Obsługa i Relacje z Klientami

Podpowiedzi na fakturach – jak łatwiej się rozliczać (1)

Beata Giska

31 stycznia 2024

Podpowiedzi na fakturach – jak łatwiej się rozliczać
1

Poznajcie interaktywne faktury dla klientów indywidualnych, na usługi Orange. Teraz płatności są prostsze, a rozliczenia dużo jaśniejsze.

Staramy się stale udoskonalać nasze działania, a użytkownikom ułatwiać życie. W Orange pracujemy nad prostym językiem, by uprościć, poprawić komunikację zarówno między pracownikami, jak i klientami – tak, by wszystko było jasne. Kolejnym etapem była zmiana w rachunkach.

Pewnie zdarzało Wam się wiele razy – analizując faktury – zastanawiać się za co jest dana opłata, jak zmienić pakiet, co dokupić lub jak dowiedzieć się więcej odnośnie swoich usług. No tak, tylko że zwykle po to trzeba dzwonić na infolinię… A na to pora nie ta, bo często siadamy do rachunków wieczorem. Nie zawsze mamy możliwość pójść do salonu czy czas i chęć, aby szukać wyjaśnień w internecie. Dzięki nowej funkcjonalności Orange, która z powodzeniem działa jakiś czas, teraz proces ten jest dużo bardziej intuicyjny i wygodny.

Jeśli jesteście naszymi klientami i korzystacie z e-faktur (otrzymujecie je mailowo, logujecie się na swoje konto online czy pobieracie je w aplikacji), mogliście zauważyć, że obok kwot pojawiają się kolorowe ikony – np. znak zapytania czy światłowodu. Wystarczy na nie najechać, by dowiedzieć się więcej, dostać odpowiedź na swoje pytania, zrozumieć co to za kwota, znaleźć pomoc czy sposób, jak mniej płacić (np. poznać inne, korzystne pakiety). Może pojawić się też informacja, że jesteśmy w zasięgu sieci światłowodowej. Część wyjaśnień odsyła Was bezpośrednio do funkcji na stronie, gdzie wszystko jest dokładnie pokazane, opisane.

Więcej o tym znajdziecie na naszym filmiku:

Udostępnij: Podpowiedzi na fakturach – jak łatwiej się rozliczać
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Heart. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 17:06 05-02-2024
    Zmiana na 💪
    Odpowiedz

Obsługa i Relacje z Klientami

Przełącz się na przyszłość (1)

Marta Krajewska

18 października 2023

Przełącz się na przyszłość
1

Poznajcie interaktywne faktury dla klientów indywidualnych, na usługi Orange. Teraz płatności są prostsze, a rozliczenia dużo jaśniejsze.

Staramy się stale udoskonalać nasze działania, a użytkownikom ułatwiać życie. W Orange pracujemy nad prostym językiem, by uprościć, poprawić komunikację zarówno między pracownikami, jak i klientami – tak, by wszystko było jasne. Kolejnym etapem była zmiana w rachunkach.

Pewnie zdarzało Wam się wiele razy – analizując faktury – zastanawiać się za co jest dana opłata, jak zmienić pakiet, co dokupić lub jak dowiedzieć się więcej odnośnie swoich usług. No tak, tylko że zwykle po to trzeba dzwonić na infolinię… A na to pora nie ta, bo często siadamy do rachunków wieczorem. Nie zawsze mamy możliwość pójść do salonu czy czas i chęć, aby szukać wyjaśnień w internecie. Dzięki nowej funkcjonalności Orange, która z powodzeniem działa jakiś czas, teraz proces ten jest dużo bardziej intuicyjny i wygodny.

Jeśli jesteście naszymi klientami i korzystacie z e-faktur (otrzymujecie je mailowo, logujecie się na swoje konto online czy pobieracie je w aplikacji), mogliście zauważyć, że obok kwot pojawiają się kolorowe ikony – np. znak zapytania czy światłowodu. Wystarczy na nie najechać, by dowiedzieć się więcej, dostać odpowiedź na swoje pytania, zrozumieć co to za kwota, znaleźć pomoc czy sposób, jak mniej płacić (np. poznać inne, korzystne pakiety). Może pojawić się też informacja, że jesteśmy w zasięgu sieci światłowodowej. Część wyjaśnień odsyła Was bezpośrednio do funkcji na stronie, gdzie wszystko jest dokładnie pokazane, opisane.

Więcej o tym znajdziecie na naszym filmiku:

Udostępnij: Przełącz się na przyszłość
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Car. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 20:51 18-10-2023
    Super wywiad 💪
    Odpowiedz

Obsługa i Relacje z Klientami

Sprawdźcie czy przysługuje Wam zwrot (5)

Wojtek Jabczyński

17 października 2023

Sprawdźcie czy przysługuje Wam zwrot
5

Poznajcie interaktywne faktury dla klientów indywidualnych, na usługi Orange. Teraz płatności są prostsze, a rozliczenia dużo jaśniejsze.

Staramy się stale udoskonalać nasze działania, a użytkownikom ułatwiać życie. W Orange pracujemy nad prostym językiem, by uprościć, poprawić komunikację zarówno między pracownikami, jak i klientami – tak, by wszystko było jasne. Kolejnym etapem była zmiana w rachunkach.

Pewnie zdarzało Wam się wiele razy – analizując faktury – zastanawiać się za co jest dana opłata, jak zmienić pakiet, co dokupić lub jak dowiedzieć się więcej odnośnie swoich usług. No tak, tylko że zwykle po to trzeba dzwonić na infolinię… A na to pora nie ta, bo często siadamy do rachunków wieczorem. Nie zawsze mamy możliwość pójść do salonu czy czas i chęć, aby szukać wyjaśnień w internecie. Dzięki nowej funkcjonalności Orange, która z powodzeniem działa jakiś czas, teraz proces ten jest dużo bardziej intuicyjny i wygodny.

Jeśli jesteście naszymi klientami i korzystacie z e-faktur (otrzymujecie je mailowo, logujecie się na swoje konto online czy pobieracie je w aplikacji), mogliście zauważyć, że obok kwot pojawiają się kolorowe ikony – np. znak zapytania czy światłowodu. Wystarczy na nie najechać, by dowiedzieć się więcej, dostać odpowiedź na swoje pytania, zrozumieć co to za kwota, znaleźć pomoc czy sposób, jak mniej płacić (np. poznać inne, korzystne pakiety). Może pojawić się też informacja, że jesteśmy w zasięgu sieci światłowodowej. Część wyjaśnień odsyła Was bezpośrednio do funkcji na stronie, gdzie wszystko jest dokładnie pokazane, opisane.

Więcej o tym znajdziecie na naszym filmiku:

Udostępnij: Sprawdźcie czy przysługuje Wam zwrot
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Flag. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 20:53 18-10-2023
    A kto będzie pamiętał dokładnie kiedy dzwonił i szarpał się o 5 zł 🤪 Trzeba by sprawdzać bilingi/faktury, dla mnie szkoda czasu 🤪
    Odpowiedz
  • komentarz
    brix 15:43 20-10-2023
    Przestańcie kpić z ludzi! Kiedyś nie można wam było wytłumaczyć, że kasowanie własnych klientów, którym nie działają wasze usługi to kradzież. Teraz wymyśliliście formularze weryfikowane PESEL-em, których wasz system nie rozpoznaje. Kpina... Aaaa i jeszcze jedno. System antyspamowy, który pyta po angielsku przed dodaniem komentarza to jest dla polskich klientów? Technologiczna masakra!
    Odpowiedz
  • komentarz
    SzymonL 18:11 24-10-2023
    U mnie wyszło do zwrotu 17zł, jest o tym informacja na fakturze.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Luki 16:26 26-10-2023
      I wiesz ile czasu mają na zwrot? Bo ja mam prawie 1 tys zł do zwrotu
      Odpowiedz
  • komentarz
    polkus 05:40 25-11-2023
    Od wczoraj kilkadziesiąt razy próbowałem dostać od nich sms potrzebny do zwrotu, https://www.orange.pl/zobacz/formularz-zwrot , oczywiscie żadne nie przychodzą, kolejny WALEK ze strony Orange, żałośni są, kolejne baty finansowe ze strony UOKiK są potrzebne, i tak do skutku
    Odpowiedz

Obsługa i Relacje z Klientami

Kupuj na żywo z Orange – smartfony i zegarki Samsunga (0)

Marta Krajewska

1 sierpnia 2023

Kupuj na żywo z Orange – smartfony i zegarki Samsunga
0

Poznajcie interaktywne faktury dla klientów indywidualnych, na usługi Orange. Teraz płatności są prostsze, a rozliczenia dużo jaśniejsze.

Staramy się stale udoskonalać nasze działania, a użytkownikom ułatwiać życie. W Orange pracujemy nad prostym językiem, by uprościć, poprawić komunikację zarówno między pracownikami, jak i klientami – tak, by wszystko było jasne. Kolejnym etapem była zmiana w rachunkach.

Pewnie zdarzało Wam się wiele razy – analizując faktury – zastanawiać się za co jest dana opłata, jak zmienić pakiet, co dokupić lub jak dowiedzieć się więcej odnośnie swoich usług. No tak, tylko że zwykle po to trzeba dzwonić na infolinię… A na to pora nie ta, bo często siadamy do rachunków wieczorem. Nie zawsze mamy możliwość pójść do salonu czy czas i chęć, aby szukać wyjaśnień w internecie. Dzięki nowej funkcjonalności Orange, która z powodzeniem działa jakiś czas, teraz proces ten jest dużo bardziej intuicyjny i wygodny.

Jeśli jesteście naszymi klientami i korzystacie z e-faktur (otrzymujecie je mailowo, logujecie się na swoje konto online czy pobieracie je w aplikacji), mogliście zauważyć, że obok kwot pojawiają się kolorowe ikony – np. znak zapytania czy światłowodu. Wystarczy na nie najechać, by dowiedzieć się więcej, dostać odpowiedź na swoje pytania, zrozumieć co to za kwota, znaleźć pomoc czy sposób, jak mniej płacić (np. poznać inne, korzystne pakiety). Może pojawić się też informacja, że jesteśmy w zasięgu sieci światłowodowej. Część wyjaśnień odsyła Was bezpośrednio do funkcji na stronie, gdzie wszystko jest dokładnie pokazane, opisane.

Więcej o tym znajdziecie na naszym filmiku:

Udostępnij: Kupuj na żywo z Orange – smartfony i zegarki Samsunga
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Tree. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Obsługa i Relacje z Klientami

Zapraszamy z aplikacją mObywatel (4)

Wojtek Jabczyński

18 lipca 2023

Zapraszamy z aplikacją mObywatel
4

Poznajcie interaktywne faktury dla klientów indywidualnych, na usługi Orange. Teraz płatności są prostsze, a rozliczenia dużo jaśniejsze.

Staramy się stale udoskonalać nasze działania, a użytkownikom ułatwiać życie. W Orange pracujemy nad prostym językiem, by uprościć, poprawić komunikację zarówno między pracownikami, jak i klientami – tak, by wszystko było jasne. Kolejnym etapem była zmiana w rachunkach.

Pewnie zdarzało Wam się wiele razy – analizując faktury – zastanawiać się za co jest dana opłata, jak zmienić pakiet, co dokupić lub jak dowiedzieć się więcej odnośnie swoich usług. No tak, tylko że zwykle po to trzeba dzwonić na infolinię… A na to pora nie ta, bo często siadamy do rachunków wieczorem. Nie zawsze mamy możliwość pójść do salonu czy czas i chęć, aby szukać wyjaśnień w internecie. Dzięki nowej funkcjonalności Orange, która z powodzeniem działa jakiś czas, teraz proces ten jest dużo bardziej intuicyjny i wygodny.

Jeśli jesteście naszymi klientami i korzystacie z e-faktur (otrzymujecie je mailowo, logujecie się na swoje konto online czy pobieracie je w aplikacji), mogliście zauważyć, że obok kwot pojawiają się kolorowe ikony – np. znak zapytania czy światłowodu. Wystarczy na nie najechać, by dowiedzieć się więcej, dostać odpowiedź na swoje pytania, zrozumieć co to za kwota, znaleźć pomoc czy sposób, jak mniej płacić (np. poznać inne, korzystne pakiety). Może pojawić się też informacja, że jesteśmy w zasięgu sieci światłowodowej. Część wyjaśnień odsyła Was bezpośrednio do funkcji na stronie, gdzie wszystko jest dokładnie pokazane, opisane.

Więcej o tym znajdziecie na naszym filmiku:

Udostępnij: Zapraszamy z aplikacją mObywatel
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Car. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Xen 11:33 18-07-2023
    Czy wymieniając Kartę sim można użyć mObywatela?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Wojciech Jabczyński 14:47 19-07-2023
      Jeśli do wymiany karty SIM potrzebny jest dowód tożsamości to oczywiście tak.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Xen 11:36 18-07-2023
    Czy można skorzystać z mObywatela gdy będzie się wymieniając kartę Sim?
    Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 22:41 21-07-2023
    Mam i ja. Fajnie gdyby w całej UE były honorowane elektroniczne dokumenty tożsamości.
    Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej