. Wyniki zostaną ogłoszone do 2 sierpnia. Bilety na Amelie Lens można zdobyć od 4 do 10 sierpnia. Kto je zdobędzie dowie się do 13 sierpnia.

Więcej informacji o konkursie na profilu Orange w serwisie Facebook.

Open’er Park Powered by Orange odbędzie się od 15 lipca do 22 sierpnia 2021 r. w Gdyni na terenie Parku Kolibki. W gronie dotychczas ogłoszonych artystów znaleźli się: Brodka (15 lipca), The Dumplings (16 lipca), Quebonafide (17-18 lipca), Daria Zawiałow (22 lipca), Dawid Podsiadło (23-25 lipca), OIO/Schafter (29 lipca), Artur Rojek (30 lipca), Organek (31 lipca), Molesta Ewenement (1 sierpnia), Paulina Przybysz (22.07), Kasia Lins (30.07), Sorry Boys (31.07), Baasch (31.07), Kwiat Jabłoni i Linia Nocna (05.08), Natalia Przybysz, Maria Peszek i Mery Spolsky (6.08), Sokół i Rasmentalism oraz  (07.08) (07.08), Pezet (08.08), Tymek (12.08), Margaret (12.08) Rysy (13.08), KAMP! (13.08), A_Gim (13.08), Zalewski i Muchy (15.08).), (15.08), Måneskin (19.08), Amelie Lens (21.08), Deas (21.08).

Więcej szczegółów na stronie.

Mediateka

Udostępnij: AKTUALIZACJA: Open’er Park Powered by Orange: Silent Disco, konkursy i Music Pass za 0 zł na rok

Informacje prasowe

Czas na wzrost. Nowa strategia Orange Polska do roku 2024

28 czerwca 2021

Czas na wzrost. Nowa strategia Orange Polska do roku 2024
0

Orange Polska zaprezentował swoją strategię na lata 2021-2024. To dla firmy ważny krok na ścieżce wzrostu. Strategia opiera się na mocnych fundamentach zbudowanych przez ostatnie lata. Zakłada optymalne wykorzystanie nowych możliwości oferowanych przez nowoczesne technologie, i tworzy bazę do dalszego rozwoju, po 2024 r. Orange będzie rosnąć w sposób społecznie odpowiedzialny pamiętając o środowisku. Ambicje finansowe firmy zakładają wzrost przychodów i rentowności, oraz powrót do wypłacania dywidendy już od 2022 r.

W minionym roku Orange Polska zakończył realizację ambitnych celów zawartych w poprzedniej strategii .One. Poprawił pozycję na rynku oraz efektywność. Główne cele finansowe zostały zrealizowane, a wieloletnie negatywne trendy – odwrócone. Operator zainwestował miliardy złotych, m.in. w rozwój sieci światłowodowej i nowoczesnej sieci mobilnej, a także w nowe kompetencje w dziedzinie ICT. To one wraz z głęboką wewnętrzną transformacją firmy staną się bazą, na której Orange będzie budować.

Nowa strategia, pod nazwą .Grow, opiera się na czterech filarach: budowaniu wartości w podstawowej działalności firmy, w szczególności w kontekście światłowodu i konwergencji; tworzenia nowych rozwiązań dla biznesu, wykorzystujących najnowsze technologie, jak 5G; dalszej transformacji firmy, dzięki cyfryzacji i odpowiedzialnemu zarządzaniu.

W dzisiejszej cyfrowej rzeczywistości technologie stały się dobrej pierwszej potrzeby, jak prąd. Nasze usługi stały się niezbędne. Wykorzystamy szanse i potencjał, jakie otwierają przed nami technologie i rynek. Chcemy rosnąć –  wspólnie z naszymi klientami, odkrywając możliwości jakie oferują cyfrowe rozwiązania w codziennym życiu, w domu i w biznesie. Chcemy budować wartość dla naszych akcjonariuszy. Chcemy rosnąć odpowiedzialnie, z poszanowaniem środowiska naturalnego i z korzyścią dla społeczeństwa – powiedział Julien Ducarroz, prezes Orange Polska. – W 2024 będziemy marką pierwszego wyboru jeśli chodzi o usługi dla domu, cyfrowym liderem na rynku, oferującym nowy wymiar usług dopasowanych do klienta. Bazującym na Big Data, sztucznej inteligencji, ale zapewniającym klientom bezpośrednie wsparcie naszych ekspertów, kiedy tego potrzebują. Będziemy rosnąć wspierając polskie firmy w ich cyfrowej przemianie, wspólnie współtworzyć nowoczesną polską gospodarkę. Wreszcie, będziemy wyraźnym liderem zielonej transformacji, nie tylko wśród firm telekomunikacyjnych – dodał.  

Światłowód, usługi mobilne, konwergencja – na tym będziemy budować

Superszybka i sprawna sieć światłowodowa, którą Orange Polska  budował w ostatnich latach jest bazą dla dalszego rozwoju konwergentnych usług dla domu. Dla wielu – zwłaszcza w ostatnim czasie – dom stał się biurem, miejscem nauki, centrum rozrywki. To właśnie potrzeby związane z domem  będą  fundamentem oferty Orange Polska dla klientów indywidualnych.

Bazą oferty pozostaną pakiety usług dla domu, oparte na światłowodzie i konwergencji. Pojawią się w niej kolejne elementy: usługi z zakresu bezpieczeństwa, inteligentne urządzenia, nowe możliwości cyfrowej rozrywki oraz rozwiązania związane z korzystaniem z czystej energii. Wyróżnikiem Orange będzie zarówno atrakcyjna oferta, jak i obsługa klienta na najwyższym poziomie, odzwierciedlona we wskaźniku satysfakcji (NPS). Do końca 2024 roku Orange planuje zwiększyć liczbę klientów usług konwergentnych o 20%. Dziś jest ich około 1,5 mln.

Sprzyjać temu będzie także dalsza rozbudowa zasięgu usług światłowodowych. Na koniec 2024 roku Orange Światłowód będzie dostępny dla około 7-8 mln gospodarstw domowych, czyli ponad połowy wszystkich gospodarstw domowych w kraju. Poszerzanie dostępności usług światłowodowych będzie realizowane głównie dzięki współpracy z innymi operatorami działającymi na rynku, w tym ze spółką Światłowód Inwestycje.

Nowy biznes w cyfrowym świecie – silny wzrost w ICT

Ostatnie kilka lat to czas dynamicznego tempa cyfryzacji biznesu wszystkich branż, a Orange Polska wspiera firmy w ich transformacji. W kolejnych latach będzie tę strategię kontynuować i wzmacniać swoją pozycję integratora cyfrowych rozwiązań dla biznesu. Kluczową rolę odgrywać będą spółki z Grupy: Integrated Solutions, BlueSoft i Craftware. Firma przewiduje, że do 2024 r. średnio w ciągu roku przychody z ICT będą rosły w tempie 10%.

Katalizatorem dla rynku ICT będzie technologia 5G. Nowa, szybsza i bardziej wydajna sieć będzie mogła jednocześnie obsługiwać miliony połączonych obiektów. Firmy jako pierwsze zaczną wykorzystywać jej możliwości. Już dziś Orange Polska ma za sobą pierwsze wdrożenia mobilnych sieci prywatnych działających w docelowych dla 5G częstotliwościach 3,6 GHz. Do 2025 roku – wspólnie z klientami – planuje utworzyć 40 takich sieci.

Nasz potencjał

By wspierać klientów w korzystaniu z możliwości jakie stwarza cyfrowy świat, firma sama musi być cyfrowa. Orange będzie korzystał z technologii takich jak BigData czy sztuczna inteligencja by zwiększać efektywność swojej działalności, polepszać doświadczenia klientów i tworzyć nowe usługi. Po wdrożeniu Orange Flex czy sztucznej inteligencji Max w obsłudze, pora na kolejne wygodne dla klientów i efektywne rozwiązania: aplikacja z rozszerzoną rzeczywistością  będzie ich wspierać w samodzielnej instalacji urządzeń, a platforma U-TECH już dziś pomaga w kontakcie z technikiem przy instalacji usługi czy naprawie usterki.

Orange Polska planuje, że w 2024 roku aż 75% kontaktów klientów z firmą w zakresie obsługi będzie się odbywać poprzez kanały cyfrowe. Operator zakłada, że kanały cyfrowe będą odpowiadać za 25% sprzedaży. Tam gdzie to jest potrzebne, pozostaną do dyspozycji tradycyjne formy kontaktu i bezpośrednie wsparcie ekspertów Orange.

Odpowiedzialność

Rozwój musi iść w parze z odpowiedzialnością. W swojej strategii Orange Polska zdefiniował jej trzy główne wymiary: za środowisko naturalne, odpowiedzialność społeczną oraz w zakresie  zarządzania.

Wiosną tego roku Orange ogłosił swoje cele klimatyczne: osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2040 roku, a do 2025 roku zmniejszenie emisji CO2 o 65% względem 2015 oraz zwiększenie udziału energii ze źródeł odnawialnych do co najmniej 60%. Drogą do osiągnięcia tych celów jest m.in. zakup czystej energii bezpośrednio od producentów czy korzystanie z nowoczesnych, mniej energochłonnych technologii – przykładowo, światłowód odpowiada za 80% mniej emisji CO2 niż starsze technologie sieciowe. Firma stawia też na zasady gospodarki obiegu zamkniętego, oferując klientom odnowione smartfony, ułatwiając odpowiedzialne rozstanie się z nieużywanymi już urządzeniami, czy odnawiając i ponownie wprowadzając do obiegu urządzenia klienckie, jak modemy i dekodery telewizyjne.

Orange będzie nadal angażować się w walkę z wykluczeniem cyfrowym, wspierając szczególnie narażone na nie grupy – np. seniorów. Ma ambicję, by w 2024 roku być numerem 1 na rynku jeśli chodzi o wskaźnik satysfakcji (NPS) w tej grupie. Wśród priorytetów niezmiennie pozostaje edukacja cyfrowa – co roku w programach rozwijających cyfrowe kompetencje będzie uczestniczyć ponad 5 tysięcy dzieci, a w latach 2020-2023, 75 000 nauczycieli zwiększy swoje umiejętności cyfrowe dzięki programowi realizowanemu przez Fundację Orange wraz z partnerami, z wykorzystaniem funduszy unijnych.

Kolejnym elementem jest odpowiedzialne zarządzenie i różnorodność. Firma będzie dążyć do tego, by zwiększyć udział kobiet wśród liderów do ponad 35%, a na stanowiskach menadżerskich do co najmniej 40%. 

Szybszy wzrost wyników finansowych przełoży się na powrót do wypłat dywidend

Po skutecznym przełamaniu spadków, dzięki strategii .Grow, Orange Polska chce wejść w kolejny etap, ścieżkę wzrostu szybszego i zrównoważonego, w oparciu o solidne fundamenty. Spółka przewiduje, że w ujęciu procentowym w latach 2021-2024 przychody będą rosły w niskim jednocyfrowym tempie, a rentowność EBITDAaL – w niskim lub średnim jednocyfrowym tempie. Poszerzanie zasięgu światłowodu oraz modernizacja sieci mobilnej będą wspierać ten wzrost, podczas gdy ekonomiczne nakłady inwestycyjne będą utrzymane na obecnym poziomie[1]. Projekt FiberCo przyniesie tutaj znaczące korzyści.

.Grow wygeneruje wartość dla akcjonariuszy. Solidny wzrost przychodów będzie połączeniem kontynuacji strategii konwergencji, dalszego rozwoju w obszarze ICT oraz otwarcia na nowe możliwości biznesowe na rynku hurtowym. Wzrost EBITDAaL przyspieszy, dzięki rosnącym przychodom oraz dalszej poprawie efektywności działania. Cieszymy się, że będziemy mogli dzielić się owocami tego wzrostu z naszymi akcjonariuszami. – podsumował Jacek Kunicki, członek zarządu Orange Polska ds. Finansów.

Więcej informacje na temat nowej strategii, wraz ze szczegółami ambicji finansowych znajdują się na stronie.

[1]  Z zastrzeżeniem ostatecznych zapisów ustawy o cyberbezpieczeństwie

Mediateka

Udostępnij: Czas na wzrost. Nowa strategia Orange Polska do roku 2024

Informacje prasowe

Imagine Dragons, Inhaler, Flohio, Sylvan Esso oraz Iceage dołączają do składu Open’er Festival powered by Orange 2022

24 czerwca 2021

Imagine Dragons, Inhaler, Flohio, Sylvan Esso oraz Iceage dołączają do składu Open’er Festival powered by Orange 2022
0

Imagine Dragons, jeden z najbardziej popularnych zespołów ostatniej dekady, co-headlinerem pierwszego dnia Open’er Festival powered by Orange 2022! Line-up Alter Stage zasilą Sylvan Esso, Flohio, Inhaler i Iceage.

IMAGINE DRAGONS

Kiedy w marcu Imagine Dragons zaprezentowali „Follow You” i „Cutthroat” – swoje pierwsze kawałki od 2018 roku i zapowiedzieli nowy album, nie było wątpliwości, że muszą przyjechać do Polski. Z przyjemnością ogłaszamy, że pojawią się 29 czerwca na Open’erze 2022! Amerykańska formacja, która powstała w 2009 roku z inicjatywy Dana Reynoldsa, idealnie balansuje na przecięciu kilku gatunków: rocka, popu, elektroniki, a nawet hip hopu, przekraczając ich granice i wyciągając dla siebie to, co w nich najlepsze. W 2012 roku ukazał się ich debiutancki album „Night Visions”, który trafił na 2 miejsce Billboard 200. Pochodzący z niego utwór „Radioactive” (umieszczony również na EP „Continued Silence”) stał się jednym z największych hitów roku, zdobywając dla zespołu ich pierwsze Grammy w karierze. Na gali rozdania nagród zwrócili na siebie ogromną uwagę dzięki spektakularnemu wykonaniu utworu wspólnie z Kendrickiem Lamarem. Ich drugi album „Smoke + Mirrors” (2015) zadebiutował na szczycie w USA i UK. Kolejne albumy, „Evolve” (2016) i „Origins” (2018), dzięki takim kawałkom jak „Believer”, „Thunder” czy „Natural” potwierdziły ich status gigantów światowej alternatywy. Do zobaczenia pod Orange Main Stage 29 czerwca 2022 r.

SYLVAN ESSO

Amerykański duet Sylvan Esso to artystyczne dziecko wokalistki Amelii Meath i producenta Nicka Sanborna. Electro-popowy duet debiutował w 2014 imiennym albumem, który trafił na 7 miejsce zestawienia Independent Albums Billboardu, a w 2015 roku stał się dla projektu przepustką na najważniejsze amerykańskie festiwale, wliczając Coachellę, Lollapaloozą czy Austin City Limits. W 2017 roku ukazała się płyta „What Now”, która otrzymała nominację do Grammy w kategorii Best Dance/Electronic Album. Natomiast we wrześniu ubiegłego roku doczekaliśmy się trzeciego albumu Sylvan Esso „Free Love”. A już 2 lipca zobaczymy ich na żywo na Open’erze.

FLOHIO

Flohio wyrasta na jedną z najciekawszych nowych postaci brytyjskiej sceny rapowej. Jej rozpoznawalność zaczęła wzrastać po nagraniu kawałka „Bands” dla popularnego cyklu COLORS. Niedługo potem ukazał się singiel „Watchout”, który otrzymał tytuł Best New Music od serwisu Pitchfork. Natomiast na wydanej w 2018 roku EP-ce „Wild Yout” rozwinęła swój dynamiczny flow. Od tej pory Flohio zaczęła być coraz częściej nazywana „artystką, którą warto obserwować”. Guardian ochrzcił ją mianem „najważniejszego nowego głosu brytyjskiego rapu”, a BBC zamieściło ją na liście Sound of 2019. W 2020 roku doczekaliśmy się jej mixtape’u „No Panic No Pain”. A 1 lipca zobaczymy Flohio na Alter Stage!

INHALER

Członkowie irlandzkiego zespołu Inhaler poznali się w szkole w Dublinie. Elijah Hewson, Robert Keating, Ryan McMahon i Josh Jenkinson szybko zrozumieli, że dzielą uwielbienie dla tego samego rodzaju muzyki – brudnego rocka spod znaku The Stone Roses, Joy Division, The Strokes, Interpol, Depeche Mode czy The Cure. Od 2019 roku, po singlach – „It Won’t Always Be Like This”, „My Honest Face” i „Ice Cream Sundae”, szybko zaczęli zyskiwać popularność zarówno w rodzimej Irlandii, jak i w Europie, budując bardzo oddany fanbase. Ubiegły rok upłynął pod znakiem kolejnych świetnie przyjętych singli – „We Have to Move On” oraz „Falling In”, a w ostatnich miesiącach usłyszeliśmy kolejne kawałki z nadchodzącego debiutanckiego albumu „It Won’t Always Be Like This”. Inhaler zagra na Alter Stage 29 czerwca.

ICEAGE

Punkowa duńska formacja Iceage powstała w 2008 roku, kiedy jej członkowie byli jeszcze nastolatkami.  W tym roku, dekadę po wydaniu debiutanckiego albumu “New Brigade”, który stał się kamieniem milowym w ich karierze, doczekaliśmy się piątego albumu “Seek Shelter”. Wydawnictwa Iceage odzwierciedlają drogę, którą przebyli przez lata jako ludzie. Wydany w 2012 roku “You’re Nothing” to szybka, surowa, agresywna energia młodości, podczas gdy na “Plowing Into the Field of Love” (2014) i “Beyondless” (2018) zauważalne jest uspokojenie i wygładzenie ich brzmienia. Całe spektrum ich twórczości usłyszymy na Alter Stage 1 lipca.

REGULAR TICKETS w sprzedaży (do 6.06.2022 lub do wyczerpania puli)

Karnet 4 DNI – 649 PLN
Karnet 4 DNI + pole namiotowe – 749 PLN
Karnet weekendowy (pt + sob) – 459 PLN
Karnet weekendowy (pt + sob) + pole namiotowe – 529 PLN
Bilet jednodniowy – 315 PLN

Wszystkie bilety zakupione na Open’er Festival Powered by Orange 2020 i 2021 zachowują ważność na nową datę festiwalu. Więcej informacji tutaj.

Mediateka

Udostępnij: Imagine Dragons, Inhaler, Flohio, Sylvan Esso oraz Iceage dołączają do składu Open’er Festival powered by Orange 2022

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej