
Spełnienie marzeń Marka Zuckerberga o ułatwieniu ludziom życia za sprawą sztucznej inteligencji – to brzmi dumnie. A właśnie tym może pochwalić się wandlee – nasz rodzimy startup, który istnieje na rynku od ponad roku. Co robią? Wykorzystują messenger do ułatwienia komunikacji marki z klientem. Ich trzy boty: Barbara, Maciek i Wojtek zastępują nam maile, formularze, kalendarze i aplikacje w telefonie. Jak to działa? Wojtek, asystent na profilu Twojej przychodni lub warsztatu samochodowego, napisze i przypomni o wizycie u lekarza lub wymianie opon, Maciek ułatwi przejście przez proces zakupów, jeśli zachcesz coś kupić u producenta AGD i zagadniesz do na Facebooku. Wszystko w messengerze. Brzmi nieźle? Zobaczcie, jak działa.
Wandlee jest finalistą #4 Orange Fab. Dzięki temu od niedawna możecie odezwać się do nas na Facebooku, na profilu Orange i Nju mobile. Jest to zupełnie nowa forma komunikacja, dzięki której Wasze zapytanie zostanie szybko obsłużone. Sprawdźcie sami.
Wykorzystanie messengera w komunikacji marka-klient staje się coraz bardziej popularne. Podczas Viva Technology na stoisku Facebooka można było zamówić kawę, skanując QR kod w kawiarni i wysyłając krótką wiadomość; chatbot dopytywał, jaką kawę wolisz, oferował dodatki i za parę minut zapraszał Cię po odbiór napoju. Proste, łatwe i skuteczne.
Warto wspomnieć, że wandlee trafił do zaszczytnego grona startupów z całego świata, z którymi Facebook podjął współpracę. I to jako jedyny startup z Polski, więc możemy być z nich dumni 🙂
Rozmawialiście już z Wojtkiem na naszym Messengerze? Jak wrażenia? Piszcie w komentarzach.
Komentarze
-
Super projekt :) Gratulacje :)
-
Powoli człowiek będzie wirtualny? Ja podziękuję za takie "udogodnienia"! :P
-
Zapraszam do kontaktu: igor.sawczuk@wandlee.com :)