Obsługa i Relacje z Klientami

Sprawdź smartfon, zanim go kupisz z drugiej ręki (6)

Wojtek Jabczyński

1 lutego 2021

Sprawdź smartfon, zanim go kupisz z drugiej ręki
6

Dzisiaj ruszyła strona, na której możecie sprawdzić czy telefon wzięty na raty w Orange Polska jest spłacany. W ten sposób kupienie smartfona z drugiej ręki będzie bezpieczniejsze. Nie zostaniecie zaskoczeni jego blokadą.

Żeby upewnić się, że z telefonem jest wszystko ok. wchodzicie na www.orange.pl Na samym dole, w sekcji „Na skróty” znajdujecie „Status urządzenia na raty” i klikacie. Można też wejść bezpośrednio wstukując adres: www.orange.pl/zobacz/weryfikacja-imei

Następnie wprowadzacie numer IMEI smartfona i podajecie adres e-mail, na który ma być przesłana informacja o jego statusie. Zgodnie z przepisami RODO musicie wyrazić zgodę na przetwarzanie danych niezbędnych do weryfikacji. Potem my działamy i sprawdzona informacja jest wysyłana do Was na wskazany e-mail. Wszystko szybko i wygodnie. Weryfikować będziemy urządzenia sprzedane w systemie ratalnym od 23 listopada 2020 r.

Wielokrotnie informowałem, że niespłacone smartfony będziemy blokować po uruchomieniu strony, gdzie można dokonać weryfikacji. Strona już jest, ale zdajemy sobie sprawę, że niezbędne jest jeszcze trochę czasu, aby wszystko zadziałało i nie było zaskoczenia. Dlatego pierwsze blokady w procesie windykacyjnym będziemy realizować w najbliższych tygodniach. Będziemy blokować tylko sprzęt kupiony na raty od 23 listopada 2020 r.

Udostępnij: Sprawdź smartfon, zanim go kupisz z drugiej ręki
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Star. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 12:27 01-02-2021
    Brawa, super rozwiązanie. Osobiście najbardziej lubię wygrywać smartfony w konkursach, ale......kto wie co przyniesie życie ;p
    Odpowiedz
    • komentarz
      Wojciech Jabczyński 11:47 02-02-2021
      Paweł każdy lubi wygrywać :-)
      Odpowiedz
  • komentarz
    emitelek 20:54 01-02-2021
    Ja nie rozumiem jednej rzeczy - dlaczego blokujecie sam aparat??? Macie przecież dane klienta i ścigacie go za wszystko, co jest wam winien! Blokujecie numer, a nie sprzęt!!!
    Odpowiedz
    • komentarz
      pooo 22:42 01-02-2021
      pewnie numer też blokują
      Odpowiedz
      • komentarz
        emitelek 18:49 11-02-2021
        O tym pisałem! Numer ok., ale dlaczego sam sprzęt??? :/
        Odpowiedz
  • komentarz
    Łukasz 09:42 02-02-2021
    Dobra usluga
    Odpowiedz

Obsługa i Relacje z Klientami

Wszystkie salony Orange otwarte (2)

Wojtek Jabczyński

28 grudnia 2020

Wszystkie salony Orange otwarte
2

Dzisiaj ruszyła strona, na której możecie sprawdzić czy telefon wzięty na raty w Orange Polska jest spłacany. W ten sposób kupienie smartfona z drugiej ręki będzie bezpieczniejsze. Nie zostaniecie zaskoczeni jego blokadą.

Żeby upewnić się, że z telefonem jest wszystko ok. wchodzicie na www.orange.pl Na samym dole, w sekcji „Na skróty” znajdujecie „Status urządzenia na raty” i klikacie. Można też wejść bezpośrednio wstukując adres: www.orange.pl/zobacz/weryfikacja-imei

Następnie wprowadzacie numer IMEI smartfona i podajecie adres e-mail, na który ma być przesłana informacja o jego statusie. Zgodnie z przepisami RODO musicie wyrazić zgodę na przetwarzanie danych niezbędnych do weryfikacji. Potem my działamy i sprawdzona informacja jest wysyłana do Was na wskazany e-mail. Wszystko szybko i wygodnie. Weryfikować będziemy urządzenia sprzedane w systemie ratalnym od 23 listopada 2020 r.

Wielokrotnie informowałem, że niespłacone smartfony będziemy blokować po uruchomieniu strony, gdzie można dokonać weryfikacji. Strona już jest, ale zdajemy sobie sprawę, że niezbędne jest jeszcze trochę czasu, aby wszystko zadziałało i nie było zaskoczenia. Dlatego pierwsze blokady w procesie windykacyjnym będziemy realizować w najbliższych tygodniach. Będziemy blokować tylko sprzęt kupiony na raty od 23 listopada 2020 r.

Udostępnij: Wszystkie salony Orange otwarte
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Flag. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    Ron 17:07 28-12-2020
    Na całe szczęście, chyba jako jedyny operator, macie wprowadzone najwięcej rozwiązań zdalnych i samoobsługowych - samodzielna wymiana karty SIM za pomocą startera, Mój Orange, niezastąpiony i rewelacyjny CZAT w którym można załatwić wszystko od ręki. Do tego w pełni zdalny FLEX, NJU. :) Infolinia, to już nawet ostateczność. Jeszcze zdalne zawieranie umowy, np bez wizyty kuriera, a weryfikacja za pomocą np BANKU i "pozamiatane". I tak jest dobrze. :)
    Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 18:04 28-12-2020
      Dokładnie, pod tymi względami Orange kładzie konkurencję na łopatki.
      Odpowiedz

Obsługa i Relacje z Klientami

Wszystkie salony Orange są dla Was otwarte (3)

Wojtek Jabczyński

9 listopada 2020

Wszystkie salony Orange są dla Was otwarte
3

Dzisiaj ruszyła strona, na której możecie sprawdzić czy telefon wzięty na raty w Orange Polska jest spłacany. W ten sposób kupienie smartfona z drugiej ręki będzie bezpieczniejsze. Nie zostaniecie zaskoczeni jego blokadą.

Żeby upewnić się, że z telefonem jest wszystko ok. wchodzicie na www.orange.pl Na samym dole, w sekcji „Na skróty” znajdujecie „Status urządzenia na raty” i klikacie. Można też wejść bezpośrednio wstukując adres: www.orange.pl/zobacz/weryfikacja-imei

Następnie wprowadzacie numer IMEI smartfona i podajecie adres e-mail, na który ma być przesłana informacja o jego statusie. Zgodnie z przepisami RODO musicie wyrazić zgodę na przetwarzanie danych niezbędnych do weryfikacji. Potem my działamy i sprawdzona informacja jest wysyłana do Was na wskazany e-mail. Wszystko szybko i wygodnie. Weryfikować będziemy urządzenia sprzedane w systemie ratalnym od 23 listopada 2020 r.

Wielokrotnie informowałem, że niespłacone smartfony będziemy blokować po uruchomieniu strony, gdzie można dokonać weryfikacji. Strona już jest, ale zdajemy sobie sprawę, że niezbędne jest jeszcze trochę czasu, aby wszystko zadziałało i nie było zaskoczenia. Dlatego pierwsze blokady w procesie windykacyjnym będziemy realizować w najbliższych tygodniach. Będziemy blokować tylko sprzęt kupiony na raty od 23 listopada 2020 r.

Mediateka

Udostępnij: Wszystkie salony Orange są dla Was otwarte
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Star. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 17:16 10-11-2020
    Fajna decyzja, chociaż pewnie jak 85‰ sklepów w galeriach handlowych jest zamknięta to i ruch w nich znikomy i klientów w salonach mniej. Ale decyzja super, fajnie że ludzie mogą chodzić do pracy i dostaną za to pełne wynagrodzenie.
    Odpowiedz
    • komentarz
      emitelek 18:27 10-11-2020
      Otóż muszę Cię zmartwić w temacie pełnego wynagrodzenia... Nie wszędzie jest już tak "różowo" :(
      Odpowiedz
  • komentarz
    Marlon Brando 15:01 15-11-2020
    Dlaczego usługa "Połączenie oczekujące" nie jest dostępna w orange na kartę a tylko w abonamencie? przecież to kpina !
    Odpowiedz

Obsługa i Relacje z Klientami

Opłacaj faktury elektronicznie i wygrywaj nagrody – konkurs z kartą Visa (4)

Monika Rybak

31 lipca 2020

Opłacaj faktury elektronicznie i wygrywaj nagrody – konkurs z kartą Visa
4

Dzisiaj ruszyła strona, na której możecie sprawdzić czy telefon wzięty na raty w Orange Polska jest spłacany. W ten sposób kupienie smartfona z drugiej ręki będzie bezpieczniejsze. Nie zostaniecie zaskoczeni jego blokadą.

Żeby upewnić się, że z telefonem jest wszystko ok. wchodzicie na www.orange.pl Na samym dole, w sekcji „Na skróty” znajdujecie „Status urządzenia na raty” i klikacie. Można też wejść bezpośrednio wstukując adres: www.orange.pl/zobacz/weryfikacja-imei

Następnie wprowadzacie numer IMEI smartfona i podajecie adres e-mail, na który ma być przesłana informacja o jego statusie. Zgodnie z przepisami RODO musicie wyrazić zgodę na przetwarzanie danych niezbędnych do weryfikacji. Potem my działamy i sprawdzona informacja jest wysyłana do Was na wskazany e-mail. Wszystko szybko i wygodnie. Weryfikować będziemy urządzenia sprzedane w systemie ratalnym od 23 listopada 2020 r.

Wielokrotnie informowałem, że niespłacone smartfony będziemy blokować po uruchomieniu strony, gdzie można dokonać weryfikacji. Strona już jest, ale zdajemy sobie sprawę, że niezbędne jest jeszcze trochę czasu, aby wszystko zadziałało i nie było zaskoczenia. Dlatego pierwsze blokady w procesie windykacyjnym będziemy realizować w najbliższych tygodniach. Będziemy blokować tylko sprzęt kupiony na raty od 23 listopada 2020 r.

Udostępnij: Opłacaj faktury elektronicznie i wygrywaj nagrody – konkurs z kartą Visa
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the House. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 21:07 03-08-2020
    Szkoda że nie z MasterCard. Szkoda, może w konkursie z doładowaniami wakacyjnymi się powiedzie ;p
    Odpowiedz
  • komentarz
    mar_ 10:55 04-08-2020
    Dlaczego z form płatności elektronicznych realizowanych przez BM zniknął mTransfer? Obecnie API Blue Media w mBanku realizuje tylko przelew zwykły albo płatność kartą. To nie jest kierunek ułatwień, tylko odwrotnie.
    Odpowiedz
    • komentarz
      mar_ 18:47 06-08-2020
      Sytuacja dotyczy konkretnie elektronicznej zapłaty za f-rę Orange przy pomocy linku. Nie dość, że taka elektroniczna wpłata jest obciążona dodatkową opłatą ze strony Orange, to jeszcze Nie można tego opłacić mTransferem. Co ciekawe bezprowizyjna zapłata bezpośrednio kartą, jest możliwa, ale mTransfer - z tego samego rachunku karty - już nie.
      Odpowiedz
      • komentarz
        mar_ 11:08 07-08-2020
        W płatnościach online mTransfer nie działa. Nie ma teraz takiej opcji płatności. Próbując wyjaśnić sprawę zapytałem o to Blue Media, a oni udają, że nie wiedzą o co chodzi. Kazali pytać o to w moim banku, a to nie jego wina. Państwa też ten problem nie interesuje?
        Odpowiedz

Obsługa i Relacje z Klientami

Otworzyliśmy salony Orange w galeriach handlowych (3)

Wojtek Jabczyński

4 maja 2020

Otworzyliśmy salony Orange w galeriach handlowych
3

Dzisiaj ruszyła strona, na której możecie sprawdzić czy telefon wzięty na raty w Orange Polska jest spłacany. W ten sposób kupienie smartfona z drugiej ręki będzie bezpieczniejsze. Nie zostaniecie zaskoczeni jego blokadą.

Żeby upewnić się, że z telefonem jest wszystko ok. wchodzicie na www.orange.pl Na samym dole, w sekcji „Na skróty” znajdujecie „Status urządzenia na raty” i klikacie. Można też wejść bezpośrednio wstukując adres: www.orange.pl/zobacz/weryfikacja-imei

Następnie wprowadzacie numer IMEI smartfona i podajecie adres e-mail, na który ma być przesłana informacja o jego statusie. Zgodnie z przepisami RODO musicie wyrazić zgodę na przetwarzanie danych niezbędnych do weryfikacji. Potem my działamy i sprawdzona informacja jest wysyłana do Was na wskazany e-mail. Wszystko szybko i wygodnie. Weryfikować będziemy urządzenia sprzedane w systemie ratalnym od 23 listopada 2020 r.

Wielokrotnie informowałem, że niespłacone smartfony będziemy blokować po uruchomieniu strony, gdzie można dokonać weryfikacji. Strona już jest, ale zdajemy sobie sprawę, że niezbędne jest jeszcze trochę czasu, aby wszystko zadziałało i nie było zaskoczenia. Dlatego pierwsze blokady w procesie windykacyjnym będziemy realizować w najbliższych tygodniach. Będziemy blokować tylko sprzęt kupiony na raty od 23 listopada 2020 r.

Udostępnij: Otworzyliśmy salony Orange w galeriach handlowych
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Heart. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 16:05 04-05-2020
    Widziałem dzisiaj otwarty już salon partnerski w Kielcach. Faktycznie plexi oddziela sprzedawców od klientów, pracownicy mają na głowach przyłbice. Nowa rzeczywistość która zostanie z nami na najbliższe miesiące, musimy przywyknąć do nowych nawyków i już ?
    Odpowiedz
  • komentarz
    Jacek 11:14 10-05-2020
    Panie Rzeczniku Szanowny, a w jaki sposób można się skontaktować przez internet, skoro adres bok@orange.pl, nie działa. Kpiny?
    Odpowiedz
  • komentarz
    Łukasz 10:44 02-08-2020
    Telefonicznie *100 lub 510 100 100 lub bezpłatnie przez aplikacje Mój Orange czat :)
    Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej