Informacje prasowe

Po deregulacji szerokopasmowego dostępu do internetu Orange Polska zapowiada nową ofertę dla klientów indywidualnych

8 października 2014

Po deregulacji szerokopasmowego dostępu do internetu Orange Polska zapowiada nową ofertę dla klientów indywidualnych
0

Orange Polska zamierza nadal udostępniać swoją infrastrukturę internetową operatorom alternatywnym na obszarach objętych deregulacją. W najbliższym czasie wprowadzona zostanie nowa oferta internetowa dla klientów indywidualnych. Analizowane są także możliwości inwestycji w infrastrukturę szerokopasmową. To reakcja na decyzję Urzędu Komunikacji Elektronicznej  o uwolnieniu usług internetowych z ograniczeń regulacyjnych na terenie 76 gmin.

-UKE tworzy warunki do rozwoju rynku internetowego i realizacji Agendy Cyfrowej  w Polsce. Deregulacja szerokopasmowego dostępu do Internetu z pewnością się do tego przyczyni. To dobra wiadomość przede wszystkim dla klientów, którzy już wkrótce będą mogli skorzystać z nowej atrakcyjnej oferty internetowej – mówi prezes Orange Polska, Bruno Duthoit – Decyzja UKE tworzy też lepsze warunki dla inwestycji w bardzo szybki szerokopasmowy internet. Analizujemy wszystkie możliwe opcje i w ciągu kilku miesięcy zdefiniujemy plan w tej dziedzinie”.

Decyzja deregulacyjna UKE zmienia przepisy z 2006 r., kiedy to Telekomunikacja Polska (obecnie Orange Polska) miała pozycję dominującą na rynku usług internetowych i została zobowiązana do udostępniania operatorom alternatywnym na preferencyjnych warunkach swoich łączy internetowych. Obecnie  ograniczenia regulacyjne sprzed lat nie mają już racji bytu. Największą siłą na rynku dostępu do internetu w największych miastach Polski są operatorzy telewizji kablowych, których nie obejmują jakiekolwiek regulacje telekomunikacyjne.

Założenia deregulacji wprowadzonej przez UKE zatwierdziła Komisja Europejska. Pozytywną opinię wydał także UOKiK.

Kontakt dla mediów:
Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska
e-mail: wojciech.jabczynski@orange.com

Udostępnij: Po deregulacji szerokopasmowego dostępu do internetu Orange Polska zapowiada nową ofertę dla klientów indywidualnych

Informacje prasowe

Złote Effie dla nju mobile

7 października 2014

Złote Effie dla nju mobile
0

Kampania „Ograniczenia i limity nie interesują mnie” wprowadzająca markę nju mobile na rynek została doceniona w 15. polskiej edycji prestiżowego konkursu Effie Awards, zdobywając nagrodę w kategorii „Launch”. Nagrodę odebrały wspólnie Orange Polska, agencja Ogilvy&Mather oraz dom mediowy MEC.

Wręczając nagrodę Paweł Kastory, prezes zarządu DDB Warszawa powiedział: Nie chcieli pójść w ślady poprzedników, z których żaden nie odegrał jeszcze poważnej roli na rynku. Nie mają własnych punktów sprzedaży. Bardzo szybko jednak uzyskali 77% wspomaganej świadomości marki, przekroczyli znacząco plany sprzedaży i zrobili to efektywniej niż najagresywniejszy konkurent.

– Wyzwaniem było wprowadzenie nowej marki, na niezwykle zatłoczonym rynku. Dysponując wielokrotnie niższym budżetem komunikacyjnym niż konkurenci, musieliśmy szybko zbudować świadomość nowej marki. Kluczem do sukcesu była wyróżnialność. Kreatywność to najkrótsza, ale jednocześnie najtrudniejsza droga do efektywnej komunikacji. Najkrótsza, bo bardzo kreatywny pomysł oznacza lepsze wyróżnienie z tłumu. A jeśli coś się lepiej wyróżnia, to szybciej zapada w świadomość, przy mniejszych nakładach na media. Najtrudniejsza, bo niełatwo jest stworzyć coś naprawdę oryginalnego, co jednocześnie nie będzie przekombinowane. A skutecznie kreatywna komunikacja musi być jednocześnie angażująca i przekonująca – powiedział Paweł Patkowski, dyrektor wykonawczy ds. marki i komunikacji marketingowej Orange Polska.

Wczorajsza nagroda jest kolejną na koncie nju mobile. W listopadzie ubiegłego roku Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB przyznał marce Mixx Award w kategorii „Wprowadzenie nowego produktu na rynek”.

Effie Awards to jeden z najważniejszych na świecie konkursów marketingowych, zainicjowany w 1968 roku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. W Polsce prowadzi go Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, a nasz kraj jest jednym z 40 na świecie, gdzie jest organizowany konkurs. Polska edycja konkursu Effie Awards odbyła się po raz piętnasty. Tegoroczne jury nominowało do nagród 77 kampanii.

Więcej informacji o konkursie na stronie: www.effie.pl

Kontakt dla mediów:
Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska
e-mail: wojciech.jabczynski@orange.com

Udostępnij: Złote Effie dla nju mobile

Informacje prasowe

Szerokopasmowe Pomorskie już gotowe – szybki internet dla mieszkańców woj. pomorskiego

6 października 2014

Szerokopasmowe Pomorskie już gotowe – szybki internet dla mieszkańców woj. pomorskiego
0

Orange Polska zakończył budowę regionalnej sieci szerokopasmowej w Pomorskiem. Dzięki projektowi „Szerokopasmowe Pomorskie” ponad 100 tys. mieszkańców z 253 miejscowości uzyskuje możliwość dostępu do szybkich i nowoczesnych usług internetowych. Pomorskie to drugie województwo (po lubuskim), w którym lokalni operatorzy mają zagwarantowany niemal wszędzie dostęp do światłowodowej sieci szkieletowej. Każdy z nich może zbudować sieć dostępową i świadczyć usługi detaliczne klientom.

Budowa sieci szerokopasmowej w woj. pomorskim rozpoczęła się w marcu 2012 r. W ramach projektu „Szerokopasmowe Pomorskie” wybudowano sieć światłowodową o łącznej długości 1818 km tworzącą szkielet infostrady. Inwestycję zrealizowano na terenie 66 gmin zlokalizowanych w 16 powiatach. Nowoczesna sieć dotarła do 253 małych miejscowości (zamieszkałych przez ponad 100 tys. osób),  w których dotychczas nie było sieci niezbędnej do świadczenia nowoczesnych usług internetowych.
Łączna wartość projektu wyniosła 137 mln zł, z czego 36 mln zł stanowiła dotacja unijna, a pozostała część to środki własne Orange Polska.

– Kiedy  zastanawiam się, jaki wpływ może mieć na nasze życie internet, przychodzi mi na myśl Jack Andraka. Jako 15-latek opracował test na raka trzustki. Metoda ta okazała się 168 razy szybsza i znacznie tańsza niż dotychczasowe technologie. Podstawowym narzędziem, które mu posłużyło, była wyszukiwarka internetowa. Myślę, że historia Jacka jest świetną ilustracją tezy, że powszechny dostęp do internetu daje nam niemal nieograniczone możliwości. Projekt Orange oznacza nie tylko dostęp do informacji, rozrywki, szansę na obniżenie kosztów pracy i zmniejszenie bezrobocia, ale także stworzenie stabilnych podstaw do tego, aby województwo pomorskie stało się regionem gospodarki opartej na wiedzy, związanej z kreatywnością jego mieszkańców – mówi Mieczysław Struk, marszałek województwa pomorskiego.

– Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego zaufał naszym kompetencjom i doświadczeniu, a my zgodnie z obietnicą zbudowaliśmy regionalną sieć światłowodową na terenie niemal całego województwa. To impuls dla rozwoju gospodarczego, który przyniesie korzyści dla biznesu i  mieszkańców, ułatwi funkcjonowanie i rozwój opieki zdrowotnej, edukacji i administracji. Budowa Szerokopasmowego Pomorskiego w tak krótkim czasie potwierdza, że Orange Polska jest sprawdzonym partnerem samorządów w budowie i rozbudowie infrastruktury. To już drugi taki projekt, który z sukcesem finalizujemy. Pierwszą sieć regionalną zbudowaliśmy w woj. lubuskim.  – powiedział Piotr Muszyński, wiceprezes zarządu Orange Polska.

Wybudowana w województwie pomorskim sieć szerokopasmowa daje możliwość rozwoju sieci lokalnych, które pozwolą na doprowadzenie usług internetowych bezpośrednio do domów. Dzięki zapewnieniu otwartości i neutralności technologicznej sieci szerokopasmowych budowanych przez Orange Polska każdy operator może do nich przyłączyć własną sieć lokalną i świadczyć detaliczne usługi internetowe mieszkańcom.

Orange Polska angażuje się w budowę społeczeństwa informacyjnego, inwestuje w infrastrukturę przyczyniając się do likwidacji obszarów wykluczenia cyfrowego. Od dawna współpracuje z samorządami przy budowie regionalnych sieci szerokopasmowych. Oprócz zakończonego właśnie projektu w Pomorskiem, zrealizował wcześniej sieć „Szerokopasmowe Lubuskie”, jest zaangażowany także w projekty w Polsce Wschodniej (Warmia i Mazury oraz Podkarpackie) i w Łódzkiem.

Orange Polska dba również o edukację cyfrową Polaków. Prowadzi szkolenia w zakresie bezpiecznego korzystania z Internetu, zapewnia Internet szkołom, bibliotekom publicznym, tworzy w małych miejscowościach Pracownie Orange aktywizujące lokalne społeczności. Z internetu w bibliotekach skorzystało już 5 mln osób, w tym wiele z grupy 50+, w szkolnych pracowniach internetowych uczy się 3 mln uczniów a w zasięgu Pracowni Orange jest 250 tys. potencjalnych użytkowników.

Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Pomorskiego
Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013 to największe przedsięwzięcie finansowe w historii regionu. Wartość programu finansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego wynosi ponad 938 mln euro. Ze środków RPO WP, zarządzanego przez Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego, finansowane są projekty z niemal wszystkich dziedzin gospodarki i usług publicznych.

Wypowiedź Piotra Muszyńskiego, wiceprezesa zarządu ds. operacyjnych, Orange Polska

Kontakt dla mediów:
Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska
e-mail: wojciech.jabczynski@orange.com

Udostępnij: Szerokopasmowe Pomorskie już gotowe – szybki internet dla mieszkańców woj. pomorskiego

Informacje prasowe

Orange Finanse: bank w smartfonie, na prostych zasadach

2 października 2014

Orange Finanse: bank w smartfonie, na prostych zasadach
0

Konto bankowe w kilka kliknięć na smartfonie – bez wychodzenia z domu i podpisywania dokumentów. Do tego nawet 600 zł zwrotu za płatności zbliżeniowe, 4 proc. na koncie oszczędnościowym oraz darmowy limit kredytowy na start, do wykorzystania od razu po aktywacji konta. To tylko niektóre z możliwości, jakie oferuje Orange Finanse – prosta i przejrzysta oferta bankowa dla wszystkich, którzy cenią swój czas i chcą mieć wygodny, szybki i bezpieczny dostęp do pieniędzy.

Orange Finanse to wspólny projekt Orange Polska, operatora największej sieci szybkiego internetu w Polsce i mBanku – jednego z najbardziej innowacyjnych banków na świecie.

– Orange Finanse łączy w sobie najlepsze standardy mobilnej bankowości mBanku i szerokie kompetencje Orange w dziedzinie rozwiązań telekomunikacyjnych dla użytkowników smartfonów. To produkt szyty na miarę potrzeb osób nowoczesnych i wymagających, będących praktycznie cały czas on-line i oczekujących maksymalnie prostych, przyjaznych rozwiązań. Jestem przekonany, że Orange Finanse z mobilną aplikacją pozwalającą zarządzać swoimi finansami z dowolnego miejsca, korzystnymi warunkami oferty bankowej i pakietem dodatkowych benefitów stworzonym specjalnie dla naszych klientów, jest właśnie tym rozwiązaniem, na które czekali. I jednocześnie kolejnym dowodem na to, że w Orange klienci otrzymują więcej – mówi Bruno Duthoit, prezes Orange Polska.

– W ciągu zaledwie sześciu miesięcy stworzyliśmy prostą i wyróżniającą się bankowość mobilną i on-line w wydaniu dla klientów korzystających z innowacji Orange. W ten sposób kolejny raz nadajemy ton na rynku usług finansowych, czyniąc nowatorską bankowość jeszcze bardziej powszechną – mówi Cezary Stypułkowski, prezes mBanku. – Współpraca z Orange to dla nas także okazja biznesowa do dalszego dynamicznego wzrostu dzięki dostarczaniu produktów finansowych nowej, atrakcyjnej grupie klientów, korzystających z rozwiązań internetowych i mobilnych. Liczymy, że sojusz z Orange w ciągu najbliższych trzech lat pozwoli nam pozyskać około miliona nowych klientów – dodaje Cezary Stypułkowski.

Jak skorzystać z Orange Finanse?
Aby założyć konto w Orange Finanse, nie trzeba iść do oddziału – wystarczy smartfon z aplikacją  mobilną, stworzoną dla najpopularniejszych platform – Android oraz iOS. Nie ma też konieczności podpisywania żadnych dokumentów, ponieważ weryfikacja danych klienta odbywa się za pomocą przelewu za symboliczną złotówkę z konta, z którego użytkownik korzysta w innym banku. Dzięki aplikacji, można także, m.in. bez logowania sprawdzić stan rachunku, dostępny limit karty kredytowej, odnaleźć najbliższy bankomat. Za pośrednictwem aplikacji można też wygodnie doładować telefon prepaid oraz wykonać przelew bez konieczności podawania numeru konta odbiorcy – wystarczy jego numer telefonu wybrany z książki kontaktów na smartfonie lub jego nazwa na Facebooku. Dla klientów Orange korzystanie z aplikacji mobilnej jest całkowicie darmowe, ponieważ nie są pobierane od nich opłaty za transmisję danych.

Produkty Orange Finanse dostarczane przez mBank są dostępne także za pośrednictwem serwisu transakcyjnego www.OrangeFinanse.com oraz w około 900 salonach Orange. Internetowy serwis transakcyjny, będący uzupełnieniem aplikacji mobilnej, oferuje, m.in. inteligentną wyszukiwarkę historii, która pozwala na odnalezienie szukanej frazy już na podstawie trzech liter, a także narzędzie do planowania wydatków, ułatwiające zarządzanie domowym budżetem.

Konto, karta i przelewy za 0 zł
Wstępem do świata finansów z Orange jest Konto Osobiste, otwierane i prowadzone bez opłat, dostępne także w wersji dla klientów w wieku od 13 roku życia – Konto Osobiste 13+. W ramach umowy, z rachunku Orange Finanse bezpłatnie realizowane są również przelewy krajowe. Za darmo klienci mogą też korzystać z: tradycyjnej karty debetowej
(i karty  w wersji do rachunku 13+) oraz karty debetowej naklejki, którą można przykleić, np. na urządzeniu mobilnym i w ten sposób płacić telefonem za zakupy. Już wkrótce Orange Finanse wprowadzi także płatności smartfonem poprzez zintegrowanie karty płatniczej z aplikacją mobilną.

Karta Orange Finanse na telefonie lub w portfelu daje również dostęp do programu rabatowego Strefa Korzyści, w ramach którego klientom proponowane są indywidualnie dopasowane rabaty. Aby klient mógł z nich skorzystać, wystarczy, że wybierze w serwisie transakcyjnym lub aplikacji mobilnej ofertę, która go interesuje, a następnie zapłaci za nią kartą Orange Finanse. Rozliczenie i zwrot są dokonywane automatycznie, bezpośrednio na rachunek.

Promocje „na start”
Klienci, którzy otworzą konto w Orange Finanse, będą mogli skorzystać ze specjalnych ofert promocyjnych.

Oferty dla wszystkich klientów:
– w ciągu pierwszych trzech miesięcy od otwarcia konta, każdy użytkownik Orange Finanse będzie zwolniony z opłat związanych z korzystaniem z bankomatów w Polsce – bez względu na liczbę i rodzaj realizowanych transakcji. Po tym terminie klient nie zapłaci nic, jeśli dokona dowolną kartą Orange pięciu płatności bezgotówkowych miesięcznie lub też gdy nie będzie wypłacać gotówki (standardowo koszt wypłat z bankomatów to 5 zł miesięcznie, niezależnie od liczby transakcji). Z warunku zwolnieni są klienci w wieku 13-18 lat, dla których wszystkie transakcje kartą realizowane są bez opłat;
– Limit na Start – czyli oferta kredytu odnawialnego w wysokości 1000 zł, dostępna już na wniosku o Konto Osobiste, z której klient może skorzystać od razu po aktywacji rachunku. Limit uruchamiany jest bez prowizji i z oprocentowaniem 0 proc. przez pierwsze pół roku. Po tym czasie oprocentowanie na kolejnych dwanaście miesięcy wyniesie tylko 12,49 proc.;
– 4 proc. na rachunku oszczędnościowym w skali roku przez pierwsze sześć miesięcy dla środków o łącznej wartości do 25 tysięcy zł. Pieniądze można też ulokować na klasycznej lokacie ze stałą stopą procentową na okres 3, 6 i 12 miesięcy.

Promocje dla klientów Orange Polska:
– Orange Finanse od każdej transakcji kartą debetową w formie naklejki na smartfona naliczy 5 proc. zwrotu. W ten sposób w ciągu sześciu miesięcy klient może uzyskać nawet 600 zł. Aby wziąć udział w promocji, wystarczy w każdym miesiącu wykonać pięć transakcji bezgotówkowych dowolnymi kartami Orange Finanse oraz opłacić jedną fakturę za usługi Orange Polska z Konta Osobistego w Orange Finanse;
– dodatkowo, za wykonanie minimum pięciu dowolnych transakcji bezgotówkowych, klienci Orange otrzymają doładowanie telefonu prepaid na kwotę nawet 60 zł (maksymalnie po 20 zł przez trzy kolejne miesiące).
Co więcej, oba benefity łączą się, a więc ta sama transakcja zaliczana jest zarówno do promocji skierowanej do posiadaczy abonamentów, jak również do klientów posiadających urządzenie z kartą prepaid.

Prezentacja Orange Finance

Kontakt dla mediów:

Wojciech Jabczyński
Wojciech.Jabczynski@orange.com
Tel. + 48 502 121 859

Krzysztof Olszewski
Krzysztof.Olszewski@mbank.pl
Tel. +48 607 354 543

Udostępnij: Orange Finanse: bank w smartfonie, na prostych zasadach

Informacje prasowe

KOLEJNA EDYCJA ORANGE WARSAW FESTIVAL W CZERWCU 2015 NA SŁUŻEWCU

1 października 2014

KOLEJNA EDYCJA ORANGE WARSAW FESTIVAL W CZERWCU 2015 NA SŁUŻEWCU
0

Orange Warsaw Festival 2015 odbędzie się w dniach 12-14 czerwca na Torze Wyścigów Konnych Służewiec. Festiwal potrwa 3 dni, a na dwóch scenach wystąpi ponad 30 wykonawców. Przedsprzedaż karnetów ruszy 8 października.

Festiwal odbędzie się już po raz ósmy i zagości na Torze Wyścigów Konnych Służewiec. Nowe miejsce gwarantuje bardzo dobrą akustykę i da fanom muzyki poczucie prawdziwej festiwalowej atmosfery. Dodatkowo nie stwarza ograniczeń i barier między scenami oraz zaplanowanymi strefami. Przyszłoroczna edycja to, po raz kolejny, spotkanie z artystami na dwóch scenach – Orange Stage i Warsaw Stage oraz, trwająca do późnych godzin nocnych, zabawa w strefie Rochstar Crew. Miasteczko festiwalowe będzie jeszcze większe i zaoferuje festiwalowiczom więcej atrakcji.

Przedsprzedaż karnetów ruszy 8 października. Nowością w ofercie festiwalu są karnety Early Bird w promocyjnych cenach oraz karnety i bilety jednodniowe KIDS skierowane do najmłodszych festiwalowiczów w wieku 5-9 lat. Po raz pierwszy będzie również możliwość zakupu karnetów na raty. Szczegóły dotyczące sprzedaży ratalnej zostaną podane w listopadzie.

W sprzedaży dostępne będą także znane już bilety dla osób z niepełnosprawnościami.

Karnety w normalnych cenach będą dostępne w sprzedaży od 1 grudnia, natomiast bilety jednodniowe od 2 lutego 2015. Podobnie jak w minionej edycji, każdy klient Orange będzie mógł kupić karnet i bilet jednodniowy w kategoriach GA, GA (D) i GA (KIDS) taniej o 15%.
Bilety będzie można kupić na www.orangewarsawfestival.pl i www.eventim.pl oraz w sieci stacjonarnych punktów sprzedaży Eventim.

Karnety Early Bird w przedsprzedaży (8.10 – 30.11)
GA – 330 zł
GA (D) – 330 zł
GA (KIDS) – 160 zł

Karnety (1.12 – 12.06) – dostępne również w systemie ratalnym do 28.02
GA – 470 zł
GA z 15% rabatem dla klientów Orange – 399,50 zł
GA (D) – 470 zł
GA (D) z 15% rabatem dla klientów Orange – 399,50 zł
GA (KIDS) – 230 zł
GA (KIDS) z 15% rabatem dla klientów Orange – 195,50 zł
VIP – 1250 zł
VIP (D) – 1250 zł

Bilety jednodniowe (2.02 – 14.06)
GA – 220 zł
GA z 15% rabatem dla klientów Orange – 187 zł
GA (D) – 220 zł
GA (D) z 15% rabatem dla klientów Orange – 187 zł
GA (KIDS) – 110 zł
GA (KIDS) z 15% rabatem dla klientów Orange – 93,50 zł
VIP – 570 zł
VIP (D) – 570 zł

Szczegółowe informacje na temat biletów, regulamin imprezy oraz bieżące informacje na temat Orange Warsaw Festival 2015 znajdują się na stronie www.orangewarsawfestival.pl oraz na fanpage www.facebook.com/orangewarsawfestival.

ORANGE WARSAW FESTIVAL 2015

Dodatkowych informacji udzielą:
z ramienia Organizatora Festiwalu – firmy Rochstar Events:
Monika Nowaczewska
Head Of Communication
monika.nowaczewska@rochstar-events.com

z ramienia Sponsora Tytularnego Festiwalu – firmy Orange Polska:
Wojciech Jabczyński
Rzecznik Orange Polska
502 121 859
biuro.prasowe@orange.com

Udostępnij: KOLEJNA EDYCJA ORANGE WARSAW FESTIVAL W CZERWCU 2015 NA SŁUŻEWCU

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej