Innowacje

50 twarzy innowacyjności. Piotr Muszyński dla Rzeczpospolita TV

22 grudnia 2016

50 twarzy innowacyjności. Piotr Muszyński dla Rzeczpospolita TV

Czy innowacyjność zawsze równa się startup? Czy Daimler-Benz i Harley Davidson byli startupowcami? Jaka wygląda prawdziwa twarz innowacyjności? I po co tak dużemu operatorowi, jak Orange jest potrzebny program akceleracyjny dla startupowców. Tego dowiecie się z rozmowy, jaką z Piotrem Muszyńskim, wiceprezesem  Orange Polska ds. Strategii i Transformacji przeprowadził redaktor Marcin Piasecki.

Kliknijcie w zdjęcie poniżej, aby zobaczyć cały wywiad.

miniatura

A czy Waszym zdaniem, w polskich firmach jest miejsce na prawdziwną innowacyjność? Jak jest u Was w pracy? Czeka na Wasze komentarze.

Udostępnij: 50 twarzy innowacyjności. Piotr Muszyński dla Rzeczpospolita TV

Mediateka

Zarząd Orange Polska. Piotr Muszyński, Wiceprezes Zarządu ds. Strategii i Transformacji

21 grudnia 2016

Zarząd Orange Polska. Piotr Muszyński, Wiceprezes Zarządu ds. Strategii i Transformacji

Ukończył Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Zaawansowany Program Zarządzania organizowany przez IESE Business School/Uniwersytet Nawarry. W Orange Polska (dawniej Telekomunikacja Polska) od 2001, początkowo jako Dyrektor Pionu Obsługi Klienta, w latach 2005 – 2006 Dyrektor Dywizji Obsługa i Sprzedaż, 2006 – 2008 Dyrektor Wykonawczy Grupy TP ds. Obsługi i Sprzedaży. We wrześniu 2008 roku powołany na Członka Zarządu TP ds. Operacyjnych, a od listopada 2009 Wiceprezes Zarządu TP ds. Operacyjnych.

Piotr Muszyński pełni także funkcję Prezesa Rady Fundacji Wspierania Rozwoju Radiokomunikacji i Technik Multimedialnych, Wiceprezesa Rady Nadzorczej Stowarzyszenia Emitentów Giełdowych, jest członkiem Komitetu Elektroniki i Telekomunikacji PAN i członkiem Rady PIIT.

Za swoje osiągnięcia zawodowe został wyróżniony m.in.: jako manager roku dwukrotnie w latach 2010 i 2011 nagrodą Złotej Anteny Świata Telekomunikacji oraz Złotym Cyborgiem podczas Krajowego Sympozjum Telekomunikacji i Teleinformatyki 2011 – za wybitny wkład w budowę społeczeństwa informacyjnego.

Udostępnij: Zarząd Orange Polska. Piotr Muszyński, Wiceprezes Zarządu ds. Strategii i Transformacji

Informacje prasowe

Zmiany w strukturze organizacyjnej Orange Polska

9 września 2016

Zmiany w strukturze organizacyjnej Orange Polska

Orange wprowadza nową strukturę organizacyjną firmy, w tym nowe zakresy odpowiedzialności członków zarządu i dyrektorów wykonawczych. Celem jest uproszczenie organizacji tak, aby jak najlepiej wspierała realizację wyzwań stojących przed firmą. Jedną z głównych zmian jest skupienie w jednym miejscu odpowiedzialności za strategię, transformację, innowacje i rozwój nowych linii biznesowych. Obszarem tym będzie zarządzał wiceprezes Orange Polska Piotr Muszyński.

Rynek na którym działamy jest bardzo wymagający. Utrzymanie pozycji lidera wymaga od nas zmiany sposobu myślenia, powrotu do korzeni – do koncentracji wszelkich działań wokół klienta i realizacji naszych celów biznesowych – powiedział prezes Orange Polska Jean-François Fallacher.

Podkreślił, że zmiany mają wzmocnić orientację na klienta – słuchanie i odpowiadanie na jego potrzeby, zaktywizować działania firmy na głównych rynkach, przyśpieszyć rozwój nowych linii biznesowych, takich jak Orange Finanse, Orange Energia i Orange Światłowód a także usprawnić wdrażanie innowacji.

O przewadze konkurencyjnej decyduje jakość i technologia sieci, dlatego utworzona została funkcja dyrektora wykonawczego ds. sieci, którą objął Piotr Jaworski.

Ze względu na kluczowe znaczenie IT dla prowadzenia biznesu i elastyczności działania, powołany zostanie wkrótce dyrektor wykonawczy ds. IT, podległy bezpośrednio prezesowi zarządu.

Wojciech Jabczyński
Rzecznik Orange Polska
biuro.prasowe@orange.com
https://twitter.com/RzecznikOrange

Mediateka

Zainteresował Cie wpis? Jeśli chcesz otrzymywać informacje prasowe, zostaw nam swój adres e-mail
Napisz do Nas
Udostępnij: Zmiany w strukturze organizacyjnej Orange Polska

Odpowiedzialny biznes

O rynku telko dla ciekawych

11 grudnia 2012

O rynku telko dla ciekawych

Dlaczego powinna powstać realna konkurencja w LTE i który przetarg na częstotliwości jest kluczowy dla rynku? Ile będą kosztować oferty no limit i czy operatorzy będą chcieli je promować czy raczej zlikwidować? Co zyskają klienci na równym dostępie do kanalizacji teletechnicznej kablówek i operatorów telekomunikacyjnych. Czy MVNO, w tym Virgin Mobile mają jakąkolwiek szansę przebić się na rynku? Jak liczyć SIM-y, aby było porównywalnie i sprawiedliwie? To ciekawe dla Was pytania? Jeśli tak, zachęcam do przeczytania dwóch wywiadów, które dziś się pojawiły w mediach. Pierwszy wiceprezesa Orange Polska Piotra Muszyńskiego dla Dziennika Gazety Prawnej i drugi Mariusza Gaca, prezesa PTK Centertel i szefa sprzedaży Orange Polska dla Rzeczpospolitej oraz rpkom.pl Zachęcam do lektury i dyskusji.

1b6af28f0825cf2e37a2978e4233ba7ef80

Udostępnij: O rynku telko dla ciekawych

Odpowiedzialny biznes

Przy światłowodach trzeba współpracować

28 maja 2012

Przy światłowodach trzeba współpracować

Czy innowacyjność zawsze równa się startup? Czy Daimler-Benz i Harley Davidson byli startupowcami? Jaka wygląda prawdziwa twarz innowacyjności? I po co tak dużemu operatorowi, jak Orange jest potrzebny program akceleracyjny dla startupowców. Tego dowiecie się z rozmowy, jaką z Piotrem Muszyńskim, wiceprezesem  Orange Polska ds. Strategii i Transformacji przeprowadził redaktor Marcin Piasecki.

Kliknijcie w zdjęcie poniżej, aby zobaczyć cały wywiad.

miniatura

A czy Waszym zdaniem, w polskich firmach jest miejsce na prawdziwną innowacyjność? Jak jest u Was w pracy? Czeka na Wasze komentarze.

Udostępnij: Przy światłowodach trzeba współpracować

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej