Informacje prasowe

Open’er Festival powered by Orange 2019. Pierwsza pula karnetów od dziś w sprzedaży

3 września 2018

Open’er Festival powered by Orange 2019. Pierwsza pula karnetów od dziś w sprzedaży
0

Open’er Festival powered by Orange 2019 zagra od 3 do 6 lipca tradycyjnie w Gdyni. Pierwsza pula biletów – FAN TIX właśnie trafiała do sprzedaży.

Tegoroczny Open’er Festival był rekordowy. Po raz pierwszy w historii wyprzedał się w całości, pozostawiając spóźnialskich bez możliwości zobaczenia rewelacyjnych koncertów Arctic Monkeys, Depeche Mode, Gorillaz, Bruno Marsa i dziesiątek innych wykonawców. Swoje miejsce pod scenami już dawno zaklepane mieli Ci, którzy prawie rok wcześniej, na przełomie sierpnia i września zdecydowali się na kupno FAN TIX. Ta pula jest adresowana przede wszystkim do największych fanów Open’era, tych którzy ufają jakości line-upu na długo przed pierwszymi ogłoszeniami. Cena karnetów jest wyjątkowa, bo w porównaniu do finalnej ceny karnetu 4-dniowego różnica wynosi 200 złotych.  Pula FAN TIX jest  ograniczona.

FAN TIX są dostępne od dziś, 3 września. Sprzedaż trwa do 12 września lub do wyczerpania puli. Sprzedaż jest limitowana – jedna osoba może kupić maksymalnie 2 bilety.

karnet 4-dniowy FAN TIX439 PLN

karnet 4-dniowy FAN TIX z polem namiotowym539 PLN

FAN TIX są biletami imiennymi. Bilety dostępne tylko w sprzedaży internetowej na altersklep.pl oraz eBilet.pl

Bilety dostępne w ALTERSKLEPIE oraz w eBilet.

Udostępnij: Open’er Festival powered by Orange 2019. Pierwsza pula karnetów od dziś w sprzedaży

Informacje prasowe

Ponad 50 tysięcy osób bawiło się na Kraków Live Festival 2018

21 sierpnia 2018

Ponad 50 tysięcy osób bawiło się na Kraków Live Festival 2018
0

Festiwalowe lato 2018 roku dobiega końca. Przez dwa dni ponad 50 tysięcy osób bawiło się podczas  Kraków Live Festival. Po raz pierwszy Orange sponsorował to muzyczne wydarzenie.

Tegoroczny skład Kraków Live Festival był mocny, zwłaszcza dzięki udziałowi dwóch bardzo ważnych postaci amerykańskiego hip hopu – Kendricka Lamara i ASAP Rocky’ego. Artyści, którzy w przeszłości mieli okazję ze sobą współpracować, minęli się co prawda na głównej scenie festiwalu, ale pozostawili po sobie to samo wrażenie – gatunek ma się doskonale i nic nie wskazuje na to, żeby supremacja hip hopu miała się niedługo skończyć.

Show Kendricka, skupione wokół ubiegłorocznego albumu „DAMN.” było przejrzyste w wykonaniu i odpowiednio zaakcentowane efektami , ale nie gubiło treści, która jest dla niego najważniejsza – na płytach, w klipach i wreszcie na koncertach. Zapamiętamy wspólne śpiewanie „HUMBLE.”, serię podpisów na płytach robioną na żywo na scenie, czy wreszcie wyciągniecie z publiczności przypadkowego gościa. Tu było wszystko – dobrze rozumiane gwiazdorstwo i kumpelstwo w jednym.

ASAP Rocky – wygadany i żądny kontaktu z publicznością – nowojorczyk część swojego koncertu zamienił w dyrygowanie fanami, dorzucając im co chwila co lepsze fragmenty swojej dyskografii.

Fenomenu Die Antwoord nad Wisłą nie trzeba tłumaczyć, bo on tworzy się sam. Tylko oni mogą wpaść na pomysł, by scenografię koncertu stanowiły domki rodem z południowoafrykańskich przedmieść. Umiejętnie grają formą, kontrowersją i stylem muzycznym, nigdy nie nudząc swoich fanów.

Festiwal w sobotnią noc zamknął Martin Garrix, cały czas nieprzyzwoicie młody Holender, którego sukcesy robią wrażenie nawet na największych sceptykach. Show, które podróżuje po największych europejskich festiwalach, jest dopracowane do perfekcji i najmniejszej iskry w bogatej pirotechnicznej inscenizacji. To, plus bagaż singli z pierwszych miejsc list przebojów, stworzyło idealny finał festiwalu.

Ale w zachwytach nad zagranicznymi gwiazdami festiwalu nie gubimy też jego polskich akcentów – występów nowych i uznanych gwiazd polskiej elektroniki – Bass Astral x Igo i KAMP!; dziewczyn, które ustanawiają nowe zasady na krajowej scenie – Darii Zawiałow i Mery Spolsky czy dwóch pokoleń hip hopu – nestora gatunku Sokoła z przekrojowym materiałem całego dwudziestolecia (!) i młodego wilka, do którego będzie należał przyszły rok – Jana-Rapowanie!

Są artyści ale przede wszystkim na festiwalu są fani. Symbiozę festiwal – fani najlepiej podsumowują słowa Jessie Ware, która podczas swojego koncertu wzruszona powiedziała: „You make me feel like Beyonce”. Dziękujemy za udział w Kraków Live Festival. Do zobaczenia za rok!

Link do mediateki: https://biuroprasowe.orange.pl/mediateka/ponad-50-tysiecy-festiwalowiczow-bawilo-sie-na-krakow-live-festival-2018/

Krótki film z Kraków Live Festival

Udostępnij: Ponad 50 tysięcy osób bawiło się na Kraków Live Festival 2018

Informacje prasowe

Już 300 tysięcy klientów Światłowodu Orange i 3 miliony gospodarstw domowych w zasięgu

8 sierpnia 2018

Już 300 tysięcy klientów Światłowodu Orange i 3 miliony gospodarstw domowych w zasięgu
0

W ciągu ostatniego roku liczba klientów korzystających z oferty światłowodowej podwoiła się i przekroczyła 300 tys. Dzięki inwestycjom Orange Polska już 3 mln gospodarstw domowych jest w zasięgu internetu światłowodowego.

Cieszymy się, że Polacy coraz chętniej wybierają Orange Światłowód. Tym bardziej, że ponad 80% klientów, którzy decydują się na internet światłowodowy, przychodzi do nas od konkurencji. Po trzecim roku naszego programu inwestycyjnego 10% domów i firm będących w zasięgu światłowodów stało się naszymi klientami. Widzimy, że klienci doceniają jego nieporównywalną jakość i możliwości – powiedział Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska.Liczba klientów Orange Światłowód systematycznie rośnie. Tylko w drugim kwartale br. wzrosła o 39 tys., a w ciągu 8 miesięcy ofertę wybrało 100 tys. klientów. Najwięcej klientów jest w Warszawie (55 tys.), Wrocławiu (21 tys.) i Krakowie (18 tys.).

Inwestycje światłowodowe prowadzone są w 116 miastach w całym kraju. Z tego w 34 miastach ze światłowodu może korzystać ponad połowa gospodarstw domowych. Największy zasięg jest w Lublinie, Olsztynie, Elblągu, Słupsku i Opolu.

Warto podkreślić, że blisko połowa inwestycji w I półroczu br. realizowana była w małych i średnich miastach. Coraz częściej docierają one także do domów jednorodzinnych. W tym roku chcemy aby było to co najmniej 10 %.

Orange Polska prowadzi największe w historii firmy inwestycje w sieć światłowodową, dzięki czemu w zasięgu znajdzie się docelowo 5 mln gospodarstw domowych. Firma przeznaczy na ten cel do 4 mld zł w latach 2016 – 2020. Nikt inny w Polsce nie inwestuje tak dużo w rozwój światłowodów.

 

Udostępnij: Już 300 tysięcy klientów Światłowodu Orange i 3 miliony gospodarstw domowych w zasięgu

Informacje prasowe

Orange na Open’er Festival Powered by Orange 2018

11 lipca 2018

Orange na Open’er Festival Powered by Orange 2018
0

W czasie czterech dni jednego z największych polskich festiwali muzycznych fani korzystający z sieci Orange przesłali dane, które zmieściłyby się na 17,5 tysiąca płyt CD, a także intensywnie dzwonili i wysyłali SMS. W trakcie festiwalu z darmowego Wi – Fi w Orange strefie skorzystało ponad 2 tysiące osób. Ponad 114 tys. klientów skorzystało z prezentu – pakietu 10 GB, oferty którą Orange przygotowało z okazji festiwalu.

12 TB danych – tyle przesłali w trakcie Open’er Festival Powered by Orange klienci Orange Polska. To równowartość 400 tys. godzin streamowania muzyki lub 7,5 mln zdjęć przesłanych przez sieć mobilną. Największy transfer danych, ponad 449 GB klienci operatora przesłali ok. godz. 2 w nocy z 6 na 7 lipca – w trakcie koncertu Taconafide, ostatniego wspólnego występu duetu. Najwięcej rozmów klienci Orange wykonali między koncertami MØ i Davida Byrne. W ciągu godziny łącznie wszystkie rozmowy trwały 244 godziny, czyli tyle, co ponad 10 dni. W trakcie całego festiwalu fani muzyki korzystający z sieci Orange Polska rozmawiali ponad 355 256 minut. Najwięcej klientów równocześnie korzystało z sieci czwartego dnia festiwalu, przed rozpoczęciem koncertu Bruno Marsa.

Podczas Open’er Festival Powered by Orange działała Orange strefa, w której pomiędzy koncertami uczestnicy festiwalu mogli skorzystać z różnorodnych atrakcji: potańczyć przy muzyce serwowanej na żywo przez DJ’a, zrobić sobie tatuaż techniką body marbling, zagrać na mach-machine, czy też przekazać do recyklingu stare telefony. Tym razem zebrano ich 800 sztuk. Jak co roku w Orange strefie można było bezpłatnie naładować telefon w 200 punktach od Orange Energii. Nowością była usługa na bazie Internetu Rzeczy, umożliwiająca ładowanie tysiąca telefonów komórkowych. Z tej usługi skorzystało 600 festiwalowiczów, którzy wypożyczyli powerbanki z funkcją szybkiego ładowania obsługujące wszystkie smartfony.

Open'er Festival Powered by Orange
 

Udostępnij: Orange na Open’er Festival Powered by Orange 2018

Informacje prasowe

Maker Woman – innowacyjne prototypy tworzone przez kobiety

10 lipca 2018

Maker Woman – innowacyjne prototypy tworzone przez kobiety
0

Proteza dłoni wydrukowana w 3D, regulator oddechu dla osób narażonych na stres, wózek na zakupy dla starszych osób, meble, ozdoby – to tylko niektóre projekty wykonane w ramach Maker Woman – inicjatywy, która ułatwia kobietom rozpoczęcie drogi zawodowej lub powrót na rynek pracy z nowymi kompetencjami. Uczestniczki wykonały prototypy swoich produktów, które mogą stać się zalążkiem przyszłych startupów i znaleźć zastosowanie w wielu dziedzinach życia.

Projekt Maker Woman prowadzi Stowarzyszenie Robisz.to we współpracy z Fundacją Orange, w pracowni FabLab powered by Orange w Warszawie. 36 uczestniczek przeszło ścieżkę od wiedzy teoretycznej i know-how do tworzenia prototypu własnego produktu. Nauczyły się m.in. podstaw nowoczesnych metod projektowania, programowania,  obsługi maszyn CNC do obróbki różnych materiałów, plotera laserowego czy drukarek 3D. Poznały podstawy tworzenia stron internetowych, fotografii produktu i zagadnień związanych z  prowadzeniem własnej firmy. Przy wsparciu mentorów, uczestniczki pracowały nad swoimi pomysłami, tworząc prototypy i gotowe produkty.- Kibicuję wszystkim uczestniczkom. Wierzę, że umiejętności, jakie zyskały, w połączeniu z ich kreatywnością dadzą im mocną kartę na przyszłość. Technologie stają się nieodłączną częścią naszej codzienności, a wykorzystane „z głową”, z pomysłem, mogą zmieniać naszą rzeczywistość na lepsze. W FabLabie widać to bardzo często – powiedziała Ewa Krupa, prezes Fundacji Orange w czasie finału trzech edycji Maker Woman, 10 lipca w Warszawie.

FabLab to miejsce, w którym nie trzeba nic umieć, by zacząć projektować. Dzięki dostępnym tam technologiom i przy wsparciu innych ludzi można zrealizować najśmielsze pomysły. Wiele uczestniczek Maker Woman startowało od zera, a teraz mogą śmiało powiedzieć, że są „mejkerkami” i umieją samodzielnie zaprojektować i wykonać złożony przedmiot, także sterowany aplikacją – dodaje Maciej Naskręt ze Stowarzyszenia Robisz.to.

Wśród Maker Women jest Magda Zaraś, która po długiej chorobie wróciła do aktywności zawodowej. Już nie jako kierownik projektów IT, lecz jako twórczyni produktu, który ma szansę pomóc wielu potrzebującym. Zaprojektowała dziecięcą protezę dłoni drukowaną w 3D. Dzięki zastosowaniu takiej technologii, jej rozwiązanie jest 3 razy tańsze niż inne dostępne na rynku. Obecnie rozwija produkt, m.in. dzięki grantowi Amazing Woman przyznanemu przez francuską Fundację Orange.

Ania Wójcik to malarka, autorka instalacji artystycznych w przestrzeni publicznej. Przygotowała prototyp obiektu służącego osobom, które cierpią na stres czy bezsenność. Niewielki przedmiot mieszczący się w dłoni powiększa i zmniejsza swoją objętość, regulując oddech. Jego tempem steruje aplikacja. Autorka chciałaby uruchomić produkcję Oddychacza, a później stworzyć biuro projektowe, które zajmie się zaangażowanym społecznie dizajnem.

Prototypy pozostałych uczestniczek projektu Maker Woman to innowacyjne rozwiązania z dziedziny zdrowia, wystroju wnętrz, artykułów dla dzieci, przedmiotów kultury i sztuki czy wearables i ubrań. Łącznie powstało 36 zalążków produktów, które zostały zaprezentowane w czasie Maker Woman Day 10 lipca 2018 w FabLabie przy ul. Twardej w Warszawie.

Listę wszystkich uczestniczek projektu oraz opisy ich prototypów można znaleźć na https://fablabtwarda.pl/MakerWoman

FabLab powered by Orange (ang. fabrication laboratory) to miejsce stworzone w Warszawie przy ul. Twardej przez Fundację Orange i Stowarzyszenie Robisz.to. Dzięki zaawansowanym technologiom (drukarki 3d, elektronika, plotery laserowe, frezarki CNC) oraz wsparciu trenerów można w nim nauczyć się jak kreatywnie korzystać z technologii, by stworzyć dosłownie wszystko – od biżuterii po roboty. Zajęcia i pracownie są otwarte dla dzieci, młodzieży i dorosłych, niezależnie od umiejętności i doświadczenia. FabLab powered by Orange skupia entuzjastów ruchu DIY (do-it-yourself), konstruktorów, makerów i majsterkowiczów. Zobacz jak powstawał FabLab powered by Orange: https://youtu.be/coKX224q9GI

Fundacja Orange działa na rzecz nowoczesnej edukacji. Uczy dzieci młodzież, jak bezpiecznie i kreatywnie korzystać z nowych mediów, dostarcza nowe technologie do miejsc zagrożonych wykluczeniem cyfrowym. Prowadzi autorskie programy edukacyjne, takie jak MegaMisja, #SuperKoderzy czy Pracownie Orange. Wspiera w ten sposób szkoły i lokalne społeczności w całej Polsce. Jest jedyną fundacja korporacyjną wśród telekomów w Polsce.W jej inicjatywy angażują się wolontariusze –pracownicy firmy Orange. www.fundacja.orange.pl

Stowarzyszenie Robisz.to istnieje od września 2016r., prowadzi działalność edukacyjną, popularyzatorską, mającą na celu inicjowanie i wspieranie działań na polu nowych technologii, aktywizację lokalnych społeczności poprzez edukację oraz działania związane z osobistą fabrykacją. www.robisz.to

Dodatkowych informacji mediom udzielą:

Bartłomiej Kuczyński
Fundacja Orange
+48 518 278 522
bartlomiej.kuczynski@orange.com

Wojciech Jabczyński
Rzecznik Orange Polska
biuro.prasowe@orange.com 

Jacek Spychała
IdPR
+48 502 091 976
jacek.spychala@idpr.pl

Mediateka

Udostępnij: Maker Woman – innowacyjne prototypy tworzone przez kobiety

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej