Obsługa i Relacje z Klientami

Nowa, prostsza strona nju mobile (10)

Piotr Domański

10 kwietnia 2018

Nowa, prostsza strona nju mobile
10

Minimalistyczna szata graficzna, czytelna nawigacja oraz przejrzystość z jednej strony, a z drugiej zabawne animacje niektórych elementów – to kluczowe elementy nowej strony nju mobile. Chociażby „żółciak” wodzący wzrokiem za kursorem. Nowa internetowa wizytówka sieci najbardziej zadowolonych klientów dostępna jest już pod adresem njumobile.pl. W sumie to dość ważne – miesięcznie odwiedza ją milion unikatowych użytkowników.

Nowa strona - nju mobile

Nowa strona nju mobile spełnia te same zadania co do tej pory – znajdują się na niej informacje o ofercie, można zakupić usługi, a także znaleźć wszystkie informacje na temat obsługi klienta. Jednocześnie jest lżejsza w formie i treści, zgodna ze wszystkim dwuliterowymi skrótowcami (UI/UX) oraz w pełni responsywna. W sumie nasze koleżanki i koledzy, którzy zajmują się nju mówią nawet, że to bardziej strona dla urządzeń mobilnych niż na desktop.

nowa strona nju mobile

Kilka rzeczy się nie zmieniło – w nju nadal im dłużej tym lepiej, nadal rachunek możecie wypowiedzieć praktycznie w dowolnym momencie i nadal płacicie tylko za to, z czego korzystacie. Czyli cud, miód i orzeszki. Nic dziwnego, że to sieć najbardziej zadowolonych klientów.

Udostępnij: Nowa, prostsza strona nju mobile
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Komentarze

  • komentarz
    MAURYCY 14:18 10-04-2018
    Nareszcie, bo poprzednia nie była zbyt czytelna. Najlepsze to podążanie wzrokiem za kursorem ;-)
    Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 20:41 10-04-2018
      Zmiany na duży plus :)
      Odpowiedz
    • komentarz
      tata 23:18 10-04-2018
      Czy jest ktoś, kto nie spróbował umieścić kursora między oczami? Ja nie mogłem się powstrzymać ;) Strona: duża poprawa, brawo!
      Odpowiedz
  • komentarz
    Ron 11:15 11-04-2018
    Należy promować NJU, bo MNP nie rozpieszcza :) W rodzinie kilka osób używa NJU od kilku lat i są zadowoleni. NJU lepiej prezentuje się jak Orange, które zostanie za niedługo tylko z oferta konwergentną :)
    Odpowiedz
  • komentarz
    jh 11:26 11-04-2018
    Jedna wielka ŻENADA to co robicie z pakietami internetu w Orange Free na kartę. Wpuszczenie Play'a miało być niezauważalne dla waszych klientów, a tu takie coś.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Tobiasz N 19:37 11-04-2018
      Tak lipa straszna z tym uszczuplaniem pakietów internetowych, do tego tu na blogu cisza o tym, prosimy o komentarz w tej sprawie Panie rzeczniku
      Odpowiedz
  • komentarz
    Gonzo 18:06 11-04-2018
    Ja posiadam orange na kartę i nie zmienię tego, ale czekamy na ruch z MMSami! paczki i darmowe MMSy w bonusach!
    Odpowiedz
  • komentarz
    Marcin 09:50 13-04-2018
    Wizualnie moze i lepsza jest ta strona, ale przedstawienie oferty LEŻY (poprzednie tabelaryczne zestawienie było czytelniejsze) ... Poprawcie wprowadzający w błąd opis oferty na kartę za 19 zł. W okienku głównym pokazuje, że oferta obejmuje rozmowy bez limitu. Po kliknięciu w okienko rozwija się szczegółowy opis z którego wynika, że oferta obejmuje również sms/mmsy oraz 3GB internetu ? Cz aby na pewno ?
    Odpowiedz
  • komentarz
    Agnike 20:32 14-04-2018
    Dziołszka ze Śląska Wom gwarą napisze ! Że chca obdarować synecka,kerego pszaje nad życie ! Od trzynastu lot ! rozświetlo mój cołki świot ! I chociaż synecek z Łodzi pochodzi ! To fest fajnie się z gwarą obchodzi ! Marzy on od miesięcy wielu.. By do dom sprosić swych przyjacielów. I pochwolić się piknym telefonem. Kery mo różne fajne bajery ! Nie bez kozery jest numerym jedyn ! Skaner gymby jest fest gryfny !! Ochrona paczałek tyż pierwszo klasa ! I śmigo szybko,tak jak pryndko gotuje Okrasa !
    Odpowiedz
  • komentarz
    żaneta 14:00 15-04-2018
    Chętnie podarowałabym ten telefon mojemu chłopakowi :) niedługo ma 30urodziny i byłby przeszczęsliwy gdyby dostał taki prezent :)
    Odpowiedz

Obsługa i Relacje z Klientami

Jak założyć konto w serwisie Netflix w Orange TV? Konkurs (10)

Regina Jabczyńska

7 lutego 2018

Jak założyć konto w serwisie Netflix w Orange TV? Konkurs
10

Minimalistyczna szata graficzna, czytelna nawigacja oraz przejrzystość z jednej strony, a z drugiej zabawne animacje niektórych elementów – to kluczowe elementy nowej strony nju mobile. Chociażby „żółciak” wodzący wzrokiem za kursorem. Nowa internetowa wizytówka sieci najbardziej zadowolonych klientów dostępna jest już pod adresem njumobile.pl. W sumie to dość ważne – miesięcznie odwiedza ją milion unikatowych użytkowników.

Nowa strona - nju mobile

Nowa strona nju mobile spełnia te same zadania co do tej pory – znajdują się na niej informacje o ofercie, można zakupić usługi, a także znaleźć wszystkie informacje na temat obsługi klienta. Jednocześnie jest lżejsza w formie i treści, zgodna ze wszystkim dwuliterowymi skrótowcami (UI/UX) oraz w pełni responsywna. W sumie nasze koleżanki i koledzy, którzy zajmują się nju mówią nawet, że to bardziej strona dla urządzeń mobilnych niż na desktop.

nowa strona nju mobile

Kilka rzeczy się nie zmieniło – w nju nadal im dłużej tym lepiej, nadal rachunek możecie wypowiedzieć praktycznie w dowolnym momencie i nadal płacicie tylko za to, z czego korzystacie. Czyli cud, miód i orzeszki. Nic dziwnego, że to sieć najbardziej zadowolonych klientów.

Mediateka

Udostępnij: Jak założyć konto w serwisie Netflix w Orange TV? Konkurs
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Komentarze

  • komentarz
    MAURYCY 14:52 07-02-2018
    Odpowiedź: 4.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Aretee 15:13 07-02-2018
    4
    Odpowiedz
  • komentarz
    cien123 15:14 07-02-2018
    Maksymalnie 4 osoby.
    Odpowiedz
  • komentarz
    mike278 15:55 07-02-2018
    Odpowiedź 4 ekrany jest prawidłowa. I ironia losu. :) Nie zauważyć konkursu netflixa bo oglądało się Altered Carbon na Netflixie, pech to pech. :)
    Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 20:22 07-02-2018
    To ja może inaczej odpowiem - cztery osoby mogą korzystać jednocześnie z konta na Netflix :)
    Odpowiedz
  • komentarz
    Krzysiek 09:41 08-02-2018
    Plan Podstawowy: 1 ekran SD (oglądaj na jednym ekranie jednocześnie, w jakości SD) Plan Standard: 2 ekrany HD (oglądaj na dwóch ekranach jednocześnie, w tym w jakości HD, jeśli jest dostępna) Plan Premium: 4 ekrany HD/UHD 4K (oglądaj na czterech ekranach jednocześnie, w tym w jakości HD i UHD, jeśli jest dostępna)
    Odpowiedz
  • komentarz
    @moR 13:17 08-02-2018
    4
    Odpowiedz
  • komentarz
    Regina Jabczyńska 15:41 08-02-2018
    Gratuluję! MAURYCY i Aretee prośba o przesłanie adresów pocztowych na mój adres mailowy regina.jabczynska@orange.com, abym mogła Wam wysłać nagrody ;-) Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
    Odpowiedz
    • komentarz
      MAURYCY 16:19 08-02-2018
      Dziękuję, mail wysłany :-)
      Odpowiedz
      • komentarz
        pablo_ck 17:57 08-02-2018
        Gratulacje :P :P ;p
        Odpowiedz

Obsługa i Relacje z Klientami

Jesteśmy już po II zlocie Herosów społeczności Nasz Orange (25)

Regina Jabczyńska

23 stycznia 2018

Jesteśmy już po II zlocie Herosów społeczności Nasz Orange
25

Minimalistyczna szata graficzna, czytelna nawigacja oraz przejrzystość z jednej strony, a z drugiej zabawne animacje niektórych elementów – to kluczowe elementy nowej strony nju mobile. Chociażby „żółciak” wodzący wzrokiem za kursorem. Nowa internetowa wizytówka sieci najbardziej zadowolonych klientów dostępna jest już pod adresem njumobile.pl. W sumie to dość ważne – miesięcznie odwiedza ją milion unikatowych użytkowników.

Nowa strona - nju mobile

Nowa strona nju mobile spełnia te same zadania co do tej pory – znajdują się na niej informacje o ofercie, można zakupić usługi, a także znaleźć wszystkie informacje na temat obsługi klienta. Jednocześnie jest lżejsza w formie i treści, zgodna ze wszystkim dwuliterowymi skrótowcami (UI/UX) oraz w pełni responsywna. W sumie nasze koleżanki i koledzy, którzy zajmują się nju mówią nawet, że to bardziej strona dla urządzeń mobilnych niż na desktop.

nowa strona nju mobile

Kilka rzeczy się nie zmieniło – w nju nadal im dłużej tym lepiej, nadal rachunek możecie wypowiedzieć praktycznie w dowolnym momencie i nadal płacicie tylko za to, z czego korzystacie. Czyli cud, miód i orzeszki. Nic dziwnego, że to sieć najbardziej zadowolonych klientów.

Udostępnij: Jesteśmy już po II zlocie Herosów społeczności Nasz Orange
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Komentarze

  • komentarz
    Mabud73 16:18 23-01-2018
    Hehe :) to dziarganie :P bezcenne :D
    Odpowiedz
    • komentarz
      Artur 16:23 23-01-2018
      Odezwał się prymus! Na pewno ćwiczyłeś przed zlotem! :D
      Odpowiedz
      • komentarz
        Mabud73 16:46 23-01-2018
        Artur, żonka jest krawcową, więc nie mogłem nawalić ;)
        Odpowiedz
        • komentarz
          burebusek 19:58 23-01-2018
          Mabud, spytaj żonki, czy to było dziarganie, czy może tylko fastryga.
          Odpowiedz
    • komentarz
      Piotrek 08:23 24-01-2018
      Ćwiczył, widać było, że przyjechał przygotowany :) Wpędzał w kompleksy kolegę z tego samego stolika :)
      Odpowiedz
      • komentarz
        Artur 12:03 24-01-2018
        Słyszałem, że potem ten kolega przez cały wieczór zapijał smutki...
        Odpowiedz
        • komentarz
          pablo_ck (nikodem_dyzma) 22:16 29-01-2018
          Oj widzę ze się działo :) No cóż, może na 3 zlocie już będę mógł się wyrwać ze "szponów" żony ;p
          Odpowiedz
  • komentarz
    Piotrekk85 16:22 23-01-2018
    Pozdrowienia ;) co złego to nie ja 😉
    Odpowiedz
  • komentarz
    Wiktor 17:03 23-01-2018
    <> - święte słowa. Yeaaaah! :D
    Odpowiedz
  • komentarz
    Matt55 17:46 23-01-2018
    Trzeba przyznać, że Nasz Orange rozwija się w spektakularnym tempie. Pomysł na tego typu forum jak widać był strzałem w 10-tkę! =] Pozdrowienia dla redaktorów blog.orange.pl od użytkownika NO. ;)
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 18:52 25-01-2018
      Redaktorzy bloga również pozdrawiają ;-)
      Odpowiedz
  • komentarz
    Misiek62 18:28 23-01-2018
    Cóż, wypada się przyznać, że i ja tam byłem, organizer szyłem...
    Odpowiedz
    • komentarz
      burebusek 20:03 23-01-2018
      Misiaczku, nie popełniaj błędu Mabuda. Widok "damskich" krawców bezcenny :-) Co zresztą skomentowałem tu i ówdzie ;)
      Odpowiedz
    • komentarz
      Piotrek 08:25 24-01-2018
      ba! Jako jedyny miałeś chyba więcej niż 1 guzik w organizerze :)
      Odpowiedz
      • komentarz
        Misiek62 12:36 24-01-2018
        No cóż, chciałem się wyróżnić...
        Odpowiedz
  • komentarz
    PAWEŁ 20:02 23-01-2018
    Informuję , że w nowy Mój Orange nie ma Multi Boxa i wykazu połączeń .
    Odpowiedz
  • komentarz
    Ron 09:13 24-01-2018
    Widziałem tam z tyłu Piotra jak się niecierpliwił "ile jeszcze bo weekend się zaczyna" :D:D:D
    Odpowiedz
    • komentarz
      Artur 10:19 24-01-2018
      Też to widziałem! :D
      Odpowiedz
  • komentarz
    Astis 11:43 25-01-2018
    No super, że bawimy się i tak xD Zazdroszczę atmosfery i ... obecności :) Nice 😙
    Odpowiedz
    • komentarz
      Mabud73 19:40 29-01-2018
      Astis, przecież byłaś ;) co prawda na tej późniejszej części, ale obecność zaliczona :D
      Odpowiedz
      • komentarz
        pablo_ck (nikodem_dyzma) 22:18 29-01-2018
        Astis też tam był?? Ten Astis???
        Odpowiedz
        • komentarz
          Artur 10:33 30-01-2018
          Czy ja o czymś nie wiem? xD
          Odpowiedz
          • komentarz
            pablo_ck 10:49 02-02-2018
            Na Blogach Orange Astis to taki fajny wieloletni komentator, bardzo fajny człowiek, czyli mówimy o dwóch różnych osobach :)
            Odpowiedz
            • komentarz
              Astis 00:44 04-02-2018
              Dzięki za dobre słowo xD na Nasz Orange i blogu jest jeden Astis , facet z okolic Katowic - to sem ja . Na Nasz Orange mialem konto do czasu przeniesienia numeru do innej sieci. Wtedy stracilem i m@il i dostępność do Nasz Orange . . . Tyle w temacie. A tu jestem od zawsze, ale ostatnio parę komentarzy nie wyszło. Poradziłem sobie z tym tematem nie komentując posty pewnej osoby. Wszędzie indziej komentarze są dodane xD przypadek ? O i Artur jest tu z Nasz Orange xd
              Odpowiedz
              • komentarz
                Artur 13:34 08-02-2018
                A no jestem, Astis i zastanawiałem się dlaczego nam znikłeś. Zagadka rozwiązania! Mam nadzieję, że niedługo wrócisz do Orange, a póki co konto na forum możesz mieć nawet nie mając numeru w Orange: https://www.orange.pl/rejestracja.phtml Swoją drogą jeśli zdecydujesz się do nas wrócić to odezwij się do mnie na PW w Nasz Orange, a przywrócimy Twoją nazwę użytkownika i na pewno część statystyk z poprzedniego konta :)
                Odpowiedz

Obsługa i Relacje z Klientami

Nie trzeba papieru, żeby podpisać umowę z Orange (24)

Wojtek Jabczyński

11 grudnia 2017

Nie trzeba papieru, żeby podpisać umowę z Orange
24

Minimalistyczna szata graficzna, czytelna nawigacja oraz przejrzystość z jednej strony, a z drugiej zabawne animacje niektórych elementów – to kluczowe elementy nowej strony nju mobile. Chociażby „żółciak” wodzący wzrokiem za kursorem. Nowa internetowa wizytówka sieci najbardziej zadowolonych klientów dostępna jest już pod adresem njumobile.pl. W sumie to dość ważne – miesięcznie odwiedza ją milion unikatowych użytkowników.

Nowa strona - nju mobile

Nowa strona nju mobile spełnia te same zadania co do tej pory – znajdują się na niej informacje o ofercie, można zakupić usługi, a także znaleźć wszystkie informacje na temat obsługi klienta. Jednocześnie jest lżejsza w formie i treści, zgodna ze wszystkim dwuliterowymi skrótowcami (UI/UX) oraz w pełni responsywna. W sumie nasze koleżanki i koledzy, którzy zajmują się nju mówią nawet, że to bardziej strona dla urządzeń mobilnych niż na desktop.

nowa strona nju mobile

Kilka rzeczy się nie zmieniło – w nju nadal im dłużej tym lepiej, nadal rachunek możecie wypowiedzieć praktycznie w dowolnym momencie i nadal płacicie tylko za to, z czego korzystacie. Czyli cud, miód i orzeszki. Nic dziwnego, że to sieć najbardziej zadowolonych klientów.

Udostępnij: Nie trzeba papieru, żeby podpisać umowę z Orange
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 11:07 11-12-2017
    O super, mam już autograf Wojtka ;p
    Odpowiedz
  • komentarz
    mike278 11:11 11-12-2017
    A ja będąc technologicznym nawiedzencem mówię nie. Przynajmniej dopóki nie dowiem jakie są zabezpieczenia przeciwko możliwości zmiany w zapisie. I zanim Piotrze napiszesz cokolwiek, miałem nawet na papierze przekręt z nieuczciwym sprzedawcą. Wtedy pomógł mi Wojtek (powtórnie dziękuję) i fakt że miałem papier na którym dało się udowodnić zmiany.
    Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 11:16 11-12-2017
      Jakiś bug na blogach jest, przed chwilą były że artykuł opublikował Piotruś, teraz już Wojtuś :) Wpis konkursowy w II odsłonie konkursu Huawei oddałem, teraz znikł, ech :(
      Odpowiedz
      • komentarz
        Piotr Domański 11:26 11-12-2017
        pablo_ck, żadnego buga nie ma. Wpis Wojtka, nawet przez niego podpisany ;-). A jak podpisujesz jako "kamikaze" przy komentarzach na blogu, to nie dziw się, że moderujący może czuć się zdziwiony.
        Odpowiedz
        • komentarz
          pablo_ck 11:33 11-12-2017
          To czemu nawet mike278 zwraca się w komentarzu do Ciebie ;p Ja widziałem Ciebie jako autora wpisu, no ale.....może zmęczenie bierze już górę. Czytam regulamin...część osób mnie zna i zidentyfikuje mnie po nicku, więc zmieniłem swój nick ;p
          Odpowiedz
          • komentarz
            Piotr Domański 11:46 11-12-2017
            No pewnie, że było mnie widać ;-) Ale to nie był bug na stronie, tylko błąd przy wrzucaniu wpisu ;-)
            Odpowiedz
            • komentarz
              pablo_ck 11:57 11-12-2017
              Czyli nie muszę jeszcze iść do okulisty, ale....coś ostatnio gorzej widzę, więc...też się czasem mogę pomylić ;p
              Odpowiedz
            • komentarz
              mike278 12:12 11-12-2017
              Panowie Wy mi tu nie sprzeczac się kto jest kto ;) Tylko pisać mi na temat jakie zabezpieczenia przeciwko zmianom są wprowadzone :) bo moja paranoja ma pożywkę. :) Piotrze a wiadomo coś z moimi mailami (czas na odrobinę prywaty ;) )
              Odpowiedz
  • komentarz
    mike278 12:28 11-12-2017
    A przy okazji tematu autorów. Kto jest autorem wpisu o 4k i konkursu netflixowego bo nie wiem kogo poprosić o rozwiazanie. :) (Stella,Zbyszek?)
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 12:54 11-12-2017
      Nie trafiłeś. Kasia Barys ;-)
      Odpowiedz
      • komentarz
        mike278 13:15 11-12-2017
        Me zdziwienie wielkim jest. ;) Klasycznym Yodą mówiąc. :)
        Odpowiedz
  • komentarz
    Piotrekk85 13:20 11-12-2017
    Czy od umowy podpisanej elektronicznie można odstąpić? Bo ciężko ją przeczytać.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Ron 20:19 11-12-2017
      Jak ktoś w ogóle czyta umowę w salonie, to jak najbardziej jakieś rozwiązanie można wypracować. Jestem zwolennikiem załatwiania wszystkiego przez internet i polecam wszystkim. Nie ma odwrotu od zmian i nikt się nie obroni przed CyberTechniką.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Ron 20:38 11-12-2017
        Oszczędzamy papier i co za tym idzie - środowisko.
        Odpowiedz
        • komentarz
          Piotrekk85 17:56 12-12-2017
          Czyli sugerujesz, że większość osób podpisuje umowę w ciemno?
          Odpowiedz
          • komentarz
            Ron 17:24 13-12-2017
            Nie oszukujmy się, bo tak jest.
            Odpowiedz
    • komentarz
      Piotrekk85 10:50 13-12-2017
      Chyba się nie doczekam odpowiedzi...
      Odpowiedz
  • komentarz
    JarKen 15:53 11-12-2017
    Dobry ruch. Robiłem to w UK. Kto chce ma papier, kto chce plik. Tam nawet bez podpisu klient sam zaznaczał wszelkie zgody.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Gosia 22:44 11-12-2017
    No no brzmi ciekawie i tak nowocześnie. Jak to się zwykło mówić "papier wszystko przyjmie" zobaczymy jak z tabletami ;-)
    Odpowiedz
  • komentarz
    sokolowiak 23:41 12-12-2017
    W Holandii także w taki sposób podpisuje się umowy w salonie, czy u kuriera. Co ciekawe, oferty tylko SIM można zakupić podpisując umowę przelewem na kwotę 1 centa. Wtedy karta SIM przychodzi zwykłą pocztą w ciągu 2-3 dni. Potem sami ją aktywujemy przez internet. Myślę, że Orange i nad tym powinien się zastanowić. Gratuluję pomysłu!
    Odpowiedz
  • komentarz
    SaCik 12:15 14-12-2017
    ORANGE NA KARTĘ Pakiet: Rozmowy i SMSy bez limitu + GB kosztuje 25 zł / 31 dni Pakiet: Rozmowy i SMSy bez limitu kosztuje 30 zł / 31 dni Czy będzie obniżka pakietu bez GB do 20 zł? Z góry dzięki za odpowiedź.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Matt55 00:10 15-12-2017
    To bardzo dobry pomysł! Znów Orange pionierem nowatorskich rozwiązań, a to niewątpliwie na miarę 2017 roku. Oby w praktyce sprawdziło się, na pewno godne uwagi oraz uznania. :)
    Odpowiedz
  • komentarz
    Astis 09:46 17-12-2017
    No ! Nareszcie xD wprowadzacie to chyba jako ostatni :p ;) ale lepiej później niż później xD Dobry ruch . . . W Orange !
    Odpowiedz
  • komentarz
    bez prawa głosu 12:25 22-02-2018
    Nie trzeba papieru, potrzeba dostępu do konta online, tylko, że nie dajecie takiej możliwości - każecie podać numer telefonu i oddzwonicie i załatwicie przedłużenie umowy. ale jest PROBLEM: jestem osobą niemą i nie mogę rozmawiać! utrudniacie dostęp niepełnosprawnym do Waszych usług! wkurzony na wasze innowacje - klient bez prawa głosu.
    Odpowiedz

Obsługa i Relacje z Klientami

5 mln odsłon filmów Orange Ekspert (3)

Regina Jabczyńska

31 października 2017

5 mln odsłon filmów Orange Ekspert
3

Minimalistyczna szata graficzna, czytelna nawigacja oraz przejrzystość z jednej strony, a z drugiej zabawne animacje niektórych elementów – to kluczowe elementy nowej strony nju mobile. Chociażby „żółciak” wodzący wzrokiem za kursorem. Nowa internetowa wizytówka sieci najbardziej zadowolonych klientów dostępna jest już pod adresem njumobile.pl. W sumie to dość ważne – miesięcznie odwiedza ją milion unikatowych użytkowników.

Nowa strona - nju mobile

Nowa strona nju mobile spełnia te same zadania co do tej pory – znajdują się na niej informacje o ofercie, można zakupić usługi, a także znaleźć wszystkie informacje na temat obsługi klienta. Jednocześnie jest lżejsza w formie i treści, zgodna ze wszystkim dwuliterowymi skrótowcami (UI/UX) oraz w pełni responsywna. W sumie nasze koleżanki i koledzy, którzy zajmują się nju mówią nawet, że to bardziej strona dla urządzeń mobilnych niż na desktop.

nowa strona nju mobile

Kilka rzeczy się nie zmieniło – w nju nadal im dłużej tym lepiej, nadal rachunek możecie wypowiedzieć praktycznie w dowolnym momencie i nadal płacicie tylko za to, z czego korzystacie. Czyli cud, miód i orzeszki. Nic dziwnego, że to sieć najbardziej zadowolonych klientów.

Udostępnij: 5 mln odsłon filmów Orange Ekspert
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 10:50 02-11-2017
    Gratulacje, sam parę razy korzystałem z video pomocy Naszych Drogich Ekspertów :)
    Odpowiedz
  • komentarz
    bynov 20:43 03-11-2017
    Super zabawa, dużo radości, sport dla wszystkich, oby tak dalej. Dzieciaki mają przygodę życia a może i coś więcej. Walczmy o ich radosne dzieciństwo.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Artur 14:07 14-11-2017
    A jeśli brakuje jakiegoś tematu wśród filmów Orange Ekspert to każdy może zaproponować nowy w dziale Pomysły na forum Nasz Orange :) https://nasz.orange.pl/t5/Pomys%C5%82y/idb-p/Nasz-Orange-Pomysly
    Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej