Obsługa i Relacje z Klientami

Otworzyliśmy salony Orange w galeriach handlowych (2)

Wojtek Jabczyński

4 maja 2020

Otworzyliśmy salony Orange w galeriach handlowych
2

Zgodnie z decyzjami rządu o stopniowym odmrażaniu gospodarki, dzisiaj ponownie otworzyliśmy nasze salony w galeriach handlowych. Takich placówek w całym kraju – własnych i agencyjnych, mamy 275. To niemal 40 proc. całej sieci sprzedaży.

Dbamy o bezpieczeństwo w salonach

Bezpieczeństwo klientów i pracowników jest dla nas najważniejsze. Dlatego podczas majówki przygotowaliśmy salony w galeriach na otwarcie. Dostarczaliśmy niezbędne środki ochrony: maseczki, przyłbice, płyny dezynfekujące i rękawiczki. Przy stanowiskach zamontowaliśmy pleksiglasowe osłony oddzielające sprzedawcę od klienta. Pracownicy i szefowie salonów zostali przeszkoleni w nowych zasadach pracy.  Obsługa będzie odbywała się ściśle z wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego. W salonie nie będzie mógł przebywać więcej niż 1 klient na 15 mkw. powierzchni sklepu. Do dyspozycji klientów będą rękawiczki i płyny dezynfekujące.

Najlepiej załatwiać sprawy zdalnie

Chociaż salony w galeriach będę otwarte – to podobnie jak w przypadku salonów poza nimi – prosimy aby jak najwięcej spraw załatwić zdalnie przez internet lub telefonicznie. Szczególnie polecam stronę www.orange.pl, możliwość podpisywania e-umów i elektronicznych form płatności. To Waszej dyspozycji są też konsultanci telefoniczni. Jeśli chodzi o czas oczekiwania na połączenie z nimi, jest taki sam jak przed pandemią.

Udostępnij: Otworzyliśmy salony Orange w galeriach handlowych
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Dom. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 16:05 04-05-2020
    Widziałem dzisiaj otwarty już salon partnerski w Kielcach. Faktycznie plexi oddziela sprzedawców od klientów, pracownicy mają na głowach przyłbice. Nowa rzeczywistość która zostanie z nami na najbliższe miesiące, musimy przywyknąć do nowych nawyków i już ?
    Odpowiedz
  • komentarz
    Jacek 11:14 10-05-2020
    Panie Rzeczniku Szanowny, a w jaki sposób można się skontaktować przez internet, skoro adres bok@orange.pl, nie działa. Kpiny?
    Odpowiedz

Obsługa i Relacje z Klientami

Wygodne i bezpieczne faktury w Orange bez wychodzenia z domu (1)

Monika Rybak

17 kwietnia 2020

Wygodne i bezpieczne faktury w Orange bez wychodzenia z domu
1

Zgodnie z decyzjami rządu o stopniowym odmrażaniu gospodarki, dzisiaj ponownie otworzyliśmy nasze salony w galeriach handlowych. Takich placówek w całym kraju – własnych i agencyjnych, mamy 275. To niemal 40 proc. całej sieci sprzedaży.

Dbamy o bezpieczeństwo w salonach

Bezpieczeństwo klientów i pracowników jest dla nas najważniejsze. Dlatego podczas majówki przygotowaliśmy salony w galeriach na otwarcie. Dostarczaliśmy niezbędne środki ochrony: maseczki, przyłbice, płyny dezynfekujące i rękawiczki. Przy stanowiskach zamontowaliśmy pleksiglasowe osłony oddzielające sprzedawcę od klienta. Pracownicy i szefowie salonów zostali przeszkoleni w nowych zasadach pracy.  Obsługa będzie odbywała się ściśle z wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego. W salonie nie będzie mógł przebywać więcej niż 1 klient na 15 mkw. powierzchni sklepu. Do dyspozycji klientów będą rękawiczki i płyny dezynfekujące.

Najlepiej załatwiać sprawy zdalnie

Chociaż salony w galeriach będę otwarte – to podobnie jak w przypadku salonów poza nimi – prosimy aby jak najwięcej spraw załatwić zdalnie przez internet lub telefonicznie. Szczególnie polecam stronę www.orange.pl, możliwość podpisywania e-umów i elektronicznych form płatności. To Waszej dyspozycji są też konsultanci telefoniczni. Jeśli chodzi o czas oczekiwania na połączenie z nimi, jest taki sam jak przed pandemią.

Udostępnij: Wygodne i bezpieczne faktury w Orange bez wychodzenia z domu
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Gwiazda. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 12:05 17-04-2020
    Polecenie zapłaty jest super :) Spi się spokojnie :)
    Odpowiedz

Obsługa i Relacje z Klientami

Proszę, jeśli możecie korzystajcie z e-umów i paczkomatów (5)

Wojtek Jabczyński

4 kwietnia 2020

Proszę, jeśli możecie korzystajcie z e-umów i paczkomatów
5

Zgodnie z decyzjami rządu o stopniowym odmrażaniu gospodarki, dzisiaj ponownie otworzyliśmy nasze salony w galeriach handlowych. Takich placówek w całym kraju – własnych i agencyjnych, mamy 275. To niemal 40 proc. całej sieci sprzedaży.

Dbamy o bezpieczeństwo w salonach

Bezpieczeństwo klientów i pracowników jest dla nas najważniejsze. Dlatego podczas majówki przygotowaliśmy salony w galeriach na otwarcie. Dostarczaliśmy niezbędne środki ochrony: maseczki, przyłbice, płyny dezynfekujące i rękawiczki. Przy stanowiskach zamontowaliśmy pleksiglasowe osłony oddzielające sprzedawcę od klienta. Pracownicy i szefowie salonów zostali przeszkoleni w nowych zasadach pracy.  Obsługa będzie odbywała się ściśle z wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego. W salonie nie będzie mógł przebywać więcej niż 1 klient na 15 mkw. powierzchni sklepu. Do dyspozycji klientów będą rękawiczki i płyny dezynfekujące.

Najlepiej załatwiać sprawy zdalnie

Chociaż salony w galeriach będę otwarte – to podobnie jak w przypadku salonów poza nimi – prosimy aby jak najwięcej spraw załatwić zdalnie przez internet lub telefonicznie. Szczególnie polecam stronę www.orange.pl, możliwość podpisywania e-umów i elektronicznych form płatności. To Waszej dyspozycji są też konsultanci telefoniczni. Jeśli chodzi o czas oczekiwania na połączenie z nimi, jest taki sam jak przed pandemią.

Udostępnij: Proszę, jeśli możecie korzystajcie z e-umów i paczkomatów
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Serce. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Łukasz 10:50 04-04-2020
    Fajnie że jest taka możliwość zdalna e-umowa itp
    Odpowiedz
  • komentarz
    Ron 15:16 04-04-2020
    To musi być standard.
    Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 21:04 04-04-2020
    Bardzo fajne rozwiązanie. Brawo.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Mateusz 22:16 05-04-2020
    Jeśli tylko mogę to korzystam z paczkomatu. Ostatnio postawili nowy 100 metrów od mojego bloku - to kolejny powód, żeby korzystać z tej formy dostawy :)
    Odpowiedz
  • komentarz
    bogdan000 09:40 08-04-2020
    Czy za włączenie usługi w NJU 1,2 zł dziennie popierana jest opłata 9 zł jednorazowo na zawsze czy cyklicznie co miesiąc?
    Odpowiedz

Obsługa i Relacje z Klientami

Przedłużamy #testujzOrange. Testuj i wygrywaj (13)

Marta Krajewska

30 marca 2020

Przedłużamy #testujzOrange. Testuj i wygrywaj
13

Zgodnie z decyzjami rządu o stopniowym odmrażaniu gospodarki, dzisiaj ponownie otworzyliśmy nasze salony w galeriach handlowych. Takich placówek w całym kraju – własnych i agencyjnych, mamy 275. To niemal 40 proc. całej sieci sprzedaży.

Dbamy o bezpieczeństwo w salonach

Bezpieczeństwo klientów i pracowników jest dla nas najważniejsze. Dlatego podczas majówki przygotowaliśmy salony w galeriach na otwarcie. Dostarczaliśmy niezbędne środki ochrony: maseczki, przyłbice, płyny dezynfekujące i rękawiczki. Przy stanowiskach zamontowaliśmy pleksiglasowe osłony oddzielające sprzedawcę od klienta. Pracownicy i szefowie salonów zostali przeszkoleni w nowych zasadach pracy.  Obsługa będzie odbywała się ściśle z wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego. W salonie nie będzie mógł przebywać więcej niż 1 klient na 15 mkw. powierzchni sklepu. Do dyspozycji klientów będą rękawiczki i płyny dezynfekujące.

Najlepiej załatwiać sprawy zdalnie

Chociaż salony w galeriach będę otwarte – to podobnie jak w przypadku salonów poza nimi – prosimy aby jak najwięcej spraw załatwić zdalnie przez internet lub telefonicznie. Szczególnie polecam stronę www.orange.pl, możliwość podpisywania e-umów i elektronicznych form płatności. To Waszej dyspozycji są też konsultanci telefoniczni. Jeśli chodzi o czas oczekiwania na połączenie z nimi, jest taki sam jak przed pandemią.

Udostępnij: Przedłużamy #testujzOrange. Testuj i wygrywaj
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Filiżanka. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 18:15 18-03-2020
    Moja Motorola Defy którą wygrałem podajże 9 lat temu działa i służy mi do dziś, może pora na małą zmianę. Trzymajcie kciuki. Chociaż w tym trudnym okresie będzie ciężko skupić się nad konkursem i przebić przez grono młodych ludzi, którzy prowadzą aktywnie swoje kanały w socjal mediach będzie ciężko, ale.....trzymajcie kciuki.
    Odpowiedz
    • komentarz
      mike278 10:10 19-03-2020
      To trzymam. :) Ja osobiście słysząc "social media" wyzwala to we mnie odruch obrono - ewakuacyjny. ;) Miło by było coś wygrać, oj miło. Ale nie w taki sposób. ;)
      Odpowiedz
  • komentarz
    Mateusz 12:40 19-03-2020
    Inicjatywa super. Dobrze, że wspominacie o popularności konta. Ostatnim razem z kilkunastu testerów, tylko dwóch miało poniżej 1000 obserwujących na IG. Mam nadzieję, że tym razem to nie będzie decydujący czynnik o wyborze testera :)
    Odpowiedz
  • komentarz
    Michał 08:13 20-03-2020
    Prowadząc videobloga na yt mam jakiekolwiek szanse? Nie chce się bawić w insta/fb/snap
    Odpowiedz
    • komentarz
      Mateusz 15:02 20-03-2020
      Prawdopodobnie nie. Ostatnim razem konto na Instagramie nie było wymagane, a przynajmniej ja to tak zrozumiałem. Jednak wszyscy użytkownicy mieli IG, a i wszystkie zadania były realizowane właśnie na Instagramie :/
      Odpowiedz
      • komentarz
        Michał 23:54 21-03-2020
        Odpuszczam
        Odpowiedz
  • komentarz
    JarKen 20:03 25-03-2020
    Za każdym razem po wypełnieniu formularza - ups coś poszło nie tak. Potwierdzacie rejestrację na podany email?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Mateusz 12:01 28-03-2020
      U mnie poszło bez problemu, ale faktycznie nie otrzymałem żadnego potwierdzenia.
      Odpowiedz
      • komentarz
        JarKen 13:30 28-03-2020
        Z 5 razy próbowałem i za każdym ups coś poszło nie tak. I nie wiadomo czy wysłało czy nie. I z różnych przeglądarek.
        Odpowiedz
        • komentarz
          Mateusz 02:52 30-03-2020
          Może napisz do nich maila z pytaniem czy w ogóle otrzymali od Ciebie zgłoszenie? kontakt@testuj.orange.pl
          Odpowiedz
    • komentarz
      Marta Krajewska 21:02 01-04-2020
      Sprawdzaliśmy - wszystko powinno działać. Najlepiej odezwij się na kontakt@testuj.orange.pl
      Odpowiedz
      • komentarz
        JarKen 17:08 03-04-2020
        Dziękuję. Dział reklamacji pomógł. Powodzenia tym wszystkim z poniżej 1000 fanów na IG ?
        Odpowiedz
      • komentarz
        Adrian 10:01 13-04-2020
        Dostałem wiadomość że zostalem wybrany jako jeden z 10 testujących.Aby potwierdzic cheć udziału w konkursie powinienem wysłac maila na kontakt@testuj.orange.pl -wysyłam więc ale po czasie dostaje wiadomość od operatora skrzynki pocztowej że moja wiadomość nie została dostarczona.Wnioskuję że problem jest po stronie Orange bo inne wiadomości wysyłają sie bezproblemu.Problem wystepuje od 10 kwietnia
        Odpowiedz

Obsługa i Relacje z Klientami

Darmowy Video Pass dla klientów Orange Flex (6)

Wojtek Jabczyński

18 marca 2020

Darmowy Video Pass dla klientów Orange Flex
6

Zgodnie z decyzjami rządu o stopniowym odmrażaniu gospodarki, dzisiaj ponownie otworzyliśmy nasze salony w galeriach handlowych. Takich placówek w całym kraju – własnych i agencyjnych, mamy 275. To niemal 40 proc. całej sieci sprzedaży.

Dbamy o bezpieczeństwo w salonach

Bezpieczeństwo klientów i pracowników jest dla nas najważniejsze. Dlatego podczas majówki przygotowaliśmy salony w galeriach na otwarcie. Dostarczaliśmy niezbędne środki ochrony: maseczki, przyłbice, płyny dezynfekujące i rękawiczki. Przy stanowiskach zamontowaliśmy pleksiglasowe osłony oddzielające sprzedawcę od klienta. Pracownicy i szefowie salonów zostali przeszkoleni w nowych zasadach pracy.  Obsługa będzie odbywała się ściśle z wytycznymi Głównego Inspektora Sanitarnego. W salonie nie będzie mógł przebywać więcej niż 1 klient na 15 mkw. powierzchni sklepu. Do dyspozycji klientów będą rękawiczki i płyny dezynfekujące.

Najlepiej załatwiać sprawy zdalnie

Chociaż salony w galeriach będę otwarte – to podobnie jak w przypadku salonów poza nimi – prosimy aby jak najwięcej spraw załatwić zdalnie przez internet lub telefonicznie. Szczególnie polecam stronę www.orange.pl, możliwość podpisywania e-umów i elektronicznych form płatności. To Waszej dyspozycji są też konsultanci telefoniczni. Jeśli chodzi o czas oczekiwania na połączenie z nimi, jest taki sam jak przed pandemią.

Udostępnij: Darmowy Video Pass dla klientów Orange Flex
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Klucz. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 18:01 18-03-2020
    Super. Czy jest w tym kraju inny operator, który tak dba o swoich klientów w tym trudnym okresie? Nie ma, jest tylko Orange.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Andy 12:29 24-03-2020
    Kod do Orange Flex na 50zł IWONA655Q
    Odpowiedz
  • komentarz
    Andy 12:30 24-03-2020
    Kod do Orange Flex na 50zł ANDRZEJQF7Y
    Odpowiedz
  • komentarz
    Fish 19:57 24-03-2020
    Czy mogę wykorzystać video pass streamując z telefonu na tv? Jakakolwiek opcja. Google cast. Screen mirroring. Tv połączone do wifi z telefonu. ???
    Odpowiedz
  • komentarz
    makuszek97 21:58 30-03-2020
    Załatw dla siebie pięć dych. To proste - wystarczy, że podasz kod BARTLOMIEJYGAN, aktywujesz swój plan i zostaniesz w Orange Flex ponad miesiąc. Dołącz i zgarnij darmowe 50 zł :)
    Odpowiedz
  • komentarz
    Romik 19:40 05-04-2020
    Kiedy będzie dostepny Amazon Prime Video w video pass.
    Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej