;

Innowacje

#Webmagiel z Jackiem Gadzinowskim (0)

Marek Wajda

16 lutego 2016

#Webmagiel z Jackiem Gadzinowskim
0

Z Jackiem Gadzinowskim komentujemy styczniowe wydarzenia youtubie, blogosferze i social mediach. Po rocznej przerwie wracam z Webmaglem cyklicznym przeglądem najciekawszych wydarzeń.

Formuła lekko się zmieniła, tylko jeden gość ale za to mamy możliwość również rozmowy o nim. Gościem pierwszego odcinka jest Jacek Gadzinowski, który z blogera przeistoczył się w pełnokrwistego jutubera, a jego format Wjazd na chatę, w którym prezentuje polskich twórców na youtubie po niespełna roku ma już ponad 200 tys. subskrybentów!

Omawiamy m.in. najpopularniejsze filmy ub.r.. Rządzą Abstrachuje, na dwóch pierwszych miejscach (Lata 90-te vs dzisiaj i W świecie kawalerów. Niestety druga część psa-pająka Wardegi SA nie pobiła poprzedniego rekordu i nie znalazła się nawet w TOP10.
Rozmawialiśmy również o trendach i nie do końca udanej próby podboju youtuba przez blogosferę, choć jest kilka dobrych wyjątków (Arlena Witt z cyklem Po cudzemu czy Paweł Opydo i Złe książki.

Ze styczniowych wydarzeń skupiliśmy się na filmie „Składakar” Cyber Mariana (mega szacun za połączenia rowerowej pasji z pracą/przyjemnością i zebraniem w jednym filmie czołówki polskiego sportu samochodowego), „Wypowiedzenie znajomości” Martina Stankiewicza (zaskakujące przeobrażenie „śmieszka” Martina, który dotknął poważnego tematu przyjaźni wirtualnej – daje do myślenia i zostaje na długo w głowie) a także pierwszym social mediowym… pogrzebie lidera Motorhead.

Miłego oglądania i piszcie kogo chcielibyście zobaczyć w kolejnym odcinku!

ddd359190eb89cb8878dea4ee831841ea64

Udostępnij: #Webmagiel z Jackiem Gadzinowskim
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Gwiazda. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Oferta

Abonamentowy rekord i miliardy na inwestycje (0)

Wojtek Jabczyński

16 lutego 2016

Abonamentowy rekord i miliardy na inwestycje
0

Tradycyjnie w lutym, przyszedł czas by przedstawić wyniki Orange Polska za cały rok. Szczegóły, czyli tabelki, cyferki i opisy znajdziecie tutaj. Ja chcę zwrócić Waszą uwagę na kilka faktów. Niewiele zabrakło nam do przeskoczenia 16 mln klientów. Na koniec 2015 roku mieliśmy 15,906 mln kart SIM. W tym w tym 8,361 mln postpaid. To roczny wzrost o 682 tys. i nasz najlepszy wynik od ponad 10 lat. Drugim sukcesem wartym odnotowania jest przekroczenie 2 mln klientów mobilnego internetu (dokładnie 2,012 mln).

d1da90c69fb763d95c18f1e0fe905cbf038

To wzrost niemal o jedną trzecią w porównaniu z rokiem 2014. Fajnie rośnie nam też liczba klientów korzystających z najszybszego dostępu do internetu (VDSL i FTTH) oraz korzystających z usług konwergentnych (728 tys.). W rękach użytkowników Orange jest już 5,47 mln smartfonów. Dziękuję, że nas wybieraliście. Na koniec kilka zdań o inwestycjach, które uważam za więcej niż przełomowe, nie tylko ze względu na ich wielkość. Po pierwsze światłowody. Ubiegły rok był swoistym preludium przed tym, co planujemy zrobić w latach 2016-2018. W tym czasie zamierzamy objąć zasięgiem FTTH do 2,8 mln gospodarstw domowych, co będzie nas kosztowało do 2,2 mld zł. Oznacza to, że na koniec 2018 r. w zasięgu naszej sieci FTTH  znajdzie się łącznie do 3,5 mln gospodarstw domowych.

adae34a97eba950a3c2c7d564d616986e90

Ponadto będziemy dalej rozwijać i inwestować w LTE. Do końca tego roku w zasięgu najszybszego, mobilnego dostępu powinno być już 95 proc. Polaków. To bardzo ambitny plan, ale dzięki niemu komfort korzystania z naszych usług będziecie mieli na najwyższym poziomie. Co więcej, biorąc pod uwagę uwarunkowania całej gospodarki, wpłynie on pozytywnie na wzrost polskiego PKB, zwiększy popyt na produkty i usługi oraz poprawi sytuację na rynku pracy. Warto o tym pamiętać także w tym kontekście, bo nie znam drugiej firmy telekomunikacyjnej w naszym kraju, która inwestuje tak dużo w infrastrukturę.

Udostępnij: Abonamentowy rekord i miliardy na inwestycje
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Filiżanka. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

;

Odpowiedzialny biznes

4 lata z Kartą Różnorodności (0)

Monika Kulik

16 lutego 2016

4 lata z Kartą Różnorodności
0

14 lutego 2012 roku, podczas konferencji w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów zorganizowanej przez Biuro Pełnomocnik Rządu ds. Równego Traktowania oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu, została uroczyście zainaugurowana Karta Różnorodności w Polsce. Podpisało ją 14 firm, w tym my.

Teraz mamy już 124 sygnatariuszy – wśród firm, uczelni, instytucji publicznych, którzy zobowiązują się do wprowadzenia zakazu dyskryminacji w miejscu pracy i podejmowania działań na rzecz tworzenia i promocji różnorodności.

Jak rozumiemy różnorodność? Różnorodność pracowników rozumiana jest bardzo szeroko – jako „wszystkie możliwe – widoczne i niewidoczne, wrodzone i nabyte – aspekty, pod których względem ludzie się od siebie różnią i są do siebie podobni, np. płeć, wiek, rasa, pochodzenie etniczne, (nie)pełnosprawność, orientacja seksualna, wyznanie, miejsce zamieszkania, język, stan cywilny, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, styl życia”.

Jak zarządzamy różnorodnością? Pewnie w każdej firmie odpowiedź jest inna. W naszą strategię CSR wpisaliśmy konkretne cele związane z obecnością kobiet na stanowiskach menedżerskich, kwestie zatrudniania osób z niepełnosprawnościami, czy równy dostęp do szkoleń bez względu na wiek, płeć czy stanowisko, a zarządzanie różnorodnością stało się jedną z ważnych kompetencji menedżerskich.

To tylko kilka przykładów, jak ideę zarządzania różnorodnością przełożyć na praktykę dnia codziennego.

Mediateka

Udostępnij: 4 lata z Kartą Różnorodności
podaj nick
komentarz jest wymagany
Zweryfikuj czy jesteś człowiekiem wybierając Flaga. wybierz ikonę
proszę zaznaczyć zgodę

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej