Bezpieczeństwo

Uważaj na bankomat, nie ufaj terminalowi (2)

Michał Rosiak

3 sierpnia 2017

Uważaj na bankomat, nie ufaj terminalowi
2

Dawno o skimmerach nie było, co nie? Ale w tym aspekcie zawsze można liczyć na Briana Krebsa, dla którego temat kradzieży danych z kart płatniczych jest jednym z „koników”. Połowa wakacji za nami, ale bankomat to wciąż urządzenie, które w tym okresie używamy bardzo często. Przestępcy też o tym wiedzą i przyznam Wam szczerze, że zastanawiam się, czy rozwiązania, o których pisze Brian, można już znaleźć w polskich bankomatach?

Bankomat wyglądał normalnie!

Ilu z Was sprawdza bankomat przed włożeniem doń karty? Czy klawiatura nie wygląda podejrzanie, a może coś odstaje? Wiecie – szósty zmysł, „coś mi to nie pasuje”. Mam nadzieję, że przynajmniej zawsze zasłaniacie klawiaturę przy wpisywaniu PINu? Dobra, ale co jeśli na zewnątrz wszystko jest w porządku, urządzenie jest nienaruszone, nie ma żadnych kamer, a po jakimś czasie okazuje się, że z Waszego konta zniknęły pieniądze? Jakim cudem? Ano takim, że przestępcy… włożyli skimmer do slotu karty. Nie taką wielką nakładkę – cieniutki sprzęt, niewiele cieńszy od opłatka! O ile tego typu przestępcze urządzenia to nic nowego, amerykański bloger opisał skimmer, który korzystając z zasilania „gospodarza” wysyła wykradzione dane SMSem do przestępcy.

Skimmer tu, skimmer tam

Ciekaw jestem, jak bardzo podatne na tego typu ataki są urządzenia, używane w naszym kraju. Polska – co wciąż wielu dziwi – w porównaniu do USA jest znacznie nowocześniejsza w kwestii płatności/bankowości. Tam bowiem na nowe rozwiązania migruje się ze starych, a u nas po prostu zaczyna się od nowoczesności. Producenci bankomatów nie chwalą się wprowadzonymi rozwiązaniami bezpieczeństwa. Pamiętam jednak występ na konferencji Confidence specjalistów od pentestów tych urządzeń, którzy stwierdzili, że w ich karierze nie oparło im się żadne. Jeśli jednak nawet nowoczesne bankomaty wykryją „pasożyta” – nowoczesność może odwrócić się przeciwko nam. Przecież bankomat nie jest jedynym miejscem, w którym używamy kart płatniczych. A kasy samoobsługowe? A spotykane coraz częściej dystrybutory na stacjach benzynowych, w których możemy zapłacić od razu po zatankowaniu? Notabene to właśnie w tych ostatnich odkryto SMSowe skimmery. Miejsc, w których możemy płacić kartami, jest bardzo dużo i stawiam dolary przeciwko orzechom, że nie wszędzie dbają o bezpieczeństwo.

Z kartą, ale bez karty

To co teraz? Omijać każdy bankomat szerokim łukiem? Nie przesadzałbym, ale zasada ograniczonego zaufania zawsze powinna być naszym przyjacielem, gdy rzecz idzie o pieniądze. Jeśli podchodząc do maszyny rutynowo ją oglądacie, szarpiecie slotem na kartę, usiłujecie zdjąć klawiaturę – róbcie tak dalej! Dodatkowo ja, gdy tylko mogę, korzystam z BLIKa lub Android Pay. W obu sytuacjach nie występuje interakcja urządzenie-karta, w pierwszej jednorazowy kod potwierdzamy w smartfonowej aplikacji, zaś w drugiej przy transakcji dotykowej nie jest używany numer faktycznej karty płatniczej. Oczywiście oba rozwiązania dostępne są m.in. w Orange Finanse 🙂 Warto też korzystać z informacji o transakcjach na naszym koncie. Moja żona twierdzi co prawda, że to nieco „creepy” i ma wrażenie, że ją śledzę 😉 Jeśli jednak mam dzięki temu ustrzec się przed niespodziewanymi transakcjami z mojego konta, to cel zdecydowanie uświęca środki.

Fotografia ATM Keypad 2 autorstwa Williama Grotoonka na licencji CC BY-SA 2.0

Udostępnij: Uważaj na bankomat, nie ufaj terminalowi
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Komentarze

  • komentarz
    MAURYCY 11:55 03-08-2017
    Ja zawsze sprawdzam w bankomacie czy otwór na kartę i klawiatura jest oryginalna (dotyk + oko), jakoś tak już mam że na to zwracam uwagę. A co do kontroli działań na koncie to aplikacja mobilna mojego banku wysyła mi notyfikacje o każdej (nawet 1 groszowej) transakcji, zarówno uznaniowej jak i obciążeniowej, więc praktycznie od razu wiem że coś się dzieje. I to zarówno na koncie głównym jak i na OKO.
    Odpowiedz
  • komentarz
    Pan Pikuś 13:52 03-08-2017
    BLIK i Android Pay... Staram się korzystać z tych usług gdzie tylko się da. Szkoda, tylko że aby skorzystać z wpłatomatu i tak muszę sięgnąć do portfela po tradycyjną kartę.
    Odpowiedz

Urządzenia

Szlifujemy Orange Smart Care (5)

Piotr Domański

2 sierpnia 2017

Szlifujemy Orange Smart Care
5

Stwierdzenie, że ceny telefonów idą w górę to truizm. Kiedyś, gdy flagowe urządzenie znanej firmy kosztowało 2 tysiące mówiło się o tym w kategoriach wielkiego wydarzenia.  Teraz high-endy po 3 tysiące to norma. Ten trend odbija się także na kosztach naprawy smartfonów. Dlatego zdecydowaliśmy się na zwiększenie kwoty, z której możecie korzystać w ramach usługi Orange Smart Care. Teraz limit, który macie do wykorzystania w ciągu roku to 800 zł, zamiast jak do tej pory 700 zł. Miesięczna opłata za korzystanie z usługi to 8,99 zł.

Odbierzemy, naprawimy i wypucujemy

Co dostajecie w ramach tej kwoty? Moim zdaniem bardzo dużo. Po pierwsze usługa dotyczy całego telefonu – nie ma znaczenia, czy rozwaliliście tylko wyświetlacz, czy też przy okazji pękła Wam obudowa lub obiektyw aparatu. A nawet czy cały telefon trafił do jeziora. Jeżeli koszt naprawy nie przekroczy 800 zł (razem z przesyłkami kurierem) – naprawimy Wam go. Nie będziemy drążyć, kto  był winny uszkodzenia, komu telefon spadł i dlaczego. Wiemy, że smartfony czasem wypadają z ręki.

Dla tych którzy nie lubią lania wody mam konkretną listę uszkodzeń, które w ramach usługi można naprawić lub wymienić. Po pierwsze – wyświetlacz. Jeżeli już został uszkodzony, przy okazji możecie także naprawić lub wymienić obudowę, aparat i przyciski, jeżeli są ;-). Do tego dokładamy usunięcie skutków zalania wodą. Pozostałe elementy telefonu naprawimy, jeżeli jednocześnie uszkodzony jest wyświetlacz.

Orange Smart Care - grafika ilustracyjna

Korzystającym z usługi zapewniamy bezpłatną infolinię techniczną, kuriera z i do serwisu, a także aplikację, pozwalającą na diagnostykę telefonu.

Wiemy, że niektóre naprawy mogą przekroczyć kwotę 800 zł. Na to także jesteśmy przygotowani. W takiej sytuacji zapłacimy za Was część kosztów (do rocznego limitu 800 zł), a dodatkowo zapewnimy 10% rabat na naprawy powyżej tej sumy (z wyłączeniem iPhonów). Podobny rabat dotyczy napraw poza zakresem – na przykład gdyby udało się Wam jakimś cudem odseparować procesor od karty graficznej (nie wiem jak, bo obecnie to najczęściej ten sam moduł 😉 ).

Ile kosztuje Orange Smart Care

Na usługę możecie zdecydować w trakcie podpisywania nowej umowy, lub przedłużania obecnej, jeżeli tylko dobierzecie do niej urządzenie. Przez pierwsze 30 dni nie płacicie za ochronę nawet grosza, później wspomniane już 8,99. W dowolnym momencie możecie z usługi zrezygnować, jednak, nie można już do niej powrócić.

Czy warto? Przyznaję, że sam to pytanie sobie zadawałem. Na ogół tuż po tym jak mój telefon walnął o bruk. Więc, jeżeli nie chcecie swojego nowego, ślicznego, błyszczącego smartfona zamykać w etui to trudno odpowiedzieć negatywnie na to pytanie. Zresztą podobną odpowiedź udzieliło 240 tys. osób, które się na nią zdecydowało.

Więcej o ofercie na stronie orange.pl

A tu znajdziecie zeszłoroczny tekst o tej usłudze: Orange Smart Care – rozbity wyświetlacz to już nie problem 

Udostępnij: Szlifujemy Orange Smart Care
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Komentarze

  • komentarz
    robert 10:10 03-08-2017
    "Nie będziemy drążyć, kto był winny uszkodzenia, komu telefon spadł i dlaczego. Wiemy, że smartfony czasem wypadają z ręki." - Nareszcie!!
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 13:06 03-08-2017
      Robert, ta usługa ma już rok 😜
      Odpowiedz
  • komentarz
    666 16:38 03-08-2017
    super. a kiedy nowa oferta na lova? ;) podobno ma byc wrecz bombowa ;)
    Odpowiedz
    • komentarz
      Orange Ekspert 00:53 04-08-2017
      Nie zdradzamy naszych planów z wyprzedzeniem :) O wszelkich nowościach informujemy na bieżąco, zapraszamy Cię więc do obserwowania nas :)
      Odpowiedz
  • komentarz
    Łukasz 21:42 04-08-2017
    Usługa ta jest oferowana tylko dla systemu abonamentowego czy dla karciarzy także z góry dziękuje za odpowiedz...
    Odpowiedz

Obsługa i Relacje z Klientami

Pierwsze urodziny Nasz Orange (5)

Regina Jabczyńska

1 sierpnia 2017

Pierwsze urodziny Nasz Orange
5

Mija rok od kiedy pod adresem www.orange.pl/naszorange możecie pytać, odpowiadać i pomagać w kwestiach telekomunikacyjnych.

Internetowe forum Nasz Orange dzięki Waszemu zaangażowaniu radzi sobie wyśmienicie, o czym już pisałam i co najważniejsze chętnych do dyskusji nie brakuje!

Krzepiące jest, że ta międzypokoleniowa kliencko – pracownicza grupa dyskusyjna przybywa z pomocą 24h na dobę – każdemu, niezależnie od wagi sprawy. Zresztą statystyki mówią same za siebie:

Z okazji 1 urodzin przyjęcia nie będzie, ale to nie oznacza, że zabraknie atrakcji i niespodzianek. Wręcz przeciwnie. Każdy kto zaloguje się dziś na swoim profilu otrzyma specjalną rocznicową odznakę. Wszyscy chętni mogą wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania są zestawy gadżetów Nasz Orange. A ponieważ od jakiegoś czasu możecie surfować po forum za darmo za pomocą telefonów w Orange (szczegóły), to postanowiliśmy, że konkurs będzie z tym związany:-)

Mamy też indywidualne prezenty – do najbardziej zapracowanych użytkowników wysłaliśmy spersonalizowane kartki urodzinowe z podziękowaniem. Dziękujemy za 1 wspólny rok na forum:-) wierzymy, że tematów do dyskusji na kolejne lata nam nie zabraknie.

Udostępnij: Pierwsze urodziny Nasz Orange
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Komentarze

  • komentarz
    Rut 15:24 01-08-2017
    Znamy i odwiedzamy. Odznaka złapana :D
    Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 18:01 01-08-2017
    Nasz Orange jest spoko :)
    Odpowiedz
    • komentarz
      Ron 18:07 01-08-2017
      Tak, zgadzam się :)
      Odpowiedz
      • komentarz
        Artur 13:22 02-08-2017
        ...i ja! ;))
        Odpowiedz
  • komentarz
    Matt55 08:47 03-08-2017
    Gratulacje i kolejnych udanych lat Nasz Orange! :)
    Odpowiedz

Film

Orange Finanse – lepsza kontrola nad płatnościami, dzięki powiadomieniom push (0)

Kasia Barys

1 sierpnia 2017

Orange Finanse – lepsza kontrola nad płatnościami, dzięki powiadomieniom push
0

Kontrola własnych wydatków czy umiejętność oszczędzania to ważna cecha. Dobrym sposobem jest  monitorowanie swoich codziennych wydatków, nawet tych najmniejszych. Mając Orange Finanse najlepiej zrobić to z poziomu telefonu ustawiając powiadomienia push, które będą przychodzić po każdej wykonanej transakcji. Zwiększa to także  bezpieczeństwo zgromadzonych środków jak również wygodę podczas codziennych płatności kartą lub telefonem. Nie trzeba np. co chwilę uruchamiać aplikacji, by sprawdzić czy w dniu wypłaty, pensja wpłynęła już na rachunek.

To kolejna nowość w Orange Finanse. Niedawno uruchomiliśmy wygodne płatności telefonem z Android Pay.

Nagroda dla Orange Finanse

Przy okazji warto też wspomnieć, że aplikacja Orange Finanse została wyróżniona przez użytkowników smartfonów z systemem Android, wśród najlepiej ocenianych aplikacji bankowych. Otrzymała trzecie miejsce.
Jeśli korzystasz już z aplikacji Orange Finanse, możesz w prosty sposób uruchomić usługę push w swoim telefonie. Klikając w link dowiesz się jak to zrobić.

Udostępnij: Orange Finanse – lepsza kontrola nad płatnościami, dzięki powiadomieniom push
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Oferta

Dorzuciliśmy GB do Orange na kartę (29)

Piotr Domański

1 sierpnia 2017

Dorzuciliśmy GB do Orange na kartę
29

Wszyscy znamy usługi nielimitowanych rozmów i SMS połączone z paczką GB w Orange na kartę. Weszły do naszej oferty w 2015 r., a w styczniu 2016 nieco je zmieniliśmy, co spotkało się z bardzo dobrym przyjęciem z Waszej strony. W połączeniu z Orange Free na kartę dawały wtedy jedno z najlepszych zestawów dla przenoszących numer na polskim rynku. Ale oczywiście nawet najlepsze oferty wymagają aktualizacji, nie inaczej z tymi usługami.

Nielimitowanych rozmów i SMS-ów raczej nie można udoskonalić. Można za to zwiększyć pakiet danych, podobnie jak to miało miejsce w ostatnich zmianach w bonusach za doładowanie w Orange Free. Zresztą transfer danych zwiększa się w ramach całej sieci mobilnej, więc czemu inaczej miałoby być w prepaid? Oczywiście ceny pozostały bez zmian.

Do 50 GB dla przenoszących numer do Orange na kartę

Najlepiej wygląda oferta dla tych, który zdecydują się przenieść numer do Orange na kartę i aktywują usługę w wersji cyklicznej. Zapłacą wtedy 28 zł za nielimitowane SMS i rozmowy oraz 35 GB. Pamiętacie, że jeżeli skorzystacie z jesteście w Orange Free na kartę i doładujcie konto za 30 zł otrzymujecie dodatkowo 15 GB. W sumie, jeżeli skorzystacie z obu rozwiązań za 3 dyszki otrzymujecie 50 GB transferu danych. O rozmowach i SMS nie wspominając. Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie 50 GB to bardzo dużo. Z drugiej strony, jeżeli ktoś streamuje dużo wideo czy muzyki 50 GB powinno być w sam raz 😉

Jest także oferta dla stałych klientów

W przypadku oferty dla naszych stałych klientów wielkość pakietu danych wynika ze stażu w sieci. Ci, którzy są z nami krócej niż 12 miesięcy otrzymają 15 GB, Ci z Was, którzy mają staż między rokiem, a trzema latami – 17 GB, a powyżej 3 lat – 20 GB. Oczywiście przypominam o manewrze z Orange Free na kartę, który dodatkowo zwiększa pakiet danych. Mamy też ofertę dla tych, którzy potrzebują dużą paczkę danych, jednak przez krótki czas – chodzi o wersję oferty na 7 dni. Tutaj także zwiększyliśmy pakiet danych – z 2 GB do 15 GB.

Pamiętajcie jeszcze o jednej, dość ważnym elemencie usługi. Za każdym razem gdy automatycznie odnawiacie usługę dostajecie o 1 GB internetu więcej niż miesiąc wcześniej. Po kilku miesiącach robi się z tego bardzo ładna sumka 😉 Co bardzo ważne dotyczy to także klientów, którzy przenieśli numer do Orange na kartę i aktywowali usługę cykliczną. Im co miesiąc także przybywa jeden GB do wykorzystania!

Grafika - przenieś numer do Orange na kartę

Fajnym elementem, na który raczej nie zwracacie uwagi w komentarzach jest możliwość włączenia usługi zarówno w wersji jednorazowej jak i cyklicznej.

W sumie wszystko wygląda tak:

Czas trwania usługi Staż w sieci Dotychczasowy
pakiet danych w usłudze
Nowy pakiet
danych w usłudze
Cena
7 dni 2 GB 15 GB 12 zł
7 dni dla przenoszących numer 2 GB 15 GB 10 zł
31 dni (jednorazowa i cykliczna) do roku 2 GB 15 GB 35 zł
1-3 lata 3 GB 17 GB
ponad 3 lat 5 GB 20 GB
31 dni (dla przenoszących) 8 GB 35 GB 28 zł

 

Więcej o ofercie znajdziecie na stronie orange.pl.

Aktualizacja 1.08.2017 14:33

Dostaliśmy dwa bardzo ciekawe pytania z serwisu Antyweb.pl. Odpowiedź na jedno już zawarliśmy w tekście, ale drugie zasługuje na osobną aktualizację 😉

W przypadku obecnych klientów korzystających z usługi otrzymają oni do wykorzystania większą paczkę GB w kolejnym okresie rozliczeniowym w którym dojdzie do automatycznej aktywacji usługi. Nie trzeba nic zmieniać, wysyłać żadnych SMS itp. Jak pewnie wiecie do tej pory także dostawaliście 1 GB za każdy kolejny miesiąc w usłudze. Co bardzo ważne ich ilość Wam się teraz nie zeruje!

Udostępnij: Dorzuciliśmy GB do Orange na kartę
podaj nick
podaj poprawny adres e-mail
komentarz jest wymagany

Komentarze

  • komentarz
    Pan Pikuś 13:39 01-08-2017
    Chętnie w końcu bym Was za coś skrytykował. Ale nie mam za co 😀
    Odpowiedz
    • komentarz
      Oliwia 14:25 01-08-2017
      fajna oferta tylko szkoda,że nie ma mms :( i szkoda że nie ma kumulacji 35gb czy 50gb . :( a może dac ofertę bym zmienić orange yes na bonusy nim mms sms po doladow i nimi gb ?czyli np za5zł po 5/6/7/9000sms mms i 5/6/9000min za10zł np 18000sms mms i 18000nim za25/30zł'to 90000mms sms i 90000nim za40zł to 200.000sms mms i 200.000nim za50zł to 500.000sms'mms i 500.000nim za 100zł 900.000nim sms 900tys nim i za200zł to od 3mln do 10mln tak samo fajnie gdy'by coś takiego było:)
      Odpowiedz
    • komentarz
      Derick 19:54 01-08-2017
      Jezeli Orange nie ma za co krytykowac, to czemu w rankingu najlepszych ofert na karte prepaid ciagle okupuje doly zestawinia? www.my-mobile.pl Tylko satelitarna marka NJU Mobile ich ratuje, bo jest niezle uniwersalna, ale w pakietach internetowych slabiutko, wreszcie cos ruszyli, ale daleko im do najlepszych.
      Odpowiedz
    • komentarz
      Koolo 14:19 04-08-2017
      Może za to że lojalnych klientów strzyże się jak barany, jestem w OFnK od jej początków, gdy pojawiła się na rynku to była rewolucja w prepaid-owym internecie potem ewoluowała w dobrą stronę aż do promocji dla przenoszących numer potem ograniczenie RWK, teraz brną dalej ...
      Odpowiedz
  • komentarz
    Papay 13:47 01-08-2017
    Wszytko fajnie tylko co z klientami którzy przenieśli numer przed 31.07.2017, my zostajemy przy 8GB, nie ładnie, nowe limity powinny być dla wszystkich przenoszoszonych numerów, tak to trzeba znów przenosić i wracać, no właśnie a może już nie wracać....
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 14:57 01-08-2017
      Jeżeli przeniosłeś numer wcześniej i aktywowałeś wtedy usługę paczka GB zwiększy Ci się wraz z kolejnym okresem rozliczeniowym.
      Odpowiedz
  • komentarz
    manyaky 13:51 01-08-2017
    Wszystko ładnie pięknie, tylko dlaczego dotychczasowi uczestnicy promocji dalej będą dostawać 8GB zamiast 35GB? To znaczy oferta mega, ale dla obecnych klientów to kolejne brzydkie zagranie. Oby się nie okazało, że "naprawiona" została też kwestia kumulacji konta.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 15:33 01-08-2017
      Obecni klienci od kolejnego okresu rozliczeniowego dostaną większą paczkę danych.
      Odpowiedz
    • komentarz
      nhjg 19:12 01-08-2017
      Bo została. GB już się nie sumują, a rok ważności konta nie przedłuża pakietu.
      Odpowiedz
      • komentarz
        manyaky 09:34 02-08-2017
        W takim razie przepraszam - BOK kilku osobom przekazywało błędne informacje. I bardzo szanuję decyzję. Mega rozpieszczacie kartowców ostatnio. A co do kumulacji, to chyba za wcześnie, żeby o tym przesądać. 24.07 jeszcze się kumulowało.
        Odpowiedz
  • komentarz
    lukasso 14:21 01-08-2017
    Ilość gigabajtów robi wrażenie, przynajmniej na mnie:) Szkoda tylko, że jako stały klient mam ofertę o 7 zł droższą, w stosunku do tych, którzy właśnie się pojawili w Orange. Niby to nie dużo, ale jak by nie patrzeć to różnica aż 20%. Fajnie by było, jak byście pomyśleli kiedyś o lojalnych, pomarańczowych użytkownikach waszej sieci. Pozdrawiam
    Odpowiedz
    • komentarz
      krzychl 14:51 01-08-2017
      @lukasso - w pełni Cię popieram 7zł x12 miesięcy to o 84zł więcej :(
      Odpowiedz
  • komentarz
    Krzychl 14:46 01-08-2017
    A ja jestem lojalnym klientem od 2002 roku Orange Free i muszę zapłacić 35zł za tą "fajną" usługę, Gdzie tu sprawiedliwość? czemu nie mogę też płacić 28zł ??? mam się wynieść do innej sieci i potem wrócić? żeby być przenoszącym numer? pozdrawiam
    Odpowiedz
    • komentarz
      Michał 23:30 01-08-2017
      Dokładnie tak. A wszystko załatwisz w ciągu 2-3 dni.
      Odpowiedz
  • komentarz
    Kajka 17:56 01-08-2017
    Zamiast dodawać GB, wolałabym niższą cenę za pakiet dla stałego Klienta, bo jestem z Wami ponad 12 lat już w prepaidzie i liczę na ciekawy no limit z mms także do 15 zł/ mc dla stałych użytkowników.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Oliwia 19:41 01-08-2017
      fajna oferta tylko mogli by dac dla stałych którzy ra już kilka lat jak i dla nowych do19zł no limit również mms albo za15zł co miesiąc albo no limit co60dni za29zł i było by idealnie:) i zostawic pakiet ma skalę 1410gb koniecznie i zrobić inna taryfę
      Odpowiedz
    • komentarz
      emitelek 18:25 02-08-2017
      Otóż TO!!! Trafiłaś w sedno! Czas obniżać ceny, a nie dokładać coś, czego nie wiadomo, czy wykorzystamy!!! NIE TĘDY DROGA ORANGE!!! Czyżby kolejny strzał w kolano po likwidacji RWK dla bonusów GB po doładowaniu konta? :/ Pamiętajcie!!! Chytry traci PODWÓJNIE!!! Takie fajne przysłowie, które sprawdza się w 100%! ;)
      Odpowiedz
  • komentarz
    m 19:15 01-08-2017
    A klienci przenoszący numer przed 31.07, którzy korzystali z pakietu za 28zł w wersji cyklicznej, ale tymczasowo przestali lecz nadal ich staż jest poniżej roku? Też dostaną 35GB przy uruchomieniu usługi za 28zł?
    Odpowiedz
  • komentarz
    pablo_ck 11:05 02-08-2017
    Dla mnie zmiany na +. Szkoda tylko trochę ze już RWK nie będzie przedłużyła ważność promocyjnych mb. Ale nie można mieć wszystkiego.
    Odpowiedz
    • komentarz
      emitelek 15:27 03-08-2017
      A czemuż to "ne można mieć wszystkiego"? Wiesz; jest takie przysłowie - Kto daje i odbiera ten się w piekle poniewiera ;) Orange zabierając RWK dla bonusa straci wielu klientów...
      Odpowiedz
      • komentarz
        Snowden 23:40 03-08-2017
        Dokladnie! Najpierw rozglosili promocje i w polowie okresu odebrali przeduzanie o rok bonusu. Juz mialem rezygnowac z RBM, gdzie w zasiegu LTE daja 100 GB co miesiac, przy doladowaniu 50 pln co 100 dni - wchodzi okolo 15 pln na miech. W Orange od 1.09 bedzie 100 GB na 155 dni za 200 pln Jednym zdaniem,.. Nie wierz nigdy kobiecie i Orange. Ci ktorzy sa i zostana w OFnK to tylko z nich :-DDD
        Odpowiedz
  • komentarz
    Marcin 12:08 02-08-2017
    Część użytkowników Orange "dopieścił". Pozostali, szczególnie lojalni klienci z większym lub mniejszym stażem, muszą chyba poszukać ofert u konkurencji, która cenowo jest korzystniejsza, o ile oczywiście nie zależy komuś na takich ilościach GB.
    Odpowiedz
    • komentarz
      emitelek 15:46 02-08-2017
      Różowi dają za 25zł no-limit z 10GB, które dla mnie i tak są nie do wykorzystania; chyba, że w wakacje ;) Też wolałbym obniżenie ceny pakietu, niż dokładania GB, jak napisała @Kajka :) Więc nie dla mnie ta oferta :(
      Odpowiedz
  • komentarz
    pabloki 22:11 02-08-2017
    Piotr Domański czy to normalne w orange gdy chcę przenieść numer od innego dostawcy do orange free w salonie (bo szybciej)to system uniemozliwia to bo juz kiedyś miałem numer w orange?Ponoć system nie przyjmuje zlecenia pokazując tylko do wyboru orange yes i orange noweGO. Czy to normalna praktyka nieogarniętego systemu orange? Czy w orange możecie przyjąć numer z innej sieci mobilnej w dzień wolny bo biuro obsługi telefonicznie co innego a salon co innego.
    Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 07:22 04-08-2017
      A dasz mi sekundę na sprawdzenie sytuacji?
      Odpowiedz
      • komentarz
        pabloki 22:36 04-08-2017
        Tak , poczekam bo potrzebuję przenieść.
        Odpowiedz
    • komentarz
      Piotr Domański 15:35 04-08-2017
      Jeżeli mogę zasugerować wymianę przez naszą stronę www: http://www.orange.pl/kid,4002009309,id,4004953592,article.html. A my w tym czasie będziemy próbować dojść do tego, co tak na prawdę się wydarzyło ;-)
      Odpowiedz
      • komentarz
        pabloki 22:47 04-08-2017
        Piotrze niby przez internet łatwiej ... ale dłużej . Nie wolno mi zamawiać kurierów do pracy a w domu mnie nie ma jak jestem w pracy . Chciałbym tak w 1-2 dni . Teraz to chyba przy tej blokadzie systemu w orange wyjdzie tak długo jak przez internet. Ponoć moje stare konta telefonów w orange umieszczone są w innym systemie i powstaje blokada. Dziwne także to , ale to raczej dla wszystkich jest tak samo bo konsultant próbował dla swojego numeru , że nie pojawia taryfa free do wyboru. Fajnie gdybyście naprawili . Tak tak nadal jestem ciekaw co się stało.
        Odpowiedz
  • komentarz
    Kareta 02:14 11-08-2017
    Czy możecie pomyśleć o niższych cenach za pakiety no limit? albo stwórzcie fajny pakiet minut, sms i mms do wszystkich na miesiąc za rozsądną cenę. Właśnie tego potrzebujemy Karciarze Orange.
    Odpowiedz

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej