Odpowiedzialny biznes

#zostanwdomu i bądź #SuperKoderem (1)

Bartłomiej Kuczyński

23 marca 2020

#zostanwdomu i bądź #SuperKoderem
1

Mamy propozycję dla tych młodych ludzi, którzy pozostając w domach, chcieliby rozwinąć swoje cyfrowe kompetencje. Przygotowaliśmy cykl webinariów z nauki kodowania dla dzieci w wieku 10-12 lat. Start już 24 marca.

Koronawirus. Co robić z dziećmi w domu?

Wielu rodziców skarży się, że oprócz swojej pracy, którą wykonują zdalnie, muszą jeszcze uczyć dzieci, które dostają coś w rodzaju powiększonej (i to znacznie) pracy domowej. Zdajemy sobie sprawę, że to czas trudny dla wszystkich. Dlatego uruchamiamy cykl zajęć online, w czasie których Wasze dzieci będą mogły samodzielnie zacząć przygodę z kodowaniem. Wykorzystamy do tego otwarte środowisko, które wykorzystujemy od lat w #SuperKoderach – Scratcha. Jest to przyjazna aplikacja stworzona przez specjalistów z MIT. Nie wymaga pisania długich linijek kodu, a atrakcyjny, działający program powstaje dzięki odpowiedniemu ustawieniu graficznych elementów, które odpowiadają za poszczególne komendy.

Nauka programowania. Otwarte webinaria dla uczniów

Od 24 marca aż do 9 kwietnia, w każdy wtorek i czwartek o 10 rano zapraszamy Wasze dzieci na poranek z kodowaniem. W czasie webinariów młodzi uczestnicy stworzą proste animacje, interaktywne kartki świąteczne, as w czasie finalnych zajęć… zaprogramują własną grę platformową. W drogę do gry poprowadzą Was świetni trenerzy w #SuperKoderach: Joanna Apanasewicz i Jacek Ścibor.

Kiedy i jak?

Aby dołączyć do zajęć, wystarczy:

  1. być gotowym o odpowiedniej porze
  2. kliknąć link: https://fundacjaorange.clickmeeting.com/superkoderzy,
  3. podać swój adres email i imię/ nicka.

Poniżej znajdziecie daty i tematy wszystkich zajęć.

  • 24 marca, wtorek, godz. 10.00-11.00: podstawy Scratcha
  • 26 marca, czwartek, godz. 10.00-11.00: animacja w Scratchu
  • 31 marca, wtorek, godz. 10.00-11.00: stwórz swoją pierwszą grę
  • 2 kwietnia, czwartek, godz. 10.00-11.00: zaprogramuj interaktywną kartkę wielkanocną
  • 7 kwietnia, wtorek, godz. 10.00-11.00: stwórz platformówkę cz. 1
  • 9 kwietnia, czwartek, godz. 10.00-11.00: stwórz platformówkę cz. 2

Więcej szczegółów na stronie https://fundacja.orange.pl/aktualnosci/artykul/zostanwdomu

Aby wziąć udział w zajęciach, Wasze dzieci nie muszą nic instalować. Webinar obsłuży przeglądarka. Scratch także nie wymaga instalowania. Jeśli jednak chcecie zadbać o pełną stabilność i mieć pewność, że aplikacja będzie działać bez zarzutu, możecie pobrać wcześniej wersję do pracy offline, dostępną pod adresem https://scratch.mit.edu/download.

Czy rodzice są potrzebni w czasie webinariów?

Z założenia zajęcia są pomyślane jako propozycja dla uczniów, bez potrzeby udziału rodziców. Dzieci mogą ewentualnie potrzebować pomocy w dołączeniu do webinarium czy logowaniu do Scratcha. Ale już w trakcie zajęć możecie spokojnie zająć się swoimi sprawami, a uczestnicy będą zadawać pytania prowadzącym i konsultować się na czacie.

#SuperKoderzy – o co chodzi?

O #SuperKoderach pisałem już tutaj. To program edukacyjny, który w normalnych warunkach działa w szkołach. Nauczyciele prowadzą zajęcia z kodowania na różnych przedmiotach – nie tylko na informatyce. Robią to dzięki naszym szkoleniom, scenariuszom zajęć oraz grantom na zakup sprzętu, które szkoła dostaje od Fundacji Orange. Już 16 kwietnia zaczynamy rekrutację do przyszłorocznej edycji programu.

Tymczasem  zapraszamy do małej zajawki pracy w #SuperKoderach w czasie sześciu webinarów. Bądźcie z nami!

Udostępnij: #zostanwdomu i bądź #SuperKoderem
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Serce. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 20:56 24-03-2020
    Fajna akcja, oby jak najwięcej dzieciaków spędziło z Wami czas. Jako medyk proszę Was wszystkich, jak nie musicie to zostańcie w domu. Wygramy tą wojnę z tym niewidzialnym przeciwnikiem, ale musicie nam w tym pomóc. Stres jest ogromny, nigdy nie wiesz kiedy spotkasz się z zakażonym pacjentem i nie wrócisz do domu. Jak wygramy tą wojnę to jadę na wakacje do miasteczka Orange 😉 Macie tam fajne miejsca żaby się odstresować.
    Odpowiedz

Odpowiedzialny biznes

Przesłanie dla biznesu (0)

Monika Kulik

18 marca 2020

Przesłanie dla biznesu
0

Mamy propozycję dla tych młodych ludzi, którzy pozostając w domach, chcieliby rozwinąć swoje cyfrowe kompetencje. Przygotowaliśmy cykl webinariów z nauki kodowania dla dzieci w wieku 10-12 lat. Start już 24 marca.

Koronawirus. Co robić z dziećmi w domu?

Wielu rodziców skarży się, że oprócz swojej pracy, którą wykonują zdalnie, muszą jeszcze uczyć dzieci, które dostają coś w rodzaju powiększonej (i to znacznie) pracy domowej. Zdajemy sobie sprawę, że to czas trudny dla wszystkich. Dlatego uruchamiamy cykl zajęć online, w czasie których Wasze dzieci będą mogły samodzielnie zacząć przygodę z kodowaniem. Wykorzystamy do tego otwarte środowisko, które wykorzystujemy od lat w #SuperKoderach – Scratcha. Jest to przyjazna aplikacja stworzona przez specjalistów z MIT. Nie wymaga pisania długich linijek kodu, a atrakcyjny, działający program powstaje dzięki odpowiedniemu ustawieniu graficznych elementów, które odpowiadają za poszczególne komendy.

Nauka programowania. Otwarte webinaria dla uczniów

Od 24 marca aż do 9 kwietnia, w każdy wtorek i czwartek o 10 rano zapraszamy Wasze dzieci na poranek z kodowaniem. W czasie webinariów młodzi uczestnicy stworzą proste animacje, interaktywne kartki świąteczne, as w czasie finalnych zajęć… zaprogramują własną grę platformową. W drogę do gry poprowadzą Was świetni trenerzy w #SuperKoderach: Joanna Apanasewicz i Jacek Ścibor.

Kiedy i jak?

Aby dołączyć do zajęć, wystarczy:

  1. być gotowym o odpowiedniej porze
  2. kliknąć link: https://fundacjaorange.clickmeeting.com/superkoderzy,
  3. podać swój adres email i imię/ nicka.

Poniżej znajdziecie daty i tematy wszystkich zajęć.

  • 24 marca, wtorek, godz. 10.00-11.00: podstawy Scratcha
  • 26 marca, czwartek, godz. 10.00-11.00: animacja w Scratchu
  • 31 marca, wtorek, godz. 10.00-11.00: stwórz swoją pierwszą grę
  • 2 kwietnia, czwartek, godz. 10.00-11.00: zaprogramuj interaktywną kartkę wielkanocną
  • 7 kwietnia, wtorek, godz. 10.00-11.00: stwórz platformówkę cz. 1
  • 9 kwietnia, czwartek, godz. 10.00-11.00: stwórz platformówkę cz. 2

Więcej szczegółów na stronie https://fundacja.orange.pl/aktualnosci/artykul/zostanwdomu

Aby wziąć udział w zajęciach, Wasze dzieci nie muszą nic instalować. Webinar obsłuży przeglądarka. Scratch także nie wymaga instalowania. Jeśli jednak chcecie zadbać o pełną stabilność i mieć pewność, że aplikacja będzie działać bez zarzutu, możecie pobrać wcześniej wersję do pracy offline, dostępną pod adresem https://scratch.mit.edu/download.

Czy rodzice są potrzebni w czasie webinariów?

Z założenia zajęcia są pomyślane jako propozycja dla uczniów, bez potrzeby udziału rodziców. Dzieci mogą ewentualnie potrzebować pomocy w dołączeniu do webinarium czy logowaniu do Scratcha. Ale już w trakcie zajęć możecie spokojnie zająć się swoimi sprawami, a uczestnicy będą zadawać pytania prowadzącym i konsultować się na czacie.

#SuperKoderzy – o co chodzi?

O #SuperKoderach pisałem już tutaj. To program edukacyjny, który w normalnych warunkach działa w szkołach. Nauczyciele prowadzą zajęcia z kodowania na różnych przedmiotach – nie tylko na informatyce. Robią to dzięki naszym szkoleniom, scenariuszom zajęć oraz grantom na zakup sprzętu, które szkoła dostaje od Fundacji Orange. Już 16 kwietnia zaczynamy rekrutację do przyszłorocznej edycji programu.

Tymczasem  zapraszamy do małej zajawki pracy w #SuperKoderach w czasie sześciu webinarów. Bądźcie z nami!

Udostępnij: Przesłanie dla biznesu
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Samolot. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Odpowiedzialny biznes

Konkursy dla startupów (2)

Monika Kulik

25 lutego 2020

Konkursy dla startupów
2

Mamy propozycję dla tych młodych ludzi, którzy pozostając w domach, chcieliby rozwinąć swoje cyfrowe kompetencje. Przygotowaliśmy cykl webinariów z nauki kodowania dla dzieci w wieku 10-12 lat. Start już 24 marca.

Koronawirus. Co robić z dziećmi w domu?

Wielu rodziców skarży się, że oprócz swojej pracy, którą wykonują zdalnie, muszą jeszcze uczyć dzieci, które dostają coś w rodzaju powiększonej (i to znacznie) pracy domowej. Zdajemy sobie sprawę, że to czas trudny dla wszystkich. Dlatego uruchamiamy cykl zajęć online, w czasie których Wasze dzieci będą mogły samodzielnie zacząć przygodę z kodowaniem. Wykorzystamy do tego otwarte środowisko, które wykorzystujemy od lat w #SuperKoderach – Scratcha. Jest to przyjazna aplikacja stworzona przez specjalistów z MIT. Nie wymaga pisania długich linijek kodu, a atrakcyjny, działający program powstaje dzięki odpowiedniemu ustawieniu graficznych elementów, które odpowiadają za poszczególne komendy.

Nauka programowania. Otwarte webinaria dla uczniów

Od 24 marca aż do 9 kwietnia, w każdy wtorek i czwartek o 10 rano zapraszamy Wasze dzieci na poranek z kodowaniem. W czasie webinariów młodzi uczestnicy stworzą proste animacje, interaktywne kartki świąteczne, as w czasie finalnych zajęć… zaprogramują własną grę platformową. W drogę do gry poprowadzą Was świetni trenerzy w #SuperKoderach: Joanna Apanasewicz i Jacek Ścibor.

Kiedy i jak?

Aby dołączyć do zajęć, wystarczy:

  1. być gotowym o odpowiedniej porze
  2. kliknąć link: https://fundacjaorange.clickmeeting.com/superkoderzy,
  3. podać swój adres email i imię/ nicka.

Poniżej znajdziecie daty i tematy wszystkich zajęć.

  • 24 marca, wtorek, godz. 10.00-11.00: podstawy Scratcha
  • 26 marca, czwartek, godz. 10.00-11.00: animacja w Scratchu
  • 31 marca, wtorek, godz. 10.00-11.00: stwórz swoją pierwszą grę
  • 2 kwietnia, czwartek, godz. 10.00-11.00: zaprogramuj interaktywną kartkę wielkanocną
  • 7 kwietnia, wtorek, godz. 10.00-11.00: stwórz platformówkę cz. 1
  • 9 kwietnia, czwartek, godz. 10.00-11.00: stwórz platformówkę cz. 2

Więcej szczegółów na stronie https://fundacja.orange.pl/aktualnosci/artykul/zostanwdomu

Aby wziąć udział w zajęciach, Wasze dzieci nie muszą nic instalować. Webinar obsłuży przeglądarka. Scratch także nie wymaga instalowania. Jeśli jednak chcecie zadbać o pełną stabilność i mieć pewność, że aplikacja będzie działać bez zarzutu, możecie pobrać wcześniej wersję do pracy offline, dostępną pod adresem https://scratch.mit.edu/download.

Czy rodzice są potrzebni w czasie webinariów?

Z założenia zajęcia są pomyślane jako propozycja dla uczniów, bez potrzeby udziału rodziców. Dzieci mogą ewentualnie potrzebować pomocy w dołączeniu do webinarium czy logowaniu do Scratcha. Ale już w trakcie zajęć możecie spokojnie zająć się swoimi sprawami, a uczestnicy będą zadawać pytania prowadzącym i konsultować się na czacie.

#SuperKoderzy – o co chodzi?

O #SuperKoderach pisałem już tutaj. To program edukacyjny, który w normalnych warunkach działa w szkołach. Nauczyciele prowadzą zajęcia z kodowania na różnych przedmiotach – nie tylko na informatyce. Robią to dzięki naszym szkoleniom, scenariuszom zajęć oraz grantom na zakup sprzętu, które szkoła dostaje od Fundacji Orange. Już 16 kwietnia zaczynamy rekrutację do przyszłorocznej edycji programu.

Tymczasem  zapraszamy do małej zajawki pracy w #SuperKoderach w czasie sześciu webinarów. Bądźcie z nami!

Udostępnij: Konkursy dla startupów
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Filiżanka. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 20:53 25-02-2020
    Moja propozycja - nie wszędzie będzie się to dało zrobić - montaż fotowoltaniki na budynkach w których macie salony :) Energia którą będziecie wykorzystywać będzie naprawdę eko, obniżycie koszty. I kolejny pomysł - stacje solarne do ładowania telefonów - w miejscach publicznych - rynek na Starym Miescie w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, etc.....małe budki w którcyh możemy podładować nasze telefony - chociaż polskie społeczeństwo zaraz by je rozkradło, zniszczyło, więc.....może jednak do mało mądry pomysł.
    Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 21:38 25-02-2020
      Fotowoltaiki oczywiście ;p ;p
      Odpowiedz

Odpowiedzialny biznes

Różnorodność w biznesie (1)

Monika Kulik

21 lutego 2020

Różnorodność w biznesie
1

Mamy propozycję dla tych młodych ludzi, którzy pozostając w domach, chcieliby rozwinąć swoje cyfrowe kompetencje. Przygotowaliśmy cykl webinariów z nauki kodowania dla dzieci w wieku 10-12 lat. Start już 24 marca.

Koronawirus. Co robić z dziećmi w domu?

Wielu rodziców skarży się, że oprócz swojej pracy, którą wykonują zdalnie, muszą jeszcze uczyć dzieci, które dostają coś w rodzaju powiększonej (i to znacznie) pracy domowej. Zdajemy sobie sprawę, że to czas trudny dla wszystkich. Dlatego uruchamiamy cykl zajęć online, w czasie których Wasze dzieci będą mogły samodzielnie zacząć przygodę z kodowaniem. Wykorzystamy do tego otwarte środowisko, które wykorzystujemy od lat w #SuperKoderach – Scratcha. Jest to przyjazna aplikacja stworzona przez specjalistów z MIT. Nie wymaga pisania długich linijek kodu, a atrakcyjny, działający program powstaje dzięki odpowiedniemu ustawieniu graficznych elementów, które odpowiadają za poszczególne komendy.

Nauka programowania. Otwarte webinaria dla uczniów

Od 24 marca aż do 9 kwietnia, w każdy wtorek i czwartek o 10 rano zapraszamy Wasze dzieci na poranek z kodowaniem. W czasie webinariów młodzi uczestnicy stworzą proste animacje, interaktywne kartki świąteczne, as w czasie finalnych zajęć… zaprogramują własną grę platformową. W drogę do gry poprowadzą Was świetni trenerzy w #SuperKoderach: Joanna Apanasewicz i Jacek Ścibor.

Kiedy i jak?

Aby dołączyć do zajęć, wystarczy:

  1. być gotowym o odpowiedniej porze
  2. kliknąć link: https://fundacjaorange.clickmeeting.com/superkoderzy,
  3. podać swój adres email i imię/ nicka.

Poniżej znajdziecie daty i tematy wszystkich zajęć.

  • 24 marca, wtorek, godz. 10.00-11.00: podstawy Scratcha
  • 26 marca, czwartek, godz. 10.00-11.00: animacja w Scratchu
  • 31 marca, wtorek, godz. 10.00-11.00: stwórz swoją pierwszą grę
  • 2 kwietnia, czwartek, godz. 10.00-11.00: zaprogramuj interaktywną kartkę wielkanocną
  • 7 kwietnia, wtorek, godz. 10.00-11.00: stwórz platformówkę cz. 1
  • 9 kwietnia, czwartek, godz. 10.00-11.00: stwórz platformówkę cz. 2

Więcej szczegółów na stronie https://fundacja.orange.pl/aktualnosci/artykul/zostanwdomu

Aby wziąć udział w zajęciach, Wasze dzieci nie muszą nic instalować. Webinar obsłuży przeglądarka. Scratch także nie wymaga instalowania. Jeśli jednak chcecie zadbać o pełną stabilność i mieć pewność, że aplikacja będzie działać bez zarzutu, możecie pobrać wcześniej wersję do pracy offline, dostępną pod adresem https://scratch.mit.edu/download.

Czy rodzice są potrzebni w czasie webinariów?

Z założenia zajęcia są pomyślane jako propozycja dla uczniów, bez potrzeby udziału rodziców. Dzieci mogą ewentualnie potrzebować pomocy w dołączeniu do webinarium czy logowaniu do Scratcha. Ale już w trakcie zajęć możecie spokojnie zająć się swoimi sprawami, a uczestnicy będą zadawać pytania prowadzącym i konsultować się na czacie.

#SuperKoderzy – o co chodzi?

O #SuperKoderach pisałem już tutaj. To program edukacyjny, który w normalnych warunkach działa w szkołach. Nauczyciele prowadzą zajęcia z kodowania na różnych przedmiotach – nie tylko na informatyce. Robią to dzięki naszym szkoleniom, scenariuszom zajęć oraz grantom na zakup sprzętu, które szkoła dostaje od Fundacji Orange. Już 16 kwietnia zaczynamy rekrutację do przyszłorocznej edycji programu.

Tymczasem  zapraszamy do małej zajawki pracy w #SuperKoderach w czasie sześciu webinarów. Bądźcie z nami!

Udostępnij: Różnorodność w biznesie
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Serce. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 21:50 25-02-2020
    Bardzo fajny program "Razem.One". Gratulacje. Niech inne zakłady biorą z Was przykłąd :)
    Odpowiedz

Odpowiedzialny biznes

Domowe Zasady Ekranowe (1)

Monika Kulik

19 lutego 2020

Domowe Zasady Ekranowe
1

Mamy propozycję dla tych młodych ludzi, którzy pozostając w domach, chcieliby rozwinąć swoje cyfrowe kompetencje. Przygotowaliśmy cykl webinariów z nauki kodowania dla dzieci w wieku 10-12 lat. Start już 24 marca.

Koronawirus. Co robić z dziećmi w domu?

Wielu rodziców skarży się, że oprócz swojej pracy, którą wykonują zdalnie, muszą jeszcze uczyć dzieci, które dostają coś w rodzaju powiększonej (i to znacznie) pracy domowej. Zdajemy sobie sprawę, że to czas trudny dla wszystkich. Dlatego uruchamiamy cykl zajęć online, w czasie których Wasze dzieci będą mogły samodzielnie zacząć przygodę z kodowaniem. Wykorzystamy do tego otwarte środowisko, które wykorzystujemy od lat w #SuperKoderach – Scratcha. Jest to przyjazna aplikacja stworzona przez specjalistów z MIT. Nie wymaga pisania długich linijek kodu, a atrakcyjny, działający program powstaje dzięki odpowiedniemu ustawieniu graficznych elementów, które odpowiadają za poszczególne komendy.

Nauka programowania. Otwarte webinaria dla uczniów

Od 24 marca aż do 9 kwietnia, w każdy wtorek i czwartek o 10 rano zapraszamy Wasze dzieci na poranek z kodowaniem. W czasie webinariów młodzi uczestnicy stworzą proste animacje, interaktywne kartki świąteczne, as w czasie finalnych zajęć… zaprogramują własną grę platformową. W drogę do gry poprowadzą Was świetni trenerzy w #SuperKoderach: Joanna Apanasewicz i Jacek Ścibor.

Kiedy i jak?

Aby dołączyć do zajęć, wystarczy:

  1. być gotowym o odpowiedniej porze
  2. kliknąć link: https://fundacjaorange.clickmeeting.com/superkoderzy,
  3. podać swój adres email i imię/ nicka.

Poniżej znajdziecie daty i tematy wszystkich zajęć.

  • 24 marca, wtorek, godz. 10.00-11.00: podstawy Scratcha
  • 26 marca, czwartek, godz. 10.00-11.00: animacja w Scratchu
  • 31 marca, wtorek, godz. 10.00-11.00: stwórz swoją pierwszą grę
  • 2 kwietnia, czwartek, godz. 10.00-11.00: zaprogramuj interaktywną kartkę wielkanocną
  • 7 kwietnia, wtorek, godz. 10.00-11.00: stwórz platformówkę cz. 1
  • 9 kwietnia, czwartek, godz. 10.00-11.00: stwórz platformówkę cz. 2

Więcej szczegółów na stronie https://fundacja.orange.pl/aktualnosci/artykul/zostanwdomu

Aby wziąć udział w zajęciach, Wasze dzieci nie muszą nic instalować. Webinar obsłuży przeglądarka. Scratch także nie wymaga instalowania. Jeśli jednak chcecie zadbać o pełną stabilność i mieć pewność, że aplikacja będzie działać bez zarzutu, możecie pobrać wcześniej wersję do pracy offline, dostępną pod adresem https://scratch.mit.edu/download.

Czy rodzice są potrzebni w czasie webinariów?

Z założenia zajęcia są pomyślane jako propozycja dla uczniów, bez potrzeby udziału rodziców. Dzieci mogą ewentualnie potrzebować pomocy w dołączeniu do webinarium czy logowaniu do Scratcha. Ale już w trakcie zajęć możecie spokojnie zająć się swoimi sprawami, a uczestnicy będą zadawać pytania prowadzącym i konsultować się na czacie.

#SuperKoderzy – o co chodzi?

O #SuperKoderach pisałem już tutaj. To program edukacyjny, który w normalnych warunkach działa w szkołach. Nauczyciele prowadzą zajęcia z kodowania na różnych przedmiotach – nie tylko na informatyce. Robią to dzięki naszym szkoleniom, scenariuszom zajęć oraz grantom na zakup sprzętu, które szkoła dostaje od Fundacji Orange. Już 16 kwietnia zaczynamy rekrutację do przyszłorocznej edycji programu.

Tymczasem  zapraszamy do małej zajawki pracy w #SuperKoderach w czasie sześciu webinarów. Bądźcie z nami!

Udostępnij: Domowe Zasady Ekranowe
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Samochód. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 20:13 19-02-2020
    Fajna dawka cennych zalet, dzięki Moniko 🙂
    Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej