Obsługa i Relacje z Klientami

Umowy na tablecie podpiszesz już we wszystkich salonach Orange (5)

Piotr Domański

27 stycznia 2020

Umowy na tablecie podpiszesz już we wszystkich salonach Orange
5

Od dziś  we wszystkich naszych salonach – firmowych i partnerskich – można podpisać umowy oraz inne dokumenty na tablecie. Co to znaczy ? Otóż gdziekolwiek wejdziecie do salonu z logo Orange możecie kupić usługi i sprzęt, przedłużyć lub podpisać umowę, a nawet złożyć reklamację bez konieczności drukowania dokumentów. Wszystko załatwimy w formie elektronicznej.

Na tablecie podpiszesz umowę szybciej i wygodniej

Umowę przeczytamy i podpiszemy na tablecie, a jej kopia zostanie przesłane na nasz adres mailowy. To dużo prościej i pewniej. Dzięki temu nie wyjdziecie z salonu ze stosem papierów, które zawsze się gdzieś zawieruszą. Teraz umowę od razu możemy  zapisać na naszym komputerze  i bez trudu odnaleźć ją gdy będzie nam potrzebna. Oczywiście zawsze możecie podpisać umowę na papierze w tradycyjny sposób lub też na tablecie, prosząc o wydruk kopi umowy dla siebie.

Przeczytaj wywiad Podpisu z tabletu nie przeniesiesz metodą „kopjuj-wklej” na naszym blogu

Będę jednak zachęcał do wyboru podpisu na tablecie, podobnie jak większość naszych klientów. W naszych salonach firmowych średnio 9 na 10 klientów wybiera i podpisuje umowy na tablecie.  Z możliwości tej skorzystało do tej pory ponad 760 tys. klientów, a dzięki ich decyzji udało się nam wspólnie zaoszczędzić blisko 4,5 mln kartek papieru. By je wyprodukować potrzebne byłoby 400 drzew, mniej więcej tyle ile można znaleźć na hektarze dorodnego starego lasu.

Umowy na tablecie są bezpiecznie

Rozwiązanie, które stosujemy jest całkowicie bezpieczne. Takiego podpisu nie można skopiować na inny dokument, a cały system jest bardzo dobrze zabezpieczony. Jeżeli chcecie wiedzieć więcej na ten temat zajrzyjcie do wywiadu: Umowa na ekranie tabletu.

Pierwsze testy umowy na tablecie (z podpisem biometrycznym) rozpoczęliśmy pod koniec  2017 przy współpracy z firmą Infinite. Można je stosować  przy zawieraniu umowy dla usług mobilnych i stacjonarnych np. światłowodu. Orange wdraża także inne rozwiązania, które pozwalają ograniczyć zużycie papieru, chociażby e-umowa, którą możecie podpisać na naszej stronie www.

Udostępnij: Umowy na tablecie podpiszesz już we wszystkich salonach Orange
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Flaga. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Łukasz 10:49 27-01-2020
    Fajna sprawa milo sie czyta co wprowadziliście.
    Odpowiedz
  • komentarz
    sylwekzolkusza 11:56 27-01-2020
    Na czas ktyzysu tylko internet zostanie, oile bęzdzie działał. Nieoczekiwana zmianaa, dla wszystkich.
    Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 18:26 27-01-2020
    I super, zawsze to trochę papieru mniej w naszym zanieczyszczonym odpadami świecie.
    Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 19:48 27-01-2020
      Chociaż jest to temat trochę dyskusyjny, co jest bardziej eko, czy umowa na papierze, czy ta elektroniczna? Może kiedyś uda nam się przedyskutować to zagadnienie :)
      Odpowiedz
  • komentarz
    Krzysiek87 22:27 27-01-2020
    Piotrze,czy mógłbyś zasięgnąć informacji,czy sprawa światłowodu u Mnie ruszyła coś do przodu. Przez ostatnie miesiące konsultanci mieli w systemie informacje,że termin oddania to 28 luty 2020 a teraz już jest data 30 września 2020.Pozdrawiam
    Odpowiedz

Obsługa i Relacje z Klientami

Podpisu z tabletu nie przeniesiesz metodą „kopiuj-wklej” – wywiad (1)

Piotr Domański

27 stycznia 2020

Podpisu z tabletu nie przeniesiesz metodą „kopiuj-wklej” – wywiad
1

Od dziś  we wszystkich naszych salonach – firmowych i partnerskich – można podpisać umowy oraz inne dokumenty na tablecie. Co to znaczy ? Otóż gdziekolwiek wejdziecie do salonu z logo Orange możecie kupić usługi i sprzęt, przedłużyć lub podpisać umowę, a nawet złożyć reklamację bez konieczności drukowania dokumentów. Wszystko załatwimy w formie elektronicznej.

Na tablecie podpiszesz umowę szybciej i wygodniej

Umowę przeczytamy i podpiszemy na tablecie, a jej kopia zostanie przesłane na nasz adres mailowy. To dużo prościej i pewniej. Dzięki temu nie wyjdziecie z salonu ze stosem papierów, które zawsze się gdzieś zawieruszą. Teraz umowę od razu możemy  zapisać na naszym komputerze  i bez trudu odnaleźć ją gdy będzie nam potrzebna. Oczywiście zawsze możecie podpisać umowę na papierze w tradycyjny sposób lub też na tablecie, prosząc o wydruk kopi umowy dla siebie.

Przeczytaj wywiad Podpisu z tabletu nie przeniesiesz metodą „kopjuj-wklej” na naszym blogu

Będę jednak zachęcał do wyboru podpisu na tablecie, podobnie jak większość naszych klientów. W naszych salonach firmowych średnio 9 na 10 klientów wybiera i podpisuje umowy na tablecie.  Z możliwości tej skorzystało do tej pory ponad 760 tys. klientów, a dzięki ich decyzji udało się nam wspólnie zaoszczędzić blisko 4,5 mln kartek papieru. By je wyprodukować potrzebne byłoby 400 drzew, mniej więcej tyle ile można znaleźć na hektarze dorodnego starego lasu.

Umowy na tablecie są bezpiecznie

Rozwiązanie, które stosujemy jest całkowicie bezpieczne. Takiego podpisu nie można skopiować na inny dokument, a cały system jest bardzo dobrze zabezpieczony. Jeżeli chcecie wiedzieć więcej na ten temat zajrzyjcie do wywiadu: Umowa na ekranie tabletu.

Pierwsze testy umowy na tablecie (z podpisem biometrycznym) rozpoczęliśmy pod koniec  2017 przy współpracy z firmą Infinite. Można je stosować  przy zawieraniu umowy dla usług mobilnych i stacjonarnych np. światłowodu. Orange wdraża także inne rozwiązania, które pozwalają ograniczyć zużycie papieru, chociażby e-umowa, którą możecie podpisać na naszej stronie www.

Udostępnij: Podpisu z tabletu nie przeniesiesz metodą „kopiuj-wklej” – wywiad
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Flaga. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 18:30 27-01-2020
    Może dożyjemy czasów że naszym podpisem w urzędach, przy podpisywaniu umów, etc będzie nasz odcisk palca :)
    Odpowiedz

Obsługa i Relacje z Klientami

Godło Firma Przyjazna Klientowi dla Orange to głos naszych Klientów – dziękujemy (3)

Monika Rybak

27 listopada 2019

Godło Firma Przyjazna Klientowi dla Orange to głos naszych Klientów – dziękujemy
3

Od dziś  we wszystkich naszych salonach – firmowych i partnerskich – można podpisać umowy oraz inne dokumenty na tablecie. Co to znaczy ? Otóż gdziekolwiek wejdziecie do salonu z logo Orange możecie kupić usługi i sprzęt, przedłużyć lub podpisać umowę, a nawet złożyć reklamację bez konieczności drukowania dokumentów. Wszystko załatwimy w formie elektronicznej.

Na tablecie podpiszesz umowę szybciej i wygodniej

Umowę przeczytamy i podpiszemy na tablecie, a jej kopia zostanie przesłane na nasz adres mailowy. To dużo prościej i pewniej. Dzięki temu nie wyjdziecie z salonu ze stosem papierów, które zawsze się gdzieś zawieruszą. Teraz umowę od razu możemy  zapisać na naszym komputerze  i bez trudu odnaleźć ją gdy będzie nam potrzebna. Oczywiście zawsze możecie podpisać umowę na papierze w tradycyjny sposób lub też na tablecie, prosząc o wydruk kopi umowy dla siebie.

Przeczytaj wywiad Podpisu z tabletu nie przeniesiesz metodą „kopjuj-wklej” na naszym blogu

Będę jednak zachęcał do wyboru podpisu na tablecie, podobnie jak większość naszych klientów. W naszych salonach firmowych średnio 9 na 10 klientów wybiera i podpisuje umowy na tablecie.  Z możliwości tej skorzystało do tej pory ponad 760 tys. klientów, a dzięki ich decyzji udało się nam wspólnie zaoszczędzić blisko 4,5 mln kartek papieru. By je wyprodukować potrzebne byłoby 400 drzew, mniej więcej tyle ile można znaleźć na hektarze dorodnego starego lasu.

Umowy na tablecie są bezpiecznie

Rozwiązanie, które stosujemy jest całkowicie bezpieczne. Takiego podpisu nie można skopiować na inny dokument, a cały system jest bardzo dobrze zabezpieczony. Jeżeli chcecie wiedzieć więcej na ten temat zajrzyjcie do wywiadu: Umowa na ekranie tabletu.

Pierwsze testy umowy na tablecie (z podpisem biometrycznym) rozpoczęliśmy pod koniec  2017 przy współpracy z firmą Infinite. Można je stosować  przy zawieraniu umowy dla usług mobilnych i stacjonarnych np. światłowodu. Orange wdraża także inne rozwiązania, które pozwalają ograniczyć zużycie papieru, chociażby e-umowa, którą możecie podpisać na naszej stronie www.

Udostępnij: Godło Firma Przyjazna Klientowi dla Orange to głos naszych Klientów – dziękujemy
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Drzewo. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 21:41 28-11-2019
    Gratulacje 🙂
    Odpowiedz
    • komentarz
      Monika Rybak 09:49 29-11-2019
      Dziękujemy :)
      Odpowiedz
  • komentarz
    Astis 11:55 07-12-2019
    Gratuluję i potwierdzam najlepsza firma jak co roku :) Jesteście mega przyjacielscy i zawsze można otrzymać odpowiedź na prawie każde zapytanie, nie wspominając kontakt, usługi i to co wyżej. Brawo Orange :)
    Odpowiedz

Obsługa i Relacje z Klientami

Zostałem głosem Orange Flex… (6)

Piotr Domański

8 listopada 2019

Zostałem głosem Orange Flex…
6

Od dziś  we wszystkich naszych salonach – firmowych i partnerskich – można podpisać umowy oraz inne dokumenty na tablecie. Co to znaczy ? Otóż gdziekolwiek wejdziecie do salonu z logo Orange możecie kupić usługi i sprzęt, przedłużyć lub podpisać umowę, a nawet złożyć reklamację bez konieczności drukowania dokumentów. Wszystko załatwimy w formie elektronicznej.

Na tablecie podpiszesz umowę szybciej i wygodniej

Umowę przeczytamy i podpiszemy na tablecie, a jej kopia zostanie przesłane na nasz adres mailowy. To dużo prościej i pewniej. Dzięki temu nie wyjdziecie z salonu ze stosem papierów, które zawsze się gdzieś zawieruszą. Teraz umowę od razu możemy  zapisać na naszym komputerze  i bez trudu odnaleźć ją gdy będzie nam potrzebna. Oczywiście zawsze możecie podpisać umowę na papierze w tradycyjny sposób lub też na tablecie, prosząc o wydruk kopi umowy dla siebie.

Przeczytaj wywiad Podpisu z tabletu nie przeniesiesz metodą „kopjuj-wklej” na naszym blogu

Będę jednak zachęcał do wyboru podpisu na tablecie, podobnie jak większość naszych klientów. W naszych salonach firmowych średnio 9 na 10 klientów wybiera i podpisuje umowy na tablecie.  Z możliwości tej skorzystało do tej pory ponad 760 tys. klientów, a dzięki ich decyzji udało się nam wspólnie zaoszczędzić blisko 4,5 mln kartek papieru. By je wyprodukować potrzebne byłoby 400 drzew, mniej więcej tyle ile można znaleźć na hektarze dorodnego starego lasu.

Umowy na tablecie są bezpiecznie

Rozwiązanie, które stosujemy jest całkowicie bezpieczne. Takiego podpisu nie można skopiować na inny dokument, a cały system jest bardzo dobrze zabezpieczony. Jeżeli chcecie wiedzieć więcej na ten temat zajrzyjcie do wywiadu: Umowa na ekranie tabletu.

Pierwsze testy umowy na tablecie (z podpisem biometrycznym) rozpoczęliśmy pod koniec  2017 przy współpracy z firmą Infinite. Można je stosować  przy zawieraniu umowy dla usług mobilnych i stacjonarnych np. światłowodu. Orange wdraża także inne rozwiązania, które pozwalają ograniczyć zużycie papieru, chociażby e-umowa, którą możecie podpisać na naszej stronie www.

Udostępnij: Zostałem głosem Orange Flex…
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Drzewo. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    AW 09:21 08-11-2019
    Panie Piotrze - prosimy o esim w Apple Watch!
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 09:56 08-11-2019
      Ale ja tu jestem tylko od gadania do mikrofonu, nie od robienia eSIM na Apple Watch ;-)
      Odpowiedz
      • komentarz
        andrzej 09:58 08-11-2019
        a może zna już Pan datę wprowadzenia esim dla aw?:)
        Odpowiedz
        • komentarz
          Piotr Domański 10:07 08-11-2019
          Tego już w tekście, który dostałem do przeczytania nie było. Wiem, że koleżanki i koledzy starają się by było to możliwie szybko, ale nie dzielą się informacjami, kiedy zakończą prace.
          Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 13:14 08-11-2019
    O proszę :) Super :) Fajnie to wyszło :) Pablo_cukiernik ;p ;p
    Odpowiedz
  • komentarz
    Krzysiek87 11:56 10-11-2019
    Piotrze,jak tak dalej pójdzie to za niedługo Max będzie się miał czego obawiać:)
    Odpowiedz

Obsługa i Relacje z Klientami

Co siedzi w Mój Orange? (5)

Monika Rybak

6 listopada 2019

Co siedzi w Mój Orange?
5

Od dziś  we wszystkich naszych salonach – firmowych i partnerskich – można podpisać umowy oraz inne dokumenty na tablecie. Co to znaczy ? Otóż gdziekolwiek wejdziecie do salonu z logo Orange możecie kupić usługi i sprzęt, przedłużyć lub podpisać umowę, a nawet złożyć reklamację bez konieczności drukowania dokumentów. Wszystko załatwimy w formie elektronicznej.

Na tablecie podpiszesz umowę szybciej i wygodniej

Umowę przeczytamy i podpiszemy na tablecie, a jej kopia zostanie przesłane na nasz adres mailowy. To dużo prościej i pewniej. Dzięki temu nie wyjdziecie z salonu ze stosem papierów, które zawsze się gdzieś zawieruszą. Teraz umowę od razu możemy  zapisać na naszym komputerze  i bez trudu odnaleźć ją gdy będzie nam potrzebna. Oczywiście zawsze możecie podpisać umowę na papierze w tradycyjny sposób lub też na tablecie, prosząc o wydruk kopi umowy dla siebie.

Przeczytaj wywiad Podpisu z tabletu nie przeniesiesz metodą „kopjuj-wklej” na naszym blogu

Będę jednak zachęcał do wyboru podpisu na tablecie, podobnie jak większość naszych klientów. W naszych salonach firmowych średnio 9 na 10 klientów wybiera i podpisuje umowy na tablecie.  Z możliwości tej skorzystało do tej pory ponad 760 tys. klientów, a dzięki ich decyzji udało się nam wspólnie zaoszczędzić blisko 4,5 mln kartek papieru. By je wyprodukować potrzebne byłoby 400 drzew, mniej więcej tyle ile można znaleźć na hektarze dorodnego starego lasu.

Umowy na tablecie są bezpiecznie

Rozwiązanie, które stosujemy jest całkowicie bezpieczne. Takiego podpisu nie można skopiować na inny dokument, a cały system jest bardzo dobrze zabezpieczony. Jeżeli chcecie wiedzieć więcej na ten temat zajrzyjcie do wywiadu: Umowa na ekranie tabletu.

Pierwsze testy umowy na tablecie (z podpisem biometrycznym) rozpoczęliśmy pod koniec  2017 przy współpracy z firmą Infinite. Można je stosować  przy zawieraniu umowy dla usług mobilnych i stacjonarnych np. światłowodu. Orange wdraża także inne rozwiązania, które pozwalają ograniczyć zużycie papieru, chociażby e-umowa, którą możecie podpisać na naszej stronie www.

Udostępnij: Co siedzi w Mój Orange?
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Gwiazda. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    nickt 17:07 06-11-2019
    Wszystko byłoby piękniejsze, gdyby odświeżanie danych było częstsze. Na stronie oraz w aplikacji, bo jeśli mają to być narzędzia DLA KLIENTA wygody, to ja mam oczekiwania, by dane były aktualne w najwyższym stopniu! Niedopuszczalne jest, by ilość danych internetowych pokazywana była z ogromnym poślizgiem! Niedawno pożarłem się z pracownikami BOK właśnie o to. Widzę, że mam jeszcze sporo danych do wykorzystania (około 9 GB), więc dawaj Netflix... I tylko kontroluję co jakiś czas, ile jeszcze zostało. Widzę: 5GB. Nie jest źle, jeszcze mogę. Ale cóż to? Transfer zrywa. Raz, drugi, trzeci... Niby net mam, ale ślimak potworny. Odczekałem dzień, myślę sobie, jakieś techniczne problemy, dam czas na poratowanie. Na drugi dzień: to samo. Niby 5GB mam do wykorzystania, a nic nie idzie... Wytrzymałem tak jeszcze dzień, aż w końcu uderzyłem w telefon i do BOKu dzwonię. I co się okazało? Nie problem techniczny po stronie Orange, tylko... WYCZERPAŁEM SWÓJ LIMIT!! No więc lejek. Ale sprawdam nadal: jak byk, jeszcze 5GB danych do wykorzystania. Wrrrrr, tego nie lubię, to jakaś paranoja. AKTUALIZOWAĆ na bieżąco, skrócić interwały czasowe odświeżania, napisać inny algorytm - nie wiem, to Orange ma się znać na tych narzędziach. Jako użytkownik oczekuję wygody i zgodnej z prawdą informacji w czasie rzeczywistym. No ale BOK twierdzi, że tak się nie da. Smutne.
    Odpowiedz
    • komentarz
      emitelek 17:37 06-11-2019
      Zgadzam się z Tobą w 100%!!!
      Odpowiedz
      • komentarz
        emitelek 17:56 06-11-2019
        Ps. Odnośnie aplikacji mobilnej - TM już rozdał GB za swoją, teraz daje PLUS, a biedny orange... da kilka GB na całe 3 dni po meczach??? :/
        Odpowiedz
        • komentarz
          emitelek 18:23 06-11-2019
          ps.2 PLAY od 13.11 też coś myśli dać :D
          Odpowiedz
    • komentarz
      vlad 11:02 13-12-2019
      UWAGA !!! dlugo ale może Wam sie przyda.. Dla wszystkich którzy z Orange wyjeżdżają za granicę ..sprawdzajcie bilingi. Moja sprawa dotyczy wyjazdu na Kubę i niespodzianki na fakturze po powrocie, mimo że..uwaga..NIE KORZYSTAŁEM z telefonu za granicą!!! Jedynie odebrałem smsa z info o stawkach roamingu na Kubie. Przesył danych wyłączyłem, NIE ODBIERALEM ani NIE DZWONIŁEM do nikogo...telefon nigdy (co jest ważne)nie dzwonił. Jakie było moje zdziwienie gdy po powrocie do Polski w aplikacji orange ujrzałem jaką mam kwotę do zapłaty i z czego to wynika... sprawdziłem historię polączeń i okazało się że będąc na Kubie co chwile odbierałem połączenia, kilkusekundowe wprawdzie ale każda minuta ponad 5 zl...sprawdziłem w historii polączen w telefonie( nikt na Kubie nie miał go w rękach) nie było żadnych połączeń wychodzących i przychodzących. I TERAZ UWAGA ZACZYNA SIĘ !! Oczywiście składam reklamację w której opisuję dokładnie j/w... ktoś się do Pana odezwie w ciągu kilku dni w celu wyjaśnienia sytuacji... ponieważ nikt sie nie odzywa idę do BOK z zapytaniem co z.moją reklamacją? I tutaj zdziwienie bo pani w BOK-u informuje mnie że odpowiedź zostala wyslana na .mejla kilka dni temu... sprawdzam przy pani skrzynkę mejlową ...nie ma.. pani mówi że to niemozliwe bo bylo wyslane (wygląda na to że znowu mówię nie prawdę) a odpowiedz jest taka że reklamacja NIE ZOSTAJE UZNANA, ponieważ pion techniczny uznał że dotyczy to polączeń przychodzących więc odbierałem połączenia.(prawdopodobnie jak ustalilem, chodzi o numer kubański) Moje tłumaczenia na nic się zdają..najpierw pani mówi że jeśli nie odbierałem to napewno poczta.. jaka poczta? nie mam aktywowanej.. pani sprawdza ..no nie ma pan. potem że przesył danych.. ale ja mialem wyłączone.... itd.itd. wynika z tego że klient jest malo wiarygodny, czyli kłamie, ściemnia że nie odbierał telefonu że nie otrzymał mejla.. Opisałem moją historię bo jestem bezradny, jak mam udowodnić że mówię prawdę...nie mam takich możliwości ani narzędzi ,uważam ze pion techniczny ktory rozpatrywal moją reklamację ma takie możliwości aby sprawdzić numer z ktorym rzekomo rozmawiałem, sprawdzić historię połączen na telefonie klienta i.. choćby na chwile przyjąć wersję: A MOŻE KLIENT MÓWI PRAWDĘ ,sprawdźmy więc co może powodować te błędy w sytemie i podziękunmy mu że zasygnalizował nam tę lukę... Kwota ktorą reklamowałem nie jest duża bo to tylko 50zl ale chodzi o zasadę.. Odrzucając moją reklamację firma Stawia mnie w dość krępujacej sytacji... osoby która kłamie ,próbuje wyludzić i oszukać ORANGE. Myślę że to te osoby które zajmują się rozpatrywaniem reklamacji są mało wiarygodni i nie angażują się zbytnio w rozwiązywaniu problemów..najprościej jest schować się za infolinią i bezpiecznie odrzucać wszelkie reklamacje klientow. O braku rzetelności i dobrze wykonanej pracy ze strony ORANGE świadczy choćby brak owego mejla ktory podobno został wysłany....a nie dotarł (niech pan sprawdzi dokladnie..niech pan przejrzy spam..itd.itp.) Aplikacja Moj Orange..hmm...ale tylko do sprawdzenia faktury, stanu konta,połączeń,ilosci wykorzystanych bajtów,ale to też świetny pomysł aby schować się po drugiej stronie...mam na mysli rozwiazywanie problemow,reklamacji ...brak kontaktu face to face stawia klienta na przegranej pozycji.
      Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej