Jest rok 1812, Armia Napoleona wkracza do Rosji. Rozpoczyna się wojna, która na wiele dziesięcioleci zmieni oblicze Europy i światowy układ sił. Francuzi, Rosjanie i przedstawiciele narodów Starego Kontynentu ścierają się w śmiertelnym boju.
Ten magiczny świat to scenariusz nowej gry stworzonej przez moich kolegów z Orange Labs. Gry niezwykłej, bo pozwalającej użytkownikowi na wykreowanie unikalnej wizji bohaterów i scenografii. Jak? We własnej wyobraźni. „1812:Serce Zimy” jest bowiem grą opartą na dźwiękach, czyli audiogrą lub jak nazywają ją twórcy, interaktywnym audiobookiem.
Już dziś możecie przetestować wersję demo dostępną na stronie „1812: Serce Zimy” TUTAJ. Premiera pełnej wersji przewidziana jest na koniec października. Zachęcam do śledzenia informacji na stronie internetowej oraz fbookowym funpage`u.
„1812: Serce Zimy”
Polub to na Facebooku
Akcja „Serca Zimy: 1812” rozgrywa się podczas trwającej kilka miesięcy inwazji wojsk Napoleona na Rosję. Główny bohater Korwin Giedyminowicz jest żołnierzem armii napoleońskiej, który odłączył się od swojego korpusu. Historia ma wiele wątków; decyzje, które podejmuje gracz, mają wpływ na losy bohaterów i bieg wydarzeń. Postaciom swoich głosów użyczyli znani i lubiani aktorzy: Piotr Fronczewski – narrator, Jacek Kopczyński – Korwin, Jarosław Boberek i wielu innych. Scenariusz jest dziełem cenionego w świecie fantasy duetu: Magdy i Macieja Reputakowskich, którzy wygrali konkurs zorganizowany przez TP.
Moim zdaniem „1812: Serce Zimy” to nowa jakość wśród gier komputerowych. A jakie są Wasze wrażenia?