Czasem słowa okazują się niewstarczające, by wyjaśnić złożony problem. Czasem zawodzą nawet w prostych kwestiach. Jeśli nie wierzycie, spróbujcie wytłumaczyć komuś, czym jest korba nie używając rąk 😉
Od niedawna klienci infolinii technicznej Neostrady (numery 800 102 102 oraz 801 505 505) mogą korzystać z nowego udogodnienia. MMS Service to aplikacja, która umożliwia konsultantom przesyłanie MMS zawierających pliki graficzne oraz opis kolejnych czynności na telefon komórkowy klienta. W oparciu o listę problemów najczęściej zgłaszanych przez użytkowników infolinii, przygotowaliśmy bibliotekę zawierającą ok. 100 gotowych szablonów i ponad 400 grafik do samodzielnego tworzenia wiadomości przez konsultantów. Przewidujemy, że MMSy okażą się szczególnie przydatne w przypadku podłączenia modemu, dekodera, aparatu telefonicznego dla PSTN i telefonii internetowej, a także nawiązywaniu połączenia z Internetem. MMSy instruktażowe są dostarczane do operatorów wszystkich sieci. Czas oczekiwania to ok. 2 minuty od momentu wysłania wiadomości z aplikacji.
MMSy nie zastąpią rozmów z konsultantami. Otrzymacie je podczas rozmowy, po wyrażeniu zgody. Usługa jest dostępna dla klientów, których telefony obsługują MMS.
Czy ktoś z Was już korzystał z tej funkcjonalności? (Rozum chyba tak 🙂 zobacz
- rozmiar tekstu
- RSS
-