Trzy promocje w Orange na kartę

63

Wojtek Jabczyński

Od dziś możecie korzystać z trzech nowych promocji. W „Karuzeli Nagród”  za każdą wydaną złotówkę z konta głównego, zbieracie na wirtualnej przegródce bonusowe kredyty, które można potem wymienić na jedną z wielu usług. Druga propozycja to „Polecam Promocję”. Jeśli polecicie aktywację wybranej usługi innemu użytkownikowi i on ją włączy, to obydwoje otrzymacie w bonusie zwrot wartości aktywowanej usługi na konto promocyjne. Kolejna promocja to „Gotowy do Rozmowy”, w której jeśli kupicie niesubsydiowany telefon w salonie Orange, to dostaniecie 300 minut miesięcznie na rozmowy w Orange i to przez cały rok za symboliczną złotówkę (opłata jednorazowa). Aktywna usługa nie wymaga doładowań, nie zobowiązuje do aktywności, nie pilnuje ważności konta prepaid, ani nie wiąże klienta żadną umową. Jest też możliwa opcja bez kupowania telefonu, ale wtedy aktywacja kosztuje 150 zł.  

komentarze

  • sd (178.36..**)
    2012-07-17 17:33:17
    Nie poboba mi się, po prostu. Za dużo tego kombinowania i pilnowania. Dajcie jakieś dobre stawki bez zadnych aktywacji (20gr do Orange, 29 poza, 9gr sms poza, 1 gr sms/mms w sieci, 12gr za 1 MB danych) - proste? :)
  • sd (178.36..**)
    2012-07-17 17:45:30
    * Miało być 100 KB danych za 12 gr...
    Myślę, że to w zasięgu Orange...
    • Ase (178.183..**)
      2012-07-17 20:59:46
      12gr/100kb to ciągle słaba stawka. 1-2gr to jest max. Konkurencja daje w pakietach 1GB za 10zł, tu z cennika 1gr/100kb wyszłoby 100mb za 10zł lub 50mb przy stawce 2gr. Inna konkurencja daje 150mb za 7zł, z lejkiem, z cennika 1gr/100kb miałbyś 15zł za to, co już jest taką sobie stawką (dodatkowo bez lejka), choć akceptowalną jako że to cennik a nie pakiet.

      W ogóle ja to już kiedyś pisałem, gdzie jak gdzie, ale w OrangeGo powinna być malejąca stawka za neta. Panowie, no aż się prosi to dodać do cennika malejącego. Tak obiektywnie spójrzmy, większość z nas ma pewnie POPa, ale NOG zasługuje na tą niższą stawkę za neta, powiedzmy ten 1gr/100kb przy doładowaniu 100zł, a w niższych doładowaniach nieco drożej. Tylko to też z głową trzeba zrobić, na pewno 1gr/100kb przy 100zł, może 2gr przy 50zł.

      I takich właśnie działań się bym chciał spodziewać po Orange. Nie oczekuję spadku cen do 19gr/minutę, ale taka obniżka za neta byłaby dobrym rozwiązaniem. Dodatkowo nie sprawi że klient będzie miał taniej neta (bo ciągle będzie to 10zł za 100mb), ale będzie miał wygodniej, bo bez pilnowania pakietu. Ale pogadać sobie możemy, tego i tak nikt na serio nie bierze. A szkoda, bo podane przeze mnie rozwiązanie nie uszczupla Waszego budżetu, a jest wygodne dla klienta. Takich rzeczy upraszczających (nie tańszych, tylko wygodniejszych!!!, żeby nie było że chcę coś za darmo) można wymyślić więcej.
      • Misiej (82.145..**)
        2012-07-17 21:53:59
        nie ma szans by Orange poprawiło cenniki, to nie w ich stylu
  • ziemowy (83.30..**)
    2012-07-17 17:52:20
    Na Telepolis.pl znajduje się raport przenośności numerów w 1 półroczu. Niestety Orange wypada najgorzej. Oddał najwięcej numerów i ma najgorszy bilans. W sumie nie ma za bardzo czemu się dziwić. Od dawna w Orange brakuje tego efektu "wow". Wszystkie pozostałe sieci przedstawiły nowe ciekawe usługi lub zmodernizowały ofertę w kierunku jej uproszczenia. W Orange pojawiają się coraz bardziej skomplikowanie promocje. Zdaję sobie sprawę, że wybraliście drogę wielu różnorodnych usług zamiast prostej taryfy ale ostatnie raporty pokazują, że chyba nie tędy droga.
    • Pan Pikuś (89.73..**)
      2012-07-17 18:12:31
      A dziwisz się takim statystykom? Wczoraj z nudów wszedłem sobie na stronę Playa.W ofercie na kartę są cztery ( liczą red bulla ) prościusieńkie oferty,bez kombinacji,gwiazdek czy wykluczających się promocji czy pakietów.I ludzie to kupują.Nikt się nie chce dziś zastanawiać czy włączając jeden pakiet nie przepadnie mu inny,już aktywny. A powyższy news pokazuje,że Orange nie uczy się na wcześniejszych błędach tylko dalej brnie w jakieś śmieszne promocyjki. No nic,może jak nas Play w końcu wyprzedzi ( a nastąpi to wcześniej niż nam wszystkim się wydaje ) ktoś decyzyjny w końcu przejrzy na oczy.
    • D@niel (81.190..**)
      2012-07-17 18:15:28
      Niektóre sieci to nawet za bardzo uprościły ofertę, np. T-Mobile na kartę, przeginając w drugą stronę. ;-)
    • Matti (95.50..**)
      2012-07-17 23:46:02
      ziemowy prawda jest niestety taka, że gdyby Orange straciło milion klientów to by się zmieniła strategia, a w obecnej sytuacji nie ma takiej potrzeby bo są to niewielkie straty, a ryzyko związane ze zmianą obecnej oferty może być wyższe.
  • Underek (31.61..**)
    2012-07-17 18:00:30
    Dokładnie tak.
    Bonus ma 14 dni i konto promocyjne czyli kolejne środki które są średnio wykorzystywane i przepadają.
    Wirtualne punkty? Jest PayBack ale promocja wygląda przyzwoicie.

    Telefon z blokadą więc Orange zyskuje klientów natomiast 300 minut to żaden problem i zerowe koszta dla sieci.
  • Ase (178.183..**)
    2012-07-17 18:31:20
    Czyli mam wydać 40zł z konta głównego i w zamian dostanę usługę wartą 2zł? Wooow... Normalnie ja nie wiem co się dzieje w tej sieci. Tutaj 1zł z pogody, tu 2zł, wczoraj szarpnęliście się z promocją 10% za Payback (czyli 2,5zł za doładowanie 25zł). Ludzie, dajcie normalnie promocję 30% doładowania na konto główne więcej i każdy będzie zadowolony. Odchodzi od Was najwięcej osób właśnie przez takie zaśmiecanie oferty.
  • potter28 (95.141..**)
    2012-07-17 18:51:10
    Dwie pierwsze dość ciekawe. Trzecia taka sobie. Też jestem za jedną prostą ofertą.. Tańszy sms to byłoby fajnie a gdybyscie dali przynajmniej 25gr.min to jit w Orange by był ale nie...:(
  • Jamessz (83.168..**)
    2012-07-17 19:05:26
    Jeszcze sie nie wczytalem, ale wstępnie nie za bardzo rozumiem po co ktoś wymyśla takie udziwnienia z których zeby skorzystać pi pierwsze trzeba wiedzieć, po drugie zrozumieć a po trzecia spełnić jakieś zaczarowane warunki promocji, kurde nie wierze ze to pisze ale Orange idzie w bardzo zła strona z ta "rewolucja w prepaid"
  • ziemowy (83.30..**)
    2012-07-17 19:40:28
    Na tym blogu wypowiadają się przeważnie geeki i skoro nawet oni narzekają na zbyt skomplikowaną ofertę, to jak ci biedni ludzie mają ją zrozumieć :)
  • PAWEŁ (188.47..**)
    2012-07-17 19:53:43
    Zagmatwane te '' PROMOCJE ''
  • misiej (82.145..**)
    2012-07-17 20:03:35
    a ja mam pytanie do Pana, czy będzie jeszcze jakaś inna możliwość zbierania tych punktów do karuzeli? np. jakieś promocje okresowe podwajajace? bo jak nie to jest to bardzo słaba promocja
  • Irek (212.49..**)
    2012-07-17 20:06:00
    @sd (178.36..**) .
    "Nie poboba mi się, po prostu. Za dużo tego kombinowania i pilnowania. Dajcie jakieś dobre stawki bez zadnych aktywacji (20gr do Orange, 29 poza, 9gr sms poza, 1 gr sms/mms w sieci, 12gr za 1 MB danych) - proste? :)"
    ========================

    Popieram! Orange kombinuje jakimis zagmatwanymi bonusami dlatego wszyscy uciekaja do Play. Potrzeba prostych, tanich stawek do wszytkich!!!!
  • t.m. ッ (37.209..**)
    2012-07-17 20:18:05
    coraz bardziej pokrętne promocje,których nie sposób spamiętać,młody może a starszy wątpliwe,kto przyjdzie do takiej sieci,Orange spójrz realnie.Ludzie nie mają pieniędzy i chcą jak najtaniej a nie być w prestiżowej sieci i nie mieć możliwości połączenia.Opamiętajcie się bo tracicie klientow a to dopiero początek bo inni poprawiają oferty a w Orange coraz większy
    labirynt promocji
  • pablo_ck (31.63..**)
    2012-07-17 20:57:55
    Promocje takie sobie. Nie raz już pisałem by Orange wprowadziło jedną, prostą ofertę, ale...........cały czas czekam na wybrany numer w Orange w ofercie na kartę - nie chce kombinować, chce zapłacić 5-6 zł i rozmawiać i smsować z wybranym numerem do woli!!!! Was praktycznie to nic nie kosztuje. Ostatnio przeprowadziłem małą kalkulację na blogu, myślę że 2-3 miliony miesięcznie byście uzyskali zysku z tej promocji, ale............oferta powinna być prosta....29 groszy do wszystkich sieci poza Play, do Play 59 groszy...........sms 15 groszy............pakiet no-limit rozmów i smsów w sieci za 12 zł..........dla osób dzwoniących z kilkoma wybranymi numerami pakiet nielimitowanych połączeń (tu możliwość wyboru nr stacjonarnego)............pakiet 600 mb za 10 zł/30 dni i pozamiatane, ale............posłuchajcie raz nas, BLOGERÓW, podpowiadamy Wam mądrze i da się przy tym naprawdę zarobić. Owszem biznes musi przynosić zysk, ale mądry biznes to prosty biznes ;p Pozdrawiam.
  • kleks (91.211..**)
    2012-07-17 20:58:13
    Tak się to wszystko rozrosło że na Orange online ciężko już znaleźć usługę o której włączenie człowiekowi chodzi. Za dużo już tego. Teraz należałoby iść w stronę upraszczania a nie dalszej rozbudowy ilości usług.
  • potter28 (193.164..**)
    2012-07-17 21:13:49
    Panowie ktoś to pamięta jeszcze >?:)
    http://dai.ly/LWw0kY
    P.S Ja nadal pamiętam o taryfie o roboczej nazwie Kameleon... ;)
  • sd (178.36..**)
    2012-07-17 22:24:10
    Marketingowcy niech lepiej nie czytają naszych komentarzy bo się "ludziki" załamią... Beznadziejne są te "promocje", jakieś udziwnienia z pogodą (tak na marginesie - zimno jest ostatnimi czasy - czy to znaczy, że mniej bonusa ludzie dostają? Nie korzystam więc nie wiem...), jakieś pseudokorzyści z aktywowania pakietów i namawiania innych - nie tędy droga!!! :/
    Jeszcze moja cierpliwość się ostała, jestem bardziej lub mniej zadowolonym abonentem, ale swojej lojalności w takim układzie obiecać nie mogę... A pewnie żałowalibyście utraty abonenta, który jest z wami od 8 pełnych lat... Racja?
    (na chwilę obecną trzymają mnie w Orange bonus w OFnK - mimo kiepskiej jakości i stabilności internetu mobilnego - oraz Przelewy SMS - jak tu namieszacie to "pałka się przegnie"...).
  • Pawel78 (93.105..**)
    2012-07-17 22:39:32
    Panie Wojtku, mała sugestia dla informatyków, żeby w przypadku dwóch pierwszych promocji na ich stronach podlinkować w tabelkach nazwy pakietów, których one dotyczą. Żeby nie tracić czasu na szukanie po portalu.

    Poza tym, nie ma tragedii z tymi nowymi usługami, ale i ja, jak większość, jeśli nie wszyscy tutaj, jestem za uproszczeniem taryf. Ja już nie ogarniam usług, które mam aktywowane, orange on-line nie pokazuje mi ich wszystkich i musiałem je sobie spisać w... Excelu :D
  • Radosław Kwiecień (87.101..**)
    2012-07-17 23:35:06
    słabe promocje- praktycznie zwykła lojalnościowa drobnica i jak zwykle niedostępna dla specyficznej grupy użytkowników OFnK
  • Matti (95.50..**)
    2012-07-17 23:41:37
    Promocje są ok ale jak zwykle trafiają do ściśle określonej grupy docelowej. Zgadzam się z przedmówcami zbyt skomplikowane, użytkownicy lubią prostotę niezależnie od tego prepaid czy postpaid ma być z korzyścią dla klienta.
    Odnoszę wrażenie, że ma być to rekompensata za zabrane "600 sms do all" ale z całym szacunkiem nikt się na to nie nabierze.
  • Jamessz (83.168..**)
    2012-07-18 00:42:31
    Skarbonka, karuzela, konto promocyjne, punkty payback, Orange grupa... A w play 30% na konto główne wiecej za doladowanie przez facebooka... Lubię Orange ale robicie wszystko zeby zdecydował zdrowy rozsądek a nie sympatia ! Wojtku ratuj ta firmę bo marketingowcy dryfuja w złym kierunku !
  • miniek987 (83.14..**)
    2012-07-18 08:00:10
    To jest straszne co tu się dzieje, coraz to nowe promocje, do których ogarnięcia niedługo będzie trzeba zatrudniać osoby w firmie. O BOK to już nawet nie wspomnę, bo wiele osób po prostu też nie ogarnia tych promocji, a co dopiero my sami... Ten kierunek w bliższym lub dalszym okresie zgubi orange, no ale przecież działacie biznesowo, więc zobaczymy jak ten Wasz biznes będzie się rozrastał i przynosił korzyści. Na razie jesteście na minusie, bo tendencja jest spadkowa, osoby od Was uciekają i to były dane za 1 kwartał, a co będzie w II i III ? Jak zabraliście smsy do wszystkich sieci? To nawet małe dzieci mogą sobie wyobrazić.
  • Jamessz (83.168..**)
    2012-07-18 08:07:22
    Przegladalem statystyki przenosiny numerów: z Orange do play stosunek 13:1 niż w odwrotnym kierunku. Cieżko mi uwierzyć ze taki ogromny odpływ kart to jedynie pokłosie utraty dużych klientow z biznesu bankowego, cos mi sie wydaje ze zaczyna w grę wchodzić atrakcyjność oferty i ekonomia tym bardziej ze play można mieć na nadajnikach orange. Powoli Orange zmienia sie w TP S.A zamiast na odwrót
    • Ase (178.183..**)
      2012-07-18 08:50:56
      To proste - Play ma w zasadzie dwie promocje doładowań: Bonusy po doładowaniu (wybierasz taryfę = wybierasz bonus) oraz dostajesz bonus 15-30% do doładowania, zawsze. Nie musisz czekać na łaskę Orange. A tutaj masz jakieś promocje w stylu Orange Grupa, HiperOdnowa, Karuzele, Sobota i kilka innych i jak je poprawnie rozgryziesz to dostaniesz to samo albo mniej niż w Play, nie mówiąc już że te śmieszne bonusy są ważne np. 7 dni i są tylko do Orange, a w Play do wszystkich. Daliby bonus 30% za doładowania online ważne tyle ile stare ważności zdrapek a pozabieraliby te wszystkie promocje i efekt byłby 3x lepszy. Dla mnie przykład głupiego kombinowania to promocje typu 9 minut za 2. Zabraliby to w tym NOG i w zamian za to niech dadzą 15gr do Orange w cenniku, jakąś obniżkę za smsa i już oferta będzie dużo lepsza. NOG to miała być taryfa bez pakietów, a ma pakietów więcej niż Play, Plus i Tmobile mają łącznie.
  • Tomasz (213.199..**)
    2012-07-18 09:20:24
    Czy w Orange zmienily sie osoby ktore wymyslaja te promocje?, bo bylo juz tak dobrze ale od jakiegos czasu siec znow brnie w jakies pogmatwane usługi, których jest juz cała masa, dziwie sie ze ktos wymysla kolejne marne usługi ktore na pierwszy rzut oka widac ze nie beda zbyt popularne i co gorsza ktos to zatwierdza bez opamietania. Orange czas na odwieżenie i uproszczenie ofert na karte, tylu z nas was prosi o to bo dostrzegamy ze zrobił sie w nich spory bałagan
  • klatt (37.225..**)
    2012-07-18 10:09:28
    Bo cóż rzecznik milczy jak zaklęty czyżby oszołomiło gorące przyjęcie oferty?
  • gd (188.47..**)
    2012-07-18 10:25:50
    Orange nie pamięta już o starych klientach. "promocja" polegająca na pobieraniu kodu rabatowego jest tylko dla nowych. To paranoja. Co mi z tego że dostane 2x więcej minut jak może ja nie potrzebuje, może ktoś chciałby dostać tańszy telefon niż minuty. Chyba się porzegnamy.
  • Bartek (188.47..**)
    2012-07-18 10:32:35
    Panie Wojtku, proszę mi powiedzieć chociaż czy do końca tego miesiąca będzie jeszcze "szalone dni w orange"?
  • mietek (37.225..**)
    2012-07-18 11:02:49
    czy takie promocje maja zastapic nam pakiet 600 smsow do wszystkich sieci?? Wojtku orange chyba nie zna wstydu wprowadzajac takie uslugi a tak na marginesie wczoraj konsultantka z orange dzwonila do mojego kolegi oferujac mu wasza oferte na karte on tylko wysmial was bo sam ma w play
  • mmm (78.9..**)
    2012-07-18 11:08:06
    Jak włączyć usługę Karuzela nagród za pomocą Orange Online? Nie widzę nigdzie opisu jak to zrobić, gdzie to jest ukryte?
    • Underek (79.186..**)
      2012-07-18 11:21:36
      Nie ma pewnie dodadzą jak będzie wiele pytań o aktywację przez Orange Online. Aktywacja przez SMS.a też nie działa. Wczoraj aktywowałem i do dziś nic. Jak znam życie to na *100 też pewnie nic niewiedzą o tych usługach.
  • Jamessz (83.168..**)
    2012-07-18 11:25:15
    Coraz trudniej znaleźć pozytywne komentarze na blogu. Ciekawe czy da to komuś do myślenia...
  • Dawid Krzywicki (91.145..**)
    2012-07-18 11:29:46
    A gdzie znaleźć cennik telefonów do usługi GDR ?
  • Dawid Krzywicki (91.145..**)
    2012-07-18 11:35:45
    @mmm (78.9..**) .
    "Jak włączyć usługę Karuzela nagród za pomocą Orange Online? Nie widzę nigdzie opisu jak to zrobić, gdzie to jest ukryte?"
    ========================

    Ja również tego nie znalazłem.
  • Misiek (178.183..**)
    2012-07-18 11:50:15
    A ja mam prośbę. Skoro dajecie pakiet 300 minut miesięcznie za 150zł (12,50zł miesięcznie) to może pójdźmy krok dalej i dajmy podobny pakiet - 300mb miesięcznie za 150zł? Cena uczciwa (akurat pomiędzy pakietem 100 i 500 mb), ja mam dzięki temu wygodę, a Wy macie mnie "na smyczy" przez rok. Można przekazać taką sugestię do działu technicznego?
  • rafix (77.237..**)
    2012-07-18 13:12:01
    no w końcu jakieś zmiany w ofercie na kartę, ale to tylko jeden plus. Szczerze - nie mam ochoty korzystać z jakiś promocji, nie dlatego że nie są atrakcyjne, ale jak mam ich szukać na orange online to mnie krew zalewa.
  • .wu (83.238..**)
    2012-07-18 13:46:24
    Pytanie nie związane z notką, ale... kilka miesięcy temu dzwoniliście do mnie (jeszcze jako TP), że mogę mieć VDSL2 (aktualnie netia/bsa/adsl1 ~ 6mbit) i temat mnie zaciekawił... później sprawdziłem na stronie, też informacja, że mogę mieć 40Mbit... celem upewnienia zadzwoniłem na infolinię i tak, wszystko się zgadza... dzisiaj poszedłem do salonu (już orange) i pani radośnie oświadczyła mi, że maksymalnie mogę mieć na mojej linii (~900m) 10Mbit... to ja się pytam po co człowiekowi wmawiać, że może mieć te 40Mbit skoro tak na prawdę nie może?! Dobrze, że wyszło to zanim zerwałem aktualną umowę...
  • M (83.17..**)
    2012-07-18 14:32:25
    Zróbcie jeszcze coś z pakietami internetowymi żeby nie było konieczności comiesięcznego włączania pakietów, niech się to dzieje automatycznie. Lejek byłby dobry. Albo chociaż niech te pakiety co są mają możliwość automatycznej odnowy, która by się odbywała w dwóch przypadkach: 1. mija okres ważności i wtedy sumuje się to co zostało z poprzedniego. 2. kończy się transfer danych i wtedy automatycznie odnawia się pakiet, o ile oczywiście są środki na karcie. Was to nic nie kosztuje a nas nie zniechęci do Orange, bo nie jest tajemnicą że po skończonym pakiecie środki z telefonu wyparowują na rzecz połączenia z internetem, co powoduje irytację i często rezygnację z waszych usług.
    • sd (83.17..**)
      2012-07-18 15:18:58
      "... bo nie jest tajemnicą że po skończonym pakiecie środki z telefonu wyparowują na rzecz połączenia z internetem ..."
      I o to Kolego właśnie operatorowi chodzi... Żeby zarobić na Twojej nieuwadze, żebyś nie wykorzystał w całości tego co wykupiłeś (od groma minut w pakiecie, których i tak nie wykorzystasz), żeby coś dać (często za grosze), a potem to odebrać. Taka właśnie jest polityka jest w Orange, niestety :(
      • Pan Pikuś (89.73..**)
        2012-07-18 16:12:58
        Ale,żeby oddać sprawiedliwość przed końcem ważności pakietu przychodzą dwa smsy od Operatora.Jeden na trzy i drugi w dniu zakończenia pakietu.Jeśli przedłużysz pakiet w ostatnim dniu środki nie przepadają i sumują się.
        • Jamessz (83.168..**)
          2012-07-18 16:21:32
          Ale zeby być bardzo uczciwym pakiety 100mb przedłuża sie tylko 100mb, a 500mb tymi za 500mb, czyli te dwa pakiety wzajemnie sie nie sumują niestey, a smsy faktycznie przychodza uczciwie 3 dni przed końcem
        • Misiek (178.183..**)
          2012-07-18 16:33:46
          No niestety nie zawsze te powiadomienia przychodzą. Mi kilka miesięcy temu nie przyszło dwa miesiące pod rząd, dobrze że mam i tak zapisywane daty w telefonie, to mnie nie złapali. Macie kilka pozycji wyżej propozycje niższych stawek za neta, albo pakiet roczny, to rozwiązałoby nasze problemy. Tylko cena takiego pakietu nie może być znowu zaporowa. Konkurencja daje po doładowaniu 1Gb na 100 dni, zupełnie za darmo, a w ofercie są pozostałe pakiety minut czy sms, czego brakuje w Ofnk, nie wspominając o +30%. Dlatego myślę, że pakiet roczny skoro jest na minuty mógłby się pojawić także na megabajty (i na smsy też). Do tego w OrangeOne mogliby dać profil internetowy, a w OrangeGo internet po doładowaniu. Tylko widzicie, możemy sobie pogadać, przedstawić problemy i ciekawe rozwiązania (ciekawe nie znaczy że tańsze czy za darmo), a Oni i tak wolą dać cuda z temperaturą.
      • M (83.17..**)
        2012-07-19 11:45:15
        Nie mniej jednak Orange powinno coś z tym zrobić, bo chytry dwa razy traci, a ze statystyk wynika, że migracja klientów z Orange do innych sieci nabrała już wiatru w żagle.
  • Szymon (95.160..**)
    2012-07-18 16:40:27
    meh. Kolejne nieatrakcyjne oferty, to juz tradycja od Orange.
  • tk1199 (46.169..**)
    2012-07-18 16:42:51
    A jaka będzie nowa odsłona "Co Druga Minuta Gratis", bo dostałem smsa, że od 18.08 wyłączają stare "Co druga minuta gratis". Pewnie płatne zrobią. Co na to Pan rzecznik?? Powie coś wiecej?? Pozdrawiam.
    • Pan Pikuś (89.73..**)
      2012-07-18 17:55:39
      Może będzie naliczanie sekundowe? Usługa w zamyśle fajna ale minutowe naliczanie spowodowało,że nie włączyłem jej.
  • Szymon (95.160..**)
    2012-07-18 17:21:03
    meh. Kolejne nieatrakcyjne oferty, to juz tradycja od Orange.
  • Wojtek (85.221..**)
    2012-07-18 23:30:31
    Drogi rzeczniku, kiedy. Orange przewiduje wydanie aktualizacji do androida 4.0.4 dla sony xperia s ?
  • Spider4 (87.96..**)
    2012-07-19 00:05:46
    Wiedziałem, że tak będzie... trzy promocje, które nawet w zarysie mnie nie interesują w zamian za wybrany kraj z którego korzystałem , pomijam już fakt, że tylko gotowy do rozmowy za 150 zł jest dostępny w OFnK... gdzie mi do jasnej ciasnej nie jest potrzebne 300 minut do orange, bo tego mam i tak dużo z konta promocyjnego, potrzebuje tanich rozmów (nie przez internet) do wybranego kraju na komórki... i nie uwierzę, że to z przyczyn technicznych wycofano...
  • Koolo (31.62..**)
    2012-07-19 00:40:48
    Żeby te 300 min z "Gotowy do Rozmowy" było także na stacjonarne to oferta byłaby ciekawa a tak to słabo ...
    ps. oczekuję możliwości wyłączenia kompresji w OFnK
  • artur (46.134..**)
    2012-07-19 09:20:17
    Orange znalazło ciekawy sposób na zamulająca platformę internetową. Każdy kto korzysta z Orange On-line wie że stan środków jest czasami niedostępny (od kilku lat), a sprawdzenie historii doładowań w 50 % albo więcej (w moim przypadku) kończy się po 2 minutach komunikatem że informacja w tej chwili jest niedostepna i trzeba spróbować później. Tak więc przez kasowanie najfajniejszych promocji tracicie klientów i tym samym spada liczba uzytkowników a co za tym idzie spada obciązenie platformy. Tyle że uruchamiając te wczorajsze super promocje, okaże się że znowu problem powróci.
  • Krzysiek87 (83.27..**)
    2012-07-19 11:04:19
    Fajnie,gdyby Orange wprowadził nielimitowane połączenia i smsy w sieci obowiązujące cały tydzień,a nie tak jak do tej pory tylko w weekendy.
  • adammm (87.205..**)
    2012-07-20 09:15:46
    Czy da się znaleźć te nie subsydiowane telefony na stronie Orange? Bo ja szukałem i mi się nie udało :/
  • Astis (77.237..**)
    2012-07-21 00:06:31
    Zostawię bez komentarza ! CzekaMY na ODŚWIEŻENIE oferty na kartę !!!!! ;/
  • Calm 7 (82.145..**)
    2012-07-23 08:47:40
    Przecież ta usługa "poleć znajomemu" to nie działa od samego początku!
  • rozczarowany (89.229..**)
    2012-08-07 21:21:07
    pomijając już same promocje (jakie są niech każdy oceni), poszedłem dziś do salonu orange chcąc zakupić telefon z usługą Gotowy do Rozmowy. w salonie nie mieli pojęcia o czym mówię - "coś tam słyszeli" cytuję jednego z pracowników. pani poszła na zaplecze na 10 minut i wróciła mówiąc, że takich zestawów nie ma. ręce opadają. mówię jej że to nie są zestawy tylko kilka modeli telefonów w określonych cenach a do tego zestaw startowy. po co reklamować usługi jeśli nie są one dostępne, a przez Internet nie ma możliwości zakupu telefonu z tą usługą.
  • rozczarowany (89.229..**)
    2012-08-07 22:19:57
    pomijając już same promocje (jakie są niech każdy oceni), poszedłem dziś do salonu orange chcąc zakupić telefon z usługą Gotowy do Rozmowy. w salonie nie mieli pojęcia o czym mówię - "coś tam słyszeli" cytuję jednego z pracowników. pani poszła na zaplecze na 10 minut i wróciła mówiąc, że takich zestawów nie ma. ręce opadają. mówię jej że to nie są zestawy tylko kilka modeli telefonów w określonych cenach a do tego zestaw startowy. po co reklamować usługi jeśli nie są one dostępne, a przez Internet nie ma możliwości zakupu telefonu z tą usługą.
  • emitelek (89.76..**)
    2012-08-08 21:19:14
    Proszę o jasną odpowiedź - co w przypadku NOG i aktywnej usługi 5 darmowych smsów do wszystkich po wysłaniu 5. Jak włączę 600 sms do orange w karuzeli to będzie to działało??? Obawiam się, że można na tym wyjść, jak Zabłocki na mydle... No bo dostanę 5 smsów "za darmo, a innych sieci (po tych pięciu) zapłacę w moim wypadku po 18 gr/min...
  • kingusia510 (80.54..**)
    2012-11-21 21:06:43
    Czy można oddać komuś swoje punkty z karuzelinagród?

dodaj komentarz