;

Innowacje

Proste jak MMS (0)

Marta Krajewska

29 marca 2011

Proste jak MMS
0

Czasem słowa okazują się niewstarczające, by wyjaśnić złożony problem. Czasem zawodzą nawet w prostych kwestiach. Jeśli nie wierzycie, spróbujcie wytłumaczyć komuś, czym jest korba nie używając rąk 😉
Od niedawna klienci infolinii technicznej Neostrady (numery 800 102 102 oraz 801 505 505) mogą korzystać z nowego udogodnienia. MMS Service to aplikacja, która umożliwia konsultantom przesyłanie MMS zawierających pliki graficzne oraz opis kolejnych czynności na telefon komórkowy klienta. W oparciu o listę problemów najczęściej zgłaszanych przez użytkowników infolinii, przygotowaliśmy bibliotekę zawierającą ok. 100 gotowych szablonów i ponad 400 grafik do samodzielnego tworzenia wiadomości przez konsultantów. Przewidujemy, że MMSy okażą się szczególnie przydatne w przypadku podłączenia modemu, dekodera, aparatu telefonicznego dla PSTN i telefonii internetowej, a także nawiązywaniu połączenia z Internetem. MMSy instruktażowe są dostarczane do operatorów wszystkich sieci. Czas oczekiwania to ok. 2 minuty od momentu wysłania wiadomości z aplikacji.
MMSy nie zastąpią rozmów z konsultantami. Otrzymacie je podczas rozmowy, po wyrażeniu zgody. Usługa jest dostępna dla klientów, których telefony obsługują MMS.
Czy ktoś z Was już korzystał z tej funkcjonalności? (Rozum chyba tak 🙂 zobacz

Grafika wykorzytywana w MMS service

Udostępnij: Proste jak MMS
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Cup. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Sieć

Potrzebujecie częściej widzieć kuriera? (0)

Wojtek Jabczyński

29 marca 2011

Potrzebujecie częściej widzieć kuriera?
0

W ostatni piątek UOKiK przypomniał na stronie w necie o dwóch karach, jakie dał Orange pod koniec 2010 roku. Nie będę utyskiwał nad medialnym aspektem powtarzanych zarzutów wobec firm telekomunikacyjnych. Zastanawiam się raczej nad przepisami, które mają chronić konsumentów. Na bieżąco współpracujemy z UOKiK, usuwamy sporne paragrafy i zapisy. Poprawiamy umowy, aby były nie tylko zgodne z prawem, ale też chudsze i przejrzyste. To oczywiste, że nie chodzi nam o to, by „naciągać” klientów, bo to droga do nikąd. Klient, który natnie się już nigdy nie wróci, ale jeśli wygodnie i sprawnie go obsłużymy na pewno tak. Dlatego są kwestie, z którymi trudno się zgodzić. Tak jest w przypadku zasad zawierania umów na odległość, za co dostaliśmy karę. W naszej ocenie sugerowane rozwiązanie jest sprzeczne z logiką przepisów o ochronie konsumenta, które zapewniają już klientowi prawo do odstąpienia od umów w terminie 10 dni. Żądanie teraz, by kurier po dostarczeniu umowy (z której wzorem klient może się wcześniej z łatwością zapoznać na stronie sklepu internetowego) pozostawił ją nabywcy, a następnie wrócił po nią po kilku dniach zdecydowanie komplikuje i podraża proces. To w konsekwencji zwiększa cenę usług sprzedawanych przez telefon lub on-line. Taka interpretacja moim zdaniem uderza we wszystkie dziedziny handlu, w których stosowana jest sprzedaż przez telefon i Internet. Sam kupuję aplikacje przez iTunes, bilety lotnicze, książki i różne inne rzeczy od firm działających tylko w necie. Bez problemu zapoznaję się z umowami, klikam gdzie trzeba i żaden kurier nie musiał mnie odwiedzać dwa razy. Jestem ciekawy Waszej opinii, czy obecne przepisy (10 dni na odstąpienie, możliwość przejrzenia umów w necie) wystarczają, aby ochronić klientów? Co zrobić, by nie było konieczności drukowania ton papieru i wożenia go po Polsce?

Udostępnij: Potrzebujecie częściej widzieć kuriera?
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Key. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Odpowiedzialny biznes

Sponsoring Kultury Orange (0)

Bartlomiej Roch

28 marca 2011

Sponsoring Kultury Orange
0

Sponsoring kultury to ostatnio bardzo popularne pojęcie. Większość instytucji kultury poszukuje hojnego sponsora a wiele firm chętnie deklaruje, że sponsorem kultury jest lub nim bywa. Pojęcie jest o tyle modne co niekoniecznie zawsze prawidłowo rozumiane. Mecenat kulturalny to dość dyskretne wsparcie bez większych zobowiązań ze strony obdarowanego, a sponsoring kulturalny to typowa biznesowa umowa między partnerami polegająca na wzajemnej wymianie świadczeń i związanych z nimi korzyści, będąca ważną częścią strategii komunikacyjnej firmy i budowania jej wizerunku na zewnątrz.

Nasza firma od lat jest ważnym mecenasem polskiej kultury (ostatnio np. Roku Chopinowskiego, Wirtualnego Muzeum Powstania Warszawskiego czy Wirtualnego Sztetla przy Muzeum Historii Żydów Polskich), ale też ważnym sponsorem. Od dawna Grupa TP aktywnie angażuje się jak doskonale wiecie w sponsoring sportowy i muzyczny. Jesteśmy też partnerem technologicznym wielu ważnych wydarzeń, np. niedawnego Kongresu Kultury w Krakowie, ale też EURO2012 czy polskiej prezydencji w UE. Mamy też własne projekty jak choćby Orange Warsaw Festival (we współpracy z TVN) czy kinowe Środy z Orange (we współpracy z Cinema City i Orange IMAX).

Jako przedstawiciel Grupy TP (a „po godzinach” również Obywatelskiego Forum Sztuki Współczesnej, pozarządowej organizacji skupiającej środowisko polskich sztuk wizualnych) uczestniczyłem przez ostatnie miesiące w pracach interdyscyplinarnej grupy roboczej, która wypracowała, przy współpracy z PKPP Lewiatan, zarys Karty Sponsoringu Kultury w ramach programu Narodowego Centrum Kultury „Kultura się liczy!”.  Już 1 kwietnia zaprezentowane zostaną publicznie efekty pracy naszego zespołu. I nie będzie to Prima Aprilis, tylko poważne spotkanie profesjonalistów na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie zapoczątkowujące szersze konsultacje społeczne Karty.

Udostępnij: Sponsoring Kultury Orange
podaj nick
komentarz jest wymagany
Please prove you are human by selecting the Key. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej