Obsługa i Relacje z Klientami

Nasza obsługa klientów doceniona. Pracujemy dalej (10)

Wojtek Jabczyński

15 czerwca 2022

Nasza obsługa klientów doceniona. Pracujemy dalej
10

Kiedy z usług korzystają miliony klientów wyzwaniem zawsze będzie jakość ich obsługi. Nie ma idealnych firm – błędy się zdarzają i będą się zdarzać. Trzeba jednak starać się, aby było ich jak najmniej, umieć wyciągać z nich wnioski i przygotowywać możliwie przyjazne rozwiązania. Zadowolony klient wróci. Tak właśnie robimy i dlatego podwójnie cieszymy się z nagród, które to potwierdzają.

Właśnie otrzymaliśmy certyfikat Firma Przyjazna Klientowi w 2022 roku. Wyróżnienie zdobyliśmy po raz trzeci i jesteśmy jedynym operatorem telekomunikacyjnym, który je dostał. Więcej o zasadach ich przyznawania przeczytacie tutaj.

Warto się jeszcze pochwalić, że miesiąc temu nju mobile otrzymało nagrodę „Gwiazdy Jakości Obsługi 2022”, w kategorii telekomunikacja mobilna. Wyróżnienie również  przyznano w oparciu o badania opinii konsumentów. Jak powstało i co się liczyło dowiecie się na tej stronie.

Doceniamy wyróżnienia, dziękujemy i pracujemy dalej.

Udostępnij: Nasza obsługa klientów doceniona. Pracujemy dalej
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the House. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Łukasz 17:28 15-06-2022
    Supcio nagroda gratulacje
    Odpowiedz
    • komentarz
      Gabriel 12:40 01-10-2022
      Certyfikat to chyba kpina, FIRMA PUCUJ DZIADA tak można powiedzieć o Orange, Awaria linii i brak internetu, tel stacjonarnego i TV w dniu 21 września, zgłoszenie awaria będzie usunięta w ciągu 72 godzin, przyjeżdża technik i co robi ? ucina zerwaną sieć kabel 50 m, usterka została usunięta, monity i następne zgłoszenia informacja naprawimy w dniu 30 września, telefon od kogoś z Orange właśnie naprawiamy tylko nie ma nikogo przy słupie, ściema i kłamstwo, następny SMS naprawimy w dniu 14 października i tak będzie w nieskończoność, dzwonię na info z informacją rezygnacji z usług...ma pan prawo i problem się sam rozwiąże. Jest również światłowód ale aby mógł być doprowadzony linia napowietrzną bo to teraz nowoczesne to muszę na własny koszt na posesji postawić słup telefoniczny bo Orange na to nie stać. Jest to chyba najgorsza firma na rynku, brać kasę owszem. Internet jest mi potrzebny do pracy a mobilny czy w telefonie to masakra bardzo słaby zasięg.
      Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 22:34 15-06-2022
    Gratulacje. Jest moc.
    Odpowiedz
  • komentarz
    mike278 00:24 16-06-2022
    Gdzie do diaska podziała się większość banków w doładowaniach przez stronę doładowania?
    Odpowiedz
  • komentarz
    Ron 17:11 16-06-2022
    Szczególnie Obsługa czatu robi robotę. Nie wyobrażam kontaktować się inaczej jak, tylko przez czat. Na 4 konsultantów ostatnio jedna z nich była kobietą i niestety na 4 sprawy, tylko ta konsultantka nie poradziła sobie z prostym sprawdzeniem. Pozostała 3 bardzo wysoki poziom. :)
    Odpowiedz
  • komentarz
    Artur 03:00 17-06-2022
    Jeżeli dzwonią ludzie że sprawdzeniem stanu konta, to nie dziwię się, że obsługa świetna. Bardziej złożonych spraw obsługa klienta nie ogarnia. Niestety nie ma innej możliwości kontaktu z Orange, aby sprawa była załatwiona, więc trzeba się męczyć z niekumatymi konsultantami. Na 140 osób, to że 4 chciały cis więcej zdziałać, ale ograniczenia wewnętrzne ich blokują.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Wiesiek 15:53 22-06-2022
    No chyba Was powalilo z laurką. Od kilku tygodni nie potraficie naprawić telefonu, konsultanci kłamią i jeszcze piszecie o Jakości obsługi? Chyba samych siebie obsługujecie
    Odpowiedz
  • komentarz
    Radek 23:29 13-09-2022
    Nie polecam Orange. Reklamacja zgłaszana za reklamacją. Odpowiedź jest taka sama: nie odpowiadają za jakość świadczonych. Żenada!!!
    Odpowiedz
  • komentarz
    Jerzyk 22:11 04-11-2022
    Szanowny Panie Wojtku, nie chwaliłbym się takich Certyfikatem, ponieważ prawda jest zupełnie inna... Jestem Waszym Klientem od 10 lat, ale to co się dziej ostatni przechodzi wszelkie granice. Brak mi po prostu słów. Jakoś obsługi na tragicznym poziomie. Proszę mi odpowiedzieć, jak możecie chwalić się czymś takim, a Wasi konsultanci są notorycznymi kłamcami i osobami kompletnie niekompetentnymi. Do tej pory miałem ok. 8 umów na abonament komórkowy, lecz niestety zdecydowałem się na światłowód i są ciągłe problemy. Od tygodnia nie mam TV, zgłaszane było to wielokrotnie. Nic się nie dzieje w mojej sprawie, konsultanci kłamią na okrągło i ciągle zamykają zgłoszenie po 36 godz. i otwierają nowe, a mi wmawiają, że dopiero od dzisiaj nie mam tej usługi. I tak w kółko... Czy ktoś w tej firmie potrafi zająć się porządnie awarią i normalną obsługą Klienta, a nie tylko zbywaniem i oszukiwaniem ludzi....? Jeśli Pan sobie życzy, mogę podać wszystkie nr zgłoszeń, a wgląd do rozmów i kłamstw pracowników, to może Pan sobie sam odsłuchać... W sumie nie liczę, że zareaguje Pan na moją wiadomość, choć może się mylę...? Jeśli pozostanie bez odpowiedz, przynajmniej będzie to ostrzeżenie dla innych, aby nie korzystali z Waszych usług, bo ja zawiodłem się koszmarnie...
    Odpowiedz
  • komentarz
    Dziennikarz 23:00 07-11-2022
    Skandaliczne praktyki Orange ! / Wyłudzanie dodatkowych opłat za programy telewizyjne opłacone w pakiecie / Jestem w Orange od początku istnienia tej firmy tj. od lat 90- tych poprzedniego stulecia. Nigdy nie spóźniłem się z opłatą rachunku. Ergo, dla każdej firmy byłbym idealnym klientem, bo przywiązanie, bo solidny płatnik etc. Nie dla Orange... Dla tej firmy nie ma to najmniejszego znaczenia. Od kilku miesięcy walczę z Orange o dostarczanie programów TV, które wykupiłem i opłacam w pakiecie abonamentowym. Chodzi o pakiet Optymalny. Bezprawnie wyłączono mi ponad 12 kanałów, w tym 4 sportowe, które nota bene decydowały o takim, a nie innym wyborze. Zglosiłem to do BOK. Konsultant : tak sprawdziłem ma Pan rację. Już interweniuję. Oto Pana nr... reklamacji. Za 36 h sprawa powinna być załatwiona. Minęło 10 dni - cisza... Znowu dzwonię, kolejnych 3 konsultantów ma Pan rację. Nie rozumiemy dlaczego pion techniczny Panu tego nie włączył. Monit - odpowiedź za 36 h.Ja na to, że już w to 36 h nie wierzę. Proszę o pilny kontakt !!! Jest 9 rano, ok godz.17 dzwoni do mnie Gość z pionu technicznego. Te kanały Panu nie przysługują, bo były tylko promocyjnie. Pytam o dokladne terminy promocji, gość zaczyna zmyślać bzdury. Mówię mu więc o mailach z wykazem kanałów przesłanych mi przez doradców i konsultantów Orange. Gość wymìęka i krzyczy to nie moja wina, to szefowie tak każą !!! Proszę Gościa o godność i informuję, że porozmawiam o tych praktykach z przełożonymi. Koniec. Nerwy, nerwy, nerwy... I wieczorem tego samego dnia cud ! Wszystko zostało włączone. Wreszcie mam to za co płacę. Radość trwa 9dni i znowu nie mam. Wyłączono mi jeszcze więcej kanałów !!! Tak Orange robi sobie żarty z klientów. Cdn.
    Odpowiedz

Obsługa i Relacje z Klientami

Dzień Doświadczeń Klienta (5)

Monika Kulik

5 października 2021

Dzień Doświadczeń Klienta
5

Kiedy z usług korzystają miliony klientów wyzwaniem zawsze będzie jakość ich obsługi. Nie ma idealnych firm – błędy się zdarzają i będą się zdarzać. Trzeba jednak starać się, aby było ich jak najmniej, umieć wyciągać z nich wnioski i przygotowywać możliwie przyjazne rozwiązania. Zadowolony klient wróci. Tak właśnie robimy i dlatego podwójnie cieszymy się z nagród, które to potwierdzają.

Właśnie otrzymaliśmy certyfikat Firma Przyjazna Klientowi w 2022 roku. Wyróżnienie zdobyliśmy po raz trzeci i jesteśmy jedynym operatorem telekomunikacyjnym, który je dostał. Więcej o zasadach ich przyznawania przeczytacie tutaj.

Warto się jeszcze pochwalić, że miesiąc temu nju mobile otrzymało nagrodę „Gwiazdy Jakości Obsługi 2022”, w kategorii telekomunikacja mobilna. Wyróżnienie również  przyznano w oparciu o badania opinii konsumentów. Jak powstało i co się liczyło dowiecie się na tej stronie.

Doceniamy wyróżnienia, dziękujemy i pracujemy dalej.

Udostępnij: Dzień Doświadczeń Klienta
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Star. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 14:19 05-10-2021
    Zadowolony klient, to wierny klient. Samo życie.
    Odpowiedz
  • komentarz
    rzepa79 18:23 23-03-2022
    Przysyłacie na maila reklamy jak wszyscy cieszą się najszybszym internetem światłowodowym od Orange a ja mam światłowód prawie pod domem i nie mogę się jak wszyscy cieszyć, choć już trzeci rok leci jak złożyłem zamówienie i zgody + lojalkę że będę tylko z Wami. Nie chwalcie się jak to bardzo dbacie o lojalnych klientów.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Michał 16:42 06-04-2022
    Szanowni Państwo od kiedy mogą Państwo zmieniać jednostronnie umowy abonenckie? W dn. 22.03 przeniesliscie nr abonamentowy na karte pomimo ze w dn.10.03 dzwoniąc do BOK zostałem poinformowany ze SMS jaki otrzymałem / z nie znanego nr informujący o takich zamiarach/to błąd i nie było to kierowane do mojej firmy. Niestety ale rozpatrzenie reklamacji, pomimo przyznania się do Waszego błędu nie zmienia sytuacji.Rozczarowany klient biznes
    Odpowiedz
  • komentarz
    iron 21:41 16-04-2022
    Bzdury wypisywać w necie to każdy potrafi, jednak klientów to ogólnie macie... właśnie tam. Klient sam musi sobie sprzęt naprawiać, sam dojść dlaczego co nie działa, ja ogólnie mam zamiar zgłosić takie postępowanie do Rzecznika Praw Konsumenta, bo skoro mam się znać na wszystkim to po kiego grzyba wy jesteście?!
    Odpowiedz
    • komentarz
      Grzegorz 14:42 26-05-2022
      Również chcę złożyć skargę do ochrony konsumenta. Mam Wasz internet od ponad roku,ale od ponad tygodnia pojawił się duży problem z korzystaniem z usługi. Zgłaszałem to dwukrotnie do Waszego działu technicznego,dzwoniłem osobiście i za każdym razem Wasz technik sugeruje wykonanie tego,co powiedziałem ,że już robiłem i nie pomogło. Ostatnia rozmowa skończyła się tym,ze technik podczas rozmowy telefonicznej powiedział,ze mam sobie poszukać inny router i samemu potestować. To jest niedorzeczne. Zero pomocy z Waszej strony i nigdy nie spotkałem się z tak kiepska obsługa klienta. Za pare miesięcy kończy się moja umowa i zdecydowanie nie będę jej przedłużał. Jak najdalej od Orange. Jeśli ktoś jest zainteresowany szczegółami,to niech poda w komentarzu adres mailowy,a chętnie opisze wszystko, podam numery zgłoszeń i odpowiedzi „techników”.
      Odpowiedz

Obsługa i Relacje z Klientami

Sprawdź smartfon, zanim go kupisz z drugiej ręki (6)

Wojtek Jabczyński

1 lutego 2021

Sprawdź smartfon, zanim go kupisz z drugiej ręki
6

Kiedy z usług korzystają miliony klientów wyzwaniem zawsze będzie jakość ich obsługi. Nie ma idealnych firm – błędy się zdarzają i będą się zdarzać. Trzeba jednak starać się, aby było ich jak najmniej, umieć wyciągać z nich wnioski i przygotowywać możliwie przyjazne rozwiązania. Zadowolony klient wróci. Tak właśnie robimy i dlatego podwójnie cieszymy się z nagród, które to potwierdzają.

Właśnie otrzymaliśmy certyfikat Firma Przyjazna Klientowi w 2022 roku. Wyróżnienie zdobyliśmy po raz trzeci i jesteśmy jedynym operatorem telekomunikacyjnym, który je dostał. Więcej o zasadach ich przyznawania przeczytacie tutaj.

Warto się jeszcze pochwalić, że miesiąc temu nju mobile otrzymało nagrodę „Gwiazdy Jakości Obsługi 2022”, w kategorii telekomunikacja mobilna. Wyróżnienie również  przyznano w oparciu o badania opinii konsumentów. Jak powstało i co się liczyło dowiecie się na tej stronie.

Doceniamy wyróżnienia, dziękujemy i pracujemy dalej.

Udostępnij: Sprawdź smartfon, zanim go kupisz z drugiej ręki
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Heart. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 12:27 01-02-2021
    Brawa, super rozwiązanie. Osobiście najbardziej lubię wygrywać smartfony w konkursach, ale......kto wie co przyniesie życie ;p
    Odpowiedz
    • komentarz
      Wojciech Jabczyński 11:47 02-02-2021
      Paweł każdy lubi wygrywać :-)
      Odpowiedz
  • komentarz
    emitelek 20:54 01-02-2021
    Ja nie rozumiem jednej rzeczy - dlaczego blokujecie sam aparat??? Macie przecież dane klienta i ścigacie go za wszystko, co jest wam winien! Blokujecie numer, a nie sprzęt!!!
    Odpowiedz
    • komentarz
      pooo 22:42 01-02-2021
      pewnie numer też blokują
      Odpowiedz
      • komentarz
        emitelek 18:49 11-02-2021
        O tym pisałem! Numer ok., ale dlaczego sam sprzęt??? :/
        Odpowiedz
  • komentarz
    Łukasz 09:42 02-02-2021
    Dobra usluga
    Odpowiedz

Obsługa i Relacje z Klientami

Wszystkie salony Orange otwarte (2)

Wojtek Jabczyński

28 grudnia 2020

Wszystkie salony Orange otwarte
2

Kiedy z usług korzystają miliony klientów wyzwaniem zawsze będzie jakość ich obsługi. Nie ma idealnych firm – błędy się zdarzają i będą się zdarzać. Trzeba jednak starać się, aby było ich jak najmniej, umieć wyciągać z nich wnioski i przygotowywać możliwie przyjazne rozwiązania. Zadowolony klient wróci. Tak właśnie robimy i dlatego podwójnie cieszymy się z nagród, które to potwierdzają.

Właśnie otrzymaliśmy certyfikat Firma Przyjazna Klientowi w 2022 roku. Wyróżnienie zdobyliśmy po raz trzeci i jesteśmy jedynym operatorem telekomunikacyjnym, który je dostał. Więcej o zasadach ich przyznawania przeczytacie tutaj.

Warto się jeszcze pochwalić, że miesiąc temu nju mobile otrzymało nagrodę „Gwiazdy Jakości Obsługi 2022”, w kategorii telekomunikacja mobilna. Wyróżnienie również  przyznano w oparciu o badania opinii konsumentów. Jak powstało i co się liczyło dowiecie się na tej stronie.

Doceniamy wyróżnienia, dziękujemy i pracujemy dalej.

Udostępnij: Wszystkie salony Orange otwarte
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Tree. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Ron 17:07 28-12-2020
    Na całe szczęście, chyba jako jedyny operator, macie wprowadzone najwięcej rozwiązań zdalnych i samoobsługowych - samodzielna wymiana karty SIM za pomocą startera, Mój Orange, niezastąpiony i rewelacyjny CZAT w którym można załatwić wszystko od ręki. Do tego w pełni zdalny FLEX, NJU. :) Infolinia, to już nawet ostateczność. Jeszcze zdalne zawieranie umowy, np bez wizyty kuriera, a weryfikacja za pomocą np BANKU i "pozamiatane". I tak jest dobrze. :)
    Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 18:04 28-12-2020
      Dokładnie, pod tymi względami Orange kładzie konkurencję na łopatki.
      Odpowiedz

Obsługa i Relacje z Klientami

Wszystkie salony Orange są dla Was otwarte (3)

Wojtek Jabczyński

9 listopada 2020

Wszystkie salony Orange są dla Was otwarte
3

Kiedy z usług korzystają miliony klientów wyzwaniem zawsze będzie jakość ich obsługi. Nie ma idealnych firm – błędy się zdarzają i będą się zdarzać. Trzeba jednak starać się, aby było ich jak najmniej, umieć wyciągać z nich wnioski i przygotowywać możliwie przyjazne rozwiązania. Zadowolony klient wróci. Tak właśnie robimy i dlatego podwójnie cieszymy się z nagród, które to potwierdzają.

Właśnie otrzymaliśmy certyfikat Firma Przyjazna Klientowi w 2022 roku. Wyróżnienie zdobyliśmy po raz trzeci i jesteśmy jedynym operatorem telekomunikacyjnym, który je dostał. Więcej o zasadach ich przyznawania przeczytacie tutaj.

Warto się jeszcze pochwalić, że miesiąc temu nju mobile otrzymało nagrodę „Gwiazdy Jakości Obsługi 2022”, w kategorii telekomunikacja mobilna. Wyróżnienie również  przyznano w oparciu o badania opinii konsumentów. Jak powstało i co się liczyło dowiecie się na tej stronie.

Doceniamy wyróżnienia, dziękujemy i pracujemy dalej.

Mediateka

Udostępnij: Wszystkie salony Orange są dla Was otwarte
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Cup. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 17:16 10-11-2020
    Fajna decyzja, chociaż pewnie jak 85‰ sklepów w galeriach handlowych jest zamknięta to i ruch w nich znikomy i klientów w salonach mniej. Ale decyzja super, fajnie że ludzie mogą chodzić do pracy i dostaną za to pełne wynagrodzenie.
    Odpowiedz
    • komentarz
      emitelek 18:27 10-11-2020
      Otóż muszę Cię zmartwić w temacie pełnego wynagrodzenia... Nie wszędzie jest już tak "różowo" :(
      Odpowiedz
  • komentarz
    Marlon Brando 15:01 15-11-2020
    Dlaczego usługa "Połączenie oczekujące" nie jest dostępna w orange na kartę a tylko w abonamencie? przecież to kpina !
    Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej