Odpowiedzialny biznes

Ponad 16 milionów klientów Orange! (0)

Wojtek Jabczyński

26 kwietnia 2016

Ponad 16 milionów klientów Orange!
0

Wczoraj późnym popołudniem przedstawiliśmy wyniki Orange Polska za pierwszy kwartał 2016 r. Wszystkie raportowane na giełdę cyferki, tabelki i opisy znajdziecie na stronie dla inwestorów. Ja tradycyjnie skupię się na wybranych faktach. W tym roku przekroczyliśmy liczbę 16 mln klientów – dokładnie mamy 16,264 mln, co oznacza kwartalny wzrost o 358 tys. Wybieraliście zarówno nasze oferty postpaid, jak i prepaid. W tym drugim przypadku mieliśmy pierwszy od wielu kwartałów wzrost. Duży skok zrobiliśmy w Nju Mobile. Z oferty korzysta już 801 tys. użytkowników (w trzy miesiące przybyło 102 tys. użytkowników). Dziękujemy.

Kolejnym sukcesem na pewno jest najlepszy w historii firmy kwartalny (+50 tys. netto) wzrost klientów najszybszego internetu FTTH (w zasięgu mamy już 818 tys. gospodarstw domowych) i VDSL. Nasze rekordowe Inwestycje w światłowody zaczynają przynosić efekty. Chce też podkreślić nieustanny rozwój sieci mobilnej i wykorzystywanie nowych częstotliwości. Zasięg 4G/LTE jest dostępny dla 89,2 proc. mieszkańców Polski, natomiast 3G dla 99,6 proc. Moim zdaniem, jeśli popatrzycie na naszą sieć stacjonarną i mobilną, to nie mam żadnych wątpliwości, że jest ona numer 1 w Polsce. Co więcej, dalej będziemy inwestować w jej rozwój. Coraz lepsza sieć jest priorytetem, bo w rękach klientów Orange jest już 5,47 mln smartfonów, 2,229 mln korzysta z oferty mobilnego dostępu do Internetu, a transmisja danych rośnie lawinowo.
ab0ea86d5497cf89db4936395231766dcff

Udostępnij: Ponad 16 milionów klientów Orange!
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Gwiazda. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Odpowiedzialny biznes

Lekcje wrażliwości (0)

Monika Kulik

26 kwietnia 2016

Lekcje wrażliwości
0

Czy w ramach edukacji cyfrowej i medialnej możemy uczyć dzieci uważności i wrażliwości na potrzeby innych?

Jasne, że tak! W programie MegaMisja uczymy dzieci o ich prawach i szanowaniu praw innych, pomagamy rozwijać empatię oraz wrażliwość na potrzeby osób z niepełnosprawnościami.

Ostatnio tematem świetlicowych zajęć było „Przyjazne kino”. W ich trakcie dzieci dowiedziały, się czym jest niepełnosprawność oraz – poprzez starannie dobrane zabawy – doświadczały trudności, z jakimi na co dzień mierzą się osoby żyjące z niepełnosprawnością.

Pani Małgorzata Philipps z Zespołu Szkół z Oddziałami Integracyjnymi Nr 2 w Poznaniu napisała w swojej relacji ”Integracja w naszej szkole to nie tylko słowo. Jesteśmy placówką, w której mieszczą się oddziały integracyjne, więc część świetliczaków uczestniczących w dzisiejszej misji była – można rzec – prawdziwymi ekspertami. Czuliśmy jakby to zadanie było stworzone właśnie dla nas ;)”

W innych świetlicach dzieci po raz pierwszy mogły przekonać się, co to znaczy dostępność dla wszystkich.
„Filmik z audiodeskrypcją, napisami i językiem migowym zrobił na dzieciach piorunujące wrażenie. Po projekcji filmu sami przystąpiliśmy do audiodeskrypcji. Na koniec dziewczynki z klasy III pokazały nam w języku migowym kilka zwrotów grzecznościowych. Zajęcia były lekcją wrażliwości i empatii !!!” (Szkoła Podstawowa Nr 9 z Tarnowskich Gór).

Dzieci z MegaMisji już wiedzą, jak zwracać uwagę na potrzeby osób z niepełnosprawnościami i ułatwiać im pełny dostęp do informacji i uczestnictwa w kulturze.

Wy także możecie skorzystać z naszych scenariuszy i uczyć dzieci o ich prawach, bezpieczeństwie czy wrażliwości na potrzeby innych. Zainspirujcie się.
f617e3aea8c291e2ad4a39505292cf1d39e

Udostępnij: Lekcje wrażliwości
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Serce. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Innowacje

Działasz w e-commerce? Zróbmy to razem. (0)

Marta Cieślak-Krajewska

25 kwietnia 2016

Działasz w e-commerce? Zróbmy to razem.
0

E-commerce, czyli po prostu handel elektroniczny to w zasadzie nic nowego. Ręka do góry, kto nie wyskakuje na małe zakupy online między poranną kawą, Facebookiem, a pierwszym spotkaniem? Kto nie lubi wieczorem pobuszować po wirtualnym sklepie, dodać do koszyka parę gadżetów i zastanawiać się przez trzy kwadranse kupić – nie kupić, bez ponaglającego wzroku sprzedawcy na karku? Albo po prostu zamówić zgrzewkę wody, owoce i pieczywo online z dostawą do domu i darować sobie targanie siat na 8. piętro?

Według raportu „E-commerce w Polsce 2015” oprócz przeglądania Facebooka (66 proc), w sieci najczęściej wyszukujemy produkty, które chcemy kupić (65 proc.), porównujemy ceny (63 proc.), robimy e-prasówkę (58 proc.) i płacimy rachunki  (53 proc.). Do robienia e-zakupów przyznaje się ponad połowa (55 proc.) Internautów, przy czym prawie wszyscy (54 proc.) dokonują ich w polskich serwisach.

<A gry? a youtube? czy nikt się do tego nie przyznaje? 😉 >

Jednak e-commerce to nie tylko proste przeniesienie sprzedaży do sieci.  Internetowy handel stwarza zupełnie nowe możliwości – w sieci można nie tylko lepiej poznać swoich klientów, ale także być z nimi w stałym kontakcie (o tym, jak to zrobić rozmawiałam z Brand24 – polecam rozmowę). Można wykorzystać możliwości omnichannel, jak startup Inselly, który działa na Instagramie, czy rozwinąć swój biznes w zupełnie nieoczekiwanym kierunku, jak startup zapakuj.to

Branża e-commerce rośnie w siłę. W 2015 r.  liderem sprzedaży w tym segmencie była Wielka Brytania  z 84,72 mld dol (rok wcześniej 72,91 mld dol), a Polska z 7,01 mld dol, znalazła się na 7. miejscu w Europie (wg. raportu Raport RetailMeNot).

To trend, którego nie sposób ignorować. Dlatego właśnie otwieramy się na startupy działające w e-commerce, które chcą rozwinąć z Orange swój biznes.

Aktualnie w Orange Fab non stop szukamy rozwiązań, które zwiększą skuteczność sprzedaży online: m.in. wspierające rozliczenia i transakcje w modelach barterowych, nagradzanie klientów za aktywność, narzędzia  analityczne, aplikacje służące promocji. To nie wyczerpuje listy związanej z -ecommerce – jeśli nie odnalazłeś swojej działki w tych kategoriach, przyjdź i tak – jesteśmy otwarci. Zależy nam na rozwiązaniach, które budują lojalność i trwałe relacje z klientami.

Z najlepszymi startupami nawiążemy współpracę na warunkach określonych przez program Orange Fab non stop.

Orange Fab non stop to równoległy tryb znanego Wam już programu Orange Fab. Tutaj działamy bez fazy 12-tygodniowej akceleracji. Po prostu: zgłaszasz swój biznes, a my po szybkiej ocenie ekspertów  zapraszany Cię na spotkanie, po którym decydujemy o dalszej współpracy.

Nabór w trybie non stop trwa miesiąc i za każdym razem dotyczy innego obszaru. W kwietniu koncentrujemy się na e-commerce. Aby z nami porozawiać, wystarczy, że wypełnisz krótkie zgłoszenie online.

Jestem ciekawa, z jakim ciekawym rozwiązaniem e-commerce ostatnio się zetknęliście?

Udostępnij: Działasz w e-commerce? Zróbmy to razem.
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Samochód. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej