Innowacje

Zrób to sam, w rozszerzonej rzeczywistości (1)

Marta Krajewska

18 maja 2022

Zrób to sam, w rozszerzonej rzeczywistości
1

Nie czytam instrukcji obsługi. Wciskam guziki, aż zadziała – wielu z nas mogłoby się podpisać po tymi słowami. Żyjemy w pośpiechu, a o naszą uwagę walczą tysiące spraw.  Wnikliwe czytanie instrukcji to luksus, na który rzadko możemy sobie pozwolić. A gdyby tak przełożyć ją na trójwymiarowy obraz i wrzucić do telefonu?

– Rozszerzona rzeczywistość, czyli Augmented Reality (AR) łączy świat rzeczywisty z tym generowanym komputerowo. Postanowiliśmy wykorzystać możliwości tej technologii, żeby ułatwić naszym klientom proces podłączenia FunBoxa i konfigurację internetu, bez konieczności czekania na wizytę technika – tłumaczy Ania Wójcicka, kierownik Wydziału Customer Journey w Orange.

Zasada jest bardzo prosta – wystarczy ściągnąć ze sklepu Orange bezpłatną aplikację mobilną, zainstalować ją, uruchomić i skierować aparat na urządzenie. Aplikacja rozpozna FunBox i krok po kroku przeprowadzi nas przez proces jego uruchamiania.

Aplikacja jest bardzo intuicyjna i przyjazna. Zanim udostępniliśmy ją naszym klientom, poprosiliśmy o opinię grupę testerów. Ponad 90 proc. z powodzeniem podłączyło urządzenie, postępując zgodnie z wytycznymi w aplikacji. 91 proc. oceniło aplikację jako intuicyjną i prostą w nawigacji, a 89 proc. uznało, że jest pomocna dla osób, które mają problemy z podłączeniem urządzenia lub nie wiedzą, jak to zrobić – wyjaśnia Michał Prusak, główny specjalista Customer Journey w Orange.

Zobaczcie, jak działa aplikacja.

Z aplikacji mogli skorzystać klienci, którzy samodzielnie instalowali model FunBox 3.0 przy zakupie nowej usługi dostępu do internetu oraz ofercie Orange Love Mini.

– Aplikacja była oddana do użytku naszych klientów testowo, na parę miesięcy. Obecnie nie jest dostępna. Jednak widzimy jej potencjał i pracujemy nad komercyjnym wdrożeniem – dodaje Ania Wójcicka.

To kolejny wpis zainspirowany Innovation Day, którego podsumowanie przeczytacie tutaj: Wyjdź z pudełka, spójrz inaczej

Przeczytajcie także o usługach dronowych od Orange: Drony, nowe usługi od Orange

Udostępnij: Zrób to sam, w rozszerzonej rzeczywistości
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Tree. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 22:35 18-05-2022
    O proszę 😉 Ja pomimo ciągłego braku czasu uwielbiam czytać instrukcje i regulaminy 😉 Witamy Marto w pracy 🙂
    Odpowiedz

Innowacje

Drony, nowe usługi od Orange (1)

Marta Krajewska

11 maja 2022

Drony, nowe usługi od Orange
1

Nie czytam instrukcji obsługi. Wciskam guziki, aż zadziała – wielu z nas mogłoby się podpisać po tymi słowami. Żyjemy w pośpiechu, a o naszą uwagę walczą tysiące spraw.  Wnikliwe czytanie instrukcji to luksus, na który rzadko możemy sobie pozwolić. A gdyby tak przełożyć ją na trójwymiarowy obraz i wrzucić do telefonu?

– Rozszerzona rzeczywistość, czyli Augmented Reality (AR) łączy świat rzeczywisty z tym generowanym komputerowo. Postanowiliśmy wykorzystać możliwości tej technologii, żeby ułatwić naszym klientom proces podłączenia FunBoxa i konfigurację internetu, bez konieczności czekania na wizytę technika – tłumaczy Ania Wójcicka, kierownik Wydziału Customer Journey w Orange.

Zasada jest bardzo prosta – wystarczy ściągnąć ze sklepu Orange bezpłatną aplikację mobilną, zainstalować ją, uruchomić i skierować aparat na urządzenie. Aplikacja rozpozna FunBox i krok po kroku przeprowadzi nas przez proces jego uruchamiania.

Aplikacja jest bardzo intuicyjna i przyjazna. Zanim udostępniliśmy ją naszym klientom, poprosiliśmy o opinię grupę testerów. Ponad 90 proc. z powodzeniem podłączyło urządzenie, postępując zgodnie z wytycznymi w aplikacji. 91 proc. oceniło aplikację jako intuicyjną i prostą w nawigacji, a 89 proc. uznało, że jest pomocna dla osób, które mają problemy z podłączeniem urządzenia lub nie wiedzą, jak to zrobić – wyjaśnia Michał Prusak, główny specjalista Customer Journey w Orange.

Zobaczcie, jak działa aplikacja.

Z aplikacji mogli skorzystać klienci, którzy samodzielnie instalowali model FunBox 3.0 przy zakupie nowej usługi dostępu do internetu oraz ofercie Orange Love Mini.

– Aplikacja była oddana do użytku naszych klientów testowo, na parę miesięcy. Obecnie nie jest dostępna. Jednak widzimy jej potencjał i pracujemy nad komercyjnym wdrożeniem – dodaje Ania Wójcicka.

To kolejny wpis zainspirowany Innovation Day, którego podsumowanie przeczytacie tutaj: Wyjdź z pudełka, spójrz inaczej

Przeczytajcie także o usługach dronowych od Orange: Drony, nowe usługi od Orange

Udostępnij: Drony, nowe usługi od Orange
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Star. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 22:24 11-05-2022
    Myślę że drony mają ogromny potencjał. Uważam że za kilka lat będą stałe patrolować nasze ulice, transportować krew na ratunek do Szpitali, etc, etc.....drony mogą być wykorzystywane w tak wielu dziedzinach, że.....obawiam się że kiedyś może dojść do tego że będą limity w takich lotach. Wyobraźmy sobie ze nad centrum Warszawy lata 2000 dronów w jednym czasie 😉
    Odpowiedz

Innowacje

Wyjdź z pudełka, spójrz inaczej (2)

Marta Krajewska

2 maja 2022

Wyjdź z pudełka, spójrz inaczej
2

Nie czytam instrukcji obsługi. Wciskam guziki, aż zadziała – wielu z nas mogłoby się podpisać po tymi słowami. Żyjemy w pośpiechu, a o naszą uwagę walczą tysiące spraw.  Wnikliwe czytanie instrukcji to luksus, na który rzadko możemy sobie pozwolić. A gdyby tak przełożyć ją na trójwymiarowy obraz i wrzucić do telefonu?

– Rozszerzona rzeczywistość, czyli Augmented Reality (AR) łączy świat rzeczywisty z tym generowanym komputerowo. Postanowiliśmy wykorzystać możliwości tej technologii, żeby ułatwić naszym klientom proces podłączenia FunBoxa i konfigurację internetu, bez konieczności czekania na wizytę technika – tłumaczy Ania Wójcicka, kierownik Wydziału Customer Journey w Orange.

Zasada jest bardzo prosta – wystarczy ściągnąć ze sklepu Orange bezpłatną aplikację mobilną, zainstalować ją, uruchomić i skierować aparat na urządzenie. Aplikacja rozpozna FunBox i krok po kroku przeprowadzi nas przez proces jego uruchamiania.

Aplikacja jest bardzo intuicyjna i przyjazna. Zanim udostępniliśmy ją naszym klientom, poprosiliśmy o opinię grupę testerów. Ponad 90 proc. z powodzeniem podłączyło urządzenie, postępując zgodnie z wytycznymi w aplikacji. 91 proc. oceniło aplikację jako intuicyjną i prostą w nawigacji, a 89 proc. uznało, że jest pomocna dla osób, które mają problemy z podłączeniem urządzenia lub nie wiedzą, jak to zrobić – wyjaśnia Michał Prusak, główny specjalista Customer Journey w Orange.

Zobaczcie, jak działa aplikacja.

Z aplikacji mogli skorzystać klienci, którzy samodzielnie instalowali model FunBox 3.0 przy zakupie nowej usługi dostępu do internetu oraz ofercie Orange Love Mini.

– Aplikacja była oddana do użytku naszych klientów testowo, na parę miesięcy. Obecnie nie jest dostępna. Jednak widzimy jej potencjał i pracujemy nad komercyjnym wdrożeniem – dodaje Ania Wójcicka.

To kolejny wpis zainspirowany Innovation Day, którego podsumowanie przeczytacie tutaj: Wyjdź z pudełka, spójrz inaczej

Przeczytajcie także o usługach dronowych od Orange: Drony, nowe usługi od Orange

Udostępnij: Wyjdź z pudełka, spójrz inaczej
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Plane. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 20:35 02-05-2022
    Czekamy na video relacje z tego wydarzenia.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Marta Krajewska 10:30 04-05-2022
      pablo, wydarzenie odbywało się online, więc nie robiliśmy relacji video
      Odpowiedz

Innowacje

Biuro z samolotu, pierwsza holoportacja i inne ciekawostki (2)

Kasia Barys

23 kwietnia 2022

Biuro z samolotu, pierwsza holoportacja i inne ciekawostki
2

Nie czytam instrukcji obsługi. Wciskam guziki, aż zadziała – wielu z nas mogłoby się podpisać po tymi słowami. Żyjemy w pośpiechu, a o naszą uwagę walczą tysiące spraw.  Wnikliwe czytanie instrukcji to luksus, na który rzadko możemy sobie pozwolić. A gdyby tak przełożyć ją na trójwymiarowy obraz i wrzucić do telefonu?

– Rozszerzona rzeczywistość, czyli Augmented Reality (AR) łączy świat rzeczywisty z tym generowanym komputerowo. Postanowiliśmy wykorzystać możliwości tej technologii, żeby ułatwić naszym klientom proces podłączenia FunBoxa i konfigurację internetu, bez konieczności czekania na wizytę technika – tłumaczy Ania Wójcicka, kierownik Wydziału Customer Journey w Orange.

Zasada jest bardzo prosta – wystarczy ściągnąć ze sklepu Orange bezpłatną aplikację mobilną, zainstalować ją, uruchomić i skierować aparat na urządzenie. Aplikacja rozpozna FunBox i krok po kroku przeprowadzi nas przez proces jego uruchamiania.

Aplikacja jest bardzo intuicyjna i przyjazna. Zanim udostępniliśmy ją naszym klientom, poprosiliśmy o opinię grupę testerów. Ponad 90 proc. z powodzeniem podłączyło urządzenie, postępując zgodnie z wytycznymi w aplikacji. 91 proc. oceniło aplikację jako intuicyjną i prostą w nawigacji, a 89 proc. uznało, że jest pomocna dla osób, które mają problemy z podłączeniem urządzenia lub nie wiedzą, jak to zrobić – wyjaśnia Michał Prusak, główny specjalista Customer Journey w Orange.

Zobaczcie, jak działa aplikacja.

Z aplikacji mogli skorzystać klienci, którzy samodzielnie instalowali model FunBox 3.0 przy zakupie nowej usługi dostępu do internetu oraz ofercie Orange Love Mini.

– Aplikacja była oddana do użytku naszych klientów testowo, na parę miesięcy. Obecnie nie jest dostępna. Jednak widzimy jej potencjał i pracujemy nad komercyjnym wdrożeniem – dodaje Ania Wójcicka.

To kolejny wpis zainspirowany Innovation Day, którego podsumowanie przeczytacie tutaj: Wyjdź z pudełka, spójrz inaczej

Przeczytajcie także o usługach dronowych od Orange: Drony, nowe usługi od Orange

Udostępnij: Biuro z samolotu, pierwsza holoportacja i inne ciekawostki
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Star. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 21:49 24-04-2022
    Ciekawe jaki smartfon był ukryty pod tym etui. Być może to jakiś Samsung 😉
    Odpowiedz
  • komentarz
    mike278 14:56 25-04-2022
    "Ponieważ znajdował się w etui, przyjął na siebie całą siłę uderzenia." No to tak nie do końca. Energia początkowa naboju 7,62x39 to około 2000 J a prędkość początkowa to ponad 700 m/s. Prawdopodobnie był to rykoszet. W przeciwnym razie przy standardowej odległości prowadzenia ognia pocisk o masie ponad 7 gramów przebiłby etui, smartfon i być może żołnierza. Ale tak właśnie tworzy się urban legends.
    Odpowiedz

Innowacje

Technologie pomagają Ukrainie (2)

Kasia Barys

5 marca 2022

Technologie pomagają Ukrainie
2

Nie czytam instrukcji obsługi. Wciskam guziki, aż zadziała – wielu z nas mogłoby się podpisać po tymi słowami. Żyjemy w pośpiechu, a o naszą uwagę walczą tysiące spraw.  Wnikliwe czytanie instrukcji to luksus, na który rzadko możemy sobie pozwolić. A gdyby tak przełożyć ją na trójwymiarowy obraz i wrzucić do telefonu?

– Rozszerzona rzeczywistość, czyli Augmented Reality (AR) łączy świat rzeczywisty z tym generowanym komputerowo. Postanowiliśmy wykorzystać możliwości tej technologii, żeby ułatwić naszym klientom proces podłączenia FunBoxa i konfigurację internetu, bez konieczności czekania na wizytę technika – tłumaczy Ania Wójcicka, kierownik Wydziału Customer Journey w Orange.

Zasada jest bardzo prosta – wystarczy ściągnąć ze sklepu Orange bezpłatną aplikację mobilną, zainstalować ją, uruchomić i skierować aparat na urządzenie. Aplikacja rozpozna FunBox i krok po kroku przeprowadzi nas przez proces jego uruchamiania.

Aplikacja jest bardzo intuicyjna i przyjazna. Zanim udostępniliśmy ją naszym klientom, poprosiliśmy o opinię grupę testerów. Ponad 90 proc. z powodzeniem podłączyło urządzenie, postępując zgodnie z wytycznymi w aplikacji. 91 proc. oceniło aplikację jako intuicyjną i prostą w nawigacji, a 89 proc. uznało, że jest pomocna dla osób, które mają problemy z podłączeniem urządzenia lub nie wiedzą, jak to zrobić – wyjaśnia Michał Prusak, główny specjalista Customer Journey w Orange.

Zobaczcie, jak działa aplikacja.

Z aplikacji mogli skorzystać klienci, którzy samodzielnie instalowali model FunBox 3.0 przy zakupie nowej usługi dostępu do internetu oraz ofercie Orange Love Mini.

– Aplikacja była oddana do użytku naszych klientów testowo, na parę miesięcy. Obecnie nie jest dostępna. Jednak widzimy jej potencjał i pracujemy nad komercyjnym wdrożeniem – dodaje Ania Wójcicka.

To kolejny wpis zainspirowany Innovation Day, którego podsumowanie przeczytacie tutaj: Wyjdź z pudełka, spójrz inaczej

Przeczytajcie także o usługach dronowych od Orange: Drony, nowe usługi od Orange

Udostępnij: Technologie pomagają Ukrainie
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Truck. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    emitelek 18:37 06-03-2022
    Google??? To też jedno wielkie G...no!!! https://dailyweb.pl/google-blokuje-akcje-anonymous-przeciwko-rosji-google-why/?fbclid=IwAR1XNfMYcpy9idXCGXgTUkeTDwXa1-ttnHqmRo5AouxHuk9E7Fn4yze3sHA
    Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 21:19 07-03-2022
    I oby te technologie pomagały niewinnym ludziom jak najdłużej. By za jakiś czas wielka pomoc nie przerodziła się w falę krytyki i mowy nienawisci. Ja osobiście uważam że powinien powstać ogólnopolski rejestr uchodźców z dokładnymi danymi, adresem tymczasowym, kwalifikacjami zawodowymi, etc. Państwo, zakłady prywatne powinny zatrudniać (oby nie kosztem Polaków) obywateli Ukrainy po to by mogli oni utrzymać się w miarę możliwości samodzielnie w naszym kraju. Owszem pomoc krótkoterminowa - jestem na TAK, nie mam nic przeciwko, ale.....trzeba za jakiś czas aktywizować zawodowo tych ludzi. I myślę że to będzie ogromne wyzwanie dla polskiej gospodarki.
    Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej