Informacje prasowe

Kendrick Lamar headlinerem Open’er Festival Powered by Orange 2021!

16 września 2020

Kendrick Lamar headlinerem Open’er Festival Powered by Orange 2021!
0

Kendrick Lamar headlinerem Open’er Festival Powered by Orange 2021. To absolutna ikona współczesnej muzyki i kultury! Jeden z najważniejszych głosów pokolenia, zarówno w wymiarze muzycznym, jak i społecznym, a także zdobywca 13 statuetek Grammy, nagrody Pulitzera oraz niezliczonej liczby innych wyróżnień wystąpi w Gdyni 30 czerwca!

Twórczość Kendricka Lamara pełna jest przykładów łączenia jakości artystycznej i sukcesu komercyjnego, współpracy z innymi artystami i zachowania w pełni indywidualnego stylu, skromności i jednoczesnego przekonania o sile swojego głosu. A jego głos słyszany jest wszędzie.

Pierwsze mixtape’y wydawał jeszcze jako nastolatek, a debiutancki album „Section.80” ukazał się w 2011 roku. Wydana rok później płyta „Good Kid, M.A.A.D. City” okazała się przełomowa zarówno dla jego kariery, jak i dla całego gatunku. W 2015 roku, na „To Pimp A Butterfly” jego przekaz nabrał jeszcze większej siły. Wykorzystał to perfekcyjnie. Wychodząc na scenę Grammy Awards 2016 w kajdanach wysyłał w świat niezwykle mocny komentarz na temat sytuacji mniejszości etnicznych w USA. Natomiast kawałek „Alright” stał się szczególnym komentarzem walki o równość społeczną w USA, trafiając na sam szczyt zestawienia najlepszych utworów ostatniej dekady przygotowanego przez Pitchfork. W 2017 roku fani doczekali się czwartego albumu „DAMN.”, który (tak jak jego poprzednik) zadebiutował na szczycie Billboardu. Tym razem Kendrick Lamar również podjął się rozliczenia z Ameryką, religią czy samym sobą. Wydawnictwo zostało uhonorowane Nagrodą Pulitzera, jako pierwszy w historii album spoza kategorii jazzu oraz muzyki klasycznej, a Pitchfork nazwał je wprost „arcydziełem rapu”. Zarówno „To Pimp A Butterfly”, jak i „DAMN.” zyskały status najwyżej ocenianych albumów na świecie w latach 2015 i 2017 (Metacritic).

Kendricka słychać nie tylko na jego wyśmienitych albumach, ale także w utworach innych wykonawców. Oprócz niekończącej się listy artystów hip-hopowych (m.in. A$AP ROCKY, Travis Scott, Schoolboy Q), korzystali z tego m.in. artyści popowi (Beyoncé, Taylor Swift, Maroon 5 czy Imagine Dragons). W 2018 roku szerokim echem odbiła się wyprodukowana przez rapera płyta towarzysząca filmowi „Black Panther”. Na wydawnictwie znalazło się aż 5 utworów z jego udziałem, a kawałek „All The Stars” (nagrany razem z SZA) dostał nominacje do Oscara, Złotego Globu oraz aż 4 nominacje do nagród Grammy.

REGULAR TICKETS w sprzedaży (do 7.06.2021 lub do wyczerpania puli)

Karnet 4 DNI – 649 PLN
Karnet 4 DNI + pole namiotowe – 749 PLN
Karnet weekendowy (pt + sob) – 459 PLN
Karnet weekendowy (pt + sob) + pole namiotowe – 529 PLN
Bilet jednodniowy – 315 PLN

Mediateka

Udostępnij: Kendrick Lamar headlinerem Open’er Festival Powered by Orange 2021!

Informacje prasowe

Zadbaj o dziecięcy mózg! Kampania o nadużywaniu urządzeń ekranowych

27 sierpnia 2020

Zadbaj o dziecięcy mózg! Kampania o nadużywaniu urządzeń ekranowych
0

Niemal co trzecie dziecko już w wieku 1-2 lat korzysta ze smartfonów i tabletów codziennie lub prawie codziennie. Narzędzia te dają wiele możliwości, jednak warto zadbać o używanie ich z umiarem. Rusza kampania Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę „Zadbaj o dziecięcy mózg!” promująca wprowadzanie domowych zasad ekranowych, której Fundacja Orange jest partnerem.

Wychowujemy pokolenie dzieci urodzonych w epoce nowych technologii. Ponad 40 proc. dzieci już w wieku 1-2 lat korzysta z tabletów lub smartfonów, a prawie co trzecie z nich codziennie lub prawie codziennie[1]. Ekrany dają wiele możliwości i mogą pozytywnie stymulować mózg, ale używane zbyt wcześnie i bez umiaru mogą negatywnie wpływać na rozwój dziecka i na relacje rodzinne. Mózg dziecka to plastyczny organ, podatny i wrażliwy na warunki zewnętrzne. Do prawidłowego rozwoju potrzebuje doświadczeń bogatych w różne bodźce, możliwości poznawania świata wszystkimi zmysłami, a także bliskości i uwagi dorosłych. Ograniczanie pola działania dziecka, brak uważności na jego potrzeby i zastępowanie rodzicielskiej uwagi przez udostępnianie smartfonów i tabletów może odbić się na rozwoju struktur neuronowych jego mózgu.

Kampania społeczna pod hasłem „Zadbaj o dziecięcy mózg!” ma uwrażliwić rodziców na brak równowagi w używaniu technologii i wspierać rodziny we wprowadzaniu domowych zasad ekranowych. Jej organizatorem jest Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę, a partnerem Fundacja Orange, która zajmuje się cyfrową edukacją dzieci, młodzieży i nauczycieli.

Nie nadmiar, a umiar. Szczególnie w czasie pandemii, kiedy wiele aktywności przenosi się do internetu, warto dbać o zdrową równowagę w używaniu technologii. Oby ta kampania pomogła nam zatrzymać się na chwilę refleksji, przyjrzeć się naszym nawykom, rozmawiać o cyfrowych aktywnościach w rodzinie. Jej przekaz zachęca nie tylko do ustalania zasad i granic, ale po prostu wzajemnej uważności na to, kiedy technologie są niezbędne, kiedy wzbogacające, a kiedy warto odłożyć smartfony mówi Konrad Ciesiołkiewicz z Fundacji Orange.

Domowe Zasady Ekranowe w zgodzie z dziecięcym mózgiem

Organizatorzy kampanii proponują rodzinom wprowadzenie do codziennego życia reguł dotyczących sposobów i czasu korzystania z ekranów. Zasady te pomagają zadbać o prawidłowy rozwój mózgu dziecka, uczą uważności, zachowania równowagi między aktywnościami online i offline oraz mogą pozytywnie wpłynąć na relacje rodzinne.

Na potrzeby kampanii powstał film przedstawiający historię dziecięcego mózgu, który niepostrzeżenie wchodzi w fascynującą relację z ekranami, a ta z czasem okazuje się szkodliwa.

– Chcieliśmy w emocjonalny sposób pokazać mechanizm budowania zależności pomiędzy urządzeniami ekranowymi, a dziećmi i uwrażliwić rodziców na to, co się dzieje, kiedy pozwolimy, żeby ekrany zdominowały życie dziecka kosztem relacji  rodzinnych  – mówi Łukasz Wojtasik z Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę. Puenta filmu pokazuje, co każdy rodzic powinien zrobić i na co zwrócić uwagę, aby jego dziecko nie wpadło w pułapkę nadmiernego korzystania z ekranów – dodaje.

Platformę kampanii stanowi strona domowezasadyekranowe.fdds.pl , na której  rodzice znajdą szczegóły na temat zasad korzystania z ekranów w rodzinie oraz porady, jak je wprowadzić w życie. W serwisie znajdują się również materiały wideo, grafiki oraz szereg eksperckich artykułów i podcastów dotyczących m.in.: wpływu nadużywania ekranów na rozwój mózgu dziecka, sposobów zapobiegania uzależnieniu od ekranów.

Udział Fundacji Orange w kampanii „Zadbaj o dziecięcy mózg” jest kontynuacją jej działań na rzecz promowania odpowiedzialnych i pozytywnych sposobów korzystania z technologii. Przez 15 lat z nauką o zasadach bezpiecznego internetu i podstaw programowania dotarła do 3 mln dzieci i młodzieży. W szkołach prowadzi darmowe programy edukacyjne (MegaMisja i #SuperKoderzy), które uczą dzieci zdrowych nawyków cyfrowych i kodowania, a nauczycielom dają możliwość rozwoju cyfrowych kompetencji.

Elementem kampanii „Zadbaj o dziecięcy mózg” będzie webinar dla rodziców, podczas którego uczestnicy dowiedzą się m.in.: czym są domowe zasady ekranowe i jak je stosować w życiu codziennym? Webinar odbędzie się 27 sierpnia w godz. 20:00-21:30.  Link do wydarzenia dostępny będzie na stronie domowezasadyekranowe.fdds.pl i na stronie Fundacji Orange.

***

Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę od blisko 30 lat dąży do tego, by wszystkie dzieci miały bezpieczne dzieciństwo i były traktowane z poszanowaniem ich godności i podmiotowości. Chroni dzieci przed krzywdzeniem i pomaga tym, które doświadczyły różnych form przemocy i wykorzystywania. Od 2004 r. realizuje kompleksowe działania na rzecz bezpieczeństwa dzieci w internecie. Od 2017 r. prowadzi poradnię „Dziecko w Sieci”, która zajmuje się problemami związanymi z przemocą z wykorzystaniem mediów elektronicznych i internetu, szkodliwymi treściami online, sekstingiem, uwodzeniem online, niebezpiecznymi kontaktami czy nadużywaniem mediów elektronicznych.

Fundacja Orange od 15 lat uczy, jak odpowiedzialnie i twórczo korzystać z technologii. Prowadzi projekty edukacyjne, w których dba o cyfrowe kompetencje dzieci, młodzieży,  rodziców i nauczycieli. W czasie pandemii COVID-19 organizuje webinary dla nauczycieli z prowadzenia zdalnych lekcji. Dla dzieci przygotowała Poranki z #SuperKoderami,  podczas których uczyły się podstaw programowania, a dla starszych dzieci FabLab #wdomu, pokazujący podstawy modelowania 3D. W FabLab Gdańsk wsparła produkcję przyłbic ochronnych dla medyków.

[1] Korzystanie z urządzeń mobilnych przez małe dzieci w Polsce. Wyniki badania ilościowego. Badanie Millward Brown Poland dla FDN, Warszawa 2015.

Mediateka

Udostępnij: Zadbaj o dziecięcy mózg! Kampania o nadużywaniu urządzeń ekranowych

Informacje prasowe

Poczta Polska we współpracy z Orange wyposażyła listonoszy w ponad 20 tys. nowych tabletów

12 sierpnia 2020

Poczta Polska we współpracy z Orange wyposażyła listonoszy w ponad 20 tys. nowych tabletów
0

Listonosze Poczty Polskiej pracują już na nowych tabletach. To efekt wdrożenia umowy zawartej między Pocztą Polską, Integrated Solutions i Orange Polska. Z roku na rok liczba elektronicznych potwierdzeń odbioru przesyłek rośnie o ponad 30%.

Ponad dwadzieścia tysięcy nowych tabletów trafiło już w ręce listonoszy Poczty Polskiej. To efekt realizacji części umowy podpisanej w grudniu 2019 r. Jej wartość sięga ponad 116 mln PLN w ciągu 3 lat. Obecnie Poczta dostarcza średnio miesięcznie około 5 milionów przesyłek z elektronicznym potwierdzeniem odbioru (EPO) dla sądów, prokuratur oraz innych instytucji i firm, które wolą elektroniczną formę potwierdzenia.

– Umowa przewiduje nie tylko zakup nowoczesnego sprzętu z zestawem akcesoriów, ale również zapewnia Poczcie Polskiej pełen dostęp do pakietu usług serwisowych, transmisji danych i licencji – podkreśla Tomasz Zdzikot, prezes Zarządu Poczty Polskiej – Jest to największy tego typu program wdrożeniowy w Europie w ostatnich latach. To dla nas olbrzymia satysfakcja. Tym bardziej, że dzięki temu znacząco poprawi się komfort pracy listonoszy i jakość obsługi naszych klientów – dodaje Tomasz Zdzikot.

Klienci korzystający z EPO otrzymują informację o doręczeniu przesyłki w czasie rzeczywistym. Rozwiązanie umożliwia przekazanie klientowi pełnej informacji o terminie odebrania przesyłki, a także przekazanie obrazu złożonego z podpisu wraz z cechami biometrycznymi. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom wszystkie dane o doręczanych przesyłkach klienci otrzymują w pliku elektronicznym.

– Cieszę się, że możemy dziś mówić o przeprowadzonym z sukcesem wdrożeniu usługi Mobilny Listonosz dla Poczty Polskiej, która od lat należy do grona naszych kluczowych Klientów. Był to dla nas największy projekt sprzedażowy w ostatnim roku. Kompleksowa oferta Orange oraz Integrated Solutions pozwala nam realizować tak duże projekty, które z jednej strony wspierają procesy digitalizacji firmy, a z drugiej poprawiają cyfrowe doświadczenia Klientów. Bardzo cieszymy się z tego wdrożenia i z tak dobrej współpracy z Pocztą Polską – mówi Bożena Leśniewska, Wiceprezes Zarządu Orange Polska ds. rynku biznesowego.

Projekt Mobilny Listonosz, a także zakup sprzętu wraz z usługami są szczególnie ważne w związku ze zwiększającą się co roku liczbą przesyłek z Elektronicznym Potwierdzeniem Odbioru. Nowy sprzęt umożliwi Poczcie Polskiej obsługę tego typu doręczeń przez kolejne 3 lata.

Mediateka

Udostępnij: Poczta Polska we współpracy z Orange wyposażyła listonoszy w ponad 20 tys. nowych tabletów

Informacje prasowe

Mariusz Gaca przyjął propozycję objęcia funkcji Prezesa Zarządu Orange Moldova

21 lipca 2020

Mariusz Gaca przyjął propozycję objęcia funkcji Prezesa Zarządu Orange Moldova
0

Dzisiaj Mariusz Gaca poinformował Radę Nadzorczą Orange Polska, że zdecydował się przyjąć propozycję Grupy Orange objęcia od 1 listopada 2020 r. stanowiska Prezesa Zarządu Orange Moldova. Wiceprezesem Orange Polska pozostanie do 31 października 2020 r.

Maciej Witucki, Przewodniczący Rady Nadzorczej Orange Polska, powiedział: „Przez ostatnie jedenaście lat, Mariusz pełnił różne wysokie funkcje zarządcze w Orange Polska, odpowiadając między innymi za rynek biznesowy i konsumencki, a także za wprowadzenie niezwykle innowacyjnych ofert Orange Love i Orange Flex. Z dużą satysfakcją przyjmuję to, że jego osiągnięcia oraz doświadczenie spotkały się z uznaniem i promocją ze strony Grupy Orange. To również bardzo pozytywny sygnał dla całego kierownictwa Orange Polska. Dziękuję Mariuszowi za jego ogromne zaangażowanie i życzę sukcesów w realizacji nowych wyzwań.”

Ramon Fernandez, Zastępca Prezesa Grupy Orange na Europę oraz Członek Rady Nadzorczej Orange Polska, stwierdził: „Bardzo się cieszę, że Mariusz Gaca przyjął propozycję objęcia funkcji Prezesa Zarządu Orange Moldova. To niewątpliwie dowód uznania jego umiejętności menadżerskich oraz istotnej roli, jaką odegrał w skutecznym powrocie na ścieżkę wzrostu naszej działalności w Polsce w ostatnich kliku latach. Mołdawia to ważny i bardzo innowacyjny rynek w strukturach Orange. Jestem pewien, że Mariusz, jako Prezes Zarządu, wniesie do tamtejszego zespołu nowe doświadczenia i umiejętności. Życzę mu powodzenia w nowej roli.”

 ***

 Mariusz Gaca jest bardzo doświadczonym i wszechstronnym managerem. Karierę zawodową rozpoczął w Grupie Elektrim, gdzie pracował w latach 1995-2000. Następnie związał się z Grupą Telekomunikacji Polskiej. Jako dyrektor pionu multimediów był odpowiedzialny m.in. za rozwój oferty dostępu do internetu dla klientów indywidualnych i wprowadzenie usługi Neostrada, która w 18 miesięcy zdobyła pół miliona klientów. W latach 2005 – 2009 odpowiadał za rynek biznesowy Grupy TP. W tym okresie firma z operatora #3 na tym rynku, stała się jego liderem. Następnie pełnił funkcję dyrektora wykonawczego Grupy TP odpowiedzialnego za sprzedaż i obsługę klientów oraz prezesa zarządu PTK Centertel. W tej ostatniej roli był odpowiedzialny za połączenie PTK Centertel z Telekomunikacją Polską i stworzenie Orange Polska.

Od stycznia 2014 roku jest wiceprezesem Orange Polska i ponownie odpowiadał za rozwój rynku biznesowego, przyczyniając się do wzrostu przychodów w tym segmencie oraz stworzenia i umocnienia się spółki-córki Integrated Solutions, jako #3 na polskim rynku firm ICT. Od stycznia 2017 pełni funkcję wiceprezesa zarządu ds. rynku konsumenckiego. Odpowiadał m.in. za wprowadzenie oferty konwergentnej Orange LOVE, innowacyjnego Orange FLEX i eSIM.

Mariusz Gaca jest także: członkiem Koalicji Prezesi – Wolontariusze aktywnie angażując się w działania wolontariackie i promuje zasady społecznej odpowiedzialności biznesu; Vice Prezydentem Pracodawców RP oraz Przewodniczącym Polskiej Sekcji BIAC przy OECD. W Orange Polska pełni  także funkcję przewodniczącego Komisji Etyki.

Ukończył Akademię Techniczno-Rolniczą w Bydgoszczy oraz Uniwersytet Warszawski, posiada dyplomy MBA University of Illinois at Urbana Champaign oraz AMP z INSEAD.

Mediateka

Udostępnij: Mariusz Gaca przyjął propozycję objęcia funkcji Prezesa Zarządu Orange Moldova

Informacje prasowe

Rada Nadzorcza Orange Polska poparła kandydaturę Juliena Ducarroz na stanowisko Prezesa Zarządu Spółki

7 lipca 2020

Rada Nadzorcza Orange Polska poparła kandydaturę Juliena Ducarroz na stanowisko Prezesa Zarządu Spółki
0

Julien Ducarroz został pozytywnie zaopiniowany przez Komitet ds. Wynagrodzeń i uzyskał podczas specjalnie zwołanego spotkania poparcie Rady Nadzorczej jako kandydat na stanowisko Prezesa Zarządu Orange Polska.

Spotkanie Rady Nadzorczej Orange Polska zakończone wydaniem pozytywnej rekomendacji odbyło się 6 lipca. Przed specjalnym spotkaniem Rady, Julien Ducarroz otrzymał również pozytywną opinię Komitetu Rady Nadzorczej ds. Wynagrodzeń, który udziela rekomendacji Radzie m.in. w sprawie wyboru i wynagrodzenia członków zarządu. Powołanie Juliena Ducarroz ma nastąpić podczas posiedzenia Rady Nadzorczej zaplanowanego na 21 lipca 2020 r.

Julien Ducarroz został zgłoszony jako kandydat na stanowisko Prezesa Zarządu Orange Polska przez Orange S.A., większościowego udziałowca spółki. Po formalnym powołaniu przez Radę Nadzorczą, zastąpi on Jean-François Fallachera, który przyjął propozycję Grupy Orange objęcia funkcji Prezesa Zarządu Orange Hiszpania od 1 września 2020 r., o czym spółka poinformowała w raporcie bieżącym 9/2020 z dnia 12 czerwca 2020 r.

Maria Pasło-Wiśniewska, przewodnicząca Komitetu ds. Wynagrodzeń i niezależny członek Rady Nadzorczej Orange Polska, stwierdziła: „Julien Ducarroz otrzymał jednogłośnie pozytywną opinię Komitetu ds. Wynagrodzeń. Jestem przekonana, że jego szerokie doświadczenie w sektorze telekomunikacji, z ponad 10-letnim stażem na stanowiskach wykonawczych, zdobyte w różnych krajach i w różnych obszarach takich jak strategia i  rynek komercyjny, będzie dużym atutem przy przeprowadzeniu Orange Polska przez nowy plan strategiczny”.

Julien Ducarroz (ur. 1975 r., narodowość szwajcarska), pracuje w Grupie Orange od 2002 r. Pracował w różnych spółkach Grupy, w różnych krajach. W ostatnich latach był Prezesem Zarządu Orange Mołdawia (od 2016 r. do chwili obecnej) oraz Dyrektorem Handlowym i Członkiem Wykonawczym Zarządu Orange Rumunia (2008-2016).

Udostępnij: Rada Nadzorcza Orange Polska poparła kandydaturę Juliena Ducarroz na stanowisko Prezesa Zarządu Spółki

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej