Obsługa i Relacje z Klientami

III Zlot Społeczności Nasz Orange – jest nas już ponad 46 tys. (5)

Regina Jabczyńska

8 października 2018

III Zlot Społeczności Nasz Orange  – jest nas już ponad 46 tys.
5

Nieco ponad tydzień temu spotkała się śmietanka społeczności Nasz Orange. Już po raz trzeci do Miasteczka Orange zostali zaproszeni najbardziej aktywni z aktywnych i pomocni z pomocnych. Biorąc pod uwagę, że na Nasz Orange konta ma blisko 47 tys. osób, to konkurencja jest spora. Dodam tylko, że forum miesięcznie odwiedza ponad 350 000 unikatowych użytkowników

Zlot to przede wszystkim okazja do spotkania się na żywo z najbardziej zaangażowanymi członkami społeczności, dzięki którym forum „tętni” życiem i się rozwija. Nie zbrakło też ciekawych tematów – rozmawialiśmy m.in. o 5G i eSIM, cyberbezpieczeństwie w Orange, i nowym podejściu do pomysłów w Nasz Orange i ich związku z pracowniczym programem Oz.

Zlot odwiedzili tym razem także Jean-François Fallacher – prezes Orange Polska i Jolanta Dudek członkini  zarządu ds. Doświadczeń Klientów. Był czas na kilka ciepłych słów oraz proste pytanie: co możemy zmienić w naszej firmie by działało lepiej, w końcu na Nasz Orange pojawiają się one wszystkie. Kto był, ten wiedział jak to wyglądało. Kto nie był – zostaje mu obejrzenie zdjęć.

A wieczorem była integracja. Jak wiadomo: what happens in Vegas stays in Vegas, więc nie pozostaje mi nic innego jak podziękować raz jeszcze wszystkim za udział i zaprosić na www.nasz.orange.pl.

Udostępnij: III Zlot Społeczności Nasz Orange  – jest nas już ponad 46 tys.
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Drzewo. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    mike278 11:50 08-10-2018
    Ze tez praca mi weszla w paradę.
    Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 18:09 08-10-2018
    Ja też musiałem odmówić uczestnictwa w zlocie :( Ojcostwo w pierwszych latach życia dziecka rządzi się swoimi prawami.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Piotrekk85 23:38 08-10-2018
    Jeszcze raz wielkie dzięki za możliwość uczestniczenia we wszystkich trzech tegorocznych zlotach. W przyszłym roku już tak fajnie raczej nie będzie. Super, że była okazja poznać na żywo i porozmawiać na "trudne" tematy z osobami z samej góry. Mam nadzieję, że za jakiś czas pewne rzeczy się zmienią 😉
    Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 14:52 09-10-2018
      Daj Boże :) Chociaż biznes rządzi się swoimi prawami, ale marzenia są dla ludzi - może kiedyś pablo zostanie jakimś prezesikiem w Orange ;p ;p hehe :)
      Odpowiedz
      • komentarz
        emitelek 18:35 09-10-2018
        Daj Ci Boże! Wtedy świat byłby piękniejszy! :D
        Odpowiedz

Obsługa i Relacje z Klientami

Wirtualny salon na orange.pl (14)

Piotr Domański

10 sierpnia 2018

Wirtualny salon na orange.pl
14

Nieco ponad tydzień temu spotkała się śmietanka społeczności Nasz Orange. Już po raz trzeci do Miasteczka Orange zostali zaproszeni najbardziej aktywni z aktywnych i pomocni z pomocnych. Biorąc pod uwagę, że na Nasz Orange konta ma blisko 47 tys. osób, to konkurencja jest spora. Dodam tylko, że forum miesięcznie odwiedza ponad 350 000 unikatowych użytkowników

Zlot to przede wszystkim okazja do spotkania się na żywo z najbardziej zaangażowanymi członkami społeczności, dzięki którym forum „tętni” życiem i się rozwija. Nie zbrakło też ciekawych tematów – rozmawialiśmy m.in. o 5G i eSIM, cyberbezpieczeństwie w Orange, i nowym podejściu do pomysłów w Nasz Orange i ich związku z pracowniczym programem Oz.

Zlot odwiedzili tym razem także Jean-François Fallacher – prezes Orange Polska i Jolanta Dudek członkini  zarządu ds. Doświadczeń Klientów. Był czas na kilka ciepłych słów oraz proste pytanie: co możemy zmienić w naszej firmie by działało lepiej, w końcu na Nasz Orange pojawiają się one wszystkie. Kto był, ten wiedział jak to wyglądało. Kto nie był – zostaje mu obejrzenie zdjęć.

A wieczorem była integracja. Jak wiadomo: what happens in Vegas stays in Vegas, więc nie pozostaje mi nic innego jak podziękować raz jeszcze wszystkim za udział i zaprosić na www.nasz.orange.pl.

Udostępnij: Wirtualny salon na orange.pl
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Serce. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    PAWEŁ 14:17 10-08-2018
    Czy w tym salonie da się zarejestrować pre-paida ?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 14:29 10-08-2018
      Nie ma takiej możliwości. To raczej miejsce, w którym można porozmawiać, zapytać o ofertę czy produkt. Ale z tego co pamiętam rejestracja jest możliwa na przykład u listonosza.
      Odpowiedz
  • komentarz
    jjj 15:16 10-08-2018
    Widziałem, pytałem. Tylko trochę za często włączały się w tle alarmy od telefonów. :P
    Odpowiedz
  • komentarz
    emitelek 17:44 10-08-2018
    Nic takiego nie zastąpi CZŁOWIEKA!!! Trochę nie potrzebny matrix... :/
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 17:54 10-08-2018
      Tylko, że tam siedzi żywy człowiek. Najprawdziwszy, a do tego wygadany, sprawny i znający naszą ofertę jak własną kieszeń. A że rozmawiasz z nim przez wideo? To tak samo jak ze znajomymi przez Skype, WhatsApp czy FaceTime.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Ron 19:38 11-08-2018
        Na Nasz Orange, też mogę wytłumaczyć klientowi ofertę :)
        Odpowiedz
        • komentarz
          Piotr Domański 12:34 12-08-2018
          Nawet słyszałem, że często to robisz ;-) Ukłony!
          Odpowiedz
    • komentarz
      Ron 19:37 11-08-2018
      Co Ty piszesz, z salonów nie korzystam od lat :D
      Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 21:55 10-08-2018
    Dla mnie fajna alternatywa. Zobaczymy jak długofalowy będzie to projekt.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Przemek 09:56 13-08-2018
    Zamiast tak bez użytecznej rzeczy lepiej było przeznaczyć te środki na projekt Czat z Doradcą, bo jest bardziej użyteczny, doradca tam może też odpowiedzieć na pytanie, ale co więcej zarządzać kontem klienta. Obecnie na doradcę czeka się długo i nie jest całodobowo. Proszę ulepszyć minipakiety prepaid za 3zł, aby minuty sumowały się przy zakupie nowego pakietu, a także ważność wydłużyć.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 09:08 14-08-2018
      Tylko, że na czacie jeden konsultant może jednocześnie pomagać jednej osobie. Tutaj jeden konsultant może odpowiadać na pytania (i robi to) nawet kilkunastu. Nie każdy chce by od razu zarządzać jego kontem klienckim. Ale osoba obsługująca wirtualny salon może odciążyć osoby obsługujące czat, które dzięki temu będą miały więcej czasu na obsługę bardziej złożonych przypadków.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Przemek 16:23 14-08-2018
        Tak jasne Piotruś, już to widzę jak widownia zasiada cyklicznie przed ekranami, aby oglądać strima z salonu i może dowie się czegoś ciekawego. Ludzie jak mają problem to sięgają w pierwszej kolejności po znane formy kontaktu BOK, Facebook lub czat, a ten ostatni jest bardzo dobrą innowacją pod warunkiem, że będziecie ją rozwijać. Dalej brak załączania screenów dla Doradcy, brak czekania kolejkowego, brak całodobowości czata. Nad tym się skupcie a nie nad strimami, który wiadomo po co jest tylko- aby pochwalić się smart salonem hiper, super!
        Odpowiedz
        • komentarz
          Piotr Domański 16:27 14-08-2018
          Przemku, z tej opcji korzysta koło 900 osób dziennie, 300 zadaje pytania a czat trwa 5 godzin. I obsługuje to jeden konsultant. Więc tak, jednak ludzie słuchają streama z salonu. Czy cyklicznie - to bez znaczenia. Ważne, że znajdują tam odpowiedź na swoje pytania.
          Odpowiedz
          • komentarz
            Przemek 21:43 15-08-2018
            Ludzie wchodzą z ciekawości tak jak ja wszedłem z czystej ciekawości i zadałem banalne pytanie, by mieć frajdę, ale na pewno projekt nie tak potrzebny jak wygodny czat z doradcą, więc ten kanał rozwijajcie.
            Odpowiedz

Obsługa i Relacje z Klientami

O czym trzeba pamiętać, gdy jedzie się za granicę? – roaming w Orange (11)

Regina Jabczyńska

20 lipca 2018

O czym trzeba pamiętać, gdy jedzie się za granicę? – roaming w Orange
11

Nieco ponad tydzień temu spotkała się śmietanka społeczności Nasz Orange. Już po raz trzeci do Miasteczka Orange zostali zaproszeni najbardziej aktywni z aktywnych i pomocni z pomocnych. Biorąc pod uwagę, że na Nasz Orange konta ma blisko 47 tys. osób, to konkurencja jest spora. Dodam tylko, że forum miesięcznie odwiedza ponad 350 000 unikatowych użytkowników

Zlot to przede wszystkim okazja do spotkania się na żywo z najbardziej zaangażowanymi członkami społeczności, dzięki którym forum „tętni” życiem i się rozwija. Nie zbrakło też ciekawych tematów – rozmawialiśmy m.in. o 5G i eSIM, cyberbezpieczeństwie w Orange, i nowym podejściu do pomysłów w Nasz Orange i ich związku z pracowniczym programem Oz.

Zlot odwiedzili tym razem także Jean-François Fallacher – prezes Orange Polska i Jolanta Dudek członkini  zarządu ds. Doświadczeń Klientów. Był czas na kilka ciepłych słów oraz proste pytanie: co możemy zmienić w naszej firmie by działało lepiej, w końcu na Nasz Orange pojawiają się one wszystkie. Kto był, ten wiedział jak to wyglądało. Kto nie był – zostaje mu obejrzenie zdjęć.

A wieczorem była integracja. Jak wiadomo: what happens in Vegas stays in Vegas, więc nie pozostaje mi nic innego jak podziękować raz jeszcze wszystkim za udział i zaprosić na www.nasz.orange.pl.

Udostępnij: O czym trzeba pamiętać, gdy jedzie się za granicę? – roaming w Orange
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Filiżanka. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Piotrekk85 14:37 20-07-2018
    Poradnik niekompletny. Brak informacji że w sporej liczbie krajów nie działa proste wybieranie na prepaidzie. Ponadto warto zasygnalizować że poza Europą mogą być inne zakresy częstotliwości więc europejskie telefony mogą nie działać. Warto też powpisywac do książki numery z prefiksami krajów.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Regina Jabczyńska 15:42 20-07-2018
      Dziękujemy za sugestię, a jeśli chodzi o proste wybieranie na prepaidzie, to niedługo pojawi się film na ten temat od Orange Ekspert.
      Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 21:39 20-07-2018
      @Piotrekk85 cenne uwagi :) Ty przyjacielu to masz wiedzę :) I pisze to poważnie - myślę że 1/4 pracowników miasteczka Orange nie ogarnia tylu tematów co ten człowiek :)
      Odpowiedz
      • komentarz
        Piotrekk85 12:19 22-07-2018
        Pawle, często bywam w Czechach gdzie niestety proste wybieranie częściej nie działa niż działa. Póki ktoś sam nie przeżyje jakiejś sytuacji awaryjnej za granicą (czemu nikomu nie życzę) to ma trochę inny pogląd na takie sprawy. Sam coś takiego przeżyłem nie mogąc się nigdzie dodzwonić czy "puścić strzałki". A dziś wszystkie dyskusje czy informacje na stronie www Orange dotyczą głównie opłat - owszem to istotne ale nie całość kwestii związanych z roamingiem. Mi się wydaje, że są działy w Orange monitorujące te kwestie. Ale pewnie ktoś powie mało popularne. Owszem - ale stworzenie informacji na www ile może kosztować? 1000 zł? Może to się nie zwróci za miesiąc czy dwa, ale też jest pewna "misja" której nie przeliczy się na pieniądze.
        Odpowiedz
  • komentarz
    Jxbn 14:42 20-07-2018
    A WiFi Calling za granicą to działa chyba tylko mając abonament?
    Odpowiedz
    • komentarz
      Regina Jabczyńska 15:43 20-07-2018
      WiFi Calling, zgodnie z regulaminem usługi „Promocja nie jest dostępna dla abonentów ofert na kartę oraz ofert Mix.” Link do regulaminu:http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/2005899/4108082176.pdf
      Odpowiedz
  • komentarz
    WpisTendencyjny 20:03 22-07-2018
    Droga Autorko, dlaczego chcesz Za Nim Wyjechać? Zanim skasujesz ten komentarz, odpowiedz (lub popraw tekst) :)
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 08:42 23-07-2018
      Nie usuwamy komentarzy, a jedynie dziękujemy za zauważenie tego, czego my nie dostrzegliśmy ;-) Już poprawione. Pozdrawiam, Domański (blogowy korektor na 1/8 etatu) ;-)
      Odpowiedz
  • komentarz
    Pan Pikuś 21:49 22-07-2018
    Warto też doprecyzować... Będąc np na Słowacji i wykonując połączenie na niemiecki nr tel, to też będzie połączenie międzynarodowe.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 09:01 23-07-2018
      Jednak nie ;-) Jak dzwonisz, będąc zarejestrowanym w słowackiej sieci do Niemiec to jest to roaming.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Pan Pikuś 10:50 23-07-2018
        Ups... No to przepraszam. Chciałem błysnąć, nie wyszło 😕
        Odpowiedz

Obsługa i Relacje z Klientami

Czy salony stacjonarne są nam jeszcze potrzebne? (8)

Marta Cieślak-Krajewska

23 czerwca 2018

Czy salony stacjonarne są nam jeszcze potrzebne?
8

Nieco ponad tydzień temu spotkała się śmietanka społeczności Nasz Orange. Już po raz trzeci do Miasteczka Orange zostali zaproszeni najbardziej aktywni z aktywnych i pomocni z pomocnych. Biorąc pod uwagę, że na Nasz Orange konta ma blisko 47 tys. osób, to konkurencja jest spora. Dodam tylko, że forum miesięcznie odwiedza ponad 350 000 unikatowych użytkowników

Zlot to przede wszystkim okazja do spotkania się na żywo z najbardziej zaangażowanymi członkami społeczności, dzięki którym forum „tętni” życiem i się rozwija. Nie zbrakło też ciekawych tematów – rozmawialiśmy m.in. o 5G i eSIM, cyberbezpieczeństwie w Orange, i nowym podejściu do pomysłów w Nasz Orange i ich związku z pracowniczym programem Oz.

Zlot odwiedzili tym razem także Jean-François Fallacher – prezes Orange Polska i Jolanta Dudek członkini  zarządu ds. Doświadczeń Klientów. Był czas na kilka ciepłych słów oraz proste pytanie: co możemy zmienić w naszej firmie by działało lepiej, w końcu na Nasz Orange pojawiają się one wszystkie. Kto był, ten wiedział jak to wyglądało. Kto nie był – zostaje mu obejrzenie zdjęć.

A wieczorem była integracja. Jak wiadomo: what happens in Vegas stays in Vegas, więc nie pozostaje mi nic innego jak podziękować raz jeszcze wszystkim za udział i zaprosić na www.nasz.orange.pl.

Udostępnij: Czy salony stacjonarne są nam jeszcze potrzebne?
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Dom. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 14:41 23-06-2018
    A inne miasta doczekają się podobnych salonów, np. takie Kielce???
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 18:47 23-06-2018
      np. Kiecle to nie wiem;-), ale Smart Store mamy już sporo w całej Polsce. Choć ten faktycznie jest wyjątkowy.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Ron 15:05 24-06-2018
    Teraz należy to utrzymać. NJU nie potrzebuje salonów i jest ok. Większość idzie do salonu, bo czują się ważni, że są obsługiwani i konsultantowi będzie zależeć na zadowoleniu klienta - teoria :D
    Odpowiedz
  • komentarz
    Piotrekk85 11:11 25-06-2018
    Szkoda, że otwiera się salony w dużych miastach a zamyka w mniejszych miejscowościach. Wg mnie to duży błąd. Koszt wynajęcia lokalu nie jest zbyt duży, a salony w małych miastach mogą być otwarte np. co drugi dzień. Ew. jakieś partnerstwo z siecią sprzedaży aby np. wymienić sim, podpisać jakieś papiery do zleceń itp itd.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Marta Cieślak-Krajewska 16:50 25-06-2018
      Piotrek, w całej Polsce mamy ponad 700 salonów. Stale modernizujemy mniejsze salony - do końca tego roku nową oprawę zyska ponad 100 punktów, a do 2021 roku zmodernizowane zostaną wszystkie placówki.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Piotrekk85 13:08 26-06-2018
        Może w innych regionach kraju. W Olsztynie w ciągu dwóch, trzech lat zamknięto 2 salony bez tworzenia nowych.
        Odpowiedz
  • komentarz
    Łukasz 18:34 10-08-2018
    Wydaje mi sie że im wiecej takich salonów tym lepiej.Co do obsługi klienta online to wolę kontakt z żywym człowiekiem w punkie sprzedaży widze co podpisuję i co do czego jest...
    Odpowiedz
  • komentarz
    Astis 11:38 02-09-2018
    Smarty, małe i miłe w obsłudze bez kolejek są nam jeszcze potrzebne. Zwlaszcza osobą starszym, dla których jak nie ma stacjonarnego sklepu to jest się niewiarygodnym na rynku ....
    Odpowiedz

Obsługa i Relacje z Klientami

Zapraszamy do Smart Store Orange w naszej siedzibie (4)

Wojtek Jabczyński

7 maja 2018

Zapraszamy do  Smart Store Orange w naszej siedzibie
4

Nieco ponad tydzień temu spotkała się śmietanka społeczności Nasz Orange. Już po raz trzeci do Miasteczka Orange zostali zaproszeni najbardziej aktywni z aktywnych i pomocni z pomocnych. Biorąc pod uwagę, że na Nasz Orange konta ma blisko 47 tys. osób, to konkurencja jest spora. Dodam tylko, że forum miesięcznie odwiedza ponad 350 000 unikatowych użytkowników

Zlot to przede wszystkim okazja do spotkania się na żywo z najbardziej zaangażowanymi członkami społeczności, dzięki którym forum „tętni” życiem i się rozwija. Nie zbrakło też ciekawych tematów – rozmawialiśmy m.in. o 5G i eSIM, cyberbezpieczeństwie w Orange, i nowym podejściu do pomysłów w Nasz Orange i ich związku z pracowniczym programem Oz.

Zlot odwiedzili tym razem także Jean-François Fallacher – prezes Orange Polska i Jolanta Dudek członkini  zarządu ds. Doświadczeń Klientów. Był czas na kilka ciepłych słów oraz proste pytanie: co możemy zmienić w naszej firmie by działało lepiej, w końcu na Nasz Orange pojawiają się one wszystkie. Kto był, ten wiedział jak to wyglądało. Kto nie był – zostaje mu obejrzenie zdjęć.

A wieczorem była integracja. Jak wiadomo: what happens in Vegas stays in Vegas, więc nie pozostaje mi nic innego jak podziękować raz jeszcze wszystkim za udział i zaprosić na www.nasz.orange.pl.

Udostępnij: Zapraszamy do  Smart Store Orange w naszej siedzibie
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Gwiazda. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Astis 15:24 08-05-2018
    Kolejne ? Serio ? ;)
    Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 21:44 08-05-2018
    O proszę na wystawce nie tylko same smartfony królują :) Jest i Nokia i chyba jakiś Samsung z fizyczną klawiaturką :)
    Odpowiedz
    • komentarz
      MrPepka 00:00 16-05-2018
      Co z updatem softu do LG G6? https://www.dobreprogramy.pl/Smartfony-LG-z-powazna-luka-w-klawiaturze-moga-wyciec-loginy-i-hasla,News,88104.html
      Odpowiedz
  • komentarz
    Jacek 21:35 15-06-2018
    Może by tak zamiast zajmować się otwieraniem kolejnych lokali firma Orange zajęłaby się naprawą usług? Mój telefon to HTC U11, na zasięgu wszystkie kreski, świeci się LTE+ a prędkości jakie osiągam to max 7 Mbps przy pobieraniu. Mieszkam praktycznie w centrum polski tak więc nie ma problemu z dostępnością nadajników. Punkty dostępowe ustawione w telefonie tak jak chce Orange.
    Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej