Reklama

Ojcowie – słodkie fajtłapy? Nie w reklamie Orange! (9)

Wojtek Jabczyński

2 października 2017

Ojcowie – słodkie fajtłapy? Nie w reklamie Orange!
9

Inicjatywa Tato.Net doceniła reklamę Orange Love za promowanie dobrego wizerunku ojca „na drodze odkrywania i rozwoju talentów dziecka”. Pewnie kojarzycie tatę uczącego śpiewać córkę „All You Need Is Love” i wspierającego ją podczas występu. Takie wyróżnienia cieszą szczególnie, bo nie przyznaje ich szacowne grono marketingowców. Nie decydują też mądre wskaźniki, tylko nasi klienci-ojcowie.

Muszę przyznać, że wcześniej nie patrzyłem na reklamy z takiego punktu widzenia. Nie miałem też nic przeciwko temu, aby pokazać nas mężczyzn trochę, jako słodkie fajtłapy nie ogarniające gotowania zupy. Autoironia także w reklamach jest jak najbardziej potrzebna. Z drugiej strony – przecież dajemy radę!

Paweł Patkowski, Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska

Paweł Patkowski, Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska

Prezentacja wyróżnionych reklam „top dads” nie zmieniło przesadnie mojej opinii o reklamach, ale szersze spojrzenie na pozytywną promocję ojców i walkę ze stereotypami – jestem za. Ciekawe czy Wy zwracacie uwagę na takie aspekty naszego życia prezentowane w spotach?

 

Prócz Orange Polska Tato.Net wyróżnił jeszcze trzy inne reklamy: Mercedes-Benz, Allegro i Fundacji Mamy i Taty.

 

Udostępnij: Ojcowie – słodkie fajtłapy? Nie w reklamie Orange!
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Komentarze

  • komentarz
    Pan Pikuś 11:38 02-10-2017
    Coś w tym jest. Słyszałem, że pewien tatuś tak ubierał swoją trzymiesięczną córeczkę, że zapomniał o pampersie :-D
    Odpowiedz
    • komentarz
      robert 14:59 02-10-2017
      No widzisz jaki z Ciebie gapa ;-)
      Odpowiedz
      • komentarz
        Pan Pikuś 08:42 03-10-2017
        Nie, nie. To nie ja :-)
        Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 18:01 02-10-2017
    Ja mam kolegę co pojechał do pracy, postawił samochód na zadaszonym parkingu, poszedł na dyżur i po ok 1,5 h przypomniał sobie ze na tyle siedzi Hania którą miał zawieźć po drodze do przedszkola :)
    Odpowiedz
    • komentarz
      robert 12:31 03-10-2017
      Nie pisz takich rzeczy bo sprowadzisz koledze na głowę dziennikarzy z 'uwagi' ;-)
      Odpowiedz
      • komentarz
        emitelek 16:27 03-10-2017
        Też prawda! Tam tylko czekają na takie przypadki...
        Odpowiedz
  • komentarz
    emitelek 18:09 02-10-2017
    "Inicjatywa Tato.Net wierzy, że każde dziecko dla właściwego rozwoju i szczęścia potrzebuje mamy i taty." - niesamowite, że o tak NORMALNE sprawy trzeba walczyć! Dlatego POPIERAM wszelkie akcje i działania w tym kierunku! :D
    Odpowiedz
    • komentarz
      robert 12:33 03-10-2017
      takie czasy, że normalność stała się odkryciem
      Odpowiedz
      • komentarz
        Mateusz 19:20 03-10-2017
        Zgadzam się z tym.
        Odpowiedz

Reklama

Dwie nowe kampanie Orange (14)

Stella Widomska

8 września 2017

Dwie nowe kampanie Orange
14

Inicjatywa Tato.Net doceniła reklamę Orange Love za promowanie dobrego wizerunku ojca „na drodze odkrywania i rozwoju talentów dziecka”. Pewnie kojarzycie tatę uczącego śpiewać córkę „All You Need Is Love” i wspierającego ją podczas występu. Takie wyróżnienia cieszą szczególnie, bo nie przyznaje ich szacowne grono marketingowców. Nie decydują też mądre wskaźniki, tylko nasi klienci-ojcowie.

Muszę przyznać, że wcześniej nie patrzyłem na reklamy z takiego punktu widzenia. Nie miałem też nic przeciwko temu, aby pokazać nas mężczyzn trochę, jako słodkie fajtłapy nie ogarniające gotowania zupy. Autoironia także w reklamach jest jak najbardziej potrzebna. Z drugiej strony – przecież dajemy radę!

Paweł Patkowski, Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska

Paweł Patkowski, Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska

Prezentacja wyróżnionych reklam „top dads” nie zmieniło przesadnie mojej opinii o reklamach, ale szersze spojrzenie na pozytywną promocję ojców i walkę ze stereotypami – jestem za. Ciekawe czy Wy zwracacie uwagę na takie aspekty naszego życia prezentowane w spotach?

 

Prócz Orange Polska Tato.Net wyróżnił jeszcze trzy inne reklamy: Mercedes-Benz, Allegro i Fundacji Mamy i Taty.

 

Udostępnij: Dwie nowe kampanie Orange
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Komentarze

  • komentarz
    Kajka 17:00 08-09-2017
    Gdybyście do tych rozmów dodali SMS, MMS byłoby ciekawie i pewnie bym skorzystała za 25 zł.
    Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 17:14 08-09-2017
      Dokładnie :) Tym bardziej że konkurencja kusi takimi pakietami w tej cenie :)
      Odpowiedz
      • komentarz
        mike278 17:51 08-09-2017
        Można tak sobie wypisywać w każdym poście co sobie kto życzy, ale to nie zmieni trendu. Drożej. I tyle.
        Odpowiedz
        • komentarz
          Pan Pikuś 19:03 08-09-2017
          W nju nic nie drożeje. Wręcz przeciwnie.
          Odpowiedz
          • komentarz
            161 01:46 09-09-2017
            A czy temat odnosi się do nju? Tj ktoś wyżej napisał orange podnosi ceny usług. Zabiera bonusy/profity Oferta ta na kartę to porażka. Zastanawia mnie to w jaki sposób chcą przy obecnej ofercie ftth love zwiększyć bazę klientow światłowodowych.? Do tej pory ftth się sprzedawało słabo. "Polepszenie oferty" raczej nie przyczyni się do pozyskiwania nowych klientów. Tylko pozostało oczekiwać na nowy sezon komercyjny haha.
            Odpowiedz
            • komentarz
              mike278 17:37 10-09-2017
              Obawiam się że ten trend będzie dotyczył wszystkich operatorów. Sięgnięto dna możliwych obniżek, i nie jest tak różowo w temacie usług łączonych dodatków jak Tidale, Spotyfi czy inne "Muzodajnie". A na czymś zarabiać trzeba. Dodatkowo RLAH też nie jest fajną rzeczą dla naszych operatorów. Stąd wniosek podwyżki. Orange tylko uwidocznił trend, że skończyło się dobre. Tzn. nadal może być dobrze jeśli weźmie się np 5 różnych usług ( w tym np.: energia i finanse) internet, Tv i abo komórkowe czy stacjonarne. Niestety w moim przypadku uwielbiam słowo dywersyfikacja.
              Odpowiedz
              • komentarz
                pablo_ck 21:22 11-09-2017
                @mike278 nic dodać nic ująć :)
                Odpowiedz
              • komentarz
                161 22:06 11-09-2017
                Chyba sam nie wierzysz w to co piszesz. Mysle ze problem leży w ftth. Było budować sieć latami a nie teraz na hura a sprzedaż delikatnie mówiąc słaba. Juz chyba ponad 2 mln HH w zasięgu ftth a usług raptem 140 tys. To tylko jeden z czynników obecnej sytuacji w orange. Nikt nie oczekiwał obniżenia cen bo te i tak stały na tym samym poziomie od kilku lat ;).
                Odpowiedz
                • komentarz
                  mike278 13:24 12-09-2017
                  Ależ wierzę. Powiem że tak jak kiedyś inni nie mieli wyboru w obniżkach tak teraz pójdą w ślady i stwierdzą że można zarabiać więcej.
                  Odpowiedz
    • komentarz
      Łukasz 10:00 10-09-2017
      Właśnie w ofercie brakuje tych popularnych MMS-ów pakiet może kosztować 30 zł /35 zł ale z MMS-ami ;)
      Odpowiedz
    • komentarz
      Astis 10:58 12-09-2017
      A nie ma smsów? Wow to straszne :/ :p
      Odpowiedz
  • komentarz
    emitelek 14:06 10-09-2017
    Odgrzewane kotlety! - Za miesiąc minie dwa lata od wprowadzenia usługi Rozmowy bez limitu do wszystkich; nie wydaje się wam, że czas coś z tym zrobić??? Za 25 złotych dawać tylko komórkowe? A gdzie stacjonarne??? Z czym do ludzi? Popatrzcie na konkurencję! :P http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/1999468/4094911444.pdf
    Odpowiedz
    • komentarz
      emitelek 18:36 11-09-2017
      Ps. Jak nie znacie to poczytajcie :P https://a2mobile.pl/niewyczerpalne-pakiety
      Odpowiedz
  • komentarz
    manyaky 22:31 09-10-2017
    Szkoda, ze nie ciśniecie ofertą 28zł i 50GB...
    Odpowiedz

Reklama

Orange LOVE – nowa kampania (5)

Stella Widomska

25 sierpnia 2017

Orange LOVE – nowa kampania
5

Inicjatywa Tato.Net doceniła reklamę Orange Love za promowanie dobrego wizerunku ojca „na drodze odkrywania i rozwoju talentów dziecka”. Pewnie kojarzycie tatę uczącego śpiewać córkę „All You Need Is Love” i wspierającego ją podczas występu. Takie wyróżnienia cieszą szczególnie, bo nie przyznaje ich szacowne grono marketingowców. Nie decydują też mądre wskaźniki, tylko nasi klienci-ojcowie.

Muszę przyznać, że wcześniej nie patrzyłem na reklamy z takiego punktu widzenia. Nie miałem też nic przeciwko temu, aby pokazać nas mężczyzn trochę, jako słodkie fajtłapy nie ogarniające gotowania zupy. Autoironia także w reklamach jest jak najbardziej potrzebna. Z drugiej strony – przecież dajemy radę!

Paweł Patkowski, Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska

Paweł Patkowski, Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska

Prezentacja wyróżnionych reklam „top dads” nie zmieniło przesadnie mojej opinii o reklamach, ale szersze spojrzenie na pozytywną promocję ojców i walkę ze stereotypami – jestem za. Ciekawe czy Wy zwracacie uwagę na takie aspekty naszego życia prezentowane w spotach?

 

Prócz Orange Polska Tato.Net wyróżnił jeszcze trzy inne reklamy: Mercedes-Benz, Allegro i Fundacji Mamy i Taty.

 

Udostępnij: Orange LOVE – nowa kampania
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Komentarze

  • komentarz
    manyaky 00:20 29-08-2017
    Strasznie skaczecie po tych motywach reklamowych. ;P Jednego dnia kucharze z motywem LOVE, później (bardzo udana) "cinematyczna" reklama, później Krupa, a teraz znów piosenka LOVE. Spójność górą.
    Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 10:00 29-08-2017
      Tutaj popieram Twoje zdanie manyaky. Też mi się to troszkę nie podoba.
      Odpowiedz
      • komentarz
        mike278 15:55 29-08-2017
        Nowe zasady, nowe, przejrzyste taryfy-nowa kampania? Może poprzednie się nie sprawdziły i dlatego powrót do pierwszej wersji?
        Odpowiedz
    • komentarz
      Pan Pikuś 21:21 29-08-2017
      Anja Rubik 😀
      Odpowiedz
      • komentarz
        manyaky 04:14 30-08-2017
        Faktycznie, sorry!
        Odpowiedz

Reklama

Po 19 zł na głowę w nju za wszystko (16)

Piotr Domański

3 lipca 2017

Po 19 zł na głowę w nju za wszystko
16

Inicjatywa Tato.Net doceniła reklamę Orange Love za promowanie dobrego wizerunku ojca „na drodze odkrywania i rozwoju talentów dziecka”. Pewnie kojarzycie tatę uczącego śpiewać córkę „All You Need Is Love” i wspierającego ją podczas występu. Takie wyróżnienia cieszą szczególnie, bo nie przyznaje ich szacowne grono marketingowców. Nie decydują też mądre wskaźniki, tylko nasi klienci-ojcowie.

Muszę przyznać, że wcześniej nie patrzyłem na reklamy z takiego punktu widzenia. Nie miałem też nic przeciwko temu, aby pokazać nas mężczyzn trochę, jako słodkie fajtłapy nie ogarniające gotowania zupy. Autoironia także w reklamach jest jak najbardziej potrzebna. Z drugiej strony – przecież dajemy radę!

Paweł Patkowski, Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska

Paweł Patkowski, Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska

Prezentacja wyróżnionych reklam „top dads” nie zmieniło przesadnie mojej opinii o reklamach, ale szersze spojrzenie na pozytywną promocję ojców i walkę ze stereotypami – jestem za. Ciekawe czy Wy zwracacie uwagę na takie aspekty naszego życia prezentowane w spotach?

 

Prócz Orange Polska Tato.Net wyróżnił jeszcze trzy inne reklamy: Mercedes-Benz, Allegro i Fundacji Mamy i Taty.

 

Udostępnij: Po 19 zł na głowę w nju za wszystko
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Komentarze

  • komentarz
    MAURYCY 21:59 03-07-2017
    Piotrek a czy przy zmianie oferty z buzz na tą nową opisujesz staż jest zachowany czy się zeruje i jest liczony od nowa? Bo spotykam się z różnymi komentarzami na ten temat, ale wolałbym odpowiedź z pewnego źródła :-)
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 15:59 04-07-2017
      Moja źródła mówią, że staż się nie zeruje ;-)
      Odpowiedz
      • komentarz
        MAURYCY 13:44 05-07-2017
        Dziękuję. Zlecenie już jest w trakcie realizacji :-)
        Odpowiedz
  • komentarz
    Ron 22:27 03-07-2017
    Przyjemnie się czyta takie wiadomości jak coś jest tanie... a już tym bardziej usługi telekomunikacyjne.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 16:01 04-07-2017
      Dziękujemy!
      Odpowiedz
  • komentarz
    PAWEŁ 10:57 04-07-2017
    Moglibyści zrobić przenoszenie numerów do Orange sms-em , tak jak jest z wymianą kart sim . Dla Orange było by taniej a dla przenoszących wygodniej .
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 16:06 04-07-2017
      Paweł, mówiąc zupełnie wprost - to rozwiązanie unikatowe. Zakładam, że nie dlatego, że nikt na to wcześniej nie wpadł, tylko dlatego, że nie było ono łatwe. Więc pewnie dalej będziemy działać w tym kierunku. Pamiętaj jednak, że przenoszenie numeru często wiąże się z podpisaniem nowej umowy. A tu jest sporo papierkowej roboty, którą niełatwo wyprowadzić z salonu.
      Odpowiedz
      • komentarz
        PAWEŁ 16:51 04-07-2017
        Chodziło mi na chwilę obecną o ofertę na kartę .
        Odpowiedz
  • komentarz
    Janek 12:52 04-07-2017
    Drogie Orange, kończy mi się umowa na czas określony w Orange abonament. Chciałbym przejść do Nju. Jak to zrobić szybko i bezboleśnie?
    Odpowiedz
    • komentarz
      MAURYCY 13:29 04-07-2017
      Proszę bardzo: http://www.njumobile.pl/obsluga/formalnosci,przeniesienie-numeru-do-nju-mobile
      Odpowiedz
  • komentarz
    Bambi 14:29 04-07-2017
    Fajnie, że są zmiany w Waszej submarce, ale mając orange na kartę też chce mieć dobre ceny zatem czekam na tu pozytywne zmiany. Obniżcie ceny zagraniczne, bo 2,20 zł min do przesada.
    Odpowiedz
  • komentarz
    loki 15:56 04-07-2017
    Jedyne co mnie denerwuje w nju to działanie aplikacji mobilnej. Widać olewkę operatora w tym temacie, a szkoda...
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 16:11 04-07-2017
      Cały czas pracujemy nad rozwojem aplikacji mobilnej dla nju. Napisz proszę co zwraca Twoją największą uwagę.
      Odpowiedz
      • komentarz
        Robert 08:35 05-07-2017
        Brak jej na iOS 😉
        Odpowiedz
        • komentarz
          MAURYCY 09:56 05-07-2017
          Dokładnie. Apka na iOS i będzie w porządku.
          Odpowiedz
  • komentarz
    Astis 16:30 04-07-2017
    Ideeeaaaaaalnie , pisałem już ;))))
    Odpowiedz

Reklama

Anja Rubik w kolejnej odsłonie kampanii Orange Love (10)

Stella Widomska

3 lipca 2017

Anja Rubik w kolejnej odsłonie kampanii Orange Love
10

Inicjatywa Tato.Net doceniła reklamę Orange Love za promowanie dobrego wizerunku ojca „na drodze odkrywania i rozwoju talentów dziecka”. Pewnie kojarzycie tatę uczącego śpiewać córkę „All You Need Is Love” i wspierającego ją podczas występu. Takie wyróżnienia cieszą szczególnie, bo nie przyznaje ich szacowne grono marketingowców. Nie decydują też mądre wskaźniki, tylko nasi klienci-ojcowie.

Muszę przyznać, że wcześniej nie patrzyłem na reklamy z takiego punktu widzenia. Nie miałem też nic przeciwko temu, aby pokazać nas mężczyzn trochę, jako słodkie fajtłapy nie ogarniające gotowania zupy. Autoironia także w reklamach jest jak najbardziej potrzebna. Z drugiej strony – przecież dajemy radę!

Paweł Patkowski, Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska

Paweł Patkowski, Dyrektor Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska

Prezentacja wyróżnionych reklam „top dads” nie zmieniło przesadnie mojej opinii o reklamach, ale szersze spojrzenie na pozytywną promocję ojców i walkę ze stereotypami – jestem za. Ciekawe czy Wy zwracacie uwagę na takie aspekty naszego życia prezentowane w spotach?

 

Prócz Orange Polska Tato.Net wyróżnił jeszcze trzy inne reklamy: Mercedes-Benz, Allegro i Fundacji Mamy i Taty.

 

Udostępnij: Anja Rubik w kolejnej odsłonie kampanii Orange Love
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Komentarze

  • komentarz
    pablo_ck 15:23 03-07-2017
    Nie idźcie drogą Play'a i Plusa, jak oglądam reklamy telekomów to dostaje nudności, gwiazdy robią z siebie takich biedaków że wygląda jakby im na chleb brakowało i muszą dorabiać...załosne to jest. Mnie takie reklamy odstraszają, nie mam zamiaru "pracować" na pseudo gwiazdy i dawać takim telekomom zarabiać.
    Odpowiedz
    • komentarz
      emitelek 17:54 03-07-2017
      Zgadzam się z Tobą w 100%!!! Nie wiem, jaki jest sens "ładować" kasę takim pseudo gwiazdom...
      Odpowiedz
    • komentarz
      Marta Cieślak-Krajewska 16:10 05-07-2017
      jeśli nie gwiazdy, to kogo chcielibyście zobaczyć w reklamach?
      Odpowiedz
      • komentarz
        emitelek 17:12 06-07-2017
        Kogo??? Normalnego gościa (gościówę) z merytoryczną gadką!!! A nie same pseudo gwiazdki, od widoku których NAPRAWDĘ ludziom robi się już niedobrze!...
        Odpowiedz
  • komentarz
    mike278 19:12 03-07-2017
    Anja? Rubik? Ikona? Mody? Naprawdę? Wiem, to pewnie działa i reklama się sprawdza w większych grupach, targetach jak zwał tak zwał, ale podobnie jak przedmówców też mnie razi taki sposób reklamowania. Nie dociera do mnie a wręcz budzi odruch obronny.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Piotr Domański 19:57 03-07-2017
    Oj Panowie, nie denerwujcie się tak, czasem potrzeba chwili odmiany :-)
    Odpowiedz
    • komentarz
      MAURYCY 13:31 04-07-2017
      Dlatego dobrze że nju nie poszło tym śladem i pokazuje wyłącznie animowanego ziemniaka - tak dla odmiany.
      Odpowiedz
    • komentarz
      pablo_ck 21:12 04-07-2017
      Piotrze to może warto ujawnić kwotę kontraktu reklamowego?? Myślę że musiałbym na tą sumę pracować z 10 lat, to jest właśnie taka szara rzeczywistość. Nie lepiej dać te pieniądze na inne cele i tym się szczycić?? Np spełnić marzenie nieuleczalnej dziewczynki i nagrać reklamę jak spotyka się z gwiazdą Rubik - oczywiście Pani Anja zrobiła by to non profit. Ale polskie gwiazdy są jak "ś....e", pchają się tam gdzie tylko pln, nie mają umiaru.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Astis 22:50 10-07-2017
    Szkoda, że Wam Martyna Wojciechowska uciekła do Play... mnie zawsze ona będzie kojarzona z Orange ... szkoda, że ktoś nie zadbał o to.... pozdrowienia:(
    Odpowiedz
    • komentarz
      emitelek 17:52 12-07-2017
      To, że przeszła do konkurencji świadczy tylko o niej - kto da więcej?... Więc to kolejna, nic nie warta celebrytka! :P
      Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej