Obsługa i Relacje z Klientami

5 mln odsłon filmów Orange Ekspert (3)

Regina Jabczyńska

31 października 2017

5 mln odsłon filmów Orange Ekspert
3

Filmy Orange Ekspert oglądają się wprost świetnie – przekroczyły już 5 mln odsłon! Przygotowujemy je trochę na „Wasze specjalne zamówienie”, by odpowiedzieć na potrzeby, z którym się do nas najczęściej zwracacie. W ich przygotowanie wkładamy dużo serca i to, że cieszą się taką popularnością jest dla nas szczególnie ważne. Dziękujemy:)

Zdradzając kuluary filmowej kuchni – każdy odcinek powstaje według wcześniej napisanego i przemyślanego scenariusza, tak aby na planie każdy wiedział co, kiedy ma się zadziać. Są to krótkie, ok. 2-minutowe produkcje. Filmy Orange Ekspert produkujemy od 2012 roku, to z nich uczycie się jak zainstalować usługę, jak ona działa, czy jak czytać naszą fakturę. W sumie mamy już ponad 240 odcinków. W każdym z nich Orange Eksperci tłumaczą jakieś konkretne zagadnienie. np. jak podłączyć dekoder, modem, jak zainstalować antenę satelitarną. Wśród tej bogatej tematyki, znajdują się też takie, które najbardziej polubiliście. Najpopularniejsze filmy np. odcinek pod tytułem „Jak ustawić antenę satelitarną do odbioru Orange TV?” notują miesiąc w miesiąc oglądalność na poziomie 20 tys. odsłon. A swoją drogą to ciekawe, podobno telewizję oglądamy coraz rzadziej, bo wszystko mamy już w sieci, jednak zainteresowanie tym tematem świadczy, że miłośników TV nie brakuje. W jesienne słoty i zimowe wieczory, zapewne wszyscy telemaniacy z tą większą przyjemnością zasiądą przed swoim ukochanym TV.

Jeśli nie możecie doczekać się już kolejnych odcinków Orange Eksperta, to subskrybujcie kanał YouTube oglądajcie Orange Ekspertów i klikajcie „w dzownek” aby nie przegapić kolejnych nowości. Wszystkie filmy znajdziecie w kanale Orange Polska w serwisie YouTube – Playlisty/Orange Ekspert: Pomoc Techniczna, Faktury i Płatności, Zarządzanie Kontem.

Udostępnij: 5 mln odsłon filmów Orange Ekspert
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 10:50 02-11-2017
    Gratulacje, sam parę razy korzystałem z video pomocy Naszych Drogich Ekspertów :)
    Odpowiedz
  • komentarz
    bynov 20:43 03-11-2017
    Super zabawa, dużo radości, sport dla wszystkich, oby tak dalej. Dzieciaki mają przygodę życia a może i coś więcej. Walczmy o ich radosne dzieciństwo.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Artur 14:07 14-11-2017
    A jeśli brakuje jakiegoś tematu wśród filmów Orange Ekspert to każdy może zaproponować nowy w dziale Pomysły na forum Nasz Orange :) https://nasz.orange.pl/t5/Pomys%C5%82y/idb-p/Nasz-Orange-Pomysly
    Odpowiedz

Obsługa i Relacje z Klientami

Pierwsze urodziny Nasz Orange (5)

Regina Jabczyńska

1 sierpnia 2017

Pierwsze urodziny Nasz Orange
5

Filmy Orange Ekspert oglądają się wprost świetnie – przekroczyły już 5 mln odsłon! Przygotowujemy je trochę na „Wasze specjalne zamówienie”, by odpowiedzieć na potrzeby, z którym się do nas najczęściej zwracacie. W ich przygotowanie wkładamy dużo serca i to, że cieszą się taką popularnością jest dla nas szczególnie ważne. Dziękujemy:)

Zdradzając kuluary filmowej kuchni – każdy odcinek powstaje według wcześniej napisanego i przemyślanego scenariusza, tak aby na planie każdy wiedział co, kiedy ma się zadziać. Są to krótkie, ok. 2-minutowe produkcje. Filmy Orange Ekspert produkujemy od 2012 roku, to z nich uczycie się jak zainstalować usługę, jak ona działa, czy jak czytać naszą fakturę. W sumie mamy już ponad 240 odcinków. W każdym z nich Orange Eksperci tłumaczą jakieś konkretne zagadnienie. np. jak podłączyć dekoder, modem, jak zainstalować antenę satelitarną. Wśród tej bogatej tematyki, znajdują się też takie, które najbardziej polubiliście. Najpopularniejsze filmy np. odcinek pod tytułem „Jak ustawić antenę satelitarną do odbioru Orange TV?” notują miesiąc w miesiąc oglądalność na poziomie 20 tys. odsłon. A swoją drogą to ciekawe, podobno telewizję oglądamy coraz rzadziej, bo wszystko mamy już w sieci, jednak zainteresowanie tym tematem świadczy, że miłośników TV nie brakuje. W jesienne słoty i zimowe wieczory, zapewne wszyscy telemaniacy z tą większą przyjemnością zasiądą przed swoim ukochanym TV.

Jeśli nie możecie doczekać się już kolejnych odcinków Orange Eksperta, to subskrybujcie kanał YouTube oglądajcie Orange Ekspertów i klikajcie „w dzownek” aby nie przegapić kolejnych nowości. Wszystkie filmy znajdziecie w kanale Orange Polska w serwisie YouTube – Playlisty/Orange Ekspert: Pomoc Techniczna, Faktury i Płatności, Zarządzanie Kontem.

Udostępnij: Pierwsze urodziny Nasz Orange
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Komentarze

  • komentarz
    Rut 15:24 01-08-2017
    Znamy i odwiedzamy. Odznaka złapana :D
    Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 18:01 01-08-2017
    Nasz Orange jest spoko :)
    Odpowiedz
    • komentarz
      Ron 18:07 01-08-2017
      Tak, zgadzam się :)
      Odpowiedz
      • komentarz
        Artur 13:22 02-08-2017
        ...i ja! ;))
        Odpowiedz
  • komentarz
    Matt55 08:47 03-08-2017
    Gratulacje i kolejnych udanych lat Nasz Orange! :)
    Odpowiedz

Obsługa i Relacje z Klientami

Co zrobić, gdy coś w telefonie nie działa? (2)

Regina Jabczyńska

13 lipca 2017

Co zrobić, gdy coś w telefonie nie działa?
2

Filmy Orange Ekspert oglądają się wprost świetnie – przekroczyły już 5 mln odsłon! Przygotowujemy je trochę na „Wasze specjalne zamówienie”, by odpowiedzieć na potrzeby, z którym się do nas najczęściej zwracacie. W ich przygotowanie wkładamy dużo serca i to, że cieszą się taką popularnością jest dla nas szczególnie ważne. Dziękujemy:)

Zdradzając kuluary filmowej kuchni – każdy odcinek powstaje według wcześniej napisanego i przemyślanego scenariusza, tak aby na planie każdy wiedział co, kiedy ma się zadziać. Są to krótkie, ok. 2-minutowe produkcje. Filmy Orange Ekspert produkujemy od 2012 roku, to z nich uczycie się jak zainstalować usługę, jak ona działa, czy jak czytać naszą fakturę. W sumie mamy już ponad 240 odcinków. W każdym z nich Orange Eksperci tłumaczą jakieś konkretne zagadnienie. np. jak podłączyć dekoder, modem, jak zainstalować antenę satelitarną. Wśród tej bogatej tematyki, znajdują się też takie, które najbardziej polubiliście. Najpopularniejsze filmy np. odcinek pod tytułem „Jak ustawić antenę satelitarną do odbioru Orange TV?” notują miesiąc w miesiąc oglądalność na poziomie 20 tys. odsłon. A swoją drogą to ciekawe, podobno telewizję oglądamy coraz rzadziej, bo wszystko mamy już w sieci, jednak zainteresowanie tym tematem świadczy, że miłośników TV nie brakuje. W jesienne słoty i zimowe wieczory, zapewne wszyscy telemaniacy z tą większą przyjemnością zasiądą przed swoim ukochanym TV.

Jeśli nie możecie doczekać się już kolejnych odcinków Orange Eksperta, to subskrybujcie kanał YouTube oglądajcie Orange Ekspertów i klikajcie „w dzownek” aby nie przegapić kolejnych nowości. Wszystkie filmy znajdziecie w kanale Orange Polska w serwisie YouTube – Playlisty/Orange Ekspert: Pomoc Techniczna, Faktury i Płatności, Zarządzanie Kontem.

Udostępnij: Co zrobić, gdy coś w telefonie nie działa?
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 15:18 13-07-2017
    Polecam Nasz Orange :) nikodem_dyzma :)
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotrekk85 15:50 13-07-2017
      Czemu nowy nick?
      Odpowiedz

Obsługa i Relacje z Klientami

Ochrona urządzeń domowych podczas burz (8)

Regina Jabczyńska

6 lipca 2017

Ochrona urządzeń domowych podczas burz
8

Filmy Orange Ekspert oglądają się wprost świetnie – przekroczyły już 5 mln odsłon! Przygotowujemy je trochę na „Wasze specjalne zamówienie”, by odpowiedzieć na potrzeby, z którym się do nas najczęściej zwracacie. W ich przygotowanie wkładamy dużo serca i to, że cieszą się taką popularnością jest dla nas szczególnie ważne. Dziękujemy:)

Zdradzając kuluary filmowej kuchni – każdy odcinek powstaje według wcześniej napisanego i przemyślanego scenariusza, tak aby na planie każdy wiedział co, kiedy ma się zadziać. Są to krótkie, ok. 2-minutowe produkcje. Filmy Orange Ekspert produkujemy od 2012 roku, to z nich uczycie się jak zainstalować usługę, jak ona działa, czy jak czytać naszą fakturę. W sumie mamy już ponad 240 odcinków. W każdym z nich Orange Eksperci tłumaczą jakieś konkretne zagadnienie. np. jak podłączyć dekoder, modem, jak zainstalować antenę satelitarną. Wśród tej bogatej tematyki, znajdują się też takie, które najbardziej polubiliście. Najpopularniejsze filmy np. odcinek pod tytułem „Jak ustawić antenę satelitarną do odbioru Orange TV?” notują miesiąc w miesiąc oglądalność na poziomie 20 tys. odsłon. A swoją drogą to ciekawe, podobno telewizję oglądamy coraz rzadziej, bo wszystko mamy już w sieci, jednak zainteresowanie tym tematem świadczy, że miłośników TV nie brakuje. W jesienne słoty i zimowe wieczory, zapewne wszyscy telemaniacy z tą większą przyjemnością zasiądą przed swoim ukochanym TV.

Jeśli nie możecie doczekać się już kolejnych odcinków Orange Eksperta, to subskrybujcie kanał YouTube oglądajcie Orange Ekspertów i klikajcie „w dzownek” aby nie przegapić kolejnych nowości. Wszystkie filmy znajdziecie w kanale Orange Polska w serwisie YouTube – Playlisty/Orange Ekspert: Pomoc Techniczna, Faktury i Płatności, Zarządzanie Kontem.

Udostępnij: Ochrona urządzeń domowych podczas burz
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Komentarze

  • komentarz
    kj 15:17 06-07-2017
    A dekodera od prądu nie trzeba odłączać?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Regina Jabczyńska 16:25 06-07-2017
      Jak najbardziej też od sieci elektrycznej.
      Odpowiedz
      • komentarz
        kj 18:41 06-07-2017
        To w takim razie nie rozumiem fragmentu: "W przypadku dekodera należy też odłączyć przewód łączący go z anteną satelitarną i naziemną. Podobnie postępujemy z TV, ale DODATKOWO należy odłączyć go także od prądu.
        Odpowiedz
  • komentarz
    emitelek 16:59 06-07-2017
    Te wszystkie tezy są jak najbardziej trafne - przepięcie "schodzi" po każdej możliwej drodze, czy to zasilającej, czy sygnałowej. ALE!!! na litość... przecież odłączanie każdego sprzętu codziennie (bo, a nóż będzie jakaś burza) to już jakiś ABSURD!!! Nie dajmy się zwariować! Ja akurat korzystam ze sprzętów różnego rodzaju podczas burzy, bo ufam moim zabezpieczeniom przeciw-przepięciowym; chociaż wiem i zdaję sobie sprawę, że NIC i NIGDY nie zabezpieczy wszystkiego w sposób na 100% ;)
    Odpowiedz
  • komentarz
    Pan Pikuś 21:40 06-07-2017
    Ja mam w domu korek nr 5. Odłącza mi TV, dekoder, router. Wystarczy zrobić pstryk na dół :-)
    Odpowiedz
    • komentarz
      MAURYCY 05:53 07-07-2017
      Ale kabla sygnałowego ten pstryk nie odłącza :-P
      Odpowiedz
      • komentarz
        Pan Pikuś 08:57 07-07-2017
        Ty to mnie zawsze zdołujesz ;-)
        Odpowiedz
  • komentarz
    Kajka 15:19 07-07-2017
    Reginka, czy już naprawiliście błąd na kartę odnośnie naliczania internetu w roamingu? Bo od początku nie naliczało za internet w roamingu i każdy za darmo surfował, a dziś już nalicza więc systemu nastawione są poprawnie?
    Odpowiedz

Obsługa i Relacje z Klientami

Samodzielna wymiana SIM w Orange i nju (49)

Piotr Domański

3 lipca 2017

Samodzielna wymiana SIM w Orange i nju
49

Filmy Orange Ekspert oglądają się wprost świetnie – przekroczyły już 5 mln odsłon! Przygotowujemy je trochę na „Wasze specjalne zamówienie”, by odpowiedzieć na potrzeby, z którym się do nas najczęściej zwracacie. W ich przygotowanie wkładamy dużo serca i to, że cieszą się taką popularnością jest dla nas szczególnie ważne. Dziękujemy:)

Zdradzając kuluary filmowej kuchni – każdy odcinek powstaje według wcześniej napisanego i przemyślanego scenariusza, tak aby na planie każdy wiedział co, kiedy ma się zadziać. Są to krótkie, ok. 2-minutowe produkcje. Filmy Orange Ekspert produkujemy od 2012 roku, to z nich uczycie się jak zainstalować usługę, jak ona działa, czy jak czytać naszą fakturę. W sumie mamy już ponad 240 odcinków. W każdym z nich Orange Eksperci tłumaczą jakieś konkretne zagadnienie. np. jak podłączyć dekoder, modem, jak zainstalować antenę satelitarną. Wśród tej bogatej tematyki, znajdują się też takie, które najbardziej polubiliście. Najpopularniejsze filmy np. odcinek pod tytułem „Jak ustawić antenę satelitarną do odbioru Orange TV?” notują miesiąc w miesiąc oglądalność na poziomie 20 tys. odsłon. A swoją drogą to ciekawe, podobno telewizję oglądamy coraz rzadziej, bo wszystko mamy już w sieci, jednak zainteresowanie tym tematem świadczy, że miłośników TV nie brakuje. W jesienne słoty i zimowe wieczory, zapewne wszyscy telemaniacy z tą większą przyjemnością zasiądą przed swoim ukochanym TV.

Jeśli nie możecie doczekać się już kolejnych odcinków Orange Eksperta, to subskrybujcie kanał YouTube oglądajcie Orange Ekspertów i klikajcie „w dzownek” aby nie przegapić kolejnych nowości. Wszystkie filmy znajdziecie w kanale Orange Polska w serwisie YouTube – Playlisty/Orange Ekspert: Pomoc Techniczna, Faktury i Płatności, Zarządzanie Kontem.

Udostępnij: Samodzielna wymiana SIM w Orange i nju
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Komentarze

  • komentarz
    Pan Pikuś 12:59 03-07-2017
    Niedługo będę wymieniał simkę. Dla mnie bardzo ważna wiadomość. A czy numer PUK jest widoczny na karcie SIM?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Damian 13:12 03-07-2017
      kod PUK dotychczasowej karty SIM możesz sprawdzić w mój orange (oferta na abonament), jeśli jesteś w ofercie na kartę to kontakt z salonem albo infolinia. Kod PUK dotychczasowej SIM znajdzie również na plastikowej karcie z której wyłamałeś swoją obecną SIM. kod PUK nowej karty SIM znajduje się na plastikowej kacie :)
      Odpowiedz
      • komentarz
        Piotr Domański 19:55 03-07-2017
        Panie Pikusiu, Damian to człowiek, który wie o tym całkiem sporo, więc można mu zaufać :-)
        Odpowiedz
        • komentarz
          Pan Pikuś 20:55 03-07-2017
          Ależ ja mu wierzę, Piotrze :-)
          Odpowiedz
  • komentarz
    juras 13:06 03-07-2017
    Dlaczego tak drogo za wymianę? I jeszcze w dodatku każecie płacić tym, co mają stare SIMy, i ze względów technologicznych potrzebują micro czy nano kartę... zdzierstwo do potęgi !!!
    Odpowiedz
    • komentarz
      Damian 13:32 03-07-2017
      wymiana karty SIM w salonie to koszt 25 zł. Samodzielna wymiana SIM to koszt 15 zł. Czyli taniej :) Pamiętaj, że samodzielna wymiana to również oszczędność czasu. jeśli Twoja obecna karta nie wspiera LTE - możesz wymienić bezpłatnie w salonie.
      Odpowiedz
      • komentarz
        emitelek 13:57 03-07-2017
        Orange! Może ktoś potwierdzić, że wymiana starej karty SIM, która nie obsługuje LTE jest darmowa? Oferta SMART na kartę.
        Odpowiedz
        • komentarz
          Piotr Domański 14:09 03-07-2017
          Damian to swój gość ;-) Potwierdzone info!
          Odpowiedz
          • komentarz
            emitelek 12:02 04-07-2017
            Piotrze! Możesz podać linka do jakiegoś regulaminu, gdzie jest to napisane? Na waszych stronach znalazłem tylko poniższe, ale koszt to w dalszym ciągu 25zł!!! :( http://www.orange.pl/kid,4004241524,id,4004241449,title,Jak-wymienic-karte-SIM-,article.html?search=active&query=wymiana%20karty%20sim
            Odpowiedz
            • komentarz
              pablo_ck 20:49 04-07-2017
              @emitelek http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2006027/4108343798.pdf?_ga=2.12222519.2087545492.1499192495-746379800.1499192495
              Odpowiedz
              • komentarz
                emitelek 08:46 05-07-2017
                Nie o to mi chodziło ;) Pytałem o możliwość darmowej wymiany w salonie :)
                Odpowiedz
      • komentarz
        PAWEŁ 12:46 07-07-2017
        @Damian - wprowadza nas w błąd . Wymiana karty sim która nie wspiera LTE nie jest darmowa , oto odpowiedź z BOK '' Dzień dobry, otrzymaliśmy Pana zgłoszenie, które dotyczyło wymiany karty sim. Niestety nie możemy uznać Pana reklamacji, gdyż bezpłatna wymiana karty sim przysługuje tylko wtedy, kiedy powód wymiany leży po stronie operatora (karta SIM przestała działać). W pozostałych przypadkach (kradzież, zgubienie, zablokowanie karty SIM, wymiana karty SIM na inny rodzaj) wymiana karty SIM jest płatna. Dotyczy to również starszych kart SIM. Zgodnie z cennikiem jest płatne 25 zł lun 15 zł przy samodzielnej wymianie po zakupie startera. Przykro nam, że doszło do takiej sytuacji. W ramach dobrej współpracy postanowiliśmy zwrócić na konto główne 15 zł. Zachęcamy do skorzystania z aplikacji na telefon mój Orange, która ułatwi kontrolę kosztów i usług w przyszłości. Pozdrawiamy, Orange ''
        Odpowiedz
        • komentarz
          emitelek 20:37 07-07-2017
          No to czekamy teraz na komentarz/odpowiedź PIOTRA DOMAŃSKIEGO!!!
          Odpowiedz
        • komentarz
          PAWEŁ 15:43 10-07-2017
          Telefoniczna odpowiedź z Nju jest taka . Darmowa wymiana karty sim która nie wspiera LTE tylko w wybranych salonach Orange .
          Odpowiedz
          • komentarz
            PAWEŁ 10:54 11-07-2017
            Dodam tylko , że Nju zwrócił mi nie 15zł ale 11zł w ramach dobrej współpracy . Ja jestem zadowolony bo od Orange i Nju dostałem zwrot .
            Odpowiedz
        • komentarz
          PAWEŁ 16:04 10-07-2017
          A czy moja to wina , że karta sim nie ma LTE ,micro i nano sim ? Raczej nie bo producęci telefonów to wymyślili . Ja uważam , że karta z tych powodów powinna być darmowa .
          Odpowiedz
          • komentarz
            Piotr Domański 08:46 11-07-2017
            Sprawdzam sprawę. Faktycznie mamy taką możliwość, jednak dla wybranych planów abonamentowych. Gdy dowiem się więcej wrócę do Was z informacją.
            Odpowiedz
  • komentarz
    MAURYCY 13:53 03-07-2017
    To by było warte pochwały gdyby nie kosztowało 15 zł a jedynie wartość startera na jaki się zdecydujemy, czyli najtańszy za bodajże 5 zł. Bo niby za co jest te 10 dodatkowych złotych? Za samo umożliwienie wymiany karty? Przecież cały proces jest zautomatyzowany po waszej stronie, a po naszej wymaga działań.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Pan Pikuś 15:36 03-07-2017
      Jeśli będą tak poprawiać ofertę jak ostatnio w nju to ja im zapłacę te 15 zł...
      Odpowiedz
  • komentarz
    rwe 17:07 03-07-2017
    Właśnie jestem po wymianie sim w nju internetowym. Zaktualizujcie informacje na www i przeszkolcie ludzi w social media bo wprowadzają w błąd. Kupiłem starter za 4zł, bez pinu, bez dopisku mc i poszło wszystko w 3 minuty. Strona www wprowadza w błąd, nie musicie wcale szukać starterów z dopiskiem 'MC' za S/N karty.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 15:50 04-07-2017
      Dziękuję za sygnał, damy znać komu trzeba.
      Odpowiedz
  • komentarz
    mają 20:59 03-07-2017
    mogli byście dac coś nowego na kkartę w ważność 60dni
    Odpowiedz
  • komentarz
    Ron 22:24 03-07-2017
    A wiecie, że skorzystam z tej usługi :) Uwielbiam niezależność i robić wszystko zdalnie. Nie muszę patrzeć w salonie na konsultanta. Wiedziałem o tym od jakiegoś czasu na Nasz Orange i dobrze, że pojawiło się na BLOGU. Takimi usługami/możliwościami należy się chwalić! :)
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 15:45 04-07-2017
      Ron, tak jak pisałem - nasz błąd. Całe szczęście, że koledzy z Nasz.Orange.pl czasem nas prześcigną (Pozdrowienia dla Artura ;-D )
      Odpowiedz
      • komentarz
        Ron 23:10 04-07-2017
        @Piotr Domański, ale to nie krytyka, że wcześniej na Nasz Orange :) Dla mnie przywilej jako stałego bywalca forum Nasz Orange ;) Fakt jest taki, że usługa samodzielnej wymiany SIM "unikatowa" :)
        Odpowiedz
  • komentarz
    pogodabartek 00:20 04-07-2017
    Smsy wysłane 2 razy już,wszystko niby poprawnie i dalej cisza !!! czy jest szansa by to jakoś naprawić? Mogę podjechać do salonu we Wrocławiu ze starą kartą SIM i nowym starterem, bo nie chcę tego chol..ego kodu PIN karty SIM. Czy Pan Panie Wojtku może jakoś poradzić temu problemowi? Adres email kontaktowy r.xxx@xxx.xx tel 5xxxxxxx2 lub 6xxxxxxxx8 Czy Drogie Orange potrafi naprawić jakoś tą sytuację czy nie?
    Odpowiedz
    • komentarz
      mike278 07:50 04-07-2017
      Nie pozostawiaj danych na forum, proszę. Chyba lepiej skorzystać z pomocy na Nasz Orange, niż rozgłaszać dane wszem i wobec. :)
      Odpowiedz
      • komentarz
        Piotr Domański 08:44 04-07-2017
        Dokładnie tak, wystarczy wrzucić komentarz z prośbą o kontakt i (jeżeli nie wypadnie nam z głowy, a zdarza się to rzadko) staramy się pomóc. Pozwolę sobie nieco zagumkować dane a sprawę przesłać dalej.
        Odpowiedz
        • komentarz
          pogodabartek 21:36 10-07-2017
          proszę o pomoc,wymieniłem dziś starą kartę sim na nowego typu SIM 4G LTE MC i karta się nie aktywowała,a wymiana był napis,że w trakcie tak mówił konsultant z salonu głównego Orange Wrocław Kazimierza Wlk. Stara karta dalej działa,a ja muszę wpisywać durny kod PIN po każdym restarcie routera. Dane kontaktowe powyżej Panie Domański
          Odpowiedz
        • komentarz
          pogodabartek 21:49 10-07-2017
          Proszę o kontakt w tej sprawie.
          Odpowiedz
        • komentarz
          pogodabartek 18:35 16-07-2017
          Panie Domański ile można czekać na kontakt i pomoc w opisywanej sprawie ? Orange to sieć nr 1 w olewaniu klientów ?
          Odpowiedz
        • komentarz
          pogodabartek 20:28 16-07-2017
          Długo mam czekać na kontakt z Pana Panie Domański strony lub Orange?
          Odpowiedz
          • komentarz
            Piotr Domański 22:48 24-07-2017
            Sprawa przekazana do naszych magików zajmujących się obsługą klienta. Moja wina bo dość późno. Daj proszę znać czy wszystko udaliśmy się załatwić.
            Odpowiedz
        • komentarz
          karina 22:06 16-07-2017
          I jak tam pogodabartek odezwał się do Ciebie Pan Domański? Interesuje mnie sprawa załatwienia zdjęcia tego kodu PIN bo sama mam ten sam problem.
          Odpowiedz
  • komentarz
    PAWEŁ 11:22 04-07-2017
    Moja karta sim nie wspiera LTE . Czy po wymianie sms-em dostanę zwrot 15zł po złożeniu reklamacji ?
    Odpowiedz
    • komentarz
      emitelek 14:15 04-07-2017
      Też mnie to interesuje ;) Pytałem konkretnie o Smarta powyżej :D
      Odpowiedz
    • komentarz
      PAWEŁ 16:21 06-07-2017
      Karta wymieniona , reklamacja złożona .
      Odpowiedz
      • komentarz
        Piotr Domański 22:51 24-07-2017
        Paweł, wiem że sprawa się zakończyła. Potwierdzisz proszę?
        Odpowiedz
  • komentarz
    Ron 11:26 05-07-2017
    Dlaczego nie można kupić startera bez rejestracji?? Byłem w salonie partnerskim Orange, a ktoś na forum pisze, że Neonet też odmawia sprzdaży. O co chodzi???? https://nasz.orange.pl/t5/Na-kart%C4%99/Samodzielna-wymiana-karty-SIM-przy-u%C5%BCyciu-startera-prepaid/m-p/37647#M3838
    Odpowiedz
    • komentarz
      Ron 23:44 05-07-2017
      Zakupiłem starter w Filii Poczty Polskiej bez problemów. Szkoda, że partnerzy Orange są mało... Karta SIM wymieniona na nową. Potwierdzam wszystko działa jak należy :)
      Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 22:45 24-07-2017
      Dziwne, ja ostatnio kupowałem starter w punkcie RUCHu i nie rejestrowałem go na miejscu. Napisz, gdzie zdążyła Ci sie taka "przygoda"
      Odpowiedz
  • komentarz
    Szymon 13:52 05-07-2017
    Co z kodem PIN? Chce w koncu móc wyłączyć kod PIN na mojej karcie od Orange
    Odpowiedz
    • komentarz
      Czaciek 21:13 05-07-2017
      Jezeli posiadasz nowa kartę 3 w jednym to juz powinieneś miec opcje na karcie odblokowana.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Ron 10:35 06-07-2017
        2 w 1 czyli micro SIM też bez PINu.
        Odpowiedz
  • komentarz
    oko 22:44 05-07-2017
    Mam nr tel 1 z działającą kartą SIM Mam nr tel 2 z działającą kartą SIM Mam kopertę z nową kartą SIM na wymianę otrzymaną dla nr tel 1 przy przedłużaniu z nowym aparatem Czyli jeśli wyślę SMS z danymi z tej koperty (karta nieużywana) z intencją aktywacji ale dla nr tel 2, to nic się nie uda? To byłoby trochę dziwne, że mając już nową kartę nie mogę zdecydować który swój tel. chcę pod nią przenieść.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Astis 09:28 09-07-2017
    No szacun za taki obieg sprawy ;) Szybko i sprawnie. Tylko cena i tak za wielka ! Powinna być taka jak za zmiane numeru. Max. 5 zeta. Zawsze Piotrze tlumaczyliscie nam, że to koszt wyrobienia nowej karty.... ale za nową kartę już zapłaciliśmy. Czekam na kwote 5 zeta i mam nadzieję, że się doczekam :(
    Odpowiedz
  • komentarz
    Nick 17:34 10-07-2017
    Proszę zróbcie coś żeby można było zrobić cesję w Nju z rachunkiem wiele osób się na to skarży
    Odpowiedz
  • komentarz
    ania 11:40 20-08-2017
    czy po wymianie nowa karta dostaje w spadku po poprzedniej środki z konta głównego oraz czas odbierania/wysyłania połączeń?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 06:43 21-08-2017
      Tak, zmienia się tylko karta SIM, a nie numer czy inne parametry konta.
      Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej