Obsługa i Relacje z Klientami

Kupuj na żywo z Orange – smartfony i zegarki Samsunga (0)

Marta Krajewska

1 sierpnia 2023

Kupuj na żywo z Orange – smartfony i zegarki Samsunga
0

Już dzisiaj o godz. 19:00 zapraszamy Was na wakacyjną odsłonę „Kupuj na żywo z Orange”. Razem z Arturem Domańskim z Samsunga porozmawiamy o najnowszych składanych smartfonach oraz smartwatchach serii Galaxy. Będziemy mieli dla Was też okazje cenowe.

Podczas transmisji na żywo pokażemy możliwości:

  • Samsunga Galaxy Z Fold5,
  • Samsunga Galaxy Z Flip5,
  • oraz smartwatchy Galaxy Watch 6 i Galaxy Watch 6 Classic.

Będziemy mieć dla Was także okazje cenowe:

  • 2×więcej pamięci – oszczędność nawet 1000 zł,
  • od 500 zł do 3200 zł gwarantowanego zwrotu za obecny smartfon,
  • albo 450 zł zwrotu na kartę do płatności mobilnych.

Jak zwykle będzie można zadawać pytania. Bądźcie z nami o godz. 19:00.

Zakupy na żywo to sprawdzona metoda

Początki live shoppingu sięgają 2010 roku. Zaczęło się w Chinach, gdzie influencerki zaczęły używać aplikacji wideo do zabierania swoich fanów w wirtualną podróż po butikach w USA. Chińscy giganci handlu elektronicznego dojrzeli w tym szansę i nie mylili się. Zakupy wideo w czasie rzeczywistym rozprzestrzeniły się po całym świecie. Pomogła pandemia wraz ze zmianami, jakie spowodowała na światowych rynkach oraz w relacjach marek z klientami. Można śmiało powiedzieć, że live shopping to odpowiedź na bieżące potrzeby konsumentów.

Więcej na temat nowej formy zakupów przeczytacie na: Kupuj na żywo z Orange, czyli czym jest live shopping.

Udostępnij: Kupuj na żywo z Orange – smartfony i zegarki Samsunga
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Flag. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Obsługa i Relacje z Klientami

Zapraszamy z aplikacją mObywatel (4)

Wojtek Jabczyński

18 lipca 2023

Zapraszamy z aplikacją mObywatel
4

Już dzisiaj o godz. 19:00 zapraszamy Was na wakacyjną odsłonę „Kupuj na żywo z Orange”. Razem z Arturem Domańskim z Samsunga porozmawiamy o najnowszych składanych smartfonach oraz smartwatchach serii Galaxy. Będziemy mieli dla Was też okazje cenowe.

Podczas transmisji na żywo pokażemy możliwości:

  • Samsunga Galaxy Z Fold5,
  • Samsunga Galaxy Z Flip5,
  • oraz smartwatchy Galaxy Watch 6 i Galaxy Watch 6 Classic.

Będziemy mieć dla Was także okazje cenowe:

  • 2×więcej pamięci – oszczędność nawet 1000 zł,
  • od 500 zł do 3200 zł gwarantowanego zwrotu za obecny smartfon,
  • albo 450 zł zwrotu na kartę do płatności mobilnych.

Jak zwykle będzie można zadawać pytania. Bądźcie z nami o godz. 19:00.

Zakupy na żywo to sprawdzona metoda

Początki live shoppingu sięgają 2010 roku. Zaczęło się w Chinach, gdzie influencerki zaczęły używać aplikacji wideo do zabierania swoich fanów w wirtualną podróż po butikach w USA. Chińscy giganci handlu elektronicznego dojrzeli w tym szansę i nie mylili się. Zakupy wideo w czasie rzeczywistym rozprzestrzeniły się po całym świecie. Pomogła pandemia wraz ze zmianami, jakie spowodowała na światowych rynkach oraz w relacjach marek z klientami. Można śmiało powiedzieć, że live shopping to odpowiedź na bieżące potrzeby konsumentów.

Więcej na temat nowej formy zakupów przeczytacie na: Kupuj na żywo z Orange, czyli czym jest live shopping.

Udostępnij: Zapraszamy z aplikacją mObywatel
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Star. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Xen 11:33 18-07-2023
    Czy wymieniając Kartę sim można użyć mObywatela?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Wojciech Jabczyński 14:47 19-07-2023
      Jeśli do wymiany karty SIM potrzebny jest dowód tożsamości to oczywiście tak.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Xen 11:36 18-07-2023
    Czy można skorzystać z mObywatela gdy będzie się wymieniając kartę Sim?
    Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 22:41 21-07-2023
    Mam i ja. Fajnie gdyby w całej UE były honorowane elektroniczne dokumenty tożsamości.
    Odpowiedz

Obsługa i Relacje z Klientami

Darmowe infolinie dla klientów Orange (6)

Wojtek Jabczyński

13 marca 2023

Darmowe infolinie dla klientów Orange
6

Już dzisiaj o godz. 19:00 zapraszamy Was na wakacyjną odsłonę „Kupuj na żywo z Orange”. Razem z Arturem Domańskim z Samsunga porozmawiamy o najnowszych składanych smartfonach oraz smartwatchach serii Galaxy. Będziemy mieli dla Was też okazje cenowe.

Podczas transmisji na żywo pokażemy możliwości:

  • Samsunga Galaxy Z Fold5,
  • Samsunga Galaxy Z Flip5,
  • oraz smartwatchy Galaxy Watch 6 i Galaxy Watch 6 Classic.

Będziemy mieć dla Was także okazje cenowe:

  • 2×więcej pamięci – oszczędność nawet 1000 zł,
  • od 500 zł do 3200 zł gwarantowanego zwrotu za obecny smartfon,
  • albo 450 zł zwrotu na kartę do płatności mobilnych.

Jak zwykle będzie można zadawać pytania. Bądźcie z nami o godz. 19:00.

Zakupy na żywo to sprawdzona metoda

Początki live shoppingu sięgają 2010 roku. Zaczęło się w Chinach, gdzie influencerki zaczęły używać aplikacji wideo do zabierania swoich fanów w wirtualną podróż po butikach w USA. Chińscy giganci handlu elektronicznego dojrzeli w tym szansę i nie mylili się. Zakupy wideo w czasie rzeczywistym rozprzestrzeniły się po całym świecie. Pomogła pandemia wraz ze zmianami, jakie spowodowała na światowych rynkach oraz w relacjach marek z klientami. Można śmiało powiedzieć, że live shopping to odpowiedź na bieżące potrzeby konsumentów.

Więcej na temat nowej formy zakupów przeczytacie na: Kupuj na żywo z Orange, czyli czym jest live shopping.

Udostępnij: Darmowe infolinie dla klientów Orange
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Tree. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Łukasz 09:33 13-03-2023
    Bardzo dobry ruch z waszej strony brawo
    Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 17:02 13-03-2023
      Dokładnie, chociaż wiele spraw można załatwić przez czat 💪
      Odpowiedz
  • komentarz
    mike278 18:52 13-03-2023
    Też mi się zmiana podoba. Podobnie jak sms z info o tym że trzeba doładować konto żeby dostać paczkę 25 giga (notabene jedna z Waszych lepszych promocji). I rozumiem że skoro paczka ma być w poniedziałek to sms musi przyjść w niedzielę. Ale dlaczego o 04:46 NAD RANEM?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Łukasz 09:28 14-03-2023
      To i tak slaba godzina u mnie przyszla o 2 w nocy taka wiadomość mam wyciszone dzwonki 😉
      Odpowiedz
  • komentarz
    Szczypior 13:05 15-03-2023
    Ruch dobry, klienci będą zadowoleni. Ciekawe tylko jak to wpłynie na czas oczekiwania na połączenie.
    Odpowiedz
  • komentarz
    D 15:26 19-07-2023
    Infolinia z końcówką 600 ciągle jest platna. Zamawiane rozmowy z konsultantem też. Nieładnie.
    Odpowiedz

Obsługa i Relacje z Klientami

Nasza obsługa klientów doceniona. Pracujemy dalej (10)

Wojtek Jabczyński

15 czerwca 2022

Nasza obsługa klientów doceniona. Pracujemy dalej
10

Już dzisiaj o godz. 19:00 zapraszamy Was na wakacyjną odsłonę „Kupuj na żywo z Orange”. Razem z Arturem Domańskim z Samsunga porozmawiamy o najnowszych składanych smartfonach oraz smartwatchach serii Galaxy. Będziemy mieli dla Was też okazje cenowe.

Podczas transmisji na żywo pokażemy możliwości:

  • Samsunga Galaxy Z Fold5,
  • Samsunga Galaxy Z Flip5,
  • oraz smartwatchy Galaxy Watch 6 i Galaxy Watch 6 Classic.

Będziemy mieć dla Was także okazje cenowe:

  • 2×więcej pamięci – oszczędność nawet 1000 zł,
  • od 500 zł do 3200 zł gwarantowanego zwrotu za obecny smartfon,
  • albo 450 zł zwrotu na kartę do płatności mobilnych.

Jak zwykle będzie można zadawać pytania. Bądźcie z nami o godz. 19:00.

Zakupy na żywo to sprawdzona metoda

Początki live shoppingu sięgają 2010 roku. Zaczęło się w Chinach, gdzie influencerki zaczęły używać aplikacji wideo do zabierania swoich fanów w wirtualną podróż po butikach w USA. Chińscy giganci handlu elektronicznego dojrzeli w tym szansę i nie mylili się. Zakupy wideo w czasie rzeczywistym rozprzestrzeniły się po całym świecie. Pomogła pandemia wraz ze zmianami, jakie spowodowała na światowych rynkach oraz w relacjach marek z klientami. Można śmiało powiedzieć, że live shopping to odpowiedź na bieżące potrzeby konsumentów.

Więcej na temat nowej formy zakupów przeczytacie na: Kupuj na żywo z Orange, czyli czym jest live shopping.

Udostępnij: Nasza obsługa klientów doceniona. Pracujemy dalej
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Heart. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Łukasz 17:28 15-06-2022
    Supcio nagroda gratulacje
    Odpowiedz
    • komentarz
      Gabriel 12:40 01-10-2022
      Certyfikat to chyba kpina, FIRMA PUCUJ DZIADA tak można powiedzieć o Orange, Awaria linii i brak internetu, tel stacjonarnego i TV w dniu 21 września, zgłoszenie awaria będzie usunięta w ciągu 72 godzin, przyjeżdża technik i co robi ? ucina zerwaną sieć kabel 50 m, usterka została usunięta, monity i następne zgłoszenia informacja naprawimy w dniu 30 września, telefon od kogoś z Orange właśnie naprawiamy tylko nie ma nikogo przy słupie, ściema i kłamstwo, następny SMS naprawimy w dniu 14 października i tak będzie w nieskończoność, dzwonię na info z informacją rezygnacji z usług...ma pan prawo i problem się sam rozwiąże. Jest również światłowód ale aby mógł być doprowadzony linia napowietrzną bo to teraz nowoczesne to muszę na własny koszt na posesji postawić słup telefoniczny bo Orange na to nie stać. Jest to chyba najgorsza firma na rynku, brać kasę owszem. Internet jest mi potrzebny do pracy a mobilny czy w telefonie to masakra bardzo słaby zasięg.
      Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 22:34 15-06-2022
    Gratulacje. Jest moc.
    Odpowiedz
  • komentarz
    mike278 00:24 16-06-2022
    Gdzie do diaska podziała się większość banków w doładowaniach przez stronę doładowania?
    Odpowiedz
  • komentarz
    Ron 17:11 16-06-2022
    Szczególnie Obsługa czatu robi robotę. Nie wyobrażam kontaktować się inaczej jak, tylko przez czat. Na 4 konsultantów ostatnio jedna z nich była kobietą i niestety na 4 sprawy, tylko ta konsultantka nie poradziła sobie z prostym sprawdzeniem. Pozostała 3 bardzo wysoki poziom. :)
    Odpowiedz
  • komentarz
    Artur 03:00 17-06-2022
    Jeżeli dzwonią ludzie że sprawdzeniem stanu konta, to nie dziwię się, że obsługa świetna. Bardziej złożonych spraw obsługa klienta nie ogarnia. Niestety nie ma innej możliwości kontaktu z Orange, aby sprawa była załatwiona, więc trzeba się męczyć z niekumatymi konsultantami. Na 140 osób, to że 4 chciały cis więcej zdziałać, ale ograniczenia wewnętrzne ich blokują.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Wiesiek 15:53 22-06-2022
    No chyba Was powalilo z laurką. Od kilku tygodni nie potraficie naprawić telefonu, konsultanci kłamią i jeszcze piszecie o Jakości obsługi? Chyba samych siebie obsługujecie
    Odpowiedz
  • komentarz
    Radek 23:29 13-09-2022
    Nie polecam Orange. Reklamacja zgłaszana za reklamacją. Odpowiedź jest taka sama: nie odpowiadają za jakość świadczonych. Żenada!!!
    Odpowiedz
  • komentarz
    Jerzyk 22:11 04-11-2022
    Szanowny Panie Wojtku, nie chwaliłbym się takich Certyfikatem, ponieważ prawda jest zupełnie inna... Jestem Waszym Klientem od 10 lat, ale to co się dziej ostatni przechodzi wszelkie granice. Brak mi po prostu słów. Jakoś obsługi na tragicznym poziomie. Proszę mi odpowiedzieć, jak możecie chwalić się czymś takim, a Wasi konsultanci są notorycznymi kłamcami i osobami kompletnie niekompetentnymi. Do tej pory miałem ok. 8 umów na abonament komórkowy, lecz niestety zdecydowałem się na światłowód i są ciągłe problemy. Od tygodnia nie mam TV, zgłaszane było to wielokrotnie. Nic się nie dzieje w mojej sprawie, konsultanci kłamią na okrągło i ciągle zamykają zgłoszenie po 36 godz. i otwierają nowe, a mi wmawiają, że dopiero od dzisiaj nie mam tej usługi. I tak w kółko... Czy ktoś w tej firmie potrafi zająć się porządnie awarią i normalną obsługą Klienta, a nie tylko zbywaniem i oszukiwaniem ludzi....? Jeśli Pan sobie życzy, mogę podać wszystkie nr zgłoszeń, a wgląd do rozmów i kłamstw pracowników, to może Pan sobie sam odsłuchać... W sumie nie liczę, że zareaguje Pan na moją wiadomość, choć może się mylę...? Jeśli pozostanie bez odpowiedz, przynajmniej będzie to ostrzeżenie dla innych, aby nie korzystali z Waszych usług, bo ja zawiodłem się koszmarnie...
    Odpowiedz
  • komentarz
    Dziennikarz 23:00 07-11-2022
    Skandaliczne praktyki Orange ! / Wyłudzanie dodatkowych opłat za programy telewizyjne opłacone w pakiecie / Jestem w Orange od początku istnienia tej firmy tj. od lat 90- tych poprzedniego stulecia. Nigdy nie spóźniłem się z opłatą rachunku. Ergo, dla każdej firmy byłbym idealnym klientem, bo przywiązanie, bo solidny płatnik etc. Nie dla Orange... Dla tej firmy nie ma to najmniejszego znaczenia. Od kilku miesięcy walczę z Orange o dostarczanie programów TV, które wykupiłem i opłacam w pakiecie abonamentowym. Chodzi o pakiet Optymalny. Bezprawnie wyłączono mi ponad 12 kanałów, w tym 4 sportowe, które nota bene decydowały o takim, a nie innym wyborze. Zglosiłem to do BOK. Konsultant : tak sprawdziłem ma Pan rację. Już interweniuję. Oto Pana nr... reklamacji. Za 36 h sprawa powinna być załatwiona. Minęło 10 dni - cisza... Znowu dzwonię, kolejnych 3 konsultantów ma Pan rację. Nie rozumiemy dlaczego pion techniczny Panu tego nie włączył. Monit - odpowiedź za 36 h.Ja na to, że już w to 36 h nie wierzę. Proszę o pilny kontakt !!! Jest 9 rano, ok godz.17 dzwoni do mnie Gość z pionu technicznego. Te kanały Panu nie przysługują, bo były tylko promocyjnie. Pytam o dokladne terminy promocji, gość zaczyna zmyślać bzdury. Mówię mu więc o mailach z wykazem kanałów przesłanych mi przez doradców i konsultantów Orange. Gość wymìęka i krzyczy to nie moja wina, to szefowie tak każą !!! Proszę Gościa o godność i informuję, że porozmawiam o tych praktykach z przełożonymi. Koniec. Nerwy, nerwy, nerwy... I wieczorem tego samego dnia cud ! Wszystko zostało włączone. Wreszcie mam to za co płacę. Radość trwa 9dni i znowu nie mam. Wyłączono mi jeszcze więcej kanałów !!! Tak Orange robi sobie żarty z klientów. Cdn.
    Odpowiedz

Obsługa i Relacje z Klientami

Dzień Doświadczeń Klienta (5)

Monika Kulik

5 października 2021

Dzień Doświadczeń Klienta
5

Już dzisiaj o godz. 19:00 zapraszamy Was na wakacyjną odsłonę „Kupuj na żywo z Orange”. Razem z Arturem Domańskim z Samsunga porozmawiamy o najnowszych składanych smartfonach oraz smartwatchach serii Galaxy. Będziemy mieli dla Was też okazje cenowe.

Podczas transmisji na żywo pokażemy możliwości:

  • Samsunga Galaxy Z Fold5,
  • Samsunga Galaxy Z Flip5,
  • oraz smartwatchy Galaxy Watch 6 i Galaxy Watch 6 Classic.

Będziemy mieć dla Was także okazje cenowe:

  • 2×więcej pamięci – oszczędność nawet 1000 zł,
  • od 500 zł do 3200 zł gwarantowanego zwrotu za obecny smartfon,
  • albo 450 zł zwrotu na kartę do płatności mobilnych.

Jak zwykle będzie można zadawać pytania. Bądźcie z nami o godz. 19:00.

Zakupy na żywo to sprawdzona metoda

Początki live shoppingu sięgają 2010 roku. Zaczęło się w Chinach, gdzie influencerki zaczęły używać aplikacji wideo do zabierania swoich fanów w wirtualną podróż po butikach w USA. Chińscy giganci handlu elektronicznego dojrzeli w tym szansę i nie mylili się. Zakupy wideo w czasie rzeczywistym rozprzestrzeniły się po całym świecie. Pomogła pandemia wraz ze zmianami, jakie spowodowała na światowych rynkach oraz w relacjach marek z klientami. Można śmiało powiedzieć, że live shopping to odpowiedź na bieżące potrzeby konsumentów.

Więcej na temat nowej formy zakupów przeczytacie na: Kupuj na żywo z Orange, czyli czym jest live shopping.

Udostępnij: Dzień Doświadczeń Klienta
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Tree. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 14:19 05-10-2021
    Zadowolony klient, to wierny klient. Samo życie.
    Odpowiedz
  • komentarz
    rzepa79 18:23 23-03-2022
    Przysyłacie na maila reklamy jak wszyscy cieszą się najszybszym internetem światłowodowym od Orange a ja mam światłowód prawie pod domem i nie mogę się jak wszyscy cieszyć, choć już trzeci rok leci jak złożyłem zamówienie i zgody + lojalkę że będę tylko z Wami. Nie chwalcie się jak to bardzo dbacie o lojalnych klientów.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Michał 16:42 06-04-2022
    Szanowni Państwo od kiedy mogą Państwo zmieniać jednostronnie umowy abonenckie? W dn. 22.03 przeniesliscie nr abonamentowy na karte pomimo ze w dn.10.03 dzwoniąc do BOK zostałem poinformowany ze SMS jaki otrzymałem / z nie znanego nr informujący o takich zamiarach/to błąd i nie było to kierowane do mojej firmy. Niestety ale rozpatrzenie reklamacji, pomimo przyznania się do Waszego błędu nie zmienia sytuacji.Rozczarowany klient biznes
    Odpowiedz
  • komentarz
    iron 21:41 16-04-2022
    Bzdury wypisywać w necie to każdy potrafi, jednak klientów to ogólnie macie... właśnie tam. Klient sam musi sobie sprzęt naprawiać, sam dojść dlaczego co nie działa, ja ogólnie mam zamiar zgłosić takie postępowanie do Rzecznika Praw Konsumenta, bo skoro mam się znać na wszystkim to po kiego grzyba wy jesteście?!
    Odpowiedz
    • komentarz
      Grzegorz 14:42 26-05-2022
      Również chcę złożyć skargę do ochrony konsumenta. Mam Wasz internet od ponad roku,ale od ponad tygodnia pojawił się duży problem z korzystaniem z usługi. Zgłaszałem to dwukrotnie do Waszego działu technicznego,dzwoniłem osobiście i za każdym razem Wasz technik sugeruje wykonanie tego,co powiedziałem ,że już robiłem i nie pomogło. Ostatnia rozmowa skończyła się tym,ze technik podczas rozmowy telefonicznej powiedział,ze mam sobie poszukać inny router i samemu potestować. To jest niedorzeczne. Zero pomocy z Waszej strony i nigdy nie spotkałem się z tak kiepska obsługa klienta. Za pare miesięcy kończy się moja umowa i zdecydowanie nie będę jej przedłużał. Jak najdalej od Orange. Jeśli ktoś jest zainteresowany szczegółami,to niech poda w komentarzu adres mailowy,a chętnie opisze wszystko, podam numery zgłoszeń i odpowiedzi „techników”.
      Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej