Oferta

Mamy awans, a kibice duuużo GB!

8 października 2017

Mamy awans, a kibice duuużo GB!

Rekord frekwencji na narodowym – ponad 57 tys. kibiców, 4 bramki i piękna piłka nożna. Tak w skrócie można podsumować zwycięski mecz z Czarnogórą. Mecz, dzięki któremu polska reprezentacja weszła z pierwszego miejsca w grupie do Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej. Pierwsza połowa nasza, potem Czarnogóra wyrównała, a na koniec przyszedł Lewandowski i pozamiatał. „Uff, dobrze, że mamy w drużynie gościa, który zarabia 20 mln euro rocznie.” cytując kolegę ;-).

Ale czy godzi się, by takie zwycięstwo, takie nerwy i taki awans uczcić jedynie pakietem 4 GB za 4 bramki? Na pewno nie!

Dlatego tym razem w ramach „Pakietu Kibica” mamy dla Was 28 GB ważne przez 10 dni. Dokładnie tyle, ile bramek strzeliła nasza reprezentacja w ciągu całych eliminacji. To dużo, dlatego zdecydowaliśmy się wydłużyć okres ważności pakietu do 10 dni. Pakiet będzie można aktywować do 11.10 wysyłając hasło MAMYAWANS na numer 277. Oczywiście nie trzeba być kibicem piłki nożnej, by aktywować pakiet 😉

Tutaj znajdziecie regulamin „Pakietu Kibica”.

Korzystajcie! 28 GB piechotą nie chodzi, szczególnie przez 10 dni.

Udostępnij: Mamy awans, a kibice duuużo GB!

Oferta

3 GB za zwycięstwo Biało-Czerwonych!

4 września 2017

3 GB za zwycięstwo Biało-Czerwonych!

Porażka z Danią okazała się wyłącznie “wypadkiem przy pracy”. Dzisiaj reprezentacja Polski grała znacznie lepiej, zasłużenie wygrywając z Kazachstanem na Stadionie Narodowym. Cieszymy się razem z Wami, dlatego w ramach “pakietu kibica” odpalamy Wam 3 GB – po jednym giga za każdą bramkę. Mając przy tym pewność, że jeszcze sporo Wam zostanie.

By aktywować pakiet 3 GB wystarczy wysłać SMS z hasłem pod numer 277. Znajdziecie je na naszym Facebooku, możecie też zajrzeć do regulaminu promocji (PDF,164 KB). Koszt SMS dla abonementowców zgodny z taryfą, dla karciarzy – 20 gr. Promocja dotyczy klientów posiadających abonament, usługi na kartę, zetafon lub minutofon.

Bonus możecie odebrać od zakończenia meczu do 7 września, do godziny 23:59. Zostanie on przyznany w ciągu maksimum 24 godzin, a potwierdzenie otrzymacie SMS-em. Na wykorzystanie pakietu macie 5 dni od momentu aktywacji. Ten 3 GB schodzą z konta jako pierwsze, przed GB z abonamentu czy otrzymanymi w ramach wykupionych usług na kartę.

P.S. Skoro już przy piłce nożnej jesteśmy, posłuchajcie co Jerzy Dudek, ambasador Klubów Sportowych Orange, mówi o naszym programie: Rodzicu, rusz się z kanapy.

Polska - Kazachstan - pakiet kibica Orange Polska

Udostępnij: 3 GB za zwycięstwo Biało-Czerwonych!

Oferta

Gigabajty za gole czyli „pakiet kibica”

10 czerwca 2017

Gigabajty za gole czyli „pakiet kibica”

Piotrek Domański

Pewnie przyzwyczailiście się już, że każdy mecz polskiej reprezentacji kończy się paczką 3 GB, która trafia na Wasze konta. Nie inaczej jest tym razem. Gdy już opadną sportowe emocje po trzech golach Lewandowskiego, weźcie swój telefon i wyślijcie SMS z hasłem na numer 277. Hasło znajdziecie na Facebooku Orange Polska.

Tradycyjnie wielkość paczki to bezpośrednio związana jest z liczbą bramek strzelonych przez reprezentację Polski. Pakiet mogą zgarnąć klienci korzystający z naszych ofert głosowych, zarówno tych na kartę jak i w abonamencie, a także zetafon i minutofon. Będzie on ważny przez 5 dni, a aktywować go można tylko raz na jednym numerze. Możecie aktywować go do 13.06.2017.

Miłego korzystania, w końcu internet mobilny Orange Polska to czołówka, jeżeli chodzi o średnią prędkość. Tak wynika ze strony speedtest.pl 😉

Grafika informacyjna mówiąca o możliwości otrzymania 3GB internetu mobilnego w Orange

Udostępnij: Gigabajty za gole czyli „pakiet kibica”

Informacje prasowe

Kibicuj podczas Mistrzostw Europy w piłce nożnej 2016 oglądając mecze w telewizji Orange

7 czerwca 2016

Kibicuj podczas Mistrzostw Europy w piłce nożnej 2016 oglądając mecze w telewizji Orange

UEFA EURO 2016™ rusza za kilka dni. Fani piłki nożnej będą mogli obejrzeć wszystkie mecze na żywo w telewizji Orange. Oferta dotyczy klientów posiadających usługi Neostrada z Telewizją i Funpack. Dostęp można kupować od 2 czerwca i kosztuje 99 zł za cały okres trwania Mistrzostw.  

Oferta Orange dotyczy korzystania od 10 czerwca do 10 lipca 2016 roku z kanałów Polsat Sport 2, Polsat Sport 3, na których będą transmitowane na żywo i bez żadnych przerw reklamowych, wszystkie 51 meczów Euro 2016. To ponad 200 godzin relacji. W telewizji można będzie także obejrzeć ekskluzywne materiały z meczów i pobytu reprezentacji Polski we Francji, wielogodzinne studia z obszernymi analizami oraz relacje pokazujące atmosferę panującą we wszystkich meczowych miastach Francji.

Jednorazowa opłata za uzyskanie dostępu do kanałów Polsat Sport 2 i Polsat Sport 3  wynosi 99 zł. Dostęp do kanałów Polsat Sport 2 i Polsat Sport 3 nastąpi w ciągu 2 godzin dla zamówień złożonych w godzinach 6.00-22.00 Dla zamówień złożonych w godz. 22.00-6.00 dostęp zapewnimy do godz. 8.00. Aktywacja zostanie potwierdzona smsem. Zamówienia można dokonać pod bezpłatnym numerem 801 234 567 lub 510 100 100 (opłata według cennika).

Orange jest Globalnym Sponsorem i Oficjalnym Dostawcą Usług Telekomunikacyjnych UEFA EURO 2016™. Firma będzie świadczyła wszystkie usługi stacjonarne i mobilne. Będzie także odpowiedzialna za dostarczanie partnerom nadawczym i kibicom na całym świecie sygnał z meczów na żywo z 10 stadionów we Francji. Zapewni również organizatorom, obsłudze, mediom, sędziom oraz wolontariuszom w trakcie turnieju łączność za pośrednictwem około 25 tys. punktów dostępowych.
Wojciech Jabczyński
Rzecznik Orange Polska
biuro.prasowe@orange.com
https://twitter.com/RzecznikOrange

Nasz blog: www.blog.orange.pl

Udostępnij: Kibicuj podczas Mistrzostw Europy w piłce nożnej 2016 oglądając mecze w telewizji Orange

Informacje prasowe

Podświetl Wieżę Eiffla w czasie każdego meczowego wieczoru UEFA EURO 2016 razem z Orange i Paryżem

30 maja 2016

Podświetl Wieżę Eiffla w czasie każdego meczowego wieczoru UEFA EURO 2016 razem z Orange i Paryżem

Orange, oficjalny sponsor i partner telekomunikacyjny UEFA EURO 2016, 14 kwietnia rozpoczął kampanię związaną z EURO 2016 i uruchomił platformę sponsoringową – Orange Sponsors You,  stawiając kibiców na pierwszym planie. Orange dzieli się ponad trzema tysiącami biletów na mecze i dwustoma pakietami VIP, umożliwiającymi oglądanie rozgrywek. Orange rozpoczał także swoją globalną kampanię telewizyjną i reklamową z udziałem gwiazdy Zinédine Zidane, który będzie pomagał Orange wybrać najbardziej zaangażowanych fanów na świecie. Reklama będzie połączona z  wyjątkowym filmem 360°, który zostanie udostępniony na OrangeSponsorsYou.com już 6 czerwca.  

Pokaż swoje wsparcie dla piłki nożnej, oświetlając Wieżę Eiffla
Razem z Paryżem, Orange da fanom piłki nożnej szansę wzięcia udziału w tworzeniu spektakularnego pokazu światła w stolicy Francji. Każdego dnia podczas UEFA EURO 2016 będą odbywały się mecze na stadionach, ale także wirtualne mecze pomiędzy fanami. Będą oni mieli wpływ na to, jakimi kolorami podświetlona będzie Wieża Eiffla. Każdego wieczoru turnieju, 10 minut po końcowym gwizdku ostatniego meczu, wieża zostanie podświetlona kolorami kraju, który otrzymał największe wsparcie fanów w mediach społecznościowych. Wybór najlepszych postów fanów, opublikowanych w mediach społecznościowych, będzie również wyświetlany na Wieży Eiffla. Iluminację będzie można oglądać na żywo na OrangeSponsorYou.com.

Kliknij na ikonę Więży Eiffla, aby przejść do filmu.

Beatrice Mandine, wiceprezes ds. marki i komunikacji w Orange skomentowała: „Nie tylko kierujemy światła reflektorów na fanów, ale także pomagamy im w  decydowaniu, jak Paryż i Wieża Eiffla będą uczestniczyć w świętowaniu UEFA EURO 2016. To unikalna możliwość, jaką Orange daje fanom, którzy mogą sprawić, by UEFA EURO 2016 stał się czasem świętowania dla wszystkich.” 

„Unikalne partnerstwo pomiędzy Miastem Paryż a Orange daje możliwość  iluminacji tego wyjątkowego zabytku mieszkańcom Paryża i jego gościom, których połączy wspólna pasja do piłki nożnej . Chcemy, by  UEFA EURO 2016 stał się  radosnym wydarzeniem, w którym każdy może uczestniczyć” – powiedział Jean-François Martins, zastępca burmistrza  Paryża odpowiedzialny za sport i turystkę.

Wszyscy fani z całego świata, bez względu na to czy są klientami Orange czy nie, mogą włączyć się do gry i pokazać swoje wsparcie poprzez media społecznościowe (Facebook, Twitter czy Instagram) używając hasztagu kraju wspieranej przez nich reprezentacji grającej w danym dniu (#POL dla Polski). Te wiadomości i filmiki będą podawane pomiarowi każdego meczowego dnia w godzinach pomiędzy 00:01 a 21:30.

Zostań Oficjalnym Fanem Meczu – tylko dzięki Orange
W czasie każdego meczu turnieju, Orange będzie szukał najbardziej zaangażowanych  fanów na stadionach. Orange skieruje na nich światła reflektorów i oznaczy ich jako „Fan of the Match”. Poznamy ich w czasie przerwy, a ich wizerunki będą pokazywane na wielkich ekranach na stadionie, na Wieży Eiffla i na platformach społecznościowych Orange.  Zwycięzcy będą również zapraszani po zakończeniu meczu na płytę stadionu w celu odebrania oficjalnego trofeum „Fan of the Match”.

W celu wyłonienia Fana Meczu, Orange zaangażował zespół fotografów, którzy będą poszukiwali tych fanów najbardziej kibicują swoim drużynom.

  • Więcej informacji na temat Orange Sponsors You dostępnych jest pod adresem: www.OrangeSponsorsYou.com
  • Globalny spot reklamowy z udziałem Zinedine Zidane dostepny jest pod linkiem: www.orangesponsorsyou.com/row/360-video/
  • Dostawcą platformy Orange Sponsors You i cyfrowej strategii Orange jest Poke
  • Reżyserem światowej kampanii reklamowej Orange Sponsors You z udziałem Zinedine Zidane jest Ivan Grbovic. Producentem jest agencja Publicis

Orange jest jednym z wiodących na świecie operatorów telekomunikacyjnych z sprzedażą na poziomie 40 miliardów euro w 2015 roku i 155 tysiącami pracowników na dzień 31 marca 2016, w tym 96 tysiącami pracowników w Francji. Grupa jest obecna w 28 krajach i posiada 252 milionów klientów na całym świecie (stan 31 marca 2016), w tym 191 milionów klientów usług mobilnych i 18 milionów klientów usług stacjonarnego Internetu szerokopasmowego. Orange jest również wiodącym dostawcą globalnych usług informatycznych i telekomunikacyjnych dla międzynarodowych przedsiębiorstw w ramach marki Orange Business Services. W marcu 2015, Grupa przedstawiła swój plan strategiczny „Essentials2020”, która stawia klientów na pierwszym planie w celu umożliwienia im pełnego korzystania z cyfrowego wszechświata i mocy jego sieci nowej generacji.

Wojciech Jabczyński
Rzecznik Orange Polska
biuro.prasowe@orange.com
https://twitter.com/RzecznikOrange 

Nasz blog: www.blog.orange.pl

Udostępnij: Podświetl Wieżę Eiffla w czasie każdego meczowego wieczoru UEFA EURO 2016 razem z Orange i Paryżem

Dodano do koszyka.

zamknij
informacje o cookies - Na naszej stronie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z orange.pl bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza,
że pliki cookies będą zamieszczane w Twoim urządzeniu. dowiedz się więcej