Obsługa i Relacje z Klientami

Zostałem głosem Orange Flex… (6)

Piotr Domański

8 listopada 2019

Zostałem głosem Orange Flex…
6

…w dwóch materiałach wideo 😉 Dokładnie tak! Jeżeli dokładnie wsłuchacie się w głos, który opowiada o najfajniejszej ofercie Orange, usłyszycie to ;-). Propozycję, by nagrać voice over (bo tak to się fachowo nazywa) do dwóch materiałów wideo dostałem dwa tygodnie temu. W przeciwieństwie do moich poprzednich filmów, chociażby z serii „Jak to działa?”, tym razem nie miałem okazji pracować nad scenariuszem – tym zajęli się specjaliści.

Jednak, gdzieś z tyłu głowy kołatało się pytanie o sens tego nagrania. Przeczytałem kiedyś bowiem, że rejestracja w Orange Flex zajmuje mniej czasu, niż potrzeba, na obejrzenie filmu instruktażowego. A zatem – czy takie materiały maja sens ;-)?  Oczywiście, że tak! Dzięki temu, jeszcze przed odpaleniem można zobaczyć jak dokładnie ta dość niestandardowe rozwiązanie działa. Zero zaskoczeń!

Jeżeli nie chcecie zaskoczeń, warto także przeczytać Q&A na naszym blogu.

A zatem zapraszam Was do oglądania (i słuchania, oczywiście!). Mam nadzieję, że się Wam podobają, a tych z Was, którzy jeszcze we Flexie nie są zachęcą by skorzystać z tej możliwości.

Udostępnij: Zostałem głosem Orange Flex…
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Serce. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    AW 09:21 08-11-2019
    Panie Piotrze - prosimy o esim w Apple Watch!
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 09:56 08-11-2019
      Ale ja tu jestem tylko od gadania do mikrofonu, nie od robienia eSIM na Apple Watch ;-)
      Odpowiedz
      • komentarz
        andrzej 09:58 08-11-2019
        a może zna już Pan datę wprowadzenia esim dla aw?:)
        Odpowiedz
        • komentarz
          Piotr Domański 10:07 08-11-2019
          Tego już w tekście, który dostałem do przeczytania nie było. Wiem, że koleżanki i koledzy starają się by było to możliwie szybko, ale nie dzielą się informacjami, kiedy zakończą prace.
          Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 13:14 08-11-2019
    O proszę :) Super :) Fajnie to wyszło :) Pablo_cukiernik ;p ;p
    Odpowiedz
  • komentarz
    Krzysiek87 11:56 10-11-2019
    Piotrze,jak tak dalej pójdzie to za niedługo Max będzie się miał czego obawiać:)
    Odpowiedz

Obsługa i Relacje z Klientami

Co siedzi w Mój Orange? (4)

Monika Rybak

6 listopada 2019

Co siedzi w Mój Orange?
4

…w dwóch materiałach wideo 😉 Dokładnie tak! Jeżeli dokładnie wsłuchacie się w głos, który opowiada o najfajniejszej ofercie Orange, usłyszycie to ;-). Propozycję, by nagrać voice over (bo tak to się fachowo nazywa) do dwóch materiałów wideo dostałem dwa tygodnie temu. W przeciwieństwie do moich poprzednich filmów, chociażby z serii „Jak to działa?”, tym razem nie miałem okazji pracować nad scenariuszem – tym zajęli się specjaliści.

Jednak, gdzieś z tyłu głowy kołatało się pytanie o sens tego nagrania. Przeczytałem kiedyś bowiem, że rejestracja w Orange Flex zajmuje mniej czasu, niż potrzeba, na obejrzenie filmu instruktażowego. A zatem – czy takie materiały maja sens ;-)?  Oczywiście, że tak! Dzięki temu, jeszcze przed odpaleniem można zobaczyć jak dokładnie ta dość niestandardowe rozwiązanie działa. Zero zaskoczeń!

Jeżeli nie chcecie zaskoczeń, warto także przeczytać Q&A na naszym blogu.

A zatem zapraszam Was do oglądania (i słuchania, oczywiście!). Mam nadzieję, że się Wam podobają, a tych z Was, którzy jeszcze we Flexie nie są zachęcą by skorzystać z tej możliwości.

Udostępnij: Co siedzi w Mój Orange?
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Flaga. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    nickt 17:07 06-11-2019
    Wszystko byłoby piękniejsze, gdyby odświeżanie danych było częstsze. Na stronie oraz w aplikacji, bo jeśli mają to być narzędzia DLA KLIENTA wygody, to ja mam oczekiwania, by dane były aktualne w najwyższym stopniu! Niedopuszczalne jest, by ilość danych internetowych pokazywana była z ogromnym poślizgiem! Niedawno pożarłem się z pracownikami BOK właśnie o to. Widzę, że mam jeszcze sporo danych do wykorzystania (około 9 GB), więc dawaj Netflix... I tylko kontroluję co jakiś czas, ile jeszcze zostało. Widzę: 5GB. Nie jest źle, jeszcze mogę. Ale cóż to? Transfer zrywa. Raz, drugi, trzeci... Niby net mam, ale ślimak potworny. Odczekałem dzień, myślę sobie, jakieś techniczne problemy, dam czas na poratowanie. Na drugi dzień: to samo. Niby 5GB mam do wykorzystania, a nic nie idzie... Wytrzymałem tak jeszcze dzień, aż w końcu uderzyłem w telefon i do BOKu dzwonię. I co się okazało? Nie problem techniczny po stronie Orange, tylko... WYCZERPAŁEM SWÓJ LIMIT!! No więc lejek. Ale sprawdam nadal: jak byk, jeszcze 5GB danych do wykorzystania. Wrrrrr, tego nie lubię, to jakaś paranoja. AKTUALIZOWAĆ na bieżąco, skrócić interwały czasowe odświeżania, napisać inny algorytm - nie wiem, to Orange ma się znać na tych narzędziach. Jako użytkownik oczekuję wygody i zgodnej z prawdą informacji w czasie rzeczywistym. No ale BOK twierdzi, że tak się nie da. Smutne.
    Odpowiedz
    • komentarz
      emitelek 17:37 06-11-2019
      Zgadzam się z Tobą w 100%!!!
      Odpowiedz
      • komentarz
        emitelek 17:56 06-11-2019
        Ps. Odnośnie aplikacji mobilnej - TM już rozdał GB za swoją, teraz daje PLUS, a biedny orange... da kilka GB na całe 3 dni po meczach??? :/
        Odpowiedz
        • komentarz
          emitelek 18:23 06-11-2019
          ps.2 PLAY od 13.11 też coś myśli dać :D
          Odpowiedz

Obsługa i Relacje z Klientami

Mój Orange – czyli robię to sam (7)

Monika Rybak

24 września 2019

Mój Orange – czyli robię to sam
7

…w dwóch materiałach wideo 😉 Dokładnie tak! Jeżeli dokładnie wsłuchacie się w głos, który opowiada o najfajniejszej ofercie Orange, usłyszycie to ;-). Propozycję, by nagrać voice over (bo tak to się fachowo nazywa) do dwóch materiałów wideo dostałem dwa tygodnie temu. W przeciwieństwie do moich poprzednich filmów, chociażby z serii „Jak to działa?”, tym razem nie miałem okazji pracować nad scenariuszem – tym zajęli się specjaliści.

Jednak, gdzieś z tyłu głowy kołatało się pytanie o sens tego nagrania. Przeczytałem kiedyś bowiem, że rejestracja w Orange Flex zajmuje mniej czasu, niż potrzeba, na obejrzenie filmu instruktażowego. A zatem – czy takie materiały maja sens ;-)?  Oczywiście, że tak! Dzięki temu, jeszcze przed odpaleniem można zobaczyć jak dokładnie ta dość niestandardowe rozwiązanie działa. Zero zaskoczeń!

Jeżeli nie chcecie zaskoczeń, warto także przeczytać Q&A na naszym blogu.

A zatem zapraszam Was do oglądania (i słuchania, oczywiście!). Mam nadzieję, że się Wam podobają, a tych z Was, którzy jeszcze we Flexie nie są zachęcą by skorzystać z tej możliwości.

Udostępnij: Mój Orange – czyli robię to sam
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Gwiazda. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    mike278 18:49 24-09-2019
    "Jakiś czas temu uruchomiliśmy nową wersję Mój Orange na portalu orange.pl." zgadza się. Efekt dodatkowy rozłaczenie z mboxem. Ja sam nie mogę odzyskać hasła do mboxa. Nie, bo nie. Innego wytłumaczenie mi nie podano. Wręcz przeciwnie miano się skontaktować i jak to często bywa nie skontaktowano się. "Kolejną grupą są Klienci rewolucyjnej oferty Orange Flex, w której nie podpisuje się umowy a całe „życie” i zarządzanie kontem odbywa się przez specjalną aplikację." nie przesadzał bym z tą rewolucją. I literówka do poprawy ;) :)
    Odpowiedz
  • komentarz
    x 19:42 24-09-2019
    A może by tak wprowadzić w końcu logowanie mailem do aplikacji Mój Orange na urządzenia mobilne? Żeby nie trzeba było mieć osobnego konta do aplikacji, a osobnego do strony www...
    Odpowiedz
    • komentarz
      Monika Rybak 15:53 25-09-2019
      X Czytasz nam w myślach :) Właśnie nad tym pracujemy (i nie tylko nad tym). Jeśli chcesz testuj z nami wersję beta https://www.orange.pl/view/mojorange/beta
      Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 01:48 25-09-2019
    Mój Orange jest OK, ale czasami połączenie z konsultantem jest konieczne :)
    Odpowiedz
    • komentarz
      Monika Rybak 15:57 25-09-2019
      pablo_ck Miło czytać :) dzięki.
      Odpowiedz
      • komentarz
        pablo_ck 21:21 25-09-2019
        ps. wiele pomaga też Nasz Orange, to taka mała encyklopedia wiedzy stworzona przez nas, klientów i myślę że młodzi konsultanci z BOK czasem tam zaglądają ;p ;p
        Odpowiedz
  • komentarz
    Robert 15:01 25-09-2019
    We Flex zarządzanie usługami jest na żenująco niskim poziomie. Nawet poczty głosowej nie można dezaktywować.
    Odpowiedz

Obsługa i Relacje z Klientami

Już 500 tys. umów (i nie tylko) podpisanych na tablecie (5)

Piotr Domański

12 sierpnia 2019

Już 500 tys. umów (i nie tylko) podpisanych na tablecie
5

…w dwóch materiałach wideo 😉 Dokładnie tak! Jeżeli dokładnie wsłuchacie się w głos, który opowiada o najfajniejszej ofercie Orange, usłyszycie to ;-). Propozycję, by nagrać voice over (bo tak to się fachowo nazywa) do dwóch materiałów wideo dostałem dwa tygodnie temu. W przeciwieństwie do moich poprzednich filmów, chociażby z serii „Jak to działa?”, tym razem nie miałem okazji pracować nad scenariuszem – tym zajęli się specjaliści.

Jednak, gdzieś z tyłu głowy kołatało się pytanie o sens tego nagrania. Przeczytałem kiedyś bowiem, że rejestracja w Orange Flex zajmuje mniej czasu, niż potrzeba, na obejrzenie filmu instruktażowego. A zatem – czy takie materiały maja sens ;-)?  Oczywiście, że tak! Dzięki temu, jeszcze przed odpaleniem można zobaczyć jak dokładnie ta dość niestandardowe rozwiązanie działa. Zero zaskoczeń!

Jeżeli nie chcecie zaskoczeń, warto także przeczytać Q&A na naszym blogu.

A zatem zapraszam Was do oglądania (i słuchania, oczywiście!). Mam nadzieję, że się Wam podobają, a tych z Was, którzy jeszcze we Flexie nie są zachęcą by skorzystać z tej możliwości.

Udostępnij: Już 500 tys. umów (i nie tylko) podpisanych na tablecie
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Drzewo. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 19:38 12-08-2019
    Pójdźmy jeszcze dalej - podpiszmy ją na teblecie u kuriera :)
    Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 19:47 12-08-2019
    I jeszcze jedno, na początku września kończy mi się umowa na abonament - do dzisiaj jeszcze nikt się nie odezwał. Zamówiłem rozmowę ze sklepem Orange, oddzwonił Pan, stwierdził że jest jakiś problem z systemem, przeprosił, powiedział że zadzwoni za kilka minut, już nie zadzwonił. Jeśli tak wygląda utrzymanie klienta w Orange to......jest mi przykro. Zróbcie z tym coś!
    Odpowiedz
    • komentarz
      Artur 03:47 25-09-2019
      Przy przedłużeniu mojej umowy w Orange, konsultant na infolinii zekl: ''Nie posiadamy już działu utrzymania klienta. W związku z tym posiadamy tylko ofertę standardową, ni mamy oferty utrzymania dla stałych klientow.'' Jak sam nie dopilnujesz nie bedziesz mial. Szkoda .....
      Odpowiedz
  • komentarz
    Artur 03:42 25-09-2019
    Ciekawe, ciekawe z tym tabletem. Tylko że ja dopiero teraz się dowiaduje z blogu, że Orange ma taką możliwość. W Play-u już ponad rok temu odpisywałem umowę. W Orange jeszcze do tej pory się nie spotkałem z podpisywaniem umowy na tablecie, a podana jest informacja w blogu, że Orange jest pierwszy. Dziwnie dziwne, jak powiedział to Wielki Elektronik w Panu Kleksie...
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 09:52 25-09-2019
      U nas po raz pierwszy ta możliwość pojawiła się w 2017 roku: https://biuroprasowe.orange.pl/blog/trzeba-papieru-zeby-podpisac-umowe-orange/. Pozdrawiam. Pod koniec ubiegłego udostępniliśmy ją w większej liczbie salonów. Sądzę też, że gdyby było inaczej niż napisaliśmy, koledzy z Play by szybko się odezwali... a nie sądzę, że przeoczyli tę informację ;-)
      Odpowiedz

Obsługa i Relacje z Klientami

Porozmawiaj z Maxem (4)

Monika Rybak

6 sierpnia 2019

Porozmawiaj z Maxem
4

…w dwóch materiałach wideo 😉 Dokładnie tak! Jeżeli dokładnie wsłuchacie się w głos, który opowiada o najfajniejszej ofercie Orange, usłyszycie to ;-). Propozycję, by nagrać voice over (bo tak to się fachowo nazywa) do dwóch materiałów wideo dostałem dwa tygodnie temu. W przeciwieństwie do moich poprzednich filmów, chociażby z serii „Jak to działa?”, tym razem nie miałem okazji pracować nad scenariuszem – tym zajęli się specjaliści.

Jednak, gdzieś z tyłu głowy kołatało się pytanie o sens tego nagrania. Przeczytałem kiedyś bowiem, że rejestracja w Orange Flex zajmuje mniej czasu, niż potrzeba, na obejrzenie filmu instruktażowego. A zatem – czy takie materiały maja sens ;-)?  Oczywiście, że tak! Dzięki temu, jeszcze przed odpaleniem można zobaczyć jak dokładnie ta dość niestandardowe rozwiązanie działa. Zero zaskoczeń!

Jeżeli nie chcecie zaskoczeń, warto także przeczytać Q&A na naszym blogu.

A zatem zapraszam Was do oglądania (i słuchania, oczywiście!). Mam nadzieję, że się Wam podobają, a tych z Was, którzy jeszcze we Flexie nie są zachęcą by skorzystać z tej możliwości.

Udostępnij: Porozmawiaj z Maxem
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Klucz. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 10:56 07-08-2019
    Prawdziwy Matrix :) Super rozwiązanie i czekamy aż Max będzie z każym miesiącem coraz zdolniejszy i bardziej pomocny.
    Odpowiedz
  • komentarz
    JarKen 14:48 07-08-2019
    Masakra 😀.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Łukasz 17:28 07-08-2019
    Bardzo ciekawa opcja ;)
    Odpowiedz
  • komentarz
    Ja 21:06 27-10-2019
    To coś niestety doprowadza do furii
    Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej