Nikt z nas nie lubi, gdy urządzenie, którego używamy szwankuje. Gdy na przykład nie możemy zainstalować jakiejś aplikacji, telefon „krzyczy”, że ma za mało pamięci albo nie dochodzą do nas MMS-y. Choć czasami przyczyna może leżeć po stronie sieci. Z naszych obserwacji wynika jednak, że znacznie częściej problemy są po stronie urządzenia, np. przez jego nieprawidłową konfigurację.
Warto wiedzieć, że:
- jako operator dostarczamy usługi i gwarantujemy ich prawidłowe działanie
- z kolei w zakresie działania urządzenia największą wiedzę ma jego producent
Jeśli popsuje Wam się samochód, to zabierzecie go do ASO czy do dostawcy paliwa? Odpowiedź jest prosta, prawda? Analogicznie, gdy kontaktujecie się z nami, wówczas nasi konsultanci sprawdzą, czy usługi działają prawidłowo i w razie potrzeby je naprawią. Jednak nie mogą konfigurować urządzeń, czy pomagać w ich naprawieniu – tak jak dostawca paliwa nie wyreguluje sprzęgła w naszym samochodzie.
W przypadku kłopotów z urządzeniem zawsze możecie skontaktować się z producentem i poprosić o pomoc w konfiguracji lub naprawieniu jego działania. Pomimo, że nie odpowiadamy za konfigurację i działanie urządzeń, chcemy wyjść naprzeciw Waszym potrzebom. Przygotowaliśmy własne propozycje, prostej i szybkiej pomocy technicznej. Możecie ją uzyskać od nas w kilku miejscach:
- na forum Nasz Orange, na którym chętnie pomagają, inni doświadczeni Klienci
- na stronie ustaw.orange.pl, gdzie podpowiadamy jak konfigurować dane urządzenie
- na kanale Orange Polska na YouTube, w dziale Technologie razem z Orange Ekspertem, krok po kroku wykonacie konfigurację dowolnego urządzenia lub zobaczycie jak prawidłowo z niego korzystać
- u Orange Eksperta, czyli na specjalnej, płatnej infolinii lub w formie płatnej pomocy w salonie,
- z pomocą Orange Friends, czyli w formie odpłatnej domowej wizyty specjalistów, polecanych przez nas
Wybór należy do Was:)