Informacje prasowe

Kompetencje cyfrowe mogą zmienić szkoły w… szkoły marzeń

16 października 2020

Kompetencje cyfrowe mogą zmienić szkoły w… szkoły marzeń
0

Okres nauki zdalnej otworzył wielu nauczycieli na zdobywanie cyfrowych kompetencji, ale  pokazał, że nadal potrzebują szkoleń w tym zakresie. Po raz pierwszy nauczyciele musieli tak mocno wejść w cyfrowy świat swoich uczniów. Najnowszy raport „Edukacja zdalna – co stało się z uczniami, ich rodzicami i nauczycielami?” pokazuje, jak czerpać z tych doświadczeń, żeby tworzyć nowoczesną szkołę , gotową na wyzwania powodowane pandemią i szybkim rozwojem technologii. Pomóc w tym mogą bezpłatne szkolenia dla nauczycieli w projekcie „Lekcja:Enter”, któremu przewodzi Fundacja Orange.

 Pandemia COVID-19 pokazała, że w edukacji nie możemy obejść się bez technologii. Ważne są kompetencje, zaprzyjaźnianie dzieci z cyfrowym światem, wspieranie nauczycieli w poznawaniu go i nabieraniu w nim większej swobody. A  w czasach kryzysowych – również powszechny dostęp do internetu i przeciwdziałanie cyfrowemu wykluczeniu – mówi Julien Ducarroz, prezes Orange Polska.

Pandemia wywróciła edukację do góry nogami. Część uczniów nie miała możliwości udziału w lekcjach online z powodu braków sprzętowych. Na popularności zyskał smartfon z dostępem do internetu – połowa młodych używała go, aby uczestniczyć w zajęciach. Kłopoty z opanowaniem technologii mieli i ci doświadczeni, i młodzi stażem pedagodzy. Krótko po przejściu na zdalne nauczanie 45 % z nich oceniło swoje przygotowanie do tego jako małe lub umiarkowane. Pod koniec tego okresu 45% określiło swoje umiejętności już jako dobre, 39 % jako bardzo dobre. Co drugi nauczyciel przyznał, że bardziej kreatywnie niż wcześniej korzystał z narzędzi cyfrowych (nagrywał filmiki, robił cyfrowe notatki, prezentacje multimedialne). Stwierdzili, że znają dzięki temu więcej nowych i ciekawych zasobów do pracy z uczniami. Z 7% do 29% wzrosła liczba tych, którzy „co najmniej często” publikują materiały do lekcji na stronie internetowej lub blogu.

Mimo tego 52% z nich uważała, że potrzebuje dodatkowych szkoleń z prowadzenia zajęć przy użyciu narzędzi cyfrowych. Zdaje się, że potwierdzają to uczniowie, bo dla połowy z nich lekcje online były mniej atrakcyjne niż prowadzone stacjonarnie.

Edukacja zdalna – co dalej?

Wnioski te pochodzą z raportu „Edukacja zdalna – co stało się z uczniami, ich rodzicami i nauczycielami?”, który został premierowo zaprezentowany 15 października na konferencji online Fundacji Orange pod hasłem ”Jutro w szkole. Szkoła jutra”. Badanie przeprowadzili wspólnie  Polskie Towarzystwo Edukacji Medialnej, Fundacja Dbam o Mój Z@sięg, we współpracy z Fundacją Orange. Autorzy dają swoje rekomendacje co do przyszłości nauczania. Polecają m.in., żeby w przygotowaniu zajęć uwzględniać indywidualne potrzeby i sposoby, w jakie dany uczeń przyswaja wiedzę. Proponują odejście od „zlecania” zadań uczniom na rzecz inspiracji, przedstawiania ciekawych materiałów, a także pracę opartą na projektach grupowych czy wspólnym rozwiązywaniu problemów. Zwracają też uwagę na konieczność wsparcia nauczycieli w rozwijaniu cyfrowych kompetencji.

Jutro w szkole – szkoła jutra

Podczas konferencji online eksperci edukacyjni komentowali wyniki badania pod kątem tego, jak wykorzystać doświadczenie zdalnej nauki i przekuć je w sukces szkoły w przyszłości. Potrzeba jest metodyki nauczania zdalnego, włączenia nowych technologii w edukację tak, aby zajęcia były ciekawe. Dlatego też już teraz Oktawia Gorzeńska, ekspertka ds. cyfryzacji w edukacji, doceniła tych nauczycieli, którzy szukali innowacji i sposobów na ciekawe lekcje. Zwróciła uwagę na to, że w szkole potrzeba elastyczności a nie nastawienia na wyniki. Ważne jest przede wszystkim to jakiego młodego człowieka chcemy „spotkać w przyszłości” jako osobę dorosłą. Jowita Michalska, Founder & CEO of Digital University, zaapelowała do rodziców, by byli świadomi i odpowiedzialni w uzupełnianiu kompetencji dzieci m.in. z edukacji języka przyszłości czyli programowania. Dla Ewy Radanowicz, prezes Stowarzyszenia Kierunek Nowa Edukacja, szkoła marzeń to miejsce, w której nauczyciele i uczniowie mają dla siebie czas, zauważają się – to po prostu miejsce spotkań i dobrych relacji.

 Podczas wydarzenia Fundacja Orange i Głos Nauczycielski zapowiedzieli, że w ramach kolejnej edycji prestiżowej nagrody Nauczyciel Roku przyznawanej przez Głos Nauczycielski wręczą wyróżnienie dla nauczyciela lub nauczycielki umiejętnie wykorzystującej nowe technologie w nauczaniu.

Chcemy docenić tych, którzy – otwierając się na nowe technologie-  zmieniają swój sposób pracy, aby wyrównywać szanse edukacyjne i w ten sposób jeszcze lepiej wspierać rozwój uczniów  – mówi Konrad Ciesiołkiewicz z Fundacji Orange.

Zapis konferencji można będzie obejrzeć na stronie jutrowszkole.pl

 Nauczycielu, weź udział w lekcji – Lekcji:Enter

Nauczyciele z różnych regionów kraju mogą już teraz zgłaszać się do udziału w szkoleniach realizowanych w ramach projektu Lekcja:Enter. Cykl ten ma przygotować ich do prowadzenia zajęć z wykorzystaniem cyfrowych narzędzi i e-zasobów po to, aby dostosować lekcje do potrzeb młodych ludzi i tego, jak uczą się w czasach, kiedy dostęp do informacji i wiedzy jest tak szybki i powszechnyWykaz szkoleń i dane kontaktowe placówek realizujących je w poszczególnych regionach znajdują się na stronie.

Projekt realizowany jest przez Fundację Orange, wraz z Fundacją Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego i Instytutem Spraw Publicznych, a finansowany ze środków unijnych w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.

Fundacja Orange już od 15 lat działa na rzecz edukacji. Prowadzi projekty, w których dba o cyfrowe kompetencje dzieci, młodzieży i nauczycieli. W ciągu 15 lat aż 3 mln dzieci i młodzieży skorzystało z jej działań na rzecz bezpieczeństwa w sieci, twórczego wykorzystania technologii, a w ostatnich latach także z nauki programowania i robotyki.

Nota metodologiczna badania

Badania zostały przeprowadzone wśród uczniów, nauczycieli i rodziców między 12 maja a 12 czerwca 2020 roku. Autorami badania oraz publikacji są: dr hab. Grzegorz Ptaszek, prof. AGH (AGH w Krakowie/PTEM), dr Grzegorz D. Stunża (Uniwersytet Gdański/PTEM), dr hab. Jacek Pyżalski, prof. UAM (UAM w Poznaniu/PTEM), dr Maciej Dębski (Uniwersytet Gdański/Fundacja Dbam o Mój Z@sięg) oraz Magdalena Bigaj (Fundacja Dbam o Mój Z@sięg). Publikacja powstała jako wynik współpracy Polskiego Towarzystwa Edukacji Medialnej, Fundacji Orange i Fundacji Dbam o Mój Z@sięg. Badanie było realizowane w 34 szkołach podstawowych i ponadpodstawowych z całej Polski. Przebadano trzy grupy z tych samych środowisk szkolnych – uczniów od klasy 6 do końca szkoły ponadpodstawowej (z wyłączeniem maturzystów), ich rodziców i opiekunów oraz nauczycieli.

Mediateka

Udostępnij: Kompetencje cyfrowe mogą zmienić szkoły w… szkoły marzeń

Informacje prasowe

BadBadNotGood, Destroyer, Artur Rojek, Porridge Radio oraz Flohio dołączają do składu Open’era 2021

9 października 2020

BadBadNotGood, Destroyer, Artur Rojek, Porridge Radio oraz Flohio dołączają do składu Open’era 2021
0

Mistrzowie alternatywy, nadzieja brytyjskiego indie oraz jedna z najciekawszych nowych raperek – do składu Open’er Festival 2021 powered by Orange dołączyli Artur Rojek, BadBadNotGood, Destroyer, Porridge Radio oraz Flohio.

ARTUR ROJEK

Artur Rojek jest bezsprzecznie jedną z najważniejszych postaci polskiej sceny muzycznej ostatnich 25 lat. Bez względu na to czy mówimy o jego działalności zespołowej (Myslovitz, Lenny Valentino) czy wydawnictwach solowych, znany jest z ciągłej eksploracji nowych artystycznych rejonów. Chociaż wydana w 2014 roku płyta „Składam się z ciągłych powtórzeń” była ogromnym sukcesem, fani Rojka musieli wypatrywać nowego albumu aż 6 lat. Finał wyczekiwania przyszedł wraz z wydaniem „Kundla”. „Kundel to dla mnie ktoś pozornie mało ciekawy z ukrytym skarbem wewnątrz. (…) Specjalnie nie błyszczy i ma widoczne wady, ale wcale się tego nie wstydzi. Woli to, niż być dla siebie obcym. Kundel budzi tęsknotę za prostym życiem, docenianiem tego, co się ma i akceptację siebie takim, jakim się jest – bezwstydnie i odważnie. To płyta o prostych rzeczach, od których uciekamy w pędzie naszego życia, w pogoni za czymś, czego nigdy nie osiągamy (…)”, mówił Artur Rojek o albumie.

BADBADNOTGOOD

Kanadyjska formacja zwróciła na siebie uwagę już w kwietniu 2011 roku, kiedy zamieścili w sieci instrumentalne, jazzowo-hip-hopowe interpretacje kawałków kolektywu „Odd Future”. Ich nagranie szybko podchwycił Tyler, The Creator, co niedługo potem zaowocowało wspólnym nagraniem live kawałka „Seven” z debiutanckiego mixtape’u rapera. Jeszcze w 2011 roku otrzymaliśmy pierwszy album zespołu „BBNG”, a kilka miesięcy później zaprezentowali jego następcę „BBNG2”. Tak jak w przypadku debiutu, na drugiej płycie oryginalne kompozycje BadBadNotGood mieszały się z coverami artystów, z których czerpali inspiracje (m.in. Kanye West, Nas, James Blake, Flying Lotus, Feist czy Joy Division). Kiedy w 2014 roku ukazywał się „III”, ich pierwszy album wypełniony wyłącznie oryginalnym materiałem, mieli już za sobą między innymi rezydencję na Coachelli oraz serię wydawnictw live. Kolejne występy w Kanadzie, Europie i USA ugruntowały ich pozycję świetnego zespołu koncertowego. W 2015 roku BadBadNotGood połączyli siły z Ghostface Killah, legendą Wu-Tang Clanu, nagrywając wspólną płytę „Sour Soul”, a w kolejnym roku otrzymaliśmy bardzo dobrze przyjęty album „IV”, na którym gościnne pojawili się między innymi Charlotte Day-Wilson, Kaytranada czy Sam Herring z Future Islands. Zespół zagra 1 lipca na Alter Stage.

DESTROYER

Destroyer, kolejny przedstawiciel kanadyjskiej sceny alternatywnej, to zespół nieprzewidywalny. Działający od 25 lat projekt pod przewodnictwem Dana Bejara (przez lata znanego również z The New Pornographers) już kilkukrotnie zaskakiwał muzycznymi eksperymentami. Destroyer przemieszczał się od brzmienia przypominającego demo nagrane w piwnicy na rozstrojonych gitarach („We’ll Build Them a Golden Bridge” [1996]), przez muzyczny rozwój na „City of Daughters” (1998), „Thief” (2000) i „Streethawk: A Seduction” (2001), przewrotną stylistyczną zmianę na „This Night” (2002), zabawę z dźwiękami MIDI na „Your Blues” (2004) i serię stabilnych, bardzo dobrych wydawnictw ostatnich lat, aż po najnowszą, dwunastą płytę „Have We Met” (2020). „Na swoim nowym, mistrzowskim albumie Dan Bejar porusza się niczym duch po swoim znajomym, tajemniczym świecie”, pisał magazyn Pitchfork, nadając wydawnictwu tytuł Best New Music. Z kolei Mojo chwaliło „Have We Met” pisząc o „bardzo innowacyjnej wersji brytyjskiego art-popu lat 80.”. Destroyer wystąpi na Alter Stage 1 lipca.

PORRIDGE RADIO

Porridge Radio powstali w 2015 roku w Brighton i z każdym kolejnym rokiem zdobywali coraz większe uznanie i uwagę fanów niezależnego, alternatywnego grania. W 2018 The Guardian umieścił ich w zestawieniu Top 40 Newcomers, zwracając szczególną uwagę na talent liderki zespołu: „Magnetyzująca Danę Margolin, łączy romantyczność Wolf Alice z (…) mroczną, senną energią PJ Harvey czy Marka Lanegana”. Naładowane emocjami kawałki „Lilac” (2019) i „Sweet” (2020) nie pozostawiały wątpliwości, że Porridge Radio będą bardzo ważnym punktem muzycznej alternatywy w nadchodzących miesiącach. W styczniu znaleźli się w zestawieniu NME 100 na 2020 rok. Natomiast ich najnowszy album „Every Bad” otrzymał status Best New Music od Pitchforka. Zespół był również nominowany do prestiżowej nagrody Mercury Prize 2020. O sile ich występów na żywo przekonamy się 1 lipca na Alter Stage.

FLOHIO

FLOHIO to niezwykle kreatywna artystka z Londynu, która miesza brytyjski rap z szeroko pojmowaną elektroniką, dostarczając nam niezwykle emocjonujące i unikalne brzmienie. Pierwszy wzrost jej popularności nastąpił po występie w projekcie COLORS z kawałkiem „Bands”. Krótko potem wydała singiel „Watchout”, który natychmiast otrzymał tytuł Best New Music od magazynu Pitchfork. Na wydanej w listopadzie 2018 roku EP-ce „Wild Yout” tylko zgłębiła swój dynamiczny flow. Nie było zaskoczeniem, że znalazła się na longliście BBC Sound of 2019 i szybko stała się jedną z najbardziej obiecujących nowych brytyjskich raperek. W 2019 roku otrzymała między innymi wyróżnienie Music Moves Europe Talent Awards, a do współpracy zaprosiły ją takie legendy jak Modeselektor i The Streets. Nadchodzący mixtape „Unveiled” będzie jej największym dotychczasowym projektem, zarówno pod względem długości i brzmienia, jak i nazwisk, które pojawią się na wydawnictwie. Do zobaczenia 2 lipca na Alter Stage.

REGULAR TICKETS w sprzedaży (do 7.06.2021 lub do wyczerpania puli)

Karnet 4 DNI – 649 PLN

Karnet 4 DNI + pole namiotowe – 749 PLN

Karnet weekendowy (pt + sob) – 459 PLN

Karnet weekendowy (pt + sob) + pole namiotowe – 529 PLN

Bilet jednodniowy – 315 PLN

Wszystkie bilety zakupione na Open’er Festival Powered by Orange 2020 zachowują ważność na nową datę festiwalu. Więcej informacji tutaj.

Mediateka

Udostępnij: BadBadNotGood, Destroyer, Artur Rojek, Porridge Radio oraz Flohio dołączają do składu Open’era 2021

Informacje prasowe

Milion abonentów Telewizji Orange

6 października 2020

Milion abonentów Telewizji Orange
0

Z telewizji Orange korzysta już milion abonentów. Cenią sobie oni wysoką jakość obrazu, w tym także 4K oraz ofertę  najpopularniejszych kanałów TV i  hitów filmowych dostępnych w wypożyczalni VOD.  Rozwojowi oferty telewizyjnej Orange sprzyja szybka rozbudowa sieci światłowodowej.

 – Cieszymy się, że nasze konsekwentne działania związane z rozszerzaniem oferty telewizyjnej o nowe kanały  jak i nowe funkcjonalności przełożyły się na sukces komercyjny. Wynik ten osiągnęliśmy również dzięki Orange Love. Blisko 85% klientów Telewizji Orange korzysta z telewizji właśnie ramach pakietu Orange Love. Widzimy jak dużą siłą jest oferowanie klientom pakietu usług, w tym usług telewizyjnych –  powiedział Artur Stankiewicz dyrektor marketingu rynku konsumenckiego Orange Polska.

W ofercie Telewizji Orange  znajduje się obecnie ponad 190 kanałów z czego większość w jakości HD oraz 3 w jakości 4K. To klienci Telewizji Orange pierwsi na rynku telewizyjnym trzy lata temu mogli obejrzeć programy 4K m.in. Stingray Festival 4K oraz Eleven Sports 1 4K. Na sportowym kanale jako pierwsi mogli kibicować podczas meczów piłki nożnej czy wyścigów Formuły 1 transmitowanych w najlepszej jakości dostępnej na polskim rynku.

Obecnie 343 tysięcy klientów Orange korzysta z dekoderów 4K. Klienci Orange TV w technologii IPTV korzystający z dekodera 4K, mogą oglądać wybrane seriale i programy w jakości 4K dostępne w serwisie Netflix, bezpośrednio z poziomu dekodera telewizyjnego.

Rozwój oferty telewizyjnej Orange Polska jest odpowiedzią na trendy i potrzeby widzów. Oprócz ciekawego kontentu Telewizja Orange  oferuje wiele usług dodatkowych m.in. Multinagrywarkę, z funkcją odtwarzania od początku czy oglądaniem wyemitowanych już programów. Korzysta z niej już 127 tysięcy klientów. Telewizję Orange można oglądać w dowolnym czasie  i miejscu, także poza domem dzięki aplikacji Orange TV Go. Usługa ta pozwala odtwarzać ulubione kanały czy filmy zawsze i wszędzie na smartonach i tabletach.

Wypożyczalnia filmów VOD z bogatą biblioteką filmową oferuje promocje „Środy z Orange”, gdzie wybrane filmy kosztują jedynie 1 zł. W czasie pandemii, klienci Telewizji Orange chętnie oglądali najnowsze produkcje, także te, które ze względu na koronawirusa nie mogły pojawić się w kinach. W świąteczny, wielkanocny weekend padł rekord, bo wypożyczeń filmów w Orange VOD było o 50% więcej w porównaniu do weekendów sprzed epidemii. Telewizja Orange udostępniła także platformę Netflix, dzięki czemu osoby korzystające z niej mogą zapłacić za subskrypcję razem z usługami od Orange, na jednej, wspólnej fakturze.

Mediateka

Udostępnij: Milion abonentów Telewizji Orange

Informacje prasowe

The Killers na Open’er Festival Powered by Orange

2 października 2020

The Killers na Open’er Festival Powered by Orange
0

The Killers, jeden z najważniejszych amerykańskich zespołów rockowych XXI wieku, wystąpi na Open’erze 2021! Gdynia, 3 lipca, Orange Main Stage.

„Mr. Brightside”, „Somebody Told Me”, „When You Were Young”, „Human”… Lista hitów stworzonych przez The Killers w czasie ich blisko dwudziestoletniej kariery jest długa i imponująca. Grupa powstała w 2001 roku w Las Vegas i zgodnie z wizerunkiem słynnego amerykańskiego miasta, już od pierwszych singli z debiutanckiego albumu „Hot Fuss” (2004) porywała fanów rozmachem i przebojowością.

Przy drugim albumie zespół był już dobrze naoliwioną, rozpędzoną rockową maszyną. Posiadali swój własny styl, charakterystyczny głos Brandona Flowersa i stale powiększającą się rzeszę fanów na całym świecie. Sukces „Sam’s Town” dał The Killers aż 2 statuetki Brit Awards (International Group, International Album) oraz szóstą i siódmą nominację do Grammy za kawałek „When We Were Young”. Kolejna płyta „Day & Age” sprzedała się w ponad 3 milionach sztuk, a taneczny singiel „Human” trafił do Top 10 w Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Niemczech, Szwecji i kilkunastu innych krajach. W 2012 roku The Killers zaprezentowali czwartą płytę „Battle Born”, a wydany pięć lat później „Wonderful Wonderful” od razu trafił na 1. miejsce w USA.

W ubiegłym miesiącu grupa podzieliła się z fanami szóstym albumem. „Imploding The Mirage”, tak jak wszystkie dotychczasowe płyty The Killers, znalazł się na szczycie w Wielkiej Brytanii już w pierwszym tygodniu po wydaniu.

3 lipca będziemy świętować razem z zespołem dwie przebojowe dekady ich działalności. Do zobaczenia pod Orange Main Stage!

REGULAR TICKETS w sprzedaży (do 7.06.2021 lub do wyczerpania puli)

  • Karnet 4 DNI – 649 PLN
  • Karnet 4 DNI + pole namiotowe – 749 PLN
  • Karnet weekendowy (pt + sob) – 459 PLN
  • Karnet weekendowy (pt + sob) + pole namiotowe – 529 PLN
  • Bilet jednodniowy – 315 PLN

Mediateka

Udostępnij: The Killers na Open’er Festival Powered by Orange

Informacje prasowe

Kendrick Lamar headlinerem Open’er Festival Powered by Orange 2021!

16 września 2020

Kendrick Lamar headlinerem Open’er Festival Powered by Orange 2021!
0

Kendrick Lamar headlinerem Open’er Festival Powered by Orange 2021. To absolutna ikona współczesnej muzyki i kultury! Jeden z najważniejszych głosów pokolenia, zarówno w wymiarze muzycznym, jak i społecznym, a także zdobywca 13 statuetek Grammy, nagrody Pulitzera oraz niezliczonej liczby innych wyróżnień wystąpi w Gdyni 30 czerwca!

Twórczość Kendricka Lamara pełna jest przykładów łączenia jakości artystycznej i sukcesu komercyjnego, współpracy z innymi artystami i zachowania w pełni indywidualnego stylu, skromności i jednoczesnego przekonania o sile swojego głosu. A jego głos słyszany jest wszędzie.

Pierwsze mixtape’y wydawał jeszcze jako nastolatek, a debiutancki album „Section.80” ukazał się w 2011 roku. Wydana rok później płyta „Good Kid, M.A.A.D. City” okazała się przełomowa zarówno dla jego kariery, jak i dla całego gatunku. W 2015 roku, na „To Pimp A Butterfly” jego przekaz nabrał jeszcze większej siły. Wykorzystał to perfekcyjnie. Wychodząc na scenę Grammy Awards 2016 w kajdanach wysyłał w świat niezwykle mocny komentarz na temat sytuacji mniejszości etnicznych w USA. Natomiast kawałek „Alright” stał się szczególnym komentarzem walki o równość społeczną w USA, trafiając na sam szczyt zestawienia najlepszych utworów ostatniej dekady przygotowanego przez Pitchfork. W 2017 roku fani doczekali się czwartego albumu „DAMN.”, który (tak jak jego poprzednik) zadebiutował na szczycie Billboardu. Tym razem Kendrick Lamar również podjął się rozliczenia z Ameryką, religią czy samym sobą. Wydawnictwo zostało uhonorowane Nagrodą Pulitzera, jako pierwszy w historii album spoza kategorii jazzu oraz muzyki klasycznej, a Pitchfork nazwał je wprost „arcydziełem rapu”. Zarówno „To Pimp A Butterfly”, jak i „DAMN.” zyskały status najwyżej ocenianych albumów na świecie w latach 2015 i 2017 (Metacritic).

Kendricka słychać nie tylko na jego wyśmienitych albumach, ale także w utworach innych wykonawców. Oprócz niekończącej się listy artystów hip-hopowych (m.in. A$AP ROCKY, Travis Scott, Schoolboy Q), korzystali z tego m.in. artyści popowi (Beyoncé, Taylor Swift, Maroon 5 czy Imagine Dragons). W 2018 roku szerokim echem odbiła się wyprodukowana przez rapera płyta towarzysząca filmowi „Black Panther”. Na wydawnictwie znalazło się aż 5 utworów z jego udziałem, a kawałek „All The Stars” (nagrany razem z SZA) dostał nominacje do Oscara, Złotego Globu oraz aż 4 nominacje do nagród Grammy.

REGULAR TICKETS w sprzedaży (do 7.06.2021 lub do wyczerpania puli)

Karnet 4 DNI – 649 PLN
Karnet 4 DNI + pole namiotowe – 749 PLN
Karnet weekendowy (pt + sob) – 459 PLN
Karnet weekendowy (pt + sob) + pole namiotowe – 529 PLN
Bilet jednodniowy – 315 PLN

Mediateka

Udostępnij: Kendrick Lamar headlinerem Open’er Festival Powered by Orange 2021!

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej